قیمت امروز خودروها در بازار؛ سمند LX به ۶۰ میلیون رسید/ پراید ۱۱۱، ۳۸ شد + جدول

گروه اقتصادی الف،   3970604146 ۸۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش قابل توجه قیمت پراید۱۱۱، پژو۲۰۷ اتوماتیک و استپ وی دارد.

قیمت امروز خودروها در بازار؛ سمند LX به ۶۰ میلیون رسید/ پراید ۱۱۱، ۳۸ شد + جدول

تسنیم نوشت: بازار امروز قیمت خودرو نسبت به روزگذشته شاهد افزایش قابل توجه بسیاری از خودروهای داخلی است رشد قیمت ها به حدی رسیده که خریداری در بازار وجود نداشته و همه ناظر بر بازار بلاتکلیف خودرو هستند. در این میان دستگاه های نظارتی هم سکوت کرده و هیچ اقدامی برای مدیریت بازار انجام نمی‌دهند. به  امروز قیمت پراید 111 امروز با رشد 3 میلیون تومانی با قیمت 38 میلیون تومان فروخته می‌شود.

قیمت پژو405 GLX با افزایش3میلیون تومانی با قیمت 56 میلیون تومان، پژو207 اتوماتیک با افزایش 8 میلیون تومانی با قیمت 108 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد. همچنین سمند LX با افزایش 6 میلیون تومانی با قیمت 60 میلیون تومان، سمند EF7 با افزایش 4 میلیون تومانی با قیمت 60 میلیون تومان، ساندرو اتوماتیک با افزایش 3 میلیون تومانی با قیمت 107میلیون تومان، استپ وی اتوماتیک با افزایش 3 میلیون تومانی با قیمت 117 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت تعدادی از خودروهای داخلی در بازار امروز به‌‌شرح زیر است:

دیدگاه کاربران

ناشناس۵۱۳۱۱۴۱۳:۵۲:۴۶ ۱۳۹۷/۶/۴
همین یک دلیل برای استیضاح وزیر صنعت معدن و تجارت کافی است
ناشناس۵۱۳۱۴۳۱۴:۰۳:۴۲ ۱۳۹۷/۶/۴
دو ماه پیش مگه نگفت قیمت خودرو در یکماه آینده به وضعیت سابق برمیگرده پس چی شد ؟ تندر 90 شده صد میلیون ؟ فراکسیون امید هم مخالف استیضاح تشریف دارن یعنی عملا" پا گذاشتن روی اعتماد مردم من به راستی ها رای نمیدم ولی با خودی ها چه کنم ؟
ناشناس۵۱۳۲۸۶۱۵:۱۲:۳۱ ۱۳۹۷/۶/۴
در دوره خاتمی قرار بود با قیمت شش میلیون به دست مصرف کننده برسه.
ناشناس۵۱۳۴۵۰۱۶:۱۹:۱۱ ۱۳۹۷/۶/۴
آقا ما یک پیکان 1350 داریم هر کی زودتر ثبت نام که نفر اول خواهدشد قیمت 50 میلیون تومان!
ناشناس۵۱۳۶۹۴۱۹:۰۵:۰۲ ۱۳۹۷/۶/۴
اینو گفت شما نخری افعال معکوس هست
ناشناس۵۱۳۱۴۸۱۴:۰۵:۱۸ ۱۳۹۷/۶/۴
و البته خود روحانی
ناشناس۵۱۴۱۱۸۰۰:۴۴:۲۵ ۱۳۹۷/۶/۵
استیضاح به چه درد میخوره ؟ باید همه شونو اعدام کنن
ناشناس۵۱۴۱۲۹۰۰:۵۳:۵۰ ۱۳۹۷/۶/۵
با روحانی تا 140000000000
ناشناس۵۱۳۲۱۲۱۴:۳۴:۵۱ ۱۳۹۷/۶/۴
چه حبابی چه حبابی چه حبابی.......از حباب رد کرده الان بالونه قابل توجه رئیس جمهور محترم
بنیادی۵۱۳۷۲۷۱۹:۳۳:۳۴ ۱۳۹۷/۶/۴
فکر کردی با استیضاح و برکناری وزیر قیمتها به روز اول برمیگرده؟
ناشناس۵۱۳۸۹۶۲۱:۵۲:۲۶ ۱۳۹۷/۶/۴
همینو همه جا گفتی خب دست مافیا تو دست همین مسئولانه پس باید عزل بشن ولو مدتی انتقام گیری کنند و گرانی درست کنند
ناشناس۵۱۳۹۰۳۲۱:۵۵:۳۵ ۱۳۹۷/۶/۴
نه با مشاهده کردن درست میشه
علی۵۱۴۰۸۱۰۰:۱۰:۱۱ ۱۳۹۷/۶/۵
تازه امریکا هنوز هیچ کاری نکرده و نه تحریمها و نه جنگ را شروع نکرده . خودمان داریم سر خودمان را کلاه میزاریم . وای به حال شروع تحریم و جنگ .
ناشناس۵۱۳۷۹۴۲۰:۳۰:۲۸ ۱۳۹۷/۶/۴
دوستان بیاید حداقل در قضیه خودرو به دو قشر درس عبرت بدهیم. 1- خودرو سازی که تولیدش رو به صورت حداقلی به بازار عرضه می کنه 2- دلالی که همان فروش حداقلی رو هم از پیش خریده و انبار کرده.
نجف آبادی۵۱۳۹۰۹۲۲:۰۱:۳۳ ۱۳۹۷/۶/۴
نه عزیز تجربه گذشته ثابت کرده با یه وام اختصاصی همین مردم صف میکشن.
ناشناس۵۱۳۸۹۰۲۱:۵۰:۰۸ ۱۳۹۷/۶/۴
نه اینک سیف رفت دلار اومد پایین!!!!
ناشناس۵۱۳۹۱۴۲۲:۰۶:۵۱ ۱۳۹۷/۶/۴
افزایش قیمت خودرو طبیعیه مواد اصلی مورد نیاز خودرو فولاد، آلومینیوم و مواد پتروشیمیه که همه به قیمت جهانی دارن در بازار داخل فروخته می شوند . افزایش قیمت این مواد نتیجه‌ش افزایش قیمت قطعات خودرو خواهد بود و نتیجه افزایش قیمت قطعات افزایش قیمت خودرو خواهد شد.
ناشناس۵۱۴۱۲۸۰۰:۵۳:۰۵ ۱۳۹۷/۶/۵
استیضاح وزیر صنعت ؟ یعنی کسی که بیشترین عامل گرونی خودرو و هزار چیز دیگه بوده ؟ خواب دیدی .
ناشناس۵۱۳۱۲۶۱۳:۵۵:۵۷ ۱۳۹۷/۶/۴
مگه کارخانه ها هم ماشین می فروشند که قیمت کارخانه را می نویسید.خدا وکیلی اگه سراغ داریت بگید ما هم ثبت نام کنیم
رضا۵۱۳۶۰۸۱۷:۴۵:۳۷ ۱۳۹۷/۶/۴
اخوی بنده یک قطعه سازم شما فکر می کنی ما بنگاه خیریه هستیم که با ۱۲۰ درصد افزایش هزینه تولید در یک سال قطعه را به قیمت سال پیش به خودرو ساز بدهیم؟نه برادر دولت هنوز مجوز افزایش قیمت خودرو را نداده پس خودروساز نمی تواند افزایش قیمت قطعه بدهد و ما هم به او قطعه نمی دهیم پس تولیدی در کار نیست و فروشی هم در کار نیست البته تا هفته بعد که قیمت خودرو ازاد می شود.علت افزایش قیمت هم نه خودردساز است و نه قطعه ساز و کسانی هستند که ۱۰۰۰ هزار میلیارد تومان پول چاپ کردند و به بهانه حمایت از مستضعفین در قالب یارانه و افزایش حقوق در بین مردم پخش کردند بدون ان که در مقابل ان کالا و خدماتی وجود داشته باشد که دقیقا نتیجه عکس داد
ناشناس۵۱۳۹۰۱۲۱:۵۴:۵۸ ۱۳۹۷/۶/۴
تحلیل شما بسیار ساده انگارانه و سطحی بود و با عرض معذرت برای اقتصاد خوانده ها قانع کننده نبود.
رضا۵۱۴۰۱۷۲۳:۱۶:۳۲ ۱۳۹۷/۶/۴
اخوی من دکتری مهندسی و مدیریت اقتصادی دارم اگر از این سخنان سر درنمی اوری باید به دوران دبیرستان رجوع کنی نه دانشگاه
ناشناس۵۱۳۱۳۳۱۳:۵۹:۰۱ ۱۳۹۷/۶/۴
کی باید خجالت بکشد؟؟؟؟
ناشناس۵۱۴۱۳۴۰۰:۵۸:۲۰ ۱۳۹۷/۶/۵
دو گروه باید خجالت بکشن : اول اونهایی که ، در دوره رئیس جمهور قبلی از فجایعی مثل هدفمندسازی یارانه ها و چند برابر شدن نرخ ارز و ... ، جلوگیری نکردن . دوم اونهایی که با دلایل خنده داری مثل ربنای شجریان و دیوار وسط پیاده رو ، به رئیس جمهور فعلی رای دادن . الان هم میگن اگر یکی دیگه بود که وضع بدتر بود . ولی نمیفهمن یا دوست ندارن بفهمن که از این بدتر دیگه امکان نداشت .
ناشناس۵۱۳۱۸۴۱۴:۱۸:۱۸ ۱۳۹۷/۶/۴
ناشناس ارجمند، مگه اصلا کار دست وزیر صنعته که باید استیضاح بشه. حالا اومدیم و شد، آیا وضع درست میشه و پراید میشه 23 میلیون؟ داستان فراتر از اینهاست.
ناشناس۵۱۳۳۹۳۱۵:۵۵:۰۴ ۱۳۹۷/۶/۴
پس کار دست کیه؟ شرکت های محترم خودرو ساز با عدم عرضه محصولات به بازار باعث این اوضاع شدند تا قیمتها ببره بالا. این شرکتها هم دولتی هستند.
ناشناس۵۱۳۴۹۴۱۶:۴۰:۵۵ ۱۳۹۷/۶/۴
نه پس دست منه
ناشناس۵۱۴۱۳۸۰۱:۰۰:۳۷ ۱۳۹۷/۶/۵
عجب بابا . خیلی حرفت خنده داره . مرد حسابی ، کی بود که پارسال دستور داد سایت سفارش رو ببندن تا سانتافه ای که به قیمت 220 میلیون هم فروش نمیرفت و مونده بود رو دست رفقای آقایون ، برسه به 600 میلیون ؟ یعنی نزدیک به سه برابر ! شما بودی یا بنده یا آقای وزیر ؟
amin۵۱۳۲۰۱۱۴:۲۸:۳۷ ۱۳۹۷/۶/۴
اصلا نگران نباشید همه چیز تهت کنترل مسولانه این قدرم به این دو خودرو ساز مظلوم گیر ندین خدارو خوش نمیاد دارن اینطوری جهت رفاه ما مردم کیفیت محصولاتشونو (ای ییخشید اشتباه شد قیمت جایگزین کیفیت گنین) بالا میبرن.
صمصام۵۱۳۲۰۴۱۴:۳۰:۲۲ ۱۳۹۷/۶/۴
من جای روحانی باشم استعفا میدم....والله این چه وضعشه ؟؟؟ مملکت اینقدر بی صاحب؟؟؟!!! تو اوج روزهای انقلاب هم اوضاع رژیم قبل ، دیگه اینقدر شهر هرت نبود!!! لااقل قیمتها اینقدر بی در و پیکر نبود !!
ناشناس۵۱۴۱۴۰۰۱:۰۲:۵۱ ۱۳۹۷/۶/۵
چرا متوجه نیستین ؟ تمام اینها برنامه ریزی شده ست تا مردم اونقدر به تنگ بیان که همون کاری رو بکنن که امثال رف... و خا... و رو... میخواستن از اول انجام بدن .
خودروساز۵۱۳۲۰۶۱۴:۳۱:۴۱ ۱۳۹۷/۶/۴
همه اینها زیر سر خودرو ساز هاست دو ماهه ماشین تو بازار ندادن الان که قیمتش بالا رفته پیش فروش گذاشتن که مردم مجبور بشم بجای خرید قیمت بالا از بازار برن خودروهای پیش فروش با تحویل چند ماه دیگه بگیرن
ناشناس۵۱۳۷۲۲۱۹:۲۵:۲۵ ۱۳۹۷/۶/۴
عزیزم چاره این مشکل نخریدن. یکسال مردم نیمچه متحد شدند. این به اصطلاح خودرو ساز در حال برشکستگی بودن. الانم از ته دل امیدوارم انقدر بره بالا کسی نتونه بخره در این دو تا شرکتو گل بگیره بره.
ناشناس۵۱۳۲۴۴۱۴:۵۲:۲۷ ۱۳۹۷/۶/۴
مطمئنا اگه از اینم گرانتر بشه مردم میرن میخرن.متاسفم
ناشناس۵۱۳۴۵۶۱۶:۲۰:۵۶ ۱۳۹۷/۶/۴
اخه ما مردم عاشق صف و صف ایستادن هستیم
علي۵۱۳۲۶۲۱۵:۰۱:۲۳ ۱۳۹۷/۶/۴
آفرین بر مملکت داری شما
ناشناس۵۱۳۲۸۴۱۵:۱۱:۵۱ ۱۳۹۷/۶/۴
اینها بازی آقایان است برای هدایت سپرده های بانکی مردم به سمت خودروسازیها. با بلایی که سر ریال آوردن دیگه کاملا مطمئن هستند که مردم دیگه ریالشون را در بانکها نگه نمیدارن و نگران هستند که ریال به سمت بازار ارز و طلا بره واسه همین اول این جدول را منتشر میکنن بعد پیش فروش را شروع میکنن که مردم را به طمع بندازن و نقدینگی مردم راهی خودروسازیها میشه و جیب مردم را اینجوری خالی میکنن. بعد قیمت برمیگرده سر جای قبلی یا یه جایی کمی بالاتر از جای قبلی. راه نجات مردم از این بدبختی فقط یک چیز است: واردات آزاد خودرو با قیمت ارز آزاد ده هزار تومانی و تعرفه گمرکی ده الی پانزده درصدی و از کارگرهای بیکار شده خودروسازیها هم باید حمایت بیمه ای کرد. اونوقت مثلا سانتافه را میشه زیر دویست میلیون خرید و کسی دیگه آشغالهای تولید داخل را نمیخره. این به نفع خودروسازیها هم نباشه در بلند مدت به نفع اقتصاد کلان کشور هست. خودروسازهای داخلی هم مجبور میشن یا رقابت کنن و مشتری مداری و تولید با کیفیت و یا اینکه جمع کنن و تشریفشون را ببرن.
ناشناس۵۱۳۹۵۰۲۲:۴۰:۴۹ ۱۳۹۷/۶/۴
شمام که همه چیز رو بازی میدونی ! اقتصاد مملکت نابود شد رفت
ناشناس۵۱۴۱۴۳۰۱:۰۴:۳۵ ۱۳۹۷/۶/۵
خوش خیال ، اینها قیمت رو آزاد میکنن ولی به خواب ببینی که تعرفه سیصد درصدی خودرو رو کم کنن و برسونن به ده بیست درصد
از سار کاشان۵۱۳۳۰۵۱۵:۱۹:۲۹ ۱۳۹۷/۶/۴
هر کس دیگه ای هم بود وضعیت اگر بدتر نبود قطعا بهتر هم نبود . با استعفا یا عزل وزیر و ..‌ هیچ اتفاقی نمی افتد. مشکلات فراتر از این دولت است آنان که مخالف برجام بودند ببیند اگر هیچ توافقی نبود چه می شد !
ناشناس۵۱۴۱۴۵۰۱:۰۶:۰۷ ۱۳۹۷/۶/۵
درواقع این همون چیزیه که این آقایون دوست دارن که مثل شما باور کنن
ناشناس۵۱۴۲۴۹۰۷:۰۱:۱۲ ۱۳۹۷/۶/۵
از ۹۲ تا ۹۵ که برجام نبود پس چرا وضع اینطور نبود؟ حتی دلار زیر ۳تومن آمده بود که رییس بانک مرکزی جلوی پایین آمدن آن را گرفت برجام از ۹۵اجرایی شد و مشکلات هم از همون موقع شروع شد
ناشناس۵۱۴۲۵۳۰۷:۰۶:۰۵ ۱۳۹۷/۶/۵
آشپز وزارت خارجه ای شما؟؟ اونزمان که کارشناسان میگفتند این نقدینگی سرسام آور تورم مهار نشدنی به دنبال داره و این برجام بی در و پیکر هیچ اثری نمیتونه داشته باشه شماها سرمست تضمین جان کری بودید الان داری رد گم میکنی که کسی دنبال مشکل اصلی نباشه
پیمان۵۱۳۳۰۸۱۵:۲۱:۲۶ ۱۳۹۷/۶/۴
تندر شده مساوی با 8 سال حقوق کامل یه کارکند و کارگر!
رضا۵۱۴۰۴۴۲۳:۳۵:۲۰ ۱۳۹۷/۶/۴
این نکته تلخ است اما در کشورهای فقیر قرار نیست قشر پایین جامعه اصلا خودرو داشته باشند چه رسد مقایسه تندر با پراید تصور کن همه هندی های بالای ۱۶ سال بخواهند خودرو داشته باشند می شود ۱ میلیارد خودرو که تولید ۱۵ سال جهان است و خود هند به عنوان پنجمین اقتصاد بزرگ دنیا فقط ۳ میلیون خودرو در سال تولید می کند چون به واسطه جمعیت زیاد فقیر است و جمعیت ما هم به نسبت کویت و قطر زیاد است و بسیار فقیر تریم
ناشناس۵۱۴۱۴۶۰۱:۰۷:۰۷ ۱۳۹۷/۶/۵
ماشینی که دو دهه قبل ، ارزونترین ماشین اتحادیه اروپا بود و فقط افراد فقیر و بدبخت اروپای شرقی حاضر میشدن سوارش بشن .
ناشناس۵۱۳۳۴۰۱۵:۳۵:۲۶ ۱۳۹۷/۶/۴
اینها همه زیر سر انحصار لجام گسیخته خودروساز ها (البته باید گفت مونتاژ کارها) است و گرنه اینها چی دارن تولید می کنند؟ اوج هنرشون مونتاژ کردن ماشین های از رده خارج شده چینی و فروش زورکی اون به مردم به چندین برابر قیمته آقای دکتر توکلی تو این دیده بان چرا به این فساد عظیم لجام گسیخته نمی پردازید و داد مردم رو از اینها نمی گیرید؟
م۵۱۳۳۴۶۱۵:۳۷:۲۵ ۱۳۹۷/۶/۴
یادته پراید 19 بود مردم کمپین زدند نخرند حالا ببین شده 38 شده یکی میگفت تا 1398 میشه 62 میلیون
ناشناس۵۱۴۱۵۰۰۱:۰۸:۴۲ ۱۳۹۷/۶/۵
مردم یادتونه ؟؟؟
ناشناس۵۱۳۳۷۴۱۵:۵۰:۱۸ ۱۳۹۷/۶/۴
مگه ممکنه که خودرو سازی که مدیرش توسط دولت تعین میشه وکاملا دولتیه وزیر صنعت روش کنترل نداشته باشه.این دولت چی فکر میکنه در مورد ابن مردم.خوب معلومه خود دولت ورود ماشین را ممنوع میکنه خودشم هر قیمتی که بخواد ماشیناشو میفروشه.واین ما مردم هستیم که میبینیم دولتمون داره کلاه مارا برمیداره ما هم میریم میخریم.
ناشناس۵۱۴۱۵۴۰۱:۱۰:۳۴ ۱۳۹۷/۶/۵
دولت برای اینکه رانت ایجاد کنه تا ژنهای خوبش بتونن یک شبه تریلیاردر بشن و به ریش مردم بخندن ، این بازیها رو راه میندازه . بعد هم با هم از ایران فرار میکنن . مثل خاوری . مثل بچه سفیر ... . مثل وزرا و نماینده های دوره اصلاحات که همه خارج نشین شدن .
ناشناس۵۱۳۳۸۵۱۵:۵۳:۰۲ ۱۳۹۷/۶/۴
بهتر کاش پراید زودتر برسه به 100 تومن
سر مهندس سایپا۵۱۳۴۱۱۱۶:۰۴:۴۱ ۱۳۹۷/۶/۴
چرا اینقدر بی حساب وکتاب انتقاد میکنید؟؟ اقا جان دلار رفته بالا و قطعات یدکی و .. چند برابر شده و بخاطر تحریم روز به روز مشکلتر اما سایپا فقط به خاطر مشتری مداری قیمت ها را چندان تغییر نداده و همین باعث شده قیمت خودروها در بازار فقط 80 درصد افزایش پیدا کنه .... شما توجه کنید با دلار12 تومنی قیمت پراید میشه3000 دلار خداوکیلی با 3000 دلار کدوم شرکت در دنیا به شما ماشین تحویل میده؟؟!! حداقل اگر شکر گزار نیستیم کمی منطقی باشیم و اینقدر نق نزنیم . با تشکر مهندس شمامی سرمهندس سایپا
مهدی۵۱۳۸۱۰۲۰:۵۴:۵۳ ۱۳۹۷/۶/۴
قیمت هیوندای اکسنت ۱۱۰۰۰ هزار دلار هست با دلار ده تومن میشه ۱۱۰ میلیون. حالا شما خودرو درست نکن ما میریم همونو میخریم جای ساندرو آَشغال
ناشناس۵۱۳۹۶۵۲۲:۵۲:۱۹ ۱۳۹۷/۶/۴
ساندرو آشغال نیست داداچ...
ناشناس۵۱۴۰۵۰۲۳:۳۷:۲۵ ۱۳۹۷/۶/۴
ماکه تو یمدکی خودکفا بودیم مهندس؟ یا معنی خودکفایی رو نمی دونن تو خودروسازی یا خالی بستن الان گندش در اومده در هر صورت خودروی خارجی بدون گمرک از تولید داخل بی کیفیت ارزونتر در میاد!
ناشناس۵۱۴۱۵۸۰۱:۱۴:۵۰ ۱۳۹۷/۶/۵
اولا هیچ جای دنیا ماشین رو به صورت نقد نمیدن . در فرانسه رنو داستر رو با قیمت روزی پنج یورو ( یعنی معادل یک ساندویچ ساده ) میفروشن ، از دم قسط . اونقدر شرایط فروش قسطی عالیه و اونقدر سودی که روش میاد کمه که فقیرترین مردم هم میتونن آشغالهایی مثل ساندرو و داستر رو بخرن . اما تو ایران شما صد میلیون میدی برای ماشینی که مال بیست سال پیشه و هیچ مفلوکی در هیچ جای دنیا بابتش یک یورو هم نمیده .
ناشناس۵۱۳۴۳۱۱۶:۱۰:۴۷ ۱۳۹۷/۶/۴
واقعا قیمت خودرو در کشور خیلی ارزان است ، دو برابر قیمت بازار فعلی خیلی مناسبه
ناشناس۵۱۳۴۳۳۱۶:۱۰:۵۷ ۱۳۹۷/۶/۴
حتی داشتن یک پراید هم برای من جوان فوق لیسانس این مملکت در حال تبدیل شدن به رویاست!بترسید از جامعه ای که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد...
ناشناس۵۱۳۴۴۷۱۶:۱۸:۲۶ ۱۳۹۷/۶/۴
تورم 9.7 درصد هم عجب چیزیه ها. از 100 در صد هم سخت تر شده.!!!!!!!
ناشناس۵۱۳۴۸۶۱۶:۳۶:۵۱ ۱۳۹۷/۶/۴
باید وزیر صنعت استیضاح بشه
ناشناس۵۱۳۸۹۱۲۱:۵۰:۱۶ ۱۳۹۷/۶/۴
نمیدونم چرا الکی وزیر کار رو استیضاح کردند, باید وزیر صنعت برکنار میشد.
ناشناس۵۱۴۰۴۳۲۳:۳۵:۱۰ ۱۳۹۷/۶/۴
نمی دونم چرا اصلا اینکاراو می کنین باید از نماینده ها تا دولت همه عوض بشن
ناشناس۵۱۴۱۶۱۰۱:۱۶:۰۹ ۱۳۹۷/۶/۵
نمیدونی ؟ چون باید یک وزیر بیچاره مثل ربیعی رو قربونی میکردن تا وزیری که حافظ منافع ثروتمندانه سر جای خودش بمونه و باز هم بتونه به لابی خودش سود برسونه .
ناشناس۵۱۳۵۰۵۱۶:۴۸:۱۱ ۱۳۹۷/۶/۴
مردم باید عواقب رانت 1و نیم ترلیارد نقدینگی موجود در دست رانت بگیر های دولتی و بانکی را بپردازند چرا اینهمه سوئ استفاده از اعتماد مردم ..واقعا جای چه حرفی مونده؟؟
علی۵۱۳۶۰۶۱۷:۴۵:۰۷ ۱۳۹۷/۶/۴
دولت داره تلاش میکنه قیمت گذاری در حاشیه بازار رو جا بندازه برای همین قیمت ها رو بالا می برن که بعدا ده درصد بیارن پایین
ناشناس۵۱۳۶۳۳۱۸:۰۶:۴۰ ۱۳۹۷/۶/۴
قابل توجه کسانی که می گفتند برجام بی فایده است
ناشناس۵۱۳۹۰۰۲۱:۵۴:۴۶ ۱۳۹۷/۶/۴
چه ربطی داره؟ خودتم میدونی دلیل سومدیریت و طمع دلالی دلیل اصلیه
ناشناس۵۱۴۱۶۲۰۱:۱۸:۰۵ ۱۳۹۷/۶/۵
گرونی خودرو در سال قبل شروع شد وقتی دولت از ثبت سفارش جلوگیری کرد تا قیمتها رو چند برابر کنه . در اوج لبخندهای برجامی !!! اول برو یاد بگیر که چه اتفاقی افتاده بعد بیا شعار سیاسی نخ نما بده !! حال مردم از این سیاسی بازی شما به هم میخوره !
ناشناس۵۱۳۶۳۹۱۸:۱۳:۵۷ ۱۳۹۷/۶/۴
باید از کسانی که بیش از یک خودرو دارند مالیات سنگین بگیرند
ابرام۵۱۳۸۲۴۲۱:۰۹:۴۷ ۱۳۹۷/۶/۴
خب به اسم پدر مادر عمه خاله میگیرن!!!!!!
ناشناس۵۱۳۷۳۶۱۹:۳۷:۵۹ ۱۳۹۷/۶/۴
امیدوارم هر چه زودتر ظلم تموم بشه
ناشناس۵۱۳۷۷۷۲۰:۲۰:۲۲ ۱۳۹۷/۶/۴
مردم یادتان می اید ما گفتیم همه چیز درست می شود، یادتان می اید گفتیم ما فرمانده اقتصاد مقاومتی هستیم، الان همه را از یاد ببرید ما دلال و حامی دلالی در کشوریم.
....۵۱۳۸۱۶۲۱:۰۲:۰۹ ۱۳۹۷/۶/۴
یادتون رفته هی تو سر پراید زدید که ای دیگه چه جونوری هست؟ بیا حالا دیگه منتش هم بکشید قالپاقش هم بهتون نمیده ...!!!
ناشناس۵۱۳۸۷۹۲۱:۴۳:۵۹ ۱۳۹۷/۶/۴
همین دلیل برای استیضاح روحانی بس است
رضا۵۱۳۸۹۴۲۱:۵۱:۵۳ ۱۳۹۷/۶/۴
ی زمانی خودرو سازان و مسئولین میگفتن جلوی واردات خودرو بگیرین چون در صنعت قطعه سازی به خود کفایی رسیدیم الانم میگین نمیتونیم قطعه بزنیم چون تحریمیم نمیدونم
اکبر۵۱۳۹۷۰۲۲:۵۳:۴۰ ۱۳۹۷/۶/۴
من جای رئیس جمهور بودم در زمان پاسخ به سوال خودم ، در مجلس می گفتم هر کس را که مجلس صلاح میداند وهر کس را که نظام صلاح میداند وزیر اقتصاد کنید و اصلا همه کاره هم باشد فقط به مردم قول بدهید اوضاع قیمت ها به سال قبل برگردد!! .
ناشناس۵۱۴۰۵۳۲۳:۳۸:۳۷ ۱۳۹۷/۶/۴
بی خودی صدا نکنین چند وقت دیگه به همین هم عادت می کنین دوباره همین سیستم اجرا میشه
حمید۵۱۴۰۷۲۲۳:۵۷:۵۳ ۱۳۹۷/۶/۴
لعنت بر دولت خدا به جهنم واصلشون کنه و در اتش قهر الهی بسوزانه
ناشناس۵۱۴۱۱۶۰۰:۴۳:۵۰ ۱۳۹۷/۶/۵
مردم می بینید؟؟
ناشناس۵۱۴۱۵۱۰۱:۰۹:۲۳ ۱۳۹۷/۶/۵
الا برکت الهی با ۱۳۰۰ مدیر بی تدبیر به پیش میرود تا کجا خدا میداند مقصر کسی نیست جز خود مردم ۲۴ م
ناشناس۵۱۴۱۹۵۰۲:۰۰:۰۵ ۱۳۹۷/۶/۵
پراید یک اتوموبیل بسیار مناسبی است که با شرایط فعلی قیمت خیلی مناسبی دارد. انتخاب من پراید.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

    2. بازی با کلمات

    3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

    5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

    8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

    9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

    10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

    11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

    12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

    13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

    14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

    15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

    16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

    19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

    20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

    22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

    23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

    24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

    25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

    آخرین عناوین