فلاحت‌پیشه: ۴ متهم حادثه فیضیه قم تحت پیگرد قانونی هستند

گروه سیاسی الف،   3970620219 ۱۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به دیدار امروز برخی از اعضای این کمیسیون با تعدادی از مراجع و علما در قم و نشست با شورای تامین این استان گفت: مراجع عظام قم بر لزوم پرهیز از تصمیمات خلق‌الساعه اقتصادی و پرداختن به دغدغه‌های معیشتی مردم تاکید داشتند. همچنین شورای تامین نیز از پیگرد قانونی ۴ نفر از متهمان اتفاقات فیضیه قم اطلاع داد.

فلاحت‌پیشه: ۴ متهم حادثه فیضیه قم تحت پیگرد قانونی هستند

به گزارش ایسنا، حشمت الله فلاحت‌پیشه اظهار کرد: امروز تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس سفری به قم داشتند که این سفر در سه بخش دیدار با مراجع، نشست شورای تامین و جلسه با فعالان اقتصادی و بازرگانی این استان دنبال شد.

وی در توضیح دیدار با مراجع و علما گفت: ما با آیات عظام فاضل لنکرانی، سبحانی، نوری همدانی، یزدی، اعرافی، سیدی، مکارم شیرازی و حجت‌الاسلام شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی در قم دیدار داشتیم که در این دیدار مراجع و آیات عظام درباره برخی از مصوبات و گردش کارمجلس همچون لوایح مرتبط با FATF، امنیت اقتصادی و زائران ایران و عراق دغدغه‌های‌شان را مطرح کردند و اعضای کمیسیون نیز توضیحاتی را ارائه دادند.

وی ادامه داد: مراجع و آیات عظام بر لزوم جلوگیری از تصمیمات خلق‌الساعه که امنیت اقتصادی را به خطر مِی‌اندازد تاکید داشتند و عنوان کردند که باید با تصمیم‌گیری‌های درست وضعیت معیشت مردم سامان پیدا کرده و امنیت اقتصادی آن‌ها تامین شود.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره ه. جلسه اعضای کمیسیون با شورای تامین استان قم گفت: در این جلسه درباره اتباع و زائران خارجی، لزوم جلوگیری از توطئه‌ها مطالبی مطرح شد همچنین موضوع فیضیه قم نیز عنوان شد که شورای تامین اعلام کرد ۴ نفر از متهمان حادثه مورد پیگرد قانون قانونی قرار گرفته‌اند. این افراد بازداشت شده که با سند آزاد شدند، ولی پیگیری‌ها ادامه دارد. البته ما تاکید کردیم که باید اقدامات قضایی و امنیتی اثر پیشگیرانه داشته باشد.

وی توضیح داد: قم مکان مقدسی است که باید موارد امنیتی و سیاسی آن مورد توجه قرار گیرد. نه اینکه اقداماتی خلاف جایگاه این شهر در آن انجام شود؛ لذا تاکید شد که شورای تامین به این موارد توجه جدی داشته باشد.

فلاحت‌پیشه با اشاره به جلسه بخشی از اعضای کمیسیون با فعالان اقتصادی گفت: در این جلسه مهم‌ترین دغدغه فعالان اقتصادی بی‌ثباتی و بی‌انضباطی در تصمیم‌گیری‌ها بود که قرار شد کمیسیون این موارد با کمیسیون‌های مرتبط در میان بگذارد. در نهایت جلسه بسیار پرباری بود.

وی در پایان گفت که قرار است فردا برخی از اعضای کمیسیون نشست مشترکی در جهت تنش‌زدایی و گسترش مناسبات با سفرای آسیای میانه در ایران داشته باشند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۵۴۴۲۴۱۲۲:۰۳:۲۱ ۱۳۹۷/۶/۲۰
یعنی چی تحت پیگرد هستن؟ برای بقیه اول دستگیر می کنید. خب اینا رو هم دستگیر کنید تا بعد
رسول۵۴۴۴۰۴۰۰:۰۳:۳۹ ۱۳۹۷/۶/۲۱
کدوم دستگیری مگه چیکار کردن!اقایون علما به هوش باشند پس فردا خودشونمون به موضوعی انتقاد کنن تو خود حوزه شاید این موضوع براشون پیش بیاد-خنده دار ترین اتهام ممکن تهدید به قتل هست!اقایون قوه قضاییه بهوش باشن بعضی ها بنظر ته سناریوشون با برخورد قضایی با این طلبه ها اینه بگن مرگ اقای هاشمی مشکوک بوده-وگرنه هیچ قصد دیگه ای ندارند-آن شعار هیچ تهدید قتلی نبود
ناشناس۵۴۴۵۲۳۰۲:۰۳:۲۷ ۱۳۹۷/۶/۲۱
خوب سوژه ای پیدا کردن مجلسی ها برای فرار از پاسخگویی این اوضاع
ناشناس۵۴۴۶۰۲۰۷:۴۹:۲۱ ۱۳۹۷/۶/۲۱
چه جرمی داشتند؟
نیما۵۴۴۶۲۴۰۸:۰۶:۰۶ ۱۳۹۷/۶/۲۱
جالبه برای یه شعار ؟ یه زمانی عکس احمدی نژاد رو جلوی روش آتش زدن شما ها اون موقع میگفتید آزادی بیان هست الان به خاطر یه شعار چهار نفر رو دستگیر بکنند؟
ناشناس۵۴۴۳۷۳۲۳:۳۷:۴۳ ۱۳۹۷/۶/۲۰
ای کاش فتنه گرهای و کسانی که مفسد اقتصاددی هیزتند و مسولین که به انقلاب ضربه زدن رو اینقدر سریع دستگیر می کردید. می دونید دارن از فیضیه زهره چشم می گیرین که روحانیت اعتراض نکنه. به ابن وضعیت
ناشناس۵۴۴۵۷۹۰۷:۱۷:۱۵ ۱۳۹۷/۶/۲۱
سلام ببخشید یعنی چی حادثه فیضیه؟ مگه چی بوده؟ یک نفری یک پلاکاردی دستش گرفته. پس این که میگن آزادی بیان یعنی چی؟ به اسلام و عقاید مردم توهین بشه هیچی نیست ولی به رئیس جمهور حق نداری کوچکترین حرفی بزنی؟
مهران۵۴۴۶۲۰۰۸:۰۴:۴۷ ۱۳۹۷/۶/۲۱
4 متهم ؟ آزادی بیان اینها رو ببین یه شعار طرف نوشته که منظورش کاملا روشن هست که اشاره داره به اینکه حتی مسئولین مرفه هم روزی خواهند مرد ببین اینها چه جنجالی درست کردن پس این طور باشه روحانی که همه منتقدینش گفت برید به جهنم یعنی اونم تهدید به مرگ کرده و هم تهدید به آتش زدن ؟
ناشناس۵۴۴۶۴۴۰۸:۲۶:۰۲ ۱۳۹۷/۶/۲۱
جرم آنها چیست؟؟؟؟ گفتن واقعیت تلخ اشرافی گری مسولین و یا چیز دیگری که شما خبر دارید؟؟ برخی نمایندگان دربست در خدمت مسولین اشرافی و چپاولگران و مفسدین محترم هستند. آیا مجلس و کمیسیون امنیت ملی آن دغدغه ای بزرگتر از همکاری با دولت و فرافکنی هایش ندارد؟ چرا برای مسایل امنیتی مربوط به فساد مدیران، اقتصاد و معیشت مردم گرفته اید؟ چرا برای همه سوء مدیریتهای مسولین و چپاول مملکت توسط عده ای سکوت کرده اید؟ آیا مشکلات بزرگتری در کشور وجود ندارد که شما نسبت به آنها آگاه نباشید؟؟؟؟ آن وقت شعار و پلاکارد چند نفر را مساله امنیت ملی می دانید؟؟؟ هزاران مورد مانند این شعارها و پلاکاردها در کشور وجود داشته و دارد، چرا نسبت به بقیه آنها واکنش نشان نداده و پیگیری نمی کنید؟ این دولت و این مجلس به درد مردم نمی خورند. هر دوی آنها جزء بدترینهای از نوع خود در تاریخ ایران هستند. سوء مدیریتها، خیانتها، زد و بندها ، چپاولها و ... آنها فراموش شدنی و قابل بخشش نیست.
ناشناس۵۴۴۶۴۷۰۸:۲۹:۰۹ ۱۳۹۷/۶/۲۱
سرمنشا را محاکمه کنید با چهار تا طلبه غیر سیاسی ملت را بازی ندهید!!!
ناشناس۵۴۴۸۰۳۱۰:۳۲:۴۳ ۱۳۹۷/۶/۲۱
برای چی؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

آخرین عناوین