حمله موشکی سپاه به مقر طراحان حمله تروریستی اهواز/ گوشمالی به تروریست‌ها با ۶ موشک بالستیک و پهپاد + فیلم و عکس

گروه سیاسی الف،   3970709017 ۱۲۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به حادثه تروریستی اخیر اهواز مقر تروریست ها و سران گروهک های تکفیری را در شرق فرات در سوریه هدف حمله موشک های بالستیک قرار داد.

حمله موشکی سپاه به مقر طراحان حمله تروریستی اهواز/ گوشمالی به تروریست‌ها با ۶ موشک بالستیک و پهپاد + فیلم و عکس

به گزارش الف، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد دوشنبه از هدف قرار دادن مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در شرق فرات در کشور سوریه با چندین فروند موشک بالستیک زمین به زمین، از سوی یگان موشکی نیروی هوافضای سپاه خبر داد.

بر اساس اطلاعات اولیه دریافتی شمار زیادی از تروریست‌های تکفیری و سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در این حمله موشکی به هلاکت رسیده و یا مجروح شدند.

دقایقی پس از شلیک موشک های سپاه به سمت مقر تروریستهای تکفیری در سوریه، 7 فروند پهپاد نیز اقدام به بمباران و موشک باران مقرهای تروریستها در این منطقه کردند.

طبق اخبار رسیده، موشک های شلیک شده از دو نوع ذوالفقار(750 کیلومتر) و قیام (800 کیلومتر) بودند.

روی موشک بدنه لااقل یکی از این موشکها، سه شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود» نوشته شده بود.

اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

در پی جنایت تروریستی ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۷ اهواز که به شهادت ۲۵ تن و مجروح شدن ۶۹ تن از مردم مظلوم و بی دفاع و نیرو‌های مدافع میهن اسلامی منجر گردید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استعانت از ذات اقدس باریتعالی، به نیابت از ملت سرافراز ایران و خانواده‌های معظم شهیدان، در لبیک به ندای مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) برای انتقام خون این شهدا، به ویژه کودک ۴ ساله و جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس از تروریست‌ها و گوشمالی عوامل بزدل این حادثه، ساعت ۲ بامداد امروز (دوشنبه ۹ مهرماه) محل استقرار و تجمع تروریست‌های تکفیری تحت حمایت امریکا و قارون‌های منطقه در شرق فرات در کشور سوریه را مورد ضربه موشکی قرار داد.

طی این عملیات که با نام «ضربت محرم» و با رمز مقدس «یا حسین (ع)» انجام شد، تعداد ۶ فروند موشک بالستیک میان برد از پایگاه‌های موشکی نیروی هوا فضای سپاه در غرب کشور شلیک و تروریست‌های مزدور و جنایتکار از فاصله ۵۷۰ کیلومتری هدف ضربات مهلک و مرگبار قرار گرفتند.

متعاقبا ۷ فروند پهپاد رزمی این نیرو مواضع و مقر‌های تجمع و پشتیبانی تروریست‌های مزدور استکبار جهانی را بمباران کردند.

بر اساس اطلاعات و گزارش‌های دقیق دریافتی، در این عملیات تعدادی از سرکردگان و عناصر موثر جنایت اخیر تروریست‌ها به هلاکت رسیده و یا مجروح شده اند، همچنین زیرساخت‌های آمادی و انبار ذخیره مهمات آنان منهدم گردید.

در این رهگذر یادآور می‌شود؛ جمع بندی و رهگیری شواهد و قراین جنایت اخیر اهواز، فرزندان ملت ایران را به مقر تروریست‌ها در شرق سوریه که توسط امریکا هدایت و پشتیبانی شده و در راستای اهداف شیطانی تروریسم دولتی کاخ سفید و منافع رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه عمل می‌کند، رسانید و سپس با طراحی و برنامه ریزی دقیق اطلاعاتی و میدانی، نقاط تعیین شده، آماج موشک‌های نقطه زن قرار گرفت.

در پایان به هموطنان عزیز اطمینان می‌دهیم، همانگونه که بار‌ها اعلام شده است، امنیت ملت ایران خط قرمز نیرو‌های مسلح بوده و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی و مشارکت سایر نیرو‌های نظامی، انتظامی و اطلاعاتی کشور در صیانت از ایران اسلامی و تامین امنیت و آرامش جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و مشت آهنین خود را همچنان مهیای پاسخ قاطع و کوبنده به هر گونه شرارت و شیطنت دشمنان قرار خواهد داد.

تکذیب یک خبر بی اساس در مورد موشک‌های سپاه پاسداران

شب گذشته نیروی هوافضای سپاه، با حمله موشکی به مقر سرکردگان حملات تروریستی اهواز در شرق فرات، تعدادی از تروریست‌ها را به هلاکت رساند.

همزمان با انتشار این خبر، برخی در فضای مجازی مدعی شدند، یکی از موشک‌ها در نقطه‌ای در استان کرمانشاه سقوط کرده است. 

هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه در گفت‌و‌گو با ایرنا این ادعا را تکذیب کرد. وی درباره اینکه گویا تصاویری از آتش‌سوزی در این منطقه منتشر شده است، گفت: خیر؛ مطلقاً اتفاقی در این منطقه رخ نداده است.

این موشک ها با عبور از آسمان عراق، به شرق فرات در سوریه اصابت کردند.

سپاه پاسداران یک سال قبل نیز در پاسخ به حملات تروریستی داعش در تهران، با 6 فروند موشک، مقر آنها در دیرالزور را با موشک های ذوالفقار و قیام هدف قرار داده بود.

* قیام

موشک بالستیک میان برد «قیام» در 29 مرداد ماه سال 89 برای اولین با موفقیت تست و شلیک شد.

‌این موشک از کلاس جدید موشک‌های ایرانی بود که دارای ویژگی‌های فنی جدید و قدرت تاکتیکی منحصر به فرد است به طوریکه آن را را دروازه ورود ایران به عرصه جدید در ساخت موشک‌های بالستیک و گفته شد این موشک خلاصه‌ای از تجربه 25 ساله صنعت دفاعی کشور در عرصه هوافضا تا آن روز است که نداشتن بالک به عنوان یکی از ویژگی های آن، علاوه بر افزایش سرعت، قابلیت پرتاب موشک از انواع لانچرهای خاص را به آن می‌دهد.

این موشک بالستیک  بنا بر ماموریت‌های تعریف شده، می‌تواند اهداف را در فواصل مختلف مورد اصابت قرار دهد.

سردار حاجی‌زاده پیش از این در این رابطه گفته بود: «حاج حسن -طهرانی مقدم- یک بار برنامه‌ریزی کرد که به بُرد 2 هزار کیلومتر برسیم. پس از آن برنامه دیگری داشت و معتقد بود که باید برگردیم و خلاءهای این بُرد را به لحاظ کمی و کیفی برطرف کنیم.

‌در این زمان بود که احساس شد یک موشک با برد 800 کیلومتر برای اهداف آمریکایی نیاز داریم اما نه با ابعاد و اندازه موشک‌های بزرگ.»

فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود: «موشکی مدنظر شهید طهرانی‌مقدم بود که با برد 800 کیلومتر، ابعادی به اندازه موشک شهاب1 داشته باشد.»

سرعت آماده سازی و شلیک موشک قیام، یکی دیگر از ویژگی های مهم آن است و البته تمامی ویژگی‌ها از قبیل جنس، مواد و دیگر خصوصیات نیز در این موشک رادارگریز مد نظر قرار گرفته است.

امروز میزان انبوهی از موشک بالستیک قیام تحویل نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شده است.

تصاویر شلیک های امروز

* ذوالفقار

موشک سوخت جامد، تاکتیکی و نقطه‌زن «ذوالفقار»، موشکی مایل پرتاب با برد 750 کیلومتر است. این موشک ضدجمینگ بوده و تعداد انبوه آن تاکنون در اختیار سپاه پاسداران قرار گرفته است.

این موشک اولین بار در مراسم رژه نیروهای مسلح (شهریورماه سال قبل) در بندرعباس رونمایی شده بود.

برخورداری از سکوی پرتاب متحرک و خودکشی، رادار گریزی، قابلیت نقطه زنی، سبک و تاکتیکی بودن را از دیگر ویژگی های موشک ذوالفقار است.

موشک «ذوالفقار» در کلاس موشک «فاتح» قرار دارد که دقیق ترین موشک ایرانی است.

موشک فاتح در انواع مختلف با بردهای 300 تا 750 کیلومتر است.

از این مدل موشک، انواع دریایی نیز به نام های «خلیج فارس» و «هرمز» با برد 300 کیلومتر ساخته شده است.

تصاویر شلیک های امروز

در جریان حمله تروریستی عناصر وابسته به گروهک‌های تکفیری به مراسم رژه 31 شهریور اهواز، بیش از 20 نفر از هموطنان به شهادت رسیده و چند نفر نیز مجروح شدند.

دیدگاه کاربران

علی۵۷۳۳۴۳۰۸:۰۷:۵۹ ۱۳۹۷/۷/۹
بسمه تعالی ببوسم دست آنکس که زد دکمه شلیک
ناشناس۵۷۳۶۷۶۱۰:۳۲:۲۷ ۱۳۹۷/۷/۹
برای کسانی که منفی زدن متاسفم
ناشناس۵۷۳۶۷۸۱۰:۳۲:۵۷ ۱۳۹۷/۷/۹
منفی هایی که از عربستان زده میشه..
ناشناس۵۷۳۸۱۳۱۱:۴۶:۱۰ ۱۳۹۷/۷/۹
خب احساس خطر میکنن و از ترسشون میان منفی میزنن . دارن فکر میکنن که وقتی این موشکها بره سراغ سعودی و امارات و ... ، چه بلایی سر این آواره های جیره خور میاد
ناشناس۵۷۴۳۸۹۱۵:۵۶:۵۱ ۱۳۹۷/۷/۹
حالا نمیشد قبل ترور موشک میزدن که نیان مردما بکشن
ناشناس۵۷۳۸۱۷۱۱:۴۷:۰۵ ۱۳۹۷/۷/۹
دولت تاتیر ومرداد 500یورو 5000تومانی برای سفر به گرجستان و ترکیه و1000 یورو برای کشور مالزی اختصاص داد بعد امدند بااختلاف 10هزار تومان در بازار فروختند و پول هتل و مسافرتشان مجانی شد تازه شاید سود هم کردنداما برای کربلا رفتن باید از بازار دلار 17000تومانی خرید درصورتیکه در عراق فقط دینار قبول میکنند وهردینار14تومان است یک فلافل در عراق 22500بدون نوشابه هزینه دارد کرایه نجف مهران 225000 وهواپیما 2200000.نتیجه دولت لیبرال سرمایه داری همین میشود.
ناشناس۵۷۳۸۵۴۱۲:۰۱:۳۳ ۱۳۹۷/۷/۹
باید با عربستان به توافق برسیم بجای اینکه تو سر هم بزنیم
ناشناس۵۷۴۰۶۶۱۳:۲۴:۳۱ ۱۳۹۷/۷/۹
عجب!!!! اصلاح طلب ها هم اینجوری نیستن کجایی هستی؟
ناشناس۵۷۴۴۵۷۱۶:۲۶:۴۵ ۱۳۹۷/۷/۹
نه داداش این اصل تفکر اصلاحاتی هاست، مگه یادت رفته میخواستن با داعش! خدا وکیلی با داعش! داعشا! کنار بیان!
حمید۵۷۴۶۸۱۱۸:۳۷:۲۷ ۱۳۹۷/۷/۹
!عربستانی ! اسرائیلی
ناشناس۵۷۴۸۳۹۲۰:۳۴:۴۱ ۱۳۹۷/۷/۹
نون خورهای ال سعود
ناشناس۵۷۴۰۷۶۱۳:۲۷:۱۷ ۱۳۹۷/۷/۹
مزدور عربستان هست ایشون
ناشناس۵۷۴۵۸۰۱۷:۲۳:۴۷ ۱۳۹۷/۷/۹
شما برس! ما به حسابشان می رسیم!
ناشناس۵۷۴۸۴۰۲۰:۳۴:۴۲ ۱۳۹۷/۷/۹
با یک مشت بربر وحشی بیابونی ؟ از کرامات شیخ شما اینست !
یزدان۵۷۵۰۸۶۰۰:۲۸:۰۳ ۱۳۹۷/۷/۱۰
خدا شفات بده عزیز.مگه میشه با این گاو شیرده کنار اومد آخه.هر کارش کنی عرب.عررررررررب
ناشناس۵۷۴۵۲۶۱۷:۰۰:۰۱ ۱۳۹۷/۷/۹
گویا داعشی ها هم به سایت الف عادت کرده اند نمی توانند از منفی دادن دست بردارن.
پلنگ های شیراز۵۷۵۱۴۲۰۳:۵۱:۵۰ ۱۳۹۷/۷/۱۰
زنده باد ایران
ناشناس۵۷۳۳۵۳۰۸:۱۵:۰۷ ۱۳۹۷/۷/۹
انشا... بر تعداد موشکها افزوده شود. بطوریکه بتوان هزاران موشک را همزمان شکیک کرد
ناشناس۵۷۳۵۰۳۰۹:۲۲:۰۱ ۱۳۹۷/۷/۹
حاجی، مگس رو که با آر.پی.جی نمیزنن!
توحید۵۷۳۶۵۰۱۰:۱۸:۲۶ ۱۳۹۷/۷/۹
شک نکن همین الان هم هزاران موشک رو هم زمان میتونیم شلیک کنیم فعلا نیاز نبوده
ناشناس۵۷۳۸۱۹۱۱:۴۷:۲۰ ۱۳۹۷/۷/۹
نمیشه که هر دفعه صبر کنیم تا اونها بیان و مردم بیگناه رو بکشن بعد ما موشک بارونشون کنیم . وقتی از مواضع و موقعیت اونها اطلاع داریم باید خودمون کار رو یکسره کنیم و همه اونها رو نابود کنیم .
ناشناس۵۷۴۴۸۶۱۶:۴۵:۵۵ ۱۳۹۷/۷/۹
وقتی در سوریه و عراق به جنگ تکفیری ها رفتیم، اما اصلاحاتچی ها چقدر اما و اگر اوردند که تا به مرزهای ما نرسیدند چرا ما رفتیم سراغشان در حالی که خود اونها از همان ابتدا شعارشان حمله و هدف ایران بود
ناشناس۵۷۴۵۳۱۱۷:۰۱:۳۱ ۱۳۹۷/۷/۹
ان شاء الله برای زدن اسرائیل شاهد همچین صحنه ای خواهی بود
صبا۵۷۳۳۶۱۰۸:۱۷:۴۶ ۱۳۹۷/۷/۹
الحمدلله
نورا۵۷۳۳۶۸۰۸:۲۰:۰۱ ۱۳۹۷/۷/۹
سلام خدا بر دلاور مردان. دل مادر شهید چهار ساله را شاد کردید. کاش دیگر مسئولین هم در عمل به وعده هایشان اینقدر سرعت به خرج می دادند.
مهرداد اهورایی۵۷۳۳۷۲۰۸:۲۴:۳۴ ۱۳۹۷/۷/۹
درود الله بر سپاهیان افتخار آمیز وطن. منتظر انتقام های ویرانه گرانه شما تا نابودی کامل کفاران داعش و منافقین جنایت کار هستم. ااز قطره قطره از خون های ریخته شده هر ایرانی در نقطه نقطه این سر زمین قاطعانه دفاع کنید. الله یار و یاور شما و ملت مظلوم ایران باشد. نفرین و لعنت بر آمریکا, اسرائیل, عربستان و امارات و منافقین و داعشیان خبیث. مهرداد اهورایی از ارومیه
ناشناس۵۷۳۳۷۴۰۸:۲۵:۱۳ ۱۳۹۷/۷/۹
بعد از این همه بمباران توسط روسیه و امریکا واقعا این 5 تا موشک چه تاثیری می تواند داشته باشد ؟ به خصوص اینکه نیروهای نظامی ایران 7دسال است که با داعش در جنگ هستند.
ناشناس۵۷۳۶۴۵۱۰:۱۵:۲۶ ۱۳۹۷/۷/۹
ببند دهنت را که هرکاری دراین کشور میشه را با بی هنری خودتون مقایسه میکنین. معنی ارسال این موشکهای دقیق را اربابان تروریستها میفهمند. تو هم که نمیفهمی مهم نیست.
ناشناس۵۷۴۲۲۵۱۴:۳۳:۰۲ ۱۳۹۷/۷/۹
باحرفت موافقم اما با ادبیاتت نه داری با یه هموطنت حرف میزنی نه داعش
ناشناس۵۷۴۶۰۸۱۷:۳۷:۱۸ ۱۳۹۷/۷/۹
از کجا میدونی این یه هموطنه؟
ناشناس۵۷۴۸۰۴۲۰:۰۴:۵۵ ۱۳۹۷/۷/۹
ادبیاتت شبیه داعش های تندرویه
ناشناس۵۷۳۶۵۴۱۰:۲۰:۵۴ ۱۳۹۷/۷/۹
هدف این بمباران متفاوت بود و در عین حال اهداف روسیه و مریکا در بمباران نیز کاملا متفاوت هست
ناشناس۵۷۳۶۶۶۱۰:۲۶:۵۱ ۱۳۹۷/۷/۹
کجایی هستی؟ فکر نکنم ایرانی باشی؟
ناشناس۵۷۳۷۲۷۱۱:۰۹:۱۵ ۱۳۹۷/۷/۹
بمباران توسط آمریکا؟ خدا شما رو شفا بده
ناشناس۵۷۴۲۷۳۱۴:۵۰:۴۴ ۱۳۹۷/۷/۹
شهر رقه پایتخت داعش را نکنه فکر کردی روسیه پس گرفت ؟زیر بمباران های امریکا از داعش پس گرفته شد.
ناشناس۵۷۴۵۴۲۱۷:۰۳:۵۳ ۱۳۹۷/۷/۹
واقعاً براتون متاسفانم که تو ذهنتون از آمریکا یه غول همه فن حرف ساختین.
ناشناس۵۷۴۸۸۹۲۱:۱۱:۱۰ ۱۳۹۷/۷/۹
تاثیر سوزش داعشی ها تاثیر سوزش دشمنان ایران تاثیر سوزش...
ابوالقاسم۵۷۳۳۸۳۰۸:۲۸:۱۵ ۱۳۹۷/۷/۹
خداقوت رزمندگان اسلام
ناشناس۵۷۳۴۱۵۰۸:۴۲:۱۱ ۱۳۹۷/۷/۹
الله اکبر
ناشناس۵۷۵۰۶۸۲۳:۵۹:۳۱ ۱۳۹۷/۷/۹
الله اکبر یعنی خدا بزرگ است چرا منفی می دهید؟
اسدی۵۷۳۴۱۶۰۸:۴۲:۱۵ ۱۳۹۷/۷/۹
سپاه؛ متشکریم
ناشناس۵۷۳۴۲۰۰۸:۴۳:۱۲ ۱۳۹۷/۷/۹
الله اکبر
ناشناس۵۷۳۴۲۱۰۸:۴۳:۴۹ ۱۳۹۷/۷/۹
عالیست. فقط ای کاش روش شعار نمی نوشتین
مازندرانی۵۷۳۸۱۶۱۱:۴۶:۵۳ ۱۳۹۷/۷/۹
البته شعار مرگ بر آمریکا ومرگ براسرائیل کافی بود چون آل سعود عددی نیست که آرزوی مرگ براش داشته باشیم .همین غرش موشک براشون کافیه .
ناشناس۵۷۴۵۴۳۱۷:۰۴:۴۷ ۱۳۹۷/۷/۹
مگه بازم دارین مذاکره می کنین که می ترسید خراب بشه!!!؟؟؟؟
ناشناس۵۷۵۰۱۴۲۲:۵۹:۳۶ ۱۳۹۷/۷/۹
خیلی حرف خوبی زدین. برنامه موشکی ایران و این ضربات موشکی به تررویستها خیلی مهم و لازمه اما این شعارنویسی ها به زیان ایران تموم میشه. ما باید این موشکها رو بعنوان ضامن صلح و امنیت در منطقه معرفی کنیم.
سعید۵۷۳۴۲۵۰۸:۴۴:۴۰ ۱۳۹۷/۷/۹
مگه پایان کار داعش قبلا اعلام نشده بود
هادی۵۷۳۴۸۸۰۹:۱۳:۱۳ ۱۳۹۷/۷/۹
پایان کار حکومت داعش در عراق اعلام شده بود. موشکها به خاک سوریه برخورد کرده اند.
ناشناس۵۷۳۵۶۶۰۹:۴۶:۵۵ ۱۳۹۷/۷/۹
اینها مانند تو مزدوران داعش هستن که نابود خواهند شد
ناشناس۵۷۳۵۸۹۰۹:۵۶:۲۵ ۱۳۹۷/۷/۹
داعش از نظر نظامی سقوط کرده و عملا نابود شده اما به صورت زیرزمینی و پراکنده در صحراها و بیابانها همچنان فعالیت میکنه، محدود اما به هرحال خطرناک. یک زمانی نصف عراق و نصف سوریه در اختیارش بود، یعنی دهها شهر و صدها روستا و میلیونها نفر جمعیت تحت فرمانش بودند، اما الان فقط چندتا روستای پرت و بیابان براش مانده.
ناشناس۵۷۳۷۶۳۱۱:۲۹:۰۵ ۱۳۹۷/۷/۹
این هموطن ما سوالی مطرح کرده بود و سوال خیلی ها هم هست ایا هر کسی که سوالی مطرح کرد را باید بهش تهمت بزنیم؟ حتی شرعا هم این کار اشکال دارد سوال خود من هم هست که چگونه وقتی گروهی از بین رفته میتونه این همه باعث شهید شدن و زخمی شدن شود؟
ناشناس۵۷۴۱۷۹۱۴:۱۲:۲۹ ۱۳۹۷/۷/۹
اصولا چند نوع داعش داریم. این نوع خاصشه
ناشناس۵۷۳۴۴۲۰۸:۵۱:۱۲ ۱۳۹۷/۷/۹
اینکارسپاه مایه مباهاته بایدازاول اینکارو میکردن دمشون گرم دست مریزاد
ناشناس۵۷۳۴۴۳۰۸:۵۱:۴۹ ۱۳۹۷/۷/۹
دمتون گرم
ناشناس۵۷۳۴۵۰۰۸:۵۵:۳۹ ۱۳۹۷/۷/۹
بالا خره باید معلوم بشه هر کسی نمیتونه بیاد هر غلطی بکنه .دوره بزن در رو تموم شد .
مهران۵۷۳۴۵۲۰۸:۵۶:۲۹ ۱۳۹۷/۷/۹
دم همه بچه های نظامی گرم سپاه وارتش و بسیج و وزارت دفاع انصافا تو این اوضاع اقتصادی که دولت برا مردم درست کرده حداقل این خبر کمی دل مردم رو شاد میکنه که انتقام خون شهدامون رو میگیریم
ناشناس۵۷۳۴۷۰۰۹:۰۴:۲۴ ۱۳۹۷/۷/۹
اگه آمریکا بمب اتم نداشت، جای امیدواری بود
ناشناس۵۷۳۵۸۶۰۹:۵۴:۲۴ ۱۳۹۷/۷/۹
آمریکا زمانی که از ویتنام هم شکست خورد بمب اتم داشت ولی هیچ کاری نتونست باهاش انجام بده و گورش رو از ویتنام گم کرد و رفت
ناشناس۵۷۳۵۸۸۰۹:۵۵:۴۷ ۱۳۹۷/۷/۹
یانکی ها با بمب اتم هم چیزی نیستن
ناشناس۵۷۳۶۱۸۱۰:۰۵:۴۸ ۱۳۹۷/۷/۹
خودت فهمیدی چه حرفی زدی؟
ناشناس۵۷۴۱۱۶۱۳:۴۱:۱۶ ۱۳۹۷/۷/۹
نه پروفسور
ناشناس۵۷۴۱۷۲۱۴:۰۸:۵۶ ۱۳۹۷/۷/۹
آیا ندیدی که خدا با اصصحاب فیل چه کرد؟
ناشناس۵۷۳۴۸۷۰۹:۱۳:۱۱ ۱۳۹۷/۷/۹
سپاه و نیروهای نظامی مایه عزت کشور هستند. دولت ناتوان از اداره قیمت گوجه فرنگی است.
ناشناس۵۷۳۴۹۶۰۹:۱۷:۵۴ ۱۳۹۷/۷/۹
ان شاء الله در عرصه اقتصادی هم به انچان قدرتی برسیم که هر کسی به اقتصاد ما ضربه زد همین گونه مقتدرانه جواب اقتصادی او را بدهیم. صدام کجایی که اقتدار نظامی ما را ببینی؟؟؟ و تو ای ترامپ! کجا خواهی بود در زمان اقتدار اقتصادی ما؟!!!
ناشناس۵۷۳۵۰۰۰۹:۲۱:۲۱ ۱۳۹۷/۷/۹
دستتون درد نکنههه
محسن۵۷۳۵۰۹۰۹:۲۳:۵۱ ۱۳۹۷/۷/۹
دوران بزن در رو تمام شده است. احسنت
ناشناس۵۷۳۵۱۸۰۹:۲۷:۰۶ ۱۳۹۷/۷/۹
6 تا موشک کافی نیست. ای کاش به تعداد شهدا موشک شلیک می کردید. در ضمن حالا که آسمان سوریه برای موشک های ما امن هست چرا از موشک های کروز در تعداد بالا استفاده نشد ؟
ناشناس۵۷۳۵۳۲۰۹:۳۷:۰۶ ۱۳۹۷/۷/۹
درود خدا بر فرزندان خمینی کبیر. فقط ایکاش یه گوشمالی اساسی به آل سعود نجس هم داده میشد
امید۵۷۳۵۳۶۰۹:۳۸:۲۰ ۱۳۹۷/۷/۹
بسم الله الرحمن الرحیم ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص. بدرستی خدا دوست دارد کسانی که در راه او جهاد و قتال می کنند گویی بنیانی آهنین اند. درود و صلوات خدا بر سپاهیان اسلام و مقاومت که هراسی وحشتناک بر دل دشمنان خدا قرار داده اند و این از لطف بی کران خداست که ایمان را در دل مومنان قرار داده است.
ناشناس۵۷۳۵۳۹۰۹:۳۹:۴۰ ۱۳۹۷/۷/۹
جووووون
کاوه۵۷۳۵۹۹۱۰:۰۰:۰۳ ۱۳۹۷/۷/۹
دمشون گرم .درود بر سپاهیان دلاور
ناشناس۵۷۳۵۷۷۰۹:۵۱:۵۸ ۱۳۹۷/۷/۹
انشالله که در خصوص تبلیغات روی موشک مصالح ملی لحاظ شده باشد و صرفا ایده احساسی نبوده باشد !
ناشناس۵۷۳۶۹۷۱۰:۴۷:۰۲ ۱۳۹۷/۷/۹
نشده. دلیلی برای جری کردن و دادن بهانه به دنیا وجود نداره. اگر کسی به ما حمله کرده ماهم جوابش را دادیم. حالا نوشتن این شعار مثل حمله به سفارت عربستان بهانه دستشان می دهد.
نجیب۵۷۳۷۳۸۱۱:۱۶:۴۶ ۱۳۹۷/۷/۹
چقدر فکر این دنیا هستید ای دنیاطلب ها. باید همواره برای اقامه حق قیام کرد و فکر ناراحت شدن کدخدا و عیادیش نبود. کی می خواهید به خدا برگردید؟ کدخداتون و عربستانتون ناراحت شد؟ به درک.
روح الله۵۷۴۱۱۰۱۳:۳۹:۴۷ ۱۳۹۷/۷/۹
دوست عزیز شتر سواری که دولا دولا نمیشه ما هر کاری انجام بدیم بهانه ای جدید ایجاد می کند ولی آنها هر غلطی بکنند کاملا قابل توجیه است گاهی مصلحت اندیشی های بی مورد موجب تحمیل خسارات سنگین تر نشود.
ناشناس۵۷۳۵۹۴۰۹:۵۷:۵۸ ۱۳۹۷/۷/۹
باید رسانه هایی مانند آمد نیوز را هم هدف قرار گرفت چون آنها هم در ایجاد فضای ناامنی در کشور و گمراه کردن عده ای خیلی موثر بودند
ناشناس۵۷۴۲۵۰۱۴:۴۱:۳۷ ۱۳۹۷/۷/۹
تا این لحظه 22 تا از کارمندای آمد نیوز منفی دادن :))))
محسن۵۷۳۶۰۳۱۰:۰۱:۳۵ ۱۳۹۷/۷/۹
بزودی تل‌آویو و حیفا
بمب۵۷۴۳۹۸۱۶:۰۱:۴۳ ۱۳۹۷/۷/۹
مگه بمب اتم ندارن؟
ناشناس۵۷۳۶۱۱۱۰:۰۳:۴۲ ۱۳۹۷/۷/۹
ایول به شرفشون
جهاد۵۷۳۶۱۵۱۰:۰۵:۰۸ ۱۳۹۷/۷/۹
هاشمی رفسنجانی بود که میگفت امروز دوره موشک سر اومده و دوره گفت‌وگوست؟
ناشناس۵۷۴۸۴۲۲۰:۳۶:۰۹ ۱۳۹۷/۷/۹
برخی از مشکلات مملکت ما ریشه در تفکرات همین فرد داره
محمدعلی سلمانی۵۷۳۶۱۶۱۰:۰۵:۲۰ ۱۳۹۷/۷/۹
دم بچه های سپاه گرم. دست همه تون را میبوسم. با این کثافتهای تکفیری باید با همین قدرت و قاطعیت برخورد کرد. زنده باشید دلاورها. دمتون گرم.
ناشناس۵۷۴۳۰۰۱۵:۰۰:۴۷ ۱۳۹۷/۷/۹
چند تا کثافت تکفیری هم زحمت کشیدن به پیغامتون منفی دادن که عرض ادبی کرده باشن :))
پیام۵۷۳۶۲۱۱۰:۰۷:۵۶ ۱۳۹۷/۷/۹
انشا الله موشک ها بیشمار شوند...یا علی مدد
مهندس هادی خیل نژاد۵۷۳۶۲۵۱۰:۰۹:۱۴ ۱۳۹۷/۷/۹
خداوند هزاران بار شاکرم که سپاه مقتدری داریم. از همه عوامل نظامی تشکر می کنم.دست رهبری رو هم از راه دور می بوسم. دشمنان خارجی و داخلی باید ار صحنه روزگار حذف شوند انشاالله.
سید۵۷۳۶۴۳۱۰:۱۵:۱۲ ۱۳۹۷/۷/۹
من متوجه نشدم چرا حتی برای الله و اکبر هم مخالفت شده یا سایت خراب است و یا خدای نکرده در کشور اینقدر...
ناشناس۵۷۳۹۳۵۱۲:۳۰:۰۲ ۱۳۹۷/۷/۹
اینا از همونجایی میاد که هشتگهای فارسی توئیتر ترند میشه!
اکسیر۵۷۳۶۷۱۱۰:۲۹:۴۵ ۱۳۹۷/۷/۹
سلام و درود ب روان پاک شهدای وطن.درود ب شرف همه کسانیکه در راه پیشرفت ایران عزیز در همه عرصه ها از جمله صنایع نظامی دلسوزانه زحمت میکشن.درود ب روح ش تهرانی مقدم. عزیزان هوا فضا دست خوش.بعنوان یه کرمانشاهی از اینکه مشت اهنین ایران از اینجا بر سر بزدلان تروریست فرود امد احساس غرور میکنم . فقط ایکاش شعار نوشته نمیشد. شعار چ تاثیری دارد جز ضرر؟بله باید دندان امریکا،اسرائیل،و ال سعود را خرد کرد ولی در این موقعیت با نوشتن چند کلمه بی خاصیت فقط منافع ملی ضرر میکند.
ناشناس۵۷۳۷۱۵۱۰:۵۷:۲۸ ۱۳۹۷/۷/۹
ما گرفتار شعار شده ایم حتی در موارد مهم و حساس هم دست از شعار بر نمیداریم .
ناشناس۵۷۴۳۰۲۱۵:۰۲:۴۰ ۱۳۹۷/۷/۹
اتفاقا تو این مورد شعار رو بر روی عمل نوشته بودن و روی سر تروریستها کوبوندنش
م۵۷۳۷۲۲۱۱:۰۴:۰۱ ۱۳۹۷/۷/۹
کاش امام راحل زنده بود و این موشک ها را میدید.
ناشناس۵۷۳۹۳۷۱۲:۳۱:۰۹ ۱۳۹۷/۷/۹
امام داره فرزاندش تو سپاه رو میبینه
ناشناس۵۷۳۷۳۱۱۱:۱۳:۴۹ ۱۳۹۷/۷/۹
دشمن ار تو سنگ خاره ای ، من آهنم...
ناشناس۵۷۳۷۳۶۱۱:۱۶:۱۶ ۱۳۹۷/۷/۹
روی این موشک ها مرگ بر رو ننویسید قدرت موشکه کم میشه. همین شعار ها رو ازش استفاده می کنند برای تبلیغ علیه خودمون.
ناشناس۵۷۳۷۴۰۱۱:۱۸:۰۰ ۱۳۹۷/۷/۹
مگه طراحان حمله تروریستی در عربستان و امارات نبودن ؟!!!
علی۵۷۳۹۲۶۱۲:۲۵:۲۹ ۱۳۹۷/۷/۹
نوبت به نوبت
ناشناس۵۷۴۰۹۶۱۳:۳۴:۱۷ ۱۳۹۷/۷/۹
اونجا هم می زنیم نگران نباش
ناشناس۵۷۴۶۱۸۱۷:۴۷:۳۹ ۱۳۹۷/۷/۹
تفاله هاشون توی ابوکمال جمع بودند دیگه ...
ناشناس۵۷۴۶۹۱۱۸:۴۸:۳۵ ۱۳۹۷/۷/۹
عربستان و امارات را یمن می زند
ناشناس۵۷۳۷۸۲۱۱:۳۶:۳۴ ۱۳۹۷/۷/۹
ما متشکریم. دست مریزاد به غیرت و شرف شما.
محمد۵۷۳۸۰۴۱۱:۴۳:۴۹ ۱۳۹۷/۷/۹
دست بچه های صنایع دفاع درد نکنه موشک ساخت وزارت دفاع است و سپاه پرتاب می کند!
ناشناس۵۷۴۳۱۰۱۵:۰۵:۲۲ ۱۳۹۷/۷/۹
ساخت فرزندان ایرانه
ناشناس۵۷۳۸۰۸۱۱:۴۴:۳۳ ۱۳۹۷/۷/۹
بچشید عذاب دنیا و آخرت را ای کودک کشان بی رحم!
نوید۵۷۳۸۳۵۱۱:۵۳:۴۶ ۱۳۹۷/۷/۹
خوب دو تا از این موشک ها رو هم میزدید تو تلاویو
ناشناس۵۷۴۲۹۲۱۴:۵۷:۴۴ ۱۳۹۷/۷/۹
نترس بابا.. نمیزنیمتون. نمیخواد منفی بدی.. فعلا حزب الله براتون کافیه. لازم شد ازرو زمین محوتون میکنیم
ناشناس۵۷۳۹۱۸۱۲:۲۳:۲۷ ۱۳۹۷/۷/۹
بله شغالان بدانند شیر هنوز در بیشه است
ناشناس۵۷۳۹۲۹۱۲:۲۷:۱۰ ۱۳۹۷/۷/۹
بالاخره ما نفهمیدیم کار که موضوع اهواز بوده است. اگر کار الاهواز بوده چرا در سوریه مقیم بوده اند؟
ناشناس۵۷۴۶۲۰۱۷:۴۸:۳۰ ۱۳۹۷/۷/۹
طراحان توی ابوکمال جمع بودند
ناشناس۵۷۳۹۶۱۱۲:۴۷:۱۹ ۱۳۹۷/۷/۹
دست مریزاد
پیما۵۷۳۹۹۰۱۲:۵۷:۲۹ ۱۳۹۷/۷/۹
ما زمانی خوشحال میشیم که پایگاه های آمریکا رو به خاطر تحریم های ظالمانه بزنید.
شاهرودی۵۷۴۰۶۰۱۳:۲۱:۰۷ ۱۳۹۷/۷/۹
ضمن تشکر از نظامیان عزیزمان،کاش مهار تورم را هم نظامیان تدبیر میکردند نه این سیاسیون حزبی
احمد۵۷۴۱۹۲۱۴:۱۵:۵۹ ۱۳۹۷/۷/۹
ای ولا انقدر بزنید تا نسلشون از زمین محمو شه به خدا یکبار کمه ده بار بزنین-ماشالا بچه های سپاه-دست مریضاد
ناشناس۵۷۴۲۰۲۱۴:۱۹:۱۳ ۱۳۹۷/۷/۹
اجرتون با خدا!
ناشناس۵۷۴۲۹۷۱۴:۵۸:۴۷ ۱۳۹۷/۷/۹
آقا یه موشکی هم بزنید به بازار موبایل ایران که ببینیم قیمت ها میشکنه یا نه , که ببینم منم می تونم یه گوشی بخرم یا نه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۵۷۴۷۸۷۱۹:۴۵:۲۸ ۱۳۹۷/۷/۹
اینجوری که بالاتر میره
ناشناس۵۷۴۳۰۵۱۵:۰۳:۲۸ ۱۳۹۷/۷/۹
دمتون گرم.رفاتحه برای شهید تهرانی
ناشناس۵۷۴۵۲۰۱۶:۵۷:۳۹ ۱۳۹۷/۷/۹
چند تا موشک هم در بازار دلار هرات و سلیمانیه و دوبی بزنن می تونیم یک نفس راحت بکشیم
احمد۵۷۴۸۹۵۲۱:۱۳:۴۴ ۱۳۹۷/۷/۹
هر چقدر که آمریکا و اسرائیل تونستند با موشک و راکت مانع حملات به مردمشون بشن شماها هم خواهید توانست. در مورد حق و باطل بودنشون البته داوری نمی کنم.
مدافع حرم۵۷۴۹۶۲۲۲:۱۲:۰۹ ۱۳۹۷/۷/۹
احسنت خدا قوت خدا قسمت کنه موشک های بعدی به قلب کثیف ریاض اصابت کنه مرگ بر آل سعود
مهدی۵۷۴۹۸۷۲۲:۴۵:۱۸ ۱۳۹۷/۷/۹
باعرض سلام وخسته نباشی اول بگم دمتون گرم خیلی گرم امیدوارم که سیلی آبداری باشه برای آمریکا وبدانندکه با دم شیر نبایدبازی کرد)( الله اکبر)( الله اکبر)( الله اکبر)( الله اکبر)
ناشناس۵۷۵۰۷۱۰۰:۰۴:۴۴ ۱۳۹۷/۷/۱۰
سپاه پاسداران ایران: متخصص، وطن پرست، بی ادعا... بی دلیل نیست که شبکه هایی مانند "من و تو" و "آمدنیوز" از هر روشی برای تخریب این نیروی کارآمد و استراتژیک ملی استفاده می کنند. همه ما ایرانی ها باید این نکته مهم را هر چه زودتر بفهمیم.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

    2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

    6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

    7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

    8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    10. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    11. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

    12. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

    13. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

    14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

    15. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

    16. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

    17. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

    18. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

    19. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

    20. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

    21. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

    22. یک سیلی برای تنبیه

    23. ضرب‌الاجل مجلس برای دولت / منتظر مدیریت بازار ارز هستیم  

    24. همسر سید مصطفی خمینی درگذشت

    25. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

    آخرین عناوین