رپورتاژ آگهی و فواید آن

گزارش بازرگانی،   3980325152

اگر شما هم به دنبال دیده شدن در فضای اینترنت هستید، رپورتاژ آگهی میتواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. در حقیقت رپورتاژ توضیحی از کسب و کار شماست که به نحوی به بیان نقاط قوت آن میپردازد. امروزه با توجه به گسترش روزافزون فضای اینترت و علاقه مردم به خرید اینترنتی، ایجاد یک پایگاه برای فروش کالا یا خدمات میتواند مفید باشد. اما تنها ایجاد وبسایت نمیتواند کافی باشد.

هر وبسایت، علاوه بر نیاز به تولید محتوا، به ایجاد بک لینک های مفید روی سایتهای معتبر نیاز دارد. با توجه به این نکته، تولید مطالب برای نشر روی وبسایت های دیگر موضوعی مهم است. در حقیقت مطلبی که روی وبسایت هاای دیگر منتشر میشود، در مقایسه با مطالب سایت شما از اهمیت یکسانی برخوردار است. شما به عنوان مدیر سایت حتما لازم است که به این صفحات توجه کنید و به میزان علاقه کاربران، تعداد کامنت ها و پاسخ دادن به آن ها بپردازید.

نکات نوشتن رپورتاژ آگهی

برای نوشتن رپورتاژ باید دقت نماییم که مطلب ما دست اول و کاملا تولیدی باشد، به موضوعات سایت ما مرتبط بوده و حتما چند موضوع را شامل شود. لینک سازی در مطلب هم از دیگر نکاتی است که بسیار حائز اهمیت است. باید دقت کنیم که حتما صفحات هدف ما با کلمات مخصوص به خودشان در مطلب لینک شده باشند. این موضوع سبب میشود تا ربات های گوگل هنگام مراجعه به محتوا، روی عبارت هایی که لینک سازی شده اند، امتیاز مثبتی برای وبسایت شما در نظر بگیرند.

البته اینکه چه عباراتی را برای لینک سازی انتخاب کنیم، خود یکی از نکات مهم در نوشتن رپورتاژ است. معمولا رپورتاژ برای یک یا چند کلمه هدف تولید شده و پیرامون آن مطالب نوشته میشود. هدف از انتخاب این کلمات لینک سازی روی آن هاست، در حقیقت در فضای اینترنت خرید رپورتاژ آگهی به هدف خرید بک لینک صورت میگیرد. این کلمات هدف را مدیر سایت میتواند با کمی تفکر راجب کسب و کار بدست آورد. هم چنین با انجام چند جستجو در موتورهای جستجوی مختلف میتوان تعدادی از این عبارات مهم را استخراج کرد.

رپورتاژ و تولید محتوا

البته میتوان سفارش تولید محتوا و رپورتاژ آگهی را به شرکت های معتبر در زمینه بهینه سازی سایت محول کرد. این شرکت ها با برگزاری جلسات با مدیران کسب و کار، اهداف متنوع آن ها را در بازاریابی اینترنتی مشخص میکنند تا با توجه به این اهداف اقدام به تولید محتوای نوشتاری، ویدئویی و تصویری کنند. علاوه بر این، آن ها میتوانند با بررسی رشد سایت شما در اینترنت هم زمان با تولید محتوا، جهت یابی مناسبی برای گام های بعدی بازاریابی اینترنتی ارائه نمایند.

خرید رپورتاژ آگهی از موارد مهمی است که باید در فضای امروز اینترنت با دقت انجام شود. برخی از وبسایت ها پس از گذشت چند ماه، اقدام به حذف لینک های داخل متن میکنند یا آن ها را به صورت nofollow در می آورند. با توجه به این نکته خرید رپورتاژ آگهی باید از وبسایت های معتبری انجام شود که قابل اعتمادند. شما میتوانید ضمن مراجعه به یک پایگاه مناسب برای خرید رپورتاژ آگهی از مزایایی مانند تخفیف فروش در تعداد بالا و پرداخت بلند مدت بهره مند شوید.

ما در راش وب خرید رپورتاژ از سایتهای معتبر فارسی زبان با قیمت مناسب را تضمین مینماییم.

چه نکاتی در خرید رپورتاژ مهم هستند؟

سایت مورد نظر برای خرید رپورتاژ، باید ضمن داشتن کیفیت صفحات مناسب و فعالیت روزانه، حتما از اسپم اسکور پایینی (حداکثر 20) برخوردار باشد. شما میتوانید فاکتورهای ذکر شده را از وبسایت های مخصوص بررسی تخصصی سایت ها (مانند MOZ) استخراج نمایید.

دقت نمایید که وبسایت حتما لینک ها را به صورت فالوو درج کند و رپورتاژ در قسمت آخرین اخبار سایت دیده شود، چرا که این موضوع در وبسایت های پربازدید علاوه بر بیشتر شدن تعداد بازدید میتواند به سریعتر ایندکس شدن محتوای شما کمک نماید.

شما میتوانید برای بهبود جایگاه رپورتاژ، برای آن روی وبسایت های دیگر لینک سازی کنید، این موضوع سبب میشود تا ارزش صفحه رپورتاژ شما بیشتر شود که در پی آن ارزش لینکهای داخل آن نیز بهتر میشود. علاوه بر این، گوگل در بروزرسانی های جدید خود به دنبال سایتهای معتبری میگردد که درون مطلب لینک شده اند، شما میتوانید برای بالا بردن کیفیت صفحه یک لینک به وبسایت های معتبر (مانند ویکی پدیا) ایجاد نمایید.

اما دقت کنید که اغلب سایت ها تنها 3 لینک فالوو در رپورتاژ ها کار میکنند و شما باید علاوه بر لینک سازی به وب سایت خود روی وبسایت های معتبر دیگر نیز تمرکز نمایید. پس بهتر است که لینک سازی سایت های معتبر را روی وبسایت خودتان انجام دهید.

کلام آخر... رپورتاژ آگهی معرفی کسب و کار شماست پس باید آن را روی وبسایت معتبر و با کیفیت منتشر کنیم و نگارش متن آن را با دقت انجام دهیم. این صفحه از این به بعد جزو صفحات سایت شماست و باید شامل رسیدگی شما شود. دقت کنید که رپورتاژ متن جدیدی داشته باشد و لینک سازی روی آن با دقت انجام شود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

    4. این صدای اقتدار ایران است ...

    5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    7. وحدت ملی با وعده صادق

    8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    11. کمی دیر نیست؟

    12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    13. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    14. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    15. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    16. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    21. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    22. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

    23. اسراییل چه باید بکند؟ 

    24. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

    25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

    آخرین عناوین