حقوقهای زیر 3 میلیون بسته حمایتی دریافت می‌کنند

گروه اقتصادی الف،   3970725049 ۲۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

محسنی بندپی در پاسخ به این سوال که چه زمانی نحوه توزیع و میزان بسته‌های حمایتی اعلام می‌شود گفت: پیش‌بینی می‌شود در روز یکشنبه هفته آینده این موضوع نهایی و از طریق سخنگوی دولت اعلام شود.

حقوقهای زیر 3 میلیون بسته حمایتی دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، انوشیروان محسنی بندپی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اقدامات موثری درخصوص عدالت اجتماعی در دولت تدبیر و امید انجام گرفته است به‌طوری که در سال‌ گذشته شاهد افزایش چشمگیر مستمری دستگاه‌های مددجویان حمایتی بوده‌ایم، ضمن اینکه افراد پشت نوبت نیز به چرخه حمایتی این دستگاه‌ها اضافه شدند.

وی گفت: توانمندسازی و اشتغال یکی از اقدامات توسعه عدالت اجتماعی محسوب می‌شود به‌طوری که در سال 96 متوسط درآمد در شهرهای کشور 33 میلیون تومان و در روستاها این رقم 21 میلیون تومان بوده است که نسبت به سال 95 شاهد رشد بوده‌ایم.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به برنامه‌ریزی دولت برای توزیع بسته‌های حمایتی به خانواده‌ها بیان کرد: در این زمینه برنامه‌هایی بر سازمان برنامه و بودجه و وزارت رفاه در حال تدوین است که به‌زودی بسته‌هایی در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

محسنی بندپی در پاسخ به این سوال که چه‌زمانی نحوه توزیع و میزان بسته‌های حمایتی اعلام می‌شود گفت: پیش‌بینی می‌شود در روز یکشنبه هفته آینده این موضوع نهایی و از طریق سخنگوی دولت اعلام شود.

وی گفت: برای جلوگیری از حواشی توزیع بسته‌های حمایتی نیز تدابیر لازم اندیشیده شده و تلاش شده کسانی که حقوق دریافتی آنها زیر 3 میلیون تومان است از این بسته‌ها دریافت کنند.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در این زمینه نیز برنامه‌ریزی منظمی صورت گرفته و در واقع مستمری‌بگیران تامین اجتماعی، مددجویان  کمیته امداد و بهزیستی و همه افرادی که حقوق آنها زیر 3 میلیون تومان باشد این بسته‌ها را دریافت می‌کنند.

محسنی‌بندپی گفت: تنها بخشی از افرادی که شغل آنها فصلی است و درآمد آنها نیز کمتر از 3 میلیون تومان است این افراد هنوز شناسایی نشده‌اند که این افراد می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد و بهزیستی نسبت به دریافت بسته‌های حمایتی اقدام کنند. تلاش می‌شود هیچ یک از افرادی که شرایط لازم را برای دریافت این بسته‌ها داشته باشند حذف نشوند و در این زمینه دولت به‌صورت منظم برنامه‌ریزی کرده است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۵۹۷۱۴۳۱۰:۴۴:۰۶ ۱۳۹۷/۷/۲۵
باز برنامه غلط مثال میزنم مرد و زنی کارمند هرکدام با حقوق ۳ میلیون جمعا ۶ میلیون مشمول دریافت بسته حمایتی می شوند و مردی که همسر اون خانه دار است و ۴ میلیون حقوق میگیریم بسته حمایتی شامل اون نمی شود !!!!!
ناشناس۵۹۷۲۸۰۱۲:۴۷:۱۰ ۱۳۹۷/۷/۲۵
از اون بدتر فردیست که ماهیانه مثلاً ۳ میلیون و ۱ تومان حقوق می‌گیرد. واقعاً نمی‌دانم برنامه‌ریزی این افراد چگونه است اما به نطر می‌رسد که ار الفبای کارشان هم بی‌اطلاع باشند.
کیمیا۵۹۷۳۱۷۱۳:۰۹:۱۶ ۱۳۹۷/۷/۲۵
یه مثال هم بنده میزنم : 80 درصد پرسنل ارتش فارغ از اینکه چه درجه ای دارند دریافتی زیر 3 تومن دارند و زیر خط فقر محسوب میشن. با این حساب 80 درصد شون باید بسته حمایتی دریافت کنند.
تبریزی۵۹۷۱۵۴۱۰:۵۵:۱۲ ۱۳۹۷/۷/۲۵
من با حقوق 2 میلیون تومانی بسته حمایتی نمی خوام آقای محترم. پول می خوام. می فهمی؟ پول. حقوق مکفی می خوام. انتقالی به شهر خودم رو می خوام چون با این حقوق هیچ جوری نمی شه سختی شرایط کار و کار کردن تو یه شهر دیگه و رفت آمدههای پنج شش ساعته رو توجیه کرد. وزیر و اداره آموزش و پرورش حتی اینقدر عرضه و غیرت نداره که معلم ها رو بومی گزینی کنه و هرکس تو شهر خودش کار کنه مثل برده با چندرغاز حقوق می کشوننت تو جاده ها.
ناشناس۵۹۷۱۶۰۱۱:۰۰:۲۴ ۱۳۹۷/۷/۲۵
فقط امیدوارم بسته حمایتی مثل سبد کالای بنجل ک قبلا تجربه کردیم نباشه
ناشناس۵۹۷۱۶۲۱۱:۰۱:۰۳ ۱۳۹۷/۷/۲۵
جالبه فقط حقوق بگیران رو جزو آمار حساب می کنند .من شغل آزاد دارم واز جاماندگان ثبت نام یارانه هستم .الان خیلیا مثل ما هستند که دولت نخواست کاری برای ثبت نام مجدد اونها انجام بده .الانم جابه میگن اگر نیاز داری باید بری کمیته امداد.
ناشناس۵۹۷۱۸۳۱۱:۱۸:۴۸ ۱۳۹۷/۷/۲۵
این بسته که کفاف یک هفته هم را نمیکنه بخوره تو سرتون وضع اقتصادی را درست کن که کسی محتاج نباشه و با این بسته ها اگر فکر میکنی گول میخورند در اشتباهید بهتر است ان مشاورانی که این روش را جلوی پای شما گذاشتند را اخراج کنید
ناشناس۵۹۷۱۸۷۱۱:۲۲:۵۴ ۱۳۹۷/۷/۲۵
عزیزم اونی که زن و شوهر کارمند هستن هرجایی دارن که زن خانه دار ندارن. مثلا هزینه پرستار خدمتکار و ....شما هرروز سرفرصت میتونی غذا درست کنی ولی خانم کارمند نمیتوتنه و خیلی چیزای دیگه
ناشناس۵۹۷۱۹۵۱۱:۲۵:۵۰ ۱۳۹۷/۷/۲۵
خجالت هم خوبه واقعا حقوق زیر 3 میلیون واقعا چطور زنده ایم خدا داند. چرا این همه اختلاف حقوقی در دستگاه های دولتی وجود داره آیا واقعا همه کارمند دولت نیستیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!
آرش۵۹۷۲۱۲۱۱:۵۰:۲۱ ۱۳۹۷/۷/۲۵
دقت کردید ، هفته ای 2 بار در خصوص ارائه بسته حمایتی صحبت میکنید . کی می خواهید اجرا کنید ؟
ناشناس۵۹۷۲۱۷۱۱:۵۴:۵۷ ۱۳۹۷/۷/۲۵
گدا پروری
ناشناس۵۹۷۲۲۵۱۲:۰۱:۰۶ ۱۳۹۷/۷/۲۵
سوال این جاست که سه میلیون از کجا اومده؟ چرا من با یک خانواده پنج نفری و حقوق سه میلیون و پانصد نباید بگیرم و یک خانواده دونفره با دو و نهصد بگیره؟ حالا این وسط یکی ممکنه سه میلیون و پنجاه بگیره. مگه اون صد تومن یا دویست تومن چقدر اثر داره؟ چرا طرح هاتون جوریه که یک درصدی از مردم رو راضی نگه دارید و هیچ فکری هم روش نیست.
اصفهانی۵۹۷۲۲۷۱۲:۰۶:۲۸ ۱۳۹۷/۷/۲۵
من حقوق بازنشستگیم 3400هست ولی دریافتی من 500تومن چرا ملاک را به حقوق ناخالص قرارداده اید؟ مگر بااین تورم حقوق 7تومنی هم نمیشود زندگی کرد چرا چرا؟من عروس ونوه دارم هرینه وتورم بالاست
ناشناس۵۹۷۲۴۱۱۲:۲۲:۰۰ ۱۳۹۷/۷/۲۵
خیلی از کالاها 3 برابر شده و بقیه هم خواهد شد (تجربه چند دهه) لطف کنید حقوق ها را سه برابر کنید مگه درآمد دولت چند برابر نشده از برکت جیب مردم؟!
علی از شیراز۵۹۷۲۵۴۱۲:۳۱:۰۰ ۱۳۹۷/۷/۲۵
با سلام مسئولین محترم به تعداد افراد خانواده هم توجه داشته باشندودرآمدسرانه هر خانوار را مد نظر قرار دهند
حسن۵۹۷۲۷۰۱۲:۴۲:۱۴ ۱۳۹۷/۷/۲۵
باسلام من کارمندی هستم که مدتی در یکی از شهرهای استان بوشهر مامور به کار بودم کارگرم که از کارگاه حقوق میگرفت با وجودی که حقوقش از من بیشتر بود اما به واسطه ساکن شهر منطقه محروم بودن زیر پوشش کمیته امداد نیز قرار داشت وبه گفته خودش تمام ساکنین شهر زیر پوششندکه جادارد مسئولین محترم در نحوه عضویت در کمیته امداد دقت بیشتری انجام دهندتا با کم شدن افراد تحت پوشش مستمری و خدمات کمیته به مسمتمندان واقعی افزایش یابد
اداره کار ....۵۹۷۲۸۳۱۲:۴۸:۲۵ ۱۳۹۷/۷/۲۵
خود کارکنان وزارت کار اول بدین !!! حقوق اونا نصف خط فقره.
ناشناس۵۹۷۲۹۳۱۲:۵۴:۴۹ ۱۳۹۷/۷/۲۵
جای تاسف داره تو خاکی با این همه ثروت محتاج کوپن شدیم و بیشتریامون اگه بهمون ندن دچار مشکلات بیشتری می شیم عزت نفس ما رو ....
کارمند بدبخت۵۹۷۳۶۱۱۳:۲۴:۳۳ ۱۳۹۷/۷/۲۵
با سلام چه طرح مزخرفی بنده با 5سر عائله با دریافتی 3میلیون تومان واقعا هشتمان گرو نه است و با وام داریم زندگی می کنیم بعد آقا میاد میگه زیر سه میلیون .اولا این سبد حمایتی بخورد تو سرتان دوماً کار کارشناسی بکنید کارمند را بر مبنای تعداد افراد خانواری محاسبه کنید حتی در حقوق سالانه این مسئله فراموش می شود.
ناشناس۵۹۷۳۷۱۱۳:۲۸:۴۰ ۱۳۹۷/۷/۲۵
تحقیر ملی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۵۹۷۳۸۶۱۳:۳۲:۲۳ ۱۳۹۷/۷/۲۵
دروغ پشت دروغ چند روز قبل دعوت کردن که بروم صنایع فولاد و بسته حمایتیم را بگیرم .انها پیش نهاد میکردن که برای مدت 10 ماه ماهی 300هزار تومان از حقوقم کم میکنند و بجایش با پول خودم بن میدهند که برم فروشگاه رفاه خرید کنم .
پیمان۵۹۷۶۳۳۱۵:۲۹:۴۹ ۱۳۹۷/۷/۲۵
منکه بیکارم و حقوق صفر هست چی؟ گرچه ما به صدقه نیاز نداریم اونم از امثال شما!!!
بازنشسته۵۹۷۶۳۵۱۵:۳۰:۴۲ ۱۳۹۷/۷/۲۵
۳۰ سال کار و بعدش بازنشسته علوم پزشکی ماهی ۱۸۰۰
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین