منصوریان، الهام چرخنده و چادری شدن با پول!/ چرا نمی‌توان به ادعای خواهران منصوریان اعتماد کامل داشت؟

گروه فرهنگی الف،   3970611155 ۴۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

کسی که به خاطر پول حاضر شده چادر سر کند امروز هم ممکن است به خاطر آن ادعایی دروغ مطرح کند!

منصوریان، الهام چرخنده و چادری شدن با پول!/ چرا نمی‌توان به ادعای خواهران منصوریان اعتماد کامل داشت؟

فردانیوز نوشت: خواهران منصوریان روز گذشته ادعایی کردند که به سرعت در رسانه‌های مختلف بازتاب پیدا کرده و باعث شد که حملات شدیدی علیه الهام چرخنده در فضای مجازی شکل بگیرد.

ماجرا از این قرار است که خواهران منصوریان گفته اند الهام چرخنده به آن‌ها وعده داده است که در ازای چادری شدن به آن‌ها مبالغی پول خواهد داد. در این باره چند نکته گفتنی است:

پس از این که الهام چرخنده به اختیار خود خواست تا مسیر متفاوتی برای زندگی اش برگزیند، بسیاری از کسانی که خود را مروج آزادی خواهی و دموکراسی می‌دانستند، تاب این تفاوت در مسیر زندگی را نداشتند و از روز اول ناجوانمردانه‌ترین حملات علیه الهام چرخنده را آغاز کردند. برخی عکس‌های او پیش از تغییرش را منتشر می‌کردند و برخی بدون هیچ سندی از ریاکاری او خبر می‌دادند. البته قصد نداریم که همه کار‌های الهام چرخنده را تایید کنیم و بگوییم که او انسان کاملی است، اما این نکته هم قابل توجه است که چرا باید یک نفر به صرف این که عقاید و پوشش خود را اسلامی نموده است این قدر مورد حمله قرار بگیرد؟

ظاهرا پس از این مساله برخورد سینما گران با او نیز تغییر زیادی پیدا کرده بود. نمونه مشابه این مساله مرحوم فرج الله سلحشور است که به دلیل گفتن برخی واقعیت‌های سینمای ایران به شدت بایکوت شده و مورد حمله قرار می‌گرفت، این در حالی بود که اگر هنرمندی سکولار سریال با عظمتی، چون یوسف پیامبر می‌ساخت، زمین و زمان را به هم می‌دوخت تا اثرش را به عنوان اثر طلایی تلویزیون ایران معرفی کند. الهام چرخنده نیز پس از این که مسیر زندگی خود را تغییر داد به ندرت در سینما و حتی تلویزیون به عنوان بازیگر ظاهر شد. البته از سینمایی که به گفته برخی از خود عواملش فساد در آن، چون شعله آتش زبانه می‌کشد و روابط نامشروع پایه بسیاری از حضور‌ها و عدم حضور‌ها است این مساله تعجبی ندارد.

درباره ادعای خواهران منصوریان با تی وی پلاس، اما این نکته مهم نباید فراموش شود که این دو اگر حرفشان صحت هم داشته باشد خود دلیلی است برای این که نتوانیم اطمینان صد در صدی به جزئیات آن داشته باشیم. کسی که حاضر است به خاطر پول به این راحتی عقاید خود را تغییر دهد و چادری شود و روز دیگر به خاطر به دست نیاوردن آن پول دوباره چادر خود را کنار بگذارد چگونه می‌تواند راستگو تلقی شود و حرفش مورد پذیرش قرار بگیرد؟ آن هم در حالتی که برخی از افراد روایتی متفاوت از این مساله دارند و مدعی اند که این درخواست نه از سوی چرخنده بلکه ابتدا به ساکن از سوی خود خواهران منصوریان صورت گرفته است.

به نظر می‌رسد بهترین راه برای حل و فصل این مساله همان راهی است که مهران مدیری در پرونده ثامن الحجج طی کرد. الهام چرخنده باید از این رسانه و خواهران منصوریان شکایت کند تا اگر سندی دارند رو کنند و اگر مساله جز این است آبروی دروغگو برود.

تنها یک سوال مهم از خواهران منصوریان باقی می ماند: از چه جاها و یا کسان دیگری پول گرفته اند تا نقش بازی کنند؟

دیدگاه کاربران

کوروش۵۲۵۰۳۹۱۶:۵۹:۴۰ ۱۳۹۷/۶/۱۱
من فکر کنم بخاطر همین حرفاست داره پراید ارزون میشه
ناشناس۵۲۵۷۴۰۰۳:۱۰:۵۲ ۱۳۹۷/۶/۱۲
طلا نگرفتن دارن فرا فکنی میکنن.چقدر تبلیغات کردن واسه شون
ناشناس۵۲۵۷۵۸۰۶:۳۱:۵۹ ۱۳۹۷/۶/۱۲
بنظر من خواهران منصوریان نسبت به خانم الهام چرخنده دستکم صادق تر جلوه می کنند. برای قصاوت بهتر اجازه بدید زمان به حرکت خود ادامه بدهد تا ببینیم چه چرخش های دیگری رخ میدهد !
ناشناس۵۲۵۰۴۰۱۶:۵۹:۵۳ ۱۳۹۷/۶/۱۱
این حرف های خواهران منصوریان مشکوک است....
ناشناس۵۲۵۱۵۸۱۷:۵۵:۲۰ ۱۳۹۷/۶/۱۱
دقیقا..از کجا معلوم که برای ادعای الانشون پول نگرفتن!!
ناشناس۵۲۵۰۴۳۱۷:۰۰:۳۲ ۱۳۹۷/۶/۱۱
همش دعوای الکی.... بسه بابا جمع کنید
ناشناس۵۲۵۰۴۶۱۷:۰۱:۵۷ ۱۳۹۷/۶/۱۱
ولک دیگه گندش در اومد. می فهمی؟
ناشناس۵۲۵۰۴۷۱۷:۰۱:۵۷ ۱۳۹۷/۶/۱۱
به نظر من با توجه به مشکلات اساسی مردم اصلا نباید در مسایل حاشیه ای هنرمندان و ورزشکاران وارد شد و اصلا نباید به انها بها داد
ناشناس۵۲۵۳۷۲۲۰:۳۰:۳۹ ۱۳۹۷/۶/۱۱
بهترین نظر برای همه حاشیه .
م.چ۵۲۵۵۷۰۲۳:۱۵:۴۸ ۱۳۹۷/۶/۱۱
کاملا درسته .حیف از وقتمون که به اینا بپردازیم.ارزش ندارن
ناشناس۵۲۵۰۴۸۱۷:۰۲:۱۶ ۱۳۹۷/۶/۱۱
چرا که نه؟
ناشناس۵۲۵۰۵۰۱۷:۰۳:۵۶ ۱۳۹۷/۶/۱۱
سلبریتی ها رو بیش از اندازه بزرگ نکنید. سلبریتی ها الگوی کاملی برای جامعه نیستن، نقاط ضعف و قوت خودشون رو دارن و گاهی اوقات حتی کار تخصصی خودشون رو هم خیلی خوب انجام نمیدن، یعنی حتی تو اون حوزه هم الگو نیستن چه برسه به ابعاد مختلف انسانی.
ناشناس۵۲۵۰۵۲۱۷:۰۴:۴۹ ۱۳۹۷/۶/۱۱
شما نویسنده ی عزیز که اینقدر با اطمینان کامل خواهران منصوریان را دروغگو می خوانی از کجا اینقدر اطمینان داری یعنی اصلاً احتمال نمی دی که الهام چرخنده دروغ بگه ؟ من خودم به شخصه کسی. رو که یک شبه از این رو به اون رو بشه را ادم صادقی نمی دونم
ناشناس۵۲۵۲۳۹۱۸:۴۶:۴۸ ۱۳۹۷/۶/۱۱
معمولا کسی که ادعا داره باید ثابت کنه منظور نویسنده این هست که وقتی کسی ادعای کاری یا حرفی رو دارد وبا آبروی کسی بازی میکنه باید حرفش با مستندات باشه حالا خانم منصوری حرفی گفتند با راست و دروغش کاری ندارم آما حرفاشونو باید ثابت کنند خانم چرخنده ادعایی یا تهمتی نزدند که بخوان ثابت کنند
ناشناس۵۲۵۳۵۱۲۰:۱۵:۰۴ ۱۳۹۷/۶/۱۱
مگر اینکه حرفهای چرخنده رو ضبط کرده باشن که بتونن بعنوان مدرک ارائه بدن که بعید میدونم خواهران منصوریان اینکار رو بکنن. در کل بیشتر به حرفهای منصوریان اعتماد دارم
ناشناس۵۲۵۰۵۳۱۷:۰۴:۵۲ ۱۳۹۷/۶/۱۱
آیا این نون به نرخ روز خوری نیست؟
ناشناس۵۲۵۰۵۷۱۷:۰۵:۳۲ ۱۳۹۷/۶/۱۱
اگر راست باشه که باید خانم چرخنده توضیح بدن پول رو از کجا اوردن و اگر دروغ باشه باید هم با رسانه و هم با کسانی کخ این تهمت رو زدن برخورد جدی بشه.
ناشناس۵۲۵۰۶۰۱۷:۰۵:۴۷ ۱۳۹۷/۶/۱۱
الان به من هم پیشنهاد بشه چادر بپوشم، در مقابل پول حاضرم اینکار رو بکنم در صورتیکه شخصا با حجاب اجباری مخالفم. و البته طبیعیه که در صورت عدم پرداخت پول برمیگردم به شرایط پوششی قبلی.
ناشناس۵۲۵۰۷۱۱۷:۰۷:۵۸ ۱۳۹۷/۶/۱۱
به نظرم این ۳ خواهر میخواستند باختشان را در جاکارتا با این بحث های حاشیه ای گم کنند.
ناشناس۵۲۵۰۷۳۱۷:۰۸:۱۹ ۱۳۹۷/۶/۱۱
کاش واقعا جوابگو باشند که از چه جاها و یا کسان دیگری پول گرفته اند تا نقش بازی کنند؟؟؟؟؟
ناشناس۵۲۵۰۹۳۱۷:۱۴:۲۷ ۱۳۹۷/۶/۱۱
نظر شما چیست؟ الهام چرخنده + خواهران منصوریان -
ناشناس۵۲۵۰۹۵۱۷:۱۵:۰۲ ۱۳۹۷/۶/۱۱
زنان این دیار حجاب داشته اند ولی شک ندارم که عملکرد امثال خانم چرخنده نقشی در ترویج حجاب نخواهد داشت بلکه صرفا عوام فریبی و فرصت طلبی را رواج خواهد داد .
ققنوس۵۲۵۱۲۶۱۷:۳۳:۳۶ ۱۳۹۷/۶/۱۱
وقتی از دوران نوجوانی تزویر و ریا را وسیله ای برای رسیدن به هدف ها یاد گرفتیم به موقعیت الان میرسیم وقتی نوجوان دوره راهنمایی بودم قرعه کشی اسامی برای رفتن به اردو در نماز جماعت مدرسه بود پس برای ثبت نام اردو باید در نماز جماعت شرکت میکردیم و در حین نماز دعا میکردیم اسم ما هم باشه!!! استغفر الله خدا هم تو کار ما مونده بود
ناشناس۵۲۵۱۲۷۱۷:۳۳:۵۵ ۱۳۹۷/۶/۱۱
مساله اینه این خواهران جوگیر شدن مقصر خ چرخنده نیست که.بعد عقل سلیم میگه خانم چرخنده ازچه منبع مالی باید برای ترویج چادر به همه قول خانه و ماشین و پول بدهد؟ کلا این خواهران برای ادامه حجاب باورزش تو گل گیر کردن خواستن روبه جلو فرار کنن و دنبال مقصر گشتن کجور کردن.
ناشناس۵۲۵۶۶۵۰۰:۳۳:۵۷ ۱۳۹۷/۶/۱۲
خواهر من چادری هست و اصلا این ادا و اصولای چرخنده رو هم نداره. حجاب مسئله شخصیه و با ریا جور در نمیاد.
ناشناس۵۲۵۱۲۹۱۷:۳۴:۳۹ ۱۳۹۷/۶/۱۱
خودشون پول خواستند تازه این خواهران تو ستاد روحانی هم بنفشی بودند .باری به هر جهتند ...جیغ بنفش کشیدن فایده نداره.اگه پول گرفتن بده چرا اینهمه بازیگر و ورزشکار پول میگیرن نقش بازی میکنن مثل تبلیغ دوغ و ماست.
ناشناس۵۲۵۱۳۴۱۷:۳۷:۳۹ ۱۳۹۷/۶/۱۱
باید برای این خواهران تاسف خورد که علنا به ریاکار بودن خودشون معترفند
ناشناس۵۲۵۱۳۹۱۷:۴۱:۳۳ ۱۳۹۷/۶/۱۱
از کجا معلوم الان برای ادعای جدیدشون پول نگرفته باشن!
محمد۵۲۵۲۸۴۱۹:۱۶:۱۳ ۱۳۹۷/۶/۱۱
وای بر جامعه که مترومعیار هر کاری شده پول
ناشناس۵۲۵۲۹۳۱۹:۲۱:۰۴ ۱۳۹۷/۶/۱۱
روزی بادی خواهد وزید و یکبار دیگر پرده نفاق و ریا را از چهره ریاکاران مدعی ارزشمداری برخواهد داشت، همان بلایی که در سوئیس بر سر آن بزرگوار (خدا را شکر چادری ام) آورد....
ناشناس۵۲۵۳۱۳۱۹:۴۰:۵۶ ۱۳۹۷/۶/۱۱
یعنی الف تغیر سیاست داده و بجای پرداختن ب سیاست و اقتصاد قرار از این بعد فرهنگی اجتماعی اونم خبرهای زرد کارکنه اینا برای اینستاگرام خوبه نه الف متاسفم براتون
ناشناس۵۲۵۳۳۹۲۰:۰۱:۰۶ ۱۳۹۷/۶/۱۱
این سلبریتی ها انقدر هم مهم نیستند که رسانه ها مهم جلوشون میدن.
خلفی۵۲۵۳۴۳۲۰:۰۶:۵۲ ۱۳۹۷/۶/۱۱
جایگاه و ارزش الف بالا تر از اینست که وارد چنین مقولات کم اهمیتی شود.
ناشناس۵۲۵۳۵۶۲۰:۱۸:۵۹ ۱۳۹۷/۶/۱۱
دیگه حوصله هیچی رو نداریم ای خداااااا
ناشناس۵۲۵۴۴۱۲۱:۲۰:۴۳ ۱۳۹۷/۶/۱۱
متحیرم از این کارها. جناب نویسنده عزیز و گرامی شما در متن بدرستی اشاره کردید که کسی که ادعایی دارد باید سند و مدرک ارائه دهد. خوب برادر یا خواهر عزیز شما که این مطلب را باور داری چرا در پایان متن خلاف ان را انجام می دهی و می نویسی"تنها یک سوال مهم از خواهران منصوریان باقی می ماند: از چه جاها و یا کسان دیگری پول گرفته اند تا نقش بازی کنند؟"" به نظر شما این اتهام نیست؟ و ایا سندی دارید براش؟ به خدا همین رفتارهاست که مردم را هم چنین کرده خود شما هم تفاوت رفتاری با انها که داری نقدشان می کنید ندارید. جالب است خود خانم چرخنده بهتر توضیح داده و گفته احتمالا سو تفاهم شده.
۱۱۲۰۵۲۵۴۴۷۲۱:۳۱:۱۰ ۱۳۹۷/۶/۱۱
میخوان روی جلد و تیتر باقی بمونن و اینجوری میکنن
ناشناس۵۲۵۴۶۵۲۱:۳۹:۰۷ ۱۳۹۷/۶/۱۱
من از خانمها چرخنده و منصوریان می خواهم که حتما تکلیف این مسئله را روشن کنند
ناشناس۵۲۵۴۷۷۲۱:۵۳:۲۲ ۱۳۹۷/۶/۱۱
خدا بیامرزه سلحشور رو اما سریال با عضمت رو غلو کردی !!!
ناشناس۵۲۵۴۷۸۲۱:۵۵:۴۹ ۱۳۹۷/۶/۱۱
یک مطلب خوشمزه هم توی کلیپ مصاحبه این خواهران منصوریان وجود داره. خواهر وسطی حجابش کاملا روی هواست و در عین حال با یک اعتماد به نفس مثال زدنی میگه که ما همه مون حجابهامون اسلامی هست . ما نفهمیدم که کدوم حجاب رو میگه؟ در همون حالتی که داشت این رو میگفت تا نزدیک پس گردنش معلوم بود.
نامی۵۲۵۴۹۳۲۲:۱۰:۴۷ ۱۳۹۷/۶/۱۱
چرا همیشه ما باید فکر کنیم یک مجری یا دست اندر کار صدا سیما درست میگه،،
ناشناس۵۲۵۴۹۸۲۲:۱۲:۳۶ ۱۳۹۷/۶/۱۱
یادمان باشد تهمت زدن گناهی نابخشودنی است. از هر که باشد و به هر که! پس در فضای مجازی و واقعی و گفتار و رفتار به این نکته توجه کنیم. شاید فردا دیر باشد اگر خود را اصلاح نکنیم.
ناشناس۵۲۵۵۱۹۲۲:۳۱:۵۶ ۱۳۹۷/۶/۱۱
وای بر نفاق ، وای بر آدم های که شایستگی بزرگ شدن را نداشته باشند، وای بر بازی کنندگان با عقاید مردم
م.چ۵۲۵۵۶۶۲۳:۱۱:۵۱ ۱۳۹۷/۶/۱۱
نه الهام چرخنده ونه خواهران منصوریان انقدر ارزش ندارن که ما و شما وقت بزاریم بهشون فکر کنیم..هنرمندان و ورزشکاران زیادی بهشون بها داده شده .هیچن ...هیچ. فکر اساسی به امور خودمون کنیم
ناشناس۵۲۵۶۰۹۲۳:۴۲:۳۲ ۱۳۹۷/۶/۱۱
شما هم ادعای پول گرفتن خواهران منصوریان را داشتید ولی نمیدانید از کجا. لذا لازمه که اذعایتان را ثابت کنید نویسنده محترم.
ناشناس۵۲۵۶۴۶۰۰:۰۹:۵۴ ۱۳۹۷/۶/۱۲
گروه محترم فرهنگی الف چطور به خودت اجازی می دی به دیگران تهمت بزنی "تنها یک سوال مهم از خواهران منصوریان باقی می ماند: از چه جاها و یا کسان دیگری پول گرفته اند تا نقش بازی کنند؟" شما که در مقاله دم از سند و مدرک و دلیل می زنی بفرمایید سند و مدرک خودت برای این ادعا چیه؟ مطالب دیگری هم میشه نوشت در این مورد که ازش می گذریم شما جواب همین سوال رو بدید کافیه.
ناشناس۵۲۵۶۶۳۰۰:۳۱:۰۶ ۱۳۹۷/۶/۱۲
نه پس می شه به الهام چرخنده اعتماد کرد؟ تکلیف امثال چرخنده و گلزار و ... مشخصه
ناشناس۵۲۵۷۸۴۰۷:۲۱:۳۷ ۱۳۹۷/۶/۱۲
مومن بودن به چادر سر کردن نیست.دل پاک می خواد.این روزها چادر یک تظاهر شده
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  3. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  4. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  5. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  12.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  13. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  14. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

  15. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  12. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  13. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  14. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  15. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  16. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  17. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  18. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  19. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

آخرین عناوین