برانکو: فقط می‌خواهم ببریم/ به هیچ وجه حق مصلحت اندیشی ندارم

گروه ورزشی الف،   3970704164

ما خیلی خوب همدیگر را می شناسیم و فکر نکنم آنقدر بتوانیم همدیگر را سوپرایز کنیم. می خواهید بپرسید پنالتی را چه کسی می زند؟

برانکو: فقط می‌خواهم ببریم/ به هیچ وجه حق مصلحت اندیشی ندارم

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در نشست خبری پیش از دیدار دربی پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

برانکو که در این نشست خبری با لباس قرمز رنگ حاضر شده بود، از حضور پر تعداد خبرنگاران استقبال کرد و در بخش اول صحبت های خود درباره این دیدار گفت: سرمربی پرسپولیس در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به جو بی نظم و پراستقبال اصحاب رسانه در نشست خبری گفت: خدمت همه دوستان عزیز سلام عرض می کنم. واقعا شاد هستم از اینکه این همه دوستان خبرنگار حضور دارند که خودش نشانگر اهمیت دربی است. چقدر علاقمندید و هواداران مان چقدر انتظار دارند. البته مفتخرم از این بابت که جزیی از این دربی هستم و قشنگتر از این در فوتبال وجود ندارد که در دربی حضور داشته باشید و با استقلال بازی کنید و بعد بخواهید با السد بازی کنید. طبیعی است که بخواهم این شادی را به بازیکنانم انتقال دهم تا با نشاط و انگیزه تمام بازی کنند. به همین خاطر تمرین می کنیم و بخاطر آن از خیلی از بخش های زندگی مان می گذریم.

* آنچه که باعث خوشحالی من است این است که در مدت حضورم دربی های خوبی با استقلال پشت سر گذاشتم و دوست دارم فردا هم همینطور باشد. در فضای خوب که باید بابت آن از هواداران خودمان هم تشکر کنم. همراه هواداران استقلال به دنبال این هستیم تا فضای خوبی در استادیوم شکل دهیم.

* دربی بازی خاصی است. بازی که در آن مصدومیت معنا ندارد و مریض نداریم چرا که همه دوست دارند در آن حضور داشته باشند. بازی ای که مهم نیست کدام تیم در کجای جدول و با چه شرایطی قرار دارد و همیشه نتیجه نامشخص است. بازی که در واقع بازیکنان در آن تاثیرگذار هستند در نهایت.

* در مورد تیم خودم باید بگویم همه بازیکنان در شرایط بازی قرار دارند و تنها کسی که نمی توانم روی او حساب کنم ربیع خواه است که به برنامه تمرینی بازگشته اما نمی تواند در بازی حاضر باشد. انتظار یک استادیوم فوق العاده را دارم و اینکه همه از این بازی لذت ببرند.

* باید صحبت های شما را اصلاح کنم. من دوست ندارم که ببازم، من فقط دوست دارم ببرم. در همه بازی ها که من تا زمانی در آن حضور داشته باشم دوست دارم ببریم. حالا می خواهد مقابل استقلال باشد یا السد یا هر تیمی دیگر. شاید همیشگی و شدنی نباشد اما این فلسفه ماست. انتظاری است که هواداران از ما دارند و ما به خاطر هواداران اینجا حضور داریم.

* مهمترین بازی، بازی پیش رو است. همانطور که بازی با سپیدرود به وقتش مهمترین بازی ما بود، فردا دربی و مقابل استقلال مهمترین بازی ماست و بعد از آن به السد فکر خواهیم کرد. همیشه برای من و سبک من بازی بعدی مهمترین بازی خواهد بود.

* برانکو در پاسخ به مشکلات محرومیتی و اینکه حضور جوانان تیمش و اینکه آیا به دنبال سورپرایز و استفاده از جوانان خواهد بود گفت: طی یک سال 5بازیکن از دست دادیم. همه آنها ملی پوش بودند. در ابتدای فصل گفتم به این تیم کنونی اعتقاد دارم. تیمی که به نحوی با امید عالیشاه و بشار رسن و نوراللهی تقویت شد و چند بازیکن جوان ما از این چیزی که هستند بهتر خواهند شد و هیچ ترسی از بازی ها ندارند و محکم تر و بهتر نسبت به گذشته بازی خواهیم کرد. این را نشان دادیم و خواهیم داد. شاید بازی ها را به آسانی نبریم اما موقعیت زیادی شکل خواهیم داد. نحوه صعودمان را به نیمه نهایی دیدید. به تیمم و کادرفنی ام افتخار می کنم. البته همیشه خوب است که تیم را تقویت کرد با بازیکنان تازه نفس اما اگر کار مرا دنبال کرده باشید ما هیچ وقت بیش از 2-3 بازیکن جدید نگرفتیم. معمولا هم بازیکنانی بودند که جایگاه خاصی نداشتند، مثل ربیع خواه، آدام همتی، انصاری و مصلح و ... . بهرحال می دانم که بعضی اوقات باخت هم خواهیم داشت ولی آن چیزی که باعث دلگرمی من است این است که بازیکنانم هرگز و هرگز آن فاکتوری که برای کار نیاز است را از چشم دور نمی کنند، مثل تلاش و جنگیدن و مطمئنم فردا هم با قلب شان و با تمام توان به زمین خواهند آمد. در بازی با الدحیل هم دیدید که ما چه گلی خوردیم و خودشان هم باور نداشتند.

* سرمربی پرسپولیس درباره تدابیرش برای ترکیب اصلی و اینکه چه نفراتی را به میدان خواهد فرستاد گفت: ببینید ما فردا نه می توانیم، نه می خواهیم و نه حق این را داریم که مصلحت اندیشی کنیم. هر مصلحت اندیشی به ما ضربه خواهد زد. بازیکنانم با تمام انگیزه و توان نشان می دهند که شوق بازی دارند و برد می خواهند. باز تکرار می کنم که پرسپولیس همیشه هجومی بازی خواهد کرد و این اساس و دیدگاه ماست و میل به بردن.

* حالا می شود که به روش های مختلف تفسیر کرد. بازیکنان ما در فصل گذشته فرصت چندانی برای بازی نداشتند. مثل آدام و مصلح و علوان زاده. به این خاطر که ما قهرمان کشوریم و راحت نمی شود به ترکیب قهرمان کشور ورود کرد. شانس بازی پیدا کردن زیاد ساده نیست. نسبت به موقعیت، شانس کمتر و بیشتر خواهند داشت. برای من فقط این مهم است که واقعا انگیزه دارند. خودتان دیدید که آدام به چه شکلی به ترکیب آمد. با حداکثر آمادگی و انگیزه. همانطور می توانستید طاهرخانی را ببینید که یک دقیقه آمد اما مثل گلوله به زمین رفت و با شوق و انگیزه. این باعث خوشحالی من است. حالا اینکه یک دقیقه یا 90 دقیقه. همه بازیکنان هر چه بازی می کنند به آن افتخار می کنند و با انگیزه خود آن را نشان می دهند.

* من نظرسنجی ها را می شنوم که به ما شاید اولویت بیشتری می  دهند به خاطر نتیجه گیری فردا. ما از این ایده فرار نمی کنیم که دلمان می خواهد برنده باشیم اما استقلال را هم دیدید. دو بازی اخیر مقابل السد و نساجی که در یک سطحی بازی کرد که انتظار از آن می رفت. طبیعتا بازیکنان خوب و با کیفیتی جذب کرده اما نیاز به زمان است. در چند بازی اخیر استقلال در حال رشد است نسبت به قبل. باز تکرار می کنم هرگز و هرگز هیچکس نمی تواند بگوید کدام تیم گزینه برد در دربی است.

* وی درباره نیمکت نشینی امید عالیشاه در بازی فردا گفت: من ترکیب استقلال را می دانم و ترکیب خودم را هم می دانم اما فردا خواهید دید که چه بازیکنی خواهد بود و کدامیک نیست. شاید تردیدی داشته باشم و یکی دو تردید در استقلال هم خواهد بود. اما ما خیلی خوب همدیگر را می شناسیم و فکر نکنم آنقدر بتوانیم همدیگر را سوپرایز کنیم. می خواهید بپرسید پنالتی را چه کسی می زند؟

* برانکو در خصوص اینکه چه عملکردی داشته اند که مصدومیت و فشار در این تیم کاهش یافته گفت: تشکر می کنم بابت این سوال. یکی از اصول بنده و اصول مربیگری این است که تیم باید به شرایط استاندارد برسد. حالا جواب سوال دوم به خاطر عدم مصدومیت که باید اول بزنم به تخته! ما چند ماه است که مصدوم نداشتیم و مصدومیت جزیی هم طبیعی بوده. و البته دلیل اصلی آن تمرینات خوب و آماده سازی بازیکنان بوده است و تمرینات پیشگیری از مصدومیت. بازیکنانم فشار را خوب تحمل می کنند. این را در بازی الدحیل در دوحه می توانستید ببنیید همینطور در تهران. یا بازی اخیر در تهران که خیلی خیلی افتخار کردم و می کنم به بازیکنانم که بعد از آن تخلیه ذهنی را پشت سر گذاشتند.

* سرمربی پرسپولیس در واکنش به انتخاب مودریچ به عنوان بهترین بازیکن سال دنیا، گفت: خیلی افتخار می کنم و به عنوان مربی سابق مودریچ خیلی خوشحالم که او به سطحی رسید که حاکمیت رونالدو و مسی را پایان داد و در سی و سومین سال عمر خود، بهترین بازیکن شد. همینطور خیلی خوشحالم که آقای دالیچ در جمع 3 مربی برتر دنیا حضور دارد. ایشان 7 سال بازیکن من بود و دوران ورزشی خود را به عنوان یک مربی نیز بسیار بسیار خوب ادامه داد و ما کروات ها خیلی افتخار می کنیم و باز هم تبریک می گویم.

* بله، کارمان آسان نخواهد بود. درست است که دربی بازی ای است که می تواند سرنوشت هر کدام از تیم ها را به طور ناگهانی تغییر دهد فردا ما انتظار یک استقلال با انگیزه و نتیجه خواه را داریم. تیمی که شش ملی پوش دارد و ما فقط دو تا، بشار و بیرانوند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین