استارت آپ آسانیسم

گزارش بازرگانی،   3980223157

آسانیسم سامانه دریافت خدمات مراقبتی و پرستاری در منزل که مشتری میتواند در آن تنها با چند کلیک خدمات پرستار سالمند و پرستار کودک و ... را دریافت نمایند. کاربران توسط آسانیسم می‌توانند بهترین و نزدیک ترین موسسه پرستاری را برای خدمات خود انتخاب نمایند.

یکی از راه‌های افزایش کیفیت خدمات به مشتریان، ایجاد صرفه‌جویی در زمان از طریق ارائه خدمات آنلاین است که باعث ایجاد نظم برای خدمت‌دهنده (موسسه پرستاری) و در نهایت رضایت مشتریان می‌شود.

امروزه شاهد آن هستیم که فناوری­ها در زندگی مدرن افراد نقش بسازایی دارد. نمونه هایی از خدمات و سرویس هایی که فناوری در آنها نفوذ کرده هر روز در حال افزایش هستند که نمونه های آن را تاکسی تلفنی، غذا و در واقع سفارش غذا از رستوران یا تهیه غذاهای خانگی، خدمات نظافتی، پزشکی و نگهداری میتوان نام برد.  فناوری‌های مرتبط با سلامت، پزشکی و پرستاری، نگهداری و مراقبت در منزل باعث شده تا افراد به سادگی و سهولت از طریق سایت ها و اپلیکیشن های سلامت، خدمات خود را دریافت کنند.

در وقت صرفه جویی کنید و آنلاین خدمات پرستاری بگیرید

در صفحه اول آسانیسم همه خدمات پرستاری نمایش داده شده است و کاربر اگر سرویس خاصی را مد نظر داشت، روی آن کلیک کرده و مشخصات درخواست خود را وارد میکند و به راحتی لیستی از موسسات ارائه دهنده را مشاهده میکند و میتواند خدمات را از هر کدام که تمایل داشت دریافت نماید.

از امکاناتی که در آسانیسم وجود دارد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ثبت درخواست خدمات مراقبتی و پرستاری
  • مشاهده و مقایسه قیمت موسسات
  • مشاهده صفحه هر موسسه
  • مشاهده مجوزهای موسسات
  • مشاهده نمای کلی موسسات
  • خدمات ارائه داده شده در هر موسسه
  • بررسی نظرات کاربران قبلی موسسات
  • نظر دادن به موسساتی که از آنها خدمت گرفته شده

در حال حاضر شمار جمعیت سالمندان ایران رو به افزایش است. افزایش امید به زندگی در کنار کاهش تولدها، دو عامل موثر در افزایش سالمندان می باشد. آمارها حاکی از آن است که در سالهایی نه چندان دور شاهد شمار عظیمی از سالمندان هستیم. طبق آمارگیری مرکز آمار در سال 95، هفت میلیون و چهار صد هزار نفر از جمعیت ایران را سالمندان تشکیل میدهند و طبق پیش بینی جهانی، این آمار در سال 2030  حدود دوبرابر خواهد شد.

با صنعتی شدن جامعه و شاغل شدن بیشتر افراد خانواده، سبک زندگی خانواده ها تغییر کرده و مانند گذشته نیست که خانواده‌ها خودشان امکان نگهداری از سالمند را داشته باشند، پس بایستی از مراقبان و پرستاران برای این کار استفاده کرد. اما انتخاب پرستار و موسسات پرستاری معتبر بسیار زمانبر است که به تمام موسسات تماس گرفت و به آنها مراجعه کرد تا از خدماتشان اطمینان خاطر پیدا کرد یا حتی میتوان از آشنایان و دوستان برای معرفی پرستار و موسسه معتبر با خدمات با کیفیت کمک گرفت.

راه حل دریافت راحت خدمات پرستاری چیست؟

اینکه تمام موسسات همراه با لیست خدمات و قیمت هایشان در یک جا جمع شده باشند و کاربر با مراجعه به آن بتواند با چند کلیک، خدمت خود را از معتبرترین موسسات و به صورت با کیفیت دریافت کنند.

پلتفرم ارائه دهنده خدمات پرستاری و مراقبتی آسانیسم، دسترسی سریع و آسان برای دریافت خدمات را بصورت دیجیتال فراهم کرده است. شما میتوانید نوع خدمات مراقبتی یا پرستاری خود را در پلتفرم آسانیسم ثبت نمائید تا از مجموعه ای از موسسات ارائه دهنده، نوع خدمت خود را بدون صرف وقت بسیار، با هزینه ای کمتر و با کیفیت از ارائه دهندگان خدمات مراقبتی و پرستاری در منزل دریافت کنید.

آسانیسم در حوزه سلامت دیجیتال، خواسته تا ارتباط میان خانواده ها و پرستاران راحتتر ایجاد شده و برای این هدف، تسریع و شفافیت برقراری این ارتباط در تلاش بسیار است.  دسترسی سریع و آسان به آسانیسم و ثبت سفارش خدمات پرستاری و مراقبتی بصورت آنلاین و از طریق سایت، اپلیکیشن آسانیسم (دانلود اپلیکیشن آسانیسم از کافه بازار) و حتی شبکه های اجتماعی صورت می‌گیرد. همچنین میتوانید از طریق شماره تماس های آسانیسم اقدام به دریافت خدمات نمائید.

با ورود به سنین میانسالی و سالمندی، داشتن سالمندان فعال و شاداب بیشتر به چشم می­آید. پیشگیری و درمان زودهنگام بیماری های این دوران به ارتقاء سطح مراقبتی سالمندان می­پردازد.  چراکه دوران سالمندی همواره با بروز مشکلات و بیماریهایی روبرو است. افسردگی، آلزایمر، سکته های مغری و قلبی، ناتوانی های حرکتی و جسمی و ... از جمله بیماری های شایع و مزمن در سالمندی می باشد. رعایت و اقدامات پیشگیرانه و درمان سالمندان در کنار دریافت خدمات مراقبتی و پرستاری برای توانبخشی های مورد نیاز و دیگر ناتوانی ها و بیماری ها، زندگی مفید و لذت بخشی را برای آنها فراهم می­آورد.

شما می توانید با وجود پرستار سالمند در منزل به حفظ استقلال سالمندتان نیز کمک نمائید. حضور سالمند در محیط زندگی شخصی و در کنار خانواده نیاز و احساس و عواطف وی را حفظ کرده و این سالمندان نسبت به بزرگانی که در خانه سالمندان به سر میبرند کمتر دچار افسردگی و کاهش امید به زندگی می شوند. 

سالمندان خود را به آسانیسم بسپارید تا عزیزان شما در بهترین شرایط ممکن و در آسایش دوران سالمندی خود را سپری کنند. با آسانیسم زندگی به همین آسانیست

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  20. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  21. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  22. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  23. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین