تشخیص ادکلن اصل از تقلبی! + تصاویر

گزارش بازرگانی،   3971215139 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

تشخیص ادکلن اصلی از تقلبی کار ساده و در عین حال مهمی است. خیلی‌ها تصور می‌کنند تنها راه تشخیص ادکل اصلی، ماندگاری بالای رایحه ادکلن اصلی است. اما این تصور اشتباه است. در ادامه این مطلب راهکارهایی برای تشخیص ادکل اصل از تقلبی ارائه خواهد شد.

تشخیص ادکلن اصل از تقلبی! + تصاویر

با خرید ادکلن اصل می‌توان به اطرافیان حس خوب، خوش‌تیپی و خوش‌بو بودن را رساند؛ اما در خرید ادکلن مردانه و ادکلن زنانه باید دقت لازم را داشت. چون تشخیص ادکلن اصل از تقلبی بسیار سخت شده است. در این مقاله کمی پیرامون تشخیص ادکلن اصل از تقلبی صحبت خواهد شد و دست‌آخر هم یک خبر همراه با پیشنهاد برای از بین بردن تمام دغدغه‌های ذهنی در مورد خرید ادکلن ارائه خواهد شد.

خیلی‌ها تصور می‌کنند راه تشخیص ادکلن اصلی از تقلبی، ماندگاری بالای رایحه‌ی ادکلن اصل است، اما این تصور اشتباه است. در گذشته این تصور درست بود اما الان تولیدکنندگان ادکلن‌های تقلبی، راه ماندگاری رایحه‌ی تقلبی را هم یاد گرفته‌اند. از طرف دیگر، میزان ماندگاری رایحه به رنگ، نوع پوست و متابولیسم بدن هر شخص هم بستگی دارد.

نتایج عدم اطلاع از طرز تشخیص ادکلن اصل از تقلبی

تا حالا عطر فاسد دیده‌اید؟! عطرها بین 5 تا 12 سال طول می‌کشد تا فاسد شوند ولی وقتی‌که فاسد شدند روی سطح عطر یک‌لایه شبیه به لایه‌ی روغن تشکیل خواهد گرفت. عطر فاسد گاهی هم دورنگ می‌شود، پس هنگام انتخاب ادکلن اصل حتما باید به دو نکته ذکر شده نیز دقت کرد.

اشتباهی که می‌توان در خرید ادکلن انجام داد، خرید آن از مکان نامعتبر است. پس از خرید ادکلن از بساطی‌های بزرگ یا فروشگاه نامعتبر درست نیست. در واقع فروشنده هم عامل مهمی در خرید ادکلن اصل محسوب می‌شود.

در این موقع خریدار هم پول خود را از دست‌داده‌ است و هم یک ادکلن نامرغوب دریافت کرده است که شاید قابل‌ استفاده هم نباشد چه برسد که بتوان آن را هدیه داد.

تقلبی‌ترین عطر و ادکلن‌ها کدام‌ها هستند؟

یکی از راحت‌ترین علامت‌هایی که می‌توانید ادکلن تقلبی را از روی آن شناخت؛ وجود بوی الکل در ادکلن هست؛ در چنین حالتی شک نکنید که آن ادکلن اصل نیست. البته افرادی که این روزها اقدام به تولید ادکلن تقلبی می‌کنند معمولاً زرنگ‌تر از آن هستند که چنین اشتباهی بکنند، ولی به‌هرحال بوی الکل در عطر و ادکلن یکی از نشانه‌های آشکار تقلبی بودن کالا است.

طرز تشخیص ادکلن اصل از تقلبی از روی بسته‌بندی عطر و ادکلن

  • باید در بسته‌بندی عطر و ادکلن به درب شیشه، خود شیشه، جعبه‌ی ادکلن و سلفونی که روی جعبه کشیده شده نیز دقت کرد. برای بار اول که می‌خواهید خرید کنید این روش زیاد کارساز نیست. برای تشخیص شیشه‌ی ادکلن اصل از تقلبی لازم است که قبلاً چندین بار به شیشه‌های ادکلن‌های اصل در مقابل نور نگاه کرده باشید تا حالت آن‌ها در ذهنباقی‌مانده باشد. ادکلن تقلبی وقتی‌که در مقابل نور قرار می‌گیرند داخلشان رگه‌های ظریفی دیده می‌شود درب شیشه‌ی ادکلن تقلبی اکثراً پلاستیکی است و اگر جسم تیزی روی آن بکشید (حتی گاهی با خراش ناخن) رنگ آن می‌ریزد!
  • دقت به نوع نوشته‌ها و فونت روی شیشه‌ی ادکلن و جعبه‌ی ادکلن مهم است. نوع نوشته‌ها و نوع فونت به‌کار رفته در محصولات تقلبی، همیشه متفاوت با نوع اصل خواهد بود.
  • ادکلن‌های تقلبی در درج حروف نام انگلیسی ادکلن مرتکب اشتباه می‌شوند.
  • بررسی ظاهری در سایت تولیدکننده ادکلن، کارساز است ولی نه همیشه، چون بعضی‌اوقات شاید داخل فروشگاه عطر فروشی هستید و عطری جدید می‌خواهید تهیه کنید.
  • باید به قیمت‌های نامتعارف و غیرمنطقیخیلی ارزان که با بهانه‌های مختلف ارائه می‌شوند باید دقت داشت. در تصمیم‌گیری خرید ادکلن اصل بودن آن خیلی مهم‌تر از قیمت پایین‌تر آن است.

کپی‌کاران ادکلن!

تعدادی کمپانی‌ مشهور وجود دارد که فرمول ادکلن خود را به شرکت‌های گمنام‌تر با مبالغی و به‌طور قانونی می‌فروشند و آن شرکت‌های کوچک همان رایحه ادکلن اصلی را با موادی ارزان‌تر برای کشورهای جهان‌سومی تولید می‌کنند. به‌عنوان‌مثال شرکت‌هایی مثل Smart ،Ajma ،Rio ادکلن‌ها تقلبی محسوب نمی‌شوند (به‌خصوص که این شرکت‌ها اسم خود را روی محصولات به‌وضوح می‌نویسند)، ولی باید مطلع باشید که اورجینال هم نیستند و باقیمت ارزان‌تری به بازار عرضه‌شده‌اند.

یک‌راه ساده برای رهایی از تشخیص ادکلن اصل از تقلبی!

ساده‌ترین راه معرفی یک فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن معتبر است که بتواند تمام دغدغه‌های ذهنی را برای تهیه عطر وادکلن اصل از بین برد، می‌تواند یک دوست یا یک رسانه معتبر فروشگاه اینترنتی همچون شیک فام shikfam.com است. علاقه‌مندان به خرید ادکلن می‌توانند از طریق لینک‌  وارد سایت شیک فام شده و در خبرنامه عضو شوند تا از تخفیف‌های این فروشگاه معتبر برخوردار شوند.

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن شیک فام نه‌تنها یک فروشگاه اینترنتی معتبر، دارای نماد ساماندهی، عضو انجمن کسب‌وکار اینترنتی با ضمانت‌های واقعی است؛ بلکه بیشتر از 12 سال است که در قالب فروشگاه فیزیکی عطر و ادکلن و لوازم‌آرایشی بهداشتی، لوازم شخصیی برقی هم فعالیت دارد و سال‌ها است معتبرترین رسانه‌های ایران از آن آگهی‌های مختلفی را درج می‌کنند.

مزیت‌های اصلی خرید از شیک فام، شامل قیمت‌های ارزان‌تر نسبت به فروشگاه‌های اینترنتی دیگر است و مورد دیگر، خدمات، امکانات و ضمانت‌های کامل (فول) این فروشگاه است.

از دیگر مزیت‌های این فروشگاه دارا بودن درگاه پرداخت امن بانک ملت، تضمین اصالت، تضمین قیمت، گارانتی، بازگشت وجه، عودت کالا و پرداخت در محل است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۸۰۹۳۲۹۲۰:۵۵:۱۳ ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
میره
ناشناس۸۰۹۳۸۲۲۱:۳۸:۵۶ ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
میگن وضع اقتصادی خراب شده درسته داداش این پست چند قیمت رو هم بدید کنارش تا مشتری شیم یا حداقل سایت تحلیلیمون رو عوض کنیم
ناشناس۸۰۹۵۷۴۰۰:۴۱:۰۷ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
همه این داستان برای شیک فام بود و بس
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین