در مراسم تجدید میثاق دولت دوازدهم با آرمان‌های امام راحل؛ روحانی: به درد و رنج و مشکلات مردم واقف هستیم/ تلاش ما کاستن از مشکلات مردم است

گروه سیاسی الف،   3970603026 ۳۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس جمهور با تاکید بر تداوم قدرتمند راه و سیره امام خمینی(ره) تصریح کرد: دولت بار دیگر با آرمان‌های امام راحل عهد می‌بندد که استوارتر از همیشه در راه خدمت به مردم گام بردارد و مطمئن هستیم که خداوند هم یاور و ناصر ملت بزرگ ایران خواهد بود.

به گزارش الف، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی امروز شنبه در مراسم تجدید میثاق دولت دوازدهم با آرمان‌های امام راحل در مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد امام راحل و شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، گفت: در هفته دولت با دیگر در کنار تربت امام راحل می‌خواهیم با آرمان‌های انقلاب اسلامی و سیره و راه امام بزرگوارمان تجدید بیعت کنیم و خوشحال هستیم که امسال هفته دولت بین دو عید بزرگ قربان و غدیر واقع شده است.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: عید قربان، عید ایثار، فداکاری، از خودگذشتن و از جان عزیزتر گذشتن و عید غدیر، عید ولایت و عید ولایتی است که مولا امیرالمومنین(ع) هیچگاه پیشوایی خلق را بدون خواست و اصرار مردم آغاز نکرد و هیچگاه نیز از راه حق و صواب منحرف نشد و امروز در بین این دو عید بزرگ، دومین سال فعالیت دولت دوازدهم را آغاز می‌کنیم و امیدوار هستیم بتوانیم، پیرو و راهرو مسیر و راه امام عزیز و بزرگوارمان باشیم.

روحانی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی کشور، منطقه و جهان ضروری است که بار دیگر، کلام و سیره امام را بازخوانی کنیم، اظهار داشت: امام عزیز و بزرگوار راه و مسیر امید را به همه ما آموختند و سراسر وجود و کلام ایشان امید به آینده بود و اگر این روحیه امیدوارانه را نداشت، نمی‌توانست با یاران اندک ، نهضت عظیمی را آغاز کند.

رئیس جمهور اضافه کرد: اگر امام راحل امیدوار نبود، نمی توانست 10 ماه حبس و حصر را با کمال نشاط و سرزندگی طی کند و اگر امیدوار نبود، نمی‌توانست 14 سال تبعید را تحمل کند و نمی‌توانست انصار را از معبرهای بسیار خطرناک بویژه در سال‌های اولیه انقلاب عبور داده و تجاوز متجاوزین را از سرزمین‌مان دفع و رفع کند و بتواند همانگونه که انقلاب را رهبری کرد، برای نظام هم معماری بزرگ باشد.

روحانی خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) در سایه حسن ظن به خدا و مردم توانست، همواره امیدوارانه حرکت کند، او به رحمت و نصرت خدا و اینکه هیچگاه نباید از رحمت خدا مایوس بود حسن ظن داشت و ایمان قوی به خداوند مایه امیدواری‌ او در مسیرش بود و از طرف دیگر به قدرت و توانمندی ملت بزرگ ایران، ایمان و حسن ظن داشت. یعنی در مقابل همه مشکلات و سختی‌ها، بعد از خداوند دستش به سوی مردم خودش دراز بود و از مردم استمداد می‌طلبید و می‌خواست که بار سنگین ادامه راه انقلاب را بر دوش بکشند.

رئیس جمهور افزود: امام راحل می‌دانست که ملت بزرگ ایران با فرهنگ کهن و با ایمان به خداوند و روحیه ایثار می‌تواند به خوبی از همه مشکلات عبور کند. امام راحل هیچگاه نگفت که همه با من، بلکه همیشه عنوان همه با هم بودن را بکار می‌برد. امام راحل از همه اقشار، اقوام، افکار و سلایق می‌خواست تا در کنار یکدیگر باشند و همه جمعیت‌ها، نهادها و مردم در کنار هم برای رسیدن به اهداف بلند تلاش کنند.

روحانی با اشاره به اینکه امروز یکی از روزهای سخت و دشوار کشور عزیز ایران در برابر توطئه‌های بیگانگان است، تصریح کرد: برغم چنین شرایطی، راه امام می‌تواند منجی کشور و مردم باشد و همانطوری که تکیه امام راحل به مردم بود، تکیه خلف صالح او مقام معظم رهبری نیز به مردم است.

رئیس جمهور تصریح کرد: امروز روزی نیست که بخواهیم باری که بر دوش داریم را بر دوش دیگری بیافکنیم و این فکر که کسی می‌تواند حساب خود را از دیگری جدا کند، اشتباهی محض و بزرگ است.

روحانی گفت: نهاد روحانیت و دین و نهاد دولت در کنار یکدیگر قرار دارند و حاکمیت دولت و نظام نمی‌تواند از هم فاصله داشته باشد. فقاهت، ولایت و حوزه‌های علمیه و روحانیت از ابتدای انقلاب اسلامی در کنار دولت هستند و دولت نیز همواره در مسیر ارشادات آنها حرکت کرده است.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: هیچ‌کس نمی‌تواند به دریا قدم بگذارد و انتظار داشته باشد که پایش خیس نشود و یا بدتر اینکه پای خود را در دریا بگذارد و نسبت به خیس شدن آن منکر شود. لذا در مسیر آرمان‌های بزرگ انقلاب همه با هم و در کنار یکدیگر هستیم و ایستادگی در برابر مشکلات و توطئه‌های دشمنان یک وظیفه همگانی است.

روحانی تاکید کرد: بدون تردید با وحدت، اتحاد و یگانگی به خوبی می‌توانیم از همه مشکلات عبور کنیم.

رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه در هفته دولت از تمام دولتمردان انتظار دارم که تلاش‌ها و زحمات یکسال گذشته را برای مردم تشریح کنند، گفت: باید در این هفته پروژه‌هایی که افتتاح می‌شود و تلاش‌هایی که در یکسال گذشته انجام شده، برای مردم تشریح شود.

روحانی با بیان اینکه به درد و رنج و مشکلات مردم واقف هستیم، اظهار داشت: همه تلاش ما آن است که از درد و مشکلات مردم بکاهیم و هیچ تردید نداریم که با وحدت، اتحاد و استقامت می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: همانطوری که توانستیم تلاش لابی‌های صهیونیستی را در سالن‌های مجلس سنا و نمایندگان آمریکا، خنثی کنیم و همچنین توانستیم توطئه‌های آمریکا را در سالن شورای امنیت سازمان ملل خنثی سازیم و اتهامات آنها را نسبت به ایران در افکار عمومی جهان بزداییم و توطئه‌های آنان را در دل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خنثی سازیم، این ملت به خوبی خواهد توانست از همه مشکلات سرافرازانه عبور کند.

رئیس جمهور گفت: امروز در پیشگاه امام راحل که مردم‌سالاری دینی را به ما آموخت و به ما گفت که در برابر مردم که ولی‌نعمت ما هستند، باید خدمتگزار باشیم، بار دیگر عهد می‌بندیم که برای خدمت به مردم کمربندهای خود را مستحکم‌تر ببندیم.

روحانی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: یاد می‌کنیم از شهیدان رجایی و باهنر و شهدای بزرگ‌مان، شهیدان مطهری، بهشتی و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که جای همه آنها در این روزها خالی است. اگر چه آنها نیستند اما بی‌تردید فرزندان و شاگردان آنها بار سنگین مسئولیت را بر دوش خواهند کشید.

رئیس جمهور افزود: درود و صلوات می‌فرستیم بر روح بلند امام راحل و فرزندان گرامی و خاندان بزرگوارشان و برای همه شاگردان و یاران امام و یادگار امام، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی آرزوی توفیق داریم و امیدواریم بتوانیم راه امام را همواره زنده و مستمر باقی نگه داریم.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی نیز در سخنانی ضمن خیرمقدم و تبریک هفته دولت، اظهار داشت: به توانایی دوستانمان در دولت بسیار امیدوار هستم و مطمئن هستم با اتکاء به امید می‌توانیم از تمام گردنه‌ها عبور کنیم و بدون تردید امروز بزرگترین عامل برای برون‌رفت از شرایط کنونی برخورداری از روحیه امید است.

دیدگاه کاربران

تبریزی۵۱۱۲۲۴۱۰:۲۳:۵۲ ۱۳۹۷/۶/۳
خدمات ارزنده دولت روحانی به من و ما و شما: 1. همکاری با شبکه فاسد بانک های کشور برای بر باد دادن تمام پس انداز دوازده ساله ام که اگه شرایط کاریم و اینکه چطور به محل کار می رسیدم و بر می گشتم رو اینجا بنویسم و مسئولی بخونه و وجدان داشته باشه باید بعد از خوندنش روزی هزار مرتبه استغفار کنه البته بعد از استعفا. 2. خدمت دوم همکاری با مافیای خودروسازی هست تا تمام افزایش حقوق بیست سال آینده رو به طور یک جا همین الان ازم بگیره اون هم بابت خودرویی که قبلا با دلار 3800 ساخته و در انبار احتکار شده و حالا باید با دلار 12000 تومن بهم فروخته بشه. 3. پایین نگه داشتن دستوری سود بانکی و بر باد دادن سرمایه ناچیز باقیمونده مون در مقابل تورم بالای 100 درصد (در اصل 300 درصدی). دروغ های شاخ دار در مورد تورم تک رقمی و افزایش تک رقمی دستمزد کارمندان. 4. بالا و پایین بردن مصنوعی قیمت سکه و دلار و کسب سودهای افسانه ای برای خود و آقازاده ها با رانت اطلاعاتی و قدرت انجام این کارها. 5. خارج کردن بسیاری از داروها از بیمه و به سختی انداختن بیماران. گرون کردن همه چیز، کوچک کردن سفره مردم، بازی با اعصاب مردم و سیر کردن مردم از زندگی. 6. حفظ بی کفایت ترین وزرای تاریخ ایران سر کار از جمله وزیر آموزش و پرورش و وزیر راه و شهرسازی و سابقه رئیس بانک مرکزی و ... به بهای نابود کردن هر چه بیشتر کشور.
ناشناس۵۱۱۶۰۸۱۴:۲۲:۱۴ ۱۳۹۷/۶/۳
روحانی دلواپسم
ناشناس۵۱۱۲۳۳۱۰:۲۷:۵۷ ۱۳۹۷/۶/۳
آقای روحانی رئیس جمهور ایران من له شدم
ناشناس۵۱۱۲۴۲۱۰:۳۷:۳۰ ۱۳۹۷/۶/۳
حضرت امام (ره) بنده خالص خدا بودند امیدوار بودند به سبب تقوای الهی .قول و فعل شان نیز یکی بود زندگی زاهدانه ای هم داشتند در سطح پس نصرت الهی هم شامل حال شان بود می پرسم دولتمردان فعلی چنین وضعیت و خصوصیتی دارند ؟چون نصرت الهی زمانی شامل حال انسان می شود که خودرا با خدای خودش خالص گرداند
ناشناس۵۱۱۲۷۶۱۱:۰۳:۴۴ ۱۳۹۷/۶/۳
بدبخت تر شدیم رفت. هر وقت صحبت از خدمت میکنن چهار ستون بدنم میلرزه.
ناشناس۵۱۱۲۸۹۱۱:۱۰:۴۸ ۱۳۹۷/۶/۳
روحانی ؛ بخاطر خدا و ملت برو
ناشناس۵۱۱۷۲۲۱۵:۱۵:۳۷ ۱۳۹۷/۶/۳
بره کی بیاد دار و دسته شما ؟
ناشناس۵۱۱۳۰۲۱۱:۲۵:۲۷ ۱۳۹۷/۶/۳
آقای روحانی رئیس محترم جمهور منکر زحمات شما نیستیم اما به ما حق می دهید که از شنیدن سخنان تکراری شما خسته شده باشیم؟ کاش اجازه می دادید جوان تر و ماهرتر از شما بر کرسی ریاست جمهوری می نشست و به جای گفتار درمانی به دردهای مردم می رسید.
ناشناس۵۱۱۵۷۱۱۳:۵۸:۳۸ ۱۳۹۷/۶/۳
مسول کسانی هستند که روحانی را انتخاب کرده اند .دو نفر انتخاب شدند و مردم باید به انها رای دهند و وقتی همه چی خراب میشود میگویند اقای فلانی خراب کرد به همین سادگی .
ناشناس۵۱۱۳۰۵۱۱:۲۶:۴۷ ۱۳۹۷/۶/۳
سقوط 300 درصدی پول ملی را ظرف 5 سال تسلیت عرض می کنم
ناشناس۵۱۱۶۱۵۱۴:۲۶:۰۸ ۱۳۹۷/۶/۳
ظرف دو ماه
ناشناس۵۱۱۳۱۷۱۱:۳۱:۳۴ ۱۳۹۷/۶/۳
روحانی فاصله حرف تا عملش بسیار است اگر درد و رنج مردم را حس می کند چرا حقوق ما را فقط 6 در صد اضافه کرده است؟ با توجه به افازیش قیمت دلار به سه برابر و تورم حدود 300 درصدی چرا فقط اضافه حقوق 6 درصد . اف بر کسانی که با وعده های پوچ به دنبال قدرت بوده اند و زندگی مردم برای اینها هیچ اهمیتی ندارد . اف بر کسانیکه به ظاهر و با لبخند بر مردم بر علیه مردم رفتار می کنند . کمرمان از گرانی خم شده و دائم بایدئ شرمنده زن و فرزداتنم باشم ان وقت اقاین فقط حس میکنند که مردم دارند نا بود می شوند اف بر شما و کسانیکه به شما قدرت دادند
ناشناس۵۱۱۳۳۵۱۱:۴۱:۲۵ ۱۳۹۷/۶/۳
جناب رییس جمهور چرا نمک به زخم مردم می پاشین.پدرهای ایرانی با درامد زیر دومیلیون تومنی کمرشون زیر بار گرانی وتورم تک رقمی شما خم شد بعد شما ادعامی کنین به مشکلات آگاهین.جناب روحانی پوشک بچه28تومنی پارسال امسال شده 50تومن .مواد غذایی ولبنیات ومیوه تو محل شما چند درصد گران شدند؟لوازم خانگی وتلفن همراه وکامپیوتر هم برای طبقه متوسط باید آرزو بشه؟جناب رییس جمهور وزرای شما وتیم اقتصادی شما نه بلدند کار جهادی کنند ونه علم اقتصادی دارند .ازوزیر صنعت خودتون بپرسین چه تاجی برسر صنعت این کشور زده.چرا صنایع دچار رکود وکمبود مواد اولیه هستند .شانس شما این بود که دولت قبل شما بعد جوری پایه های اقتصاد کشور رو به هم ریخته بود ومردم از ترس یک بدتر به یک بدتر دیگه رای دادند.
ناشناس۵۱۱۳۶۳۱۲:۰۱:۴۹ ۱۳۹۷/۶/۳
اقای روحانی لطفا شعار ندین شما واطرافیانتان در رفاه کامل از حال گرسنه چه درکی میتونید داشته باشید واقعیت ها را ببینید گرهی که با دست باز میشود چرا باپا اقدام به باز کردن ان میکنید
مهدي۵۱۱۳۷۰۱۲:۰۷:۳۷ ۱۳۹۷/۶/۳
شما قادر به وصول صدهزار میلیارد طلب بانکها از صد نفر نفر نیستید
ناشناس۵۱۱۳۷۳۱۲:۰۸:۴۴ ۱۳۹۷/۶/۳
نگاهی به زندگی خودت و وزیرانت کن همچون جهانگیری دربهترین نقاط تهران در خانه های کاخ مانند با استخر و تمام امکانات با محاقظان و نوکر و کلفت زندگی میکنید شما کجا از درد و رنج مردم خبردارید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۵۱۱۳۷۴۱۲:۰۸:۴۴ ۱۳۹۷/۶/۳
ما میگیم نر است میگه بدوش پولمان خاکستر شد، چرا کاری نمی کنید؟ این یک فاجعه ی ملی است. این حرفها که صد ها تریبون دارد و میلیون ها بار تکرار شده
مختار۵۱۱۳۸۶۱۲:۱۶:۰۰ ۱۳۹۷/۶/۳
این حرف ها سر سوزنی برای ملت ارزش ندارد. وقتی حرف با عمل یکی نباشد و مسئولین صادقانه با مردم گفت و گو نکنند و عده زیادی از مسئولین و مدیران فاسد و رانت خوار و مفسد باشند دیگر گفتار درمانی سودی نخواهد داشت. آنچه مردم در عمل از دولت و رییس جمهور می بینند با آنچه از زبان آنها می شنوند زمین تا کهکشان فاصله دارد.
پگاه۵۱۱۴۰۸۱۲:۲۷:۴۰ ۱۳۹۷/۶/۳
از کارهایتان برا مسکن ملی بگوید که می تواند کلی کار مفید ایجاد کند و ترمزی برا گرانی باشد/چه برنامه ای برا دیجیتال کردن کشور دارید تا دوباره مثل صنعت از دنیا عقب نمانده ایم/از طرح بزرگ آبی برا کشاورزی بگوید ،و .... اینها که شما میگوید بچه های کلاس اولی هم می دانند که هر کی پایش تو دریا بگذرد خیس میشه دیگه/
علی 671۵۱۱۴۱۹۱۲:۳۰:۴۵ ۱۳۹۷/۶/۳
رنگ رخسار خبر می دهد .وقتی می بینیم رئیس جمهور کشورمان هر روز از غصه مردم لاغر تر می شود .ناراحتی در چهرهمان پدیدار می شود و رنج می بریم از این دلسوزی رئسایمان و غم وغصه را خوراک شبانه روزمان می کنیم .
ناشناس۵۱۱۴۲۴۱۲:۳۴:۱۱ ۱۳۹۷/۶/۳
آقای رییس جمهور من بالشخصه به شما رای دادم و شمارا با توجه به رقبای شما شایسته دانستم اما برادر عزیز مشکلات صرف بکار بردن الفاظ رفع نمی شود در هر خانه ای حداقل دو بیکار وجود دارد این یعنی بدبختی یعنی بی عدالتی یعنی بی تدبیری تبعیض در جامعه مثل خوره مغز و استخوان مردم را طوطیا کرده
ناشناس۵۱۱۵۷۸۱۴:۰۲:۰۰ ۱۳۹۷/۶/۳
یعنی با این هوشت، فریب شعارتوخالی روحانی رو خوردی؟؟؟ به چی معترضی وقتی دستپخت خودت رو میخوری
محسن۵۱۱۴۶۰۱۲:۵۲:۵۲ ۱۳۹۷/۶/۳
آقای روحانی جلوی امثال حسین فریدونها را بگیرید .
شهروند له شده در تورم۵۱۱۴۸۳۱۳:۰۵:۱۲ ۱۳۹۷/۶/۳
آقای روحانی تو را بخدا به فکر مردم بدبخت باشید ، مگه ما چقدر دیگه میتونیم دوام بیاریم ؟ دیگه خسته شدیم از این همه حرفهای تکراری و بدون عمل ! هرروز یه رانت خواری ، هر روز یه ماجرای جدید ! مگه نمیشه مثلا بساط همین رانت خواری دو خودرو ساز دولتی رو جمع کرد ؟ اینها که دیگه از خودتون هستند ! احساس میکنم اصلا اراده لازم برای مبارزه با فساد در دولت وجود نداره ! شما تمام افتخارتون تورم تک رقمی بود که اون هم در عرض ۶ ماه که ارزش ریال یک سوم شد ! تمام حاصل زندگی ما تو این ۶ ماه از بین رفت ، واقعا وزرای ناکارامد اقتصادی رو عوض کنید ، شما به مردم خیلی وعده دادید که عمل نکردید !!!
فرهنگ۵۱۱۵۳۶۱۳:۳۵:۴۳ ۱۳۹۷/۶/۳
رییس جمهور خوبم ممنونم که به مشکلات واقف هستید اگر واقف بودن بهتون فشار میاره مدیونید واقف باشید همون بیخیال باشید ما که راضی هستیم!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۵۱۱۵۶۴۱۳:۵۴:۵۴ ۱۳۹۷/۶/۳
این یعنی بزودی شاهد بنزین چهر هزار تومانی و قیمت دو برابری نان و مرغ
ناشناس۵۱۱۶۱۷۱۴:۲۷:۴۴ ۱۳۹۷/۶/۳
« ما را به خیر تو امید نیست شر مرسان »
ناشناس۵۱۱۶۵۳۱۴:۴۹:۰۸ ۱۳۹۷/۶/۳
مشکل کشور فقط توسط دولت حل نمیشود کل نظام باید تصمیم شجاعانه بگیرد
ناشناس۵۱۱۶۸۴۱۵:۰۲:۴۱ ۱۳۹۷/۶/۳
کاش فردا سال ۱۴۰۰ بود کاش
آزاده۵۱۱۶۸۸۱۵:۰۳:۳۴ ۱۳۹۷/۶/۳
روحانی انقدر منع رفتار احمدی نژاد رو کرد که خودش با سیاستهای اشتباه و سوء مدیریت خودش چندین برابر بیشتر از احمدی نژاد به ایران و ایرانی صدمه زد
ناشناس۵۱۱۶۸۹۱۵:۰۳:۳۹ ۱۳۹۷/۶/۳
ای کاش به جای کدخدا امیدمان به خدا باشد....................... ......................... ..........
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  2. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  3. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

  4. رئیسی: برخی به‌دنبال معامله بر سر موشک‌هایمان بودند/ به‌بهانه دورکردن سایه‌جنگ،برجام‌های ۲ و ۳ را دنبال می‌کردند

  5. نگرانی شبکه اماراتی از دیپلماسی پهپادی ایران/ اختیار چهار پایتخت عربی، در دست تهران است!

  6. آذری جهرمی سخنان رئیسی را تحریف کرد + فیلم

  7. کمال خرازی: اگر موجودیت ایران تهدید شود، ناچاریم دکترین هسته‌ای خود را تغییر دهیم

  8. انتشار پیام مهم و معنادار نسرین به نیکا شاکرمی/ آتش چرا در شب مرگ نیکا او را از خانه بیرون کرده بود؟!

  9. ماجرای خرابکاری اسرائیل در اصفهان چه بود؟/ توضیح «خرازی» درباره ظرفیت تولید بمب اتم توسط ایران

  10. درخواست ابطال افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران به دیوان عدالت اداری

  11. فیلمی تکان‌دهنده از تیراندازی مرگ‌بار در عروسی/ جشن به عزا تبدیل شد

  12. بانک مرکزی پاسخ ادعای «همتی» را داد

  13. چرا صهیونیست ها چشم دیدن الجزیره را ندارند؟!

  14. شهادت یکی از پاسداران نیروی زمینی سپاه در جنوب‌شرق کشور

  15. اینکه می‌گویند بچه نیاورید اشتباه است/ فرزند نمی‌آورند چون نگهداری سگ و گربه راحت‌تر است

  16. چه کسی صدام را برای حمله به ایران تحریک کرد؟/ پاسخی به ادعای عجیب «زیباکلام»

  17. علی‌رغم اعلام قبلی، ترکیه اجازه صادرات کالا به اسرائیل را داد

  18. انتقاد نماینده مجلس از وزیر آموزش و پرورش: «ساسی‌مانکن» از دفاتر پرورشی شما موثرتره!

  19. تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد

پربحث‌های هفته

  1. قبل از مهاجرت، بعد از مهاجرت!

  2. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  3. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  4. حقوق خبرنگار جنجالی صدا و سیما چقدر است؟/ پاسخ «یوسف سلامی» به میزان درآمد ماهیانه خود

  5. «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

  6. چرا این همه بد اخلاقی؟

  7. جدال روایت ها در ماجرای مسمومیت پزشکان شیرازی

  8. درباره توبه تتلو

  9. حرف طلافروشان را باید شنید، اما...

  10. ادعای عجیب روحانی: ما بورس را رشد دادیم، اینها بورس را زمین زدند!

  11. هزینه ای که هیچ دولتی حاضر نشد بپردازد!

  12. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

  13. واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز

  14. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

  15. هشدار دیوان کیفری بین‌المللی به آمریکا و رژیم اسرائیل

  16. راه‌حل ماجرای روحانی و شورای نگهبان چیست؟/ نظر ضرغامی درباره گسترش شادی و نشاط در جامعه

  17. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  18. کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟!

  19. سردار رادان: کشف حجاب به خاطر مسائل اقتصادی نیست

  20. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

  21. تنوری که هنوز سرد است...

  22. ایثارگران را بدنام نکنید !

  23. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

  24. تأملي در راهبرد ائتلاف از شاهزاده تا تاجزاده !

  25. افشای فایل صوتی ظریف عمدی بود؟

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

    2. «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

    3. چرا این همه بد اخلاقی؟

    4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

    5. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

    6. هشدار دیوان کیفری بین‌المللی به آمریکا و رژیم اسرائیل

    7. راه‌حل ماجرای روحانی و شورای نگهبان چیست؟/ نظر ضرغامی درباره گسترش شادی و نشاط در جامعه

    8. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

    9. تنوری که هنوز سرد است...

    10. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

    11. تأملي در راهبرد ائتلاف از شاهزاده تا تاجزاده !

    12. افشای فایل صوتی ظریف عمدی بود؟

    13. کنایه زاکانی درباره واگذاری ودیعه مسکن دوره‌های پیشین/ واکنش وحیدی به احتمال صدور گواهینامه موتور برای بانوان

    14. پاسخ طحان‌نظیف به انتقادات روحانی از شورای نگهبان/ رقیب جدید قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم

    15. رئیسی: برخی به‌دنبال معامله بر سر موشک‌هایمان بودند/ به‌بهانه دورکردن سایه‌جنگ،برجام‌های ۲ و ۳ را دنبال می‌کردند

    16. دستور ویژه رئیسی برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری

    17. درخواست مهم ایران از طالبان درباره مهاجران افغان

    18. کمال خرازی: اگر موجودیت ایران تهدید شود، ناچاریم دکترین هسته‌ای خود را تغییر دهیم

    19. رئیس‌جمهور: منزوی کردن زنان را قبول نداریم

    20. شناور سپاه از خط استوا عبور کرد/ اولین ماموریت در نیمکره جنوبی

    21. دیوید کامرون: اوکراین مجاز است با سلاح‌های انگلیسی، روسیه را بزند!

    22. رئیسی: «وعده صادق» از نقاط عطف اجماع‌ساز میان مردم بود/ هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم

    23. "مصلحت قطعی" همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام

    24. رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند

    25. تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب پابرجاست

    آخرین عناوین