سوت و کف به افتخار ظریف

گروه سیاسی الف،   3970821209 ۸۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

اظهارات اخیر ظریف در دفاع از پیوستن ایران به گروه اقدام مالی FATF بلافاصله با عنوان «در ایران پولشویی گسترده انجام می‌شود»! به تیتر اول خبرگزاری‌های آمریکایی و اروپایی و سایت‌های خبری ضدانقلاب تبدیل شد که ‌اشاره به چند نکته و مطالبه پاسخ ایشان ضروریست.

سوت و کف به افتخار ظریف

مدیر مسؤول روزنامه کیهان در یادداشتی با عنوان «آقای ظریف متوجه هستید که... ؟!» به مصاحبه اخیر وزیر امور خارجه کشورمان با یکی از پایگاههای خبری در دفاع از پیوستن ایران به گروه اقدام مالی FATF اشاره کرد و در انتقاد از سخنان محمد جواد ظریف در این مصاحبه نوشت:

آقای ظریف در مصاحبه با یک سایت خبری و در دفاع از پیوستن ایران به گروه اقدام مالی FATF گفت: پولشویی در کشور ما یک واقعیت است و کسانی که هزاران میلیارد تومان پولشویی می‌کنند به راحتی ده‌ها میلیارد هم برای مخالفت با پولشویی هزینه می‌کنند! ایشان در بخش دیگری از مصاحبه خود بدون آنکه از هیچ شخصیت حقیقی یا حقوقی نام ببرد ادعا کرد که آنها فقط در یک قلم ۳۰ هزار میلیارد تومان پولشویی کرده‌اند! اظهارات آقای ظریف بلافاصله با عنوان «در ایران پولشویی گسترده انجام می‌شود»! به تیتر اول خبرگزاری‌های آمریکایی و اروپایی و سایت‌های خبری ضدانقلاب تبدیل شد.

درباره اظهارات دیروز آقای ظریف ‌اشاره به چند نکته و مطالبه پاسخ ایشان ضروری است؛

۱- جناب ظریف! چرا دقیقا هنگامی که آمریکا و اروپا برای تصویب لوایح چهارگانه FATF در کشورمان یقه چاک می‌دهند و فشار می‌آورند، جنابعالی ایران اسلامی را به پولشویی گسترده متهم می‌کنید؟! جنابعالی در حالی که آمریکا اصرار داشت با ترساندن ملت از سایه جنگ اهداف خود را به ایران تحمیل کند، فرموده بودید آمریکا با یک بمب می‌تواند تمام تاسیسات نظامی ما را نابود کند! و با این اظهار‌نظر خود، آن‌هم از جایگاه وزیر امور خارجه به کمک آمریکا در تهدید نظامی علیه مردم وطنتان رفته بودید و نمونه‌های دیگری از این دست که تاکنون از جانب شما بی‌پاسخ مانده است!

۲- فرموده‌اید در ایران هزاران میلیارد تومان پولشویی می‌شود و کسانی یا کسی در یک قلم ۳۰ هزار میلیارد تومان پولشویی کرده است! خب! چرا این پولشویان - به قول خودتان - صدها هزار میلیاردی را به مردم و مخصوصا به مراجع قضایی معرفی نمی‌کنید؟! اگر ادعایتان واقعیت دارد، خود‌داری شما از معرفی آنان خیانت به ملت و نظام و همدستی با پولشویان است! نیست؟!

۳- ممکن است بفرمایید که خودداری شما از معرفی کلان‌پولشویان به علت ترس از آنهاست! در این صورت وقتی جنابعالی از پولشویان در داخل کشور می‌ترسید چه تضمینی هست که در انجام ماموریت خود در وزارت خارجه از کمترین تهدید دشمنان وحشت نکنید و منافع ملت و کشورتان را در پی این وحشت و ترس، بر باد ندهید؟!

۴- این چه دولتی است که در سیستم بانکی آن هزاران میلیارد پولشویی صورت می‌پذیرد و این سیستم بانکی توان کشف آن را ندارد و برای مقابله با آن باید به بیگانگان متوسل شود (پذیرش FATF)! آیا این اظهار‌نظر جنابعالی تخریب دولت و اعتراف به ناکارآمدی آن نیست؟! دولتی که خود یکی از اعضای اصلی آن هستید؟!

۵- آقای رئیس‌جمهور بارها اعلام کرده است که همه توان دولت را برای مقابله با مفسدان اقتصادی که پولشویی یکی از مصادیق آن است به کار می‌گیرد. آیا به رئیس‌جمهور اعتماد ندارید که عوامل هزاران میلیارد پولشویی را به ایشان معرفی نمی‌کنید؟! اگر به رئیس‌جمهور اعتماد ندارید در کابینه ایشان چه می‌کنید و اگر اعتماد دارید چرا پولشویان را معرفی نمی‌کنید؟!

۶- از چهار لایحه FATF، لایحه موسوم به مقابله با تامین مالی تروریسم CFT که اصلی‌ترین آنهاست از سوی شورای نگهبان رد شده است. همان لایحه‌ای که جنابعالی اصرار فراوانی بر تصویب آن داشتید. اکنون جای این سؤال است که آیا اظهارات نسنجیده جنابعالی متهم کردن جمهوری اسلامی ایران به پولشویی برای تامین مالی تروریست‌ها نیست؟! یعنی دقیقا همان که آمریکا و اسرائیل و اروپا همه‌روزه ایران اسلامی را به آن متهم می‌کنند! بیهوده نیست که اظهارات جنابعالی بلافاصله به تیتر اول رسانه‌های دشمن تبدیل شده و برایتان کف و سوت می‌زنند؟!

دیدگاه کاربران

ایرانی۶۳۲۷۶۶۲۳:۱۹:۱۳ ۱۳۹۷/۸/۲۱
رسانه های ضد انقلاب هم از بیانات ظریف به شدت استقبال کردند اوایل برجام هم ایشون برای ترساندن مردم گفت که آمریکا با یک بمب ما را نابود می کند جاهل یا خائن ؟؟؟؟
به طرف گفتن شیری یا روباه گفت مگه خر چشه؟۶۳۳۳۰۳۱۰:۴۰:۱۵ ۱۳۹۷/۸/۲۲
مگه جاهل خائن چه اشکالی داره
ناشناس۶۳۳۴۷۵۱۲:۲۱:۳۹ ۱۳۹۷/۸/۲۲
آلبر کامو ، نویسنده فرانسوی میگه : اون کسی که حقیقت رو نمیبینه ، کودن ؛ و اون کس که حقیقت رو انکار میکنه ، خائن محسوب میشه . متاسفانه مسئولین کشور ما اغلب از دسته دوم هستن و زیردستان اونها از دسته اول
ناشناس۶۳۳۸۶۸۱۵:۲۵:۰۳ ۱۳۹۷/۸/۲۲
خائن همین ها هستن که حقیقت رو انگار میکنند نه ظریف
ناشناس۶۳۴۴۹۷۲۲:۰۸:۳۵ ۱۳۹۷/۸/۲۲
اتفاقا امثال ظریف و شریعتمداری و سیف و آخوندی و نیلی و ... ، شمشیر رو از رو بستن و به صراحت به مملکت ضربه میزنن . حالا شما اسمش رو خیانت نمیذاری سلیقه خودته ولی هیچ عاقلی خودش رو اینجوری گول نمیزنه
ناشناس۶۳۳۸۹۵۱۵:۳۷:۲۱ ۱۳۹۷/۸/۲۲
از طرف من بهش اضافه کنید : اون کسی که حقیقت رو می بینه و نابجا بیان می کنه... هم خائن است هم کودن
ناشناس۶۳۴۴۹۵۲۲:۰۶:۲۸ ۱۳۹۷/۸/۲۲
دقیقا
ناشناس۶۳۴۵۰۷۲۲:۱۳:۳۳ ۱۳۹۷/۸/۲۲
مساله اینجاست که دولتی مدعی مبارزه با پولشویی شده که بیشترین فساد و رانت رو برای رفقا و ژنها و دار و دسته و جناح خودش ایجاد کرده ! پس ساده لوحیه که باور کنیم اینها میخوان مشکل مالی مملکت رو حل کنن . این فقط تلاش دولت برای جلب رضایت غربیهاست ، نه منافع ملی !
مهدی۶۳۳۸۶۹۱۵:۲۵:۵۴ ۱۳۹۷/۸/۲۲
مگر دزدی، اختلاس و پولشویی چه اشکالی داره؟
ناشناس۶۳۴۵۱۰۲۲:۱۵:۴۲ ۱۳۹۷/۸/۲۲
بحث اینها نیست . دولت و مجلس و شوراها دارن تلاش میکنن تا زندگی بهتری برای خودشون و خانواده شون در اروپا و امریکا بسازن . بنابراین هرچی اونها دستور بدن اینها اجرا میکنن
بیگی29۶۳۳۳۵۰۱۱:۰۰:۳۵ ۱۳۹۷/۸/۲۲
بفرمائید اینها که زیراب خزانه مملکت را به سمت کانادا و سایر کشورها زده اند،پولها را نشسته بردند؟ فکر نکنم آنها اجازه ورود پول کثیف به کشورشان را بدهند.قطعا پول شویی کرده اند.توضیح دهید تا ما هم ارشاد شویم.
ناشناس۶۳۳۵۷۵۱۳:۰۶:۱۸ ۱۳۹۷/۸/۲۲
اگه وزیر محمود بود الان بازداشتش میکردن
ناشناس۶۳۳۸۷۵۱۵:۳۰:۳۳ ۱۳۹۷/۸/۲۲
ما تو کشور قانون پولشویی داریم مسئول اجرای قانون هم دولت هست بعد نماینده دولت میاد این میگه تو کشور پولشویی میشه آقای ظریف مابیشتر از اینا روی اخلاق و شرف شما حساب میکردیم صحبت های شما خجالت آوره مردم رو چی فرض کردید
بیگی29۶۳۳۹۷۳۱۶:۳۲:۳۳ ۱۳۹۷/۸/۲۲
خیلی ها نگرانند که راه چپاول ثروت های کشور برایشان بسته شود وگر نه اینها جماعتی نیستند که دلسوز ملت و کشور شوند.
ناشناس۶۳۴۴۹۹۲۲:۰۹:۴۱ ۱۳۹۷/۸/۲۲
آخه مشکل اینجاست که اغلب چپاولگران ، رفقای صمیمی دولت هستن !!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۶۳۴۴۲۷۲۱:۰۴:۳۲ ۱۳۹۷/۸/۲۲
شلوغ نکنید دوباره می که اونطرف ها یک یک ب.م ب.دارن که اگه بزنن همه تون رو هوا می کنند
ناشناس۶۳۲۷۸۲۲۳:۳۱:۴۰ ۱۳۹۷/۸/۲۱
اگه آمریکا بشکل مستقیم میخواست تهدیدات و توطئه های خودشو عملی کنه ، هرگز به این تمیزی و راحتی نمیتونست. _________________________ روحانی و ژنرال ها و تیمش تهدیدات ترامپ و اوباما رو به اجرا گذاشتند.
ناشناس۶۳۴۳۲۱۱۹:۴۰:۵۲ ۱۳۹۷/۸/۲۲
کسانی که منفی دادند، تحریم، گرانی ( از نظر دولت تورم این ماه 15.5 درصده!!!)، دلار 14000 تومانی ، مسکن های ساخته نشده، ..... نوش جونشون
ناشناس۶۳۲۷۸۴۲۳:۳۴:۰۸ ۱۳۹۷/۸/۲۱
ظریف برای اونور آب ظریفه برای ما گردن کلفته!
ناشناس۶۳۲۷۸۶۲۳:۳۵:۵۷ ۱۳۹۷/۸/۲۱
ظریف تحقیرها و تهدیدها و تحمیل های آمریکا رو عملیاتی کرد!
ناشناس۶۳۲۸۱۸۰۰:۰۲:۴۸ ۱۳۹۷/۸/۲۲
اگه کسی خواب باشه .. میشه بیدارش کرد ولی اگه خودش رو زده باشه ب خواب هرگز !!! اقای شریعتمداری مطمئن باش چیزی ک منو و شما میدونیم سیستم قضایی هم میدونه .... ولی نمیشه کاریش کرد ...
ناشناس۶۳۲۸۲۸۰۰:۱۱:۱۰ ۱۳۹۷/۸/۲۲
آقای شریعتمداری نه اروپا و نه امریکا نه تنها برای پیوستن ایران به این معاهده یقه چاک نمیکنند بلکه بعکس با انواع موانع میخواهند مانع پیوستن ایران شوند خواهید دید در صورت تصویب این لوایح در ایران
ناشناس۶۳۲۸۳۷۰۰:۱۷:۲۱ ۱۳۹۷/۸/۲۲
آقای شریعتمداری نه اروپا و نه امریکا نه تنها برای پیوستن ایران یقه چاک نمیکنند که حتی در صورت تصویب لوایح در ایران بازهم موانعی ایجاد خواهند کرد . دلیلش هم واضح است میخواهند تمامی مجاری تنفسی اقتصاد ما را مسدود کنند .
ناشناس۶۳۲۸۵۶۰۰:۳۵:۲۷ ۱۳۹۷/۸/۲۲
احسن و صد بارک الله به این ظرافت ظریف. آدم شاخ در میاره خدایی . اگر گفته های ظریف صحت داشته باشه . باید کلید ها رو از حسن بگیریم.
ناشناس۶۳۲۸۷۶۰۱:۰۷:۰۳ ۱۳۹۷/۸/۲۲
اقای شریعتمداری هزاران میلیارد تومان مفاسد اقتصادی کشف شده و بیش از ان کشف نشده بیانگر پولشویی نمیتواند باشد ، ایا مفسدین با شفافیت مالی کارهایشان را انجام میدهند ؟؟ بله شاید اقای ظریف نباید بصورت علنی این حرفها را بزند ولی از کجا معلوم که قبلا گفته و وقعی به گفته ایشان نبوده ..... چند میلیارد دلار کالای قاچاق وارد کشور میشده و میشود ایا نقل و انتقالات مالی ان دلیل بر وجود سیستم پولشویی قوی در کشور نمیتواند باشد .....
کریم۶۳۴۰۱۱۱۷:۰۱:۳۵ ۱۳۹۷/۸/۲۲
درود بر شما زیبا گفتید .مطمئنا حرفهای آقای ظریف باید صحت داشته باشد که ایشان اینگونه بیان می کنند . وضعیت اقتصادی و آمارهای روزانه از اختلاس های چند هزار میلیاردی ، دقیقا گواه این مدعا است .
ناشناس۶۳۲۸۹۹۰۲:۴۲:۱۲ ۱۳۹۷/۸/۲۲
هرکی با AFTF مخالف است ریگی به کفش دارد ولی با کمال پر رویی امیال خود را پشت اعتبار نظام پنهان‌می کند
ناشناس۶۳۳۵۱۷۱۲:۴۴:۲۰ ۱۳۹۷/۸/۲۲
حاجی اول اسمش رو یاد بگیر! 4 حرف بیشتر نیست!!!
علی۶۳۳۸۹۸۱۵:۴۰:۱۲ ۱۳۹۷/۸/۲۲
این بنده خدا حالا اگه یه حرف زیادی گذاشته و اسم FATF غلط نوشته شده وص‌ای شما را در آورده زیاد خرجی بهش نیست ، ایراد را از اون‌مسوولین بگیر که حتی در تلفظش هم‌دچار اشکال میشن و باش مخالفت.
ناشناس۶۳۳۷۶۲۱۴:۲۵:۳۹ ۱۳۹۷/۸/۲۲
مگه خودمون قانون نداریم چرا مرغ همسایع غازه؟!
ناشناس۶۳۴۱۲۱۱۸:۰۵:۳۲ ۱۳۹۷/۸/۲۲
اولا قانون ما باعث شده امثال خاوری و .. اونور پولو ببرند دوما دنیا هم جز ما قانون داره اگر نمی پذیری نیابد باهاشون معامله کنی خیلی سادست! کل دنیا نمی فهمه فقط ایرانیها میفهمند
ناشناس۶۳۴۹۴۶۰۹:۱۷:۵۴ ۱۳۹۷/۸/۲۳
اجرا نشده قانون ما توسط آقای ظریف و دوستانش باعث این اتفاق شده نه خود قانون دوست عزیز
ناشناس۶۳۳۷۹۸۱۴:۴۷:۰۱ ۱۳۹۷/۸/۲۲
تصویب FATF باعث لورفتن راههای دور زدن تحریمها و افزایش نرخ دلار خواهد شد.
ناشناس۶۳۲۹۰۴۰۲:۴۷:۵۹ ۱۳۹۷/۸/۲۲
یعنی به نظر حاج حسین شریعتمداری در این کشور هیج پولشویی انجام نمیگیرد و آقای ظریف اشتبباه کرده
ناشناس۶۳۳۲۹۰۱۰:۳۱:۴۱ ۱۳۹۷/۸/۲۲
منطق از سر تا پای این کامنت می باره.مگه نخوندی ببینی چی گفته؟ گفته اگه سراغ داری چرا تا حالا به دستگاه قضا معرفیش نکردی؟ لابد گذاشته بوده برا روز مبادا. کلا اصلاحاتیا وقتی کم می یارن طرف مقابلشون رو متهم به یه چیزی میکنن و از طریق فضاسازی و فریب افکار عمومی کارشون رو پیش میبرن
ناشناس۶۳۳۴۱۶۱۱:۳۸:۵۲ ۱۳۹۷/۸/۲۲
الان شما می خوای بگی حرفهای ظریف صحت نداره ؟! پس چرا اقتصاد اینطوریه ؟؟ قیمت دلار توی عراق و افغانستان که سالهاست درگیر جنگ و بدبختی هستند چرا مثل ما نیست؟؟
ناشناس۶۳۳۶۱۵۱۳:۲۴:۵۱ ۱۳۹۷/۸/۲۲
بر فرض که حرف ظریف صحت داره این واقعیت ها را نباید برای دشمنان بازگو کرد و آب به آسیاب دشمن ریخت .
ناشناس۶۳۳۹۶۹۱۶:۲۹:۰۳ ۱۳۹۷/۸/۲۲
هیس وزرا حرف نمی زنند
ناشناس۶۳۴۰۲۵۱۷:۰۹:۳۹ ۱۳۹۷/۸/۲۲
مغلطه نکنید. بجای عضویت در fatf قانون را باید اجرا کرد.
امیر۶۳۳۶۸۷۱۳:۵۸:۲۷ ۱۳۹۷/۸/۲۲
پس خاوری و بابک زنجانی و ..... چجوری بوجود اومدن؟؟
ناشناس۶۳۲۹۲۷۰۶:۵۰:۴۱ ۱۳۹۷/۸/۲۲
ما نمیگیم ظریف معصوم است ولی نسبت به شما هزاران مرتبه به حقیقت نزدیک تر است.
ناشناس۶۳۳۶۳۷۱۳:۳۴:۲۸ ۱۳۹۷/۸/۲۲
زمان برجام هم میگفتن خزانه خالی است !!! و حالا برای تصویب FATF میگن پولشویی گسترده داریم و پاس گل به دشمن می دهند .
ناشناس۶۳۲۹۳۶۰۷:۰۹:۵۷ ۱۳۹۷/۸/۲۲
برای داشتن چنین وزیری متاسفم تاریخ قضاوت خواهد کرد
ناشناس۶۳۴۰۵۶۱۷:۲۹:۱۹ ۱۳۹۷/۸/۲۲
کدوم تاریخ تاریخ تحریف شده؟؟؟!!
ناشناس۶۳۲۹۵۸۰۷:۳۹:۲۶ ۱۳۹۷/۸/۲۲
منظورش پولشوئی هست که مهدی جهانگیری و حسین فریدون و نهاوندیان با نعمت زاده انجام دادند
ناشناس۶۳۲۹۶۶۰۷:۴۶:۱۹ ۱۳۹۷/۸/۲۲
اگر اظهارات ظریف صحیح نیست پس چرا از تصویب fatf و ایجاد شفافیت واهمه دارید
ناشناس۶۳۳۴۸۱۱۲:۲۳:۱۹ ۱۳۹۷/۸/۲۲
خدا یک عقلی به امثال تو بده
ناشناس۶۳۳۶۲۸۱۳:۳۰:۵۵ ۱۳۹۷/۸/۲۲
همین که صحبت های ظریف به تیتر یک رسانه های امریکایی و اروپایی تبدیل شده یعنی این حرف نسنجیده بوده است .
پارس آباد۶۳۲۹۸۵۰۷:۵۵:۵۷ ۱۳۹۷/۸/۲۲
ok حاج حسین ، حرف حرف حساب است جناب ظریف لطفا پاسخ
ناشناس۶۳۲۹۹۴۰۸:۰۰:۲۶ ۱۳۹۷/۸/۲۲
این کشور از امثال ظریف که عمرشان را در خارج از کشور گذرانده اند ( ایشان از زمان جنگ در آمریکا تشریف داشته اند ) و در سختی ها در کنار مردم نبوده اند خیری ندیده و نخواهد دید.
ناشناس۶۳۳۸۰۴۱۴:۴۹:۵۳ ۱۳۹۷/۸/۲۲
اف بر شعور ومیزان درکت
ناشناس۶۳۵۰۱۶۰۹:۴۹:۳۴ ۱۳۹۷/۸/۲۳
خجالت بکش. بی ادب.
ناشناس۶۳۲۹۹۵۰۸:۰۰:۳۴ ۱۳۹۷/۸/۲۲
ظریف یا باید نام کسانی را که ادعا میکند اعلام و اثبات کند ، یا باید اعدام شود. ___________________________ این چند دهمین بار است که این دولت برای باز کردن پای شیاطین به داخل کشور ، از این حربه استفاده میکند. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ عدم برخورد با این نوع ادعاهای وحشتناک و دشمن شادکن ، شائبه ی صحیح بودن ادعا و یا خیانت و وطنفروشی ظریف و مجموعه دولت را تقویت کرده.
ناشناس۶۳۳۳۲۷۱۰:۵۰:۳۳ ۱۳۹۷/۸/۲۲
چرا که نه ؟! بسم الله ! اما علنی ودر حضور مستقیم مردم از صدا سیما با ذکر کامل اسامی پولشویان !
پیمان۶۳۳۴۳۹۱۱:۵۵:۴۹ ۱۳۹۷/۸/۲۲
کشور 5 ساله درگیر این جور سخنان دوپهلو و آلوده است . تفرقه بیانداز و چپاول کن
میلاد حمیدی۶۳۳۰۹۰۰۸:۵۴:۳۸ ۱۳۹۷/۸/۲۲
اینکه پولشویی انجام میشه درسته ولی این کار نه با پیوستن به FATF بلکه با ایجاد شفافیت مالی برای خودمان و نه بیگانگان کاری خوب است.
ناشناس۶۳۳۴۰۶۱۱:۳۲:۰۹ ۱۳۹۷/۸/۲۲
سالهاست فیلم این شفاف سازی را بازی میکنیم. عوامل قدرت با نفوذشان هیچگاه اجاره نمیدند این شفاف سازی انجام شود. مگر اینکه سیستم بین المللی دستشان را رو کند.
محمد 123۶۳۳۱۶۳۰۹:۲۸:۳۴ ۱۳۹۷/۸/۲۲
حرف حساب جواب نداره این دوستان به اصطلاح بلدم دیپلماسی با این سخنان نسنجیده همواره ایران رو تو خطر قرار دادند و انگار که دارن به طرفهای مقابل خط میدن
10۶۳۳۱۸۲۰۹:۳۸:۲۶ ۱۳۹۷/۸/۲۲
اقای ظریف تحصیل و زندگی را در امریکا داشته صد هم که ادای ایرانی بودن در اورد اخرش مجنون کدا خدا است بعد از دوران مسولیت در ایران اگر به امریکا نرفت ان وقت می توان که بفکر مردم است ولی ان زمان خیلی دیر است
ناشناس۶۳۳۱۸۷۰۹:۴۱:۵۲ ۱۳۹۷/۸/۲۲
اگر بیماری مهلک اقتصاد ما به دلیل پولشویی و معاملات کثیف غیر شفاف رانتخواران و نورچشمی ها نیست برای چیه ؟؟ مردم را جیگر فرض نکنید
ناشناس۶۳۳۴۳۲۱۱:۵۲:۱۵ ۱۳۹۷/۸/۲۲
چرا تا الان ساکت بوده اگه خیلی دلسوزه؟ 5 ساله راس کار تشریف دارن و الان یاد این افتادن که شفاف سازی کنند که پولشویی وجود داره؟ کار بسیار خوبیه که مصاحبه کنه و بگه پولشویی وجود داره فقط موقع این مصاحبه مشکوکه. دقیقا همزمان با تصویب بخشی FATF توی مجلس و شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت!!!!!
ناشناس۶۳۳۲۰۰۰۹:۵۰:۳۰ ۱۳۹۷/۸/۲۲
وقتی رانت و فساد و اختلاس های چند هزار میلیاردی در بانکها انجام میگیرد ساده لوحانه است اگر فکر کنیم پول شویی نداریم .
ناشناس۶۳۳۲۵۲۱۰:۰۹:۳۹ ۱۳۹۷/۸/۲۲
آقای ظریف واقعیت رو گفته و ما تا زمانی که بصورت شفاف و بدون ترس از اطلاع بیگانگان با این معضل برخورد نکنیم، اوضاع بدتر هم خواهد شد
ناشناس۶۳۳۵۳۵۱۲:۵۳:۲۲ ۱۳۹۷/۸/۲۲
دولت روحانی و شفافیت؟؟ این دولت معتقد به ایجاد شفافیت کامل برای دشمن و تاریکی مطلق برای نهادهای نظارتی و مردم کشوره. نمونه اش سامانه حقوق و مزایای مدیران که باید از اول سال راه میفتاد رفتن که راه بندازن!
علی۶۳۳۳۹۰۱۱:۲۳:۳۶ ۱۳۹۷/۸/۲۲
از ماست که بر ماست با این نمایندگان مجلس که رای دادند مردم انتظاری جز این نیست که وزیری این چنین در دولت بماند.!!
ناشناس۶۳۳۴۰۴۱۱:۳۰:۳۲ ۱۳۹۷/۸/۲۲
مقاله کاملا درسته متاسفانه ظریف فقط اسمش ظریفه در اظهارنظر معمولا دل باخته غربه تا کی باید یک وزیر گل بخودمان بزنه
حسن۶۳۳۴۱۹۱۱:۴۱:۵۴ ۱۳۹۷/۸/۲۲
من نمیدونم اینها واقعا وزیر دولت جمهوری اسلامی هستن یا کارگزاران آمریکا و اسرائیل؟ خو مرد حسابی مگه مجلس قانون مبارزه با پولشویی رو چند سال پیش تصویب نکرده بود!؟ همون قانون رو اجرا کنید.درضمن شما که الان همه ارکان نظام و سه قوه همراه و هماهنگ با شما هستن اگه نتونی کاری کنی پس کی میتونه؟؟؟؟؟ اینها واقعا حرفهای بی پایه و اساسیه که واقعا جای تعجب داره از زبان وزیر خارجه مملکت گفته بشه.اگر هم سند و مدرکی هست اعلام کنید تا جلوی اون گرفته بشه.چه نیازی به دخالت کشورهایی هست که دشمنی دیرینه با ما دارن تا از طریق مثلا fatf بخایم جلوشو بگیریم.
ناشناس۶۳۳۴۲۱۱۱:۴۲:۲۳ ۱۳۹۷/۸/۲۲
مطمناً در اين كشور پولشويي وجود دارد . پول فروش اين همه مواد مخدر و مشروبات الكلي در كشور چگونه تطهير مي شود . اگر كسي مثل نويسنده بالا مي گويد پولشويي نيست و همه چيز آرام است جاي تعجب دارد ؟ بايد پرسيد يعني در اين كشور كه مالياتش معلوم نيست . صادراتش معلوم نيست پولشويي وجود دارد يا خير .
ناشناس۶۳۳۵۴۶۱۲:۵۷:۵۳ ۱۳۹۷/۸/۲۲
ایران از سال 92 بدلیل تحریم بانکی برای دور زدن تحریم از طریق صرافیهای داخلی و صرافی های دوبی کار انتقال پول رو انجام میده و از نگاه آمریکاییها این کار دقیقا بمعنی پولشویی هست، الان من نمی فهمم دکتر ظریف چی میگه !!!
ناشناس۶۳۳۵۷۶۱۳:۰۶:۴۹ ۱۳۹۷/۸/۲۲
نه خیر کسی منکر پولشویی نیست ولی بهتره یه سرچ کنی ببینی بهشت پولشوییهای دنیا کجاها هستن و چرا کسی یا نهادی بهشون گیر نمیده . بعدشم بفرمایید چرا این نهاد مثلا ضد پولشویی و تروریسم کاری با عذبستان و حامیان اصلی داعش نداره
نیما تیرگر۶۳۳۶۴۰۱۳:۳۷:۱۰ ۱۳۹۷/۸/۲۲
نظر کیهان درست است
ناشناس۶۳۳۶۸۱۱۳:۵۶:۳۶ ۱۳۹۷/۸/۲۲
درود بر حاج حسین شریعتمداری سردار قلم .
ناشناس۶۳۳۷۳۸۱۴:۱۶:۱۶ ۱۳۹۷/۸/۲۲
درود بر جناب دکتر ظریف!
ناشناس۶۳۴۱۸۰۱۸:۳۰:۱۴ ۱۳۹۷/۸/۲۲
درود به خطر حماقتش
ناشناس۶۳۳۹۲۰۱۶:۰۲:۱۹ ۱۳۹۷/۸/۲۲
مشخصه حاج حسین از چی ناراحته !
کریم۶۳۴۰۱۹۱۷:۰۶:۵۵ ۱۳۹۷/۸/۲۲
مشکل شما اینه که از بیان حقایق می ترسید .و این هیاهوی شما تنها بخاطر ضعف و ترس شما از شفافیت کارهای شما نزد مردم است .
ناشناس۶۳۴۱۹۹۱۸:۳۸:۲۹ ۱۳۹۷/۸/۲۲
برای چنین وزیری متاسفم
ناشناس۶۳۴۴۹۸۲۲:۰۸:۵۶ ۱۳۹۷/۸/۲۲
چشم ما به جماعت حامیان پولشویی روشن شد
حبیب۶۳۴۲۳۲۱۸:۵۰:۳۸ ۱۳۹۷/۸/۲۲
عجب مردمی داره این کشور تادیروز ظریف را قهرمانملی میدانستند وامر وز ضد ملی بهتر است به عقلمان مراجعه کنیم خدا وکیلی هرکه میگوید پولشوئی ندارم اشتباه میکند اگر نداریم چرا وضع پول ملی به این روز افتاده است پس پولشوئی داریم با احترام به مخالفان وموافقان .
ناشناس۶۳۴۶۴۰۰۰:۰۶:۴۶ ۱۳۹۷/۸/۲۳
خائن همین ها هستن که حقیقت رو انگار میکنند نه ظریف
ناشناس۶۳۴۸۰۷۰۷:۵۹:۴۵ ۱۳۹۷/۸/۲۳
من با اختلاس کاری ندارم کشور ما در یک سال صدها تن مواد مخدر مصرف میشه درآمد قاچاقچیان چطوری پول شویی میشه که هیچ کسی نمیتونه ردی پیدا کنه؟؟ منظور آقای ظریف اینه
ناشناس۶۳۵۰۲۱۰۹:۵۱:۴۷ ۱۳۹۷/۸/۲۳
آیا ظریف پس از پایان وزارتش با یک لبخند به ملت، به آمریکا برمی گرده؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

    2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

    3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

    4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

    5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

    6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

    7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

    8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

    9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

    10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

    11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

    12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

    13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

    14. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

    15. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

    16. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

    17. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

    18. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

    19. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

    20. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

    21. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

    22. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

    23. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

    24. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

    25. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

    آخرین عناوین