جهانگیری، آری یا نه

ناصر ایمانی،   3970802040 ۵۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار
جهانگیری، آری یا نه

مواضع اخیر آقای جهانگیری معاون اول محترم ریاست جمهوری، از بُعد ملی بسیار قابل تعمق است. ایشان در سخنرانی اخیر خود، به کنایه و اشاره دو نکته مهم را مطرح کردند.

اولین نکته این بود که ایشان هیچ مسئولیتی در عزل و نصب‌های دولتی ندارند. اشاره ایشان به اینکه حتی منشی خود را نمی‌توانند عوض کنند، کنایه از این است که نه تنها در حوزه مدیران دولتی و نیروی انسانی اختیاراتی ندارند، بلکه احتمالا با ایشان در این خصوص مشورتی هم صورت نمی‌گیرد. لذا دامان ایشان از نصب مدیران ناکارآمد و نالایق کاملاً پاک است و مسئولیتی متوجه آقای جهانگیری نیست.

نکته مهم‌تر از موضوع فوق این است که ایشان عنوان نمودند که در دولت اول آقای روحانی، ایشان در حوزه امور اقتصادی کشور مسئولیتی داشتند. اما در این دولت مسئولیت اقتصادی به‌عهده آقای نهاوندیان است که دبیر ستاد اقتصادی و سران قوا و نیز معاون اقتصادی رئیس‌جمهور هستند. لذا آقای جهانگیری نقشی در حوزه اقتصادی ندارند! و یا نقش ایشان بسیار کم رنگ است. این در حالی است که آقای جهانگیری فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی است ولی عنوان می‌دارند که در دولت دوم آقای روحانی به حوزه اقتصادی ورود ندارد.

 سوال اینجا است که ایشان چگونه معاون اول رئیس جمهور هستند؟ معاون اولی که در حوزه مدیریت کلان کشور و نیز سیاست‌های اقتصادی (در دوران جنگ اقتصادی) مسئولیت جدی ندارند، پس چرا در منصب فعلی باقی مانده‌اند؟ و آیا دولت در شرایط فعلی، می‌تواند چنین معاون اولی داشته باشد؟

آیا آقای جهانگیری بدلایل سیاسی، حضور کم‌رنگ در پست مهم معاون اولی را به ترک آن ترجیح می‌دهند؟ حتی اگر منافع ملی و اداره کشور در معرض خطر باشد؟

موضع آقای روحانی در این خصوص چیست؟

دیدگاه کاربران

هوشیار۶۰۶۲۱۱۰۹:۴۲:۰۲ ۱۳۹۷/۸/۲
ضعیف ترین ، تنبل ترین ، پرمدعا ترین و ناصادق ترین دولت بعد از انقلاب
ناشناس۶۰۶۴۸۲۱۱:۵۶:۳۵ ۱۳۹۷/۸/۲
اره احمدی نژآد خوب بود !!!
mostfa۶۰۶۶۷۴۱۳:۴۸:۵۹ ۱۳۹۷/۸/۲
دولت احمدی نژاد با این دولت رو سفید شد
حسینی۶۰۷۲۱۲۱۹:۳۵:۵۵ ۱۳۹۷/۸/۲
دولت احمدی نژاد دولتی تخریب گرا بود و از این جهت با هیچ دولتی در تاریخ بشریت قابل قیاس نیست.
ناشناس۶۰۶۷۱۹۱۴:۰۹:۱۹ ۱۳۹۷/۸/۲
حداقل شش سال دالار ثابت بود اینا اگر میتونن شش ماه ثابت نگه دارن
ناشناس۶۰۸۷۸۷۱۴:۵۶:۳۲ ۱۳۹۷/۸/۴
مشخص شد دولتها کاره ای نیستن
کارمند له شده زیر بار گرونی۶۰۷۱۲۵۱۸:۱۷:۲۱ ۱۳۹۷/۸/۲
جهانگیری و روحانی و نوبخت باید قیمت ها رو به زمان احمدی نژاد برگردونن و اونوقت با یه خداحافظی دل 80 میلیون رو شاد کنن
مرندی۶۰۷۱۳۱۱۸:۲۳:۴۶ ۱۳۹۷/۸/۲
روحانی 1000 سال دیگر هم قادر نیست یک / دهم خدمات احمدی نژاد را انجام دهد .
ناشناس۶۰۷۳۰۵۲۱:۲۴:۰۹ ۱۳۹۷/۸/۲
الانه که عادل فردوسی پور با یک حاشیه جذاب، رضا رشیدپور با یک حالا خورشید دیدنی و مدرس با یک موزیک‌ویدئوی شنیدنی وارد عمل شوند.
ناشناس۶۰۶۵۵۴۱۲:۳۶:۴۶ ۱۳۹۷/۸/۲
مجموعه سیف و جهانگیری و شریعتمداری و آخوندی و ... ، قیمت همه چی از خونه و ماشین و ارز و سکه گرفته تا رب گوجه فرنگی رو چند برابر کردن به چند دلیل : اول اینکه جون مردم به لبشون برسه و هرچی دولت میگه دربست قبول کنن دوم اینکه ژنهای خودشون و رفقا و اطرافیانشون به حد کافی درآمد کسب کنن که بتونن تا چند نسل بعدشون رو در رفاه و لذت نگه دارن سوم اینکه پاداش اینهمه آسیبی که به ایران زدن و خوش خدمتیشون برای خارجیها رو در این دوره بگیرن
علی۶۰۷۰۶۵۱۷:۲۶:۰۲ ۱۳۹۷/۸/۲
بابا چرا متوجه نیستید روحانی داره وضعیت اقتصادی رو انقدر خراب میکنه که مردم جونشون به لبشون برسه و فشار از ناحیه مردم ایجاد بشه تا روحانی بتونو هستو نیست باقیموندمون رو ببره پای مذاکرات برجام ۲و۳و۴ و....
ناشناس۶۰۷۱۲۷۱۸:۱۸:۴۰ ۱۳۹۷/۸/۲
جهانگیری + روحانی = صفر
ناشناس۶۰۷۱۴۱۱۸:۳۷:۱۹ ۱۳۹۷/۸/۲
مملکت داری کار اینا نیست
ناشناس۶۰۷۱۴۵۱۸:۴۰:۱۵ ۱۳۹۷/۸/۲
جهانگیر و روحانی با بکار بردن دو واژه لوله و گازانبر به ریاست رسیدن و نه از روی مدیریت و شایستگی
ناشناس۶۰۸۵۰۰۰۴:۳۲:۰۴ ۱۳۹۷/۸/۴
وقتی با نامردی رای جمع میکنی وضع همینه.
ناشناس۶۰۷۳۴۱۲۱:۴۹:۵۷ ۱۳۹۷/۸/۲
تموم شد اون دوره که صبح پا می شدی دلار تغییر کرده بود، الان به لحظه تغییر میکنه!
شهر سکوت۶۰۶۲۲۳۰۹:۴۶:۴۲ ۱۳۹۷/۸/۲
دقیقا این دوره هم مثل دو سال اخر زمان احمدی نژاد شده که کی بود کی بود من نبودم راه انداخته بودن !! حالا که آش انقدر شور شده که صدای آشپز هم در اومده همه میخوان مسئولیتها رو به گردن دیگری بندازن !! انگار نه انگار که این اقای جهانگیری بود که برای دور دوم مردم رو تشویق کرد به دولت روحانی رای بدن !! مردم خوب میفهمن جناب
ره یاب۶۰۶۲۳۰۰۹:۴۹:۳۸ ۱۳۹۷/۸/۲
این مزدور باز چی به اش القا شده که این چنین دور برداشته تا دیروز چی می گفت امروز چی می گه خدایا شر اینها را از سر مردم بکنند اگر بعضی از تهرانی های.. بگذارند باز دوبار ه دنبال رو این بی عرضه ها نشوند
ناشناس۶۰۶۵۵۰۱۲:۳۳:۴۰ ۱۳۹۷/۸/۲
ادب هم خوب چیزیه والا .جواب شما فقط پای صندوق . ادب از کی آموختی از بی ادبان هر آنچه آنها گفتنتد و انجام دادند ما نمی دهیم
ناشناس۶۰۶۲۳۶۰۹:۵۱:۳۷ ۱۳۹۷/۸/۲
آقای جهانگیری فقط می خواهد خودش را در اوضاع فعلی مملکت بی تقصیر نشان دهد تا پایان کار این دولت با پایان عمر سیاسی اش یکی نشود .
ناشناس۶۰۶۲۴۵۰۹:۵۷:۱۳ ۱۳۹۷/۸/۲
این آقایان تمام توانایی هایشان را نمایان کرده اند. همین آقای معاون اول در ابتدای سال با قیمت گذاری دلار در عدد 4200، بزرگترین ضربه را به اقتصاد کشور وارد کرده است. بقیه وزرا و دست اندکاران دولتی هم کم و بیش به همین ترتیب با اخذ سیاست های غلط اقتصادی اعتماد مردم را نسبت به خود زدوده اند. از این تنور دیگر آبی گرم نخواهد شد!
ناشناس۶۰۶۵۶۳۱۲:۴۴:۴۴ ۱۳۹۷/۸/۲
این تصمیم را در رده های بالا گرفتند و فقط برای خراب کردن
تبریزی۶۰۶۲۶۶۱۰:۱۰:۵۸ ۱۳۹۷/۸/۲
کسی که هیچ کاری نمی کنه و حقوق نجومی می گیره پولی که می گیره کلا حرامه
احمد۶۰۶۲۶۷۱۰:۱۱:۲۱ ۱۳۹۷/۸/۲
سایت محترم الف. سعی در ایجاد و یا القاء وجود تفرقه در دستگاه اجرایی اقدام خداپسندانه ای نیست. امیدوارم آقای جهانگیری در انتخابات سال 1400 کاندید شوند. بنده به عنوان یک شهروند ایرانی، ایشان را فردی صادق و تکنوکرات میدانم.
ناشناس۶۰۶۳۸۲۱۱:۱۰:۵۰ ۱۳۹۷/۸/۲
صداقت تنها کافی نیست پرداخت رانت 18 میلیارد دلار 4200 تومانی به واردکنندگان نشان داد که ایشان تخصص و پختگی لازم را ندارند.
جلال۶۰۶۵۲۰۱۲:۱۸:۰۵ ۱۳۹۷/۸/۲
یک دلار هم پرداخت نشده،چه رسد به 18 میلیارد!!
ناشناس۶۰۶۳۹۱۱۱:۱۶:۳۳ ۱۳۹۷/۸/۲
همین شما ها باعث شدید این دولت و این بلای اسمانی سر مردم و کشور بیاد یادتان هست.... یادتان هست .... حالا کی بود کی بود من نبودم ؟؟؟!!!!!
ناشناس۶۰۶۴۰۵۱۱:۲۲:۰۴ ۱۳۹۷/۸/۲
واقعا متاسفم برات با همچین تفکری اینا میخوان القا کنند به مردم که جهانگیری بی گناه هست و کاره ای نبود بعد مردم باز فریب حرفای دروغشون را بخورن و بیان بهشون رای بدن و تکرار کنن نخیر مردم یادتوشون نمیره مردم یادتون هست؟
ناشناس۶۰۶۲۷۵۱۰:۱۸:۴۲ ۱۳۹۷/۸/۲
هروقت این حرفها را شنیدید یاد اون مصاحبه ساعت 11 شب بیافتید که اومد برای دلار فروشها حکم قاچاقچی صادر کرد و چه اهن و تروپی هم راه انداخته بود. بادی به غبغب!! عجب
ناشناس۶۰۶۲۸۷۱۰:۲۸:۲۳ ۱۳۹۷/۸/۲
شکست سیاست های فعلی قطعی است بعید میدانم که هم روحانی و هم جهانگیری ندانند روحانی فعلا با کتمان واقعیت و دادن امید زمان میخرد به چه امید بسته علامت سئوال است اما جهانگیری ادامه کارش خود زنی سیاسی است . رسانه ها و نمایندگان مجلس هم با انداختن مشگلات به گردن وزرا بجای طرح بحران فعلی که ریشه در سیاست های خارجی ما دارد نه تنها راه گشا نیستند که با تنش آفرینی داخلی به بحران اقتصادی دامن میزنند .
ناشناس۶۰۶۳۰۳۱۰:۳۸:۲۴ ۱۳۹۷/۸/۲
با جهانگیری تا 1408
ناشناس۶۰۶۳۷۶۱۱:۰۸:۲۷ ۱۳۹۷/۸/۲
با این حساب باید منتظر دلار 50 هزار تومانی و بالاتر هم باشیم .
ناشناس۶۰۶۳۸۱۱۱:۰۹:۱۷ ۱۳۹۷/۸/۲
عملکرد روحانی را دیدیم اما تکرار کردیم و نتیجه اش را هم دیدیم. این بار با دیدن عملکرد جهانگیری هرگز به تکرار چنین آدمهای ضعیفی رای نخواهیم داد.
ناشناس۶۰۶۴۵۱۱۱:۴۱:۴۶ ۱۳۹۷/۸/۲
اسلاحات مرد برای همیشه
ناشناس۶۰۶۳۲۱۱۰:۴۷:۳۵ ۱۳۹۷/۸/۲
این هم فرار رو به جلو اصلاح طلبان و ذخیره نگه داشتن آقای جهانگیری برای انتخابات بعدی و اعلام برائت از برنامه ها و کارنامه نداشته دولت است
ناشناس۶۰۶۴۸۰۱۱:۵۳:۳۵ ۱۳۹۷/۸/۲
اصلاح طلبان و کارگزارانی ها نمی توانند با استعفاء دادن و فرافکنی فاجعه اقتصادی بوجود آمده فعلی را لاپوشانی و توجیه نمایند کارنامه ضعیف شیخ حسن بنام اصلاحات ثبت شد.
ناشناس۶۰۶۳۲۹۱۰:۵۲:۲۸ ۱۳۹۷/۸/۲
دوره تفکر جهانگیری ها و نعمت زاده ها و ترکان ها و زنگنه ها .........تمام شده کشور نیاز به وزرای با دانش بدون ژن برتر و باکفایت علم روز مدیریتی دارد . پیرسالاری خیانت به ملت ایران بود .
ناشناس۶۰۶۷۳۸۱۴:۱۷:۵۹ ۱۳۹۷/۸/۲
کاملا موافقم
ناشناس۶۰۶۳۵۹۱۱:۰۳:۳۷ ۱۳۹۷/۸/۲
اگر دموکراسی اصیل انقلابی برقرار میشد امثال جهانگیری الان در منزل مشغول بازی با نوه ها و یا کمک به بانوی خانه بودند نه مسئولیت های کلان دولتی .
ناشناس۶۰۶۴۹۸۱۲:۰۵:۴۴ ۱۳۹۷/۸/۲
درود
ناشناس۶۰۶۳۷۵۱۱:۰۸:۱۲ ۱۳۹۷/۸/۲
جهانگیری زرد برادر روحانی بنفش است.
ناشناس۶۰۶۵۶۶۱۲:۴۶:۴۱ ۱۳۹۷/۸/۲
گل گفتید
ناشناس۶۰۶۳۷۷۱۱:۰۸:۲۷ ۱۳۹۷/۸/۲
بی مسولیت ترین دولت و پرمدعاترین دولتمردان بعد از انقلاب
ناشناس۶۰۶۳۸۰۱۱:۰۹:۱۶ ۱۳۹۷/۸/۲
اگر کاری هم نکردحداقل برای سالیان سال سلامت سالم باشند سوژه جالبی از خود به جا گذاشته "دلار جهانگیری"
انارکی۶۰۶۳۹۷۱۱:۱۹:۳۳ ۱۳۹۷/۸/۲
سلام ای کاش برای یک بار ژنرال‌های پیر و ناکارآمد از صنحه مدیریت سیاسی و اداری کنار می رفتند و نسل جدید و جوان سرکار می آمدن و اجازه می دادند جوانان با ریسک پذیری چالاکی بیشتر در خدمت نظام و مردم می بودند تا کی گردش مسوولیت در حلقه بسته
ناشناس۶۰۷۱۷۸۱۹:۱۴:۲۰ ۱۳۹۷/۸/۲
منظو رتان تیم جوان و شجاع مثل احمدی نژادها که چنان خراب کنند که 100 سال دیگر هم نتوان درستش کرد.
ناشناس۶۰۶۵۷۵۱۲:۵۱:۵۱ ۱۳۹۷/۸/۲
کلا یک رویه شده که مسولیت قبول کنند و بعد بگویند نمی گذارند یا ما اختیاری نداریم. شما که از روز اول می دانستی چقدر اختیار داری چرا مسولیت قبول کردی اگر بعدا فهمیدید چه قدر اختیارات شما کم هست یا نمیگذارند چرا از دولت نیامدید بیرون؟
ناشناس۶۰۶۶۲۴۱۳:۲۱:۲۹ ۱۳۹۷/۸/۲
این دولت واقعا مایه سرافکندگی هست. خدا شاهده حیفه در جمهوری اسلامی چنین مدیرانی مسئولیت داشته باشند. باید فکری کرد. انقلاب اسلامی مدیرانی در حد و اندازه انقلاب میخواهد
ناشناس۶۰۶۷۵۷۱۴:۲۹:۰۷ ۱۳۹۷/۸/۲
معاون اولی که "رییس دفتر" اعتبارش را تایید کند، نباشد بهتر است !
ناشناس۶۰۶۷۶۹۱۴:۳۳:۱۶ ۱۳۹۷/۸/۲
چوب خدا صدا ندارد جناب جهانگیری؛ منتظر روزهای بد تر از این باشید
ناشناس۶۰۶۸۰۹۱۴:۵۲:۵۳ ۱۳۹۷/۸/۲
بسه دیگه. تا کی مردم رو پاسکاری میکنید؟ اصلاح طلبان اگر واقعا دنبال قدرت نیستند هرچه زودتر برن کنار تا اصولگرایان کار رو بدست بگیرن و حداقل یک جناح باشه که پاسخگو باشه نه اینکه دایم مردم رو بین دو جناح پاسکاری کنن.
ناشناس۶۰۶۸۷۵۱۵:۳۳:۲۸ ۱۳۹۷/۸/۲
آقای جهانگیری من جای شما بودم استعفا می دادم و می رفتم پی کار خودم.
ناشناس۶۰۷۱۳۴۱۸:۳۰:۱۸ ۱۳۹۷/۸/۲
من جای جهانگیر بودم استعفا میدادم میرفتم یه منشی میگرفتم که بتونم جابجاش کنم
محمدرضا۶۰۷۴۳۴۲۳:۱۸:۲۲ ۱۳۹۷/۸/۲
فکرش بکنید رییسی رییس جمهور میشد و این فجایع پیش میامد///فکر کنم خدا رییسی خیلی دوست داره
جوان بیکار۶۰۷۷۹۴۱۰:۴۴:۰۱ ۱۳۹۷/۸/۳
من از خداوند مهربان میخوام خودش جواب ظلم این آقا جهانگیری رو بده.... بعد 5سال داره ملتو مسخره میکنه
حسین۶۰۹۳۳۸۰۸:۰۰:۲۴ ۱۳۹۷/۸/۵
آقای جهانگیری ! دیگه کسی حرفهای شما رو باور نمیکنه. آقای جهانگیری یادتان هست نرخ دلار 3800 بود؟ یادتان هست طلا گرمی 150 تومان بود؟ یادتان هست رب گوجه 4 تومان بود؟ یادتان هست وعده سهام به 50 میلیون ایرانی دادید؟
حسین۶۰۹۳۵۴۰۸:۰۷:۰۹ ۱۳۹۷/۸/۵
خود کرده را تدبیر نیست. ایشون و اطرافیانشون انتخاب 23 میلیون نفر از مردم هستن. فقط خدا کنه این 23 میلیون نفر هموطن عزیز از این انتخاب عبرت بگیرن تا 1400 باز اینا در نیان.
حسین۶۰۹۳۵۶۰۸:۱۰:۱۶ ۱۳۹۷/۸/۵
خود حضرت آقا صریحا فرمودن هر انتخابی بکنید به خودتان برمیگردد. انتخاب خوب شما به خود شما برمیگردد. اگر هم غفلت کردید انتخاب بدی از آب در آمد ، انتخاب بد شما به خود شما برمیگردد.
حسین۶۰۹۳۶۷۰۸:۱۸:۳۹ ۱۳۹۷/۸/۵
خدا رحمت کنه پدر احمدی نژاد رو که حداقل مرد بود جنم داشت
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. و ناگهان اخلاق!

  4. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  5. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  6. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  7. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  8. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  9. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  10. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  11. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  12. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  13. دبی؛ چند روز پس از سیل

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  16. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  17. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

  18. فریب نخوریم! 

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

پربحث‌های هفته

  1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  2. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  3. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  4. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  5. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  6. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  7. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  8. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  9. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  10. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  11. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  12. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  13. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  15. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  16. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  17. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

  18. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  19. واکنش احمدی‌نژاد به عملیات موشکی سپاه/ وعده زارع‌پور درباره افزایش سرعت اینترنت

  20. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  21. یک سیلی برای تنبیه

  22. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  23. بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است

  24. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  25. رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم        

آخرین عناوین