روحانی: اگر جلوی صادرات نفت ایران در خلیج فارس گرفته شود نفتی صادر نخواهد شد

گروه سیاسی الف،   3970913085 ۳۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

رییس جمهور ایران اعلام کرد که آمریکا بداند اگر بخواهد جلوی صادرات نفت ایران را بگیرد نفتی از خلیج فارس صادر نخواهد شد.

روحانی: اگر جلوی صادرات نفت ایران در خلیج فارس گرفته شود نفتی صادر نخواهد شد

به گزارش ایسنا،حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رییس جمهوری صبح روز سه‌شنبه در جریان سفر استانی کاروان تدبیر و امید به استان سمنان در ورزشگاه تختی شاهرود در جمع مردم این شهرستان با اشاره به این که امروز ،روز آزمایش و امتحان بزرگ تاریخی برای ملت ایران است، اظهار کرد: امروز روزی است که بعد از ۴۰ سال مبارزه با دشمن ظالم و ستمگر آمریکا برای اولین بار به پیروزی‌های کم نظیری دست یافته ایم.

وی با تاکید بر این که ملت بزرگ ایران نخواهد گذاشت لبخند بر لبان دشمن نقش ببندد، خاطر نشان کرد: آمریکا به دنبال کودتا در کشور ما بود اما ناموفق شد؛ او به دنبال تحریم ایران و جدا کردن خوزستان و حمله از طریق عفلقیان بود، اما ناموفق شد؛ او همچنین به دنبال تحریم سرزمین ایران و شکستن قدرت این کشور بود ، اما ناموفق شد.

رییس جمهوری با اشاره به عصبانیت تاریخی آمریکا از ایران و ایرانیان، گفت‌: ملت بزرگ و غیور ایران هرگز در برابر آمریکایی ها سر فرود نیاورده و نخواهند آورد؛ آمریکایی ها خواستند و اعلام کردند که ایران را از صادرات نفت محروم می‌کنند و ایران را از تبادل تجاری با دنیا باز می‌دارند؛ او می خواست و اعلام کرد که ایران را در منطقه و جهان منزوی خواهد کرد و گفت‌ که به اهدافی که در منطقه  در نظر دارد دست خواهد یافت، اما ملت ایران در همه این نبردها اعلام خواهد کرد که پیروز نهایی خواهد بود.

وی تصریح کرد: آمریکا بداند که ما نفت‌مان را می فروشیم و خواهیم فروخت و او قادر به این نیست که جلوی فروش نفت ایران را بگیرد؛ بدانید که اگر روزی آمریکا بخواهد جلوی صادرات نفت ایران را بگیرد، نفتی از خلیج فارس صادر  نخواهد شد.

روحانی در ادامه‌ با اشاره به این که آمریکا می‌خواهد رابطه ملت ایران با دنیا را تضعیف کند، خاطر نشان کرد: امروز رابطه ایران بیشتر از هر زمان دیگری با دنیا برقرار است و ما با همسایگان خود روابطی صمیمی داریم و خواهیم داشت؛ آمریکا قادر نیست که رابطه ما با ملت های منطقه که در طول قرن‌ها به عنوان همسایه مهربان در کنار هم بوده ایم را بر هم بزند. آنها همچنین قادر نیستند که روابط تجاری ما را با منطقه و دنیا قطع کنند.

رییس جمهوری اضافه کرد: آمریکا باید این را بداند که در سراسر سرزمین ایران، مردم ما با کشورهای منطقه و جهان روابط فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی خود را حفظ خواهند کرد و همچنان ارتباطاتمان را با همسایه ها و کشورهای اسلامی و جهان توسعه خواهیم داد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی در ادامه صحبت‌های خود، با اشاره به اقدامات آمریکا برای  طرح مجدد موضوع ایران هراسی در منطقه و دنیا گفت‌: آمریکا به دنبال آن است که اروپا چین و هند و همسایگان ایران را از ایران جدا کند. این‌ در حالی است که ما دشمن هیچ ملتی از همسایگان خود نیستیم و نخواهیم بود. آمریکا نمی‌تواند میان ایران و همسایگان او و همچنین کشورهای اسلامی تفرقه ایجاد کند.

وی با بیان این که آمریکا طی ماه‌های اخیر در چندین زمینه در مواجهه با ایران با شکست مواجه شده‌اند، خاطر نشان کرد: نخستین شکست آمریکایی ها ، تلاش  برای مبارزه با قدرت ایران از طریق جلب نظرات کشورها و سیاستمداران جهان بود اما به جز دو کشور کوچک و یک رژیم صهیونیستی، هیچ کشوری نه تنها  از آنهاحمایت نکرد ،‌ بلکه همه تحریم های آمریکا علیه ایران را محکوم کردند.

رییس جمهوری همچنین به شکست های پیاپی ایالات متحده آمریکا در چندین پرونده حقوقی در مراجع بین‌المللی اشاره کرد و اظهار کرد: مردم بدانند طی دو، سه ماه اخیر  آمریکایی ها را در مجمع عمومی سازمان ملل، شورای امنیت سازمان ملل، دادگاه لاهه و دادگاه عالی کشور ایتالیا در مصاف های حقوقی به شکست کشاندیم و این به معنای پیروزی دیپلمات‌های ایران ، حقوق دانان این کشور ، ملت بزرگ ایران و نیروهای مسلح در برابر دشمنان است.

وی ادامه‌ داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سراسر منطقه، با تلاش ، ایثار و حمایتشان، امنیت را برقرار کرده‌اند. نیروهای مسلح و همه ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران برای امنیت عراق ، سوریه و لبنان به ملت های منطقه کمک کرده‌اند و امروز نیز ایران تلاش می‌کند تا به مردم مظلوم یمن کمک کند تا آنها در برابر متجاوزان آل سعود در صحنه نبرد نظامی و سیاسی پیروز و موفق شوند و آل سعود و آمریکا در این نبرد شکست بخورند.

روحانی با بیان این که دولت و مجموعه نظام برای رشد ، توسعه و عظمت ایران تلاش می‌کند تا ایرانی قدرتمندتر از به گذشته بسازد، خاطر نشان کرد: نمی گذاریم که دشمنان ایران را به شکست بکشانند. ایران سرزمین مقدس و سرزمین امام رضا (ع) و امام (عج)  و قرآن کریم است  که دشمنان قادر نیستند آن را به شکست بکشانند. مردم در هفته‌های آتی شاهد خواهند بود که در شرایطی که آمریکا می‌خواست  ما نتوانیم بودجه سالم و متعادلی را به مجلس شورای اسلامی ارائه کنیم، ان‌شاء‌الله در ۲۵ آذر ماه امسال دولت بودجه سال آینده را تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد کرد.

رییس جمهوری با اشاره به برخی از جزئیات بودجه سال ۹۸، خاطر نشان کرد: در این بودجه ۴۳۳ هزار میلیارد تومان برای بودجه عمومی پیش‌بینی شده است که ان‌شاء‌الله با همت و ایثار مردم و وحدت دولت و ملت و همچنین تلاش نمایندگان این بودجه مصوب خواهد شد و علی‌رغم میل   آمریکا در سال آینده اجرا خواهد شد.

وی ادامه‌ داد: در بودجه سال آینده کالاهای اساسی مردم را با قیمتی مناسب تنظیم خواهیم کرد. همچنین به حقوق بگیران ثابت که در فشار قرار دارند در بودجه سال آینده در حد توان و امکان دولت کمک خواهد شد. همچنین به حقوق حقوق بگیران و بازنشستگان در سال ۹۸ ، ۲۰ درصد اضافه خواهد شد.

روحانی با تاکید بر این که در بودجه سال ۹۸ برای اشتغال ، حرکت و تولید، صنعت ، کشاورزی و خدمات در سراسر کشور تلاش های بسیاری خواهیم کرد، خاطر نشان کرد: در سال آینده شاهد تحولی بسیار خوب در زمینه مسکن خواهیم بود. به گونه‌ای که نگرانی های مردم برای مسکن دار شدن خانه اولی ها و ساختمانهای فرسوده بر طرف شود. دولت همچنین با فقر مطلق مبارزه خواهد کرد و به تمام وعده هایی که رییس جمهوری در انتخابات سال ۹۶ به ملت بزرگ ایران داد، عمل خواهد شد.

روحانی با تاکید بر این که از وعده‌های انتخاباتی خود عقب نشینی نخواهم کرد و به قول هایی که داده‌ام عمل می‌کنم، اضافه کرد: البته شرایط امروز کشور ، شرایطی است که باید هماهنگی ، وحدت و انسجام بیشتری نسبت به قبل وجود داشته باشد، چرا که با انسجام و وحدت از مشکلات پیش رو خارج خواهیم شد.

وی با انتقاد از طرح برخی از مطالب در برخی رسانه‌ها درباره بحران بیکاری و تورم در کشور، گفت‌: کشور در بحران قرار ندارد و نخواهد بود و ابر تورم و ابر بیکاری ما را تهدید نخواهد کرد؛ عده ای به ناروا و نادانسته این حرف‌ها را در روزنامه‌ ها و تبلیغات خود مطرح کرده‌اند.

روحانی خاطر نشان کرد: امروز در کشور مشکلاتی وجود دارد  که مردم باید ازآنها مطلع باشند؛ باید دست به دست هم دهیم و از مشکلات موجود عبور کنیم و همان طور که در ماه‌های قبل مردم گام های خوبی برداشتند و مقداری از فشارها کاسته شد، هنوز نیز باید کارهای بسیاری انجا م شود تا فشار از دوش مردم برداشته شود. تلاش و امید دولت این است که روند صعودی تورم که در ماه‌های قبل مردم را آزار داد راکاهش دهیم تا مردم مقداری آرام تر شوند و ان‌شاء‌الله در برابر دشمنان بایستیم تا به پیروزی نهایی دست یابیم.

به‌ گزارش ‌ایسنا، رییس جمهوری در بخش‌های دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به مشکلات و معضلات پیش روی استان سمنان، اظهار کرد: مساله آب، یکی از معضلات امروز استان سمنان و کل کشور است. مساله آب مشکلی بزرگ و عمومی و ملی است که باید برای آن به دنبال راهکارهایی باشیم.

وی با اشاره به میزان بارش نزولات آسمانی در آغاز سال جاری آبی، خاطر نشان کرد: خوشبختانه میزان نزول باران در ابتدای سال جاری آبی، در وضعیت خوبی قرار دارد و ما امیدواریم که در ادامه سال نیز شاهد بارش باران باشیم.

رییس جمهوری با تاکید بر این که نیازمند انتقال آب از حاشیه کشور به داخل کشور هستیم، گفت‌: امروز باید برای تامین نیازهای آب  بخشی از آب مورد نظر خود را از آب های جنوب و بخش دیگر را از آبهای شمال کشور تامین کنیم. همچنین نخواهیم گذاشت که در این مسیر مردم استان‌های دیگر به زحمت بیافتند و محیط زیست در استان‌های دیگر به خطر بیافتد.

روحانی با اشاره به برگزاری جلسات شورای عالی آب، اظهار کرد: امروز از نظر دولت مشکلات انتقال آب از شمال ایران به استان  سمنان بر طرف شده است و کارهای مطالعاتی مربوطه نیز انجام شده است. از فردا صبح اگر سرمایه‌داری بخواهد برای انتقال آب از شمال به مرکزیت کشور از جمله سمنان اقدام کند دولت این آمادگی را دارد تا امکانات لازم را در اختیار او قرار دهد.

وی همچنین با اشاره به درخواست مردم استان سمنان برای بین‌المللی شدن فرودگاه شاهرود، گفت‌: شاهرود به عنوان شهرستان زرخیز مانند سایر شهرستانهای استان سمنان دارای محصولات مختلف صنعتی، غذایی، کشاورزی و معدنی است. طی چهار سال گذشته صادرات محصولات غذایی از این شهر از هفت میلیون دلار به ۳۰ میلیون دلار افزایش یافته است که این به معنای آمادگی شاهرود و استان سمنان برای صادرات سایر محصولات است. در این مسیر فرودگاه شاهرود به عنوان مانعی برای صادرات محصولات تلقی می‌شد که من امروز اعلام می‌کنم از فردا این فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی است.

وی ادامه‌ داد: تمام مقدمات مربوط به تبدیل فرودگاه شاهرود به فرودگاه بین‌المللی در کمیسیون های مختلف دولت انجام و موضوع به تصویب هیات وزیران رسیده است و من نیز امروز اعلام می‌کنم که وزارت راه باید این مصوبه را اجرایی و عملیاتی کند، چرا که حق مردم شاهرود است تا بتوانند محصولات خود را به کشورهای هدف برسانند.

رییس جمهوری همچنین با اشاره به برنامه‌های دولت برای گازرسانی به روستاهای استان سمنان، گفت‌: در حال‌ حاضر ۹۷ درصد از جمعیت این استان دارای گاز هستند و ۱۸ روستا نیز در دست اقدام برای گازرسانی هستند. ان‌شاء‌الله دولت تلاش خواهد کرد که تا پایان دوره دوازدهم تعداد روستاهایی که گاز رسانی شده‌اند را به بالای ۹۰ درصد برساند.

روحانی در ادامه  با اشاره به پیش‌بینی‌های بودجه‌ای انجام شده برای استان سمنان، گفت‌: در جریان سفر جاری  ۴۳۴ پروژه‌ کوچک و بزرگ در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی اعم از عمرانی و تولیدی با اعتبار بالغ بر ۳۱۹ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد. همچنین خوشحال هستیم که امسال حمایت‌های خوبی از کشاورزان انجام دادیم و قیمت خرید گندم را کیلویی ۱۶۰۰ تومان اعلام کردیم. این‌ در حالی است که در آغاز سال ۹۲ قیمت خرید گندم از گندمکاران ۴۰۰ تومان بود.

رییس جمهوری با بیان این که از آغاز سال ۹۲ تاکنون ۱۶ هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی استان سمنان تحت پوشش آبیاری مدرن قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: از اول انقلاب تا سال ۹۲ ، ۱۶ هزار و ۲۰۰ هکتار از این اراضی تحت پوشش آبیاری مدرن قرار گرفته بودند که با توجه به اقدامات انجام شده طی پنج سال گذشته می‌توان گفت‌ که استان سمنان در مسیر توسعه قرار گرفته است.

روحانی با تاکید بر این که دولت طی پنج سال گذشته تلاش های بسیاری کرده است تا هیچ روستایی با بیش از ۲۰ خانوار از آب آشامیدنی  و برق محروم نباشند، خاطر نشان کرد: در سفر قبلی سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان دولت قول  اجرای بیش از ۹۰۰ میلیون تومان طرح را داد و قرار بر این بود تا پایان سال ۹۶ این وعده محقق شود، اما متاسفانه تاکنون از قول خود عقب مانده ایم. در سفر قبل ۷۱ طرح و پروژه‌ با ۹۴۸ میلیارد تومان وعده داده شده بود اما از این میزان ۵۹۳ میلیارد تومان پرداخت شد و الباقی حتما تخصیص داده خواهد شد.

وی ادامه‌ داد: برای سفر جاری نیز ۷۸ پروژه‌ با ۱۴۶۶ میلیارد تومان مورد توجه دولت است که عناوین آنها در جلسه شورای اداری اعلام می‌شود و دولت اجرای آنها را پیگیری خواهد کرد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۶۶۱۶۰۳۱۱:۱۷:۲۵ ۱۳۹۷/۹/۱۳
حرف جدید بزن خواهشا آمریکا بداند یا نداند کمرمون شکست بابا یه پوشک میخری 85 تومن با ماهی یک میلیون زندگی کن اونوقت بیا بگو آمریکا باید چیکار کنه
ناشناس۶۶۱۹۵۸۱۳:۴۳:۲۴ ۱۳۹۷/۹/۱۳
گرانی ارز و کالا به دولت ربطی ندارد. پیش از خروج امریکا از برجام قیمت ها متناسب با عرضه خوب بود.
ناشناس۶۶۲۳۲۶۱۷:۱۹:۴۲ ۱۳۹۷/۹/۱۳
اتفاقا کاملا به مقامات ربط دارد چون قبل از مطرح شدن تحریمها از سوی ترامپ از مرداد سال گذشته مصنوعی دلار را رو به افزایش بردند
کیان۶۶۲۶۱۴۲۰:۲۸:۳۸ ۱۳۹۷/۹/۱۳
پس به کی ربط داره ؟؟؟؟ واقعاً که ....
ناشناس۶۶۲۸۴۲۰۰:۱۵:۳۶ ۱۳۹۷/۹/۱۴
اگه ربطی نداره بیاد استعفا بده بره
ناشناس۶۶۲۰۵۷۱۴:۳۹:۵۱ ۱۳۹۷/۹/۱۳
پس پس از این همه وعده ،وعده محاکمه علنی حسین فریدون و مهدی جهانگیری را کی به مردم می دهید مردم منتظر شنیدن این خبرند تا ببینند خواص هم محاکمه می‌شوند یا خیر...ریشه مبارزه با فساد محاکمه خواص است تا احساس مصونیت نکنند
ناشناس۶۶۱۶۱۵۱۱:۲۱:۳۱ ۱۳۹۷/۹/۱۳
لطفا تو شهرستان ها جو گیر نشوید و یک حرف هایی نزیندکه کلی هزینه برای مردم داشته باشه ، شماها که سفره تون جداست درک ندارید استخوان مردم خرد شده !!!
ناشناس۶۶۱۶۳۲۱۱:۲۷:۴۱ ۱۳۹۷/۹/۱۳
به به چه صحبتهای شیرینی آقای روحانی این و هم بدون تلخیش برای ما مردم عادیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۶۶۱۶۳۹۱۱:۲۸:۴۷ ۱۳۹۷/۹/۱۳
کسی جلوی صادراتت رو نگرفته. فقط ازت نمیخرن. زور که نیست
ناشناس۶۶۲۱۱۳۱۵:۱۲:۵۰ ۱۳۹۷/۹/۱۳
نمی فهمند که سخته اخه
ناشناس۶۶۱۶۵۲۱۱:۳۴:۳۸ ۱۳۹۷/۹/۱۳
مردم کماکان منتظر اعدام فریدون و... هستند با اعدام امثل اینها مطمئن باشید بازار و اقتصاد رو به رونق خواهد رفت.
ناشناس۶۶۲۴۴۵۱۸:۳۸:۴۵ ۱۳۹۷/۹/۱۳
معلوم هست چه کسانی دارند منفی می دهند . دزد هم اگر فرزند پیغمبر باشد باید حتما محاکمه گردد.
ناشناس۶۶۱۶۶۳۱۱:۳۹:۳۴ ۱۳۹۷/۹/۱۳
در بودجه 98 دلار 5700 تومان است یعنی 25 در صد بیشتر اگر کالای اساسی با این نرخ تهیه شود یعنی تورم 25 در صد فقط در کالای اساسی و ارز 11 هزار تومانی یعنی تورم 150 درصدی برای اقشار اسیب پذیر این تورم حداقل به 40در صد خواهد رسید و برای مردم متوسط این تورم حدود 75 در صد می شود ان وقت دولت افزایش حقوق را 20 درصد اعلام کرده است. این یعنی کاهش قدرت خرید مردم و فقیز تر شدن ان ها و ثروتمند شدن اشراف دارای چندین برج و بنگاه واردات و 000
ناشناس۶۶۱۷۵۷۱۲:۲۶:۱۵ ۱۳۹۷/۹/۱۳
به همه این ها گرانی بنزین هم اضافه کن چه بشود
علی۶۶۱۶۶۴۱۱:۴۰:۰۲ ۱۳۹۷/۹/۱۳
عملا دیگه نفتی صادر نمیکینم! کشوری که روزی 6 تا 7 میلیون بشکه میتونه صادر کنه ولی به خاطر شماها و سیاستهاتون،روزی 500 هزار تا به زور صادر میکنه،دیگه نمیشه اسمشو گذاشت صادر!
جمالی۶۶۱۶۶۶۱۱:۴۰:۵۹ ۱۳۹۷/۹/۱۳
شما اگر جلوی رانت و تحریم و فساد داخل دولتت را بگیری بسیاری از مشکلات حل میشود
ن.د۶۶۱۶۷۰۱۱:۴۲:۳۹ ۱۳۹۷/۹/۱۳
آقای روحانی! عزیزم حرفی بزن که بتونی عملیش کنی.
ناشناس۶۶۱۷۰۵۱۲:۰۴:۱۳ ۱۳۹۷/۹/۱۳
در جمع مردم شاهرود نه، در جمع دانش آموزان و کارمندانی که به زور با اتوبوس آوردندشان!!!
ناشناس۶۶۱۷۷۳۱۲:۳۳:۴۳ ۱۳۹۷/۹/۱۳
یه چیزی بگو که بتونی انجام بدی شما در مورد هر مساله ای که صحبت کردی خلافش اتفاق افتاد اونوقت می خواید برای آمریکا شاخ و شونه بکشید
ناشناس۶۶۲۲۸۷۱۶:۵۵:۳۸ ۱۳۹۷/۹/۱۳
یه تلگرام رو نتونست حفظ کنه داره تهدید به بستن تنگه هرمز میکنه
ناشناس۶۶۱۸۲۳۱۲:۵۵:۰۶ ۱۳۹۷/۹/۱۳
فقط ایران و ایرانی رو نابود کردید
ناشناس۶۶۱۸۷۶۱۳:۱۴:۰۰ ۱۳۹۷/۹/۱۳
آقای روحانی با حرف درمانی نمیشه مملکت داری کرد. بفرمایید چی شد ارزش پول مایک چهارم شد. چه می دونی اونایی که توان خرید گوشت کیلویی 75 هزار تومان رو ندارند چی می کشند. یک بطری شیر شده 5 تومان .
ناشناس۶۶۱۹۰۷۱۳:۲۵:۰۸ ۱۳۹۷/۹/۱۳
واقعا مسئولین با چه رویی می توانند این همه ......... تحویل مردم بدهند.
ناشناس۶۶۲۱۴۹۱۵:۲۸:۳۸ ۱۳۹۷/۹/۱۳
اقای روحانی سه کلمه بیشتر نیاز نیست وقت مردم زا هم تلف نکن بگو " همونی که قبلا گفتم "
ناشناس۶۶۲۲۸۲۱۶:۵۲:۰۱ ۱۳۹۷/۹/۱۳
این آقا همونیه که میگفت در دولت من دست کسی روی دکمه فیلترینگ نخواهد رفت
ناشناس۶۶۲۵۳۴۱۹:۳۶:۰۵ ۱۳۹۷/۹/۱۳
از ملت ایران نظرسنجی شود که ایا موافقند نفت صادر بشود.
ناشناس۶۶۲۵۴۷۱۹:۴۲:۳۲ ۱۳۹۷/۹/۱۳
جناب رئیس جمهور شما و نیز ملت ایران می دانندًکه این شعار نشدنی است
ف.خ۶۶۲۵۸۴۲۰:۰۲:۵۳ ۱۳۹۷/۹/۱۳
بنظر بنده این نوع صحبت های تحریک آمیز به صلاح مملکت نیست.
ناشناس۶۶۲۶۱۸۲۰:۳۴:۰۵ ۱۳۹۷/۹/۱۳
آقای روحانی نرخ بیکاری و تورم را کنترل کند بستن تنگه پیشکشش.
ناشناس۶۶۲۷۰۲۲۲:۰۴:۵۶ ۱۳۹۷/۹/۱۳
معلومه آگه جلوی صادرات نفت گرفته شود نفتی صادر نخواهد شد .
بشیری۶۶۲۸۹۲۰۱:۱۳:۳۳ ۱۳۹۷/۹/۱۴
رب گوجه و سیب زمینی و گوشت مرغ چه ربطی به تحریمهای امریکا داره بابا اینقدر شعار های توخالی ندین مردم به نون شب محتاجند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

  10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

  11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

  12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

  13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

  14. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

  15. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

  16. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

  17. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

  18. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

  19. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

  20. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

  21. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

  22. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

  23. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

  24. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

  25. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

آخرین عناوین