سرویس خواب، کالایی لوکس و ویژه

گزارش بازرگانی،   3980325028

سرویس خواب را با توجه به نیاز و فضای اتاق خواب خود تهیه کنید. چنانچه از فضای کافی بهره مند نیستید بهتر است از سرویس خوابی ساده استفاده کنید که فضا هایی مانند کشو در آن تعبیه شده باشد. با مراجعه به سایت دی ایران می توانید از مدل های مختلف سرویس خواب دیدن فرمایید.

سرویس خواب از جمله مبلمان هایی است که می توان آن را در هر خانه ایی پیدا کرد. با توجه به محدودیت فضا در منازل امروزی، سعی می شود تا از سرویس خواب هایی استفاده شود تا فضای کمتری را در اتاق خواب اشغال کنند.

 

امروزه در طراحی سرویس خواب به این موضوع توجه می شود تا از تخت، تنها به عنوان کالای خواب استفاده نشود. شما می توانید در بازار انواع سرویس خواب های جک دار را بیابید که از فضای زیرین تخت به عنوان یک گنجه و یا کمد استفاده می کنند و یا می توانید طرح هایی از سرویس خواب را ببینید که از کشوهایی در بدنه تخت استفاده کرده اند تا کوچکی فضای خانه را اینگونه جبران کرده باشند.

 

 شما می توانید در کنار سرویس خواب تا آنجا که می خواهید لوازم جانبی و اضافی تهیه کنید، اما به یاد داشته باشید لوازم جانبی سرویس خواب را با توجه مصرف و مکان خود تهیه کنید . وجود لوازم اضافی تنها فضای شما را از آنچه که هست کوچکتر می کند و باعث برخورد شما با آنها می شود. معمولا یک سرویس خواب شامل تخت، پنل پشت تخت ،میز آرایش، آینه  و پاتختی است، البته شما می توانید از موارد دیگر مانند پاف، کمد و انواع چراغ خواب های تزئینی استفاده کنید.

در دی ایران سعی شده است سرویس خواب هایی ارائه شود تا با هر فضا و سلیقه ایی سازگار باشد. شما می توانید طرح های گوناگونی از سرویس خواب را در سایت دی ایران بیابید.

 

 

 

 با میز ناهار خوری منزل خود را مدرن کنید.

میز ناهار خوری جزء آن دسته از وسایل خانه می باشد که خرید آن در اولویت قرار دارد. بدین جهت که آشپزخانه و میز و صندلی ناهارخوری از پر مصرف ترین  مکان ها و کالا ها محسوب می شود و همگان درصدد خرید کالایی با کیفیت و با قیمت مناسب هستند.

در ابتدا برای خرید میز ناهار خوری به دکور خانه ی خود توجه کنید ، اگر دکوراسیون منزل شما در سطح عادی و یا متوسط قرار دارد پس انتخاب میز ناهار خوری ساده تر می تواند برای شما مناسب تر باشد. با در گشتی در بازار مبلمان می توانید میز ناهارخوری  را در مدل های مختلف و از جنس های متفاوت مانند چوب، شیشه، ام دی اف، ترکیب چوب و شیشه تهیه کنید.  یادتان باشد همیشه گران بودن به معنای کیفیت برتر نیست در بازار می توانید انواع میز های چوبی را ببینید ، چوب ها بر اساس ظرافت شان،مقاومت شان و طرح پذیرشان قیمت های متفاوت دارند.

مجموعه دی ایران سعی کرده است با ارائه میز ناهارخوری های متنوع پاسخگوی سلیقه های مختلف باشد. با مراجعه به سایت دی ایران می توانید از انواع میز ناهار خوری و قیمت های آن دیدن کنید و به راحتی خریدی مطمئن داشته باشید.

 

 

میز تلویزیون را با فضا ی منزل خود هماهنگ کنید.

امروزه میز تلویزیون فراتر از یک میز ساده است و به عنوان یکی از وسایل لوکس منزل به شمار می رود. با ورود تلویزیون های جدید، میز تلویزیون نیز دستخوش تغییرات اساسی شد. در حال حاضر میتوانید میز تلویزیون را در مدل و طرح های متفاوت از جنس های شیشه، ام دی اف، چوب و یا ترکیبی از دو جنس مانند چوب و شیشه در بازار بیابید.

دی ایران از شما می خواهد تا قبل از خرید میز تلویزیون به چند نکته توجه کنید تا بتوانید از میان طرح های مختلف در سایت بهترین و مناسب ترین مدل را انتخاب کنید تا گوناگونی طرح ها شما را سردرگم نکند. در ابتدا اندازه و جایگاه تلویزیون  را در نظر بگیرید، اگر قصد دارید تلویزیون را بر روی دیوار نصب کنید لازم نیست از طرح های پیچیده استفاده کنید. همچنین اگر فضای شما محدود است دی ایران به شما پیشنهاد می کند تا از طرح های ساده تر استفاده کنید.

در دی ایران می توانید انواع مدل های میز تلویزیون را بیابید. تیم دی ایران سعی کرده است تا با ارائه طرح های متنوع و کیفیت در جنس خرید میز تلویزیون را برای شما آسان کند. با مراجعه به سایت دی ایران می توانید از قیمت های میز تلویزیون آگاه شوید و خریدی بی واسطه و مقرون به صرفه انجام دهید.

 

 

ویژگی ها ی مبل راحتی را بدانید.

مبل راحتی جزء آن دسته از  کالاهایی می باشد که استحکام و کیفیت آن بسیار مهم است چرا که سعی می شود مبلمانی با کیفیت خریداری شود تا برای مدت زمان طولانی قابل استفاده باشد. برای خرید مبل راحتی ابتدا به سلامت بودن آن توجه کنید برای این منظور کافی است روی آن بنشینید در این حالت کف پای شما باید به طور کامل در تماس با زمین باشد و کمر شما توسط پشتی مبل محافظت شود. ارتفاع مبل باید به گونه ایی باشد تا زاویه زانو به راحتی در زاویه نود درجه قرار گیرد.در هنگام خرید مبل راحتی تعداد نفرات را در نظر بگیرید،  و براساس آن و فضای منزل خود اقدام به خرید نمایید.

در دی ایران می توانید انواع مختلف مبل راحتی را با پارچه هایی که در طرح و رنگ متنوع هستند را بیابید. دی ایران می کوشد تا با عرضه مستقیم محصولات خود قیمت ها را در پایین ترین سطح ممکن نگه دارد تا برای شما خریدی مقرون به صرفه را رقم بزند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین