فتاح: ۴۰ میلیون ایرانی سبد کالا می‌گیرند

گروه اقتصادی الف،   3970607093 ۱۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه طبق توافق با دولت مقرر شده است در چند نوبت سبد کالا توزیع شود گفت: این سبدها به پنج دهک پایین جامعه - که حدود ۴۰ میلیون نفر می‌شود.

فتاح: ۴۰ میلیون ایرانی سبد کالا می‌گیرند

به گزارش الف، مهندس سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه پول فروش ساختمان سوهانک به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت واریزشده است گفت: از این محل صف متقاضیان دریافت تسهیلات کارگشایی در چند ماه آینده به صفر می‌رسد.

وی بابیان اینکه رویکرد کمیته امداد در سال‌های گذشته کاهش جامعه هدف بود افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، این نهاد تلاش می‌کند با دادن خدمات متناسب شرایطی را فراهم کند که نیازمندان کمتر از چنین وضعیت اقتصادی متضرر شوند.

فتاح با تاکید بر اینکه جوانان در شرف ازدواج تحت حمایت نباید در صف دریافت جهیزیه بمانند از افزایش اعتبار کمک‌هزینه جهیزیه مددجویان در شرف ازدواج خبر داد و گفت: با همکاری دولت و ‌فروشگاه اتکا، صد هزار فقره جهیزیه به نوعروسان مددجو اهدا می‌شود. البته این امر با استفاده از کارت‌های اعتباری و‌ خرید کالای ایرانی امکان‌پذیر است.

رئیس کمیته امداد با اظهار اینکه بیشترین منابع این نهاد به پرداخت هزینه‌های رهن و ‌اجاره مسکن خانوارهای تحت حمایت اختصاص‌یافته است افزود: با توجه به اختصاص ۵۰ هزار مسکن مهر بدون متقاضی به مددجویان کمیته امداد تا ماه آینده سهم مددجویان هر استان از این تعداد اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طبق توافق با دولت مقررشده است در چند نوبت سبد کالا توزیع شود گفت: این سبدها به پنج دهک پایین جامعه - که حدود ۴۰ میلیون نفر می‌شود- تعلق می‌گیرد که شامل مددجویان کمیته امداد هم می‌شود.

فتاح با اشاره به دیدار چند روز پیش خود با مقام معظم رهبری اظهار کرد: ایشان فرمودند که گزارش فعالیت‌های کمیته امداد به دستشان می‌رسد و هیچ‌گونه نگرانی از طرف این نهاد ندارند.

دیدگاه کاربران

کامران۵۱۸۸۵۱۱۳:۳۹:۲۷ ۱۳۹۷/۶/۷
آقای فتاح دوستت داریم ولی سبد کالا به خانوار داده می شود نه به افراد دهک ها هم خانوار هستند به این شیوه می گویند پ پ
ناشناس۵۱۸۸۹۰۱۳:۵۴:۵۷ ۱۳۹۷/۶/۷
یعنی حدود نیمی از مردم کشور نیازمند به کمک سازمانهای حمایتی نظیر کمیته امداد هستند. با جهت گیری دولت فخیمه جناب روحانی تا پایان سال این کمکها برای همه مردم ضروری میشه. علی برکت الله
ناشناس۵۱۸۹۲۶۱۴:۱۲:۱۴ ۱۳۹۷/۶/۷
هورا به 40 میلیون فقیر!
ناشناس۵۱۹۰۰۰۱۴:۳۸:۲۷ ۱۳۹۷/۶/۷
به امید اینکه ۸۰ ملیون زیر پوشش برود
ناشناس۵۱۹۰۰۳۱۴:۴۰:۴۱ ۱۳۹۷/۶/۷
خب تبریک میگم ۴۰ میلیون ایرانی صدقه بگیر شدن آفرین جناب روحانی آفرین نمایندگان محترم مجلس آفرین به همه ما انتخاب کردیم که جور دیگه ای زندگی کنیم
ناشناس۵۱۹۲۳۹۱۶:۱۹:۵۵ ۱۳۹۷/۶/۷
اتفاقاً مثل دولت زمان جنگ همه باید سبد یا کوپن یا هرچه اسمش را می گذارند بگیرند الان کارگران هم رفتند زیر خط فقر .
ناشناس۵۱۹۰۱۲۱۴:۴۳:۰۹ ۱۳۹۷/۶/۷
خدا را شکر که با سیاستهای غلطت نصف ملت ایران شدند گدا. !!!!!!!! واقعا خدا عوضش رو بهتون بده!!! خیرات ............ میدید! به ملت بیچاره...!!!!! ولی ثروتمند که نفت و گاز و معادن فراوان داره ولی یک عده خاص ،ژن خوبااااا دارن چپاولش میکنن و صدقه میدن به مردم !!!!!!
علی۵۱۹۰۲۰۱۴:۴۵:۱۷ ۱۳۹۷/۶/۷
آقای روحانی همه ما را بردی زیر پوشش کمیته امداد!!! ننگ بر این دولت رانتی و بی عرضه
سعید۵۱۹۰۸۰۱۵:۱۱:۳۱ ۱۳۹۷/۶/۷
این کار گداپروری هست !!
خوشدل۵۱۹۱۲۵۱۵:۲۴:۲۸ ۱۳۹۷/۶/۷
این یعنی دولت رسما پذیرفته که 50 درصد مردم (40 میلیون نفر) زیر خط فقر زندگی می کنندو نیازمند بسته های حمایتی هستند.
ناشناس۵۱۹۱۶۴۱۵:۴۰:۳۸ ۱۳۹۷/۶/۷
مرگ برای ایرانیها بهتر ازخفت وخواری توزیع سبد کالای 50تا 60 تومنیه.یه کشور با منابع غنی نفت وگاز ومعدن شده منت کش سیاستهای غلط و...
ناشناس۵۱۹۲۱۸۱۶:۰۶:۴۷ ۱۳۹۷/۶/۷
دست اورد جمهوری اسلامی نصف جمعیت کشور گدا شدن و بقیه در راه هستند
ناشناس۵۱۹۲۶۰۱۶:۳۰:۳۲ ۱۳۹۷/۶/۷
بعضی ها فورا ربطش میدن به دولت روحانی ،بنده از روحانی و دولتش حمایت نمیکنم ولی این موضوع رو باید به تدبیر....سالها اقایان تبریک گفت
ناشناس۵۱۹۲۹۱۱۶:۴۰:۲۴ ۱۳۹۷/۶/۷
طبق توافق با دولت مقررشده است در چند نوبت سبد کالا توزیع شود گفت: ;این سبدها به پنج دهک پایین جامعه - که حدود ۴۰ میلیون نفر می‌شود- تعلق می‌گیرد که شامل مددجویان کمیته امداد هم می‌شود - وامصیبتا!!! یعنی 50% کشور فقیرند و نیازمند کمک غذایی!!!
ناشناس۵۱۹۳۰۷۱۶:۴۷:۳۰ ۱۳۹۷/۶/۷
بابت اختصاص سبد کالا ممنونیم ! واقعا ما را خجالت زده می کنید!!!!!
ناشناس۵۱۹۴۰۹۱۷:۵۸:۲۷ ۱۳۹۷/۶/۷
حالا این بسته برای یک هفته کفاف میکنه بعدش چی بروند سر خیابان گدایی کنند
ناشناس۵۱۹۵۳۳۱۹:۵۰:۰۷ ۱۳۹۷/۶/۷
آقا!!! تا قیامت می گوییم ما کشور ثروتمندی هستیم و کمک و صدقه سری ترحم آمیز با نامهای سوبسید و یارانه و سبد کالا هرگز نمی خواهیم. ما فقط حق عادلانه ی خود از ثروت کشورمان از راه بازگشت ارزش پول ملی متناسب با این ثروتها و باز گرداندن قدرت خرید ما بعنوان یکی از کشورهای ثروتمند جهان به سطح متناسب با این ثروتها را می خواهیم و بس. دولت باید هرچه سریع تر این دو عامل مصنوعی فقر دشمن شاد کن را که هیچ تناسبی با ثروتهای کشور ندارند ریشه کن کند و ارزش پول ملی و قدرت خرید مردم را به سطح اوایل دهه ی هشتاد بر ساند. اگر دولت این کار را با برنامه ریزی سازمان یافته ی ضابطه مند کار آمد نکند به آرایی که از مردم گرفته وفا دار نبوده و شایسته ی ادامه کار نیست و هر روز بقای آن برای مردم بجز ادامه و افزایش درد و رنج و فقر چیزی دیگری نخواهد داشت.
سدرا مصاحب۵۱۹۵۷۱۲۰:۲۷:۲۵ ۱۳۹۷/۶/۷
واقعاً توزیع سبد کالا در بین 40 میلیون از آحاد مردم آن هم توسط یک نهاد حمایتی که صرفاً متولی رسیدگی به امور محرومان است، فاجعه بار و تاسف انگیزه نمی باشد؟!!!! آقای رئیس جمهور مگر در دوران تبلیغاتی نامزدی ریاست جمهوری در سال 92 نگفتید آنچنان رونق اقتصادی ایجاد می کنم که مردم دیگر نیازی به دریافت مبلغ ناچیز یارانه 45500 تومانی نداشته باشند!!! آقای روحانی همان مبلغ یارانه ناچیزی که اون روزا بهش اشاره کردید، در سالی که مبلغ مذکور توسط دولت قبلی تعیین شد 45 دلار و معادل حدود 450 هزار تومان زمان فعلی ارزش داشت. جناب روحانی؛ برای یک بار هم که شده صرف نظر از هر گونه وابستگی حزبی و جناحی منصفانه در محضر خداوند متعال خلوت کنید و با مرور وعده های توخالی داده شده کمی بخود بیایید و تامل کنید که با تعیین حداقل حقوق یک میلیون و یکصد هزارتومان مزد کارگران آبرومند عئله مند در سال 97 از سوی ربیعی وزیر معزول چند روز با تورمی که در شرف رسیدن به مرز 40 درصد است می توان روزگار سپری کرد!؟ یادمان نرفته است که در آن روزهای خوش خوشان با صراحت عنوان کردید که؛ «به والله العلی عظیم اگر چاره ای برای عبور از مشکلات و نارسایی های فعلی کشور و مردم نداشتم هرگز وارد عرصه انتخابات نمی شدم..... »خداونداااا تو خودت فریاد رس این مردم باش/ متاسفانه دیروز در مجلس شورای اسلامی مردم کشورمان از هر حزب و جناحی به خوبی شاهد بودند که رئیس جمهور محترم هنوز که هنوزاست هیچ برنامه منضبطی جز توجیه و بهانه برای حل معضلات و مشکلات تلنبار شده ی اقتصادی کشور، در چنته ندارند!!! اکنون و بعد از گذشت 40 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی مسلماً در شان و منزلت بیش از نیمی از جمعیت سرافراز ایران اسلامی نیست که برغم داشتن همه توانمندی ها و امکانات خدادادی به گونه ای تحت پوشش اقدامات و کمک های پوپولیستی نهادهای حمایتی قرار گیرند و یا دل در گرو دریافت یارانه ی 4 دلاری معادل 700 گرم گوشت گوسفند و یا 4 کیلو برنج وطنی باشند.
علی۵۲۰۰۵۶۱۰:۰۴:۰۶ ۱۳۹۷/۶/۸
اقای فتاح عزیز این افتخار است که تعداد افراد نیازمند سبد کالا به 40 میلیون از جمعیت 80میلیونی برسد ؟ آین دستاورد این دولت است که به آن میبالید ؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین