سایه شهاب ایرانی بر آسمان حیفا و تل‌آویو + تصاویر

گروه سیاسی الف،   3970722037 ۴۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

ارتش رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی بالغ بر ۱۰ پایگاه هوایی مهم دارد. "تل نوف" ، "حتزار"، "حاتزوریم" و "بن گوریون" از جمله پایگاه های هوایی راهبردی ارتش اسرائیل در سرزمین های اشغالی است که با توجه به برد موشک بالستیک شهاب، در صورت هرگونه اشتباهی این پایگاه ها با این موشک ها نابود خواهد شد.

سایه شهاب ایرانی بر آسمان حیفا و تل‌آویو + تصاویر

قدرت موشکی ایران اکنون یکی از دستاورد‌های بزرگ جمهوری اسلامی در عرصه فناوی‌های نظامی و قدرت دفاعی کشور است که نقطه شروع این پیشرفت را می‌توان دوران جنگ تحمیلی و محاصره همه جانبه در آن زمان توسط سایر کشور‌ها دانست. امروز با تکیه بر توانمندی داخلی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در فواصل زمانی کوتاه، موشک‌های جدید و مدرنی توسط نیرو‌های مسلح کشور رونمایی می‌شود که با معرفی هرکدام از آن‌ها دشمنان از پیشرفت ایران در عرصه دفاعی عصبانی‌تر شده و توانایی جمهوری اسلامی در عرصه دفاعی نمایان‌تر می‌شود.

خانواده «شهاب» را باید نامدارترین نسل موشک‌های ایرانی دانست که در 3 رده شهاب 1، 2 و 3 تولید شده است.  این موشک‌ها که در انواع میان‌برد و دوربرد ساخته شده‌اند، می‌توانند به راحتی مواضع دشمنان احتمالی در منطقه را مورد هدف قرار دهند. خانواده موشک شهاب از سال 81 تاکنون به طور رسمی ساخته می‌شود. این موشک یک موشک میان برد بالستیک است که در ابتدای آزمایش‌ها، ۱۳۰۰ کیلومتر برد داشت، اما با تلاش مهندسان ایرانی بهینه شد و برد آن به ۲۱۰۰ کیلومتر رسید. آزمایش‌های این موشک از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۲ ادامه داشت و سرانجام در تیرماه سال ۱۳۸۲ رسماً به آمار موشک‌های ایرانی افزوده شد. این موشک از سوخت مایع برای تهیه نیروی پیشران استفاده می‌کند. این موشک برای نخستین بار در میدان آزادی و در هفته دفاع مقدس به نمایش همگان در آمد. 

سایه مرگ موشک بالستیک شهاب روی سر رژیم صهیونیستی

 پس از آزمایش موشک شهاب 3 در سال 1377 و اعلام مشخصات آن از جمله بُرد، نگاه دشمنان به توانایی موشکی ایران تغییر کرد، زیرا ارائه نمونه‌های جدیدتر از خانواده موشک های شهاب نشان دهنده رسیدن ایران به سطوح بالای فناوری موشکی بود که نوید محصولات مرگبارتری را در آینده می‌داد و این موضوع ترس دشمنان را چندین برابر می کرد. وزن موشک شهاب 3،  ۱۶ تن و قطر آن ۱٫۳ متر و طول این موشک در حدود ۱۶متر می‌باشد. وزن خشک این موشک ۲۱۸۰کیلوگرم است و قادر به حمل یک کلاهک ۷۶۰ تا ۱۰۰۰ کیلوگرمی می‌باشد. این موشک ها ۱۷ متر طول دارند و قادر هستند کلاهکی به وزن هِزار کیلوگرم را تا مسافت ۱۳۰۰ تا ۱۵۰۰ کیلومتر حمل کنند.

سایه مرگ موشک بالستیک شهاب روی سر رژیم صهیونیستی

در نمونه جدید شهاب، برد این موشک به 2200 کیلومتر افزایش و خطای هدف‌گیری که در نسل قبلی نسبت به برد آن ۸ در ده‌هزار بوده، در نسل جدید، به ۲ در ده‌هزار کاهش یافته است. موتور موشک شهاب۳، حدود 27هزار کیلوگرم نیروی رانش تولید می‌کند که برای طی مسافت دو هزار کیلومتر کافی است. راهکار افزایش برد موشک نیز استفاده از کلاهک‌های کم وزن‌تر است و به همین دلیل، وزن کلاهک‌های از ۷۶۰ تا هزار و 200 کیلوگرم متفاوت است. یکی از نکات جالب توجه موشک شهاب، دقت هدف‌یابی و رهگیری است که با کم ترین میزان خطا، هدف را منهدم می‌کند.

ارتش رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی بالغ بر 10 پایگاه هوایی مهم دارد. "تل نوف" ، "حتزار"، "حاتزوریم" و "بن گوریون" از جمله پایگاه های هوایی راهبردی ارتش اسرائیل در سرزمین های اشغالی است که با توجه به برد موشک بالستیک شهاب، در صورت هرگونه اشتباهی این پایگاه ها با این موشک ها نابود خواهد شد. 

سایه مرگ موشک بالستیک شهاب روی سر رژیم صهیونیستی

نکته جالب توجه خانواده شهاب سیستم اختصاصیِ ناوبری آنها است که موجب شده غربی ها ادعا کنند ایران این موشک‌ها را از کشور‌های دیگر تهیه کرده است؛ اما این سیستم ناوبری و الکترونیکی خانواده شهاب توسط متخصصان ایرانی تهیه شده و جای هیچ بحثی را باقی نگذاشته است. این سیستم علاوه بر آن که قدرت شناسایی و اصابت به اهداف را به گونه‌ای بسیار دقیق در اختیار ایران قرار داده، مکانیزمی دارد که موشک در صورت خروج از مسیر تعیین شده نیز می‌تواند آن را تصحیح کرده و به مسیر بازگشته و درصد اطمینان از برخورد را به نحو چشمگیری افزایش دهد.

نکته دیگر در خصوص بهینه سازی استفاده از موشک‌های شهاب، تغییر زاویه شارژ موشک شهاب است که از این پس با زاویه صفر با سطح افق مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تغییر موجب می‌شود تا فواصل آماده سازی شلیک موشک‌ها کم تر شده و قدرت متحرک سازی شلیک‌ها افزایش یابد تا شلیک‌هایی نامحدود در زمان‌های کوتاه را شاهد باشیم.

سایه مرگ موشک بالستیک شهاب روی سر رژیم صهیونیستی

پایگاه تحلیلی «بیزینس‌اینسایدر» در گزارشی به نقل از کارشناسان نظامی خود در خصوص توانمندی موشکی ایران می‌نویسد که ایران هم‌اکنون بزرگترین نیروی موشکی راهبردی در خاورمیانه را در اختیار دارد و آزمایش‎های مختلف سال‎های اخیرنشان می‌دهد که ایران در حال حاضر موشک‎های بالستیک کوتاه‌برد، میان‌برد وهمچنین موشک‎های کروز و راکت های بردِ بلند را در خاک خود تولید می‌کند.
 
این گزارش در ادامه می‌افزاید: ایران هزاران موشک با سوخت مایع از نوع شهاب 1 با برد 300 کیلومتر، شهاب 2 با برد 500 کیلومتر، قائم با برد 500 تا 800 کیلومتر، شهاب 3 با برد 1000 تا 2200 کیلومتر، و موشک قادر با برد 1500 تا 2000 کیلومتر در اختیار دارد. برد این موشک‎ها به حدی است که می‌توانند پایگاه‌های نظامی آمریکا در همه خلیج فارس را با دقت بالا هدف قرار دهند،همچنین تمام خاک رژیم اشغالگر قدس در تیررس موشک‎های شهاب 3 و قادر قرار دارد و "این یعنی اولین اشتباه رژیم صهیونیستی می تواند آخرین اشتباه آنها باشد".
 
سایه مرگ موشک بالستیک شهاب روی سر رژیم صهیونیستی
پس از آزمایش موفقیت‌آمیز موشک‎های بالستیک ایران، «الجزیره» در گزارشی تحت عنوان «قدرت موشکی ایران» ضمن اشاره به اینکه موشک‎های بالستیک در خصوص نشانه‌گیری اهداف دوربرد و قدرت تخریبی نسبت به موشک‎های کروز یا جنگنده‌های سنتی مزایای نظامی بالایی دارند،نوشت که سرعت بالای موشک‎های بالستیک قدرت تخریبی این سلاح نظامی را بالا می‌برد و همچنین رهگیری این نوع موشک به شدت سخت است، حتی سامانه موشکی دفاعی بالستیک بسیار پیشرفته «آمریکن پاتریوت PAC-3» قادر به رهگیری آن نیست.
سایه مرگ موشک بالستیک شهاب روی سر رژیم صهیونیستی
کشور ما طی سال‌های اخیر توانسته‌  است طیف‌ متنوعی از موشک‌های بالستیک با ویژگی‌های متفاوت برای مقابله با انواع تهدیدات را طراحی و تولید کند که به همین سبب به یکی از قدرت‌های موشکی جهان و منطقه غرب آسیا تبدیل شده است. توانمندی نظامی و دفاعی کشور، بدون شک یکی از مهم ‏ترین محورهای راهبرد نظامی جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با تهدیدات است. همینطور بر اساس مولفه‌های قدرت، توان موشکی به عنوان یکی از مهمترین عامل بازدارنده تهاجم نظامی قرار دارد که کشور ما به خوبی از آن برخوردار است.
 
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاه کاربران

ناشناس۵۹۲۵۲۲۰۸:۵۲:۴۶ ۱۳۹۷/۷/۲۲
با یاری حق این موشک ها رژیم صهیونیستی را به زباله دان تاریخ خوهد فرستاد
ناشناس۵۹۲۸۲۲۱۱:۰۸:۴۹ ۱۳۹۷/۷/۲۲
امیدوارم روز احتیاج شبیه صنایع خودروسازیمون نباشه پراید نباشند
ناشناس۵۹۳۲۳۷۱۳:۴۴:۰۸ ۱۳۹۷/۷/۲۲
اونها هم می نشینند و فقط نگاه می کنند و اصلا هم موشک ندارند !
ناشناس۵۹۳۳۲۵۱۴:۲۲:۱۶ ۱۳۹۷/۷/۲۲
چرا دنبال دشمن می گردی. مگر آنها ما را به جنگ تهدید کرده اند. پشت اسرائیل کشور و کنگره و بزرگترین سیاست مداران و سرمایه دارای غربی هستند. اسرائییل بمب اتم دارد. پیشرفته ترین تجهیزات نظامی امریکا و حمایت کامل آن کشور را دارد. فکر کردین با شلیک اولین موشک آنها منتظر می مانند
ناشناس۵۹۳۵۰۷۱۶:۰۲:۵۹ ۱۳۹۷/۷/۲۲
اینها قدرت بازدارندگی است نه جنگی
ناشناس۵۹۳۶۷۲۱۷:۵۲:۱۱ ۱۳۹۷/۷/۲۲
نه حتما اون نتانیاهویی که شب و روزش شده حرف زدن علیه ایران عمه ترامپ تشریف دارن!!؟؟! یکم فقط یکم بیشتر فسفر می سوزوندی، نکنه سوخت فسفر رو هم اسراییل تامین میکنه
ناشناس۵۹۳۴۸۲۱۵:۴۷:۱۰ ۱۳۹۷/۷/۲۲
ده تا موشک خودمون کارشون را تمام میکنه
ناشناس۵۹۲۵۴۱۰۹:۰۳:۵۸ ۱۳۹۷/۷/۲۲
یعنی میشه روزش فرا برسه؟؟؟
محمد۵۹۲۵۶۵۰۹:۱۷:۰۲ ۱۳۹۷/۷/۲۲
اسرائیل باشه یا نباشه به ما چه؟
ناشناس۵۹۲۶۵۲۱۰:۰۶:۵۲ ۱۳۹۷/۷/۲۲
نابودی صهیون ها برای تو که خیلی مهمه دیگه جیرت رو از کی می خوای بگیری؟
محمد قاسمی۵۹۳۰۱۳۱۲:۱۸:۱۳ ۱۳۹۷/۷/۲۲
دوست عزیز دومی که به نظر اول به عنوان جیره خوار اسرائیل تهمت زدی اول اینکه درک میکنم از برخی هموطنانم که شما رو هم جیره خور ، ساندیس خور ، و از این مسائل متهم میکنند. و شما در مقابل به همان شیوه به اونها حمله میکنید شاید از عصبانیت و یا عدم چاره باشه بهرحال هر دو کار بسیار غیر اخلاقی و زشت است به نظرات هم احترام بگذاریم و اینکه اسرائیل من سوالی دارم آیا ما انقلاب کردیم که با اسرائیل مبارزه کنیم؟ و یا شعار اصلی انقلاب ما مرگ بر امریکا بوده ؟ به نظرم ما باید به شعار اصلی انقلاب در اجرای عدالت اسلامی واقعی حرکت و در کنارش مقابل امریکا ایستادگی کنیم . مطمئنا امریکا هیچ وقت ما رو دوست نخواهد داشت ولی برای پیروزی مقابل او ، ابتدا باید عدالت و مبارزه با فساد و در انتها به توسعه ایران بپردازیم مطمئنا در ذات این حرکات امریکا شکست خواهد خورد جانم فدای ایران
مجتبي۵۹۲۵۶۶۰۹:۱۷:۱۵ ۱۳۹۷/۷/۲۲
ای کاش همزمان با پیشرفت در زمینه ساخت موشک در زمینه ساخت خودرو هم پیشرفت می کردیم
رضا۵۹۲۶۲۳۰۹:۴۹:۲۶ ۱۳۹۷/۷/۲۲
سلام . به این علت در خودرو پیشرفت نداشتیم و نداریم که این صنعت دراختیار برخی مدیران منفعت طلب است ولی صنعت موشکی را عده ای با غیرت و همت و دلسوز منافع و امنیت ملی اداره میکنند .
عربی۵۹۳۳۸۱۱۴:۵۰:۱۹ ۱۳۹۷/۷/۲۲
بگو کاش دست اندرکاران خودروسازی هم مثل نظامیان و سپاهیانمون کارشون رو درست و انقلابی انجام میدادن
حسین۵۹۲۶۰۳۰۹:۳۶:۰۱ ۱۳۹۷/۷/۲۲
الان ما زدیم اسرائیل با خاک یکسان شد خب اونا میشینن نگاه میکنن؟
رضا۵۹۲۶۴۱۱۰:۰۱:۳۵ ۱۳۹۷/۷/۲۲
از یه منظر دیگه نگاه کنید اگه اونها خواستند به کشور ما حمله کنند ما همینجوری نمیشینیم و جوابشون رو اونطوری که باید می دیم!
ناشناس۵۹۲۶۵۰۱۰:۰۵:۳۲ ۱۳۹۷/۷/۲۲
چاره ای جز نگاه کردن ندارن
ناشناس۵۹۲۶۵۳۱۰:۰۷:۳۶ ۱۳۹۷/۷/۲۲
وقتی همشون رو نابود کردیم فقط ارواح خبیثشون به ما نگاه میکنن الباقی کار با عزرائیل
حسينى۵۹۲۶۷۲۱۰:۱۷:۴۴ ۱۳۹۷/۷/۲۲
غافلگیرانه میزنیم ساعت یک یا دو نصف شب وقت همه خواب هستند باید بزنیم شما که نفوذی و جاسوس و بی بصیرت هستید فهم و درک قدرت مافوق تصور و اللهی ایران برای شما سخت است
ناشناس۵۹۳۲۱۹۱۳:۳۷:۱۶ ۱۳۹۷/۷/۲۲
پسرم خیال کردی مرکز دفاع هوایی ( حالا هر کشوری) بانک ملی است که سر دو تعطیل کنند برند خونشون
.....۵۹۲۷۰۴۱۰:۳۵:۰۶ ۱۳۹۷/۷/۲۲
اولا ما هیچ وقت شروع کننده جنگ نخواهیم بود ثانیا اگه احیانا یک صدم درصد اسرائیل تو مخیله اش بگذره با ما بجنگنه اون وقت واکنش ما در برابر اونا تماشایی هست...
ناشناس۵۹۲۶۴۸۱۰:۰۴:۴۷ ۱۳۹۷/۷/۲۲
به کوری چشم منافقان داخلی و خارجی این موشک ها رو میکنیم تو چشمشون
ناشناس۵۹۲۶۸۶۱۰:۲۴:۵۰ ۱۳۹۷/۷/۲۲
قربون دستتون وقتی موشک سازیاتون تموم شد بی زحمت کارت ملی، ای سی یو پراید، در نوشابه هم بسازین تا مجبور نشین از خارج بیارین
ناشناس۵۹۲۷۱۶۱۰:۳۹:۰۲ ۱۳۹۷/۷/۲۲
پس تو چکاره ای نشستی فقط دستور میدی خودتم یه همتی بکن
ناشناس۵۹۲۸۳۰۱۱:۱۱:۵۸ ۱۳۹۷/۷/۲۲
تولید پوشک بچه هم یادتون نره!
ناشناس۵۹۴۰۵۵۲۳:۴۳:۲۷ ۱۳۹۷/۷/۲۲
شما موقع رای دادن به چنین مدیرانی رای بده بعد انتظار داشته باش زمان رای دادن به شعارهای مزخرف آزادی سیاسی و مذاکره و این چرندیات رای میدید بعد وقتی نتیجه افتضاح را دیدید یاد تقاضا از نیروهای اهل همت میافتید؟
ناشناس۵۹۲۷۴۹۱۰:۴۹:۵۹ ۱۳۹۷/۷/۲۲
فقط موشک داشتن عامل تفوق نیست باطری قلمی که سالها درایران تولید میشد باید از چین وارد کنیم
رضامیرزایی۵۹۳۶۲۷۱۷:۲۱:۴۱ ۱۳۹۷/۷/۲۲
اتفاقا باتری قلمی چین به بازارآمریکاوغیرامریکا هم وارد شده.
بینام۵۹۲۸۲۷۱۱:۱۰:۴۳ ۱۳۹۷/۷/۲۲
کاش سایه محبتتان هن درداخل با تدبیر وارزانی واشتغال جوانان وتوسعه هنه جانبه _نه فقط در تسلیحات موشکی ونظامی _روی سرمردم باشه
ناشناس۵۹۳۳۴۶۱۴:۳۵:۳۵ ۱۳۹۷/۷/۲۲
اتفاقا بر عکس تصورات جنابعالی صنایع نظامی در همه دنیا از حوزه های مهم اشتغال هستند
ناشناس۵۹۲۸۷۱۱۱:۲۹:۳۰ ۱۳۹۷/۷/۲۲
اسراییل بمب اتمی نداره؟
ناشناس۵۹۲۹۲۵۱۱:۴۷:۱۱ ۱۳۹۷/۷/۲۲
باید به تمام جوانب زندگی مردم نگاه کرد فکر میکنید سلاح هسته ای اسراییل برای کی و چه کشوری ساخته
ناشناس۵۹۳۳۰۳۱۴:۱۴:۰۶ ۱۳۹۷/۷/۲۲
زمان جنگ دوم اعراب و اسراییل واقعا میخواسته قاهره را بزنه که کمکهای نظامی امریکا بهش مانع این اتفاق میشه وقتی موجودیت هر ملتی به خطر بیفته مطمئن باشید از تمام ابزارهاش استفاده میکنه اینا که دیگه هیچی کلا رد دادن
ناشناس۵۹۳۲۵۱۱۳:۴۸:۱۸ ۱۳۹۷/۷/۲۲
اگه بقیه کارشون رو درست انجام نمیدن مقصر نظامیها نیستن اونها کارشون رو درست انجام میدن به بقیه گیر بدید . نفرمایید پول نیست چون فقط پروژه سمند توسط ایران خودرو یک میلیارد دلار هزینه برداشت حاصلش شد این. مستندش برنامه تلویزیونی مقایسه صنعت خورو ایران و کره هست
ناشناس۵۹۳۴۶۶۱۵:۳۳:۲۲ ۱۳۹۷/۷/۲۲
اصلا ما چرا میخوایم اسرائیل رو بزنیم؟ ایران خودرو و سایپا که هر روز دارن آدم می کشند در اولویت نیستند احتمالا؟
ناشناس۵۹۳۴۷۸۱۵:۴۲:۲۱ ۱۳۹۷/۷/۲۲
الف جان این نوکران صهیونیست که برضد مصالح ایران منفی می دهند عجب بیکار هستند ها!!!! همه تان بروید آن جایی که دشمنان خدا رفتند.
ناشناس۵۹۳۴۸۷۱۵:۴۹:۴۷ ۱۳۹۷/۷/۲۲
نگران نباشید بعد از برجام و پالرمو تکنوکراتها میاند سراغتون تا برد آنها را به ۲۰۰کیلومتر نرسانند ول کن نیستند با این جماعت که بجای اینکه غرور ملی داشته باشند ضعف رفقاشون پای این نظامیان بخت برگشته می گذارند بجای اینکه حوابگو باشند همیشه طلبکارند معلوم نیست این پر مدعی ها خودشان چه کردند
نجیب۵۹۳۸۲۲۱۹:۵۵:۲۳ ۱۳۹۷/۷/۲۲
به تمامی افرادی که در کامنت های بالا از اسرائیل طرفداری کرده اند توصیه می کنم ده آیه اول سوره اسرا رو برای یکبار هم که شده بخوانند. قرآن هم میتونید برید از مسجد محلتون بگیرید یا برید بخرید لااقل تو خونه داشته باشید. روش نوشته قران کریم یا قران مجید. در این ده آیه صراحتا به محو شدن اسرائیل و صهیونیست ها اشاره می کنه. در تفاسیر قدیم و جدید هم گفته شده اینکار توسط ایرانی ها صورت خواهد گرفت. حالا می خواهد خوشتون بیاد می خواهد هم بدتون بیاد.
ناشناس۵۹۳۸۶۵۲۰:۲۳:۴۲ ۱۳۹۷/۷/۲۲
انشاا... که فرج ولی عصر عج میرسد ونیازی به استفاده از این سلاح های نیست با عدالت همه چیز درست میشود
علی۵۹۳۸۹۳۲۰:۴۴:۲۴ ۱۳۹۷/۷/۲۲
پیشرفت ایران در صنایع نظامی قابل تحسینه و ما باید افتخار کنیم که پس از چهل سال به وضعیتی رسیدیم و میتونیم ادعای استقلال نظامی داشته باشیم
ناشناس۵۹۴۰۳۴۲۳:۱۴:۵۴ ۱۳۹۷/۷/۲۲
هر ایرانی حتی اگر اپوزوسیون هم هست، اگر عاقله و خائن هم نیست باید صنعت موشکی ایران حمایت کنه. اما تنش زایی و تهدید دیگران حتی تهدید رژیم اشغالگر اسراییل به نابودی درست نیست.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  2. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  3. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  4. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  5. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  6. اشکان خطیبی از شرایط زندگی‌ در اروپا می‌گوید: دیگر توانایی کار کردن ندارم

  7. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  8. دلارهای خانگی روانه بازار شدند/ روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

  9. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  10. آیت‌الله مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید

  11. افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک

  12. سونامی مولانا در سینمای ایران؛ رکورد افتتاحیه شکست

  13. خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد

  14. دانشگاه واشنگتن دانشجویان را به اخراج و تعلیق تهدید کرد

  15. سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن

  16. رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

  17. مورایس مسلمان شد

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  8. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  9. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  10. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  11. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  12. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  13. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  16. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  17. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  18. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  19. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  20. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  21. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  22. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  23. ضرب‌الاجل مجلس برای دولت / منتظر مدیریت بازار ارز هستیم  

  24. رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

  25. همسر سید مصطفی خمینی درگذشت

آخرین عناوین