محسن رضایی: کانال اعتباری اروپایی‌ها به غذا و دارو منتج می‌شود

گروه سیاسی الف،   3970929154 ۱۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من معتقدم که کانال اعتباری اروپایی ها به خرید غذا و دارو منتج می شود.

محسن رضایی: کانال اعتباری اروپایی‌ها به غذا و دارو منتج می‌شود

به گزارش مهر، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع فرماندهان و همسنگران جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در اجلاس ملی اصحاب عشق، گفت: از من خواسته شده درباره حوادث سال آینده و خواب آشفته شیطان بزرگ صحبت کنم. اما قبلش به دو خاطره اشاره می‌کنم. اولین خاطره من مربوط به شهید مطهری در چند روز مانده به پیروزی انقلاب است. امام در خیابان ایران مستقر شده بود. با اشتیاقی خاص به دیدار امام رفتم. اکثر بزرگان انقلاب در یک سالن نشسته بودند. جایی نشستم که سمت راست من آقای مطهری بود. با ایشان صحبت کردم. به ایشان گفتم که خیلی دوست داشتم از مواضعتان درباره منافقین تشکر کنم. استاد مطهری به من گفت: اسمت چیست؟ گفتم: من را محسن صدا می کنند. گفت: می دانی الان آمده ام که چه کار کنم؟ می خواهم به دیدار امام بروم و به امام بگویم که این منهاییون سرت کلاه نگذارند. من از روی علاقه ام به امام ناراحت شدم که چرا ایشان به این تندی نسبت به امام چنین حرفی می زنند؟ گفتم: این منهاییون چه کسانی هستند؟ با دست دکتر یزدی را نشان داد و گفت: اینهایی که می گویند اسلام منهای روحانیت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در سال ۵۹ در ماه های اول جنگ وقتی که عملیات نصر انجام شد و یکی از دانشجویان انقلابی به نام شهید علم الهدی به شهادت رسید، خدمت امام رسیدم، بعد از اینکه ماجرای شهید علم الهدی و مبارزاتش با جریان های انحرافی در دانشگاه را خدمت امام گفتم، اشک از درچشم امام حلقه زد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه ما هم در یک مبارزه سیاسی با غرب هستیم و هم در یک مبارزه فرهنگی و تمدنی هستیم، گفت: ما اگر در جهاد سیاسی بزرگترین پیشروی ها را داشته باشیم ولی نتوانیم تمدن خودمان را جایگزین کنیم، دشمنان این جایگاه را از ما خواهند گرفت. من از کسانی که در مبارزه تمدنی و معرفتی و فرهنگی با غرب هستند، تشکر می کنم.

رضایی گفت: خواب آشفته آمریکایی ها در چهلمین سال انقلاب برای همه مردم ما مهم است ولی برای آنهایی که کار فرهنگی می‌کنند، مهم تر است. آمریکایی ها روی سرمایه فرهنگی خودشان در ایران حساب کرده اند. ماجرا از اقتصاد شروع شده اما خیال می کنند که تیر خلاص را سربازان فرهنگی آمریکا در داخل ایران خواهد زد. تحریم های اقتصادی را راه انداخته اند تا سربازان فرهنگی آمریکا در کشور بهره برداری کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به توطئه های اخیر دولت آمریکا گفت: ماجرا از اینجا شروع شد که آقای ترامپ بین سه هدف اروپا و چین و خاورمیانه، با تحریک اسراییل و عربستان اولویت اول را به خاورمیانه و آن هم ایران داد و می خواهد برای چهارسال آینده از ایران، امتیاز بگیرد. او از برجام خارج شد تا بتواند تحریم های جدیدی را وضع کند و از این راه بستر تغییر و یا تسلیم نظام را فراهم کند. هر سه ماه امضای تحریم ها را در نمایش هایی مضحک تمدید کرد و گفت این نظام را در چهلمین سالگردش دچار فروپاشی می کنم.

رضایی گفت: من معتقدم که این کانال اعتباری اروپایی ها به خرید غذا و دارو منتج می شود. مرحله دیگری از برنامه ترامپ، پایین آوردن ارزش پول ملی در حدی است که دیگر کسی با ریال کار نکند و ریال را از صحنه خارج کند. می خواهند که دولت از پرداخت حقوق باز بماند، کارخانه ها تعطیل شود، شورش و بلوا بشود و منافقین وارد عمل شوند و به بهانه حقوق بشر، امریکا دخالت کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به چند سناریو دشمنان علیه نظام اشاره کرد و گفت:در هر کدام از این خواب ها، حرف آخر را اندیشه ها و هواداران آمریکا در داخل کشور می زنند. اندیشه های آمریکایی بزرگترین خدمتی که به آمریکا می کند، گرفتن قدرت تحول و ابتکار از جریان انقلاب است. حتی اگر امروز کسانی حرف انقلابی بزنند اما اندیشه شان و رفتار و عمل آنها آمریکایی باشد، هیچ تفاوتی نمی کند و ضربه خواهند زد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان می‌خواهند نیروهای انقلابی را از ورود به صحنه خارج کنند. اندیشه های آمریکایی در اداره کشور ایجاد تردید می کنند. از زمان بنی صدر تا کنون، وعده بهبود وضعیت دادند و کارها را به انجام نرساندند. می خواهند با اندیشه های آمریکایی از تکرار تجربه انقلاب مانند ایجاد سپاه و بسیج و جهاد سازندگی جلوگیری کنند. مانع دیگر سربازان و هواداران آمریکایی هستند. اینها می خواهند با کارشکنی و بی قانونی و عمل نکردن به وظایف قانونی، مردم را از نظام رویگردان کنند. کارشکنی سربازان مجانی آمریکا که در سال های اخیر با وابستگی فکری کار می کردند با عوامل نفوذی در هم آمیخته اند.

رضایی گفت: اندیشه آمریکایی و سربازان آمریکایی در خدمت آقای ترامپ، خواب آشفته آمریکا را رقم می زنند و ما هر سه اینها را ناکام خواهیم کرد. با روشنگری و افشاگری و مبارزه با آنها باید خواب تنها را آشفته کرد. موج ضد آمریکایی در اروپا، بسیار قوی است. روبروی آمریکا ایستادگی کنیم. در اروپا مردم فرانسه به دنبال هویت هستند.

وی با بیان اینکه در منطقه و در داخل کشور باید شعارهای خود افول اقتدار آمریکا و پوشالی بودن آن و فریبنده بودن حقوق بشر آمریکایی را فریاد بزنیم، اظهار داشت: باید دموکراسی دروغین آمریکا را برای جوانان بازگو کنیم. هواداران آمریکا در این چهل سال، مانع تحول در اقتصاد ایران بوده اند. هواداران آمریکا را از امنیت و دفاع بیرون کردیم اما در اقتصاد هستند و گرانی و تورم را به مردم تحمیل می کنند. مشکلات ما زیر سر دولت آمریکا، هواداران آمریکا و اندیشه های آمریکا است. در دو سال آینده، جبهه فرهنگی باید به تبیین این مسایل بپردازدد. فساد و ناکارآمدی زیر سر اندیشه و فرهنگ دنیایی آمریکایی هاست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:در ده سال اول انقلاب، کشور ما با ایثارگری و برادری اداره می شد اما بعد از جنگ فساد و جناح بازی در کشور دیده شد. این انحراف ها ناشی از هواداران و اندیشه های آمریکایی است. اندیشه ها و فرهنگ جامعه را عوض کردند. اگر اندیشه های آمریکا وارد مدیریت نشده بود، تجمل و فساد نبود. قبله عالم اندیشه دنیایی، مدل و چراغ آمریکا است.

وی افزود: به لطف پروردگار خواب آشفته آمریکایی ها را به هم خواهیم ریخت. منظور ما از آمریکا، فقط دولت آمریکا نیست. دولت آمریکا، هواداران آمریکا و اندیشه های آمریکا را در نظر داریم. تفکری است که نمی گذارد خودروسازی را مانند موشک سازی پیشرفته کنیم. در عمق این موانع، آمریکا قرار دارد. جهت گیری ما باید به سمت هدف قرار دادن اندیشه و ارزش های آمریکایی باشد. باید این حقایق به مردم گفته شود.

رضایی گفت:پرداختن آمریکایی ها به منافقین و سلطنت طلب ها ممکن است فریب باشد و می خواهند ما از هواداران آمریکا در کشور، غافل شویم. ما نمی توانیم با توپ و تانک با این اندیشه مبارزه کنیم. در انقلاب فرهنگی باید مبارزه را تشدید کرد.

وی افزود: باید در جبهه ای منسجم وارد عمل شویم و به طرح ‌های فریب آمریکا مشغول نشویم. سال ۹۸ و ۹۹ باید با محوریت مبارزه فرهنگی، کار جهاد اقتصادی را پیش برد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۶۸۵۶۶۰۲۳:۰۴:۳۹ ۱۳۹۷/۹/۲۹
چه باید کرد
ناشناس۶۸۵۶۷۴۲۳:۲۲:۵۹ ۱۳۹۷/۹/۲۹
غذا و دارو هم از هیچی بهتره
ناشناس۶۸۵۸۲۴۰۶:۱۰:۳۳ ۱۳۹۷/۹/۳۰
در واقع همان هیچی است چون غذا و دارو قبلا هم وارد میشد الان بجای پول نفت غذا میدهند تحقیر از این بیشتر؟
یاس۶۸۵۹۱۲۰۹:۳۶:۴۵ ۱۳۹۷/۹/۳۰
دوست عزیز؟ این یعنی اوج حقارت و پستی برای هر ملتی. ما اینچنین ملتی نیستیم. درسته مشکلات زیاده ولی باید مبارزه کرد. اول با مسوولین فاسدی که بر سرکار هستند.
یلدا۶۸۶۳۰۶۱۷:۵۶:۵۲ ۱۳۹۷/۹/۳۰
تا ۹۸ و ۱۴۰۰ جنازه برجام را میکشانند برای رقیب هراسی و فریب و تکرار ماجرا و بدبختی ..
ناشناس۶۸۵۷۹۱۰۲:۱۶:۲۴ ۱۳۹۷/۹/۳۰
کاچی بعض هیچی
ناشناس۶۸۵۸۰۵۰۳:۱۰:۰۰ ۱۳۹۷/۹/۳۰
پس چی؟ میخواستی اورانیوم غنی شده و زیردریایی اتمی بهمون بدن؟! خدا رو شکر کن همون غذا و دارو هم هست
ناشناس۶۸۵۸۲۳۰۵:۵۹:۳۴ ۱۳۹۷/۹/۳۰
مثل همیشه ارایه مشکل بدون راه حل. البته بگیر و ببند که مشکلی رو حل نمیکنه.
ناشناس۶۸۵۸۶۶۰۸:۱۸:۰۰ ۱۳۹۷/۹/۳۰
به غذا و دارو هم رازی هستیم
ناشناس۶۸۵۸۹۰۰۹:۰۰:۳۱ ۱۳۹۷/۹/۳۰
چرا لاپوشانی میکنید نفت در برابر غذا شدیم رفت پی کارش
استاد۶۸۵۹۴۱۱۰:۰۴:۵۸ ۱۳۹۷/۹/۳۰
به مردم امید دهید، وضع حتما بهتر خواهد شد و‌ابن ترامپ است که در بد مخمصه ای گیر خواهد افتاد.
ناشناس۶۸۵۹۵۶۱۰:۲۱:۱۲ ۱۳۹۷/۹/۳۰
به چه روزی افتادیم؟!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین