محسن هاشمی: ورود به طرح زوج و فرد پولی می‌شود

گروه اجتماعی الف،   3970911094 ۲۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اظهارات معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران درخصوص طرح زوج و فرد گفت: بر اساس اعلام این معاونت قرار است هر خودرویی که وارد طرح زوج و فرد بشود هزینه پرداخت کند که البته این موضوع هنوز در شورا بررسی نشده است.

محسن هاشمی: ورود به طرح زوج و فرد پولی می‌شود

به گزارش تسنیم ، محسن هاشمی در پایان یکصد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز مراسم تحلیف و سوگندنامه پیروز حناچی شهردار جدید تهران برگزار شد. در ادامه جلسه امروز شورای شهر تهران و به مناسبت هفته بسیج، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمدرسول الله گزارشی را از اقدامات انجام شده توسط بسیج و سپاه در تهران ارائه کرد.

رئیس شورای شهر تهران گفت: در ادامه جلسه، اصلاحیه لایحه حفظ و گسترش باغات تهران در دستور کار اعضا قرار گرفت و در این جلسه با توجه به طولانی بودن جلسه امروز، کلیات این لایحه به تصویب رسید. البته در جلسه امروز اعضای شورای شهر تهران پیشنهاداتی را مطرح کردند که در ادامه تنها 3 پیشنهاد در جلسه مطرح نشد که با توجه به اتمام وقت قرار شد در جلسه بعدی به این 3 پیشنهاد نیز رسیدگی شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نرخ‌های قطع درختان بر اساس نرخ تورم و حتی کمتر از آن پیش‌بینی شده است گفت: آخرین نرخ قطع درختان مربوط به سال 94 است که کمتر از نرخ تورم است و با توجه به اصلاحیه این لایحه، این مصوبه از سال 98 لازم‌الاجرا خواهد بود.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت لایحه برنامه 5 ساله سوم شهرداری تهران گفت: این لایحه در زمان آقای افشانی شهردار سابق تهران و میرزایی معاونت سابق توسعه شهری تهیه و به شورا ارسال شد و البته پس از آن اعضای شورای شهر تهران ایرادات و پیشنهاداتی را مطرح کردند و مجددا به معاونت برنامه توسعه و امور شهری شورای شهر تهران ارجاع داده شد.

هاشمی گفت: بر اساس آخرین آماری که اخذ کرده‌ایم این بازآرایی به پایان رسیده است و در مرحله ویراستاری قرار دارد و به زودی به شورا ارسال خواهد شد و به محض اینکه این کار انجام شود آن را در کمیسیون برنامه و بودجه مطرح و بررسی و در نهایت در کمیسیون تلفیق بررسی خواهد شد.

وی ادامه داد: البته بنده نیز به آقای حناچی شهردار تهران تاکید کردم که یکی از اولویت‌های کاریش تهیه و تدوین لایحه برنامه 5 ساله سوم شهرداری تهران باشد که البته حناچی اطلاعاتش را نسبت به لایحه برنامه 5 ساله کم نیست چرا که در زمان معاونت وی در شهرسازی و فنی عمرانی این برنامه تهیه و تدوین شده است و نسبت به این لایحه آگاهی دارد.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به مطرح شدن حذف طرح زوج و فرد گفت: اینگونه نیست که این طرح حذف شود بلکه قرار است محدوده طرح ترافیک گسترش یابد و در واقع زوج و فرد نیز به این بخش افزوده شود.

هاشمی گفت: البته باید به طور دقیق این موضوع را از کمیسیون حمل و نقل پیگیری شود اما با توجه به مسائلی که مطرح شده است با اجرای این طرح بابت هر خودرویی که وارد محدوده زوج و فرد می‌شود باید هزینه پرداخت شود که البته این موضوع هنوز در شورا بررسی نشده است.

وی همچنین درخصوص بکارگیری بازنشستگان در شهرداری تهران تصریح کرد: طبق اصلاحیه‌ای که وجود دارد می‌توان از تجربیات این افراد به مدت 59 ساعت در ماه به عنوان مشاور استفاده شود اما این افراد نمی‌توانند به  عنوان عضو هیئت مدیره منصوب شوند و باید در چارچوب‌ها به فعالیت خود ادامه دهند.

رئیس شورای شهر تهران همچنین در خصوص اظهارات حق‌شناس مبنی بر اینکه حناچی تحت فشار خواهد بود و مشکلاتی را در آینده خواهد داشت گفت: بنده چنین نظری در خصوص اظهارات آقای حق‌شناس ندارم.

دیدگاه کاربران

ناشناس۶۵۸۶۸۸۱۲:۳۲:۲۰ ۱۳۹۷/۹/۱۱
شماها فقط پول بگیرین . سلامت مردم رو با پول معامله کنین . آرامش مردم رو به پول بفروشین . هرکی پول بده هرکاری دلش بخواد میتونه بکنه .
ناشناس۶۵۸۸۸۵۱۴:۰۱:۲۲ ۱۳۹۷/۹/۱۱
راه حلش هم معلومه. پوشاندن پلاک ماشین با کاغذ، گونی و......
قنبر۶۵۸۷۳۴۱۲:۵۴:۲۰ ۱۳۹۷/۹/۱۱
باپول همه چیز حل میشه اینقدر مردم رادرتنگنا قرارندهید.......................
بیگی29۶۵۹۴۴۳۱۹:۵۰:۰۵ ۱۳۹۷/۹/۱۱
فواره چون بلند شود،سرنگون گردد. زورتان به ملت رسیده؟ اول خودتان را اصلاح کنید.وقتی به قدر کافی پارکینگ و وسایل حمل و نقل عمومی در مسیر های مختلف داشتید،آنگاه با نظر خواهی از مردم میتوانید تصمیم بگیرید.
ناروسینه۶۵۹۵۴۲۲۱:۳۵:۲۸ ۱۳۹۷/۹/۱۱
پیشنهاد میکنم ورود به هر دو طرح را حد اقل صد هزار تومن کنید تا شما وبقیه یقه سفید ها و پول پارو کن ها راحت بدون ترافیک به اموراتشان برسند بی خیال ملت .
ناشناس۶۵۸۷۸۰۱۳:۱۵:۲۸ ۱۳۹۷/۹/۱۱
پول پول پول میکنن ، چه کسایی پول ما رو میخورن ؟! نه خدمات ، نه پاسخگویی ، نه رعایت حقوق شهروندی ، دولت در فکر ابداع انواع مالیات برای کسب پول و پول و پول، شورای شهر در پی ابداع انواع آیین نامه و طرح و لوایح برای کسب پول و پول و پول، شهرداری به دنبال ابداع انواع قوانین و طرح های مندرآوردی فقط برای کسب پول و پول و پول، نیروی انتظامی در فکر خلق انواع جریمه ها برای کسب پول و پول و پول و اینها فقط به فکر کسب درآمد از جیب مردم هستن بدون اینکه ذره ای به فکر رفاه و آسایش شهرندان باشند .
ناشناس۶۵۹۲۲۲۱۷:۱۲:۴۲ ۱۳۹۷/۹/۱۱
فرانسه یه نالیات بر سوخت رو افزایش داد مردمش چه کار کردند اگر جای ما بودن چیکار باید میکردن والا خیلی مردم خوبی هستیم صدامون هم در میاد میگن آشوبگر
ناشناس۶۵۹۵۴۸۲۱:۴۳:۱۴ ۱۳۹۷/۹/۱۱
مالیات عمومی در فرانسه 50 درصده تو ایران 14...البته اونها با 50 درصد مالیات رفاه دارن ما با 14 درصد + پول نفت بازم گوشت نمیتونیم بخریم
ناشناس۶۵۸۷۸۶۱۳:۱۷:۵۴ ۱۳۹۷/۹/۱۱
تا دلتون میخواد محدوده میسازید ، بابتش هم قانون جدید تصویب میکنید و تا میتونید از مردم پول میگیرید !!! واقعاً آفرین .... به عنوان یک نفر که خونش هم تو محدوده طرح ترافیک و هم زوج و فرد است ، بس نیست که عوارض ورود به طرح ترافیک رو دوبله سوبله می گیرید ، حالا دیگه تصمیم دارید واسه طرح زوج و فرد هم مقرری بزارید ، خجالت آوره به والله !!!
ناشناس۶۵۸۷۸۷۱۳:۱۸:۱۶ ۱۳۹۷/۹/۱۱
پول زور وده! آن طور که در طرح پیش نویس آمده، در مرحله آخر کل تهران تحت پوشش طرح درخواهد آمد. به عبارت دیگر زون ۲ ( محدوده زوج و فرد ) به محدوده طرح ترافیک می پیوندد د در مرحله آخر زون ۳ (شامل باقیمانده تهران) به این طرح می پیوندد و هر خودرویی باید یرای حرکت در خیابانهای تهران روزانه پول پرداخت کند. ظاهرا اگر موفق به اجرای این طرح در تهران شوند، دیگر کلان شهرهای ایران در دستور کار قرار می گیرند.
11111۶۵۸۸۲۵۱۳:۳۸:۳۰ ۱۳۹۷/۹/۱۱
هدف فقط پوله
ناشناس۶۵۸۸۳۵۱۳:۴۳:۰۶ ۱۳۹۷/۹/۱۱
کاری می کنند که مردم دیگر از خونه بیرون نیایند.
ناشناس۶۵۸۸۴۷۱۳:۴۷:۴۹ ۱۳۹۷/۹/۱۱
از این آقازاده بیشتر از این هم انتظار نمی رفت.
ناشناس۶۵۸۸۸۴۱۴:۰۱:۰۹ ۱۳۹۷/۹/۱۱
اعلام کنید کی تنفس پولی میشود یک مقدار هول ذخیره کنیم
ناشناس۶۵۸۸۹۷۱۴:۰۷:۰۹ ۱۳۹۷/۹/۱۱
از اخوی چه خبر؟
ناشناس۶۵۸۹۳۳۱۴:۲۰:۳۶ ۱۳۹۷/۹/۱۱
دردتان فقط پول است
ناشناس۶۵۸۹۶۷۱۴:۳۷:۵۱ ۱۳۹۷/۹/۱۱
هر روز بدتر از دیروز!!!!!!!!!! الان ملت خیلی خوشند سالهای بعد را ببین!
ناشناس۶۵۹۰۰۴۱۴:۵۸:۵۷ ۱۳۹۷/۹/۱۱
کارمندان شهرداری هرچی پول می گیرن بیشتر حریص تر میشن هیچ کسی هم دادرسی نمی کند
ناشناس۶۵۹۰۶۴۱۵:۳۶:۰۸ ۱۳۹۷/۹/۱۱
این آقایون و خانم هایی که توی شورای شهر و شهرداری و راهنمایی و رانندگی نشستن و شهر رو دارن پولی میکنن خودشون هم بابت ورود به این محدوده ها پول پرداخت میکنن یا خودشون رو استثنا میدونن
علی 671۶۵۹۱۱۰۱۶:۰۵:۳۵ ۱۳۹۷/۹/۱۱
پدر در آوردن مردم شروع شد .جیب مردم خالی شود توی این گرونی هر طور می خواهد باشد .
ناشناس۶۵۹۱۱۵۱۶:۰۷:۳۸ ۱۳۹۷/۹/۱۱
کجای دنیا داره قانون خرید و فروش میشه؟
ح۶۵۹۲۱۰۱۷:۰۶:۵۳ ۱۳۹۷/۹/۱۱
هر روز حقوقمون که آب میره از یک طرف دولت دست کرده تو جیبمون از طرف دیگه این شهرداری ها. یک کاری کنید اصلا ما رایگان کار میکنیم فقط هر روز یک مقدار غذا بدید که نمیریم . آدم یاد داروغه میافته
بابک۶۵۹۲۱۳۱۷:۰۸:۵۹ ۱۳۹۷/۹/۱۱
احسنت. حالا این پولا کجا میره؟
ناشناس۶۵۹۲۳۱۱۷:۱۹:۰۴ ۱۳۹۷/۹/۱۱
هاشمی ها همه چیز را پولی میکنند . پدر ایشان هم دانشگاه را پولی نمود و ایرانیان از تحصیل رایگان محروم کزد
ناشناس۶۵۹۲۷۷۱۸:۰۲:۲۰ ۱۳۹۷/۹/۱۱
تجربیات این افراد به مدت 59 ساعت در ماه به عنوان مشاور استفاده شود.چقدر هزینه دارد؟ راه دزدی جدید؟به اسم عوارض
ناشناس۶۵۹۳۶۲۱۸:۴۸:۵۰ ۱۳۹۷/۹/۱۱
لیاقت مردم بیشتر از این نیست
بهرام۶۵۹۴۱۱۱۹:۲۳:۳۴ ۱۳۹۷/۹/۱۱
هر چی میگذره اعضای شورای شهر چهره خودشون رو بیشتر نشون میدن . هر کس که پول داره میتونه به راحتی در شهر تهران تردد کنه و اقشار متوسط و ضعیف که به همت این دولت همگی ضعیف و آسیب پذیر شده ظاهراً در شهر تهران جایی نخواهند داشت. آمارگیری و سنجش افکار شهروندان هم که از سوی شهرداری عنوان میشه دروغی بیش نیست و کسی هم ظاهراً جلودارشون نیست. خدایا از شر اینا به تو پناه می بریم.
مصطفي۶۵۹۴۸۱۲۰:۱۶:۴۸ ۱۳۹۷/۹/۱۱
اوج خلاقیت و مدیریت مدیران ما؟! پولی میشود!!!! گران میشود!!!!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  22. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  23. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

آخرین عناوین