مهم‌ترین دیدار هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر/ پیش‌ درآمد پرسپولیس قبل از دیدار با «السد»

گروه ورزشی الف،   3970726071

امروز و فردا رقابت‌های باشگاه کشور با برگزاری دیدارهای لیگ برتر و جام حذفی پیگیری می‌شود.

مهم‌ترین دیدار هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر/ پیش‌ درآمد پرسپولیس قبل از دیدار با «السد»

آرمان: در مهم‌ترین دیدار امروز تیم پرسپولیس به مصاف تیم گمنام «نود ارومیه» می‌رود. فردا اما در مهم‌ترین دیدار هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر سایپا میزبان استقلال است.

جدال پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در ۶ دیدار گذشته خود برابر تیم‌های الدحیل قطر، السدقطر، استقلال تهران، سپیدرودرشت و نساجی مازندران چهار پیروزی، یک شکست و یک تساوی را در کارنامه ثبت کرده است. سرخپوشان پایتخت در تلاش هستند تا پیش از دیدار برابر تیم فوتبال السد قطر در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پیروزی خوبی کسب کنند.

شاگردان برانکو در دور گذشته جام حذفی(۹۶-۹۷)، تیم‌های نفت و بادران تهران را شکست داده بودند، اما در دیدار برابر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مرحله یک چهارم نهایی در ضربات پنالتی مغلوب شدند. برانکو در این دیدار حسین ماهینی را به‌دلیل پارگی رباط صلیبی در اختیار ندارد و همچنین بشار رسن بازیکن عراقی این تیم نیز به‌دلیل درگذشت مادرش به احتمال فراوان در این دیدار حضور نخواهد داشت. در این دیدار احتمال دارد برانکو ایووانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، به‌دلیل حضور علیرضا بیرانوند در ترکیب تیم‌ملی فوتبال کشورمان به این بازیکن استراحت بدهد. تیم فوتبال پرسپولیس تهران از همان ترکیب همیشگی خود استفاده می‌کند و به احتمال فراوان سیامک نعمتی جای خالی حسین ماهینی را پر خواهد کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس در حال حاضر در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد. تیم «نود ارومیه» در تلاش است به مصاف غول بزرگ ایران برود. تیم «نود ارومیه» در سال ۱۳۹۰ تاسیس شده و در حال حاضر با هدایت وحید بیات‌لو به‌دنبال تکرار باخت تلخ تیم فوتبال پرسپولیس برابر قشقایی شیراز است. نودی‌ها در حال حاضر با ۶ امتیاز از یک پیروزی، ۳ تساوی و ۳ باخت در رتبه یازدهم لیگ آزادگان قرار دارند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و «نود ارومیه» در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشورمان پنجشنبه ۲6 مهر در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد.

سایپا - استقلال

نارنجی‌پوشان سایپا با 14 امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار دارند. آنها قصد دارند از میزبانی خود نهایت استفاده را کنند و با برتری برابر آبی‌پوشان پایتخت همچنان در کورس رقابت با تیم‌های بالانشین باشند اما کار سختی برابر شاگردان شفر دارند. تیم سایپا در حالی باید به مصاف تیم استقلال برود که 6 بازیکن این تیم از جمله رضا علیاری، مهرداد کفشگری، روزبه شاه علی‌دوست، صادق بارانی، عبدا... ناصری و امین حاج محمدی مصدوم هستند و کادر پزشکی این تیم تلاش می‌کند تا مصدومان را به این بازی برساند. در آن سوی میدان، تیم استقلال در تعطیلات لیگ برتر در دیدار معوقه هفته ششم برابر تیم نفت مسجد سلیمان با نتیجه 2 بریک به پیروزی دست یافت و با 11 امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفت. آبی‌پوشان پایتخت قصد دارند که با برتری برابر تیم سایپا جایگاه خود را در جدول رده‌بندی ارتقا بدهند اما با تیم جوان و باانگیزه سایپا مواجه هستند.

سایر دیدارها

دیدار 2 تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی طبق رای کمیته انضباطی بدون تماشاگر برگزار می‌شود. تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تاکنون رنگ برد را در لیگ برتر ندیده است و با 6 امتیاز در جایگاه 14 قرار دارد. «برزیل ایران» قصد دارد از سد تراکتورسازان عبور کند تا اولین برد خود را در ورزشگاه خانگی‌اش جشن بگیرد اما کار سختی برابر سرخپوشان تبریزی دارد. در آن سوی میدان، تیم فوتبال تراکتورسازی با 13 امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد. مسئولان این تیم تبریزی بعد از جدایی توشاک هنوز سرمربی جدید خود را انتخاب نکردند و به‌طور موقت هدایت تیم خود را به محمد تقوی سپردند. تیم تراکتورسازی با هدایت محمد تقوی در 2 هفته اخیر لیگ برتر یک تساوی و یک برد پرگل به‌دست آورده است و با روحیه بالا به مصاف تیم صنعت نفت آبادان می‌رود.

به‌هر حال با وجود اینکه گفته می‌شود تقوی در سمت خود ابقا می‌شود اما به‌نظر می‌رسد که زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی به‌دنبال جذب یک مربی صاحب‌نام است. حال خوش طلایی‌پوشان اصفهان با امیر قلعه‌نویی بار دیگر به ایستگاه نساجی رسید، تیمی که در جام حذفی مغلوب سپاهان شد و حالا برای جبران باز هم به اصفهان می‌آید. شاگردان نکونام که ۷ امتیازی هستند در بازی جام حذفی مقابل سپاهان خوب ظاهر شدند و شاید اگر بدشانس نبودند می‌توانستند نتیجه را به برد خود رقم بزنند. به‌هر حال تاکتیک‌های قلعه‌نویی و مهره‌های این مربی حکایت از برتری احتمالی سپاهان دارد اما بازیکنان نساجی هم برای متوقف کردن سپاهان بی‌برنامه نخواهند بود و حتما نکونام برای تقابل با سپاهان برنامه ویژه‌ای دارد.

برنامه دیدارهای هفته نهم لیگ برتر طبق برنامه زیر برگزار می‌شود:

پنجشنبه ۲۶ مهر ۹۷‏

پدیده مشهد - فولاد خوزستان‏ - ساعت ۱۵ - ورزشگاه امام رضا(ع)‏ مشهد

جمعه ۲۷ مهر

سایپا - استقلال - ساعت ۱۵:۳۰ - ورزشگاه تختی تهران

ماشین‌سازی تبریز - نفت ‏مسجدسلیمان - ساعت ۱۵:۳۰ - ورزشگاه بنیان دیزل تبریز

سپیدرود رشت - ذوب‌آهن اصفهان - ساعت ۱۷ - ورزشگاه سردار جنگل رشت

سپاهان - نساجی ‏مازندران‏ - ساعت ‏۱۶:۴۵‏ - ورزشگاه نقش جهان اصفهان

استقلال خوزستان - پارس جنوبی جم - ساعت ‏۱۷- ورزشگاه غدیر ‏ اهواز

شنبه ۲۸ مهر ‏

صنعت نفت‌آبادان - تراکتورسازی تبریز - ساعت ۱۸‏ - ورزشگاه تختی آبادان

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

آخرین عناوین