جهانگیری: پول باشد ننه جان من هم می‌تواند کار انجام دهد

گروه سیاسی الف،   3970717069 ۶۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه تنها راه حل کردن مشکلات تغییر مدیران نیست گفت: مدیر با انگیزه بن‌بست‌ها را می‌شکند و مدیر خوب باید راهکار ایجاد کند در صورتی که به اندازه کافی پول وجود داشته باشد ننه جان بنده هم می‌تواند کار انجام دهد.

جهانگیری: پول باشد ننه جان من هم می‌تواند کار انجام دهد

تسنیم نوشت: اسحاق جهانگیری امروز در پنجمین همایش روزی ملی روستا و عشایر اظهار کرد: روستا کانون اصلی تولید کشور است و از سازه‌های اصلی هویت‌بخشی به کشورمان به حساب می‌آیند.

وی با اشاره به روند تغییر جامعه روستایی به شهری افزود: درست است که تعداد زیادی از روستائیان کشور به شهرها و حاشیه آنها کوچ کرده‌اند اما تعداد زیادی از روستاهای کشور نیز به شهر و حتی شهرستان تبدیل شده‌اند و جمعیت‌شان در همان منطقه مانده است اما دیگر جمعیت شهری به حساب می‌آیند.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: روستانشینان در مرحله اول باید نیازهای اولیه خود را برآورده شده ببینند تا در مکان زندگی خودشان بمانند و مواردی مانند آب آشامیدنی، آموزش، فناوری‌های روز مانند اینترنت به عنوان پیش‌نیاز برای توسعه روستایی به حساب می‌آید.

جهانگیری تصریح کرد: در اوایل پیروزی انقلاب امکانات رفاهی یک خانواده روستایی به شدت پایین بود به طوریکه اگر کسی یخچال یا تلویزیون داشت آن را جزء امکانات روستایی به حساب می‌آوردند اما اکنون زیرساخت‌های روستاهای کشور توسعه زیادی کرده است.

وی اظهار داشت: اکنون با افتخار می‌توانیم بگوییم 92 درصد جمعیت روستایی کشور از راه آسفالته برخوردارند که 14 هزار کیلومتر آن در دولت‌های یازدهم و دوازدهم ایجاد شده است. همچنین در حال حاضر 87 درصد از جمعیت روستایی کشور از آب آشامیدنی برخوردار است. تمام خانواده‌های روستایی کشور باید از گاز برخوردار باشند که به فضل خدا بر اساس آمار موجود 35 هزار روستای دیگر تا پایان دولت دوازدهم گازرسانی می‌شوند و 99 درصد جمعیت روستایی کشور زیر چتر حمایت خانه‌های بهداشت قرار دارند.

معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: با وجود اینکه شبکه‌های ارتباطی از زیرساخت های اصلی برای توسعه روستایی به حساب می‌آیند برخی آن را یک کار لوکس می‌دانند و نمی‌خواهند به این مهم توجه کنند که وجود اینترنت پرسرعت در مناطق روستایی علاوه بر زیان‌هایی که ممکن است داشته باشند می‌توان از آن استفاده‌های مطلوبی نیز کرد و مانند یک چاقو به حساب می‌آید که می‌توان از آن هر استفاده‌ای کرد.

بخش زیادی از محصولات کشاورزی در زمان توزیع از بین می‌رود

جهانگیری در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: زنجیره کشاورزی از ابتدا تا انتها باید توسط خود کشاورزان و روستائیان مورد مدیریت قرار گیرد تا سود بیشتری از تولید نصیب آنها شود. در حال حاضر بخش زیادی از محصولات کشاورزی از زمان تحویل و توزیع آن از بین می‌رود کماکان نتوانسته ایم نظام توزیع خوبی برای محصولات کشاورزی ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: صنایع تبدیلی، بسته‌بندی هنوز یکی از نیازهای اصلی تولیدکنندگان بخش کشاورزی است که باید به آن توجه بیشتری شود.

معاون اول رئیس جمهور گفت: 90 درصد زعفران دنیا در ایران تولید می‌شود اما سهم تجارت کشورمان از این محصول کم است و شرایط مناسبی برای بسته‌بندی و حضور در بازارهای بین‌المللی نداریم.

صرفه‌جویی 20 درصدی آب در کشاورزی دغدغه کمبود آب را از بین می‌برد

جهانگیری با بیان اینکه ما با منبع محدود کننده آب در کشور روبرو هستیم گفت: استفاده صحیح از آب کشاورزی جزء برنامه‌های حیاتی و اصلی در کشور است. کاهش 20 درصدی از طریق صرفه‌جویی در مصرف آب کشاورزی می‌تواند دغدغه‌های ما برای منابع آبی کشور را از بین ببرد.

وی افزود: دولت اقدامات جدی برای اصلاح بهره‌وری آب در کشور انجام داده است به طوریکه 85 درصد از هزینه‌های اجرایی سامانه‌های نوین آبیاری را به صورت بلاعوض به بهره‌برداران پرداخت می‌کند که سرعت اجرای این طرح نیز مناسب است به طوریکه سالانه 100 هزار تا 200 هزار هکتار به این شکل تحت اجرای سامانه‌های نوین آبیاری قرار می گیرد که امیدواریم سرعت آن نیز بیشتر شود.

مقاومت در برابر توسعه گلخانه‌ها کاری ضد منافع ملی است

معاون اول رئیس جمهور  توسعه گلخانه‌ها در بخش کشاورزی را امری حیاتی دانست و گفت: توسعه کشت گلخانه‌ای جزء اولویت‌های اصلی جهاد کشاورزی به حساب می‌آید و هر کس که بخواهد در اجرای آن محدودیت ایجاد کند کاری ضد ملی انجام داده است.

جهانگیری گفت: طرح پرداخت تسهیلات اشتغالزایی مناطق روستایی و عشایری به میزان 1.5 میلیون دلار از سال گذشته با اجازه رهبر معظم انقلاب برای بهره‌گیری از منابع صندوق توسعه ملی آغاز شده است و تا به امروز نیمی از این مبلغ به تومان تبدیل شده و در اختیار طرح‌ها قرار گرفته است.

وی افزود: منابع مابقی این تسهیلات با نرخ ارز نیمایی تدوین می‌شود که این امر منجر به افزایش امکان تسهیلات دهی به متقاضیان مناطق روستایی و شهری می‌شود.

معاون اول رئیس جمهور  یادآور شد: این تسهیلات با سود بانکی 4 و 6 درصد به بهره‌برداران اعطا می‌شود و این پول تنها مختص به روستائیان و عشایر کشور است و اگر کسی غیر از این افراد بخواهد از این تسهیلات سوء استفاده کند حتما با وی برخورد می‌شود.

جهانگیری تاکید کرد که ما خواهان این هستیم که این منابع با دقت و سرعت بیشتری پرداخت شود تا شرایط ایجاد اشتغال و کارآفرینی در مناطق روستایی افزایش یابد.

وی گفت: بر این اساس رانت بزرگی فقط برای روستائیان و عشایرایجاد می‌شود و دولت می‌خواهد به این افراد این رانت را بپردازد تا بتوانند به اشتغالزایی در مناطق روستایی و عشایری بینجامد.

پول باشد ننه جان من نیز کار انجام می‌دهد

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه برای حل مشکلات تنها راه برطرف کردن آن مدیر نیست گفت: مدیران با انگیزه بن‌بست‌ها را می‌شکنند و مدیر باید راهکار ایجاد کند وگرنه پول به اندازه کافی وجود داشته باشد ننه جان من هم می‌تواند کار پیدا کند.

جهانگیری گفت: در شرایط فعلی عرصه برای زندگی مردم تنگ شده و فشارهای اقتصادی زیاد شده است. مدیران باید تصمیمات خوبی بگیرند تا از این شرایط بتوانیم با سربلندی عبور کنیم.

دیدگاه کاربران

ناشناس۵۸۶۲۸۵۱۰:۵۷:۲۸ ۱۳۹۷/۷/۱۷
بی زحمت مهرت را ببر پتروشیمی های خصولتی که ارزشان را نیاوردند
ناشناس۵۸۶۳۷۱۱۱:۴۸:۲۳ ۱۳۹۷/۷/۱۷
لطفا زمان بررسی اتهامات مالی اخوی جانتان برای مردم اعلام شود
ناشناس۵۸۶۶۶۳۱۴:۳۷:۵۵ ۱۳۹۷/۷/۱۷
اولا پول های ازاد شده برجام چه شد ثانیا پول های نفت و مالیات چه می شود ثالثا سیل نقدیندگی باید مدیریت شود پول زیاد است مدیریت نیست
ناشناس۵۸۶۷۲۳۱۵:۱۳:۱۵ ۱۳۹۷/۷/۱۷
پول هست ولی مدیریت نیست!!!!! نظم نیست!!!! شفافیت نیست !!!!
استاد۵۸۶۸۰۳۱۶:۰۷:۳۱ ۱۳۹۷/۷/۱۷
کسی جرئت ندارد به شما پاسخ دهد.
ناشناس۵۸۶۸۰۶۱۶:۰۹:۳۸ ۱۳۹۷/۷/۱۷
جهانگیری: پول باشد ننه جان من هم می‌تواند کار انجام دهد پولهای صادرات نفت و گاز و 150 میلیارد دلار پولهای آزاد شده هست بهتر هست ننه جان خودتان جانشین شما شود
ناشناس۵۸۷۱۸۳۲۱:۵۲:۴۹ ۱۳۹۷/۷/۱۷
واقعا نمیدونی پولهای برجام چه شد!!!
علی۵۸۶۴۱۸۱۲:۱۲:۰۱ ۱۳۹۷/۷/۱۷
پولی که دولت روحانی چاپ کرد یا از جیب مردم بیرون کشید مغول نکرد
ناشناس۵۸۶۴۹۸۱۳:۰۰:۴۵ ۱۳۹۷/۷/۱۷
پس لطف کن بزار ننه جونت بیاد کار کنه . پول هست قدرت هست اما عرضه کار کردن نیست . بزار ننه جونت بیاد اون بهتر بلده کارکنه
ناشناس۵۸۶۵۷۵۱۳:۵۰:۲۵ ۱۳۹۷/۷/۱۷
چرا پای ننه اش را پیش کشیده
ناشناس۵۸۶۵۷۷۱۳:۵۰:۴۶ ۱۳۹۷/۷/۱۷
اسحاق!! ادعاهای تو رو داداش جونت ثایت کرد!!!!!!
ناشناس۵۸۶۷۲۵۱۵:۱۵:۱۴ ۱۳۹۷/۷/۱۷
با پول مهریش میتونه یک پتروشمیمی راه بندازه
ناشناس۵۸۶۸۲۱۱۶:۱۹:۳۳ ۱۳۹۷/۷/۱۷
علت بالا رفتن دلار می دانید چیست ؟ پتروشیمی ها و .... دلار خود را در بازار ازاد می فروشند و وارد ایران نمی کنند البته غیر ممکنه دولت خبر نداشته باشه ! ۲۰ میلیارد دلارِ پتروشیمی‎ها و فولادی‎ها از بازار سلیمانیه و هرات سردرآورد https://www.alef.ir/news/3970707028.html
ناشناس۵۸۶۸۴۵۱۶:۲۹:۳۷ ۱۳۹۷/۷/۱۷
با نقدینگی 500 میلیارد تومن شروع کرد رسنده به 1600 میلیلرد 1000 میلیلرد پول خلق و چاپ کرده بعد میگه پول هم نیست!
ناشناس۵۸۶۸۸۹۱۷:۰۸:۰۷ ۱۳۹۷/۷/۱۷
دولت روحانی طی 5 سال 1000 هزار میلیارد پول چاپ کرد این پول ها کجا رفته ؟ چطوری پول نیست ؟ پس این همه رانت های چند صد هزار میلیاردی کجا می رود ؟ پول هست منتهی رانت می شود و در جیب دوستان و هم حزبی ها می رود
ناشناس۵۸۶۲۹۱۱۰:۵۹:۵۳ ۱۳۹۷/۷/۱۷
آیا حاضری این مهر را بر پیشانی بردار خود بزنی؟؟؟؟
ناشناس۵۸۶۲۹۳۱۱:۰۰:۲۹ ۱۳۹۷/۷/۱۷
داستان کی بود کی بود من نبودمه
ناشناس۵۸۶۷۷۳۱۵:۴۴:۵۹ ۱۳۹۷/۷/۱۷
جناب جهانگیری توجه فرمایید که اگراصلا هم پول نباشد، نه تنها ننه جانها که از جنابعالی و دیگران هم کاری بر نمی اید.
ناشناس۵۸۶۳۰۰۱۱:۰۳:۴۵ ۱۳۹۷/۷/۱۷
در حال حاظر گران فروشی چهار برابری قیمت دلار از سوی مقامات خیانت بزرگ هست
ناشناس۵۸۶۳۰۳۱۱:۰۷:۴۷ ۱۳۹۷/۷/۱۷
ببخشید ما اینهمه کم کاری کردیم. شما که از اول جزء مسوولان مملکتی نبودین تازه از راه رسیدین مشکلات رو دیدین. مردم از شما عذر می خوان به خاطر کم کاریشون!
ناشناس۵۸۶۳۰۸۱۱:۱۳:۱۴ ۱۳۹۷/۷/۱۷
بسم الله. فکر کنم باید با خود جهانگیری شروع کنیم
ناشناس۵۸۶۶۸۵۱۴:۵۲:۰۳ ۱۳۹۷/۷/۱۷
داداشش که یک دسته گل دیگه به آب داده
ایرانی۵۸۶۳۱۱۱۱:۱۴:۰۰ ۱۳۹۷/۷/۱۷
و اگر اثر نکرد در فاز بعدی مادام العمر به کانادا تبعیدش کنیم !! این تنبیه شدید تر می باشد.
ناشناس۵۸۶۳۱۵۱۱:۱۸:۰۹ ۱۳۹۷/۷/۱۷
پول هست شما اگه هنر داشتید سرمایه ها را درست هدایت کنید. که فکر یک بچه 5 ساله از شما ها در جهت مسیر سرمایه بهتر از شما ها کار میکنه.
ناشناس۵۸۶۳۲۴۱۱:۲۲:۳۳ ۱۳۹۷/۷/۱۷
البته اثرات پولدار بودنتونو کشورهایی غیر از ایران دیدن
ناشناس۵۸۶۳۲۹۱۱:۲۴:۲۸ ۱۳۹۷/۷/۱۷
مقایسه بفرمایید نتایج عملی این دو دیدگاه رو: شهید تهرانی مقدم: فقط آدم های ضعیف به اندازه امکاناتشون کار می کنن جهانگیری: پول باشه ننه من هم ...
سعید۵۸۶۳۴۵۱۱:۳۰:۳۸ ۱۳۹۷/۷/۱۷
جهانگیری: پول باشد ننه جان من هم می‌تواند کار انجام دهد. ننه جان شما اگر کار بلد بود، شما را خوب تربیت می‌کرد!
ناشناس۵۸۶۶۷۰۱۴:۴۲:۱۱ ۱۳۹۷/۷/۱۷
احترام مادر ایشان را نگه دارید
ناشناس۵۸۷۰۴۹۱۹:۳۱:۴۳ ۱۳۹۷/۷/۱۷
روستاییان به مادر بزرگ مبگت ننه جان یا همون نجون
علی۵۸۷۱۲۴۲۰:۵۸:۰۵ ۱۳۹۷/۷/۱۷
احترام امامزاده را متولیش نگه می دارد. ...
ناشناس۵۸۷۱۷۸۲۱:۴۸:۴۵ ۱۳۹۷/۷/۱۷
معرکه گفتی .
حمید۵۸۶۳۶۱۱۱:۳۹:۴۸ ۱۳۹۷/۷/۱۷
شاید مدیریت ننه جان شما بهتر از مدیریت شخص شما باشد !!
ناشناس۵۸۶۳۷۵۱۱:۵۰:۰۴ ۱۳۹۷/۷/۱۷
جالبه که شما متوقعی مردم پول نگیرن و کار کنن! از خودتان شروع کنید و حقوق نجومی تان را کم کنید تا مردم بدون پول کار کنند.
ناشناس۵۸۶۳۹۰۱۱:۵۷:۲۲ ۱۳۹۷/۷/۱۷
ارازل اسلاحتلب را باید از سیستم سیاسی و اجتماعی کشور بیرون بریزیم تا اوضاع کشور آرام شود
ناشناس۵۸۶۳۹۹۱۱:۵۹:۳۸ ۱۳۹۷/۷/۱۷
منم موافق ام . نه نه جان شما از شما بهتر بلد است . شما خانواده خود را هم نمی توانید اداره کنید.
ناشناس۵۸۶۴۲۶۱۲:۱۴:۱۹ ۱۳۹۷/۷/۱۷
پول که بود شما و دوستانتون غیبش کردی و معلوم نیست کجا بردی آقای جهانگیری
ناشناس۵۸۶۴۶۷۱۲:۴۲:۳۷ ۱۳۹۷/۷/۱۷
فعلا که باتوزیع دلار۴۲۰۰تومانی معروف به دلارجهانگیری ورانت هزاران میلیاردتومانی دست ننه جان رو از پشت بستی جناب خان جهانگیری
بهنام۵۸۶۴۷۰۱۲:۴۲:۵۲ ۱۳۹۷/۷/۱۷
جناب یه سوزن به خودت بزن یه جوالدوز به دیگران.
ناشناس۵۸۶۴۷۹۱۲:۴۹:۰۵ ۱۳۹۷/۷/۱۷
پس چرا زمان احمدی نژاد با اون درامد رویایی نفت ما بد بخت تر شدیم ؟؟
ناشناس۵۸۷۰۳۶۱۹:۱۳:۵۳ ۱۳۹۷/۷/۱۷
خدارو شکر به روحانی رای دادی و از بدبختی درآمدی
ناشناس۵۸۶۵۲۲۱۳:۱۵:۰۲ ۱۳۹۷/۷/۱۷
اتفاقا پیشنهاد خیلی خوبیه. ننه جانتان را هم جذب کنید که ملت از خدمات ایشان هم استفاده نمایند. با تشکر
ناشناس۵۸۶۵۳۶۱۳:۲۶:۵۳ ۱۳۹۷/۷/۱۷
یعنی دقیقا شدید مثل احمدی نژاد بلکه بدتر از اون
ناشناس۵۸۷۰۵۸۱۹:۳۵:۰۱ ۱۳۹۷/۷/۱۷
صدرحمت به اون والا
ناشناس۵۸۶۵۴۸۱۳:۳۳:۲۷ ۱۳۹۷/۷/۱۷
آیا برادر این آقا با داشتن بانک و پول فساد نکرد ؟؟؟؟؟ آیا ریاست ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی دست ایشان نبود که ماهها تعطیل شد .
ناشناس۵۸۶۵۸۵۱۳:۵۴:۵۰ ۱۳۹۷/۷/۱۷
اون کیه منفی زده.
ناشناس۵۸۶۵۹۸۱۴:۰۱:۰۲ ۱۳۹۷/۷/۱۷
ما تا وقتی شما و امثال شما رو داریم با پول و بدون پول امیدی به بهبودی اوضاع نداریم...
ناشناس۵۸۶۷۴۳۱۵:۲۵:۳۱ ۱۳۹۷/۷/۱۷
کسی میدونه الآن جهانگیری چه کار مثبتی انجام میده؟
ناشناس۵۸۶۶۱۷۱۴:۰۸:۴۲ ۱۳۹۷/۷/۱۷
چقدر اینها رو دارند واقعا خیلی تعجب دارد ؟؟
ناشناس۵۸۶۶۴۳۱۴:۲۱:۳۳ ۱۳۹۷/۷/۱۷
جناب جهانگیری چهل سال با پول فراوان حاصل از نفت کشور داری تمرین گردید نتیجه این شد آیا چهل سال برای کشور داری کافی نبود تاریخ کشورهای جنگ زده مانند آلمان را بخوانید آلمان با خاک در جنگ جهانی دوم یکسان شد چگونه آلمان یکی از
سهیل۵۸۶۶۵۷۱۴:۳۳:۲۷ ۱۳۹۷/۷/۱۷
منظورش این بوده که کاراییکه من و داداشم با پول ملت کردیم ننه ام هم بلده بکنه :|
ناشناس۵۸۶۶۵۸۱۴:۳۳:۴۲ ۱۳۹۷/۷/۱۷
پول شر لازم اما کافی نیست مدیریت نیز لازم است!
ناشناس۵۸۶۶۵۹۱۴:۳۴:۱۶ ۱۳۹۷/۷/۱۷
معاون محترم حرف هایت بی اعتبار شده اما : اسحاق جهانگیری امروز در پنجمین همایش روزی ملی روستا و عشایر اظهار کرد: روستا کانون اصلی تولید کشور است و از سازه‌های اصلی هویت‌بخشی به کشورمان به حساب می‌آیند. اما این جمله ات را می پسندم چون هویت کشورمان را تهرانی ها.. می برند
ناشناس۵۸۶۶۶۶۱۴:۴۰:۳۲ ۱۳۹۷/۷/۱۷
آقای جهانگیری غلط کردیم به حسن روحانی رای دادیم تو رو به خدا فقط برید
سعیدروشن کرمانشاهی۵۸۶۶۷۹۱۴:۵۰:۲۸ ۱۳۹۷/۷/۱۷
به ننه جان بفرمایی پول هست اگه مشنول قانون منع بکارگیری بازنشسته ها نمیشه تشریف بیاره کارکنه
ناشناس۵۸۶۷۰۹۱۵:۰۳:۱۰ ۱۳۹۷/۷/۱۷
اون دولت قبل را خوب تخریب کردید.........اون دنیا باید جواب بدهید..........
ناشناس۵۸۶۷۳۳۱۵:۲۱:۰۷ ۱۳۹۷/۷/۱۷
خود شما مصداق اینی که فقط پول برای اداره امور کافی نیست
ناشناس۵۸۶۷۵۵۱۵:۳۱:۵۸ ۱۳۹۷/۷/۱۷
آقای‌معاون محترم چنانچه با فرغون‌ پول به مدیران‌ ارشد فعلی‌بدهید نتیجه همین است که جنابعال می بینید
ناشناس۵۸۶۷۷۴۱۵:۴۵:۳۵ ۱۳۹۷/۷/۱۷
جناب جهانگیری توجه فرمایید که اگراصلا هم پول نباشد نه تنها ننه جانها که از جنابعالی و دیگران هم کاری بر نمی اید.
ناشناس۵۸۶۸۵۷۱۶:۳۶:۳۳ ۱۳۹۷/۷/۱۷
زمان احمدینژاد با درآمد ۶۵۰ میلیاردی ننه جان شما کجا بود؟؟؟؟شما و اصولگراها یک کشور رو خراب کردید.
ناشناس۵۸۶۹۸۶۱۸:۳۳:۳۷ ۱۳۹۷/۷/۱۷
پول هم باشد به داداش و اقوام میرسد نه مردم
ناشناس۵۸۷۰۶۶۱۹:۴۵:۴۰ ۱۳۹۷/۷/۱۷
لطفا استعفای جمعی.
حمید۵۸۷۱۲۱۲۰:۵۱:۴۲ ۱۳۹۷/۷/۱۷
لطفا این حرفا بزارید انتخابات 1400 بزنید نه حالا که به گل فرو رفتین جناب جهانگیری مردم یادتونه جهانگیری چی می گفت
ناشناس۵۸۷۱۷۹۲۱:۵۰:۵۶ ۱۳۹۷/۷/۱۷
بعد از ننجون کروبی نوبت ننجون جهانگیری است.
ناشناس۵۸۷۱۸۶۲۱:۵۵:۰۷ ۱۳۹۷/۷/۱۷
غیر از پول جناب جهانگیری عرضه انجام کار هم لازمه از ننه جون بپرس بهت میگه
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  18. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  19. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  20. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  21. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  22. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  23. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین