با این تورها به سواحل زیبا دنیا سفر کنید

گزارش بازرگانی،   3970624153 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

سفر به زیباترین سواحل دنیا قطعا می ‌تواند برای مدتی ‌هر چند کوتاه هم که باشد شما را از زندگی پرمشغله‌ و شلوغ امروزی دور کند و مهمتر اینکه کلی انرژی لازم را برای ادامه‌ روند زندگی شهرنشینی را در زندگیتان به شما انتقال دهد و شما اگر مسافر هر شهر یا کشوری باشید می دانید که تمام سواحل دنیا زیبایی‌ های خاص و منحصر به فرد خودشان را دارند و نمیشود با هم مقایسه شان کرد ، اما شما علاقه مندان به سفر و اقامت در سواحل آرامش بخش با انتخاب یک چشم ‌انداز خاص و زیبا ، خط  ساحلی چشم نواز و شرایط مناسب این امکان را به خود می دهید که چند روز غرق در آرامش شوید .

فرقی نمی‌ کند که مسافر کجا باشید اگرعاشق صخره‌ های زیبا هستید و یا اینکه به دنبال سواحلی با شن‌ های سفید ، صورتی یا طلایی هستید ما در این مطلب قصد داریم بهترین سواحل دنیا را در سه مقصد مهم و پرطرفدار شما ایرانیان یعنی مالزی ، دبی و استانبول را به شما علاقه مندان معرفی کنیم و مهمتر هدف از این کار این است که در سفر به این مقاصد با تور مالزی ، تور دبی و تور استانبول لحظاتی را از همهمه و شلوغی شهر به دور باشید .

آژانس مسافرتی سلام پرواز با کلی تجربه مفید سالهاست در زمینه گردشگری توانسته موفقیت های بزرگی را در ارائه تورهای پرطرفداری همچون تور مالزی ، تور دبی و تور استانبول بدست آورد و توجه داشته باشید که این آژانس مسافرتی مجری و برگزار کننده مستقیم تورهای داخلی و خارجی است که همیشه توانسته با کیفیت ترین تورهای استانبول ، مالزی و استانبول را به گردشگران و علاقه مندان خود در پکیج های متنوع و عالی هدیه دهد و شما با انتخاب تورهای این آژانس که ادغام بهترین خطوط هوایی ، هتل های مناسب و با کیفیت و امکانات کامل رفاهی و ... است بهترین سفر را تجربه کنید .

 

تور مالزی ، سفری منحصر به فرد به سواحل بیکران

مالزی بدون شک یکی از کشورهایی است که خواهان سفر به آن در میان ایرانیان بسیار زیاد است و یکی از مهم ترین دلایل این گردشگران علاقه مند به این کشور ، جزیره ها و سواحل زیبای مالزی است که از جمله زیباترین سواحل دنیا را در خود جمع کرده است و شما در تور مالزی و ماجراجویی در این جزایر لذت هیجان انگیز و بکر بودن اینها می شوید و به همین دلیل تور مالزی به تعداد متنوع در سراسر دنیا ارائه می شود و یکی از آژانس های برگزار کننده این  تور ، آژانس مسافرتی سلام پرواز است که یکی از برگزار کننده های تورهای اصلی و متنوع مالزی در طی سال های متوالی می باشد .

در ابتدا بدانید که بیشتر و مهمترین سواحل مالزی در پایتخت آن یعنی شهر کوالالامپور قرار گرفته است چرا که مقصد 80% مسافران تور ارزان مالزی این شهر شگفت انگیز است ، کوالالامپور شهر بسیار مدرن و شلوغی است که وقتی شما در خیابان های آن در گشت و گذار هستید متوجه می شوید که نصف جمعیتش را توریست ها تشکیل می دهند و سواحل این شهر به شما این امکان را می دهند تا از همهمه شهر فرار کنید و در کمال آرامش به دامان این سواحل رفته و ساعاتی را با خود خلوت کرده و مهمتر اینکه به مدیتیشن و یا چاکرا درمانی بپردازید و لازم دونستیم که تعدادی از پرطرفدارترین های این سواحل را به شما معرفی کنیم ، در سفر با تور مالزی از این سواحل معروف غافل نشوید : ساحل پورت دیکسون ( Port Dickson Beach ) ، ساحل مریب ( Morib Beach ) ، ساحل باگان لالانگ ( Bagan Lalang Beach  ) ، سواحل پانگکور ( Pangkor Island )  و ... که شما را محصور زیبایی و آرامش خود می کنند .

اگر مسافر مالزی هستید بدانید که تورهای متفاوتی برای این کشور وجود دارد که یکی از مهمترین های این تورها ، تور ترکیبی مالزی است که این نوع تور در حقیقت ادغام تورهای مختلفی بوده که همگی در یک پکیج تور مالزی گنجانده شده است و شما در این تور این امکان را دارید که به جای رفتن به یک ساحل یا جزیره می توانید همزمان از دو یا سه شهر دیگر مالزی دیدن کرده و تمامی سواحل معروف این شهر ها هم تجربه نمایید و لازم به ذکر است که تور ترکیبی مالزی در دسته تورهای ارزان مالزی قرار گرفته است ، پس شما علاقه مندان به طبیعت اگر به دنبال سفری اقتصادی و در عین حال مهیج و آرامش بخش هستید این امکان را دارید از بین تورهای مالزی سلام پرواز ، تور ترکیبی آن را انتخاب کرده و این فرصت ماجراجویی در سواحل بکر و جزیره های عجیب مالزی را به خود هدیه دهید .

 

تور دبی ، تجربه رویایی در سواحل لوکس

 

از برترین جاذبه های تفریحی دبی می توان به سواحل گوناگونش اشاره کرد ، سواحلی که انواع امکانات تفریحی و رفاهی بصورت گسترده و چشمگیری در آن ها فراهم شده تا گردشگران تور دبی را مجذوب و محو خود نماید و اگر قصد سفر به دبی را دارید بهتر است برای گذراندن اوقاتی خوش و آرامش بخش ابتدا با سواحل معروف آن آشنا شوید تا بتوانید باب میل و سلیقه تان ساحل مورد علاقه خود را انتخاب کنید ، شاید برایتان جالب باشد بدانید که سواحل دبی اکثرا متعلق به هتل های ساحلی آن می باشند اما برخی ساحل ها هستند که ورود عموم مردم و توریست ها به آن ها آزاد بوده و شما می توانید در آنجا اقامت یک روزه  هم داشته باشید .

در شهر دبی تعداد سواحل به قدری زیاد و متنوع است که قطعا در یک بار سفر کرن با تور دبی نمی توانید همه آنها را تجربه نمایید ، خیلی حیف است که به دبی بروید و از سواحل زیبا و مهمتر بعضی از سواحل ساخته دست بشر دیدن نکنید مثل سواحل برج العرب که شما را محصور خود می کند و در ادامه به جرات می توان گفت تجربه و گذراندن یک روز متفاوت خود در این ساحل ها می تواند خاطراتی به یاد ماندنی به شما هدیه دهد که تا آخر عمر فراموش نکنید ، پیشنهاد ما این است که با مشاهده تور دبی در سایت سلام پرواز بهترین گزینه تور را برای خود و همسفرهایتان انتخاب نمایید .

به چند دلیل سواحل دبی مناطق پرطرفداری برای تفریح هستند چرا که جزو زیباترین و همچنین محبوب ترین مکان های دیدنی این شهر به حساب می آیند ، شما در این سواحل می توانید به تفریحات مهمی در این ساحل ها اعم از شنا کردن ، دوچرخه سواری در آنها ، اسکیت بازی ، والیبال ساحلی ، تفریحات آبی و ... می باشد  و اگر می خواهید یک هفته غرق در آرامش را در زندگی تان تجربه کنید ، حتما در تور دبی به دیدن سواحل معروف دبی مثل ساحل جمیرا دبی ، ساحل الممزار ، ساحل روسی دبی ، ساحل کایت دبی ، ساحل برج العرب و ... بروید که در جای جای این شهر پراکنده شده اند و یکی دو شب را در آنجا حتی اقامت کنید تا به معنای واقعی کلمه ، طعم لذت و آرامش مطلق را بچشید .

شما مسافران تور دبی برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای دبی می توانید به وب ‌سایت آژانس مسافرتی سلام پرواز به آدرس salamparvaz.com مراجعه کرده و برای مشاوره سفر به این شهر منحصر به فرد با کارشناسان با تجربه این مجموعه تماس بگیرید و لذت روزهای زیبا و دلچسبی را در سفر به سواحل زیبای دبی را با دوستانتان تجربه کنید .

 

سفری آرام در سواحل بی نظیر با تور استانبول

 

استانبول در تمام طول سال پر از گردشگر و توریست است و به واسطه سواحل زیبایی که در خود دارد باعث شده که این شهر محبوب تر هم شود و استانبول شهری است که شما با کمک تورهای آژانس مسافرتی سلام پرواز می ‌توانید در بهترین هتل‌ های این شهر ، منحصر به فردترین امکانات اقامتی را داشته باشید و اینکه می توانید هتل هایی را انتخاب کنید که رو به سواحل معروف استانبول باشد و تجربه ای به ‌یاد ماندنی به خود هدیه دهید .

استانبول شهری است که سواحل بسیار متنوع و زیبایی آن را احاطه کرده است و قطعا در در زمانی که در استانبول اقامت دارید فرصت نخواهید کرد که همه آنها را ببینید ولی ما از این رو در اینجا فهرستی از بهترین و زیبا ترین در عین حال پر طرفدارترین سواحل تفریحی استانبول که به جرات می توان گفت جزو جاذبه های دیدنی استانبول هم محسوب می شود را برای شما علاقه مندان آماده کردیم تا در طول سفرتان با تور استانبول سردرگم نشوید و وقتتان را هدر دهید و تنها شاهد زیبا ترین سواحل استانبول باشید و غرق آرامش .

شما در این سواحل تا چشم کار می کند آب زلال دریای پهناور را می بینید و حتی در این جا حتی غروب آفتاب را متفاوت تر و البته دو چندان زیبا تر خواهید دید ، در ضمن اگر راهی تور استانبول شدید حتما به سواحلی همچون ساحل بورک ، ساحل ترو بلو ، ساحل دالیا ، ساحل گلدن بروید چون شما را محصور آرامش خود می کنند ، در ضمن در سواحل استانبول شما انواع مختلفی از کشتی های تفریحی را می بینید که پر از گردشگر و توریست هستند و مشغول تفریح و گشت و گذار در دریا هستند.

اگر تصمیم گرفتید این شهر را انتخاب کنید برای سفر فقط کافیست چمدان هایتان را ببندید و با یک رزرو هتل و بلیط هواپیما در پکیج تور از آژانس مسافرتی سلام پرواز راهی این شهر زیبا شوید و در آخر اگر سوالی در زمینه مقاصدی که در این مطلب گفتیم داشتید ! می توانید به راحتی با مشاوران کاردرست مجموعه سلام پرواز با شماره 22221500 – 021 تماس بگیرید و اطلاعات مفیدی را در خصوص تورهای متنوع این آژانس کسب نمایید . البته میتوانید از طریق لینک زیر لیست تورهای استانبول را مشاهده نمایید.

https://www.salamparvaz.com

 

منبع : ویرلن

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین