گرشاسبی:‌ مشکلی از نظر بدهی‌های پرسپولیس نیست/ شکایتی از استقلال نداریم

گروه ورزشی الف،   3970722077

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:ما اصلا شکایتی از استقلال و تیم دیگری نداریم و دنبال این هستیم که تیم اصلا دنبال حاشیه نباشد. ما با این کارها از هدفمان دور می‌شویم.

گرشاسبی:‌ مشکلی از نظر بدهی‌های پرسپولیس نیست/ شکایتی از استقلال نداریم

به گزارش الف، حمیدرضا گرشاسبی در گفت و گو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شکست 8 بر صفر السد در دیدار جام حذفی قطر گفت: البته السد با تیم دوم خود در این بازی به میدان رفت و تمام انرژی‌ خود را برای بازی با ما گذاشته است.

وی افزود: تمام تمرکز ما روی این بازی است که بازیکنان دچار غرور کاذب نشوند. انتظار داریم همه رسانه‌ها از ما حمایت کنند. از یکی دو رسانه عزیز هم خواهش می‌کنیم واقعیت‌ها را بنویسند که تیم را دچار حاشیه نکنند تا ان‌شاالله با حمایت هواداران که صاحب اصلی پرسپولیس هستند عبور کنیم.

گرشاسبی در خصوص شکایت پرسپولیس از استقلال گفت: ما اصلا شکایتی از استقلال و تیم دیگری نداریم و دنبال این هستیم که تیم اصلا دنبال حاشیه نباشد. ما با این کارها از هدفمان دور می‌شویم.

وی در خصوص مشکلات ورزشگاه آزادی گفت: خوشبختانه با ورود وزیر ورزش و جوانان و کمیته ای که تشکیل شده امیدواریم میزبانی خوبی داشتیه باشیم.

گرشاسبی در خصوص اینکه نزدیک بود هزینه‌های ورزشگاه به گردن باشگاه پرسپولیس بیفتد گفت: نه اینگونه نبود. مدیریت ورزشگاه آزادی بر عهده شرکت توسعه است و خود وزیر هم ورود کرد که مشکلات حل شود. خود آقای کریمی هم لخت شده و شخصا در حال کار کردن در مجموعه است.

وی با اعلام اینکه 200 نفر مهمان خارجی بازی پرسپولیس و السد هستند گفت:300 خبرنگار و میهمان از طرف کشورهای مختلف به تهران می‌آیند. سمیناری هم در تهران برگزار می شود که از AFC میممانان ویژه‌ای خواهیم داشت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: خوشبختانه مشکلی نداریم و بازیکنان رفاقتی در حال کار کردن هستند و ان شاالله با حمایت مردم افتخاری دیگر برای پرسپولیس کسب کنیم.

وی در خصوص پرونده نیلسون و همامی گفت: خوشبختانه پرونده های ما تقریبا بسته شده است. ما 32 پرونده خارجی داشتیم که اعتراض کردیم. یک سال به ما فرصت داده اند و دادگاه CAS آن را بررسی می‌کنند و به ما اطلاع می‌دهند. 3-4 مورد هم پرونده داخلی مانده که فعلا در دست بررسی است و خوشبختانه تا این لحظه بدهی پرسپولیس صاف شده است.

گرشاسبی در خصوص درگذشت مادر بشار رسن نیز گفت: خود من و یکی دو نفر دیگر فردا عازم عراق هستیم و بلافاصله به تهران بازخواهیم گشت.رسن بازیکن دوست داشتنی و اخلاق مداری است.

وی در خصوص لغو بازی‌های پرسپولیس در صورت صعود پرسپولیس به فینال گفت:خوشبختانه در این مدت هم تاج، هم سازمان لیگ به ما کمک کردند و بازی‌های ما را جا به جا کردند. البته طبیعی است که بازی‌ها عقب بیفتد که ما آسیب نبینیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که جدیتی برای کمک به پرسپولیس وجود دارد گفت: روزانه آقایان وزیر ورزش و داورزنی پیگیر هستند که مشکلات ما کمتر شود و به امید خدا بخش عمده مشکل ارزی ما رفع می شود تا حقوق کادر فنی و بازیکنان خارجی پرداخت شود تا قبل از بازی با دلهره وارد زمین نشود. قرار است امروز و فردا ارز ثانویه دریافت کنیم. حدود 500 هزار یورو دریافت می‌کنیم که به صورت ارز ثانویه در اختیار کادر فنی و بازیکنان خارجی خواهیم گذاشت.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

آخرین عناوین