روحانی با پیشنهاد افزایش حقوق کارمندان موافقت کرد

گروه سیاسی الف،   3970725143 ۵۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون رئیس جمهور گفت: بررسی پیشنهاد ترمیم حقوق کارکنان دولت با موافقت رئیس‌جمهور در دستورکار دولت قرار دارد.

روحانی با پیشنهاد افزایش حقوق کارمندان موافقت کرد

به گزارش تسنیم، جمشید انصاری، در مراسم تجلیل از تلاشگران عرصه خدمت در جشنواره شهید رجایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: جشنواره شهید رجایی هم در سطح ملی که در آن عملا خط مشی‌ها و محورهای اساسی اصلاح نظام اداری برای یک سال آینده تشریح و تبیین می‌شود و هم آنچه در سطح دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود، فرصت مناسبی برای نگاه مجدد به اجرای برنامه جامع اصلاح نظام ادرای و توجه دادن به برنامه‌هایی است که باید در طول سال در اولویت قرار می‌گیرند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه نظام اداری کشور در سه سطح با مسایل خاصی مواجه است، به تبیین این سه سطح پرداخت و اظهار داشت: سطح نخست بحث تبیین ماموریت‌ها و حدود مداخلات دولت در اداره کشور است.

وی اضافه کرد: بیش از سه دهه است که ما درگیر مناقشات نظری در این سطح برای پاسخ به برخی پرسش‌ها هستیم که مثلا دولت در کشور چه وظایفی را دارد یا باید داشته باشد؟ چه تصدی‌ها و ماموریت‌هایی را باید دولت عهده‌دار شود و سهم مردم در فعالیت‌های جامعه به چه میزان است؟ به عبارت دیگر، تعیین سطح و محدوده مداخله دولت و مشارکت مردم از جمله موضوعاتی است که در بحث «نظریه دولت» به آن پرداخته می‌شود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور ادامه داد: آنچه مسلم است در جمهوری اسلامی ایران دولتی داریم که در حوزه اداره امور و تصدی‌ها، بیشتر از بسیاری از کشورها ورود کرده و امروزه آنچه در کشور ما اتفاق افتاده است، در کمتر کشوری دیده می‌شود.

وی افزود: در طول سه دهه اخیر تلاش بسیاری شده است که حوزه مداخلات و تصدی‌های دولت کاهش و به امور حاکمیتی منحصر شود، از طرف دیگر از جانب مردم، تقاضا برای مداخله دولت افزایش یافته است. به طوری که در بسیاری از امور مانند اداره امور محلی که پیش از این، مداخله دولت را نداشتیم، گسترش مداخلات دولت را شاهدیم و ملاحظه می‌شود که توقع هم این است که در اداره امور محلی نیز دولت نقش بیشتری را ایفا کند.

انصاری با اشاره به تعبیری که می‌گوید، «ما در ایران، دولتی، مردم‌گریز و مردمی، دولت‌گرا داریم»، اظهار داشت: مردم توقع دارند دولت در امور مختلف از جمله ارایه خدمات و تامین امنیت، اعمال حاکمیت سیاسی، تصدی‌های اجتماعی و انحصاری، ایجاد زیرساخت‌ها، آموزش و پرورش، بهداشت درمان و استقرار نظامات تامین اجتماعی، همه و همه آنهم با هزینه از محل بودجه عمومی مداخله کند.

وی افزود: البته نهاد دولت نیز نسبت به این توسعه تصدی‌ها، کم‌میل نیست و عملا همین موضوع باعث شده است که سه دهه در این سطح، درگیر مناقشات نظری باشیم تا بتوانیم دولت را در سطح وظایف و ماموریت‌های کلان اصلاح کنیم.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور سطح دوم موضوعات نظام اداری را روش‌های انجام وظایف و ماموریت‌های دولت دانست و خاطرنشان کرد: هر ماموریت و وظیفه‌ای که بر عهده دولت نهاده می‌شود، با فرآیند و روشی مشخص توسط یکی از دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود. به عبارت دیگر، در بخش‌های مختلف برای ارایه خدمات و انجام تصدی‌ها، روش‌های مشخص و معینی تعریف شده که این روش‌ها و تکنولوژی‌های انجام کار، از موضوعات مورد بحث در نظام اداری است.

وی افزود: وظیفه ما این است که در جهت ارتقای رضایت‌مندی مردم، کاهش هزینه‌های دولت و ارائه خدمات به بهترین نحو به مردم، دائما روش‌ها و تکنولوژی‌هایی انجام کار را مورد بازنگری و اصلاح قرار دهیم، تا ما را به سمت اعمال حکمرانی خوب سوق دهد.

 انصاری با بیان اینکه سطح سوم از موضوعات نظام اداری مردم‌ و کسانی هستند که از این خدمات به خاطر تکالیف قانونی در تعیین وظایف و ماموریت‌ها بهره‌مند می‌شوند، تاکید کرد: میزان رضایت‌مندی مردم از خدماتی که دستگاه‌های اجرایی به ایشان ارایه می‌کنند،  ملاک موفقیت در عملکرد دولت محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: به هر میزان که میزان رضایتمندی مردم افزایش یابد و مردم احساس کنند که در دستیابی به خدمات دولتی از سهولت بیشتری برخوردارند یا حقوقی که برای ایشان پیش‌بینی شده است، به راحتی در اختیارشان قرار گیرد، دولت وظایف خود را به نیکویی انجام داده‌ است. از طرفی به هر میزان که میزان رضایت‌مندی خدمت‌گیرندگان کاهش یابد یا مردم کمتر احساس نظارت بر کل دولت داشته باشند، حاکی از این است که ما در انجام وظایف خود کوتاهی کرده‌ایم یا روش‌های مناسبی را برای انجام وظایف و ارایه خدمات انتخاب نکرده‌ایم.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: مجموعه آنچه که به عنوان برنامه جامع اصلاح نظام ادرای، در شورای عالی ادرای و دولت تصویب و به دستگاه‌های اداری ابلاغ شده، در پی آن است که بتوانیم در این سه سطح به وضعیت مطلوبتر و بهینه‌تری نسبت به قبل دست یابیم.

وی در ادامه با تشریح برخی محورهای برنامه جامع اصلاح نظام اداری، اظهار داشت: در این برنامه، آنجایی که به بازمهندسی نقش و ساختار دولت پرداخته می‌شود، هدف اصلاح وظایف دولت و معطوف به تکالیف و ماموریت‌هایی است که به صورت ذاتی برعهده دولت قرار دارد یا انجام آن، از عهده مردم خارج است. به عنوان مثال ما نمی‌توانیم مسئولیت تامین امنیت را مستقیما به مردم واگذار کنیم، بلکه مردم تنها می‌توانند در آن مشارکت داشته باشند. به عبارت دیگر، در برنامه اصلاح نقش و ساختار دولت عمدتا به این مسایل پرداخته می‌شود.

 انصاری ادامه داد: در موضوع اصلاح روش‌ها و رویه‌های انجام کار یا استفاده از فناوری برای ارایه خدمات دولتی نیز در برنامه جامع اصلاح نظام اداری، مجموعه‌ای از برنامه‌ها تعریف شده است. استقرار دولت الکترونیک به عنوان یکی از برنامه‌های تسهیل‌کننده در ارایه خدمات و همچنین برنامه‌‌ توسعه فناوری‌های اداری و ارتقای بهره‌وری از این جمله است.

به گفته رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، در این برنامه جامع، در حوزه مردم و خدمت‌گیرندگان و مشتریان نظام اداری نیز بحث مقابله با فساد و تامین حقوق شهروندان در نظام اداری پیش‌بینی شده است که دستگاه‌های مختلف متناسب با ماموریت‌هایی که عهده‌دار آن هستند، برنامه‌های اجرایی را در این ارتباط در دستور کار خود قرار می‌دهند.

 انصاری در جمع‌بندی موضوعات مطروحه تاکید کرد: موفقیت ما در بحث تبیین ماموریت‌ها و حدود مداخلات دولت در اداره کشور و روش انجام وظایف و ماموریت‌های آن، زمانی است که بتوانیم با رضایتمندی بیشتری از سوی مردم مواجه شویم، والا هر اندازه که نسبت به اصلاح ساختارها اقدام کنیم، یا دولت الکترونیک را توسعه دهیم، ولی افزایش رضایتمندی مردم را شاهد نباشیم، نقض غرضی روی داده است. به عبارت دیگر، اگر با همه این اقدامات، در نهایت، مردم احساس کنند که از خدمات به نحو مطلوبی بهره‌مند نمی‌شوند، هدف غایی تحصیل نشده است.

 وی در ادامه به اهمیت وظایف و ماموریت‌ها در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت و اظهار داشت: این وزارتخانه با مجموعه‌ای از وظایف و ماموریت‌‌های به عبارتی مسئولیت‌های سه وزاتخانه‌ای را که پیش از ادغام وجود داشته، عهده‌دار شده است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی اضافه کرد: امروز اگر ما پنج یا شش ابرچالش را برای کشور برمی‌شماریم، سه ابر چالش در حوزه ماموریت‌ها و مسئولیت‌های این وزارتخانه قرار دارد و این وزارتخانه موظف است به عنوان دستگاه اصلی سامان‌دهنده این چالش‌ها اقدامات موثر انجام دهد.

وی ابرچالش‌های بیکاری و تامین اشتغال، بحران صندوق‌های بازنشستگی و آسیب‌های اجتماعی را در حوزه فعالیت‌های عملکردی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و ادامه داد:  اهمیت این وزارتخانه علاوه بر ماموریت‌هایی که بر عهده دارد از ناحیه چالش‌های عمده‌ای که کشور با آن مواجه است و اقدام در جهت رفع آن بر عهده این وزارتخانه قرار دارد، مشخص می‌شود.

انصاری افزود: اگر ما بخواهیم در ارایه خدماتی که بر عهده دستگاه‌ها و سازمان‌های تابعه این وزارتخانه است و انجام وظایف حاکمیتی و نظارتی و تصدی‌گری به خوبی عمل کنیم و رضایتمندی مشتریان خود را داشته باشیم، نیازمند تغییرات جدی در روش‌های ارایه خدمت و انجام وظایف و مجموعا اصلاح نظام داری در این وزارتخانه هستیم.

وی تصریح کرد: برنامه اصلاح نظام اداری چه در کل دولت و چه در دستگاه حساسی مانند این وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یک برنامه ساده، بسیط و کم اهمیت نیست و اجرای درست، دقیق و کامل آن، تضمینی است برای گذر موفق از چالش‌ها و انجام بهتر و مطلوبتر وظایف، تا سطح بالاتری از رضایت‌مندی مردم را شاهد باشیم.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در ادامه گفت: در این ارتباط، توقع ما از شورای راهبری توسعه مدیریت وزارتخانه و دستگاه‌های تابعه آن، پرداختن جدی‌تر به تعریف برنامه‌های عملیاتی و اجرای آن در بخش‌های مختلف است به نحوی که بتوانیم سال به سال با وضعیت بهتری در ارایه خدمات این وزاتخانه و دستگاه‌های تابعه آن مواجه باشیم.

 انصاری در ادامه با اشاره به این موضوع که البته وظایفی نیز در این ارتباط بر عهده سازمان اداری و استخدامی کشور و دولت است که باید آنها را پیگیری کنیم، اذعان داشت: از جمله این وظایف، نگاه مناسب به نیروی انسانی شاغل در دولت است. دولت باید در جهت رعایت عدالت در پرداخت بین دستگاه‌ها اقدام کند اما گام نخست را باید خود وزارتخانه‌ها بردارند.

وی با اشاره به تفاوت‌ها و تبعیض‌ها در پرداخت‌های کارکنان در وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌ها و دستگاه‌های وابسته آن اظهار داشت: ضروری است نسبت به رفع این تبعیض در داخل وزارتخانه اقدام شود.

وی تصریح کرد: ترمیم حقوق کارکنان دولت وظیفه دولت است و ما نیز پیشنهادهای خود را ارایه کرده‌ایم. بررسی پیشنهاد ترمیم حقوق کارکنان دولت با موافقت رئیس جمهور محترم در دستور کار دولت قرار دارد و امیدواریم که در اسرع وقت، تصمیمات در این مورد نهایی شود و تکلیفی را که در تبصره سه ماده 29 قانون برنامه برای رعایت عدالت در پرداخت‌های دستگاه‌های مختلف در مشاغل مشابه بر عهده دارد، محقق شود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۵۹۷۶۵۲۱۵:۴۰:۴۳ ۱۳۹۷/۷/۲۵
پس کارگران چی؟؟؟
ناشناس۵۹۷۷۱۲۱۶:۱۱:۰۶ ۱۳۹۷/۷/۲۵
افزایش حقوق اشتباه محض در افزایش بیشتر نقدینگی و تورم هست قیمت دلار باید کاهش یابد به قیمت زیر 4200 تومان برگردد
ناشناس۵۹۸۰۵۱۱۹:۵۴:۲۴ ۱۳۹۷/۷/۲۵
دور و تسلسل باطل
ناشناس۵۹۸۱۴۳۲۱:۲۸:۴۲ ۱۳۹۷/۷/۲۵
افزایش بدن,بعد ک دلار اومد روی ۴۲۰۰کم کنند,رب گپجه شده۲۱۰۰۰تومن مسلمان,,بعد هم افزایشحقوق زمانی باعث تورم میشه ک درصد افزایش از نرخ تورم بیشتر باشه مغز اقتصادی
ناشناس۵۹۷۸۵۵۱۷:۴۴:۳۹ ۱۳۹۷/۷/۲۵
اخه کارگرا وضعشون خیلی خوبه البته شاید جز مرئم نسیتن
ناشناس۵۹۷۹۹۹۱۹:۲۶:۰۰ ۱۳۹۷/۷/۲۵
طفلک بازنشسته ها
ناشناس۵۹۸۰۲۴۱۹:۴۰:۲۰ ۱۳۹۷/۷/۲۵
کارگرا برن ولنجک خرید کنن اونجا همه چیز ارزونه علی برکت الله
ناشناس۵۹۸۲۹۰۰۰:۲۲:۲۶ ۱۳۹۷/۷/۲۶
ارزش پول ملی را برگردانید اضافه حقوق پبش کش ،ارزش حقوق ما را با چهار برابر کردن دلار ۲۵ درصد کردید حالا میخواهید مثلا ۱۰ درصد اضافه کنید ...فکر می‌کنید زرنگید
مجمع کارمندان مظلوم وزارت بهداشت۵۹۷۶۷۸۱۵:۵۱:۳۰ ۱۳۹۷/۷/۲۵
افزایش حقوق سی درصدی , حق مسلم ماست ...
محمد قاسمی۵۹۷۷۳۶۱۶:۲۲:۰۹ ۱۳۹۷/۷/۲۵
میخوان سه درصد به 8 درصد اضافه کنن که تازه 8 درصد از مصوبه مجلس کمتره
ناشناس۵۹۷۷۸۸۱۶:۵۵:۳۹ ۱۳۹۷/۷/۲۵
حد اقل 300 درصد
ناشناس۵۹۷۸۵۳۱۷:۴۲:۳۹ ۱۳۹۷/۷/۲۵
بسمه تعالی افزایش نخواستیم وضع را برگرد به تاریخ قبل از عید.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انجمن نجومی بگیران ذخیره نظام۵۹۷۹۰۲۱۸:۱۰:۳۵ ۱۳۹۷/۷/۲۵
افزایش 180%ی حقوق ما ژن های خوب حق مسلم ماست
ناشناس۵۹۷۹۰۴۱۸:۱۳:۱۸ ۱۳۹۷/۷/۲۵
حداقل 3 برابر باید شود طبق اقتصاد
بازنشسته۵۹۷۶۹۱۱۵:۵۸:۱۷ ۱۳۹۷/۷/۲۵
بازنشتگان هیچ
ناشناس۵۹۷۷۰۳۱۶:۰۵:۲۵ ۱۳۹۷/۷/۲۵
وای به حال ما که چند ماهه یه ریال در آمد نداریم..من نمیدونم به کارگران ساختمانی چرا هیچ کس توجه نمیکنه ...
ناشناس۵۹۷۷۶۴۱۶:۴۲:۱۱ ۱۳۹۷/۷/۲۵
وعده داد ایشان ترامپ نیست که حرف و عملش یکی باشد
ناشناس۵۹۷۷۸۳۱۶:۵۰:۰۸ ۱۳۹۷/۷/۲۵
آنوقت این افزایش از جیب سایر مالیت دهنده ها و کارگران است؟ از فروش نفت است؟ از محل افزایش خدمات دولتی است؟
ناشناس۵۹۸۳۰۵۰۱:۰۰:۲۷ ۱۳۹۷/۷/۲۶
از هیچکدام پول بدون پشتوانه چاپ میکنن میدن دست ملت، ارزش پول ملت از اینی هم که هست کمتر میشه
علی۵۹۷۸۲۶۱۷:۲۷:۰۳ ۱۳۹۷/۷/۲۵
کارگران پس چه گلی بریزند سرشون؟
ناشناس۵۹۷۸۳۹۱۷:۳۸:۰۴ ۱۳۹۷/۷/۲۵
بسمه تعالی آقای روحانی پول کارگران سازمان تامین اجتماعی را از جیب بازنشسته گان مظلوم وکارگران دربیاورید وبگذارید در دامن کارمندان دولت خدا باماست صبر کن .......
بازنشسته تامین اجتماعی۵۹۷۸۵۶۱۷:۴۵:۲۱ ۱۳۹۷/۷/۲۵
بنام خدا اجناس چند برابر شده حقوق اضافه نکن وضع را برگردان به قبل بنزین را چه کسی روز اول بدون کارت داد بازم بگم
ناشناس۵۹۸۰۱۹۱۹:۳۸:۱۶ ۱۳۹۷/۷/۲۵
روحانی لطف کن قیمت هارا به زمان آقای احمدی نژاد برگردان
هوش برتر۵۹۷۸۸۰۱۷:۵۹:۳۰ ۱۳۹۷/۷/۲۵
به نظرم میخواد قیمت نون و بنزین رو 3 برابر کنه
ناشناس۵۹۷۸۸۱۱۸:۰۰:۴۷ ۱۳۹۷/۷/۲۵
حالا فردا رب میشه قوطی 35000 تومن
ناشناس۵۹۷۸۸۳۱۸:۰۲:۲۵ ۱۳۹۷/۷/۲۵
روحانی جامعه را چند قطبی میکنه اگه گرانی هست برای همه هست. افزایش حقوق برای همه
خانم خانه دار۵۹۷۸۸۴۱۸:۰۲:۲۷ ۱۳۹۷/۷/۲۵
این بابا از الفبای اقتصاد هم چیزی نمیداند
الویری۵۹۷۸۸۷۱۸:۰۳:۵۱ ۱۳۹۷/۷/۲۵
ما را ب خیر تو امیدی نیست شر مرسانان
ناشناس۵۹۷۸۹۰۱۸:۰۴:۱۲ ۱۳۹۷/۷/۲۵
بنام خدا یه کم از خدا بترسید حرفهای مردم امانت است نزد شما اطلاع رسانی کنید والا در قیامت بایستی جواب دهید هرچیز که به نفع شما بود را چاپ میکنید ولی تامل حرف حساب را ندارید.
کارگر بدبخت۵۹۷۸۹۴۱۸:۰۶:۰۰ ۱۳۹۷/۷/۲۵
منم اگه ویلای میلیاردی داشتم و غم نداشتم ساعتی 3 بار میرفتم توچال
عاشق سیر در فضا۵۹۷۸۹۸۱۸:۰۷:۵۴ ۱۳۹۷/۷/۲۵
من از قیمت ها خبر دارم به زودی از قیمت ها عبور میکنیم علی برکت الله
ناشناس۵۹۷۸۹۹۱۸:۰۸:۴۵ ۱۳۹۷/۷/۲۵
..از این دولت چیزی بیرون نمی اید.
مبتکر طرح های ارزان و ابتکاری۵۹۷۹۱۰۱۸:۱۸:۲۱ ۱۳۹۷/۷/۲۵
یه راه حل خوب و کم هزینه : روحانی حقوق کارمندان را افزایش ندهد ایشان حقوق خودشان و نمایندگان مجلس را در حد یک کارمند کاهش دهد . ما چیز دیگه ای نمیخواهیم حتی افزایش حقوق
ناشناس۵۹۷۹۸۷۱۹:۱۳:۱۸ ۱۳۹۷/۷/۲۵
پیشنهاد عالی بود . در این اوضاع وحشتناک اقتصادی ، که مردم دارن له میشن ،، حقوق روسای قوا و وزرا و نمایندگان مجلس نباید بیشتر حقوق مردم باشد حقوق تمامشان باید کاهش یابد تا مرحمی شود بر آلام اقتصادی مردم
علی۵۹۷۹۳۱۱۸:۲۷:۲۳ ۱۳۹۷/۷/۲۵
اون خانواده بیچاره ای که آبرومندانه زندگی می کند و زیر پوشش هیچ نهادی هم نیست و هیچگونه بیمه ای هم نداره چی؟
ناصر۵۹۷۹۴۷۱۸:۳۹:۴۴ ۱۳۹۷/۷/۲۵
اجرای همسان سازی برای بازنشستگان طبق قانون باید اجرا شود.
ناشناس۵۹۷۹۸۵۱۹:۱۲:۰۴ ۱۳۹۷/۷/۲۵
موازین اسلام باید مد نظر قرار گیرد
ط۵۹۸۰۰۵۱۹:۲۹:۰۳ ۱۳۹۷/۷/۲۵
فقط حقوق مسئولین بالا اضافه میشه. قشر پایین در حد پنجاه هزار هم اضافه نمیشه.
ناشناس۵۹۸۰۲۶۱۹:۴۱:۰۶ ۱۳۹۷/۷/۲۵
علی برکت الله... خزانه از پول دلارهای بالای ده تومنی پر شد...
ناشناس۵۹۸۰۶۹۲۰:۱۴:۵۲ ۱۳۹۷/۷/۲۵
دلیل اصلی تورم جهشی، رشد نقدینگی است که بخش عمده ای از آن به حقوق بدون عایدی کارمندان بر می گردد. افزایش حقوق کارمندان تکرار چرخه غلط است.
ناشناس۵۹۸۰۷۱۲۰:۱۶:۳۴ ۱۳۹۷/۷/۲۵
بزک نمیر بهار میاد خربزه و خیار میاد ، همانطور که در فروردین لطف کردن و 6درصد اضافه کردن لابد الان هم 1/5 درصد اضافه میکنند ، البته اینقدر طولش میدن تا به سال بعد برسه .
ناشناس۵۹۸۱۳۳۲۱:۲۱:۴۸ ۱۳۹۷/۷/۲۵
بازار راکد است باازاری نیستم اما بازار اقتصاد مملکتاست گاهی میبینم بازاریها گلااز گرانی اجناسی که باید بخرند و نمیتوانند بفروشند میگویند گران است مردم توانخرید ندارند بازارراکد میماند
ناشناس۵۹۸۱۵۹۲۱:۴۱:۱۹ ۱۳۹۷/۷/۲۵
افزایش کمتر از ۳۰۰ درصد مسخره است دلار چهار برابر شد کالاها داره چهار برابر میشه حتما می خوان ۱۲ درصد با منت اضافه کنند
ناشناس۵۹۸۱۷۲۲۱:۵۲:۵۹ ۱۳۹۷/۷/۲۵
باید نرخ ها پایین بیاد تا همه از بد بختی نجات پیدا کنند دولتمردان فقط هرکس صداش در بیاد به دادش میرسن کارگر بیچاره که نای داد زدن هم ندارد فکری به حالش نمی شود از مردم خجالت نمی کشید از خدا که بترسد
ناشناس۵۹۸۲۰۸۲۲:۳۳:۱۲ ۱۳۹۷/۷/۲۵
امیدوارم حقوق های چند ملیونی افزایش نداشته باشند و به کم در آمدها کمک بشه. ای کاش به جای افزایش حقوق قیمت ها کم میشد
ناشناس۵۹۸۲۵۲۲۳:۲۲:۳۵ ۱۳۹۷/۷/۲۵
معلومه که موافقت میکنه. چون خودش و تیمش کارمند محسوب میشن. اما 5 ستاره. و بیشترین افزایش حقوق هم به همینائی که مملکت را به این روز درآوردند میرسه. دولت که توان جبران این تورم را از طریق افزایش حقوق نخواهد داشت. 10، 20 درصد افزایش حقوق نه تنها دردی را دوا نمیکند بلکه موجب سونامی بعدی افزایش قیمتها خواهد شد. ملت باید به برگشتن نرخ ارز به 3600 پافشاری کنه.
ناشناس۵۹۸۲۵۶۲۳:۳۱:۲۶ ۱۳۹۷/۷/۲۵
ما مهندسان و کارگران کارهای عمرانی بیکاریم, بیمه نداریم, آنوقت حقوق کارمندان را زیاد میکنند؟!!!!!
ميدري۵۹۸۳۱۵۰۱:۵۸:۱۶ ۱۳۹۷/۷/۲۶
دوبار خوندم همش جملات خنثی و بی محتوا، بازی با کلمات، تنها جمله دارای کمی مفهوم و کاملا بدون ضمانت اجرایی همین افزایش حقوق بود. یعنی مدیران فسیلی ،واقعا یکی از ۳ مشکل اصلی نهاد اداری این مملکت نیست؟ شما خودتون یه بار این متن را بخونید. وجدان درد نکرفتید؟
ناشناس۵۹۸۳۲۷۰۳:۲۹:۰۲ ۱۳۹۷/۷/۲۶
باز هم شعار توخالی.
ناشناس۵۹۸۴۱۵۰۸:۲۸:۵۳ ۱۳۹۷/۷/۲۶
شما جیب ما رو نزن
حسن۵۹۸۴۴۴۰۹:۰۴:۵۹ ۱۳۹۷/۷/۲۶
اینا اگه ۱۰ درصد هم افزایش حقوق بدن کلاه تون رو بندازید هوا.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. قبل از مهاجرت، بعد از مهاجرت!

  2. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  3. حقوق خبرنگار جنجالی صدا و سیما چقدر است؟/ پاسخ «یوسف سلامی» به میزان درآمد ماهیانه خود

  4. «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

  5. چرا این همه بد اخلاقی؟

  6. جدال روایت ها در ماجرای مسمومیت پزشکان شیرازی

  7. درباره توبه تتلو

  8. حرف طلافروشان را باید شنید، اما...

  9. هزینه ای که هیچ دولتی حاضر نشد بپردازد!

  10. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  11. واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز

  12. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

  13. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

  14. راه‌حل ماجرای روحانی و شورای نگهبان چیست؟/ نظر ضرغامی درباره گسترش شادی و نشاط در جامعه

  15. کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟!

  16. سردار رادان: کشف حجاب به خاطر مسائل اقتصادی نیست

  17. تنوری که هنوز سرد است...

  18. ایثارگران را بدنام نکنید !

  19. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

  20. تأملي در راهبرد ائتلاف از شاهزاده تا تاجزاده !

  21. افشای فایل صوتی ظریف عمدی بود؟

  22. کنایه زاکانی درباره واگذاری ودیعه مسکن دوره‌های پیشین/ واکنش وحیدی به احتمال صدور گواهینامه موتور برای بانوان

  23. آیا این دو زن در آمریکا زلزله به پا می کنند؟

  24. دو چالش بزرگ در حکمرانی ها

  25. نگرانی شبکه اماراتی از دیپلماسی پهپادی ایران/ اختیار چهار پایتخت عربی، در دست تهران است!

پربحث‌های هفته

  1. «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

  2. چرا این همه بد اخلاقی؟

  3. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  4. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

  5. راه‌حل ماجرای روحانی و شورای نگهبان چیست؟/ نظر ضرغامی درباره گسترش شادی و نشاط در جامعه

  6. تنوری که هنوز سرد است...

  7. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

  8. تأملي در راهبرد ائتلاف از شاهزاده تا تاجزاده !

  9. افشای فایل صوتی ظریف عمدی بود؟

  10. کنایه زاکانی درباره واگذاری ودیعه مسکن دوره‌های پیشین/ واکنش وحیدی به احتمال صدور گواهینامه موتور برای بانوان

  11. پاسخ طحان‌نظیف به انتقادات روحانی از شورای نگهبان/ رقیب جدید قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم

  12. رئیسی: برخی به‌دنبال معامله بر سر موشک‌هایمان بودند/ به‌بهانه دورکردن سایه‌جنگ،برجام‌های ۲ و ۳ را دنبال می‌کردند

  13. دستور ویژه رئیسی برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری

  14. کمال خرازی: اگر موجودیت ایران تهدید شود، ناچاریم دکترین هسته‌ای خود را تغییر دهیم

  15. درخواست مهم ایران از طالبان درباره مهاجران افغان

  16. تبلیغات پرحجم قدرت‌های بزرگ به وسیله دانشجویان غرب رنگ باخت

  17. شهادت یکی از پاسداران نیروی زمینی سپاه در جنوب‌شرق کشور

  18. رئیس‌جمهور: منزوی کردن زنان را قبول نداریم

  19. شناور سپاه از خط استوا عبور کرد/ اولین ماموریت در نیمکره جنوبی

  20. رئیسی: «وعده صادق» از نقاط عطف اجماع‌ساز میان مردم بود/ هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم

  21. "مصلحت قطعی" همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام

  22. واکنش آمریکا به اظهارات هسته ای کمال خرازی

  23. هر چقدر رأی بیشتر باشد، مجلس قوی‌تر است/ مرحلهٔ دوم انتخابات به‌اندازهٔ مرحلهٔ اول اهمیت دارد

  24. افشاگری رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی علیه «احمد علیرضابیگی»

  25. رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند

آخرین عناوین