برانکو: هنوز صعود نکردیم؛ به فینال نرسیم واکنش ها طوری است که انگار هیچ کاری نکردیم

گروه ورزشی الف،   3970730124

سرمربی پرسپولیس درباره بازی با السد قطر صحبت کرد.

برانکو: هنوز صعود نکردیم؛ به فینال نرسیم واکنش ها طوری است که انگار هیچ کاری نکردیم

به گزارش ایلنا، برانکو در نشست خبری پیش از بازی با السد اظهار داشت:خوشحالم این همه خبرنگار برای پوشش نشست خبری پیش از این بازی حضور دارند. ما با پرسپولیس بهترین روزها را سپری می‌کنیم. خوشحال و مفتخر هستیم که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برای دومین سال پیاپی بازی می‌کنیم که افتخار بزرگی است.

وی در ادامه افزود: السد تیم بسیار خوب و باکیفیتی دارد. آنها نشان دادند که قوی هستند و دو سه سالی می شود بازیکنانش در کنار هم هستند. تیمی که با گرفتن آقای ژاوی تقویت شده است و 8 ملی پوش قطری دارد و بونجاح هم در الجزایر ملی پوش است. دو بازیکن باکیفیت مثل ژاوی و گابی هم در این تیم حضور دارند.

سرمربی پرسپولیس همچنین خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنیم در بین چهار تیم برتر آسیا حضور داریم. طبیعی است این یک موفقیت بزرگ برای ورزش، باشگاه و ایران است. چیزی که انتظار داریم نمایش زیبایی‌های ورزش و خوشحالی ورزشی و استادیومی پر از تماشاگر است. خودتان می‌دانید هواداران‌مان برای ما چقدر مهم هستند، آنها هم در زمان برد و هم در زمان باخت، کنار ما بودند. طبیعی است تمام تمرینات ما هم به خاطر همین هواداران است. ما در بازی رفت به پیروزی رسیده‌ایم و این یک مزیت برای تیم ما است، اما به این معنی نیست که ما صعود کرده‌ایم. فقط این موضوع می‌تواند به لحاظ روحی و روانی به ما کمک کند.

این مربی کروات یادآور شد: همه ما بازی السد مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی را به یاد داریم. آنها با روشی که اجرا کردند در آن بازی پیروز شدند، پس ما هم کار سختی داریم، اما ما هم در قطر نشان دادیم قدرت، تجربه و دانش کافی را داریم. طبیعی است فردا با تمام توان بازی خواهیم کرد. من به بازیکنانم اعتقاد دارم. از همه مهمتر همه بازیکنان ما در سلامت کامل به سر می‌برند و تنها امید عالیشاه مصدومیت جزئی دارد. حسین ماهینی، کاپیتان دوم تیم ما هم همین الان که با شما صحبت می‌کنم در اتاق عمل است و پایش را جراحی می‌کند. از همین جا برای او آرزوی سلامت دارم تا با قدرت به تیم‌مان بازگردد. انتظار دارم بخشی از انگیزه بازیکنان در دیدار فردا همین مصدومیت حسین ماهینی باشد.

برانکو درباره اینکه بازیکنانش را از نظر روحی روانی به چه شکل آماده این بازی کرده تا بازی رفت را فراموش کرده و تمام تمرکزشان روی بازی فردا باشد، تصریح کرد: بازیکنان ما کاملاً آگاهند که چطور باید روی این بازی تمرکز کنند. همه ما می‌دانیم که در چه شرایط حساسی به سر می‌بریم و ارزش صعود به فینال چقدر است. ما شانس بالایی داریم، اما من کاملاً آگاه هستم که اگر به فینال راه پیدا نکنیم واکنش‌ها طوری خواهد بود که انگار هیچ کاری نکرده‌ایم. در شرایطی که صعود به نیمه‌نهایی در هر تورنمنتی در دنیا یک موفقیت بزرگ است. ما دومین سال پی در پی است که راهی این مرحله شده‌ایم، در شرایطی که الهلال رقیب فصل پیش ما در این مرحله این فصل حتی از گروهش نیز صعود نکرد. العین که فینالیست دو سال قبل بود، هشت گل از الدحیل دریافت کرد و حذف شد. این نتایج نشان می‌دهد که حضور در نیمه نهایی افتخار بزرگی برای پرسپولیس که نتایج درخشانی کسب کرده، بوده است. می‌دانم که واکنش‌های احتمالی در صورت عدم صعود ما به فینال چه خواهد بود، اما من به بازیکنانم می‌گویم که فردا به شکلی بازی خواهیم کرد که از کارمان لذت ببریم و همین‌طور هواداران  و خانواده‌های‌مان را با کسب نتیجه خوب خوشحال کنیم. البته که السد هم همین اندازه بلندپرواز است و انگیزه و شوق رسیدن به فینال را دارد.

وی در ارتباط با حواشی به وجود آمده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اظهارنظر اخیر او که اگر تیمش راهی فینال شود سیبیل خواهد گذاشت تصریح کرد: البته که ما در زمین‌مان دل‌مان می‌خواهد فینالیست شویم و حتی دوست داریم قهرمان آسیا و همین‌طور قهرمان جهان شویم. این خواسته‌ها و بلندپروازی‌ها طبیعی است، اما اجازه دهید در مورد موضوعی که به آن اشاره کردید بعد از بازی فردا صحبت کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره حرف‌های پریرا در مورد داوری بازی فردا و اینکه امیدوار است داوری در بازی برگشت خوب باشد و این موضوع نشان می‌دهد که سرمربی السد از داوری بازی رفت شاکی است خاطر نشان کرد: نمی‌دانم منظور پریرا از این حرف‌ها چه بوده است. خودتان می‌دانید که من خیلی کم در مورد داوری صحبت می‌کنم. من به تیم داوری فردا اطمینان کامل دارم، اگر چه اعتقادم این است که داوران هم انسان بوده و گاهی اشتباه می‌کنند. این در فوتبال پیش می‌آید. هیچ اشتباهی عمدی نیست، اگر قرار باشد داوران در بازی رفت اشتباه کرده باشند مسلماً به نفع تیم ما نبوده است. من با اطمینان می‌گویم در هیچ یک از 10، 11 بازی که در رقابت‌ها انجام داده‌ایم داوران حتی یک خطا هم به تیم ما هدیه نکرده‌اند. پس اگر قرار باشد اگر کسی از داوری بازی رفت گله داشته باشد، آن من هستم نه سرمربی السد.

برانکو در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری راجع به اینکه آیا در بازی فردا از سیامک نعمتی یا شجاع خلیل‌زاده استفاده خواهد کرد، گفت: سیامک در بازی رفت در پست دفاع راست خیلی خوب ظاهر شد و به احتمال زیاد در ادامه فصل نیز بیشتر در این پست بازی خواهد کرد. خوشحالم از این بابت که بازیکنانم توانایی بازی در چند پست را دارند. شجاع می‌تواند در دفاع میانی و دفاع راست بازی کند، همین‌طور محمد انصاری که توانایی بازی در دفاع چپ و دفاع میانی را دارد، اما اگر شما دوست دارید من ترکیب را اعلام کنم این کار را خواهم کرد و ترکیب السد را به شما خواهم گفت!

وی در پایان گفت: در مورد بازی فردا باید بگویم ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم یک نمایش خیلی خوب را در زمین ارائه کنیم تا آنجا که من اطلاع دارم پرسپولیس تا به حال نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را در ورزشگاه آزادی میزبانی نکرده از این رو فردا همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا چه در داخل زمین و چه روی سکوها بهترین نمایش را داشته باشیم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین