خدا قوت رهبر انقلاب به مجموعه فعال ناجا در مدیریت اربعین

گروه اجتماعی الف،   3970828196 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

فرمانده نیروی انتظامی «سلام ، خدا قوت و تشکر مقام معظم رهبری» به کارکنان فعال ناجا در برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی (ع) را ابلاغ کرد.

خدا قوت رهبر انقلاب به مجموعه فعال ناجا در مدیریت اربعین

به گزارش مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در نشست عمومی فرماندهان، روسا و مدیران ارشد حوزه مرکزی ناجا (جلسه اخوت) و مراسم تقدیر از فعالان و دست اندرکاران شاخص قرارگاه اربعین حسینی(ع) و هفته ناجا ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و اعیاد این ماه پر برکت، اظهار داشت: خداوند متعال را شاکرم که بار دیگر توفیق حضور در جمع همکاران عزیز را دارم.

وی با اشاره به گزارش دهی سردار فتحی‌زاده از اقدامات صورت گرفته توسط دست‌اندرکاران ستاد هفته ناجا و قرارگاه مرکزی اربعین حسینی (ع) افزود: سردار فتحی زاده گزارش مبسوطی را ارائه و به خوبی اقدامات و عملکرد صورت گرفته در هفته نیروی انتظامی و راهپیمایی معنوی و بزرگ اربعین را تشریح کردند.

فرمانده ناجا با اشاره به اقدامات صورت گرفته در هفته نیروی انتظامی، بیان کرد: برنامه های امسال هفته ناجا با سال های گذشته تفاوت هایی داشت و در اجرای برنامه ها موفق تر عمل کردیم، همواره باید برای پیشبرد اهداف و اجرایی شدن برنامه های تدوین شده با اتخاذ رویکردهای نوآورانه و توام با ابتکار عمل در مسیر رو به جلو و پیشرفت حرکت کنیم.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه با بهره مندی از تجربیات سال های گذشته و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود در این دو ماموریت به خوبی ایفای نقش کردیم، افزود: البته تا رسیدن به نقطه ایده آل فاصله داریم و لازم است همیشه برای پیشرفت روزافزون تلاش کنیم تا از وضع "موجود" به وضع "مطلوب" و "ایده آل" برسیم.

سردار اشتری یادآور شد: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی برای ارائه کارنامه کاری پلیس، تقویت تعاملات ناجا با مردم و مسئولان و تقدیر و تکریم از کارکنان ناجا و خانواده هایشان است و باید از این فرصت و ظرفیت، استفاده حداکثری را ببریم.

وی تاکید کرد: برنامه ریزی برای تقدیر از کارکنان ناجا و خانواده هایشان باید یکی از محوری ترین برنامه های هفته ناجا باشد که مطابق تدابیر صورت گرفته و ابلاغی، درهمه پلیس ها، رده های تخصصی و فرماندهی انتظامی استان ها و ... برنامه ای برای تحقق این مهم اجرایی شده است.

تقدیر سردار اشتری از فرماندهان و کارکنان در برگزاری هفته ناجا

فرمانده ناجا ادامه داد: باید ازهم اکنون نیز در راستای برگزاری برنامه های هفته ناجا سال آینده، برنامه ریزی و اقدام شود و برای بهتر و کیفی شدن برنامه های هفته ناجا، پذیرای نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد فرماندهان و کارکنان ناجا هستیم.

سردار اشتری بیان کرد: لازم می دانم از همه دست اندرکاران برگزاری و اجرای برنامه های هفته ناجا به ویژه سردار "محسن فتحی زاده"؛ جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تشکر و قدردانی کنم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ماموریت های نیروی انتظامی برای برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی (ع)، خاطر نشان کرد: دشمنان همواره در تلاش برای ایجاد ناامنی و بی نظمی در کشور هستند ولی به لطف خداوند متعال، تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، هوشیاری و آمادگی نیروهای مسلح و حضور همیشه در صحنه مردم در رسیدن به این هدف ناکام می مانند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور ادامه داد: تامین نظم و امنیت راهپیمایی بزرگ و معنوی اربعین حسینی(ع) بر عهده نیروی انتظامی بود و به لطف الهی، عنایات ویژه حضرت اباعبداله الحسین (ع) و آمادگی، هوشیاری و تلاش شبانه روزی آحاد فرماندهان و کارکنان پلیس و همکاری زوار عزیز، مراسم اربعین حسینی (ع) به خوبی و در نظم و امنیت کامل برگزار شد.

آمادگی نیروهای مسلح بیانگر اقتدار کشور

سردار اشتری یادآور شد: اقدامات پیشگیرانه و پیشدستانه پلیس به تقویت امنیت راهپیمایی اربعین منتج شد و باید بگویم اگر امروز در کشور آرامش داریم، این نعمت بزرگ را مرهون لطف خداوند، تدابیر و منویات فرماندهی معزز کل قوا و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و آمادگی نیروهای مسلح هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: آمادگی و هوشیاری صد درصدی نیروهای مسلح بیانگر قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

اشتیاق کارکنان ناجا برای خدمات دهی به زوار اربعین مشهود بود

سردار اشتری در ادامه سخنان خود با تشریح روند خدمات دهی پلیس به زوار اربعین حسینی (ع) تصریح کرد: برنامه ریزی و هماهنگی های لازم در راستای برگزاری این مراسم معنوی از سال گذشته دنبال شد و نیروی انتظامی با به کارگیری حداکثری ظرفیت های موجود اعم از نیروی انسانی، تجهیزات و سایر امکانات به میدان آمد.

وی با اشاره به کنترل مسیر تردد زوار، یادآور شد: با تدابیر اتخاذ شده و برای تسهیل در تردد، مدارک قانونی و هویتی زائران در کمترین زمان ممکن کنترل شد و کارکنان پلیس علاوه بر وظایف ذاتی، با میل و رغبت برای هر گونه خدمتگزاری به زائران اربعین حسینی (ع) ایفای نقش کردند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تعامل و هماهنگی همه رده ها و پلیس های تخصصی در راستای خدمات دهی مطلوب به زوار اربعین اشاره کرد: در بازدید های میدانی شاهد تلاش شبانه روزی همه همکارانم بودیم و جلوه هایی از عشق و اشتیاق کارکنان نیروی انتظامی برای خدمات دهی به زوار اربعین حسینی (ع) مشهود بود.

عالی ترین مقام انتظامی کشورخاطر نشان کرد: فضای معنوی راهپیمایی اربعین حسینی (ع) برای آحاد فرماندهان و کارکنان پلیس"روحیه بخش" و از طرفی این مراسم رزمایشی واقعی و میدانی برای آنها بود.

وی ضمن تقدیر از همه کارکنان فعال در ماموریت اربعین حسینی (ع) اظهار داشت: روز گذشته به همراه جمعی از دست اندرکاران فعال در مراسم اربعین حسینی (ع)، توفیق شرفیابی به محضر مقام معظم رهبری و فرمانده معزز کل قوا (مدظله العالی) و اقامه نماز ظهر وعصر به امامت معظم له را داشتیم و حضرت آقا به همه کارکنان فعال در ماموریت بزرگ اربعین خدا قوت گفتند و تشکر کردند.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: در همین جا "سلام" ، "خدا قوت" و "تشکر" مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) را به همه فرماندهان و کارکنان ناجا که در برگزاری ماموریت معنوی و عظیم اربعین حسینی (ع) ایفای نقش کردند، ابلاغ می‌کنم.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: رضایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از عملکرد نیروی انتظامی را بزرگترین افتخار، سرمایه و ارزش می دانیم، در کنار این مهم مردم (زائران اربعین)، آحاد مسئولان نیز از اقدامات پلیس در برگزاری راهپیمایی اربعین اظهار رضایت داشتند که رضایت مردمی نیز برای ما بهترین پاداش است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم "جاماندگان اربعین" یادآور شد: این مراسم معنوی نیز به همت همکارانم به ویژه درپلیس پایتخت، در نظم و امنیت برگزار شد.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ماموریت های متنوع و گسترده نیروی انتظامی، یادآور شد: همواره باید سعی کنیم ماموریت ها را با آمادگی و هوشیاری کامل، اشراف اطلاعاتی و برنامه ریزی پیش ببریم، در واقع ناجای آینده باید تهدیدات و پیچیدگی های ماموریتی، مطالبات و انتظارات مطلوب مردم و ... را بشناسد.

وی تاکید کرد: ما خود را حافظ ارزش ها و اصول انقلاب می دانیم و از این باور و رویکرد، جدا نمی شویم، پلیس در تراز انقلاب اسلامی؛ حافظ دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی است و امروز این افتخار را داریم که در این مسیر گام برمی داریم.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: در اجرای ماموریت ها هیچ بن بستی نمی بینیم و ان شاء الله بتوانیم همواره سرباز خوب و لایقی برای حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) باشیم.

وی ادامه داد: همکارانم از نقطه صفر مرزی تا دل شهرها و روستاها با " روحیه جهادی" ایفای نقش می کنند و به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی )، " مجاهدان فی سبیل الله" هستند که تقدیم شهدا و جانبازان بسیاری برای تامین نظم و امنیت کشور گواه این مهم است.

سردار اشتری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به شهادت "نورخدا موسوی" بیان کرد: شهید نورخدا موسوی برای همه ما الگو و درس آموز است .

فرمانده ناجا با اشاره به ابلاغ پیام تبریک و تسلیت مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) به خانواده شهید "نورخدا موسوی"، اظهار داشت: معظم له همواره با توجه شان، سربازانشان را مورد عنایت و لطف قرار داده اند، خداوند منان را به برکت وجود چنین فرماندهی شکر می کنیم و به واقع باید سیره و منش ایشان را الگو و سرمشق قرار دهیم.

گفتنی است، در پایان مراسم نشست عمومی فرماندهان، روسا و مدیران ارشد حوزه مرکزی ناجا (جلسه اخوت)، از فعالان و دست اندرکاران شاخص قرارگاه اربعین حسینی (ع) و هفته ناجا قدردانی شد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین