چرا حقوق ۳۰۰۰ دلاری علی اکبر صالحی ۷۰۰ دلار شد؟

گروه سیاسی الف،   3970910111 ۵۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

علی اکبر صالحی در گفتگویی مدعی شد، وضعیت فعلی اقتصاد و رشد قیمت ارز عمدتا ناشی از فشارهای خارجی است، ولی بررسی سوابق عملکرد مسئولان و اظهارات کارشناسان خلاف این ادعا را ثابت می کند.

چرا حقوق ۳۰۰۰ دلاری علی اکبر صالحی ۷۰۰ دلار شد؟

علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در گفت وگو با یورو نیوز اعلام کرده، تا یکسال قبل براساس دلار حقوق 3000 دلاری دریافت می کرده که الان این میزان به 700 دلار رسیده است.

وی مدعی است: ملت ایران به قدری هوشیار و آگاه هستند که بدانند این وضعیت عمدتاً ناشی از فشارهای خارجی است؛ البته او می گوید: ما هم به عنوان مسئول ممکن است قصوری داشته باشیم اما ملت می داند که این وضعیت عمدتاً از فشارهای خارجی است.

اگر ملاک آقای صالحی از مشکلات اقتصادی کاهش ارزش دلاری حقوق دریافتی شان است که باید، متذکر شویمقیمت دلار قبل از آغاز فشارهای خارجی در کشور اوج گرفت که به اذعان خود دولتی ها علت اوج گیری دلار سیاست های غلط دولت و بانک مرکزی وقت بوده است و اگر غیر از این می بود، باید از 13 آبان و همزمان با جوسازی آمریکا برای آغاز دور جدید تحریم ها، نرخ دلار روند صعودی در پیش می گرفت، ولی اتفاقا از آغاز این دور تحریم ها، قیمت دلار و سکه نزولی شده و با اصلاح برخی تصمیمات غلط ماه های گذشته نرخ دلار تا کانال 10 هزار تومان هم سقوط کرده است.

افزایش قیمت دلار از روزهای ابتدایی سال 97 رسماً کلید خورد و ضعف مدیریت در بانک مرکزی موجب شد تا دلار از 5 هزار تومان روزهای پایانی سال 96 به 19 هزار تومان چند ماه بعد از آغاز سال 97 برسد.

قاطبه کارشناسان و فعالان اقتصادی اذعان دارند که در کشور ما گرانی دلار و ضعف نظارت مسئولان دو عامل اصلی گرانی کالاها و خدمات در بخش های مختلف اقتصادی است و با افزایش قیمت دلار در ماه های اخیر قیمت ها در تمام بازارهای ایران افزایش چشم گیری داشت.

اما باوجود روشن بودن این وضعیت، موافقان افزایش قیمت دلار در دولت با همکاری بانک مرکزی توانستند وضعیت اسفباری را در اقتصاد ایران به ثبت برسانند و رکورددار گران ترین دلار تاریخ شوند.

گفت وگوی اخیر صالحی و ربط دادن مشکلات اقتصادی به فشارهای خارجی شاید نمونه تداوم تفکر غلط در دولت باشد که سالها کشور را درگیر خود کرده بی آنکه قدمی برای حل مشکلات در داخل کشور بردارد. اما گذشت زمان نشان داد که اعتماد به غرب و دادن امتیازهای فروان راه چاره مشکلات کشورمان نبود.

دولت روحانی در سال های قبل و از همان ابتدا که سکان دولت را برعهده گرفت ریشه حل مشکلات را در خارج از کشور می دانست و به جای تقویت ظرفیت های داخلی اقتصاد، تلاش می کرد با مذاکره گامی برای حل مشکلات بردارد.

اما ماحصل مذاکره و امضای برجام و ... به اذعان ولی الله سیف "تقریباً هیچ" شد و دست آخر دولت و مردم ماندند و یک دنیا گرانی و مشکل اقتصادی!

مشکلات اقتصادی که در این سالها به ویژه ماه های اخیر در کشور بوجود آمده برکسی پوشیده نیست و همه می دانند که الان چرخ اقتصاد کشورمان با چه سختی هایی به کندی میچرخد.

گرانی های سرسام آور، تعطیلی واحدهای تولیدی، بیکاری جوانان، عدم تامین هزینه معاش توسط خانوارهای کم درآمد و ... بخشی از مشکلاتی است که در این دوره تشدید شده است.

دلار 19000 تومانی که اثرات روانی منفی متعددی در بازار های مختلف اقتصادی گذاشت و هنوز هم با دلار 11 هزار تومانی به حالت عادی برنگشته است، حاصل سیاست های غلط اقتصادی همین دولت بود و قبل از آنکه تحریم های آمریکا اعمال شود، در بازار ثبت شد اما با این حال هنوز برخی از دولتی ها تلاش دارند که ریشه این مشکلات را به خارج از کشور ارتباط دهند.

این درحالی است که حتی موافقان دولت هم اذعان داشتند که تحریم ها اثری در اقتصاد نداشته و آنچه رخ داده ماحصل سیاست های غلط اقتصادی دولت بوده است.

منبع:تسنیم

دیدگاه کاربران

ناشناس۶۵۷۰۷۵۱۳:۳۶:۲۶ ۱۳۹۷/۹/۱۰
نوبخت عامل بیشتر بدبختی ملت است. برکنارش کنید.
ناشناس۶۵۷۱۷۲۱۴:۲۷:۰۶ ۱۳۹۷/۹/۱۰
چرا به دلار حقوق میگیره
ناشناس۶۵۷۴۹۱۱۷:۰۲:۴۴ ۱۳۹۷/۹/۱۰
از سر دولت حسن و اسحاق
ناشناس۶۵۷۵۰۴۱۷:۰۶:۴۱ ۱۳۹۷/۹/۱۰
معادل سازی کرده ، یعنی وقتی دلار هزارتومان بود اگر حقوقش سه میلیون بود معدل سه هزار دلار دریافت میکرد. الان که 700 دلار میگیره معادل ده میلیون حقوقشه
ناشناس۶۵۷۵۷۳۱۷:۴۹:۵۱ ۱۳۹۷/۹/۱۰
به دلار حقوق نمی گیرن .پارسال با دلار 3500تومنی خقوق ایشون که حدود 10میلیون بوده میشده 3000دلار الان با دلار 14000تومنی میشه حدود 700دلار
ناشناس۶۵۷۲۰۲۱۴:۴۲:۱۶ ۱۳۹۷/۹/۱۰
سر برجام سلامت!!!!
ناشناس۶۵۷۲۴۵۱۴:۵۷:۲۵ ۱۳۹۷/۹/۱۰
و همینطور نهاوندیان و جهانگیری .
ناشناس۶۵۷۳۱۷۱۵:۲۸:۳۷ ۱۳۹۷/۹/۱۰
محاکمه باید بشه
ناشناس۶۵۷۳۳۰۱۵:۳۲:۵۹ ۱۳۹۷/۹/۱۰
مغز متفکر بدبختیمون نیلی بود که بی سر و صدا از بار مسئولیت دررفت
کارمند وزارت کار.۶۵۷۳۳۹۱۵:۳۸:۱۰ ۱۳۹۷/۹/۱۰
اقای نوبخت به کارکنان شهرستان بیشترین ظلم رو کرده و بیشترین لطف به نجومی بگیران.
ناشناس۶۵۷۳۷۱۱۵:۵۳:۵۱ ۱۳۹۷/۹/۱۰
سقوط 300 درصدی پول در تمام دولت‌ها بوده
مجید۶۵۷۵۶۷۱۷:۴۶:۳۳ ۱۳۹۷/۹/۱۰
ولی با کاهش ارزش ریال قدرت خرید بعضی ها هیچ فرقی نکرده و اونها خیل عظیم تحصیلکرده های بیکارند . چون 0 =0
ناشناس۶۵۷۰۹۱۱۳:۴۶:۲۲ ۱۳۹۷/۹/۱۰
چرا دلاری حقوق میگیره؟!!!!!!!!!آها چون واسه ار.پا و آمریکا کار میکنه- درضمن ایشان از چند جا حقوق میگیره و اینکه واقعا دانشگاه شخصی چند نفره هم دارند دانشگاه خاتم- شاگردهای هاشمی همه فعال بازاری هستند از مراکز فرهنگی و آموزشی
ناشناس۶۵۷۵۶۲۱۷:۴۴:۱۴ ۱۳۹۷/۹/۱۰
واقعا یکم فکر نمیکنید کامنت میذارید؟!! اگه دلاری حقوق میگرفت که با تغییر ارزش ریال تغییری در دریافتی ایشون ایجاد نمیشد!
ناشناس۶۵۷۶۶۸۱۸:۵۳:۲۹ ۱۳۹۷/۹/۱۰
دلاری حقوق نمیگیره حقوقشو به دلار حساب کرده
ناشناس۶۵۷۷۰۷۱۹:۱۷:۱۸ ۱۳۹۷/۹/۱۰
به دلار حقوق نمیگیره.چرا دقت نمیکنید!!؟؟منظور کاهش ارزش پول ماست که اون موقع مثلا ده میلیون حقوقش میشد سه هزار دلار و الان ده میلیون میشه هفتصد دلار
ناشناس۶۵۷۰۹۵۱۳:۴۸:۱۹ ۱۳۹۷/۹/۱۰
یارانه 45 دلاری مردم چرا 3 دلار شد ؟!
ناشناس۶۵۷۰۹۷۱۳:۵۰:۰۳ ۱۳۹۷/۹/۱۰
حالا که دستاورد برجام دقیقا"هیچ شد تیم مذاکره کننده باید سکه ها را به بیت المال برگردانند.
ناشناس۶۵۷۱۰۱۱۳:۵۲:۵۰ ۱۳۹۷/۹/۱۰
بنده خدا داره لنگ می‌پوشه دیگه!
ناشناس۶۵۷۱۱۴۱۳:۵۸:۴۵ ۱۳۹۷/۹/۱۰
این کاهش حقوقتان ،به خاطر تحریم نبود ، به خاطر بی تدبیری رییس بود..
ناشناس۶۵۷۱۱۶۱۴:۰۰:۱۳ ۱۳۹۷/۹/۱۰
نویسنده عزیز؟ تورو به خدا این مسخره بازی هارو تمومش کنین مردم دارن میمیرن!!!! به خدا غذا نیست ، پول نیست ، جنس نیست!!! هیچی نیست
ناشناس۶۵۷۶۶۰۱۸:۵۲:۰۱ ۱۳۹۷/۹/۱۰
اوضاع خوب نیست ولی اینقدر سیاه نمایی نکن.
حمید۶۵۷۱۲۱۱۴:۰۱:۵۰ ۱۳۹۷/۹/۱۰
علی برکت الله
ناشناس۶۵۷۵۶۸۱۷:۴۷:۱۸ ۱۳۹۷/۹/۱۰
چیز بهتر از این نداری بگی؟! فارسی بگو.
ناشناس۶۵۷۱۳۷۱۴:۰۹:۵۵ ۱۳۹۷/۹/۱۰
خب قرار بود برجام همه چی رو درست کنه ، چی شده که نه تنها درست نکرده قیمت اجناس و دلار رو چندین برابر کرده و حتی اوضاع از وقتی که هسته ای داشتیم و آمریکا و اروپا هم تحریممان کرده بود بدتر شده؟ پس مشخصه عملکرد تیم خارجی دولت ( و مدیران حراف و تنبل داخلی ) مسبب این مشکلات است. از همون روز انتخابات که جهانگیری برامون خطبه میخوند وضعیت امروز قابل پیش بینی بود و البته با توجه به طرح سلامت و صندوقهای بیمه ای اوضاع خراب تر خواهد شد. مگر با دعای مردم و گوش به فرمان بودن مسئولین به رهبر عزیزمان مشکلات کم شود
ناشناس۶۵۷۱۳۸۱۴:۱۱:۱۳ ۱۳۹۷/۹/۱۰
واسه یه جمله چه آسمون ریسمونی بافتی. اونا بد هستن شماها بدتر
ناشناس۶۵۷۱۴۳۱۴:۱۴:۰۰ ۱۳۹۷/۹/۱۰
قبل از اینکه بحثی از تحریم و خروج امریکا از برجام باشه در سال 96 دولت و بانک مرکزی به عمد باز ارز را در جهت گرانی تحریک میکردند که بعد از خروج امریکا از برجام کنترل آن از دستشان خارج شد و فاجعه بوجود آورد
حسن۶۵۷۱۶۶۱۴:۲۳:۴۰ ۱۳۹۷/۹/۱۰
من نمیدونم این آقا و آقای ظریف مسئولین جمهوری اسلامی هستن یا نفوذی؟؟؟؟ خو برادر محترم الان نزدیک 6 ساله تمام ارکان مملکت دست شما بوده.اینکه میگی "افزایش قیمتها همش به خاطر تحریمه" معنیش اینه که حضرات هیچ کاری توی این 6 ساله نکردن که بتونه جلوی اثر تحریمها رو بگیره. پس لطفا زحمت رو کم کنید!!!!!!!
ناشناس۶۵۷۱۸۴۱۴:۳۱:۰۱ ۱۳۹۷/۹/۱۰
تحلیل آبکی بود
ناشناس۶۵۷۱۹۰۱۴:۳۴:۵۳ ۱۳۹۷/۹/۱۰
فارغ التحصیل ام آی تی و دانشجوی نخبه و چندین سال مدیر ارشد این کشور نمیداند مشکل کجاست و شما میدونی !! کاش میشد شما رو رئیس کنیم !!
ناشناس۶۵۷۶۷۰۱۸:۵۴:۰۱ ۱۳۹۷/۹/۱۰
اتفاقا ایشان جز بیسواد ترین افراد است. بروید جستجو کنید.
ناشناس۶۵۷۱۹۲۱۴:۳۵:۳۵ ۱۳۹۷/۹/۱۰
مقصر اصلی روحانی و دولت اشراف گرایی اش می باشد که همش به فکر خود شان هستند و می خواهن قشر فقیر و متوسط جامعه را از بین ببرند
ناشناس۶۵۷۲۱۳۱۴:۴۷:۲۲ ۱۳۹۷/۹/۱۰
ناتوانی و بی تدبیری و نادانی مسئولان باعث عمده مسائل ارز شد.
محمد۶۵۷۲۲۰۱۴:۴۹:۵۶ ۱۳۹۷/۹/۱۰
اینکه قیمت دلار 4 برابر شد قطعا سهل انگاری دولت بوده است. و اما اینکه بگوئیم تحریم ها تاثیر ندارد هم دروغ است. قیمت فروش نفت از 85 دلار به 55 دلار پایین آمده فروش نفت ما هم از 2300 بشکه شده 700 تا 800 بشکه بانکهای مان تحریم هستند. معاملی با دلار ممنوع و معامله با تجار ما ممنون فروش تجهیزات و خرید از ما ممنون. آنوقت تاثیری ندارد؟!!! اینکه بخواهیم به مردم روحیه بدهیم راهش دروغ گفتن نیست. به جای آن باید حیف و میل بیت المال کم شود. هزینه های اضافی و بخور بخورها هم کم شود. برو بچی که 300 تا شغل دولتی دارند کم شود.
ناشناس۶۵۷۲۳۶۱۴:۵۴:۱۸ ۱۳۹۷/۹/۱۰
آخه دلم برای آقای صالحی سوخت . نون توی سفره اش نیست . بگید از کمیته امداد براش کمک بفرستند . باید خون گریست به حال ملتی که صالحی و نوبخت و شریعتمداری و جهانگیری و روحانی ..... صاحب منصبانش باشند .
ناشناس۶۵۷۲۴۳۱۴:۵۶:۲۹ ۱۳۹۷/۹/۱۰
یکی هم که حرف راست میزنه باید حساب پس بده درامد همه مردم به یک چهارم کاهش پیدا کرده در تمام دنیا دولت ها قدرت خرید مردم کشورشان را بالا میبرند تا اقتصادشان کار کند اینجا هر چهار سال تقلیل پیدا میکنه
معلم۶۵۷۲۵۲۱۵:۰۱:۲۳ ۱۳۹۷/۹/۱۰
ما معلمان چه کنیم که حقوق 400 دلاریمان از پارسال تا امسال به صد و پنجار دلار تنزل پیدا کرده؟
ناشناس۶۵۷۲۶۰۱۵:۰۳:۵۹ ۱۳۹۷/۹/۱۰
صالحی از خجالتش این حرف رو زده.
ناشناس۶۵۷۲۸۹۱۵:۱۵:۵۷ ۱۳۹۷/۹/۱۰
آقای صالحی عزیز آیا هدف شما از این حرف آن هم با یک رسانه خارجی تشویق بیشتر بیکانگان به تحریم بیشتر نبوده است؟ آیا انتساب همه مشکلات گرانی و ارز به تحریمها سلب کلی مسئولیت دولترمردان به علت برنامه های غلط اجرایی نیست؟ اگر علت مشکلات برگشت تحریمها است چرا شما به دشمن اعتمادکامل نمودید و چنین احتمالی را پیش بینی نکردید؟
ناشناس۶۵۷۳۰۳۱۵:۲۱:۳۲ ۱۳۹۷/۹/۱۰
اول باید خود روحانی استعفا دهد بعد هم افرادی مانند نوبخت از صحنه مدیریت برای همیشه حذف شوند
ناشناس۶۵۷۶۰۲۱۸:۰۲:۴۲ ۱۳۹۷/۹/۱۰
یا استعفا یا حداکثر چند سال دیگه میره ببینم بعدش چه گلی به سر ملت میزنن
کارمندیان۶۵۷۳۵۳۱۵:۴۵:۱۶ ۱۳۹۷/۹/۱۰
مدیریت دکتر نوبخت / ایران شده بدبخت
ناشناس۶۵۷۳۵۶۱۵:۴۶:۳۷ ۱۳۹۷/۹/۱۰
سیاستهای خارجی علت العلل خرابی وضعیت اقتصادی کشور است
سعید۶۵۷۳۶۷۱۵:۵۱:۳۶ ۱۳۹۷/۹/۱۰
من کارمندا وزارت کار ۱۵۰ دلار حقوق میگیرم در منطقه محروم. هم محروم از امکانات هم محروم از رفاه اولیه هم کار پر استرس خدای از نوبخت و وزیر کار نگذره..
ناشناس۶۵۷۳۹۱۱۶:۰۳:۲۵ ۱۳۹۷/۹/۱۰
چرا خودمان را به نادانی میزنیم اگر فشار خارجی و تحریم‌ها بی اثر است پس تاثیری بر معیشت مردم ندارد ایشان از نظر مالی مثالی زده‌اند که فشار بر مردم را نشان دهند والا قرار نیست فشار فیزیکی باشد
ناشناس۶۵۷۴۷۸۱۶:۵۶:۴۳ ۱۳۹۷/۹/۱۰
تحلیل های الف اکثرا ابکی است ودرجهت خراب کردن دولت شما ودوستان دلواپس که دردولت هاله نوروقتی دلار هزارتومنی چهارهزارتومن شداسمان وزمین رابهم میبافتید تا توجیه کنیدانصاف داشته باشید مقصرشرایط فعلی دراصل شماهستیداگرریشه یابی شود.
فاطیما۶۵۷۵۴۱۱۷:۲۴:۰۹ ۱۳۹۷/۹/۱۰
حالاچه غمی دارن درلایحه بودجه ۹۸ حقوقشون افزایش ۵۰ درصد بقیه کارمندان ۲۰ درصد!!!!
کارشناس سیاسی منطقه۶۵۷۵۶۹۱۷:۴۷:۵۵ ۱۳۹۷/۹/۱۰
آقای صالحی امروز روز خوش شماست. وقتی سردار اعظم قدرت را در دست بگیرید شما و آقای ظریف همانند معاون اول های آقای احمدی نژآد محاکمه و به زندان افکنده خواهید شد. شاید به صلاح شما باشد که به عنوان یک رایزان خود را به یک کشور اروپایی برسانید
ناشناس۶۵۷۵۷۶۱۷:۵۰:۵۲ ۱۳۹۷/۹/۱۰
اینکه گفته بشه رشد غیرمنطقی ارزش ارز صرفا ناشی از تحریمهاست، همانقدر دور از واقعیته که ادعای نویسنده دال بر این موضوع که تحریمها هیچ تاثیری بر اقتصاد نداشته!
ناشناس۶۵۷۵۷۷۱۷:۵۱:۰۹ ۱۳۹۷/۹/۱۰
لطفا کمتر به ملت دروغ بگویید عامل اصلی فشارهای خارجی بود و صاحبان دلار داخلی که دکتر طریف بخوبی به این موضوع اشاره کرد. بجای حل مساله صورت مساله را پاک نکنید. قدر کارشناسانی مثل دکتر صالحی را بدانیم!!!!!!!!
شهمیرزادی۶۵۷۶۵۰۱۸:۴۶:۵۹ ۱۳۹۷/۹/۱۰
خدا از تقصیر باعث و بانی این گرانی ها نگذره
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. و ناگهان اخلاق!

  4. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  5. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  6. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  7. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  8. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  9. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  10. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  11. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  12. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  13. دبی؛ چند روز پس از سیل

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  16. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  17. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

  18. فریب نخوریم! 

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

پربحث‌های هفته

  1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  2. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  3. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  4. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  5. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  6. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  7. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  8. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  9. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  10. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  11. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  12. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  13. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  15. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  16. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  17. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

  18. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  19. واکنش احمدی‌نژاد به عملیات موشکی سپاه/ وعده زارع‌پور درباره افزایش سرعت اینترنت

  20. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  21. یک سیلی برای تنبیه

  22. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  23. بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است

  24. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  25. رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم        

آخرین عناوین