موسوی لارگانی: متاسفم که شدت ضدیت با نظام در برخی سخنانی که در این روزها از تریبون مجلس شنیده می‌شود از اراجیف بیگانه و منافقین بیشتر است

گروه سیاسی الف،   3970614107 ۲۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: این درد است که در این روزها که مردم در تامین ساده‌ترین نیازهایشان که تامین معیشت خانواده است درمانده‌اند ما در مجلس شورای اسلامی فریاد سیاسی می‌زنیم. نمی‌دانم ما را چه شده است که در ضدیت با نظام و انقلاب که بهای سنگینی برای تشکیل و حفظ آن داده‌ایم از ترامپ و آل سعود و اسرائیل نیز پیشی می‌گیریم.

موسوی لارگانی: متاسفم که شدت ضدیت با نظام در برخی سخنانی که در این روزها از تریبون مجلس شنیده می‌شود از اراجیف بیگانه و منافقین بیشتر است
به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ناصر موسوی لارگانی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: روز مباهله سند عزت اهل بیت (ع) را گرامی می‌دارم. کاش وزیر خارجه و مذاکره‌کننده در جریان مذاکرات برجام اتفاقات مباهله را با کنکاش مطالعه می‌کردند. در آستانه محرم‌الحرام از خداوند درخواست دارم که همه مسئولین نظام اسلامی و مردم منش و روش انقلابی حضرت عبدالله الحسین (ع) را و شهدای کربلا را الگوی خود قرار دهند. حفظ روحیه انقلابی در مسیر الهی تنها راه بقای نظام اسلامی است.

وی در ادامه گفت: جامعه امروز ایران به قدرت‌پرستی و مقام‌طلبی آلوده شده است و همین عامل باعث عدم پیشرفت کشور شده است. کشوری با منابع انسانی بی‌نظیر و جوانان با استعداد همراه با معادن فراوان نباید دچار معضلات فعلی شوند. بسیار متاسف هستم و بگویم شدت ضدیت با انقلاب و نظام در برخی سخنانی که در این روزها از تریبون مجلس شورای اسلامی شنیده می‌شود از اراجیف رادیوهای بیگانه و منافقین بیشتر است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی افزود: این درد است که در این روزها که مردم در تامین ساده‌ترین نیازهایشان که تامین معیشت خانواده است درمانده‌اند ما در مجلس شورای اسلامی فریاد سیاسی می‌زنیم. نمی‌دانم ما را چه شده است که در ضدیت با نظام و انقلاب که بهای سنگینی برای تشکیل و حفظ آن داده‌ایم از ترامپ و آل سعود و اسرائیل نیز پیشی می‌گیریم.

وی در ادامه با خطاب قراردادن هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: مگر شما به کلام‌الله مجید قسم نخورده‌اید که از ارزشهای نظام و انقلاب دفاع کنیم؟ چرا سکوت می‌کنید؟ شاید بگویید نماینده در بیانش آزاد است، اما آیا آزاد است که به مقدسات نظام توهین کند؟ شورای نگهبان ضامن بقای اسلام و قانون اساسی است و از تصویب قوانینی که برخلاف این دو اصل است جلوگیری می‌کند. شورای نگهبان همان نهادی است که سه سال پیش تمامی نمایندگان از فیلتر آن عبور کردند، حال چه شده که در میانه دوره خدمت‌گزاری زمزمه مخالفت با این رکن اصیل انقلاب از این مجلس شنیده می‌شود؟

موسوی تصریح کرد: استقلال شورای نگهبان دلیل اصلی این ضدیت‌هاست. حال جای تاسف است که برخی از ما انقلاب و نظام را فدای امیال شخصی و حزبی خود می‌کنیم. برخی از سیاسیون را چه شده است؟ اکنون که قوه قضاییه قصد مقابله با دانه درشت‌های سیاسی و اقتصادی را دارد و انقلابی وارد میدان شده است با تمامی ابزارهای خود علیه قوه قضاییه سخن می‌گوییم.

وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری ضمن تاکید بر این‌که قوه قضاییه باید صد درصد انقلابی باشد چندین بار فرموده‌اند همه باید وجود یک قوه قضاییه مستقل و شجاع را قدر بدانیم. وای بر برخی از نمایندگان که با رای مردم انقلابی به مجلس می‌آیند و در عمل مخالف اهداف انقلاب سخن می‌گویند. سفره‌های مردم که قرار بود کوچک نشود عملا محو شده است و فشار فقر و بیکاری کمر مردم را خم کرده است. آیا وقت آن نرسیده که مجلس شورای اسلامی هویت و غیرت واقعی خود را نشان دهد؟ آیا با مصلحت اندیشی باید شاهد تجاوز به حقوق مردم باشیم؟ تا کی مردم باید شاهد کاهش شدید ارزش پول ملی در دولت‌های مختلف باشد؟ چرا روحانی منتقد از اقدامات احمدی‌نژاد دقیقا همان راهی را که احمدی‌نژاد در اقتصاد طی کرد امروز طی کرده است؟

این نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وضعیت ارز امروز بحرانی است، چرا باید درآمد مردم به ریال باشد، اما تمامی هزینه‌های آنها به دلار باشد؟ چه کسی پاسخگوی این حجم از اختلاس در کشور است؟ با فرض محال ثروت چپاول شده به بیت‌المال بازگردد. آیا حساب کرده‌اید هزینه‌ای که به روح ملت و آبروی نظام اسلامی وارد می‌شود چقدر است؟

وی در پایان گفت: امروز جانبازان دغدغه ازدواج فرزندانشان را دارند. آقایان وزرا آن روز که به شما رای اعتماد دادیم و شما را به مجلس معرفی کردند تجربه و تخصص شما را فریاد می‌زدند، اما اکنون شما را چه شد که به جای مردم‌داری منش و روش سوداگران سیاسی را پیش گرفته‌اید؟ بدون تردید یکی از مهم‌ترین دلایل استمرار وضعیت کنونی ضعف نظارتی مجلس شورای اسلامی است. اگر روزی که قانون‌شکنی آغاز و تبدیل به یک ژست شد واکنش نشان داده بودیم وضعیت این گونه نبود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۵۳۲۰۷۵۱۴:۳۸:۴۲ ۱۳۹۷/۶/۱۴
روحانی رو استیضاح کنید
ناشناس۵۳۲۶۵۳۱۶:۵۳:۲۴ ۱۳۹۷/۶/۱۴
که چی بشه ؟ دلار بیاد پایین ؟ تحریم رفع بشه ؟
ناشناس۵۳۳۷۵۷۰۱:۳۱:۲۵ ۱۳۹۷/۶/۱۵
مگه دلار از این بالاتر هم میتونست بره که حالا شما نگران شدی؟!
ناشناس۵۳۲۰۷۶۱۴:۳۹:۰۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
مجلس قبلی را یادتان هست که چندین هفته برای تصویب قانون امر بمعروف و نهی از منکر وقت گذاشتید؟ آن موقع هم بفکر این روزها و معیشت مردم بودید؟
ناشناس۵۳۲۷۱۵۱۷:۱۶:۵۰ ۱۳۹۷/۶/۱۴
امر به معروف اگه زنده میشد الان من و تو غصه ی رزق فردا رو نمیخوردیم.مشکل همینه که هنوز حکم امر به معروف رو باور نکردیم. معروف مثل نبود فساد.نبود رانت.نبود بیکاری
ناشناس۵۳۲۹۸۲۱۸:۴۷:۰۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
هدف از قانون امر بمعروف و تعیین حدود شخصی و عمومی مردم که حتی فضای مشاع آپارتمانها را هم محیط عمومی اعلام کردند!!( البته اگر یادتان بیاید) فقط برای دخالت هرچه بیشتر در امور شخصی مردم و پرداختن به مسائلی مثل بدحجابی و روابط دختر و پسر بود.
بیگی29۵۳۳۴۷۳۲۳:۰۰:۱۴ ۱۳۹۷/۶/۱۴
فعلا که از امر به معروف فقط به چهار تا تار موی خانم ها تو ماشین یا خیابان اکتفا کرده اند و کاری به چپاول کشور ندارند چون نه زورش را دارند نه انگیزه اش و از طرف دیگر منافع خودشان در بین است.کدام واجب تر است؟
ناشناس۵۳۲۰۸۱۱۴:۴۰:۱۷ ۱۳۹۷/۶/۱۴
با جنگ زرگری وقت را تلف نکنید. بلکه برای بهبود وضعیت اسفبار کنونی تلاش کنید.
ناشناس۵۳۲۱۰۴۱۴:۴۳:۲۳ ۱۳۹۷/۶/۱۴
از اتاق فکر « تکرار» به نمایندگان لیست امید دستور داده شده که نطق های جنجالی و حاشیه ساز داشته باشند...با ۲ هدف راضی کردن ضد انقلاب خارجی برای ادامه حمایت رسانه ای از اصلاح طلبان منحرف کردن اذهان از افتضاح نرخ ارز..
ناشناس۵۳۲۱۴۵۱۴:۵۱:۱۳ ۱۳۹۷/۶/۱۴
در خواست پاسخگویی به نظر شما بد تر از اراجیف بیگانگاه هست؟
ناشناس۵۳۲۱۷۰۱۴:۵۷:۴۵ ۱۳۹۷/۶/۱۴
سلحشوری در صحن مجلس: نهادهای نظامی به پادگان ها برگردند/ آقای رییس جمهور با ابر بحران ها درگیریم و همه هم می دانند+فیلم می‌خواستم از نهادهای نظامی و شبه نظامی و حضور همه جانبه آنها در امور کشور انتقاد کنم، ولی مگر می‌شود به گروهی که سه‌گانه قدرت، ثروت و نیروی نظامی را با هم دارند، اعتراض کرد. نماینده تهران: مگر ما قیم جهان هستیم که می‌خواهیم بینی همه را به خاک بمالیم؟/خود را حق‌ مطلق ندانیم/در شان کشور ما نیست که نتوانیم موضوع حصر را حل کنیم موضوعات فوق که حرفهای دل امریکاییها وصهیونیستها است که از حلقوم ناپاک مزدورانشان بیرون می اید اما : 1- اقای لاریجانی که در مجلس اجازه می دهی هرهجمه ای را توسط وطن فروشان به مدافعان این خاک بکنند اولین مخاطب سلحشوری جنابعالی هستی که باید به پادگان برگردی. 2-ایا این مزدوران کر وکنگ بودند که مقام عظمای ولایت فرمودند اگر مدافعان حرم در بیرون مرزها بینی ایادی دشمنان وتروریستها وداعشی ها را بخاک نمالیده بودند. باید با انها در کرمانشاه وهمدان می جنگیدیم. 3-اگر نظامیان در پادگانها بخوابند ان وقت داعشیها ودشمنان دختران و زن وخواهر ومادر حیدری را بهمراه سلحشوری را در میادین به عنوان کنیز به سبیل کلفتهای حریص می فروخت. گند زدید وبا نامردی مردم را گرفتار کردید ودلار 13000تومان سکه 4800000تومان شده ان وقت برای انحراف افکار عمومی به مدافعان کشورنظامیان گیر می دهید
ناشناس۵۳۲۱۷۸۱۴:۵۸:۴۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
هر حرف قانونی زدا شود انگ ضدیت با نظام می خورد
ناشناس۵۳۲۲۳۵۱۵:۱۰:۲۵ ۱۳۹۷/۶/۱۴
اگر میخواهی نظر مردم را بشنوی به میان مردم برو. نماینده‌ها فقط قسمتی از مطالبات مردم را با احتیاط و جرح و تعدیل بیان کردند
ناشناس۵۳۲۲۶۲۱۵:۱۹:۰۰ ۱۳۹۷/۶/۱۴
حرف حق تلخه برادر
ناشناس۵۳۲۲۹۸۱۵:۲۸:۳۶ ۱۳۹۷/۶/۱۴
سلام. اگر منظورت سخنان خانم سلحشوری و آقای حیدری است باید بگویم حرف دل میلیون ها ایرانی را زده اند. لطفا به این نمایندگان دلسوز توهین نکنید.
ناشناس۵۳۲۳۳۷۱۵:۳۶:۰۵ ۱۳۹۷/۶/۱۴
ما متاسفیم که مسئولانی داریم که حتی در این اوضاع وخیم استعفاء نمیدهند و همچنان به ندانم کاری ها وبی مسئولیتی هایشان ادامه میدهند،تازه شما میگی چرا ضد نظام صحبت میکنن، خوابین مثل اینکه
ناشناس۵۳۲۳۶۵۱۵:۴۲:۳۲ ۱۳۹۷/۶/۱۴
متاسفیم از نمایندگانی که فشار بر مردم را نه می بینند و نه لمس میکنند...
ناشناس۵۳۲۳۸۳۱۵:۴۴:۳۸ ۱۳۹۷/۶/۱۴
پس اگر سخنان مردم کوچه و بازار را بشنوید چه خواهید گفت .
ناشناس۵۳۲۴۷۹۱۶:۰۲:۱۵ ۱۳۹۷/۶/۱۴
آقای موسوی نماینده محترم . جنابعالی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس هستید اقتصاد کشور نتیجه عملکرد جنابعالی و تیم اقتصادی دولت است مدیریت حضرتعالی و تیم اقتصادی دولت توان اداره یک مدرسه را ندارد بگوئید برای مردم چه کردید
نوید۵۳۲۴۸۰۱۶:۰۲:۲۳ ۱۳۹۷/۶/۱۴
درست در روز واگزاری سکه های پیش فروشی نمایندگان طرح اخذ مالیات و محدودیت در عرضه و ...... میدهند به نظر شما این نماینده ها کدوم طرفی هستند
ناشناس۵۳۲۷۵۶۱۷:۲۹:۰۱ ۱۳۹۷/۶/۱۴
اقای نماینده مجلس تا حالا شده از توی مجلس چیزی بیرون بیاد که چاره گشای مشکلات مردم باشه؟ از صبح تا شب در حال جنگ و دعوا حزبی هستید خوب نتیجه اش می شود همینی که الان هستیم.
ناشناس۵۳۲۸۰۶۱۷:۴۸:۵۶ ۱۳۹۷/۶/۱۴
یعنی کلمه رفراندوم که در قانون اساسا هم آمده ضدیت با نظام است؟
ناشناس۵۳۲۸۴۲۱۸:۰۴:۴۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
یه عده در دولت و مجلس دنبال براندازی هستند حالا وایسید ببینید
ناشناس۵۳۲۹۱۶۱۸:۲۷:۲۸ ۱۳۹۷/۶/۱۴
شما منطقی جوابشو بده چرا میگی ضد نظامه لابد جواب نداره
مجيد۵۳۳۰۱۹۱۹:۰۰:۱۳ ۱۳۹۷/۶/۱۴
مجلس این روزها در استراحت است....
ناشناس۵۳۳۰۹۴۱۹:۳۹:۰۶ ۱۳۹۷/۶/۱۴
خوشحالم که به غلامرضا حیدری رای دادم. حرفهای امروزش را قبول دارم
ناشناس۵۳۳۱۰۸۱۹:۴۴:۴۱ ۱۳۹۷/۶/۱۴
شما یه روز سوار اتوبوس و مترو شو ببین مردم چی میگن بعد اظهار نظر کن
ناشناس۵۳۳۱۷۹۲۰:۲۳:۴۶ ۱۳۹۷/۶/۱۴
بخشی حرفهای خانم سلحشور و اقای حیدری حرف دل مردم است با کلی سانسور - نماینده محترم !احتمالن با کسانی رفت و امد داری که با مردم و دردهایشان هیج سنخیتی ندارند - درد امروز مردم اقتصادیست اما راه حل این مشکلات همه سیاسیست - سیاست خارجی ما باید بر مبنای همزیستی مسالمت امیز و عدم مداخله در هیج کجای دنیا باشد مثل کشورهای مترقی بیطرف نظیر مالزی اتریش پاراگوئه ایسلند و... مشکلات کشورهای عربی به خودشان ربط دارد و همه اهتمام مسئولین باید رفع مشکلات مردم خودمان باشد نه مدیریت جهانی و بازسازی کشورهای فرصت طلب فردا به ما پشت خواهند کرد مثل بوسنی و قره باغ و سودان و...که در گذشته تجربه مشابه امروز با این کشورها داشته ایم و امروز مارا به هیچ هم حساب نمیکنند -در سیاست داخلی هم باید یک سری گشایشها و ازادیهای مدنی در راستای همگرایی مردم و پر کردن رخنه عظیم اعتماد عمومی داده شود تا مردم ما هم مثل کشورهای توسعه یافته منافع ملی را بر منافع فردی ترجیج دهند خود را جدا از دولت ندانند
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  2. چرا این همه بد اخلاقی؟

  3. جدال روایت ها در ماجرای مسمومیت پزشکان شیرازی

  4. درباره توبه تتلو

  5. حرف طلافروشان را باید شنید، اما...

  6. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  7. هزینه ای که هیچ دولتی حاضر نشد بپردازد!

  8. واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز

  9. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

  10. راه‌حل ماجرای روحانی و شورای نگهبان چیست؟/ نظر ضرغامی درباره گسترش شادی و نشاط در جامعه

  11. فردا دیر است...

  12. خودمان بیگناهان زیادی را کشتیم نمی توانیم از اسرائیل انتقاد کنیم

  13. کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟!

  14. آقای رئیس جمهور خاطرجمع نباشید

  15. سردار رادان: کشف حجاب به خاطر مسائل اقتصادی نیست

  16. امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود

  17. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

  18. تنوری که هنوز سرد است...

  19. نتانیاهو: ‌صدها سرباز را از دست داده‌ایم

  20. ایثارگران را بدنام نکنید !

  21. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

  22. نرخ رشد جمعیت با روند فعلی در سال ۱۴۰۹ به صفر می‌رسد

  23. تبلیغات پرحجم قدرت‌های بزرگ به وسیله دانشجویان غرب رنگ باخت

  24. افشای فایل صوتی ظریف عمدی بود؟

  25. کنایه زاکانی درباره واگذاری ودیعه مسکن دوره‌های پیشین/ واکنش وحیدی به احتمال صدور گواهینامه موتور برای بانوان

پربحث‌های هفته

  1. چرا این همه بد اخلاقی؟

  2. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  3. راه‌حل ماجرای روحانی و شورای نگهبان چیست؟/ نظر ضرغامی درباره گسترش شادی و نشاط در جامعه

  4. فردا دیر است...

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

  6. تنوری که هنوز سرد است...

  7. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

  8. تبلیغات پرحجم قدرت‌های بزرگ به وسیله دانشجویان غرب رنگ باخت

  9. افشای فایل صوتی ظریف عمدی بود؟

  10. کنایه زاکانی درباره واگذاری ودیعه مسکن دوره‌های پیشین/ واکنش وحیدی به احتمال صدور گواهینامه موتور برای بانوان

  11. پاسخ طحان‌نظیف به انتقادات روحانی از شورای نگهبان/ رقیب جدید قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم

  12. رئیسی: برخی به‌دنبال معامله بر سر موشک‌هایمان بودند/ به‌بهانه دورکردن سایه‌جنگ،برجام‌های ۲ و ۳ را دنبال می‌کردند

  13. دستور ویژه رئیسی برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری

  14. کمال خرازی: اگر موجودیت ایران تهدید شود، ناچاریم دکترین هسته‌ای خود را تغییر دهیم

  15. هر چقدر رأی بیشتر باشد، مجلس قوی‌تر است/ مرحلهٔ دوم انتخابات به‌اندازهٔ مرحلهٔ اول اهمیت دارد

  16. شهادت یکی از پاسداران نیروی زمینی سپاه در جنوب‌شرق کشور

  17. واکنش کنعانی به اقدام ضد ایرانی کانادا

  18. رئیس‌جمهور: منزوی کردن زنان را قبول نداریم

  19. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

  20. وزیر کشور: مردم با حضور در انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات این کشور افزودند

  21. واکنش آمریکا به اظهارات هسته ای کمال خرازی

  22. رئیسی: «وعده صادق» از نقاط عطف اجماع‌ساز میان مردم بود/ هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم

  23. تکلیف ۳۰ منتخب تهران در مجلس تعیین شد + گرایش سیاسی

  24. نتایج مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم

  25. افشاگری رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی علیه «احمد علیرضابیگی»

آخرین عناوین