این آمارها حقیقت دارد

 محمدکاظم انبارلویی،   3970624102 ۲۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار
این آمارها حقیقت دارد

مقام معظم رهبری در دیدار  اعضای مجلس خبرگان با اشاره به جنگ روانی دشمن علیه ملت ایران فرمودند: «کشور در حال پیشرفت است. این موضوع رجزخوانی نیست، با اطلاع دقیق می‌گوییم پیشرفت‌های خوبی رخ داده است.» و نیز فرمودند: «هدف دشمن در جنگ رسانه‌ای ایجاد اضطراب، یاس و بدبینی در مردم است.»

ملت ایران به زودی چهل سالگی پیروزی انقلاب خود را جشن می‌گیرد. دشمنان قسم خورده نظام همقسم شده اند این کار صورت نگیرد. آنها با راه‌اندازی یک جنگ عظیم و پیچیده روانی مرتب القاء می‌کنند انقلاب اسلامی رو به افول و کشور در حال فروپاشی است. شاهراه‌های اطلاعاتی و ارتباطی جدید به ویژه در حوزه مجازی امکانات وسیعی را در اختیار دشمنان انقلاب قرار داده تا آنها هر یک در شیپور این جنگ، صداهای عجیب و غریب درآورند.

این در حالی است که مجامع بین المللی تحت کنترل آنها از قدرت فزاینده ملت ایران و مهار این قدرت سخن می‌گویند. آنها مرتب از فروپاشی و اضمحلال ایران حرف می‌زنند. اگر این قصه فروپاشی صحت دارد پس آمریکا و اروپا و نوچه آنها در منطقه یعنی رژیم صهیونیستی چرا تمام قد در برابر ایران صف آرایی کرده و ایستاده‌اند؟ اگر قدرت ایران در حال فروپاشی است چرا رفتند  5 قدرت جهانی را فریب دادند و گفتند برویم به اسم جامعه جهانی، قدرت هسته‌ای ایران را مهار کنیم؟

آنها در محافل استراتژیک خود با افسوس یاد می‌کنند؛ چرا باید ایران امروز در شمار 8 قدرت برتر جهان باشد؟ آنها می‌گویند چرا  ایران در صنعت هوایی بین 147 کشور رتبه دهم را دارد؟ چرا ششمین کشور در تولید فناوری‌های نوین نانو  است؟ چرا رتبه دوم جهانی فناوری سلول‌های بنیادین را دارد؟ چرا باید در تولید زیست فناوری، خود را به رتبه 13 جهان برساند؟

آنها در ارزیابی‌های نظامی خود می‌گویند ایران سیزدهمین قدرت نظامی جهان، آن هم بدون در نظر گرفتن امکانات و تجهیزات سپاه پاسداران است. حاضر نیستند قدرت ارتش ایران به علاوه سپاه را اعلام کنند، همان قدرتی که 5 سال در برابر ارتش‌های جهان ایستاد و نگذاشت سوریه و عراق تجزیه شود و تروریسم در این دو کشور سامان حکومتی پیدا کند. آنها می‌گویند هم پیمانان ایران در منطقه (حماس- حزب الله) خواب خوش از جلادان رژیم صهیونیستی ربوده و رژیم اشغالگر قدس را زمین‌گیر کرده اند.

 آنها در محافل و آمارهای رسمی خود اعلام کرده‌اند که ایران رتبه اول علمی در منطقه و شانزدهم در جهان، و سریع‌ترین نرخ رشد علمی در جهان را دارد. آنها نرخ رشد علمی در ایران را 11 برابر میانگین جهانی می‌دانند. می‌گویند بر اساس آمارهای سازمان ملل، ایران رتبه اول رشد شاخص توسعه انسانی در جهان را داشته است.

ممکن است گفته شود قدرت ایران در حوزه نظامی و سیاسی درست، اما  در حوزه اقتصاد کجا قرار دارد  و برای سفره مردم، انقلاب چه کرده‌ است؟ پاسخ این است؛ همان‌هایی که اوضاع اقتصادی ما را آشفته و به هم ریخته نشان می‌دهند، در محافل علمی و رسمی خود می‌گویند:

- ایران بیست و یکمین  کشور جهان از نظر تولید غلات است.

- ایران چهاردهمین کشور جهان از نظر سرانه آبیاری سرزمین است.

- ایران بیست و یکمین کشور جهان از نظر کل زمین‌های کشاورزی است.

- ایران هجدهمین کشور جهان از نظر تولید محصولات دائمی کشاورزی است.

- ایران هفتمین کشور تولیدکننده مرکبات در جهان است.

- ایران در رتبه اول جهان در تولید خاویار ، زعفران ، پسته، زرشک و فرش دستبافت ایستاده است.

 - دومین تولیدکننده خیار، گردو و زردآلوی جهان است.

 - چهارمین کشور تولیدکننده بادام است.

- هشتمین کشور تولیدکننده میوه و مرغ است.

ایران در مقام نوزدهمین کشور جهان از نظر اندازه بازار ایستاده است. آمارهای سازمان ملل و صندوق بین المللی پول در سال  2017 فریاد می‌زنند ایران به لحاظ تولید ناخالص داخلی و  بر اساس برابری قدرت خرید مردم در جایگاه 18 اقتصاد جهان ایستاده است!

اگر سفره مردم خالی است، این انبوه تولیدات را چه کسی مصرف می‌کند؟ 80 میلیون ایرانی با عزت و شرافت انقلابی خود دارند زندگی می‌کنند، در برابر بزرگترین قدرت‌های جهانی ایستاده‌اند، دست‌شان به هنگام بلند شدن روی زانوی خودشان است.

  امروز قامت استوار و سترگ ملت ایران را در این بلندی می‌بینیم. این پیشرفت‌های شگرف با الگوی اسلامی ایرانی در حالی صورت گرفته است که منافقین و ضد انقلاب داخلی و عناصر عنود، با کینه شتری و با پول قارون‌های منطقه مرتب از پشت به ملت ایران خنجر می‌زنند و فقط در بُعد ترور، 17 هزار شهید روی دست ملت ایران گذاشته‌اند.

بر اساس آمارهای جهانی، سنّ امید به زندگی در ایران در سال 2016 هفتادوشش سال است. ایران در رتبه یازدهم جهان در خصوص مرگ و میر کودکان ایستاده است. بالاترین میزان مرگ و میر ناشی از خودکشی، در غرب به ویژه اروپاست، اما ایران از میان 183 کشور رتبه 166 را دارد. آیا ما ناامید هستیم یا دشمن؟ ما در حال فروپاشی هستیم یا آنان‌که کمر به نابودی ملت ایران بسته‌ اند؟

ستون پنجم تحریم در حوزه اقتصاد و در حوزه جنگ روانی و فضای مجازی با اتکاء به سرویس‌های امنیتی دشمن بیکار نیستند و مدام برای بی‌ریخت نشان دادن اوضاع کشور، نیمه خالی لیوان را نشان می‌دهند. آنها آب در هاون می‌کوبند. به زودی دست عدالت گلوی کسانی را که لقمه حرام تجاوز به بیت‌المال مسلمین را داردند می‌خورند و حقوق عامه را نقض می‌کنند، خواهد فشرد.

سرنوشت پرونده سه هزار میلیاردی را همه دیدند؛ بیش از سه هزار میلیارد از آنها گرفته شد و به بیت المال برگشت و متهمین به اعدام و حبس و شلاق مجازات شدند. هر کس که به مردم خیانت کرده در این اوضاع جنگ اقتصادی باید بداند دست پرقدرت مردم و نظام بر سرش فرود خواهد آمد. آنان‌که در این معرکه به لحاظ روانی و تبلیغاتی به دشمن کمک می‌کنند، اگر به دیوار کعبه هم آویخته شده باشند، به زودی ضربه خود را از ملت دریافت خواهند کرد.

 دشمنان داخلی و خارجی طوری اوضاع را ترسیم می‌کنند که گویی همه چیز از دست رفته و کشور در آستانه فروپاشی است. این کار را طی سه دهه در مطبوعات انجام می‌دادند، از دهه چهارم کوچ کردند به فضای مجازی، حملات تخریبی آنها به 10 برابر ایام مطبوعات و رسانه‌های سنتی رسیده‌ است، اما در برابر سدّ بصیرت و آگاهی ملت متوقف شدند.

ایام محرم و صفر، خطبای بصیر و شجاع، آلودگی‌ها و سم‌پاشی‌های آنها را با عدد و رقم و سند و مدرک، رفت و روب می‌کنند. جریان نیرومند و جوانان  انقلابی در فضای مجازی پنجه در پنجه آنان انداخته ‌اند و سرانجام پشت خائنین به کشور را به خاک خواهند رساند.  ملت بصیر ایران اثبات خواهد کرد پیشرفت‌های کشور، رجز نیست، حقیقت دارد و انقلاب تا ظهور موفور السرور صاحب آن، به راه الهی خود ادامه خواهد داد.

دیدگاه کاربران

تبریزی۵۴۹۱۶۱۱۴:۰۱:۱۸ ۱۳۹۷/۶/۲۴
وضع زندگی مردم با این آمار و ارقام ها چه تناسبی داره؟ آیا اینکه کشوری انسان به فضا بفرسته ولی مردمش تو فقر و فلاکت و بدبختی زندگی کنن جای افتخار داره یا اولویت هاش اشتباهه؟
ناشناس۵۴۹۳۲۱۱۵:۱۲:۱۸ ۱۳۹۷/۶/۲۴
شوروی هم نه تنها اوضاعشون از ما بهتر بود بلکه با آمریکا رقابت میکرد، اما نهایتا" چی شد؟!؟
ناشناس۵۴۹۴۰۷۱۵:۴۹:۳۷ ۱۳۹۷/۶/۲۴
شوروی پایگاه عقیدتی محکم مثل ایمان بخدا نداشت پس محکوم بفنا بود ایران با هردو ابرقدرت سابق فرق داره
حتی۵۴۹۳۳۸۱۵:۲۰:۰۲ ۱۳۹۷/۶/۲۴
جناب تبریزی خیلی اظهار فضل میکنی بد نیست بری مصاحبه علیزاده با من وتو را ببینی همین الف خبرش را گذاشته واقعا که
ناشناس۵۵۰۱۸۷۰۷:۱۰:۱۵ ۱۳۹۷/۶/۲۵
علیزاده حفظی چیزهایی می گفت که برخیش درست نبود من تاریخ خوندم، بحرین ۱۸۲۰ از ایران جدا شد
رویا۵۴۹۳۴۷۱۵:۲۴:۱۷ ۱۳۹۷/۶/۲۴
خیلی غلو میکنی یعنی همه مردم گرسنه موندن و باید هر جو کار علمی و پیشرفت را تعطیل کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۵۴۹۳۵۴۱۵:۲۷:۰۴ ۱۳۹۷/۶/۲۴
اونا که عاشق غرب ن. اگه بشنوند ایران بدبخته و داره نابود میشه خوشحالترن تا پیشرفتش را بشنون یا ببینن متاسفم براتون
ناشناس۵۴۹۳۸۱۱۵:۳۷:۰۴ ۱۳۹۷/۶/۲۴
امارهای فوق بیشتر مسائل معیشتی بود
مهدی۵۴۹۱۸۴۱۴:۱۱:۴۴ ۱۳۹۷/۶/۲۴
ایران بسیار قدرت مند است اما در فساد سیستماتیک هنوز مشکل را حل نکرده است در بانک اسلامی بسیار فاصله دارد یعنی هر جا مهندس هست کار خوب پیش میره اما هر جا سیاست مدار و اقتصاد دان است لنگ میزنیم چون تیزهوشان در پزشکی و مهندسی میروند با عرض معذرت تیزهوشان در اقتصاد و جامعه شناسی و سیاست کمتر میروند چون شیوه ما غلط است باید در این حوزه حقوق دستمزد بالا برود پرستیژ کاری بالا برود بعد افراد تیز هوش آمدند بانک و اقتصاد و سیاست بهبود میابد
جعفری۵۴۹۳۴۳۱۵:۲۲:۲۳ ۱۳۹۷/۶/۲۴
"ایران بسیار قدرت مند است اما در فساد سیستماتیک هنوز مشکل را حل نکرده است در بانک اسلامی بسیار فاصله دارد " نیست که تو همون آمریکا وانگلیس و.... این موارد حل شده و دیگه همه کشورها مدینه فاضله هستن
امیر۵۴۹۲۲۰۱۴:۳۱:۵۵ ۱۳۹۷/۶/۲۴
خیلی سطحی نگریست اگر اینگونه بخواهیم به امار تکیه کنیم. لازم است بگویم که ما در بحران اقتصادی و سیاسی هستیم
ناشناس۵۴۹۲۲۱۱۴:۳۲:۱۹ ۱۳۹۷/۶/۲۴
یا من ایران نیستم یا نویسنده از یه جای دیگه....
ناشناس۵۴۹۲۲۶۱۴:۳۵:۱۴ ۱۳۹۷/۶/۲۴
ای کاش این آمار و حرفها واقعیت داشت
ناشناس۵۴۹۲۲۹۱۴:۳۶:۳۰ ۱۳۹۷/۶/۲۴
وکیل ایران در لاحه گفت اینها مصرف داخلی داره
ناشناس۵۴۹۲۳۵۱۴:۳۹:۴۹ ۱۳۹۷/۶/۲۴
عجب استدلال .....ی؟
ناشناس۵۴۹۲۴۵۱۴:۴۲:۴۳ ۱۳۹۷/۶/۲۴
حیف ما فقط نداشته هایشان را می بینیم و از کشورهای اروپایی یک تصویر فانتزی بهشت گونه. ایران مخروبه ، غرب بهشت ای کاش در کنار نقص ها بتوانیم خوبی ها را هم ببینیم
علی۵۴۹۲۵۶۱۴:۴۶:۴۹ ۱۳۹۷/۶/۲۴
انشالله با تلاش و صبرمان، روزهای خوب به زودی خواهد رسید. از نظر اقتصادی هم پس از این روزهای سخت به روزهای اقتدار و امنیت اقتصادی خواهیم رسید انشالله. همانطور که پس از روزهای بسیار سخت دفاع 8 ساله، به قدرت بزرگ نظامی و امنیت بی نظیر تبدیل شدیم. ان الله مع الصابرین
ناشناس۵۴۹۲۸۵۱۴:۵۸:۱۳ ۱۳۹۷/۶/۲۴
از نظر سرانه مصرف هیچ گاه در تاریخ ایران تا این اندازه مصرف غذا و سایر امکانات وجود نداشته است. در طول تاریخ مصرف سرانه گوشت و میوه و تنوع آن در ایران تا این اندازه نبوده است. و شاید در طول تاریخ ایران تا این اندازه یاس و ناامیدی نیز رواج نداشته است. دلیلش یکی مقایسه ایران با غرب است و دوم فضای مجازی که حقایق را وارونه جلوه می دهد.
valor۵۴۹۴۲۶۱۵:۵۸:۵۲ ۱۳۹۷/۶/۲۴
آقای خامنه ای ده سال است فریاد می زنند اقتصاد مقاومتی برای چنین روزی . مشخص است وقتی کشور با پول دشمن (دلار)اداره می شود دشمن هم اجازه استفاده از آن را می گیرد. تنها راه نجات ایجاد یک پول قدرت مند با همکاری روسیه چین هند ایران ترکیه و سایر کشور های نسبتا مستقل از غرب است تا به واسطه آن در برابر تهاجم اقتصادی غرب مقاوم شویم.
ناشناس۵۴۹۳۸۶۱۵:۴۰:۱۷ ۱۳۹۷/۶/۲۴
اولویت اول حل مشگلات جامعه است حل مشگلات سوریه ویمن به ما مربوط نیست بودجه ای که در هرماه درسوریه مصرف میشود باید در سیستان وبلوچستان مصرف شود
۲۴۹۵۴۹۴۳۴۱۶:۰۴:۲۱ ۱۳۹۷/۶/۲۴
شما میدونی تو منطقه خاورمیانه ایران کمترین بودجه دفاعی را داره و حتی بودجه دفاعیش از عمان وکویت کمتره شاید ۲درصد از اون بودجه صرف سوریه بشه سیستان و بلوچستان کم کاری دولته ربطی به بودجه دفاعی نداره اتفاقا حفظ حریم و امنیت مرزها الویته داشتن امنیت حرف اوله طوطی وار ی چیزی یاد گرفتین بدون تفکر فقط بیایید ی حرفی بزنید
ناشناس۵۴۹۴۲۲۱۵:۵۷:۵۸ ۱۳۹۷/۶/۲۴
از نظر سلطه دلالان و واسطه ها و مافیاهای اقتصادی قطعا ایران جزو اولین ها در جهان می باشد و به همین دلیل است که به طور مثال میوه با چند برابر قیمت اصلی خود به دست مردم می رسد.
ناشناس۵۴۹۵۰۷۱۶:۵۳:۵۶ ۱۳۹۷/۶/۲۴
میشه آمار واقعی افزایش یا کاهش طلاق، فساد مالی، سن فحشا، اعتیاد، درصدی از مردم که زیر خط فقر زندگی مکنن، محیط زیست، افسردگی، صنایع و برند ها موفق بین المللی و .... رو هم با همین صداقت اینجا با مردم در میون بزارین؟
حسنی۵۵۰۵۲۵۱۱:۲۰:۴۵ ۱۳۹۷/۶/۲۵
این مواردی که ذکر شده درخیلی از انها رتبه های بالایی را داریم درتورم درفساد درامار بیکاری ،درطلاق درفساد اداری درکوچک شدن اقتصاد....
علی۵۵۰۵۲۰۱۱:۱۷:۵۵ ۱۳۹۷/۶/۲۵
سلام دقیقا به همین دلایل که ذکر شده چرا وضع مردم تاسف بار است با این همه منابع طبیعی وخدادادی؟پاسخ استاد هرز منابع وسرمایه انسانی هستیم تاسف بار است که شکاف طبقاتی دردوسال اخیر بیشتر شده است تاسف بار است که قشر متوسط جامعه فقیرتر شدند
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

پربحث‌های هفته

  1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  2. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  11. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  15. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  16. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  17. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  18. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  19. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  20. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  21. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

  22. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  23. یک سیلی برای تنبیه

  24. رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم        

  25. نگاهی به جایگاه و موقعیت ارتش شاهنشاهی

آخرین عناوین