مسافران عراقی و ناموس ایرانی!

مهدی نورمحمدزاده،   3970613040 ۱۸۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۸۳ تکراری یا غیرقابل انتشار
مسافران عراقی و ناموس ایرانی!

هرچند موضوع حضور زایران عراقی در مشهد و حواشی محتمل آن امری قابل بررسی و پیگیری است، اما بیرون زدن رگ غیرت برخی ها در این قضیه، خودش قصه ای عجیب و غریب و البته قابل تامل است.

طرف تا دیروز از سفر تایلند و دوبی و کامجویی هایش خاطره سرایی می کرد و امروز رگ غیرتش جنبیده و نگران ناموس ایرانی جماعت شده است! یکی نیست از ایشان بپرسد این تن فروشان ادعایی، قبل از آمدن عراقی ها چه می کردند؟! مقیم خارج بودند؟! یا در آغوش مردان هوس باز ایرانی؟! چطور آن زمان که عفت این زنان زیر آتش هوس مردان ایرانی می سوخت، کسی به فکرشان نبود و حالا همه «فردین»بازی شان گل کرده و غیرتی شده اند؟!

اصلا چنین غیرتی چه ارزشی دارد؟! مگر چیزی جز نژادپرستی است؟!

آنکه واقعا غیرت دارد و در هوای انسانیت نفس می کشد، همیشه و همه جا نگران رونق فحشا و دردمند تن فروشان است، تایلند و دوبی و مشهد و تهران هم برایش فرقی نمی کند، هر کجا که باشد دلش خون است و سوگوار عفت و نجابت!

و من دستبوس چنین مردان غیوری هستم که فطرتشان پاک است و هیچ وقت فحشا را به رسمیت نمی شناسند و با دیدن لبخند دعوت بدکاره‌ها سر پایین می اندازند و بغض می کنند!

خاک مزار «سید مهدی قوام» را می‌بوسم که بی هیچ سئوال و جوابی، پول متبرک روضه امام حسین را دو دستی تقدیم فاحشه ای می کند تا شده حتی برای چند روز لباس حیا و عفت به تنش بپوشاند و عجیب اینکه همین نفس و پول پاک سید، زن را تواب می کند و بهشتی! غیرت یعنی همین! نه ادعاهای مشتی فرصت طلب که «غیرت غیرت» گفتن شان هم شبیه طوطی های کاسکو است که هیچ معنایی از کلام خود نمی فهمند!

باید حواسمان باشد که معنای غیرت را برایمان عوض نکنند.حواسمان باشد که کثافت کاری چند عراقی را به حساب ملت عراق، برایمان فاکتور نزنند!

آنها که اربعین رفته اند، بارها دیده اند غیور مردان عراق را که خانه و خیمه خود را وقف میزبانی از خواهران و مادران ایرانی خود کرده اند و خودشان روی خاک جاده های مسیرکربلا، شبها را صبح کرده اند! خودم چشیده ام غیرت «سیداحمد» عراقی را که با دیدن صف های شلوغ و ازدحام مردان و زنان ایرانی در ایستگاه صلواتی مان در سامرا، سرم داد کشید که:«مهدی! لازم ان نفصل صفوف الرجال و النساء!»، که باید صف زنان و مردان را ازهم جدا کنیم!

حتی دیده ام سرهنگ عراقی را که وقتی مادر پیر ایرانی اش دیگر نای پیاده رفتن نداشت و نتوانست سوار وانت نظامی شود، زمین نشست و کمر خم کرد تا مادرش پا روی کمرش بگذارد و سوار ماشین شود! دیده ام اشک و بغض آن پیرزن را و تماشا کرده ام لبخند رضایت آن سرهنگ را! والسلام!

دیدگاه کاربران

ناشناس۵۲۷۹۳۲۰۸:۴۸:۰۷ ۱۳۹۷/۶/۱۳
مقاله جالبی نبود. معلوم می شود آقای محمدزاده هم به جای پاسخ منطقی اسیر احساسات شده است. بهتر است به جای پاسخگویی کنکاش بیش تری از طرف مسئولان صورت گیرد و در نهایت به جای این که هر یک از ما به خود اجازه قلم فرسایی بدهد مسئولان پاسخ قانع کننده بدهند.
ناشناس۵۲۸۰۹۸۰۹:۳۵:۳۸ ۱۳۹۷/۶/۱۳
نویسنده محترم بیایید ببینید ابادان به چه روزی افتاده. آیا صدام رویایی شیرین تر از این می توانست ببیند؟
ناشناس۵۲۸۸۲۶۱۲:۴۷:۵۵ ۱۳۹۷/۶/۱۳
حرفهای بی اساس و بی ربط نگو !!!! اگر شما و یا خانواده ات مشکلی شخصی دارن چرا به آبادانیها تعمیم میدهی و توهین می کنی .
ناشناس۵۲۹۳۳۴۱۴:۳۸:۴۶ ۱۳۹۷/۶/۱۳
چرا توهین می کنی ؟ به خانواده اش چکار داری ؟ این چه فرهنگ غلطیه که وقتی حرف حساب نداریم می ریم سراغ خانواده ی مردم واقعا خجالت داره
ناشناس۵۲۹۷۲۵۱۶:۰۷:۳۶ ۱۳۹۷/۶/۱۳
رگ غیرت بی غیرتها در تایلند و سانفرانسیسکو و دبی متورّم نمیشه!! این ناموس پرستان آخرالزمانی آمریکا را محرم و ارباب خودشون و نوامیسشون میدونن. _________ کسی نیست از این جماعت غیور!!!! بپرسه چطور حاضرند زنها و دخترانشونو در استادیومها و خیابانها و معابر عمومی تهران و دبی و ..... به حراج بگذارن؟؟؟؟؟ _________ فحشا فحشاست ، چه عراقی و چه عرب پولدار شیخ نشین و چه یانکی بی حیا و چه هموطن هوسران.
ناشناس۵۳۰۴۶۳۲۱:۵۵:۲۷ ۱۳۹۷/۶/۱۳
کی ناموسشو به حراج گذتشته ؟ توهم زدی داداش ؟ از عصر پارینه سنگی یهویی پریدی این وسط داری نظر می دی ؟
ناشناس۵۲۹۴۶۶۱۵:۱۱:۰۷ ۱۳۹۷/۶/۱۳
هر بلایی سر این مملکت اومده از بی کفایتی و وطن فروشی عده ای از مسئولینه . این چه دخلی داره به موضوع این مقاله ؟ یعنی احوال آبادان و خرمشهر تا همین دو سال پیش خوب بود و الان یکهو بدشده ؟ اونهم به خطر مسافرین عراقی ؟
ناشناس۵۳۸۸۱۵۰۷:۳۷:۰۸ ۱۳۹۷/۶/۱۸
شما آبادان بیا ..ببین چه خبره؟
ناشناس۵۲۸۲۰۶۱۰:۰۵:۱۲ ۱۳۹۷/۶/۱۳
حضرات به اسم اسلام در حال زدن ریشه اسلام هستند
محمد قاسمی۵۲۸۲۳۵۱۰:۱۲:۳۶ ۱۳۹۷/۶/۱۳
روزنامه سعودی الشرق‌الاوسط در پی انتشار خبری دروغین در برخی سایت‌های نامعتبر عراقی مدعی شد: گریگوری هارتل، سخنگوی سازمان جهانی بهداشت در بیانیه‌ای اعلام کرد که مناسبت‌های دینی در عراق شاهد درهم آمیخته شدن هیئت‌هایی است که از خارج از عراق به ویژه از ایران و کشورهای مجاور می‌آیند. در پی زیارت اربعین پارسال ۱۶۹ زن عراقی به صورت ناخواسته حامله شدند. همین خبر تقریبا با همین مضمون رو روزنامه شرق منتشر کرده نمیدونم این پیوند عربستان با اصلاحاتی ها کی تموم میشه مدعی ایرانی بودن و وطن پرست بودن هم دارند
ناشناس۵۲۸۴۶۲۱۱:۱۴:۴۷ ۱۳۹۷/۶/۱۳
تو رسانه های اصلاح طلبان از بن سلمان به عنوان قهرمان ، جسور ، روشنفکر تمجید میشه!!
ناشناس۵۲۹۲۲۵۱۴:۰۸:۲۸ ۱۳۹۷/۶/۱۳
بایدم بشه.یه نگاه به پیشرفت اونها بنداز
ناشناس۵۲۹۳۲۲۱۴:۳۵:۳۱ ۱۳۹۷/۶/۱۳
اصلاح طلبی مکتب رقصه...بن سلمان هم اهل بزن و برقصه..ولو دیکتاتوره!!
ناشناس۵۲۹۴۳۵۱۵:۰۲:۵۸ ۱۳۹۷/۶/۱۳
پیشرفت!!!!! اونهم تحت حکومت عصر حجری ال سعود!!!!! عجب جوکی
ناشناس۵۲۹۶۶۴۱۵:۵۵:۵۸ ۱۳۹۷/۶/۱۳
ماها بهتره در مورد فرهنگ و رفتار و افکار عصر حجری افاضات نکنیم !!!!!
ناشناس۵۲۹۸۹۵۱۶:۵۳:۳۹ ۱۳۹۷/۶/۱۳
شما راجع به خودت حرف بزن و به دیگران تعمیم نده
ناشناس۵۳۰۵۰۸۲۲:۲۴:۰۸ ۱۳۹۷/۶/۱۳
احتمالاً نه حتماً شما سرباز سایبری ال سعودی و ایرانی هم نیستی . چون همه ایرانیها به فرهنگ خودشان افتخار می کنند. و ال سعود هم بیزارند.
ناشناس۵۲۹۸۵۸۱۶:۴۰:۱۸ ۱۳۹۷/۶/۱۳
برو ببین یه عده مثل زامبی ریختن دارن دلار می خرن و احتکار می کنن و ملتو می چاپن ! فرهنگ خودمون از همه بد تره
ناشناس۵۲۹۴۸۴۱۵:۱۵:۰۹ ۱۳۹۷/۶/۱۳
خیلی حرف ...ای زدی . حال آدم از امثال این افاضات شماها به هم میخوره . من عربستان رفتم برای حج . از این پیشرفتی که میگی چیزی ندیدم . شیک ترین محله های مدینه و مکه ، هرگز به پای یک محله ساده تهرون نمیرسه . تنها چیزی که اونها دارن ، ماشینهای امریکاییه که تو کوچه پس کوچه های عراق جنگ زده هم پیدا میشد ولی برای ایرانیها شده رویا . از اون ماشینها تو عربستان ، معمولا یک پسر بچه بیست ساله پیاده میشه و پشت سرش چهار تا زن ، مثل مرغ . حال آدم به هم میخوره . اینها اگر توی دهات شما اسمش پیشرفته ، بهتره ذهنیت خودت رو برای خودت نگه داری و جار نزنی .
علی۵۲۸۴۵۰۱۱:۱۲:۰۳ ۱۳۹۷/۶/۱۳
تنها اشکال این مقاله اینست که شما چطور ندانسته همه شاکیان این داستان پر غصه را به رفتن به تایلند متهم می کنید ؟ البته ممکن است که عده ای از معترضین انطور باشند ولی دلیل نمیشود تا شما به این دلیل کل صورت مسئله را پاک کنید . چرا بفکر چاره نیستیم و چطور باید اوضاع اقتصادی به جایی برسد که درصدی از زنان مجبور به تن فروشی شوند ؟ البته همیشه در طول تاریخ این کار ناپسند و مردان ناپاک بودند
ناشناس۵۲۹۶۷۸۱۵:۵۸:۵۷ ۱۳۹۷/۶/۱۳
بحث این است که چرا رگ غیرت بعضی وقتی سر نام عراقیها(و در کل اعراب) میرسد باد میکند تن فروشی در هر جای عالم بد است و باید عواملش مثل فقر بر طرف شود نه اینکه حالا یک عراقی آمد رفت سراغ یک تنفروش ایرانی، قضیه ای سوای از بقیه ایجاد شده
ناشناس۵۳۴۲۰۴۱۰:۳۵:۰۳ ۱۳۹۷/۶/۱۵
آقا ما نژادپرستیم، مشکلیه؟
ناشناس۵۲۹۷۶۳۱۶:۱۴:۳۷ ۱۳۹۷/۶/۱۳
نه دادش جان ! اشکال این مقاله چیز دیگری است . ای کاش این مقاله خیلی شفاف اشاره میکرد که اصلی ترین کشوری که از رابطه ایران و عراق عصبانیه حکومت کثیف ال سعود است. یک روز به عراقیها می گوید ایرانیها برای خوشگذرانی به عراق می آیند و روز بعد به ایرانیها می گوید عراقیها برای خوش گذرانی به ایران می آیند. سربازان سایبری ال سعود هر روز تحت عنوان اینکه من اهل مشهدم ، اهل آبادانم ، اهل اهوازم و .... در فضای مجازی ورود و به پخش شایعه اقدام می کنند. حکومت غیر انسانی ال سعود که هر روز دهها زن و کودک را در یمن به خاک و خون می کشد ؛ چون یقین دارد که در صحنه نظامی توان هماوردی با ایران قدرتمند را ندارد ، برای آسیب زدن به اقتدار منطقه ای ایران به شیوه های کثیف متوسل شده است. اینکه دشمن برای رسیدن به اهداف خودش به شایعه سازی دست بزند دور از انتظار نیست ولی اینکه برخی افراد ساده لوح داخلی ، در راستای منافع ال سعود به شایعات و تهمتهای ساخته دست دشمن دامن بزنند و به ساحت بانوان کشور خود بی احترامی کنند جای تامل دارد. البته بیش از آنکه ساده لوحی باشد ؛ بی غیرتی تمام است که یک نفر شایعات دشمن ، برای عفت بانوان کشورش را تکرار کند. اگر واقعاً در شهری چنین زنانی وجود داشت ، افراد با غیرت به جای انتشار خبر در فضای مجازی باید به پاک کردن ننگ از محل خود اقدام می کردند. و صد البته در حالیکه در امارات محلها و اماکن زیادی برای عیاشی وجود دارد , هیچ عقل و منطقی نمی پذیرد که عراقیها دست رسی آسان و تنوع عیاشی در دوبی را رها کرده و به ایران سفر کنند. ای کاش مقاله از این منظر به موضوع ورود می کرد.
محمد۵۲۸۴۸۱۱۱:۲۰:۵۳ ۱۳۹۷/۶/۱۳
مشکل اعترا ض کننده ها تناقض در گفتار و رفتار است و کتمان واقعیتها
ناشناس۵۲۸۶۹۴۱۲:۱۶:۰۰ ۱۳۹۷/۶/۱۳
شیعیان عراق برای زیارت حضرت رضا ع می آیند، اگر قصد عیاشی داشته باشند، دبی ،ترکیه، تایلند،و خیلی جاهای دیگه وجود دارد که بروند و قانونی و بدون ترس عیاشی کنند.
ناشناس۵۲۹۴۸۹۱۵:۱۶:۴۲ ۱۳۹۷/۶/۱۳
دقیقا . رسانه های کثیف عربستان پارسال و بعد از اربعین ، شبیه همین داستانها رو علیه ایرانیها ساختن تا درگیری ایجاد کنن ولی موفق نشدن . حالا دارن برعکسش رو امتحان میکنن .
ناشناس۵۲۹۸۶۶۱۶:۴۴:۵۳ ۱۳۹۷/۶/۱۳
این موضوع عراقی ها به صورت عمدی بزرگنمایی می شود تعداد توریست عراقی سالانه حدود 2 میلیون است که اکثرا با خانواده به ایران سفر می کنند در صورتی که در ایران حدود 5 میلیون مجرد افغانی وجود دارد که سال ها ساکن ایران هستند این افغانی های مجرد نیاز ... را در ایران چطوری رفع می کنند ؟ چرا کسی نسبت به افغان های مجرد حساسیت نداره ؟ اگر موضوع غیرت است چه فرقی بین افغانی و عراقی هست؟
ناشناس۵۲۹۹۲۲۱۷:۰۰:۲۲ ۱۳۹۷/۶/۱۳
این موضوع عراقی ها به صورت عمدی و با اهداف سیاسی خاص بزرگنمایی می شود در روزنامه های عربی وابسته به ال سعود ادعا می شود میلیون ها ایرانی برای صیغه کردن زنان عراقی به کربلا می روند حتی ادعا کرده بودند صدها هزار نوزاد عراقی پدر ایرانی دارند حالا یک چنین سیاستی را برای ایران ریخته اند . سالانه حدود 2 میلیون توریست از عراق وارد ایران می شوند که اکثرا خانوادگی به ایران سفر می کنند و به مشهد می روند و در مسیر بازگشت از مشهد به شمال و سواحل دریا هم می روند . چرا اسم مشهد به صورت عمدی بزرگنمایی می شود ؟ چرا اسم شمال بزرگنمایی نمی شود ؟همین توریست ها به تبریز هم می روند چرا اسم تبریز بزرگنمایی نمی شود ؟ ایا همه این 2 میلیون توریست عراقی که اکثرا با خانواده به ایران می ایند دنبال چنین کارهایی هستند ؟ سالانه میلیون ها توریست از اذربایجان و ترکیه و افغانستان و عمان و کویت و اروپا هم وارد ایران می شوند چرا نسبت به این توریست ها بزرگنمایی انجام نمی شود ؟ چرا فقط روی اسم عراق مانور انجام می شود ؟
محمد۵۲۷۹۴۱۰۸:۵۱:۲۵ ۱۳۹۷/۶/۱۳
آقا من شماره تلفن میدم بیاین نشونتون بدم تو همین اهواز چه خبره چرا الکی انکار میکنید؟
ناشناس۵۲۸۳۱۵۱۰:۳۱:۲۲ ۱۳۹۷/۶/۱۳
کشور احتیاج به دلار دارد مردم در فقر شدید هستن
ناشناس۵۲۸۳۱۸۱۰:۳۱:۳۹ ۱۳۹۷/۶/۱۳
مگه ایرانیا نمیرن تایلند
ناشناس۵۲۸۴۸۶۱۱:۲۱:۳۴ ۱۳۹۷/۶/۱۳
چه ربطی داره ؟
ناشناس۵۲۸۴۹۸۱۱:۲۵:۲۰ ۱۳۹۷/۶/۱۳
چون چند نفر میر کشور تایلند ایا دلیل میشه که ایران هم مرکز این کارها بشه؟ واقعا باعث تعجبه این حرفها
ناشناس۵۲۹۵۰۰۱۵:۲۰:۲۱ ۱۳۹۷/۶/۱۳
قرار نیست ایران مرکز این کارها بشه . ولی قراره اگر رگ غیرتتون برای یک دختر قلمبه میشه برای اون صدها دختری هم که قاچاق شدن به دبی تا جلوی ...های اونجا برقصن ، حساس بشین . مثلا چطوره رفتن به دبی رو تحریم کنین بابت همین حس شرافتمندیتون ؟ خوبه ؟
ایرانی۵۲۸۶۰۹۱۱:۵۳:۱۸ ۱۳۹۷/۶/۱۳
دوست عزیزدرتایلنداین موضوع ازطرف حکومت برسمیت شناخته شده متائسفم که شما ایران را باتایلند که منبع درامدش ازاین راه است مقایسه میفرمائید
آریابان۵۲۸۶۵۷۱۲:۰۴:۳۴ ۱۳۹۷/۶/۱۳
ضمن اینکه واقعا باید شدیدا غمباد گرفت و تاسف خورد و عمیقا دل سوزاند و همدردی کرد با هر زنی که در هر نقطه ای از دنیا بدلیل فقر مالی و بیچارگی خود و خانواده اش !!!!! تن میدهد به تن فروشی ، اما در مورد تایلند و برخی دیگر از کشور های دنیا (حتی جهان اولی !!!!!) باید در نظر داشت که اصولا گردشگری جنسی بعنوان یک بازار کار در اون کشور ها برسمیت شناخته شده و اینگونه زنان ضمن آنکه مالیات هم پرداخت می کنند !!!!! از نظر بهداشتی ، اجتماعی ، قضایی و .... تحت حمایت دولت کشور متبوع خود میباشند
ناشناس۵۲۸۹۵۳۱۳:۱۱:۰۸ ۱۳۹۷/۶/۱۳
تایلند مخصوص این کاراست، برن تایلند ،نه اینکه بیایند مشهد که شهر زیارت امام رضاست دنبال عیاشی
ناشناس۵۲۹۹۷۳۱۷:۱۸:۱۳ ۱۳۹۷/۶/۱۳
شما شماره تلفن شهرهای دیگه رو بده شماره تلفن شهر اصلی خودت رو اخوی
ناشناس۵۲۷۹۴۶۰۸:۵۴:۱۳ ۱۳۹۷/۶/۱۳
چیزی که اعیان است چه حاجت به بیان است. البته قطعا همه عراقیها چنین نیستند همانطور که همه افغانیها یا مکزیکیها یا امریکاییها و خود ما ایرانیها خلاف کار نیستیم ولی خاوری زنجانی صراف و هزاران نمونه را داریم. حالا بر چه اساسی باید تصور کنیم همه مردان عراقی به این قصد به ایران می ایند؟
ناشناس۵۲۷۹۴۸۰۸:۵۴:۲۲ ۱۳۹۷/۶/۱۳
اون طیفی که رگ گردنشان متورم شده ، اتفاقا همون طیف ولنگاره...یعنی اگر یک درصد هم عراقی ها با این هدف به ایران میان ، جامعه هدفشون همین طیف ولنگاره که الان ژست غیرتی شدن گرفتن!! شما ولنگار نباشید تا دیگران انگیزه اومدن با اون هدف رو نداشته باشند..
ناشناس۵۲۸۴۹۱۱۱:۲۳:۱۷ ۱۳۹۷/۶/۱۳
خجالت بکش
ناشناس۵۲۷۹۵۲۰۸:۵۶:۱۸ ۱۳۹۷/۶/۱۳
جالبهبعضیام اونور همین داستانا رو درباره ایرانیا میگن! ولی اربعین دوباره هرچه رشتن پنبه میشه به لطف خدا.
علی۵۲۸۴۷۲۱۱:۱۷:۵۸ ۱۳۹۷/۶/۱۳
فورا شما مسئله را سیاسی عبادی اش نکن و کسی کاری به اربعین ندارد و مقاله را بخوان و بدان مشکل از چیست ؟ مشکل از اقتصاد ورشکسته است که اکثریت این زنان بخاطر بدبختی و ناچاری به اینکار کثیف دست میزنند .
ناشناس۵۲۹۵۱۰۱۵:۲۲:۱۹ ۱۳۹۷/۶/۱۳
اتفاقا این مساله صد درصد سیاسیه . پارسال هم شبیه همین اتهام رو به ایرانیها زدن تا غیرت عراقی ها رو به جوش بیارن . مقاله کثیف سعودیها رو بخون تا بفهمی .
محسن۵۲۷۹۵۵۰۸:۵۷:۴۲ ۱۳۹۷/۶/۱۳
درود بر شما گل گفتی معلومه این اخبار از کجا آب می خوره
ناشناس۵۲۷۹۵۷۰۸:۵۸:۱۳ ۱۳۹۷/۶/۱۳
شرمنده ولی حالم از مقاله ات بهم خورد هموطن. آخر دنبال چی هستی؟ برو مشهد. اول برو پا بوس امام دلتو پاک کن. بعد تحقیق کن.
ناشناس۵۲۹۰۱۰۱۳:۲۰:۳۵ ۱۳۹۷/۶/۱۳
چرا مشهد با تایلند مقایسه میشه ،البته عراقیهای درست زیادی هم با خانواده می آیند مشهد ، و مظلومیت زیر سلطه صدام و داعش و القاعده از چهر هاشون معلومه حساب اونا جداست
ناشناس۵۲۹۸۶۲۱۶:۴۲:۵۰ ۱۳۹۷/۶/۱۳
نه مشهد رفتن می خواهد و نه تحقیق ، فقط کمی عقل ومنطق نیاز است. آخه چرا عراقیها 2000 کیلومتر را طی کنند تا برای عیاشی به مشهد بروند. آنهم شهری که اطرافش کویر است. در 200 کیلومتری عراق دوبی و امارات هستش که هم کنار دریا دارد و هم محلهای فراوان برای عیاشی
ناشناس۵۲۷۹۵۸۰۸:۵۸:۱۸ ۱۳۹۷/۶/۱۳
کسی که تایلند و ترکیه و ... میره ادعا معصوم بودن و بیگناه بودن نداره ولی اگر کسی ادعا پاکدستی و حرام و هلال داره و بعد معلوم میشه شهروند کانادا هست یا داماد امریکایی داره و همه بچه ها با حقوق معلمی او در گرانترین دانشگاههای امریکا و ژاپن و... تحصیل کردند مشکل داره. نمونه هم هزاران هزار
ناشناس۵۲۸۵۱۷۱۱:۳۱:۰۸ ۱۳۹۷/۶/۱۳
اولا که چه ربطی به موضوع داشت!؟؟ دوما از این هزاران هزار چندتا نام ببر. مشکل اینه که اینجور آدمها انقدر خوب فیلم بازی کردن که شما هنوز هم باورت نشده از اول هم دزد بودن و الان هم هرکسی رو با اون مشخصات ببینی فکر نمیکنی مشکل داره.
ناشناس۵۲۸۵۷۹۱۱:۴۴:۴۷ ۱۳۹۷/۶/۱۳
احسنت فساد و زیاده خوری و حرام خواری در اینده یقه مسولان کشور را به یقین خواهد گرفت
ناشناس۵۲۸۶۲۸۱۱:۵۷:۱۶ ۱۳۹۷/۶/۱۳
اونی که تایلند میر ه اونجا چرا رگ غیرتش نمی زنه بیرون هیچ خودش عامل این فعل حرام میشه؟
ناشناس۵۲۸۸۸۷۱۲:۵۸:۳۵ ۱۳۹۷/۶/۱۳
اتفاقا همینا که میرن تایلند و انتالیا بیشتر ازهمه ادای انسان دوستی در میارن. اشغالهای بی خاصیتی که همه را به کیش خود می پندارند.
ناشناس۵۲۹۰۲۳۱۳:۲۲:۳۲ ۱۳۹۷/۶/۱۳
آقا یا خانم محترم: ادب پله اول هر چیزی است در دادگاه هم به متهم متجاوز هم آقا و خانم میگویند. رعایت کن
بانام۵۳۲۷۷۰۱۷:۳۴:۱۵ ۱۳۹۷/۶/۱۴
یک کلمه حرف حساب
مودی۵۲۷۹۵۹۰۸:۵۹:۰۱ ۱۳۹۷/۶/۱۳
مطلب تان بسیار عالی ست و البته تیتر انتخابی تان به همان اندازه بد...!! و اما دلیل غیرتی شدن کسانی که تا دیروز مدام از تساهل فرهنگی و سخت نگرفتن بر توریست ها و گردشگران خارجی( منظور همان چشم بستن بر اعمال و رفتار منافی عفت و حیای آنان ) برای رونق گردشگری دم میزدند ؛ مشخص است : اول اصل مسئله زیارت است و به حاشیه راندن این عمل بسیار مهم مذهبی .... ( چرا به گردشران عراقی که به شمال کشور و اصفهان و شیراز هم زیاد میروند کاری ندارند و فقط به زوار مشهد گیر داده اند؟)دوم ؛ ایجاد اختلاف و نفرت بین دو ملت شیعه و صاحب مشترکات فراوان و بستن یکی از مسیرهای مهم ایجاد درامد برای کشور در این شرایط بسیار حساس تحریم ها و فشار بیشتر بر دولت و مردم برای تسلیم شدن در برابر شروط زورگویانه امریکا .... و نکته مهم دیگر تحت تاثیر قرار دادن راهپیمایی عظیم اربعین در استانه محرم .... البته این میان کسانی هم هستند که واقعا تحت تاثیر القائات ر سانه ای رگ غیرتشان به جوش آمده و بی اطلاع از واقعیت پشت پرده در این کوره میدمند.... لطفا منتشر کنید.
میلاد حمیدی۵۲۷۹۶۰۰۸:۵۹:۰۸ ۱۳۹۷/۶/۱۳
چیه ؟ این غیرت هم میخواید از مردم بگیرید؟!!!
ناشناس۵۲۸۲۷۵۱۰:۲۲:۰۰ ۱۳۹۷/۶/۱۳
نه ولی غیرت زبانی به درد نمیخوره غیرت دارید بیایید به جای خرج زندگی لاکچری و سفر به تایلند پولها را به این خانواده ها بدهید تا گوشه ای از مشکل حل شود.
علی۵۲۸۴۹۲۱۱:۲۳:۲۱ ۱۳۹۷/۶/۱۳
چطور اینقدر راحت قضاوت کردید که هر که مخالفه حتما اشراف زاده است و هرروز در تایلنده ؟ بابا یک سر در اینستا گرام برو و کانالهای پسران عراقی که فیلم عیاشی در اهواز و خرمشهر و ابادان و مشهد را گذاستند ببین و به مسولین فشار بیاور که درست کنند این فضاحت را
ناشناس۵۲۹۶۷۱۱۵:۵۷:۱۵ ۱۳۹۷/۶/۱۳
شما هم که تایلند نمیری و لاکچری زندگی نمیکنی دستت درد نکنه ولی به شرطی که تو هزینه هات کار اضافه دیگه هم نکنی
ناشناس۵۳۳۷۴۶۰۱:۲۲:۵۱ ۱۳۹۷/۶/۱۵
من اهوازیم به خدا من عراقی تو شهر من ندیدم میان اهواز که خاک کم دارند
ناشناس۵۲۸۵۰۰۱۱:۲۵:۳۱ ۱۳۹۷/۶/۱۳
چند درصد مردم می رن تایلند ؟ ناموس ملت باید حراج بشه که یه عده رفتن تایلند ؟ خوبی تو ؟
ناشناس۵۲۹۰۵۳۱۳:۲۸:۱۴ ۱۳۹۷/۶/۱۳
تو مطمئنی اونا که نگرانند وهشدار داده اند اهل تایلند رفتنند
ناشناس۵۲۹۵۳۷۱۵:۲۸:۰۷ ۱۳۹۷/۶/۱۳
نه بچه جون . اتفاقا میخواد یادت بده که غیرت ، همه جا خوبه و لازمه . نه اینکه اگر توریست امریکایی اومد ایران با دویست تا دختر رابطه پیدا کرد ، همه بگن متمدن شدیم و با امریکاییها دوست شدیم ، بعد اگر یک عراقی با یک دختر ایرانی حرف زد ، همه بشین پهلوون پنبه و بپرین وسط . اگر غیرت داری ، همیشه و همه داشته باش ، نه هرجا که روزنامه های سعودی و شبکه های انگلیسی بهت دستور میدن
ناشناس۵۲۹۷۷۳۱۶:۱۵:۳۵ ۱۳۹۷/۶/۱۳
غیرت که چیز خوبیه، به شرط اینکه دچار استاندارد دوگانه نشده باشه و بقیه از غیرتت سوءاستفاده نکنن و البته همه احساسات بشری تحت لوای عقل و تفکر ارزشمند می شن و در غیر اینصورت می تونن فاجعه به بار بیارن.
ناشناس۵۲۹۹۳۵۱۷:۰۶:۲۷ ۱۳۹۷/۶/۱۳
نه عزیزجان اصلاً موضوع غیرت نیست اولاً اهالی یک کشور همه اهل یک خانواده ایم و هیچ با غیرتی خطای خانواده خود را در فضای رسانه شیپور نمی کند. دوماً اگر در شهری چنین موضوعی صحت دارد که بعید به نظر می رسد .؛ افراد با غیرت به جای بوق کردن به حل بی سر و صدای معضل اقدام میکنند که آبروی محلشان را حفظ کنند. سوماً همانطور که ابتدا گفتم نه موضوع غیرت است و نه این موضوع می تواند صحیح باشد. موضوع این است که رسانه های کثیف وابسته به عربستان این شایعات را تولید می کنند و برخی افراد ساده لوح هم بدون توجه به حرمت زن ایرانی به انتشار این شایعات دامن می زنند.
ناشناس۵۳۰۸۸۹۰۷:۵۴:۴۴ ۱۳۹۷/۶/۱۴
مگه داریم؟
ناشناس۵۲۷۹۶۱۰۸:۵۹:۱۰ ۱۳۹۷/۶/۱۳
الشرق الاوسط: در جریان اربعین تعدادی از زنان عراقی از مردان ایرانی باردار شدن! بعثی ها در عراق شایعه می کنند که هدف ایرانی ها از سفر به نجف و کربلا دریافت خدمات جنسی است! رسانه های سلطنت طلب و پهلوی ، شایعه خدمات جنسی به مردان عراقی در مشهد را مطرح می کنند! رسانه های زنجیره ای شبکه همکار غرب در ایران ، این شایعات را نشر می دهند.. وجه مشترک هر ۳ جریان چیست؟ دریافت کمک مالی از ال سعود! سال ۸۸ اصلاح طلبان از سعودی وام گرفتند..این خاندان پول مفت به کسی نمی ده! کار می خواد!
ناشناس۵۲۸۶۸۱۱۲:۱۴:۰۸ ۱۳۹۷/۶/۱۳
اصلا چرا نمیرن ترکیه که هم ارزونتره هم نزدیکتره هم آزادتره هم آب و هواش بهتره!!؟؟ میگن ترکیه 4 میلیارد دلار درآمد از این راه داره. به نظرم مسئله یه کم که دیگه مشکوک هست.
یک دوست۵۲۹۳۶۵۱۴:۴۶:۴۵ ۱۳۹۷/۶/۱۳
شما اگه رفتین ترکیه و زن ترک برای این مقاصد پیدا کردید به عراقیها هم آدرس بدید. اگر هم مراکزی باشه افراد داخلش مال کشورهای دیگه هستن. اون ها هم به ناموس هموطنشون غیرت دارن. شما هم داشته باشید و به فکر مقایسه ایران و تایلند نباشید.
ناشناس۵۲۷۹۶۷۰۸:۵۹:۴۷ ۱۳۹۷/۶/۱۳
دوست عزیز من تا حالا از کشور خارج نشده ام اما این مساله واقعیت دارد و در شان کشور ما نیست اینکه مساله را به تایلند ربط داده اید هم باعث تعجب بنده شد چه ربطی به تایلند داره؟ چند درصد مردم ما تایلند رفته اند؟ فرض کنیم 100 درصد مردهای ما هم به تایلند رفته باشند تایلندی ها باید مواظب ناموس خود باشند ما هم باید مواظب ناموس خودمان باشیم استدلال شما واقعا عجیب بود بحث چند عراقی هم نیست ظاهرا داره بیزنس میشه و ... ظاهرا داره به این خاطر شهره عالم میشه به نظر من در شان ما نیست این وضعیت و باعث تاسف است اینکه شما باز از مردم عراق دفاع کرده اید هم جای تعجب داره فرض کن عراق چند تا ادم با غیرت هم داشته باشه باز این مساله ما را تغییر نمیده کسی هم به مردم عراق کاری نداره این وضعیتی که در اون شهری که ذکر کرده اید راه افتاده اشکال داردواقعا باز باعث تعجبه که اونجا اجازه برگزاری کنسرت داده نمیشه ولی این وضعیت اونجا داره بیزنس و کسب و کار میشه به نظر من شما کلاهت رو یه مقدار بذار بالاتر
ناشناس۵۲۷۹۶۹۰۹:۰۰:۳۳ ۱۳۹۷/۶/۱۳
در عراق به جز نجف و کربلا ، همه چیز ازاده..چرا طرف بیاد ایران؟
ناشناس۵۲۸۳۷۷۱۰:۵۰:۴۰ ۱۳۹۷/۶/۱۳
قیمت بسیار بسیار ارزان مخصوصا بعد از دلار 12000 تومانی!
ناشناس۵۲۹۹۴۸۱۷:۱۱:۲۲ ۱۳۹۷/۶/۱۳
کجایی شما؟ صبح ۱۲۰۰۰ بود الان ۱۴۰۰۰ تومنه تا کامنت من چاپ بشه به امید خدا ۱۵۰۰۰ رو رد کردیم
ناشناس۵۲۸۵۰۵۱۱:۲۷:۳۷ ۱۳۹۷/۶/۱۳
پول ما بی ارزشه و طرف با خرج کمترین پول میتونه راحت اینجا گردشگری کنه
ناشناس۵۲۷۹۷۳۰۹:۰۱:۳۳ ۱۳۹۷/۶/۱۳
متاسفانه چنان فساد و ظلمهای عجیب و غریبی در حال وقوع هستند که تن فروشی پیش آنها شرافتمندانه می نماید چرا که تن فروشی نهایتا به فرد تن فروش آسیب می زند اما بر باد دادن امید یک ملت قربانیانش کسانی هستند که گناهی نکرده اند .
رضا۵۲۷۹۷۶۰۹:۰۲:۲۷ ۱۳۹۷/۶/۱۳
فردین بازی رو خیلی خوب اومدی... متن بسیار جالب بود. من نمیدونم مردم ما تا کی بناست اسیر سیاسی کاری و ترفندهای رسانه ای بشن. اون از رای دادنشون بر اساس یه مشت دروغ رسانه ای این هم از این تیپ برخوردا. خدا به خیر کنه
ناشناس۵۲۹۰۴۴۱۳:۲۵:۳۸ ۱۳۹۷/۶/۱۳
اشکال ما ایرانیا: همش احساس رو قاطی همه مسایل میکنیم
ناشناس۵۲۷۹۷۷۰۹:۰۲:۳۰ ۱۳۹۷/۶/۱۳
قابل توجه مسولین که ببینند چع بلایی سر عزت و ابروی کشور در اورده اند
حکیمه۵۲۷۹۷۸۰۹:۰۲:۳۴ ۱۳۹۷/۶/۱۳
عالی بود
م گ۵۲۷۹۸۰۰۹:۰۳:۰۹ ۱۳۹۷/۶/۱۳
احسنت عالی بود. ممنون
ناشناس 11979۵۲۷۹۸۲۰۹:۰۳:۳۴ ۱۳۹۷/۶/۱۳
آقای نورمحمدزاده عجب تعصبی داری روی این عراقیا، فراموش کردی اینا کی بودن و با جوونای ما چکار کردن؟
ناشناس۵۲۷۹۹۰۰۹:۰۶:۴۶ ۱۳۹۷/۶/۱۳
می گفتید شهدای حرم رفتند که داعش نیاید غارت ناموس کند حالا چه شده که غارت ناموس توسط دیگران ماست مالی می کنید و دیگران را نژادپرست می گویید.
ناشناس۵۲۷۹۹۱۰۹:۰۷:۰۹ ۱۳۹۷/۶/۱۳
برای من مشخص نشد که برادران عراقی برای زیارت امام رضا می ایند یا زنان ایرانی؟؟؟؟
ناشناس۵۲۸۱۳۱۰۹:۴۷:۱۱ ۱۳۹۷/۶/۱۳
برای من هم مشخص نشد که اتباع عراقی، مگر یک نفرند؟ همه جور آدم در بینشان هست... هوسباز و زائر امام رضا علیه السلام ... مگر خودمان چنین نیستیم. شیطنت رسانه ها البته یه حرف دیگه است....
آرش۵۲۷۹۹۲۰۹:۰۸:۱۹ ۱۳۹۷/۶/۱۳
الان نفهمیدم ، تو نگران چی هستی ؟ زنان بدکاره ایرانی ؟ مردان غیور ؟ برادران عراقی ؟ مشکلت چی بود ؟
ناشناس۵۲۹۵۸۶۱۵:۳۷:۱۱ ۱۳۹۷/۶/۱۳
مشکلش عقل شما بود
ناشناس۵۲۷۹۹۴۰۹:۰۹:۰۹ ۱۳۹۷/۶/۱۳
آقای نویسنده به جای توهین به معترضان توجه کند که وقتی فحشا از حالت عادی خارج شود و با کاهش ارزش پول ملی و نرخ های عیرمعمول حتی ۱۰ برابری توریست ها گره خورده شود بازاری شکل می گیرد که خواه ناخواه عده بسیار بسیار بیشتری را به این بازار می کشاند.
ناشناس۵۲۷۹۹۵۰۹:۰۹:۳۲ ۱۳۹۷/۶/۱۳
چند مورد در خصوص مقاله به زهنم رسید 1- در مورد اینکه بخشی از این رگ گردن ها صرفا جنبه نژاد پرستی داره و از جو عمومی ضد عرب در کشور منشاع می گیرد. 2- اصولا مثال زدن این تایلند و دوبی در کنار مشهد مسئله قابل فهمی نیست. تایلند تلکلیفش مشخص است یک کشور توریستی با آزادی های فراوان ولی مشهد شهر مذهبی که حتی کنسرت موسیقی را هم برای ساکنانش ممنوع کرده اند حالا چرا باید به خارجی ها سرویس جنسی بدهد. 3- جدای از مسئله فرهنگی مسئولین به واسطه کاهش ارزش پول ملی در برابر پول همسایه ها بنوعی نقش مهمی در پدیده سرویس جنسی به خارجی ها دارند 4- فرهنگ عربی اصولا طالب این نوع سرویس هاست و گرنه ما سالهاست در مرز جمهوری آذربایجان روزانه هزاران شهروند آذربایجانی وارد اردبیل و تبریز می شوند برای امور پزشکی و تجارت و غیره و تا حالا مشکلی نبوده . لازم به یاد آوری است ارزش پول آذربایجان بالاتر از دلار و بسیار بالاتر از پول عراق است
ناشناس۵۲۷۹۹۶۰۹:۰۹:۳۶ ۱۳۹۷/۶/۱۳
تا حدی با نظر نویسنده موافقم و باید این موضوع به صورت آشکار همانند بسیاری از کشورهای دنیا سروسامان بگیره و فقط شامل اتباع یک کشور نباشه.
سعید تمر۵۲۷۹۹۷۰۹:۰۹:۴۱ ۱۳۹۷/۶/۱۳
در پاراپاگاندای عجیبی گرفتاریم علیه همبستگی ملتهای منقطه یک روز علیه عراق یک روز علیه آذربایجان هر روز علیه ترکیه افغانستان هم همین طور بابا، این ها همسایه های ما هستند. هم+سایه. این ها تمام ثروت ما هستند. تمام کنیم رشته ای که بیگانگان در جدایی ما از 150 سال پیش بافتند. ترک فارس عرب کرد همه یک فرهنگیم یک ارزشیم انسانیم بااا چرا اروپایی که دو جنگ جهانی چشید الان دوستند. گذشته را بگذاریم و آینده مشترک را بچسبیم. رمز بقا فقط همین است آینده مشترک ترک و کرد و فارس و عرب و افغان و تاجیک و مازنی و گیلکی و بلوچ و دیگر هموطنانی که اسم نمی برم. من ترکم ولی ارمنی را هم که دینش با من یکی نیست از خودمان می بینم. آسوری همینطور. بیایید خودمان باشیم،‌ تنوع را تضمین شده پاس بداریم. همین. اگر یک رمز برای بقای منطقه باشد که باید در مدارس یاد دهیم و تمرین کنیم همین تنوع است. تنوع تضمین شده یعنی من ترک، هر هویت دیگری را نه فقط احترام بگذارم و قبول کنم بلکه در جهت حفظ و بالندگی آن هم اگر کاری از دستم بر میآید انجام دهم. هموطنان عزیز این یک پیام از آینده پژوهی است، سردار یکی از این آینده پژوهان میگوید یک اصل از کار ما باید تنوع متقابلا تضمین شده باشد. متقابل یعنی اینکه من برای فارس و فارس برای من ترک، متقابلا هر کاری که تضمین تنوعمان باشد انجام دهیم باور کنید با این رمز، واگرایی زود می خشکد و فضلای قوم بالا می آیند. والسلام (اگر هدایت است گفتیم اگر ظلال است من چیز دیگری بلد نیستم، بلدید شما چیزی غیر تکراری بگید)
ناشناس۵۲۸۰۰۰۰۹:۱۰:۰۰ ۱۳۹۷/۶/۱۳
خوب است دیگر ! این بار معترضان به ناموس فروشی به خارجی ها هم شدند نژاد پرست!
ناشناس۵۲۸۰۱۰۰۹:۱۲:۱۳ ۱۳۹۷/۶/۱۳
این هوای انسانیتی که شما ملزوماتش را نمی دانید ولی متوهمانه دم از آن می زنید ما را به این روز انداخته است. بله ، با صادق زیباکلام همنوا شده اید و مخالفان ناموس فروشی به بیگانه را نژادپرست می خوانید. به کجا چنین شتابان؟
محسن۵۲۸۰۱۲۰۹:۱۲:۴۵ ۱۳۹۷/۶/۱۳
با سلام درود به شرف نگارنده، بعضی وقتا لازم است حقایق بیان شود تا دیده ی عقل باز شود و حقایق رو خوب ببینند و کورکورانه نظر ندهند.
ناشناس۵۲۸۰۱۷۰۹:۱۴:۵۷ ۱۳۹۷/۶/۱۳
شما اگه مشکل اقتصاد مملکت را حل کنید این توطئه های انگلستان جواب نمیده اما اگر اقتصاد مملکت حل نشود و کابوس فقر روی سر خانواده های ایرانی سنگینی کند افتادن یک برگ از یک درخت هم میتواند کشوری را به نابودی بکشاند
ناشناس۵۲۸۷۲۴۱۲:۲۲:۳۷ ۱۳۹۷/۶/۱۳
مشکل اقتصاد خیلی راحت حل میشه: 1- برای خرید دلار و سکه صف نکشیم. 2- وقتی ماشین لازم نداریم نخریم. 3- کالای ایرانی بخریم. 4- یه مدت سفر خارجی غیر ضروری نریم. تا وقتی نشستیم و توقع داریم همه کاری رو دولت انجام بده و به کسانی که با وعده الکی دل ما رو خوش میکنن رای میدیم ..... هر روز بدتر از دیروز.
ناشناس۵۲۹۲۸۳۱۴:۲۸:۳۶ ۱۳۹۷/۶/۱۳
دلار میاد پایین نه ؟
ناشناس۵۲۹۲۸۵۱۴:۲۹:۰۵ ۱۳۹۷/۶/۱۳
خوب مردم مسافرت هم نرن از دست شما
ناشناس۵۲۸۰۲۳۰۹:۱۷:۴۲ ۱۳۹۷/۶/۱۳
نویسنده بسیار بی منطق و شتابزده الفاظی را سر هم کرده من هیچ وقت تایلند و جاهای دیگه برای خوشگذرانی نرفته ام و از شنیدن اوضاع موجود بسیار عصبانی شدم و طبیعیه اگه نسبت به عراقی ها حساس باشیم
ناشناس۵۲۸۰۲۶۰۹:۱۸:۲۴ ۱۳۹۷/۶/۱۳
چرا هیچ مشکلات ریشه یابی نمیشه مقاله نویس محترم عراقی چرا در کشور خودش اینکارو نمیکنه چرا اینجا مگه صیغه حلال نیست چرا ایرانی میره تایلند دنبال چراهاش بگرد و مقاله بنویس چقدر به فکر مشکلات ازدواح افتادین با وام 5میلیونی میشه مشکلات و حل کرد شغل چی مشه مسکن چی میشه اخرش میشه طلاق و سرخورده دنبال راهی میگرده و تن فروشی یکی از اون راهاست
ناشناس۵۲۸۰۴۱۰۹:۲۲:۲۸ ۱۳۹۷/۶/۱۳
از این مقاله برمیاد که نویسنده از این وضعیت پیش امده بجای ناراحتی خوشحالم هست
ناشناس۵۲۸۰۴۸۰۹:۲۴:۱۷ ۱۳۹۷/۶/۱۳
تایلتدی ها مثل ما ادعای مسلمانی نمیکنند
ناشناس۵۲۸۰۵۹۰۹:۲۵:۳۷ ۱۳۹۷/۶/۱۳
البته این موضوع ناموسی ، حاشیه ای است و برای انحراف افکار و اصل داستان اهداف خائنانه ای است برای مقاصد بعدی که حضور عراقیها یا ... در سطح جغرافیای ایران عادی جلوه کند تا در صورت هر گونه تحرک مردمی و ........ سپس شبه داعشی در کشور آشکار شود و بواسطه و نام عراقی و یا هر پوشش دیگری و با هر نام دیگری ملت ایران به خاک و خون کشیده شوند که مبادا ............. امید است اینطور نباشد این روش حرومزادگان انگلیسی - امریکایی - صهیونیستی است که اربابان به زیردستان فرمان میدهند
یک ایرانی۵۲۸۰۶۲۰۹:۲۶:۰۴ ۱۳۹۷/۶/۱۳
سوالی که برام پیش اومده اینه زمان جنگ رزمنده های ما میگفتن چون مردای ایرانی فساد دارن ما برای ناموس نمیجنگیم؟؟این چه توجیه دردناکیه که میکنین؟؟!!!!!!
ناشناس۵۲۸۰۶۳۰۹:۲۶:۱۱ ۱۳۹۷/۶/۱۳
سلام.متن قابل توجهی است البته بنده منکراتفاقات این چنین تاسف برانگیزی نیستم که درشهرزیارتی مشهد اتفاق می افتد وبه خاطر ضعف اقتصادی وکاهش ارزش ریال ایران این فاجعه روزافزون می شودبهترینراه جلوگیری از این فجایع رشد اقتصاد وفرهنگ دینی جامعه است.والا با این اوضاع اقتصادفاجعه بارمشکلات اضافه میشود
کریم۵۲۸۰۶۷۰۹:۲۶:۴۹ ۱۳۹۷/۶/۱۳
اگر عراقی ها در زمان حضور زائران ایرانی به انها خدمت می کنند ، دلیل نمی شود که مردم ایران از حضور جوانان عراقی و فساد گسترده آنان در کشور عصبانی ومنزجر نشوند. داشتن رابطه با تمامی کشورها تفکری کاملا درست است ، و جذب توریست یکی از بهترین راههای کسب درآمد . ولی نباید اجازه داد که عده ای بخاطر مشکلات اقتصادی و افزایش میزان فقر در کشور ، بمنظور استفاده های جنسی وارد ایران شوند .اگر اینگونه شود در مدت کوتاهی از تمامی کشورهای افغانستان ، پاکستان ، عراق و تمامی کشورهای اطراف که ارزش پولشان بالاتر از کشور ماست ، برای استفاده های جنسی به ایران هجوم خواهند آورد .فکر نمی کنم هیچ ایرانی با این موضوع موافق بوده و کنار بیاید .حالا شما هرچه می خواهید از کرامات برادران عراقی و سایر برادران تعریف کنید .
ناشناس۵۲۸۰۷۰۰۹:۲۷:۳۸ ۱۳۹۷/۶/۱۳
برای چند دلاری که از عراقی ها درآمد دارید ، منکر فجایع موجود نشوید.
ناشناس۵۲۸۰۸۰۰۹:۲۹:۵۲ ۱۳۹۷/۶/۱۳
ولک دیگه گندش بالا اومده . می فهمی؟
مجيد۵۲۸۱۰۵۰۹:۳۷:۳۷ ۱۳۹۷/۶/۱۳
توجیه نکن.واقع بین باش.
مهران۵۲۸۱۱۶۰۹:۴۰:۵۱ ۱۳۹۷/۶/۱۳
در این که فساد وجود دارد شکی نیست برای کسی که به هر دلیلی (مشکل مالی و مشکل اخلاقی و ...) میخواد به یه سری مسائل بپردازد فرقی نمیکنه براش طرف مقابلش ایرانی باشه یا عراقی یا اروپایی البته از نظر اونها اگر این افراد اروپایی باشند این قضیه افتخار هم هست و مطلب آخر اینکه همین حرف ها رو در مورد ایرانی ها به عراقی ها هم میگن نمونه اش خبر روزنامه الشرق الاوسط که اسمش هم شبیه روزنامه شرق خودمون هست و پارسال ایام اربعین همین خبر رو در مورد ایرانی هایی که برای سفر میرفتن عراق منتشر کرد
بچه ایران۵۲۸۱۱۹۰۹:۴۲:۲۲ ۱۳۹۷/۶/۱۳
رگ غیرت نویسنده برا عراقیا ظاهراً بیشتر ورم کرده ؟! کجایی هستی نویسنده؟! ضمناً از فردین هنرمند محبوب وسلطان قلبها مایه نذار داداش...
ناشناس۵۲۹۶۳۰۱۵:۴۵:۵۸ ۱۳۹۷/۶/۱۳
تو کجایی هستی بچه جون ؟
ناشناس۵۲۹۶۴۰۱۵:۴۸:۰۸ ۱۳۹۷/۶/۱۳
واقعا خنده م گرفت . فردین خودش از عوامل اشاعه بی غیرتی و فساد بود قبل از انقلاب . یادت رفته یا سنت قد نمیده ؟ مسخره ست واقعا . بعد حالا شده تمثیل غیرت ؟
ناشناس۵۲۹۸۶۷۱۶:۴۵:۳۱ ۱۳۹۷/۶/۱۳
بعضی ها رو مردم دوست دارن چه شماها بخواین یا نخواین حالا شما خوشت نمیاد به این معنی نیست می تونی بهشون توهین کنی بهتره بی خیال شی که احترامت هم حفظ بشه
ناشناس۵۳۰۴۰۸۲۱:۲۴:۲۵ ۱۳۹۷/۶/۱۳
هیتلرم طرفدار داره ولی این دلیلی نمیشه که تو دهن طرفداراش نزد
ناشناس۵۳۴۲۴۷۱۰:۴۸:۴۶ ۱۳۹۷/۶/۱۵
هیتلر چیکارت کرده انقدر کینه ازش داری؟ از کوره در رفتی؟
جمشيد۵۲۸۱۲۵۰۹:۴۴:۴۶ ۱۳۹۷/۶/۱۳
خوب حالاحرف حساب نویسنده در مقابل اونایی که تایلند نمی روند چیست.
کیمیا۵۲۸۱۲۸۰۹:۴۶:۰۲ ۱۳۹۷/۶/۱۳
نویسنده اگرچه احساسی نوشته ولی جالب این است که برخلاف خیلی ها که سعی در پاک کردن صورت مساله دارند منکر حواشی حضور زائران عراقی در مشهد نشده...
ناشناس۵۲۸۲۵۸۱۰:۱۶:۵۳ ۱۳۹۷/۶/۱۳
چون واقعیت را گفته و همسو با نظر شما نیست نمیشود گفت احساسی کاملا درست گفته
امیر۵۲۸۱۳۶۰۹:۴۹:۱۰ ۱۳۹۷/۶/۱۳
بسیار بسیار متاسفم برای این مقاله. مشکل ما تن فروشیه. برو ببین چرا دارن تن فروشی میکنن. این مقاله رو تو مملکت اسلامی نوشتن خودش بحث برانگیزه. مگر نه اینکه باید عدالت اجتماعی وجود داشته باشد. مطمئن باشید اگه امنیت شغلی و اقتصادی داشتیم هیچ ایرانی ای تن فروشی نمی کرد. یکمم به فکر پس دادن جواب نزد پروردگار مهربان باشید.
ناشناس۵۲۸۱۵۰۰۹:۵۳:۲۹ ۱۳۹۷/۶/۱۳
بالاخره ما منطق شما ها را نمی فهمیم. از یک سو رفتن خانم ها به استادیوم فوتبال را به تحمل نمیکنید. از طرفی در این موارد میگویید در دبی و تایلند هم چنین خبر هایی هست.
ناشناس۵۲۸۲۵۳۱۰:۱۵:۵۵ ۱۳۹۷/۶/۱۳
مسایل را با هم قاطی نکنید لطفا
شهروند۵۲۸۱۶۴۰۹:۵۷:۰۵ ۱۳۹۷/۶/۱۳
درودبرتوبرادرعراقی الاصل که غیرت را کنارگذاشتی
احمد۵۲۸۴۵۳۱۱:۱۳:۰۱ ۱۳۹۷/۶/۱۳
من یقین دارم که خود عراقی های باشرف نیز از کاری که بعضی از عراقی ها در ایران انجام می دهند منزجر هستند . انسان دچارحیرت می شود که این مقاله نویس با کدام منطق این مقاله را نوشته است !!!
ناشناس۵۲۸۱۶۶۰۹:۵۷:۳۹ ۱۳۹۷/۶/۱۳
این مقاله از زبان یه ایرانی بود یا یه عراقی؟!!!!!
دختر ایرانی۵۲۸۱۷۴۰۹:۵۹:۲۰ ۱۳۹۷/۶/۱۳
فردای روزی که دشمن بعثی خرمشهر رو گرفت، جسد بی جان و عریان دختر خرمشهری رو به تیرک بلندی بستند و اونطرف کارون مقابل چشم های رزمنده های ایرانی گذاشتند. رگ غیرت رزمنده های دلیر ایرانی به جوش میاد و تکاورهای نیروی زمینی ارتش سه تا شهید می دهند تا بلاخره جسد اون دختر رو پایین میارند و بخاک می سپارند. بله درست خوندین، سه شهید برای جسد یک دختر ایرانی. و حالا بعد از گذر ایام آن عده ای که از صدقه سری همین شهدا بر صندلی های نرم نشسته و بر طبل بی غیرتی می کوبند. این حرف یعنی اینکه اگر خدایی نکرده دشمن یکبار دیگه جسد بی جان و عریان یک دختر ایرانی را به تیرک ببنده ما باید با خودمون بگیم: اصلا مشکلات جامعه ما این ها نیست.
ناشناس۵۲۸۱۸۷۱۰:۰۱:۳۶ ۱۳۹۷/۶/۱۳
نژاد پرستی یعنی چه برادر من؟ این یاداشت خالی از منطق و تعقل بود ما صحبت نژاد نمی کنیم تایلند و دوبی هم تا امروز نرفته ایم و دست به ناموس کسی نزده ایم اما غیرت اسلامی ما اجازه نمیدهد غیرت ایرانی ما اجازه پذیرش این مساله را نمی دهد دوست عزیز خودت باش همه چیز را به هم نباف چون عراقی ها یا هر ملت دیگری در روزهای خاصی میزبان زائران ما هستند ما نباید از ناموس خود محافظت کنیم!!
ناشناس۵۲۹۶۵۱۱۵:۵۱:۳۵ ۱۳۹۷/۶/۱۳
اینها با اونها فرق دارن . کی گفته اینها ، همونها هستن . اونی که برای زیارت میاد کجا میره و اونی که برای عیاشی ؟ بعد هم مگه بیکارن پاشن بیان ایران ؟ میرن مرزهای ترکیه که همه چی ارزونتره . دیوونه نیستن که راه بیفتن به خاطر ارزش پایین پول ملی ایران بیان اینجا
ناشناس۵۲۸۲۰۰۱۰:۰۴:۰۹ ۱۳۹۷/۶/۱۳
خیلی مقاله بچه گانه ای بود . شما هم برای اینکه از چیزی دفاع کنی میری چیز غلط دیگه رو جلو می کشی؟؟؟؟ مثل اینکه ی نفر تو ایران کشته بشه بجای دنبال راه حل می شینید اعلام می کنید که هر روز هم در امریکا اینقدر آدم کشته می شود !!!!!!
ناشناس۵۲۸۲۰۷۱۰:۰۵:۱۸ ۱۳۹۷/۶/۱۳
اینکه یک نفر حتی یک نفر از دختران ایرانی اسیر این تجارت سیاه شود هم زشت و نابهنجار است و به فرمایش حضرت علی(ع) مرد مسلمان باید از غصه بمیرد. فرق نمی کند کسانی که این تجارت سیاه را انجام می دهند عراقی یا ایرانی یا آمریکایی یا هرچه باشند.
ناشناس۵۲۸۲۴۴۱۰:۱۴:۱۲ ۱۳۹۷/۶/۱۳
مشهد جای خود، بیمارستان میلاد تهران چرا باید از بیماران غیر اور‍ژانسی عراقی در درمانگاهها آزمایشگاهها .... پذیرایی کند. یاد آوری میکنم بیمارستان میلاد تهران مخصوص بیمه شدگان تامین اجتماعی ایران است.
ناشناس۵۲۸۲۵۰۱۰:۱۵:۳۲ ۱۳۹۷/۶/۱۳
عالی بود. و خدا کند مورد توجه دوستان غیرتی قراربگیرد
ناشناس۵۲۸۵۷۲۱۱:۴۳:۳۱ ۱۳۹۷/۶/۱۳
مگر شما غیرتی نیستی؟
ناشناس۵۲۸۷۳۴۱۲:۲۵:۳۴ ۱۳۹۷/۶/۱۳
غیرتی به زبان نیست اگر غیرت داری پولی که میبری تایلند و ترکیه و گرجستان و عراق و عربستان یا خرج مراسم بیهوده میکنی تو همین مملکت خرج کن
مصطفي۵۲۸۳۰۷۱۰:۲۹:۲۴ ۱۳۹۷/۶/۱۳
ریشه فساد در درجه اول فقر و در درجه دوم بی اعتبار شدن ارزش ها است.
ناشناس۵۲۸۳۲۰۱۰:۳۲:۱۴ ۱۳۹۷/۶/۱۳
واقعا جای تعجبه یعنی شما این اتفاقات را عادی و قابل قبول میدانید؟ من تا حالا خارج نرفته ام الان من چی باید بگم؟
علی کریمی۵۲۸۳۲۱۱۰:۳۲:۳۳ ۱۳۹۷/۶/۱۳
جناب آقای مهدی نورمحمد زاده اگر چنانچه این خبر صحت داشته باشد مسئله فراتر از غیرت ، ناموس ، آسیب اجتماعی و ... می شود . در صورت صحت این موضوع باید اندیشید چرا ایران اینطور شده است؟
علی۵۲۸۳۸۶۱۰:۵۲:۲۸ ۱۳۹۷/۶/۱۳
ببری مال مسلمان و چو مالت ببرند، بانگ و فریاد بر آری که مسلمانی نیست.
ريزبين۵۲۸۴۳۲۱۱:۰۵:۳۹ ۱۳۹۷/۶/۱۳
شما ناموس زن خودت با ناموس غریبه برات فرقی نداره و یکیه؟؟ چطور داری ناموس زن فاسد تایلندی که دینش هم اسلام نیست رو با زنان کشورت یکسان در نظر میگیری؟
ناشناس۵۲۸۷۳۰۱۲:۲۴:۰۶ ۱۳۹۷/۶/۱۳
میگه شما که برات ناموس خودی انقدر مقدسه پولت را نبر خارج خرج کن پاتایا و آنتالیا و گرجستان را ول کن بیا تو مملکت خودت خرج کن بخدا 80 درصد این مشکل حل میشه
ناشناس۵۲۹۸۸۵۱۶:۵۰:۳۹ ۱۳۹۷/۶/۱۳
این که گفتی یعنی چه ؟ ربطش به موضوع چیه ؟ مگه داریم در مورد رونق صنعت توریسم حرف می زنیم که چنین جوابی دادی ؟
ناشناس۵۲۸۴۴۰۱۱:۰۹:۲۲ ۱۳۹۷/۶/۱۳
بجای اینکه به هموطنان خودت فحاشی کنی، بهتره یقه اونهایی رو بگیری که وضعیت اقتصاد را به اینجا رسانده اند
ناشناس۵۲۹۶۶۱۱۵:۵۴:۲۵ ۱۳۹۷/۶/۱۳
چشم ندارین ببینین مردم میخوان خوشیهاشون رو تَکرار کنن ؟ این وضع هرچی هست ، با اشاره رئیس اصلاحاته و باید تا آخر ازش حمایت بشه تا امثال رئیسی نیان روی کار . حتی اگر از این هم وضع بدتر بشه بازم باید پای اصلاحات وایساد .
ناشناس۵۲۸۴۴۳۱۱:۱۰:۰۴ ۱۳۹۷/۶/۱۳
چه ربطی داره ؟ حالا هرکسی ولو گذشته ننگینی داشته باشه گفته باشه حرف حساب رو باید پذیرفت . ولو به هر نیتی باشه . وقتی اصل موضوع راجب فساد هست واقعا بایدکنترل ونظارت باشه وبرخوردقاطع. کسی مخالف سفر مسلمانان از کشوهای دیگه نیست و حتی خیلی هم خوبه ما باید با همه دنیا خصوصا مسلمانها ارتباط داشته باشیم اما بایدجلو ایجاد کانونهای فساد هم باید گرفته شود . بایدعاقبت اندیشی در کار باشه
ناشناس۵۲۸۵۴۱۱۱:۳۵:۲۴ ۱۳۹۷/۶/۱۳
شبکه مروج فحشاوهمجنس بازی نگران ناموس ایرانی ها شده اونم فقط توسط عراقی ها وبرعکس! وضعیت انگلیس تفرقه بینداز وحکومت کن روشنه!! درمیانمار که برنده صلح نوبلشان حکومت میکند صدایی در برابر ان همه تجاوزهای اشکار ودسته جمعی از شان شنیده نشد !! اجازه توهین وتفرفه به دشمنان قسم خورده کشورمان ندهیم!
ناشناس۵۲۹۶۶۳۱۵:۵۵:۴۱ ۱۳۹۷/۶/۱۳
مردم عقلشون به این حرفها نمیرسه . به قول جلال ، به هر طرف بگردونیشون میگردن .
ناشناس۵۲۸۵۴۶۱۱:۳۷:۱۰ ۱۳۹۷/۶/۱۳
ای انگلستان !! اینجا خوب جایی است تجربه ی این کارها را قبلا هم داشته ای و میبینی که باز هم جواب میده
ناشناس۵۲۹۶۷۳۱۵:۵۷:۲۵ ۱۳۹۷/۶/۱۳
همیشه جواب میده . چهار قرنه که انگلیس داره اینجوری در خاورمیانه حکومت میکنه .
ناشناس۵۲۸۵۶۸۱۱:۴۲:۲۱ ۱۳۹۷/۶/۱۳
با این استدلال هر خلاف ‌جنایتی توجیه می‌شود چون دیگران انجام داده‌اند پس حلال است
بانام۵۲۸۵۷۸۱۱:۴۴:۴۶ ۱۳۹۷/۶/۱۳
یقینا بسیاری از زنان در کشورهایی که شما از انها نام بردید از روی هوا و هوس و سرخوشی دست به اینکار نمی زنند بلکه علت غالب این رفتار بیکاری، فقر و بدبختی و از همه بدتر بی کسی این افراد است.
ناشناس۵۲۸۵۹۳۱۱:۴۸:۵۸ ۱۳۹۷/۶/۱۳
قهرمانان پهلوانان دلاوران مسئولان ایران اسلامی خسته نباشید
ناشناس۵۲۸۵۹۸۱۱:۴۹:۱۵ ۱۳۹۷/۶/۱۳
احساسات پاک نویسنده محترم قابل تحسین است ولی نکته اینجاست برای مفاسد در کشورمان فرد فرد ایرانیان مسول هستند. این که در تایلند هم چنین فسادی وجود دارد مایه تاسف است ولی سر و سامان دادنش با ما نیست. در مورد خاص مشهد هم باید تحقیقات رسمی صورت گیرد . در این زمینه خاص به نظر این حقیر این که مشتریان عراقی یا ایرانی هستند در اولویت دوم است.
ناشناس۵۲۹۹۱۰۱۶:۵۶:۴۳ ۱۳۹۷/۶/۱۳
من هلاک احساسات پاک ایشون شدم !
rassharif۵۲۸۶۱۵۱۱:۵۴:۱۴ ۱۳۹۷/۶/۱۳
چند برابر این مسائل بین خود ایرانی ها وجود دارد؟ ایرانی ها ناموس خود نیستند؟ فرق بین ایرانی و عراقی و ... در چیست؟ در اصفهان این مسائل وجود ندارد؟ در تهران؟ در ...
ناشناس۵۲۹۶۸۱۱۵:۵۹:۵۸ ۱۳۹۷/۶/۱۳
نه دیگه . اگر بخوای جلوی این مسایل رو در شهرهای دیگه بگیری اونوقت همه رسانه های انگلیس میریزن سرت که آزادی وجود نداره و متحجر و عقب افتاده هستی و ... . ولی الان اونها نگران ناموس ایرانیها شدن ، اون هم نه دخترای معصومی که به دبی و آنتالیا قاچاق میشن ؛ نه . فقط دخترهای مشهدی اون هم وقتی طرفشون زوار عراقی باشن !!! گرفتی چی شد ؟
ناشناس۵۳۳۹۰۹۰۷:۲۰:۳۶ ۱۳۹۷/۶/۱۵
ای کاش مردم ما اینقدر درگیر بازی های رسانه ای نمی شدن
ابوالفضل۵۲۸۶۲۶۱۱:۵۶:۰۸ ۱۳۹۷/۶/۱۳
آیا نباید فکر کرد که چرا نزدیک محرم و اربعین این بحث ها داغ و جهت دار شده است فقط کمی فکر و تامل لازم است تا به ریشه ی این موضوع پی برد. البته که فحشا زشت و منفور است ولی آیا مردم شریف عراق هم اینگونه فکر میکنند؟! آیا در ایام اربعین درب خانه های برادران عراقی بر روی هموطنان عزیز من گشوده نیست؟! آیا در شرایط تحریم ظالمانه آمریکا بهترین راه به حداقل رساندن آسیب تحریم ها همکاری با کشور دوست و برادر عراق نیست!؟ آیا ورود گردشگران زیارتی از عراق به رونق بازار ما کمک نمیکند؟! نزدیک شدن روابط دو کشور مسلمان ، همسایه و دوست که منافع مشترک بیشماری دارند و با اتحاد خود جلوی هر دشمنی و تحریمی را خواهند گرفت و قلب محور مقاومتند از همه بیشتر به منافع آمریکا و اسراییل و حتی آل سعود ضربه خواهد زد .
ناشناس۵۲۹۶۸۴۱۶:۰۰:۳۸ ۱۳۹۷/۶/۱۳
کل قصه همینه ، ولی کو عقلی که این چیزها رو بفهمه .
ناشناس۵۲۹۹۱۵۱۶:۵۸:۰۸ ۱۳۹۷/۶/۱۳
قربون شما که فقط شما عاقلی !
ناشناس۵۳۰۰۷۵۱۷:۵۲:۳۹ ۱۳۹۷/۶/۱۳
شما عقل کلی؟
ناشناس۵۲۸۶۴۰۱۱:۵۹:۴۸ ۱۳۹۷/۶/۱۳
چون تایلند اونجوریه پس ایراد نداره مشهد هم اینجوری بشه؟ واقعا زرشک به اون منطقت. نه داداش.
dayani۵۲۸۶۴۹۱۲:۰۲:۰۶ ۱۳۹۷/۶/۱۳
آشکار است که اینگونه موارد هرکسی را بفکر وامی دارد، اما من دیگر به درستی یا نادرستی عادت کرده ام که از هر مورد بوی سیاسی و اقتصادی بشنوم . هم از این جهت که راه افراد دیگر کشورها به ایران به این ترتیب قطع شود و هم از این جهت که اقتصاد مشهد نیز ، به ویژه با اینهمه هتل، به نابودی کشانده شود. مسئولان مشهد میتواند سرگرمیهای متنوع بهتر تدارک ببینند، حتما می شود مکانهایی بیشتری مانند چالیدره تدارک دیده شود که هم ایرانیها و هم عرب زبانها، چه ایرانی و چه غیر ایرانی از حضور در آنها که کاری غیر شرعی و عرفی در آنها رخ نمیدهد، لذت ببرند
ناشناس۵۲۸۶۵۵۱۲:۰۳:۴۷ ۱۳۹۷/۶/۱۳
اگر شرم نمی کنید لااقل دفاع نکنید
ناشناس۵۳۰۹۶۰۰۸:۴۴:۲۳ ۱۳۹۷/۶/۱۴
امثال شما اگر غیرتی هستی جلوی خانمت را بگیر تا با مانتوی جلو باز نیاد توی خیابان ...
ناشناس۵۲۸۶۹۵۱۲:۱۶:۲۱ ۱۳۹۷/۶/۱۳
باید مشکلات زنان بدکاره را حل کرد و این ننگ را از حکومت جمهوری اسلامی و کشور و شهر امام رضا زدود. چرا عراقی‌ها را مقصر میدانیم؟
ناشناس۵۲۸۶۹۹۱۲:۱۶:۵۹ ۱۳۹۷/۶/۱۳
باید روزنامه شرق به خاطر این دروغ بزرگ وشنیع مورد پیگرد قضایی قرار بگیره
ناشناس۵۲۸۷۹۲۱۲:۴۱:۳۵ ۱۳۹۷/۶/۱۳
عطار نیشابوری (در مصیبت‌نامه) می نویسد: اسم اعظم خدا «نان» است. پرسیدند چگونه؟ گفت: کدام اسم خدا را می‌شناسید که بدین سرعت درهای مسجد را باز کند و صدای موذن را در شهر بپراکند و مردم را به مسجد و محراب بیاورد؟ نبودید و ندیدید آن سال قحطی را در نیشابور، که مسجدها لانه عنکبوتان شده بود؟
کامران۵۲۸۸۵۹۱۲:۵۴:۳۳ ۱۳۹۷/۶/۱۳
به همه توصیه می شود این مقاله را هم بخوانند. https://www.alef.ir/news/3970613060.html
یار۵۲۸۹۳۰۱۳:۰۵:۲۱ ۱۳۹۷/۶/۱۳
این نوع مقاله نویسی فرار رو به جلوست مقایسه ایران با تایلند قیاس بی ربطی است. در تایلند این امر تجارت است ولی درایران با فرهنگ ایرانی اسلامی چه؟ مخصوصا که این امر را فرم مذهبی بهش داده اند و با صیغه شرعیش کردند. جالبه که مسوولین هم از این امر اصلا ناراحت نیستند . آنهایی هم که می گویند روزنامه شرق دروغ می گوید سرشون رو مثل کبک کردند زیر برف. این مساله ریشه در فقر اقتصادی دارد که مقصر اگر نگوییم یک نفر است طبف خاصی را دربر می گیرد. مشکل هم رگ غیرت نباشد بررسی آسیب اجتماعی است. شما هم آقای نویسنده بی ربط داری شلوغ می کنی و خودت را به درو دیوار می زنی. اصل مشکل را بهش بپرداز
ناشناس۵۲۹۲۴۴۱۴:۱۴:۴۴ ۱۳۹۷/۶/۱۳
وقتی پول ملی رو بی ارزش میکنید انتظار دارید عواقبش چی باشه؟
عباس۵۲۹۳۰۵۱۴:۳۲:۴۳ ۱۳۹۷/۶/۱۳
خاندان سعودی که از نفرت مسلمانان و مخصوصاً شیعیان از وهابیت آگاهی دارند، سعی در بهم زدن رابطه مسلمانان مخصوصاً شیعیان هستند و متاسفانه بعضی افراد خواسته یا ناخواسته به آن دامن میزنند و سعی میکنند حس ناسیونالیستی مسلمانان را تحریک کرده و با نفاق آنها درگیر مسائل ناموسی کنند چون میدانند که این حس ناموسی در شیعیان بسیار قوی میباشد. البته ناگفته نماند که روسپیگری قدیمی ترین شغل دنیاست که بدلیل نداشتن نیاز به سرمایه، خانمهایی بی اصلالت به دلیل فقر و حتی زیاده خواهی به آن روی می آورند و در تمام دنیا نیز این چنین خانمهایی وجود دارند حتی در پیشرفته ترین جوامع غربی که کسی فقیر نیست و برای آنها فرقی نمیکند که مشتری چه ملیتی دارد. دشمنان شیعیان منتظر عکس العمل جوانان عراقی و ایرانی بر علیه یکدیگر هستند و می طلبد هواسمان را بیشتر جمع کنیم.
ناشناس۵۲۹۷۱۱۱۶:۰۵:۴۴ ۱۳۹۷/۶/۱۳
عالی بود. به وجدان بیدار نویسنده تبریک می گویم
ناشناس۵۲۹۹۱۷۱۶:۵۹:۲۴ ۱۳۹۷/۶/۱۳
خدا را شکر نمردیم معنی وجدان بیدار را هم فهمیدیم !
ناشناس۵۳۰۴۸۸۲۲:۱۲:۴۳ ۱۳۹۷/۶/۱۳
ما هم معنی وجدان رو فهمیدیم !
ناشناس۵۲۹۷۹۲۱۶:۲۰:۱۵ ۱۳۹۷/۶/۱۳
جالب است کسانی که برای استادیوم رفتن زنان فریاد وامصیبتا سر می دهند اینجا سکوت کرده و یا بر طبل دفاع از این منکر می کوبند.
ناشناس۵۲۹۷۹۳۱۶:۲۰:۱۶ ۱۳۹۷/۶/۱۳
پس با این استدلال چون دزدی و اختلاس هست پس ما هم انجام بدیم اشکال نداره
ناشناس۵۳۰۳۵۴۲۰:۵۶:۳۳ ۱۳۹۷/۶/۱۳
متاسفانه در این چندساله تن فروشی به طرز بی سابقه ای طبق آمارهای بهزیستی در کل کشور افزایش یافته! باید مشکل به صورت ریشه ای حل شود. واقعا دل آدم به درد میاد. ضمن اینکه مردان خود ما هم در کلانشهرهایی مثل تهران کم نمیزارن!
ناشناس۵۳۰۳۵۸۲۱:۰۱:۴۵ ۱۳۹۷/۶/۱۳
من عراقی ها را دوست دارم. احدی مانند آن ها، بی منت، در اربعین از ما پذیرایی نکرده است.
ناشناس۵۳۰۶۷۲۰۰:۱۸:۱۷ ۱۳۹۷/۶/۱۴
دستشان درد نکند ولی ایا پذیرایی خوبشان باید سبب شود که چشم بر این فجایع اخیر ببندیم؟
ناشناس۵۳۰۴۴۰۲۱:۳۶:۵۱ ۱۳۹۷/۶/۱۳
این مشکل را باید سازمان های امنیتی و پلیس با متلاشی کردن باندهای سازمان یافته تجارت جنسی حل کنند و عزمشان را جزم کنند نمی شود هیچ کشور دیگری را سرزنش کرد. باید خودمان راسرزنش کنیم که این وضعیت به وجود آمده.از کارهایی که میتوانندبه حل مشکل کمک کند می توان به حل مشکلات بخشهای آسیب پذیر .زیر نظر گرفتن بخش های مسافرتی توسط نیروهای امنیتی.گرفتن ویزا و انگشت نگاری از تمام مسافرانی که وارد ایران می شوند.به کار بردن روشهای لازم برای شناسایی باندهای فساد که در تخصص پلیس است.
ناشناس۵۳۰۵۴۱۲۲:۴۰:۲۲ ۱۳۹۷/۶/۱۳
دوست عزیز نویسده مقاله که احتمالا سن کمی هم داری شما برو عبارت فقهی اثبات شی نفی ما عدا نمیکند را بخوان ببین منظور چیست اگر کسی قتل کرد مجوز میشه من هم برم قتل کنم؟
ناشناس۵۳۰۶۷۳۰۰:۱۸:۴۷ ۱۳۹۷/۶/۱۴
بسیار مقاله عجیبی بود و این حرکت زشت را توجیه کرده بود من الان ده ساله الف میخونم تا حالا چنین چیزی ندیده بودم
یعقوب۵۳۰۸۷۶۰۷:۴۷:۵۰ ۱۳۹۷/۶/۱۴
احسنت به این مقاله و این نوع دید. همه حرف های زده شده عین واقعیت هست. دست شما درد نکنه
Abolfazl۵۳۳۹۷۷۰۸:۱۴:۱۲ ۱۳۹۷/۶/۱۵
امارات هم عرب هستند ولی حساسیت اینجوری وجود نداره !!!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین