چرا آقازاده‌ها این قدر طلبکار هستند؟

گروه سیاسی الف،   3970529103 ۸۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

صحبت‌های پسر سفیر سابق ونزوئلا بحث ژن‌های خوب و پرمدعا را زنده کرد.

چرا آقازاده‌ها این قدر طلبکار هستند؟

روزنامه شهروند نوشت: «مدتی است فضای مجازی به عرصه‌ای برای انتشار تصاویر یا فیلم‌هایی از زندگی لاکچری، خودرو، مسافرت‌های رنگارنگ، خانه‌های آنچنانی یا حتی ساعت مچی آقازاده‌ها تبدیل شده است. تا همین چند وقت پیش خیلی از این تصاویر نه با رضایت خود آقازاده‌ها بلکه به دست این و آن منتشر می‌شد و آقازاده‌های لورفته سعی می‌کردند یا موضوع را تکذیب یا یک جوری آن را رفع و رجوع کنند اما اخیرا رفتار آنها وارد فاز جدیدی شده است. همزمان با حساسیت بیشتر روی وضعیت مالی بستگان مسئولان که حاصل نوسانات اقتصادی است، عده‌ای از آنها نه تنها بی‌محابا تصاویری از زندگی لاکچری‌شان منتشر می‌کنند یا از سمت‌های مختلفی که به دست آورده‌اند، می‌گویند بلکه رو به کری‌خوانی، توهین، به رخ کشیدن زندگی و ثروت خودشان هم آورده‌اند. آنها دیگر ابایی از پنهان کاری ندارند و حتی آشکارا برای کسانی که به زعم خودشان (آقازاده‌ها) در زندگی‌شان سرک می‌کشند، آرزوی مرگ می‌کنند، به همین راحتی.

ژن خوب  از اینجا گر گرفت

بدون تردید مبدع سبک طلبکاری بین آقازاده‌ها، فرزند محمدرضا عارف بوده است. او در گفت‌وگویی، وقتی که داشت از علل موفقیت‌های علمی و دانشگاهی خود سخن می‌گفت، پای ژنتیک را به میان آورد و گفت: «پدر و مادر من هر دو جزو شاگرد اول‌های کنکور در کشور بودند، مادر من رتبه ١٥ کنکور داشته؛ این ژن منتقل می‌شود. ما سه برادر، هر سه درس‌هایمان خوب بوده و خوب تحصیل کردیم؛ من خودم بعد از این که تحصیلاتم در دانشگاه صنعتی شریف به اتمام رسید، در سال ٨٥ رفتم آمریکا و با رزومه و نمرات خوبم (من زبانم همیشه خوب بود) در دانشگاه جرج واشنگتن پذیرش گرفتم و PHD روابط بین‌الملل را در دانشگاه فلوریدا خواندم.»

این سخنان فرزند عارف بازتاب وسیعی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی داشت و بعد از آن بود که واژه «ژن خوب» به عنوان مفهوم یا تعبیری برای آقازاده‌ها به کار گرفته شد.

یکی خون داد، یکی هم پول

چند وقت پیش هم مهدی مظاهری، پسر طهماسب مظاهری، رئیس پیشین بانک مرکزی حرف‌های عجیبی زد. طهماسب مظاهری، در دولت اصلاحات وزیر اقتصاد و در دولت احمدی‌نژاد رئیس بانک مرکزی بود. مدت‌ها بود که شخصی به نام مهدی مظاهری در یکی از برنامه‌های تلویزیون به عنوان منتقد اقتصادی و در برخی دیگر از برنامه‌های خاص به عنوان شاعر ظاهر می‌شد، بعدها مشخص شد او پسر طهماسب مظاهری است. تصاویری از او با خودرو و ساعت و گوشی موبایل لوکس منتشر شده که نقدهایی را متوجه این آقازاده کرد. او در پاسخ به این نقدها، یک تعداد ویدیو منتشر کرد که به شدت توهین‌آمیز تلقی شد. در یکی از این ویدیوها به کسانی که جانشان را برای این مملکت داده‌اند، توهین کرد و گفت: «جان چه باشد که فدای قدم دوست کنم این متاعی‌است که هر بی سروپایی دارد.» و در ادامه گفت: «به اموالهم و انفسهم، بعضی‌ها جان و بعضی‌ها هم پول داده‌اند.» فرزند مظاهری حتی حاضر نشد از این سخنانی که به زبان آورد، عذرخواهی کند.

مورد عجیب فرزند سفیر پیشین

ضربه آخر را همین روزها ساشا سبحانی به حیثیت آقازاده‌ها زد، نام او را زیاد در فضای مجازی شنیده‌ایم. ساشا سبحانی فرزند «احمد سبحانی» سفیر سال‌های قبل ایران در مکزیک و ونزوئلا است. شواهد و دست‌ کم عکس‌های منتشر شده توسط خودش نشان می‌دهد که هنوز هم به ایران رفت و آمد دارد. عکس‌های زندگی لاکچری و روابط او با دختران خارجی این سوال را در اذهان مخاطب متبادر می‌کند که چطور چنین تناقضی بین زندگی پدر و پسر می‌تواند وجود داشته باشد؟

در روزهای اخیر، انتشار فیلمی از ساشا سبحانی که مخاطب این سخنان، کاربران اینستاگرامی است که به پیج او رفته‌اند، می‌گوید: «تا کی می‌خواهید انقد حسادت کنید، تا کی می‌خواهید سرتون رو بکنید تو زندگی مردم، به جای این که وقتتون رو بگذارید و بیایین پیج من و بد و بیراه بگید، فکرتون رو بزارید تو کار، برید یه پولی در بیارید، اگر نمی‌تونید پول در بیارید و نمی‌تونید زندگی کنید، برید بمیرید، تمام!»

اما دیروز در آخرین لحظه‌ها بود که حکم جلب ساشا سبحانی صادر شد  و خبر آن در تلکس خبرگزاری‌ها قرار گرفت.»

دیدگاه کاربران

ناشناس۵۰۳۹۵۴۱۴:۰۷:۰۹ ۱۳۹۷/۵/۲۹
چون مردم ساده اند
ناشناس۵۰۴۷۴۰۱۸:۴۶:۱۶ ۱۳۹۷/۵/۲۹
زرنگ بوده پدرش خوب مایه دار شده به هر طریقی نوش جانش شما هم اگر بودی بهتر نبودی حالش ببر و گوش نده به این اراجیف
ناشناس۵۰۴۸۵۹۲۰:۴۶:۰۹ ۱۳۹۷/۵/۲۹
ی حسی میگه به نون شبت محتاجی
ناشناس۵۰۵۰۰۰۲۲:۱۵:۵۵ ۱۳۹۷/۵/۲۹
شک نکنید اینها فرزند خلف پدرشون هستن. تنها تفاوتی که پدرشون با این بچه ها دارن اینه که در مدت مسئولیت ، پرده ی قانون مانع از برملا شدن تخلفاتشون میشه!!!!!
سعید۵۰۵۱۸۰۲۳:۵۵:۰۸ ۱۳۹۷/۵/۲۹
یه نابودی اخلاقی که در این چند دهه رخ داده اینه که به جای واژه حق دیگران رو با رانت و کلاهبرادی خوردن از واژه زرنگی استفاده میشه
ناشناس۵۰۵۱۸۸۰۰:۰۵:۲۸ ۱۳۹۷/۵/۳۰
کاملا معلومه که تو یه آدم بی هویت و فرصت طلبی هستی .
ناشناس۵۰۴۷۹۵۱۹:۴۲:۲۷ ۱۳۹۷/۵/۲۹
باید میزان ثروت تمام مسئولین و مدیران به مردم اعلام شود و اموال خائنین مصادره شود در انصورت اقازاده بازی جمع می شود
ناشناس۵۰۴۹۰۱۲۱:۲۰:۴۸ ۱۳۹۷/۵/۲۹
عجب سوالی کردی شما! دوستام کلا مملکت را صاحب هستند
ناشناس۵۰۴۸۴۱۲۰:۲۹:۱۹ ۱۳۹۷/۵/۲۹
چون شفافیت نداریم و بعضی ها می توانند در فضای غبارآلود بیت المال را غارت کنند.
ناشناس۵۰۵۱۸۶۰۰:۰۳:۴۰ ۱۳۹۷/۵/۳۰
شاید اما دلیل دیگری هم دارد و آن اینکه خود اینام نیز طلبکار و خود شیفته است !
ناشناس۵۰۳۹۶۹۱۴:۱۱:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۲۹
واي بر خانواده هايي كه با پول بيت المال و از سفره انقلاب چنين فرزنداني را تحويل جامعه داده اند.اول بايد پدران اين افراد را بازخواست كرد چرا كه اينها همه ثمره لقمه حرام است.البته عاقبت اين افراد روشن است.
سعید۵۰۵۱۶۲۲۳:۴۶:۵۶ ۱۳۹۷/۵/۲۹
نخیر هموطن عزیز.... باید کسانی که کار نظارتی و قضایی خوشون درست انجام ندادند جوابگو باشند ......مصلحت اندیشی های غلط و کج اندیشانه ما را به اینجا رسانده .....راه حل عملی :...تشویق کشف کنندگان اختلاس و رانت .....یک دهم مبلغ باید به افشاگر و کشف کننده رانت و اختلاس داده بشه .....ببینیم کسی میتونه از این غلطها بکنه ؟؟؟؟
ناشناس۵۰۵۳۱۹۰۳:۱۱:۳۰ ۱۳۹۷/۵/۳۰
خیر عزیز من تربیت این افراد بیشتر دست مادران است دفاعهای مادران در مقابل فشارهای پدران، سهل گیری مادران، و عزیز دردانه کردن این تفه ها توسط مادر، و خواست‌های نامعقول مادران و ... اکثر اینها پدرانشان نه مختلس هستند نه دزد اگر هم چیزی پسرانشان و دخترانشان دارد راند نام پدر در محافل است.
ناشناس۵۰۵۳۶۶۰۶:۳۳:۵۲ ۱۳۹۷/۵/۳۰
همانطور که دیده ایم پدران از اقازاده خود در تخلفات و مفاسد مالی بعنوان دکور استفاده کرده و خود کارگردان پشت پرده ه اند و بعد اگر اطلاعاتی از مو.ارد نشت کرد خود را بی تقصیر معرفی میکنند
ایوانغرب۵۰۴۰۱۰۱۴:۲۲:۴۸ ۱۳۹۷/۵/۲۹
اینا همه اش نقشه است. اینم دولت تدبیر و کلید...
ناشناس۵۰۴۰۱۲۱۴:۲۲:۵۶ ۱۳۹۷/۵/۲۹
در این کمپین فرزندت کجاست چیزی که فاش شد این بود که تمام فرزندان تمام حضرات در دانشگاههای مطرح دولتی تهران مثل دانشگاه تهران یا شریف درس خوانده اند !
ناشناس۵۰۴۶۵۱۱۸:۰۲:۵۱ ۱۳۹۷/۵/۲۹
این خیلی پیچیده نیست. با کوچکترین پست تو هیات علمی می تونن فرزندانشون رو از هر دانشگاهی به این دانشگاها انتفچقاب بدن. البته الان با این دوره های پولی دیگه لازم نیست زحمت همون قبول شدن تو جای دور رو هم بخوان بکشن که بعدا منتقل به تهران بشن.
ناشناس۵۰۵۱۴۱۲۳:۳۲:۰۳ ۱۳۹۷/۵/۲۹
من فردی رو میشناسم که باباش در دانشگاه شریف ، مربی تربیت بدنی بود اما چون در گروه ورزشی دانشگاه عضو بود ظاهرا معادل اعضای هیات علمی حساب میشد و هر سه فرزند خودش رو از دانشگاههای دورافتاده ، به شریف آورد . اون فردی هم که ادعای ژن خوب بودن داره ظاهرا همینجوری و با رابطه به شریف رفته چون باباش عضو هیات علمی اونجا بوده . هرچی که هست فساد و رانت مسئولین و از اونها بدتر بچه هاشون دیگه امان همه رو بریده .
ناشناس۵۰۴۶۹۴۱۸:۲۲:۰۶ ۱۳۹۷/۵/۲۹
با سهمیه بی عدالتی
فاطیما۵۰۴۷۶۸۱۹:۱۸:۲۸ ۱۳۹۷/۵/۲۹
لابدباکنکور هم واردشدن!!!!
ناشناس۵۰۴۰۲۰۱۴:۲۴:۵۲ ۱۳۹۷/۵/۲۹
متن با تیتر خبر همخوانی ندارد. اینایی که نوشتین رو که همه می دونین. جواب این پرسش که چرا این آقایان - و خانم ها - این قدر طلبکارن رو بدین.
آریابان۵۰۴۲۲۱۱۵:۲۹:۳۷ ۱۳۹۷/۵/۲۹
پاسخ این پرسش که کاملا واضح و معلومه ، همه مردم دنیا عموما دارای 4 نوع گروه خونی عمده اند ولی در ایرانی یک گروه خونی ویژه دیگری هم برای برخی !!!! وجود دارد : اونهائیکه خونشون رنگین تره !!!!!.
ناشناس۵۰۴۴۷۲۱۶:۴۶:۲۹ ۱۳۹۷/۵/۲۹
هر چند به کنایه پاسخ دادید ولی منظور رو کاملا" رسوندین. دمت گرم ولی به نظر من می دونید چرا طلبکارن؟ چون باباهاشون همیشه طلبکار بودن ( و البته هنوز هم هستن ) چون پدراشون اینجوری بارشون آوردن. چون پدراشون همیشه فکر می کنن که فقط اونا بودن که انقلاب کردن. فک می کنن اگر اونا نباشن، انقلاب که سهله، ایران هم نیست. اصلا" نباید باشه. اصلا" کل جهانو قائم به ذات خودشون می دونن. چون همیشه خودشونو عقل کل عالم و آدم می دونن. در حالیکه هممون می دونیم خیلیاشون دوزار هم بارشون نیست. یه رانتی دارن و نون اون رانتشون رو می خورن. حالا تو بگو مثلا" تو این کمپین مسخره ی فرزندت کجاست هم مثلا" میان و شفاف سازی می کنن.
ناشناس۵۰۴۰۲۴۱۴:۲۵:۳۳ ۱۳۹۷/۵/۲۹
الان باید بررسی بشه که فرزندان مدیران و مسیولین سابق کجا هستند ؟ مثلا پدر همین ساشا سبحانی
ناشناس۵۰۴۹۰۴۲۱:۲۲:۰۷ ۱۳۹۷/۵/۲۹
اکثرا مقیم خارج هستند
ناشناس۵۰۴۹۴۱۲۱:۴۰:۲۴ ۱۳۹۷/۵/۲۹
پدر ایشون مسئول سابق نیستند، مسئول اسبق هستند! خدمتشان در اوائل دهه 80 بوده.
ناشناس۵۰۴۰۳۴۱۴:۲۷:۴۰ ۱۳۹۷/۵/۲۹
در دانشگاه های بین الملل بویژه دانشگاه های علوم پزشکی این مشکلات وجود دارد 1: شهریه دانشجویان سال اول بیش از 10 میلیون تومان برای هر ترم است، این در حالی است که داشجویانی که با سهمیه وارد شده اند تا 80 درصد هزینه از آنها دریافت نمی شود و دانشجویانی که پدر یا مادرشان کارمند وزارت بهداشت باشند تا 30 درصد هزینه از آنها دریافت نمی شود! پرسش این است که اگر هزینه دریافتی برای هزینه تحصیل است این تخفیفات برای دانشجویان گفته شده برای چیست؟ و کمبود این دریافتی ها از کجا تامین میشود؟ آیا هزینه تحصیل این داشجویان از هزینه پرداختی دانشجویان دیگر تامین میشود؟
ناشناس۵۰۴۶۱۴۱۷:۴۷:۵۱ ۱۳۹۷/۵/۲۹
دخترم و خانواده ام ساکن تهران هستند و من نیز تهران به دنیا آمده و در تهران دیپلم گرفته ام پزشکی دانشگاه آزاد شهرستان پذیرفته شده ام. ترم چهارم را تمام کرده ام در این مدت چند بار تقاضای میهمانی کرده ام و پذیزفته نشده است. سه نفر از همکلاسی هایم که تهرانی نیستند و خانواده یشان هم ساکن تهران نیستند هر کدامشان سه ترم است که به دانشگاه آزاد تهران میهمان شده اند. در تهران یک سوئیت اجاره کرده و به دور از خانواده خود زندگی میکنند. چگونه است که آنها توانسته اند با وجود آنکه تهرانی نیستند به تهران بیایند؟ اولیشان پدرش جانباز35 درصد است. دومیشان پدرش کارمند دانشگاه آزاد در جنوب کشور است. سومینشان با پارتی و سفارش نماینده مجلس بوده است. حال بگویید چرا مردم نه به دلتمردان و نه به همکیشان خود اعتماد ندارند
کوروش۵۰۴۰۳۷۱۴:۲۸:۲۵ ۱۳۹۷/۵/۲۹
ملت عزیز ببینید کجا وکی اقای سبحانی ب این فرزند خلفش نون مثلا حلال داده که اینطوری شده
ناشناس۵۰۴۹۱۳۲۱:۲۳:۴۵ ۱۳۹۷/۵/۲۹
شما مثل اینکه هنوز خوابید. حرام و حلال، خوب و بد، مرگ بر این و آن و غیره فقط برای مردم هست...
ناشناس۵۰۴۰۴۳۱۴:۲۹:۲۴ ۱۳۹۷/۵/۲۹
مشخصه که کجای کار مشکل داره . با قوانین ناقض و شعارهای توخالی یک عده ، به ظاهر سازی و عوام فریبی تشویق شدن . وقتی قانون از افشا کننده فساد حمایت نمیکنه و حتی اون فرد به اتهام های واهی بازداشت میشه چه توقعی دارید ؟؟ وقتی قانون ناقصه و مانع شفافیت در امور مالی میشه و حساب و ثروت افراد به حساب حریم خصوصی گذاشته میشه و معلوم نمیشه از کجا اومده معلومه که اینطوری میشه .
ناشناس۵۰۴۰۴۶۱۴:۲۹:۵۷ ۱۳۹۷/۵/۲۹
اگر با دانش،هنر و بازوی خودش حتی بدون هیچ سفارشی پول درآورده باشد،حق دارد طلبکار باشد.
ناشناس۵۰۴۲۵۹۱۵:۴۳:۲۳ ۱۳۹۷/۵/۲۹
باز هم حق نداره طلبکار و بی ادب باشه مگه نون ملت را می ده ؟ پول در میاره خودش خرج می کنه
ناشناس۵۰۴۵۹۸۱۷:۳۶:۱۱ ۱۳۹۷/۵/۲۹
وقتی بهش بتازند حق داره طلبکار بشه
س۵۰۴۸۳۵۲۰:۲۶:۰۲ ۱۳۹۷/۵/۲۹
زمان تحریم های نفتی ایران در سال 90 91 ایران اقدام به فروش نفت در ونزوئلا میکرد شبیه کاری که آقای زنجانی انجام میداد. دیگه شما تا تهش رو بخون...
ناشناس۵۰۴۸۳۸۲۰:۲۸:۴۲ ۱۳۹۷/۵/۲۹
سایت قمار و شرط بندی داره! از حاشیه سازی سود می بره و دقیقا هدفش انقدر توجه جلب کردن بوده که موفق شد
ناشناس۵۰۴۰۴۷۱۴:۳۰:۲۸ ۱۳۹۷/۵/۲۹
اسامی این آقازاده ها ، مشخصاتشون و محل زندگیشان نظیر ایشون و پسر آقای عارف و امثالهم می بایستی توسط سمن هایی نظیر دیده بان شفافیت و عدالت لیست گردد.
ناشناس۵۰۴۰۵۰۱۴:۳۲:۱۷ ۱۳۹۷/۵/۲۹
اینها کارشان به حرام خواری رسیده است
ناشناس۵۰۴۰۷۰۱۴:۳۸:۰۳ ۱۳۹۷/۵/۲۹
حق داره آقازادست،امثال من باید بریم بمیریم تا اینها به عشق و حالشون برسند
ناشناس۵۰۴۱۹۴۱۵:۱۷:۱۵ ۱۳۹۷/۵/۲۹
تفکر امثال شما کار رو به اینجا رسونده. آدم یاد زمان برده داری می افته. اتفاقا وقتی صحبت های پسر عارف رو میخوندم چقدر حس.... بهم دست داد. درخت هر چی بارش بیشتر باشه افتاده تره. ژن خوب منتقل میشه...... اه اه چقدر پر رو..............
ناشناس۵۰۴۳۹۶۱۶:۲۱:۲۳ ۱۳۹۷/۵/۲۹
یعنی متوجه نیستی داره از افعال معکوس استفاده می کنه
ناشناس۵۰۴۰۷۴۱۴:۳۹:۰۶ ۱۳۹۷/۵/۲۹
باید ساشا سبحانی دستگیر و به زندان رجایی شهر منتقل بشه اونجا زندانیان خودشون طوری ادبش می کنن که دیگه حتی به مورچه هم توهین نکنه چه برسه به ملت ایران !!!!
ناشناس۵۰۴۰۷۵۱۴:۳۹:۰۶ ۱۳۹۷/۵/۲۹
اینکه معمولا افرادی که نبوغ و استعدادبیشتری دارند فرزندانشان هم همین طور هستند ،چیزی است که به تجربه ثابت شده و شاید از جهت علمی هم قابل اثبات باشد ، اما توهین به دیگران و تحقیر مردم کار غلطی است. لذا خیلی رنگ و بوی سیاسی به این مطلب ندهید
فربد۵۰۴۴۱۷۱۶:۲۸:۲۳ ۱۳۹۷/۵/۲۹
اگر والدین اینها نبوغ و استعدادی داشتند که وضع کشور ما این نبود اخوی
ناشناس۵۰۴۸۰۷۱۹:۵۴:۱۲ ۱۳۹۷/۵/۲۹
ببخشید پسر اینشتین الآن کجاست؟ جز اینه که میگه پدر من اراجیف گفته؟ احتمالا اون مدرک علمی که بهش استناد میکنین رو یه ژن خوب نوشته باشه.
رزمنده دفاع مقدس از کرج۵۰۴۰۸۰۱۴:۴۱:۲۳ ۱۳۹۷/۵/۲۹
اگر همون روز اول که پسر عارف "ژن خوب" را مطرح کرد جواب دندان شکنی میگرفت و یا وقتی پسر مظاهری به خونهای ریخته شده ای که برای حفظ وطن و ناموس کشور ریخته شد توهین کرد از طرف دادستان بعنوان مدعی العموم بازداشت و کیفرخواست صادر میشد هیچوقت این بچه قرتی سوسول که به پشتوانه پدرش به پول و فرصت دست پیدا کرد جرات نمیکرد توی شبکه مجازی اراجیف پراکنی نمیکرد.... تا وقتی مسئولین مملکت و قوه قضاییه اینطور چشمهاشونو میبندند چاره ای نیست جز "آتش به اختیار" ...‌ کاری که مسئولین بی درد شریک قافله و رفیق دزد و فرزندان ناخلفشون میکنند کم از عربده کشی ترامپ قمارباز و محمد بن سلمان زنباره نیست.. آقای دادستان کجایی؟ دقیقاً کجایی؟
ناشناس۵۰۴۰۸۲۱۴:۴۱:۴۶ ۱۳۹۷/۵/۲۹
تیترتان را اصلاح کنید سفیر سابق ایران در ونزوئلا نه سفیر ونزوئلا
ناشناس۵۰۴۰۸۳۱۴:۴۲:۲۹ ۱۳۹۷/۵/۲۹
رانت است ودیگرهیچ ! مغزهای فندقی و مسولیتهای بزرگ نقصیه ای که میرود همه چیز رابسوزاند....
ناشناس۵۰۴۱۱۱۱۴:۵۰:۱۲ ۱۳۹۷/۵/۲۹
این ها که نمی توانند فرزند خود را درست تربیت کنند چطور می خواهند به ملت و کشور خدمت کنند؟
ناشناس۵۰۴۶۴۸۱۸:۰۱:۳۷ ۱۳۹۷/۵/۲۹
مگر خدمت هم میکنند اگر اموالشان ارزیابی مشروعیت شود آنوقت میفهمید چه کسی خادم است و چه کسی خاین الان اگر م.ج و ح.ف را هم دنباله گیری جهت بررسی اتهامات فساد نکنید آنها هم به ما توهین خواهند کرد
ناشناس۵۰۴۱۲۴۱۴:۵۳:۱۶ ۱۳۹۷/۵/۲۹
«چطور چنین تناقضی بین زندگی پدر و پسر می‌تواند وجود داشته باشد؟» این پسر تربیت همان پدر است!! پدرش هم همین است. پسرش در فرهنگی بیرون این مرز پرگهر بزرگ شده که ریا را خوب یاد نگرفته و صریح حرفش را می‌زند.
ناشناس۵۰۴۱۹۰۱۵:۱۶:۰۷ ۱۳۹۷/۵/۲۹
احسنت
ناشناس۵۰۴۱۳۲۱۴:۵۶:۰۰ ۱۳۹۷/۵/۲۹
اسلاحات سرچشمه فساده
ناشناس۵۰۴۴۹۰۱۶:۵۱:۵۰ ۱۳۹۷/۵/۲۹
تو تمام روز پشت کامپیوتر نشستی این پیام رو گذاشتی؟ نان چگونه در میآوری
ناشناس۵۰۴۸۸۲۲۱:۰۵:۱۷ ۱۳۹۷/۵/۲۹
شما املا خود را اوا اصلاح کن
ناشناس۵۰۴۲۰۲۱۵:۱۹:۴۹ ۱۳۹۷/۵/۲۹
این موجود اگر گوشمالی داده میشد به این حد گستاخی نمیرسید.
ناشناس۵۰۴۲۱۲۱۵:۲۵:۱۶ ۱۳۹۷/۵/۲۹
امام صادق علیه‌السلام کسب حرام آثار خود را در ذریه انسان باقی می گذارد،این وقاحت ناشی از لقمه حرام
ناشناس۵۰۴۲۷۲۱۵:۴۶:۲۹ ۱۳۹۷/۵/۲۹
به پدران و صدالبته مسوولین طراز اول مملکت بردن
ناشناس۵۰۴۳۰۸۱۵:۵۵:۳۷ ۱۳۹۷/۵/۲۹
پدر من بعنوان بسیجی به جبهه رفت و بشهادت رسید ،و موقع شهادت بنده مدرسه نمیرفتم ،واقعا متاسفم از این مسئولین و از این رفتارها ،خداوند انشاالله همه را بسزای اعمالشان خواهد رساند ،ناگفته نماند این رفتارها حاصل بی مسئولیتی ،است ، و باز ناگفته نماند که کمپین فرزندت کجاست در پشت شعارها در حال رنگ باختن میباشد و با توضیحات کوتاه که مثلا فرزندم الان بیکار است ، به جایی نخواهد رسید و باید کل زندگی یک مسئول رسیدگی شود نه توضیحات یکطرفه و کوتاه خود ان مسئول
ناشناس۵۰۴۴۱۸۱۶:۲۸:۳۹ ۱۳۹۷/۵/۲۹
به رگ شدن مردم بر می گرده البته بنده هم جزیی از این مردم هستم. اولین فساد که دیده می شد مردم با صدای بلند اعتراض می کردند کار به اینجا نمی کشید که علاوه بر پدران فرزندان هم شروع به چپاول مال مردم بکنند
ناشناس۵۰۴۴۶۵۱۶:۴۳:۳۴ ۱۳۹۷/۵/۲۹
وقتی آقای جهانگیری در روز رای اعتماد می گوید سفره انقلاب باز است وقتی آقای نوبخت به جای عذرخواهی بابت رانتی که به عده از جمله آقازاده ها بابت ارز داده از مردم طلب کار است که چرا می گویید به آقا زاده ها ارز می دهیم وقتی آقای رئیس جمهور از قیمت دلار 4200 مکدر است ولی الان مکدر نیست آقا زاده ها هم با مردم همین رفتار را می نمایند
ناشناس۵۰۴۵۶۳۱۷:۲۵:۰۲ ۱۳۹۷/۵/۲۹
خوب ديگه دارن راستشو ميگن
حامد حمدایی اصل۵۰۵۳۲۸۰۳:۳۲:۵۶ ۱۳۹۷/۵/۳۰
احسنت! اینا لا اقل منویات خودشونو صریح میگند. از باباهاشون که رو موکت نماز جمعه مظلومانه زهدفروشی میکنند و دم از مبارزه با فسادم میزنند خیلی بهترند
زهرا۵۰۴۶۷۱۱۸:۱۰:۴۶ ۱۳۹۷/۵/۲۹
هر کاری کنی قیافتو نمی تونی با پول درست کنی
علیزاده۵۰۴۷۰۵۱۸:۲۹:۳۹ ۱۳۹۷/۵/۲۹
چرا هیچ کس از این سفیرها و مدیران نمیپرسه پول ساعت 50 هزار دلاری و ماشین بنز و پورشه از کجا آمده؟ چون دست همگی در جیب مردم زباله گرد و کلیه فروش هست
نیما تیرگر۵۰۴۷۷۲۱۹:۲۱:۱۶ ۱۳۹۷/۵/۲۹
گناه کار نیست ، ژن خوب است
ناشناس۵۰۴۷۸۰۱۹:۲۶:۴۹ ۱۳۹۷/۵/۲۹
اقازاده حرامخور از بس حرام خوردن دیگه دریده شدند کسی هم نیست جواب ین ابله را بده اقاش هزاران میلیارد رانت خورده و پسر پروش به مردم زحمتکش توهین میکنه روزی برسه تمام انچه خوردید را ازحلقمتونبکشیم بیرون و به سزای اعمالتون برسونیم بزودی ...
س۵۰۴۸۳۶۲۰:۲۷:۲۴ ۱۳۹۷/۵/۲۹
پسر عارف در مورد آوردن شرکت ایرانسل به ایران و وقتی ازش در مورد آقازاده بودن سوال شد گفت من ژنم خوبه
ناشناس۵۰۴۹۳۳۲۱:۳۶:۰۳ ۱۳۹۷/۵/۲۹
لطفا از کلمه آقازاده استفاده نکین
سید۵۰۴۹۸۷۲۲:۰۵:۴۳ ۱۳۹۷/۵/۲۹
به نظر بنده شما رسانه ها نباید با احترام و تیتر محترمانه و از روی مظلومیت با این قشر بی دین و لاابالی صحبت کنید تیتر ها باید خرد کننده باشد همین کلمه اقا زاده به این باور رسوندشون که خیلی بارشونه
ناشناس۵۰۵۰۰۷۲۲:۲۱:۱۰ ۱۳۹۷/۵/۲۹
مال مفت خوردن هار شدن
ناشناس۵۰۵۰۱۰۲۲:۲۳:۰۶ ۱۳۹۷/۵/۲۹
برای اینکه باباهاشون و مامان هاشون تصور می کنند با قبول مسوولیت لطف در حق مردم کرده اند. تا حالا بارها و بارها شنیده ایم که "اگر من در عوض پذیرش این مسوولیت میرفتم سراغ یه کار دیگه، فلان قدر درامد داشتم"! خب وقتی مسوولین ما فکر می کنند با پذیرش مسولیت از پول بیشتر محروم شده اند نتیجه اش می شود همین فساد و بعد هم طلبکاری اقازاده ها. متاسفانه این تصور هم خیلی رایج است، حتی بین آنهایی که واقعا ادم های به اصطلاح پاکدستی هستند. تا وقتی این طلبکاری مسوولین حل نشود، فساد و رانت و طلبکاری بچه هایشان هم حل نخواهد شد.
ناشناس۵۰۵۱۰۸۲۳:۱۲:۴۲ ۱۳۹۷/۵/۲۹
برای اینکه حکم امر به معروف نهی از منکر را آقایان به طبع و سلیقه خود تعریف کردند و باعث شد فاصله طبقاتی زیاد شد بعد از 40 سال نتیجه این شد که الان می بینیم بنابر این زیاد هم تعجب برانگیز نیست و این آقازاده ها حق دارند طلبکار باشند عمر و زندگی مردم ایران مصداق این شعر است روزیزسر سنگ عقابی بههوا خواست ..........
ناشناس۵۰۵۱۷۰۲۳:۵۰:۵۵ ۱۳۹۷/۵/۲۹
همه ش سیاه بازی
ناشناس۵۰۵۱۷۴۲۳:۵۳:۵۵ ۱۳۹۷/۵/۲۹
همه درباره پررویی آقا زاده ها گفتند اما من به این فکر می کنم که اگر عزمی برای دستگیری و تنبیه این افراد وجود داشت هیچوقت صدور حکم جلب را اینقدر پر سر وصدا رسانه ای نمی کردند می گذاشتند طرف می اومد بعد جلبش می کردند و اعلام اما این کار دقیقا یعنی گلم عزیزم ژن خوب فعلا نیا ایران خطر داره برات .
ناشناس۵۰۵۱۹۸۰۰:۱۱:۴۰ ۱۳۹۷/۵/۳۰
واسه نون حروم که از چپاول بیت المال تو شکمشوت ریخته شده
ناشناس۵۰۵۲۱۸۰۰:۲۶:۰۶ ۱۳۹۷/۵/۳۰
وقتی شفافیت نباشه وقتی همه چیز پنهان کاری باشه وقتی خبرنگار و روزنامه نگار امنیت نداشته باشه وقتی تلویزیون در انحصار دولت باشه وقتی آزادی بیان نباشه وقتی همه چیز امنیتی باشه وقتی مدیران پاسخگو نباشن وقتی رسانه آزاد نباشه وقتی گردش آزاد اطلاعات نباشه وقتی اینترنت فیلتر باشه وقتی سانسور باشه وقتی ممیزی باشه وقتی مدیران حرامخوار مجازات نشن وقتی دروغگویی و ظاهر سازی رایج باشه وقتی ...... نتیجه اش ظهور فرزندان حرامخواران تحت عنوان آقا زادگی خواهد بود..‌‌
علی طباطبایی۵۰۵۲۲۴۰۰:۳۰:۴۸ ۱۳۹۷/۵/۳۰
لطفاً کلمه آقازاده را برای این افراد زبون به کار نبرید، چون هر واژه بار معنایی خود را دارد . ایشان و امثال ایشان بیشتر لایق واژه زالو صفت و بی اصالت هستند . خواهشاً برای این افراد از کلمه جامعه نام برده شود . پیشنهاد کمپینی برای اصلاح کلمه آقازاده می نمایم .
بچه چوپون۵۰۵۲۹۲۰۲:۱۳:۱۹ ۱۳۹۷/۵/۳۰
اولا رفتار آقازاده ها در اثر ژن خوبی است که از طرف پدر به آنها انتقال یافته است . دوما وقتی از چهل سال پیش تا حالا کل پست های وزراتی و مدیریتی بالای کشور توسط 700-800 نفر اشغال شده است این پست ها به دیگران نمی رسد انتظار رفتاری غیر از این از آقازاده ها داشتن خطاست . و ...... چه بر سر فرهنگ و جامعه ایران آورده شدکه حاصلش آقازادگی است
آقازاده کوچولو۵۰۵۲۹۸۰۲:۲۱:۲۳ ۱۳۹۷/۵/۳۰
چرا همه فکر می کنند آقازاده ها بدون هیچ تلاشی به این جایگاه رسیده اند ؟ مثلا من تلاش بسیار کردم و همراه پدر که مسئولیت داشت وقتی بلیط هواپیما ب ایم رزرو می کرد به این طرف و آن طرف می رفتم و یکی از مدیران زیر نظر بابا همراهم می آمد و میگفت ایشان فرزند آقای .... هستند . من هم با تلاش بسیار رابطه را برقرار میکردم و کار این و اون راراه می انداختم . اولین پاداش من هم مبلغ ناچیز 650 میلیون تومان بود که آن را در بازار ارز بکار انداختم و با اطلاعاتی که دریافت میکردم در عرض دو ماه تبدیل به 3 میلیار شد . پس ما هم تلاش میکنیم و اینجوری نیست که همیشه از بابا پول تو جیبی مسافرت های خارج از کشور را بگیریم . شما هم اگر تلاش کنید میتونید در عرض یکسال یک میلیون خود را به 45 دلار تبدیل کنید .
ناشناس۵۰۵۳۶۱۰۶:۲۶:۳۴ ۱۳۹۷/۵/۳۰
از طرف خدا دارین امتحان میشین،به خودتون بیاین وگرنه خدا بد ازتون میکشه یامریضتون میکنه یا بچه هاتون مریض میشن،... شما به واسطه همین رابطه ها میشی میلیادر وگرنه مثل بقیه باید جونت درآد تا ماهی ۲ تومن در بیاری ********************نکته مهم**************** این جاست که شما زندگی با صفا و آرامشی نداری به واسطه همین حرام خواری ها شما لذت یک زندگی ساده با نون حلال و نمیدونی، *************************************** یک رئیس باید بر اساس لیاقت انتخاب شه نه واسطه !......
ناشناس۵۰۵۴۰۶۰۷:۲۸:۵۱ ۱۳۹۷/۵/۳۰
خیلی باحال!
ناشناس۵۰۵۳۳۴۰۳:۴۶:۱۳ ۱۳۹۷/۵/۳۰
ژن خوب و بابا پولداری که باعث شده سر و صدا بپا شود بخاطر فرهنگ غلطی است که عده ای رانت خوار و بقول ما ایرانی ها زرنگ که از فرصت ها سو استفاده می کنند دارا می باشند . بچه به پدر و مادر نگاه می کند وقتی می بیند پدرش چه جوری بیت المال را می چاپد و به جان و مال و ناموس کسی رحم نمی کند خودش هم مثل آنها می شود . والدین و معلمان و مدیران و سایر کسانی که در تربیت افراد نقش دارند باید مراقب رفتار خود باشند . متاسفانه بسیاری از ما الگو را با واقعیت اشتباه می گیریم و بجای اینکه رفتار صحیح را یاد بگیریم رفتار غلط را یاد می گیریم و باعث ناهنجاری‌های اجتماعی می شویم . بهترین راه یاد دادن رفتار صحیح به آنها از طریق آموزش بطریق سمعی و بصری است .
ناشناس۵۰۵۵۱۱۰۸:۵۷:۳۵ ۱۳۹۷/۵/۳۰
به همه مسولین آیا اگر مقدر شود وآقا این هفته ظهور کند جوابی دارید که آقا از شما رو بر نگرداند
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین