رئیسی: خدا رحم کرد من رئیس جمهور نشدم که دلار ۵ هزار تومان شود/ قالیباف نمی‌خواست کاندید شود/ مدعی حقوقدانی هستند، اما بین قاضی و دادستان فرق نمی گذارند

گروه سیاسی الف،   3970918120 ۱۲۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان که پرسید «فکر می کنید اگر رییس جمهور می شدید، وضع کشور بهتر از این بود؟» گفت: خدا رحم کرد که من رییس جمهور نشدم که دلار ۵ هزار تومان شود.

رئیسی: خدا رحم کرد من رئیس جمهور نشدم که دلار ۵ هزار تومان شود/ قالیباف نمی‌خواست کاندید شود/ مدعی حقوقدانی هستند، اما بین قاضی و دادستان فرق نمی گذارند

به گزارش الف، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی۱۶ آذر را روز مبارزه با استبداد داخلی و استعمار خارجی برشمرد و گفت: ماهیت جنبش دانشجویی عدالتخواهی است.

وی با اشاره به اینکه اصلاح گری همواره در نگاه جنبش دانشجویی است و اگر نقصی ببیند همواره از در نقادی در می آید، اظهار داشت: این خصلت دانشجویان است که اگر نقصی ببینند، برنتابند و عکس العمل داشته باشند.

رئیسی حضور دانشجویان را همواره امیدآفرین خواند و تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره دانشگاه را به عنوان جایی که دغدغه انقلاب را دارد، می شناسیم.

تولیت آستان قدس رضوی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان که پرسیده بود «فکر می کنید اگر رییس جمهور می شدید، وضع کشور بهتر از این بود؟» خاطرنشان کرد: خدا رحم کرد که من رییس جمهور نشدم که دلار 5هزار تومان شود.

وی با بیان اینکه ما دانشجوی سیاسی را کسی می دانیم که جامعه را بشناسد و وظیفه خود را در قبال آن ایفا کند، گفت: ما شهدا را به عنوان روشنفکر واقعی می شناسیم نه کسانی که کشور را به سمت وابستگی می برد. 

رئیسی ادامه داد: دشمن هم جنگ سخت را بررسی کرده و هم جنگ نرم را، اما دیده جنگ سخت هم هزینه بر است و هم نفرت دنیا را برمی انگیزد و جنگ نرم هم دیر نتیجه می دهد؛ لذا جنگ سومی را آغاز کرده و آن تلفیقی از نرم و سخت است و این جنگ اقتصادی و رسانه‌ای برای آن است که ملت ایران را به تسلیم وادار کنند. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: دشمن کنوانسیون‌ها و قراردادهایی را پیش روی ملت می گذارد که به ظاهر مشکلات را برمی دارد، اما در واقع خود تحریمی می آورد. ما یقین داریم که صبوری، استقامت و بیداری مردم ما را در برابر توطئه جدید آنها پیروز می‌کند. 

وی افزود: امروز وظیفه مسئولان است که به داشته‌های خود اعتماد کنیم و بدانیم که راه‌کار برون رفت از مشکلات فقط اتکا به خداست‌. بیگانگان نه گره‌ای از کار ملت گشوده‌اند و نه خواهند گشود، تجربه ملت‌ها پیش روی ماست. راه ما ایستادگی و کار و تلاش و تولید است. 

رئیسی گفت: مسئولان بدانند اگر ما یک جا کوتاه بیاییم، دشمن دست بر نمی‌دارد و عقب نشینی نمی‌کند، ما باید یک کنشگر فعال باشیم.

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: فقر زیبنده مردم ما نیست و حق مردم این است که بپرسند آیا موضوع ، نخواستن مسئولان است یا نتوانستن آنها؟ ما همه مشکلات را محصول دشمنی دشمن نمی دانیم، بلکه ناشی ناکارآمدی مسئولان می دانیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه حاشیه را متن کردن و اصل را به حاشیه بردن درست نیست‌، عنوان کرد: مسایل اصلی امروز رونق تولید و معیشت است. مشکلات را می‌شود در داخل حل کرد اما مشکل آن است که برخی به دنبال راهکار سیاسی برای حل مشکلات اقتصادی هستند؛ در حالی که اختیارات ارزشمندی را رهبری به قوای سه گانه داده‌اند. 

اگر دولت دست ما بود، تولید مسکن را متوقف نمی‌کردیم

وی در پاسخ به سوالات، گفت: آستان قدس دو سال است که مالیات می دهد، مالیات را از یقه سفیدها بگیرید؛ اگر ما بودیم تولید مسکن را متوقف نمی کردیم و سامانه هوشمند بنزین نیز تعطیل نمی‌شد.

رئیسی در پاسخ به سوال دیگری، اظهار داشت: آقای قالیباف نمی‌خواست کاندید شود و گفت که آمادگی دارم به شما کمک کنم، اما من گفتم مانع حضور هیچکس نخواهم شد. آقای جلیلی هم گفت اگر شما بیایید، من دیگر نمی آیم.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: آقای قالیباف اظهار داشت پس من کاندیدا می شوم و بعد نگاه می کنیم به سنجش آرا و بعد نظرسنجی مناظره سوم طبق وعده‌شان کنار رفتند. البته من به هیچکس از کاندیداها نگفتم که شما نیایید و آقای میرسلیم گفت فکر می‌کنم کسانی که به من رای می دهند به کس دیگری رای نخواهند داد، گفتم پس بمانید. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوال دیگری درباره اطلاعش از مشکلات مردم، عنوان داشت: من در سمت‌های قضایی با مردم ارتباط داشتم و همین الان هم در کسوت خادمی حضرت رضا(ع) در میان مردم هستم و از مشکلات مطلعم. این مشکلات راه حل دارد، هرجا مدیر لایقی بوده مشکلات کاهش یافته است و با وجود آنکه برای پول و بودجه نقش قائلم، اما نقش مدیریت را ۷۰ درصد می دانم.

مرکز پژوهش‌های مجلس علیه برنامه های من مطلب منتشر می‌کرد 

وی گفت: رقبای ما پس از پیروزی، دو سه روز بعد انتخابات همان حرف‌های ما را اجرایی کردند، در حالی که زمان انتخابات مرکز پژوهشهای مجلس چند جزوه علیه برنامه من پخش کردند.

تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: ما در آستان قدس پاساژسازی را متوقف کردیم و اساس را بر توجه به زوار قرار دادیم و زائرسرا ایجاد کردیم. تا به امروز قریب به ۹۰۰ هزار زائر اولی به زیارت آوردیم؛ کسانی که فقط مشکل‌شان نداشتن پول بود.

رئیسی با تاکید براینکه در عرض دو سال رقبات وقفی ما ۱۰ برابر شده است، افزود: باغات، شش‌های شهر هستند؛ برج سازی کاری ندارد، ما باغ ها را به جای برج سازی به مجموعه هایی قابل استفاده برای بانوان تبدیل کردیم. باغی در غرب تهران داریم که مجوز ۵۰ طبقه هم به آن می دادند اما من جلوی قطع درختان ۶۰۰ ساله را گرفتم و آن را تبدیل به مجموعه تفریحی می‌کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره تخلفات انتخابات سال ۹۶ گفت:  انتخابات ۹۶ از انتخابات‌های پرتخلف کشور بود  و ما هم بیش از ۶۰۰  گزارش داشتیم، اما من معتقد بودم که نباید کشور با بحران مواجه شود، لذا با اینکه بسیاری از ادارات دولتی را ستاد انتخاباتی خود کرده بودند، اما گفتم صرفا به تخلفات رسیدگی شود تا سنگ بنایی برای آینده نشود و دولت مستقر به خود اجازه ندهد دست به هر کاری بزند‌ و ما رسیدگی به تخلفات انتخاباتی را به جد از مسئولان می خواهیم. 

وی با انتقاد از تسویه حساب‌ها با حامیان کاندیداهای رقیب دولت مستقر در پاسخ به سوالی در مورد اعدام‌های سال ۶۷ بیان داشت: در همین تهران روزی ۱۰۰ تا ۱۲۰ ترور صورت می گرفت، از نیروهای انقلابی و هرکس که عکس امام را در مغازه زده بود تا رئیس جمهور، نخست وزیر، رییس دیوان عالی کشور و ... را کشتند.

 تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمان مبارزه با نفاق در کشور امام خمینی است، همه کسانی با نفاق مبارزه کردند باید مورد تشویق قرار گیرند که کشور را از شر منافقان نجات دادید.

رئیسی تصریح کرد: آیا این درست است که همه خطوط امنیتی نظام شکسته شود که رای عده ای را جذب کنند ؟ چرا با این کار خواستند رای ضد انقلاب را بگیرند؟ تفاوت من با رقیبم این است که ما به استقلال کشور معتقدیم اما او آب خوردن را هم به بیگانه متصل می کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری اینکه در مناظرات به کسی توهین نکرد، چون معتقد است هدف وسیله را توجیه نمی کند، خاطرنشان کرد: بیش از هر کس دیگر، دانشگاه است که می تواند درباره قراردادها و ۲۰۳۰ نظر دهد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما معتقدیم باید با همه دنیا باید ارتباط داشت، اما چرا باید پای کنوانسیونی را امضا کنیم که خود بانیان، آن را امضا نکرده اند؟

وی در پاسخ به سوال دیگری اظهار داشت: منبع اساسی منابع مالی آستان قدس، نذر و وقف است  و یک ریال خارج از آن نداریم، اما اگر زمین‌ها هم تبدیل به کارخانه شود ، باز هم وقف باقی خواهد ماند و از صورت آن خارج نمی شود.

«امید» باید همراه عمل باشد و الا فریب است

رییسی گفت: از وقتی به آستان قدس آمدم پای حسابرسی خارج از استان را به این مجموعه باز کردیم و اکثر شرکتهای آستان در حسابرسی مقبولیت گرفتند.

وی افزود: اکسفورد و هاروارد و واتیکان بزرگترین موقوفه های دنیا را دارند، اما از وقتی که من به آستان قدس آمدم، برخی شروع کردند که آستان قدس باید مالیات دهد ، اما من چون خودم به شفافیت اعتقاد دارم، گزارشهای مالی آستان را ارایه می‌کنم.

رییس آستان قدس رضوی در پاسخ به سوالی درباره اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان گفت: اینکه آیا آستان قدس مشمول این قانون هست یا نه ؟ یک بحث قانونی و حقوقی است ولی من حتما به قانون کشور احترام می‌گذارم، در این راستا ۲۶۰ نفر را با احترام بازنشسته کردیم و قانون را در همه سطوح اجرایی خواهیم کردیم .

وی در پاسخ به سوال دیگری اظهار داشت: چه در مورد قوه ، چه مجریه ، چه مقننه ، مردم کارامدی نظام را می‌خواهند و بی عدالتی در هرکدام از نظر نظام پذیرفته نیست .

رییسی در پاسخ به سوالی درباره جمنا گفت: جمنا یک تشکلی از علاقه مندان انقلاب بود با هدف انسجام این گروه‌ها، البته کارشان اشکالاتی داشت ، اولا دایره شمولیت آن کوچک بود و جوان گرایی آنها هم کم بود.

وی با تاکید براینکه جمنا باید یک بازنگری به کارهایش بکند، ادامه داد: آمدن من به میدان نتیجه جمنا نبود و تا اسفند ۹۵ هم تصمیم نداشتم کاندیدا شوم، اما دعوت جریانات مرا به تکلیف وا داشت، الان هم اگر برگردم به آن روز همان تصمیم می گیرم اما امروز هیچ فعالیت انتخاباتی ندارم. چرا که مسئله ما امروز ما انتخابات نیست ، بلکه گفتمان امام و رهبری و کارامدی نظام است‌.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مجددا در پاسخ به سوالی درباره اعدامهای سال ۶۷ گفت: در سال ۶۷  افرادی از منافقین پرونده آنها مورد رسیدگی قرار گرفته بود و دادگاه حکم داده بود و دیوان عالی کشور نیز تایید کرده بود، ولی فورا نیاز نبود که حکم‌شان اجرا شود، مثل همین الان که بعضی پرونده های قاچاق حکم صادر و تایید شده اما نسبت به بعضی دیگر شدت کمتری دارد اجرا نمی شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امام خمینی گفتند آنها که حکمشان تایید شده ولی به اجرای آن به دلایلی به تاخیر افتاده ، هیاتهایی بنشینند و بررسی کنند که آیا شرایط اجرای حکم وجود دارد یا نه ؟ فقط برای کسانی که جرم و حکمشان قطعی شده بود.

رییسی گفت : من به دفتر نشر آثار امام (ره) گفتم مبانی فقهی حکم امام را توضیح دهند. برخورد امام در جریان نفاق، برای همیشه کشور را از لوث منافقین پاک کرد اما برخی برای آنکه هدف برایشان، وسیله را توجیه می کند، نسبت به من و امام و انقلاب تسویه کردند، در حالی که من هیچکدام از آن سه سمت تصریح شده را در حکم امام نداشتم.

مدعی حقوقدانی هستند، اما بین قاضی و دادستان فرق نمی گذارند

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ اظهار داشت: افتخار من آنست که با جریان نفاق، فساد و چپاول مبارزه کرده ام، اما تعجب نسبت به کسانی است که مدعی حقوقدانی هستند، اما بین دادستانی و قاضی فرقی نمی گذارند‌.

منبع:فارس

دیدگاه کاربران

ناشناس۶۶۸۳۷۴۱۴:۵۸:۱۵ ۱۳۹۷/۹/۱۸
راست میگی از بیخ گوشت ردشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۶۶۸۷۰۳۱۷:۳۰:۱۵ ۱۳۹۷/۹/۱۸
تا زمانی که مردم مجبور به انتخاب بد و بدتر باشند اوضاع و احوال همین است
با انصاف۶۶۸۸۸۱۱۹:۰۴:۰۳ ۱۳۹۷/۹/۱۸
بد رو هم دیدیم
ناشناس۶۶۸۹۵۶۱۹:۵۲:۳۰ ۱۳۹۷/۹/۱۸
بد شما که معمولا بدترین انتخاب ممکنه !!!
ناشناس۶۶۹۰۶۸۲۱:۰۶:۵۳ ۱۳۹۷/۹/۱۸
قرار بود کاری بکنند که مردم دیگه به 45 هزار تومان یارانه محتاج نباشند اما حالا کاری کرده اند که 40 میلیون نفر از جمعیت کشور محتاج بسته های حمایت غذایی هستن !
ناشناس۶۶۹۰۸۳۲۱:۱۲:۲۹ ۱۳۹۷/۹/۱۸
دمت گرم
ناشناس۶۶۹۲۸۶۰۰:۲۸:۰۱ ۱۳۹۷/۹/۱۹
نه اتفاقا ایشان بدتر بود. بد سال 1400 میاد.
ناشناس۶۶۹۲۹۷۰۰:۳۶:۵۲ ۱۳۹۷/۹/۱۹
میخواستی بدتر و ببینی؟!
ناشناس۶۶۹۳۵۱۰۱:۲۱:۵۱ ۱۳۹۷/۹/۱۹
دلار اگه میشه 50 هزار تومن بدتر رو هم میدیدی عمو جان !
ناشناس۶۶۸۹۰۹۱۹:۲۳:۳۶ ۱۳۹۷/۹/۱۸
فعلا که شما نه تنها بدتر، بلکه زشت‌ترین را انتخاب کردید.
ناشناس۶۶۸۹۱۴۱۹:۲۶:۳۱ ۱۳۹۷/۹/۱۸
تا زمانی که مردم همین وضع را ادامه دهند اوضاع و احوال نیز همین طور افتضاح خواهد ماند.
ناشناس۶۶۹۰۰۵۲۰:۱۱:۳۸ ۱۳۹۷/۹/۱۸
تا وقتی نخواهیم مسولیت انتخاب هامون را بپذیریم و همش تقصیر را بینداریم گردن دیگران و شرایط و..... خیلی بدتر از اینها هم حقمونه.... هیچ وقت یاد نگرفتیم اشتباهمون را بپذیریم و تاوانش را بدهیم
ناشناس۶۶۹۳۹۱۰۴:۲۰:۳۵ ۱۳۹۷/۹/۱۹
هیچ کس به هیچ کاری مجبور نیست. بیخود توجیه نکنید.
حسینعلی منتظری ولمعطلی۶۶۸۸۲۶۱۸:۳۱:۲۳ ۱۳۹۷/۹/۱۸
جناب ریسی مشاوران اقتصادی شما باید قبلا متوجه میشدند که دولت فعلی بصورت مصنوعی و با دوز و کلک نرخ دلار را کنارل کرده بود تا در انتخابات برنده شود لذا این دولت به هیج وجه مشروعیت ندارد و اصرار بر ماندن این دولت تا دور دومش بپایان برسد ظلم بزرگی به ملت و انقلاب و زحمات شهیدان و ایثارگران است
ناشناس۶۶۹۳۰۱۰۰:۴۲:۰۷ ۱۳۹۷/۹/۱۹
من موندم کی به روحانی 23 میلیون و به رئیسی 16 میلیون رای داده!!!
ناشناس۶۶۸۳۷۶۱۴:۵۸:۲۰ ۱۳۹۷/۹/۱۸
شما رییس جمهور می شدید الان همه ما در صف شهادت بودیم !!!!
کاوه۶۶۸۶۳۵۱۶:۴۰:۵۸ ۱۳۹۷/۹/۱۸
صف شهادت؟! بازم رقیب هراسی الکی نتیجه تکرار را لمس کردیم ولی باز....!؟
ناشناس۶۶۸۷۹۵۱۸:۱۸:۳۷ ۱۳۹۷/۹/۱۸
شهادت لیاقت میخواد ولنگاری خباثت میخواد ____________________ آثار فجیع انتخاب غلط تا نسلها باقی خواهد ماند چه بخواهید ، چه نخواهید
ناشناس۶۶۹۱۷۲۲۲:۳۰:۲۵ ۱۳۹۷/۹/۱۸
برا همینه بعد از چند سال هنوز داریم آثار کارای احمدی نژاد رو می بینیم !
ناشناس۶۶۹۶۷۲۱۰:۲۹:۲۵ ۱۳۹۷/۹/۱۹
در دولت احمدی نژاد جزو 8 کشور هسته ای و 8 کشور فضایی دنیا بودیم و حتی موجود زنده به فضا فرستادیم اما حالا باید بدنبال یک قوطی رب گوجه فرنگی باشیم ! (الف جان لطفا"منتشر کن)
ناشناس۶۷۰۰۴۵۱۳:۲۸:۲۷ ۱۳۹۷/۹/۱۹
خوب این هسته ای و این فضایی بودن چه کمکی به مردم و کشور کرد؟
ناشناس۶۶۹۷۱۶۱۰:۵۰:۴۷ ۱۳۹۷/۹/۱۹
یعنی آثار انتخاب روحانی هنوز شروع نشده؟!!!! یا علی!!!! خدایا به خودت پناه میارم!!!!
ناشناس۶۶۹۴۴۸۰۷:۵۷:۴۴ ۱۳۹۷/۹/۱۹
پس مطمینا باور دارید که آثار انتخاب احمدی نژاد تا سال ها باقی خواهد ماند و
ناشناس۶۶۹۶۴۰۱۰:۱۱:۵۸ ۱۳۹۷/۹/۱۹
آثار مخرب و تبعات انتخاب روحانی هم تا سال های سال در کشور باقی خواهد ماند.
تبریزی۶۶۸۶۸۹۱۷:۱۷:۲۵ ۱۳۹۷/۹/۱۸
الان صف مردم تو صرافی ها زنونه مردونه بود.
ناشناس۶۶۸۹۷۶۱۹:۵۹:۱۹ ۱۳۹۷/۹/۱۸
اگه صف بقول شما زنانه مردانه بود حداقل دلارچهاربرابر نمیکرد
ناشناس۶۶۹۰۱۰۲۰:۱۲:۵۳ ۱۳۹۷/۹/۱۸
با همین حرف ها و دروغ دیوار کشیدن مردم رو به روز سیاه نشاندید بس کنید .
ناشناس۶۶۹۰۹۷۲۱:۲۵:۰۹ ۱۳۹۷/۹/۱۸
بجاش حالا همه تو صف گوشت و برنج هستن !
ناشناس۶۶۸۷۸۸۱۸:۱۴:۳۹ ۱۳۹۷/۹/۱۸
شهادت برای راه خدا و کشورمان افتخار است و بهتراز مردن از فشار وفقر و گرسنگی است
ناشناس۶۶۹۴۲۸۰۷:۳۵:۴۸ ۱۳۹۷/۹/۱۹
آقازاده هاشون در کانادا وآمریکا در رفاه ونعمت باشن بعد ما بریم شهید بشیم؟
ناشناس۶۶۸۳۹۳۱۵:۰۶:۱۱ ۱۳۹۷/۹/۱۸
معلوم نیست...شاید پنجاه هزار تومن می شد
ناشناس۶۶۸۷۸۲۱۸:۰۹:۴۰ ۱۳۹۷/۹/۱۸
مسخره کردی ولی جوابتو میدم حرفت مبنای علمی نداره چون افزایش نقدینگی سه برابر شد پس طبیعیه ارزش پول یک سوم بشه یهنی دلار دوازده تومن منطقیه حالا اگر مبنای علمی داری بگو چرا باید بشه پنجاه تومن چرا نباید بشه چهلو نه تومن؟
ناشناس۶۶۹۴۲۹۰۷:۳۷:۰۳ ۱۳۹۷/۹/۱۹
علم سرشون نمیشه فقط تکرار کنسرت و سلبریتی همین
ناشناس۶۶۹۵۲۵۰۹:۰۰:۳۸ ۱۳۹۷/۹/۱۹
مبنای حرف اقتی رئیسی چیه که میشد ۵ تومن؟ اونو جواب بده
ناشناس۶۶۹۸۳۹۱۱:۵۴:۱۳ ۱۳۹۷/۹/۱۹
اینو شما ها باب کردید که اگر بیاد دلار پنج تومن میشه و پیاده رو ها دیوار میکشه و ..... یادتون نیست؟
ناشناس۶۶۸۳۹۶۱۵:۰۷:۳۲ ۱۳۹۷/۹/۱۸
همتون یکی هستید و یک دست بازی می کنید. ان زمان نیاز به فریدون و ظریف بود که از گردنه اوباما بگذرند و دوباره نیاز به یک جفت دیگر هست تا از گردنه ترامپ بگذرند.
ناشناس۶۶۹۰۷۶۲۱:۱۰:۱۵ ۱۳۹۷/۹/۱۸
خوب شد که حجت الاسلام دکتر رئیسی رای نیاورد وگرنه همه ندانم بکاری ها و خرابکاری های دولت یازدهم و خروج امریکا از برجام به گردن ایشان می افتاد.
ع ش۶۶۸۴۰۴۱۵:۰۹:۳۷ ۱۳۹۷/۹/۱۸
این دعای هر روز ماست. اگر ایشان رای می آوردند همین مردمی که امروز ساکت هستند و صرفا خودخوری می کنند به خیابان می ریختند و اغتشاش می کردند. خود کرده را چه تدبیر؟
مهران۶۶۹۴۹۱۰۸:۳۸:۱۵ ۱۳۹۷/۹/۱۹
با عرض معذرت از کسانی که یا کلا رای ندادن یا به روحانی رای ندادن این شرایط اقتصادی نوش جون مردمی که اینقدر ساده اند و دروغ هایی مثل دیوار میکشن و دلار میشه پنج تومن رو باور میکنند تا امروز برای دلار ده تومنی خوشحالی کنند
ناشناس۶۶۸۴۰۵۱۵:۰۹:۵۱ ۱۳۹۷/۹/۱۸
خدا واقعا" رحم کرد چون دلار میشد 20000 تومان.
ناشناس۶۶۸۵۸۲۱۶:۲۵:۳۸ ۱۳۹۷/۹/۱۸
نرخ رئیسی=نرخ روز روحانی+1500
ناشناس۶۶۹۳۶۹۰۲:۱۲:۵۲ ۱۳۹۷/۹/۱۹
اگر رئیس جمهور شده بودی دو حالت بیشتر نداشت یا برجام را امضاءکرده بودی که وضع همین بود که العان هست یا امضا نکرده بودی که با تحریمهای بد تر از العان شورای امنیت مواجه بودیم
ناشناس۶۶۸۷۵۰۱۷:۵۰:۲۶ ۱۳۹۷/۹/۱۸
مگه دلار ۱۹۰۰۰ تومان نرسید ؛ ضمنا" برادر گرامی اقتصاد یک علم هست و براش فرقی هم نمی کنه کی رئیس جمهور باشه باید هدفت رو با توجه به وسیله ای که داری درست انتخاب کنی ؛ و از هر گونه حقه بازی و کلک پرهیز کنی مثل کشور ژاپن
ناشناس۶۶۹۲۴۵۲۳:۴۹:۳۰ ۱۳۹۷/۹/۱۸
دلار بالای ۲۰هزار تومان را ندیدی؟ آدم های ساده
ناشناس۶۶۹۷۷۴۱۱:۲۶:۰۵ ۱۳۹۷/۹/۱۹
این مطلب رو هم عمه جان بنده نگفته که شما داری خودتو میزنی به در و دیوار ... توی روزنامه ی اقتصادی خودتون گفته بود اگه رییسی بیاد دلار میشه ۵۰۰۰ تومن!!!
ناشناس۶۶۸۴۰۸۱۵:۱۰:۲۸ ۱۳۹۷/۹/۱۸
از این بهتر نمیشد به دولت تدبیر و امید تیکه انداخت بااون شعارهای مسخره انتخاباتی
ناشناس۶۶۸۴۱۶۱۵:۱۴:۳۲ ۱۳۹۷/۹/۱۸
مطمئن باش مستکبران و اشراف چشم دیدن امثال شما رو ندارن رئیسی
ناشناس۶۶۹۲۹۲۰۰:۳۴:۴۵ ۱۳۹۷/۹/۱۹
شما تو همین سخنرانی از ایشان شنیدی یک کلمه راجع به مشکلات معیشتی مردم به خصوص بازنشستگان و کارگران صحبت کنه. اگر یادش بود حتما صحبت میکرد. یادش نبود چون همدرد نیست با اونا.
ناشناس۶۶۹۲۹۶۰۰:۳۶:۳۰ ۱۳۹۷/۹/۱۹
این مردم قدر نشناس نه قدر شما را می دانند نه دوستتان
ناشناس۶۶۸۴۲۰۱۵:۱۵:۴۵ ۱۳۹۷/۹/۱۸
رئیسی از روحانی بدتر ...روحانی از رئیسی بدتر !! جفتشون مثل همدیگن
ناشناس۶۶۸۶۳۸۱۶:۴۲:۰۴ ۱۳۹۷/۹/۱۸
لطفا کاستی‌ها دولت را تقصیر دیگران نیاندازید. اکنون دولت اصلاح‌طلب روحانی همه کاره است.
ناشناس۶۶۹۰۱۶۲۰:۱۵:۳۵ ۱۳۹۷/۹/۱۸
باز هم خدا رو شکر تا همینجا کوتاه اومدی. اگر رئیسی رئیس جمهور بود الان میگفتی روحانی فرشته نجات این مملکت بود برجام هم هدیه خداوند. حالا هم اشکال نداره. دوباره رسیدیم سال 92 اول کار. فقط خداییش لج و لجبازی بزاریم کنار با هم یه جور دیگه فکر کنیم.
ناشناس۶۶۸۴۵۵۱۵:۳۰:۱۵ ۱۳۹۷/۹/۱۸
شما می امدی با توجه به تجاربی که دارید قطعا دلار زیر 3 تومن بود
ناشناس۶۶۸۴۵۹۱۵:۳۲:۰۷ ۱۳۹۷/۹/۱۸
ما از روحانی راضی نیستیم ولی هیچوقت به شما دلخوش نمیکنیم.
ناشناس۶۶۸۸۶۰۱۸:۴۷:۵۹ ۱۳۹۷/۹/۱۸
پس دلخوش باشید به سناریوی تکرار می کنم
ناشناس۶۶۸۴۷۸۱۵:۴۳:۱۵ ۱۳۹۷/۹/۱۸
واقعا خدا بهش رحم کرد. ترامپ که رئیسی روحانی حالیش نیست. اوضاع اقتصاد در هر صورت به هم می ریخت. و اونوقت این اصلاح طلبها چه غوغایی که نمی کردند.
ناشناس۶۶۸۴۸۴۱۵:۴۴:۳۴ ۱۳۹۷/۹/۱۸
بله خدا را شکر.
ناشناس۶۶۸۴۸۵۱۵:۴۴:۴۸ ۱۳۹۷/۹/۱۸
هر کی رئیس جمهور شود، دلار را باید برای جبران مافات قیمت دلار را بالا ببرد.
ناشناس۶۶۸۴۸۸۱۵:۴۵:۲۹ ۱۳۹۷/۹/۱۸
اگر به این.حرف اعتقاد دارید خودتان هیچ وقت کاندید ریاست جمهوری نشوید
ناشناس۶۶۹۳۷۹۰۳:۱۶:۴۱ ۱۳۹۷/۹/۱۹
نفهمیدی کنایه بود به این که اون زمان از در و دیوار داشت پمپاژ می شد اگر رییسی رای بیاره دلار می شه 5 تومن ، حالا با این انتخاب الهی شکر 5 نشد ، مرز 19 هزار رو هم رد کرد .
كي به كيه۶۶۸۴۹۴۱۵:۴۷:۰۸ ۱۳۹۷/۹/۱۸
اگر شما رئیس جمهور شده بودید جوک مدونم و نومگم را تعریف می کردید کی به کیه
ناشناس۶۶۹۰۰۳۲۰:۱۰:۵۳ ۱۳۹۷/۹/۱۸
فعلا"که شیخ حسن روحانی در این اوضاع فاجعه بار اقتصادی به سرخه سمنان رفته و جوک با زبان سرخه ای تعریف می کند !
ناشناس۶۶۸۵۰۲۱۵:۵۰:۴۲ ۱۳۹۷/۹/۱۸
کار به قیمت دلار ندارم ولی خداییش خدا رحم کرد.
ناشناس۶۶۹۲۴۹۲۳:۵۲:۵۸ ۱۳۹۷/۹/۱۸
چرا کار نداری؟جون ملت به لبشون رسیده با این تکرار
ناشناس۶۶۹۵۹۴۰۹:۵۴:۰۲ ۱۳۹۷/۹/۱۹
بله متاسفانه افزایش نرخ ارز افزایش قیمت تمام کالاها رو در پی داشته ولی به نظر من آقای رییسی وامثال ایشان راه حلی برای این مشکل ندارند
ناشناس۶۶۸۵۰۳۱۵:۵۱:۲۹ ۱۳۹۷/۹/۱۸
دلار که با خروج آمریکا همین میشد که الان شده ! اما این که می تونستی جمع وجورش کنی بعیده !
ناشناس۶۶۸۵۰۵۱۵:۵۱:۵۷ ۱۳۹۷/۹/۱۸
عالییییی
موسی۶۶۸۵۱۴۱۵:۵۶:۲۸ ۱۳۹۷/۹/۱۸
چقدر منت می گذاشت که یکسال تورم را تک رقمی کرده بود....حالا داره می رسه به 50 درصد.......
ناشناس۶۶۸۵۱۸۱۵:۵۸:۰۹ ۱۳۹۷/۹/۱۸
دقیقا برا همین مردم به شما رای ندادند چون می دانستند مرد روزهای سخت سیاسی واقتصادی نیستید !
ناشناس۶۶۸۹۴۶۱۹:۴۶:۵۵ ۱۳۹۷/۹/۱۸
اگر ملت می فهمیدند که الان اوضاع اینطوری نبود!
ناشناس۶۶۸۹۷۱۱۹:۵۶:۴۷ ۱۳۹۷/۹/۱۸
مرد روزای سخت تون رو هم داریم میبینیم استاد
ناشناس۶۶۸۹۹۸۲۰:۰۸:۲۶ ۱۳۹۷/۹/۱۸
بالاتر از سیاهی رنگی نیست امروز با افزایش نرخ دلار و مواد غذایی و مسکن و خودرو و موبایل و غیره روزهای سختی را تجربه می کنیم که در انتخابات سال 96 شاید تصورش را هم نمی کردیم .
ناشناس۶۶۹۰۵۹۲۱:۰۲:۱۸ ۱۳۹۷/۹/۱۸
الان یعنی شما هستید؟ لابد با ول کردن قیمت ارز؟
ناشناس۶۶۸۵۱۹۱۵:۵۸:۱۰ ۱۳۹۷/۹/۱۸
خوب عوضش حتما دفعه دیگه با شعار کم کردن قیمت دلار میتونید رای بیارید. پس خدار رو شکر که شد. نه؟
ناشناس۶۶۸۵۲۲۱۵:۵۹:۱۳ ۱۳۹۷/۹/۱۸
مثلا اگر شما رییس جمهور شده بودی ترامپ از برجام خارج نمیشد که دلار گرون نشه؟
ناشناس۶۶۸۹۵۳۱۹:۵۰:۱۲ ۱۳۹۷/۹/۱۸
افزایش نرخ دلار و مسکن بدلیل 4 برابر شدن حجم نقدینگی در 5 سال گذشته بود و به برجام بی فرجام ربطی نداشت .
رضا۶۶۸۵۴۲۱۶:۱۰:۵۵ ۱۳۹۷/۹/۱۸
خداوند رحم کرد شما نشدید وگرنه دلار الان بالای بیست هزار تومان بود
ناشناس۶۶۹۷۳۰۱۰:۵۶:۳۱ ۱۳۹۷/۹/۱۹
با این « وگرنه » ها شاهکار دولت رو توجیه نکنید
ناشناس۶۶۸۵۶۸۱۶:۲۰:۲۷ ۱۳۹۷/۹/۱۸
تو هم میشدی از این بدتر!!!!!!
ناشناس۶۶۸۸۰۰۱۸:۱۸:۵۴ ۱۳۹۷/۹/۱۸
عده ای که با ندانم کاری و رای بی فکر، خودشان و کشور را دوباره به دست ضعیف ترین دولت تاریخ انقلاب داده اند، به جای اقرار به اشتباه، فرا فکنی می کنند. هر پیشرفتی در کشور، توسط انقلابیون بوده و هر مشکلی از جانب غرب گراها
امین۶۶۸۶۵۶۱۶:۵۲:۴۰ ۱۳۹۷/۹/۱۸
طرفدارای تدبیر و امید فقط اب و صابون لازم دارن با این عملکرد دیگه نمیدونن چی بگن
ناشناس۶۶۸۸۰۱۱۸:۱۸:۵۷ ۱۳۹۷/۹/۱۸
خروج ترامپ از برجام و افزایش قیمت دلار ربطی به دولت نداره . شعار دهندگان باید پاسخگو باشن
ناشناس۶۶۸۹۷۸۲۰:۰۰:۱۷ ۱۳۹۷/۹/۱۸
افزایش نرخ دلار نتیجه سوء مدیریت دولت است و به خروج ترامپ از برجام هیچ ربطی ندارد زیرا در دولت هاشمی رفسنجانی هم که کپی برابر با اصل این دولت بود نرخ دلار و مسکن چند برابر شد.
ناشناس۶۶۹۲۵۳۲۳:۵۶:۱۰ ۱۳۹۷/۹/۱۸
واقعاً اقتصاد نمیفهمی...قیمت دلار ربطی به برجام نداشت ‌‌،ساده دل
ناشناس۶۶۸۶۷۷۱۷:۰۶:۱۸ ۱۳۹۷/۹/۱۸
شما عجالتا یک گزارش کارشناسی مختصر و مفید از برنامه و عملکرد در سمت بفرمائید .
ناشناس۶۶۸۶۸۲۱۷:۰۹:۴۳ ۱۳۹۷/۹/۱۸
رکورد ۵۰ را زده بودی
ناشناس۶۶۸۹۸۲۲۰:۰۲:۵۹ ۱۳۹۷/۹/۱۸
دروغ که مالیات نداره شما بگو 100 می شد !!!! اما فراموش نکنید که در زمان انتخابات میگفتن اگر رئیسی رای بیاورد دلار 5000 تومان می شود !
ناشناس۶۶۸۷۰۶۱۷:۳۱:۲۶ ۱۳۹۷/۹/۱۸
بنده که یک رزمنده هشتم یک طرح برای فضای مجازی ارائه کردم. هرجا هم رفتم به به و چه چه گفتن ولی دریغ از کمی همکاری.فقط شعار شعار.آقای رئیسی.لطفا در این خصوص به کسانی که ایده دارن کمک کنید.
ناشناس۶۶۸۷۱۵۱۷:۳۵:۱۱ ۱۳۹۷/۹/۱۸
آره واقعا خدا به همه ما رحم کرد
ناشناس۶۶۸۹۹۰۲۰:۰۴:۴۴ ۱۳۹۷/۹/۱۸
این لطف خداوند در جامه مبدل بود تا ناکارآمدی و انفعال اصلاح طلبان در اداره کشور بیش از پیش برای همگان آشکار شود.
ناشناس۶۶۸۷۱۹۱۷:۳۶:۴۴ ۱۳۹۷/۹/۱۸
پس اگر میخواهید هم خودتان و هم مردم، باز هم مشمول رحم الهی شوید، هیچوقت در انتخابات کاندید نشوید
ناشناس۶۶۸۷۴۰۱۷:۴۴:۱۶ ۱۳۹۷/۹/۱۸
دلار 5000 تومنی؟! کجا میدن این دلار رو با همچین قیمتی؟
ناشناس۶۶۸۸۰۳۱۸:۲۰:۰۲ ۱۳۹۷/۹/۱۸
اگر میشد چون از برجام خارج میشد اینجا میشدونزوئلا . پس قیمت دلار حداقل 100 هزار تومن بود
احمد۶۶۹۵۲۹۰۹:۰۳:۰۶ ۱۳۹۷/۹/۱۹
یعنی با این دیدگاه ایشون که راه حل مشکلات نگاه به داخله و نباید به بیگانه امید بست دلار میشد 100 هزار تومان . یک بار با این رقیب هراسیتون ما و مملکت را نابود کردید باز هم نمی خواهید دست بردارید ؟
ناشناس۶۶۹۷۳۵۱۱:۰۱:۲۴ ۱۳۹۷/۹/۱۹
سه سال از برجام گذشته خواهشاً یکی بگه از اون ۱۱۰،۱۲۰ میلیارد دلاری که قرار بود تحویل بگیریم چقدرشو گرفتیم؟
ناشناس۶۷۰۸۶۱۲۳:۴۴:۳۱ ۱۳۹۷/۹/۱۹
الله یعلم بحقایق الامور
ناشناس۶۶۸۸۰۴۱۸:۲۰:۰۵ ۱۳۹۷/۹/۱۸
تازه جناب روحانی چه دسته گلی به سر ما زده که ایشان می خواست رئیس جمهور شود. تازه انوقت هم به خارج از کشور نمیتوانست برود
رضا۶۶۸۸۱۱۱۸:۲۲:۱۸ ۱۳۹۷/۹/۱۸
واقعا خداوند تو را دوست داشت که رییس جمهور نشدی و البته یقین بدان اگر رییس جمهور شده بودی دلار بالاتر از آنی بود که اکنون هست .
احمد۶۶۹۵۲۶۰۹:۰۰:۴۰ ۱۳۹۷/۹/۱۹
یعنی چقدر منظورتونه . مثلا 19000 تومان . !!!!!
ناشناس۶۶۸۸۲۳۱۸:۳۰:۰۳ ۱۳۹۷/۹/۱۸
خدا هم به شما رحم کرد هم ما این ریاست جمهوری ها عاقبت بخیری ندارد
ناشناس۶۶۸۸۵۹۱۸:۴۷:۴۰ ۱۳۹۷/۹/۱۸
انتقادات ایشان به حق و غیر قابل خدشه و پیشنهادات ایشان هم اجرایی و جنبه عملیاتی دارد. حالا چرا بعضی ها به جد ناراحتند نمی دانم چرا؟ شاید نانشان در گرانی است و در این شرایط است که می توانند از دیگران پیش افتند.
ناشناس۶۶۹۳۱۶۰۰:۵۹:۳۸ ۱۳۹۷/۹/۱۹
درامد کشور مشخصه هزینه مشخصه از کجا میخواد بیاره ارزون کنه؟؟؟
احمد۶۶۹۵۲۴۰۸:۵۹:۰۷ ۱۳۹۷/۹/۱۹
وقتی میزان منفی ها به یک حرف منطقی را می بینم آنوقت به این نتیجه می رسم که از ماست که بر ماست . وضع کشور با این مردم و انتخابشان بهتر از این هم نمیشه . حالا خودشان دارند به عملکرد خودشون ایراد می گیرند .
املی۶۶۹۹۴۰۱۲:۴۰:۰۵ ۱۳۹۷/۹/۱۹
احمدجان نظرات منفی بیانگر این هست مردم به هرکسی رای میدهند
ناشناس۶۶۸۹۲۲۱۹:۳۱:۳۱ ۱۳۹۷/۹/۱۸
البته همه بدنه دولت بد نیست ولی خب امثال کلانتری ها و نیلی ها در دولت کم نیستند.
ناشناس۶۶۸۹۲۴۱۹:۳۱:۴۱ ۱۳۹۷/۹/۱۸
اگر ترامپ زودتر از برجام خارج شده بود رییسی را انتخاب می کردیم
ناشناس۶۶۸۹۸۴۲۰:۰۳:۲۹ ۱۳۹۷/۹/۱۸
خدا به ایران هم رحم کرد که شما رئیس جمهور نشدی!!
ناشناس۶۶۹۰۵۱۲۰:۴۹:۳۹ ۱۳۹۷/۹/۱۸
تو هم اگه رییس جمهور میشدی همین بلا رو سر مردم می آوردی
ناشناس۶۶۹۰۹۶۲۱:۲۳:۲۲ ۱۳۹۷/۹/۱۸
کشور ما یه اقتصاددان نترس وبا برنامه می خواد مثل دکتر محسن رضایی،مگی نه همیشه هشتمون گرو نهمونه
ناشناس۶۶۹۱۱۶۲۱:۴۰:۳۶ ۱۳۹۷/۹/۱۸
بعضیا میان اقتصاد ملت رو نابود می‌کنند عزت ملی رو لگد مال میکنند توان هسته ای کشور رو بتون ریزی میکنن نقد میدن، نسیه رو هم نمی‌گیرن دوقورت و نیمشون هم باقیه!!!!!!!
ناشناس۶۶۹۱۳۹۲۱:۵۷:۳۹ ۱۳۹۷/۹/۱۸
شما بودی دلار قیمت نداشت!!
پرویز۶۶۹۱۵۲۲۲:۰۶:۲۱ ۱۳۹۷/۹/۱۸
دقیقا وقتی دولت در یک جایی موفقیت به دست می اورد ( مثلا در اپک) همه یادشان میاید باید حرف بزنن
ناشناس۶۶۹۲۰۰۲۲:۵۴:۲۶ ۱۳۹۷/۹/۱۸
مثلا شما چکار میکردی؟ ترامپو عوض میکردی؟
ناشناس۶۶۹۲۳۳۲۳:۳۲:۱۱ ۱۳۹۷/۹/۱۸
راه حل شما برای تحریم چی /؟
دلارام۶۶۹۳۳۲۰۱:۱۰:۵۵ ۱۳۹۷/۹/۱۹
اگر جناب رییسی رای میاورد اینقدر نوزادناقص الخلقه برجامو با تنفس مصنوعی زنده نگه نمیداشت که ترامپ پررو بزنه زیر میز مذاکرات وتعهدات برجامی .عقلتون هنوز نمیرسه از کجا دارین میخورین که تورم شده صددرصد.هنوز همون اشتباهات فکری سال ۹۶ .حقتونه لمس کنید گرونی وبیکاری ورکود ووتورمو .بچشید حاصل رای هایی که سلبریتی های شکم سیر براتون تبلیغ کردند
ناشناس۶۶۹۳۷۷۰۲:۴۷:۰۳ ۱۳۹۷/۹/۱۹
خدا به مردم رحم کرد مگر نه دچار تحریم های بین المللی می شدیم
نجیب۶۶۹۴۵۲۰۸:۰۰:۴۷ ۱۳۹۷/۹/۱۹
خداوند حافظ و ناصر ایشان باشد. آدم درستی هست. شاید اگر رییس جمهور شده بود الان ما به ایرانی بودنمان افتخار می کردیم و معاهده های خفت باری مثل برجام و FATF به ترکمنچای و گلستان اضافه نشده بود.
ناشناس۶۶۹۸۷۲۱۲:۰۹:۲۳ ۱۳۹۷/۹/۱۹
خروج از برجام یعنی تحریم های بین المللی !
ناشناس۶۶۹۴۷۳۰۸:۲۵:۵۳ ۱۳۹۷/۹/۱۹
نمی فرماین خدارو شکر که مردم به من اعتماد نکردن، میگه خدا رو شکر که رئیس جمهور نشدم.
ناشناس۶۶۹۵۹۷۰۹:۵۴:۴۵ ۱۳۹۷/۹/۱۹
آقای دکتر رئیسی با 40 روز کار انتخاباتی 16 میلیون رای آوردند که رای قابل توجهی بود.
ناشناس۶۶۹۹۵۰۱۲:۴۴:۲۵ ۱۳۹۷/۹/۱۹
کی دکتر شد؟
ناشناس۶۶۹۴۸۳۰۸:۳۴:۰۳ ۱۳۹۷/۹/۱۹
اولا انتخابات تموم شده ثانیاً فکر می کنم قیمت دلار رو در صورت رئیس جمهور شدنتان با یک صفر کمتر اعلام می کنید یعنی 50000 تومان نه 5000 تومان ثالثاً حداقل جای شکرش باقی است که افزایش قیمت دلار رو اجتناب ناپذیر می دانید
ناشناس۶۶۹۶۹۱۱۰:۳۶:۵۹ ۱۳۹۷/۹/۱۹
اتفاقا یکی مثل این اقا یکی از مسببین اصلی وضع الان است مردم از ترس اینکه یکی مثل تو رئیس جمهور نشود به یک ادم بی کفایتی مثل روحانی رای دادند
احمد۶۶۹۸۶۲۱۲:۰۲:۲۷ ۱۳۹۷/۹/۱۹
کاندیدا صحیح است نه کاندید.
عاطی۶۷۰۰۶۳۱۳:۳۶:۴۰ ۱۳۹۷/۹/۱۹
تا زمانی که مردم ما اینطور در دام دو قطبی اسیرند و با هم دشمنی می کنند امیدی به هیچ حزب و گروهی نیست.
ناشناس۶۷۰۰۸۰۱۳:۴۴:۳۶ ۱۳۹۷/۹/۱۹
البته باز هم رای نمی اورد .
مهدی۶۷۰۱۱۵۱۴:۰۶:۴۹ ۱۳۹۷/۹/۱۹
اگه رای ندیم جوابشون اینه که آینده کشور براتون مهم نیست و حق اعتراض ندارید. اگه هم رای بدیم که میگن انتخاب خودتون بوده. واقعیت اینه که انتخاب ما هیچکدوم از شماها نیستید.
ناشناس۶۷۰۶۵۵۲۰:۰۵:۳۳ ۱۳۹۷/۹/۱۹
آیا مقصر گران شدن دلار فقط رئیس جمهور است ؟
عادل۶۷۱۰۵۳۰۸:۴۲:۵۶ ۱۳۹۷/۹/۲۰
این آقا هنوز عصبانیه از انتخابات
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

    2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

    3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

    4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

    5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

    6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

    7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

    8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

    9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

    10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

    11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

    12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

    13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

    14. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

    15. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

    16. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

    17. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

    18. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

    19. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

    20. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

    21. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

    22. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

    23. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

    24. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

    25. اظهارات پزشکیان درباره رئیس احتمالی مجلس آینده

    آخرین عناوین