حاجی‌بابايی: پس از ۱۶ ماه هنوز حقوق‌های نجومی آزاد است

گروه سیاسی الف،   3970527128 ۱۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینكه به سبب عدم ارائه لایحه مدیریت خدمات کشوری توسط دولت ۱۶ ماه است حقوق‌های نجومی در کشور آزاد است، گفت: برخی نمایندگان فقط نطق‌های نمایشی دارند.

حاجی‌بابايی: پس از ۱۶ ماه هنوز حقوق‌های نجومی آزاد است

به گزارش فارس، حمیدرضا حاجی‌بابایی ظهر امروز در جریان دیدار با دانشجویان بسیجی و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی با بیان اینکه در اکثر موارد برخی تندی‌ها و شعارهای به ظاهر کوبنده برای رضای خدا نیست، عنوان کرد: بسیاری مسائل طرح می‌شود که گاه آن گونه نیست که اعلام می‌شود و مواردی هم هست که صحت دارد و باید دستگاه‌های ذی‌ربط رسیدگی کنند.

وی با بیان اینکه من نمی‌توانم هر روز فراکسیون را هزینه کنم و حرف‌های خودم را بزنم، گفت: آنجا که منافع کشور غیر قابل کتمان باشد وارد می‌شوم چنانکه در روز استیضاح ورود را لازم دیدم و در نطق خود ضمن تذکر جدی به سه قوه به رئیس مجلس گفتم امروز عملیات فتح‌المبین است و شما به عنوان فرمانده باید از روی مین عبور کنید و ترکش هم دارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه انقلاب مانند ایام دفاع مقدس گاه به پیش‌قراولانی نیاز دارد که از جان بگذرند، گفت: آن روز که نخستین بچه‌های رزمنده در تعداد کم ایستادگی جانانه کردند شرایطی را ایجاد کرد که بعدها لشگریان چندصد هزار نفره به جبهه‌ها رفتند.

وی تأکید کرد: در مورد انقلابی‌گری هم امروز کشور نیاز به کسانی دارد که محکم بایستند وگرنه در روزهای خوشی همه ادعای انقلابی‌گری دارند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه برخی شعارهای به ظاهر محکم می‌دهند اما در بیان مواضع سیاسی خود و یا مسائل حساسی مانند «FATF» سکوت می‌کنند، افزود: اگر بحث کاندیداتوری من در ریاست مجلس به وحدت اصولگرایان خدشه وارد می‌کرد اکثریت اصلاح‌طلب و اعتدالی بحث FATF را به گونه دیگری پیش می‌بردند.

وی با بیان اینکه کار من با برخی نمایندگان دیگر تفاوت دارد، گفت: ما نمایندگانی داریم که در طول هفته نیم ساعت در صحن مجلس نمی‌نشینند و در کوچه و خیابان هستند اما من هفته قبل تنها پنج جلسه فراکسیون با دستور جلسات حساس اقتصادی برگزار کرده‌ام.

برخی نمایندگان فقط نطق‌های نمایشی دارند

وی با بیان اینکه در تهران 12 ساعت در جلسات مکرر حضور دارم، بیان کرد: ما نمایندگانی داریم که فقط چند وقت یکبار نطق داغی انجام می‌دهند و فیلم آن را پخش می‌کنند اما در مورد مباحث جاری در مجلس هیچ اطلاع و نظری ندارند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فشرده‌تر بودن فعالیت خود در زمان حضور در حوزه انتخابیه افزود: جلسات ما در مجلس، مسجد، مناطق محروم، ادارات و ... همه برای رفع مشکلات مردم است.

وی با بیان اینکه سال گذشته در راستای تدوین برنامه ششم هشت ماه در مجلس خوابیدم و در همدان حضور نیافتم عنوان کرد: ما برنامه ششمی تدوین کردیم که حضرت آقا فرمودند برنامه خوبی است؛ سند دیگری که مقام معظم رهبری آن را تایید کرده‌اند سند تحول آموزش و پرورش بوده که اینها بسیار زمان‌بر بود.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه من مدیریت سیاسی و فراکسیونی دارم که نمی‌توانم هر حرفی را بزنم، گفت: من در مجلس ششم آزاد بودم و تک و تنها از صبح در مجلس تا 12 ظهر یگانه ناطق بودم و بعد از آن هم به تلویزیون می‌رفتم اما اکنون در مجلس مسؤولیت مدیریتی دارم.

دولت 14 هزار میلیارد تومان به آموزش و پرورش بدهکار است

وی گفت: برخی دیگر دلایل خود را داشتند، در این زمینه ما گاهی باید تصمیم استراتژیک بگیریم که حضورمان منجر به تضعیف جریان اصولگرایی نشود و فرق اصولگرایی با دیگران در همین پایبندی به مصالح کلان‌تر است.

حاجی‌بابایی با بیان این که کچل بیشتر از دیگران فریاد زلفعلی سر می‌دهد، افزود: هر قدر جوانه‌های درخت رشد کند قد درخت در مجموع رشد می‌کند؛ از این نظر دانشجو به مثابه جوانه رشد بدنه جامعه است و باید بصیر و هوشمند باشد و گمان نکند هر شعاری واقعیت دارد و هر کسی شعاری می‌دهد به آن اعتقاد دارد.

وی با اشاره به اینکه از زمان دلار 4 هزار و 200 تومانی 35 میلیارد دلار ثبت سفارش شده است، اظهار کرد: از این مبلغ، 11 میلیارد دلار عملیاتی و پرداخت شده که یارانه ارز دولتی آن 50 هزار میلیارد تومان است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیش از 70درصد این پرداخت‌ها صرف وارداتی شده که اساسا به درد مردم نمی خورد و نیاز اساسی جامعه نیست در حالی که کل بودجه آموزش و پرورش 37 هزار میلیارد تومان است و دولت 14 هزار میلیارد تومان به آموزش و پرورش بدهکار است.

وی با بیان اینکه این وضعیت این همه نارضایتی ایجاد کرده است، ادامه داد: بالطبع فرد سفر خارج کشور خود را رفته و انواع مخارج را داشته و در نهایت از محل ارز یارانه پولی هم به دست آورده و دلار را در دوبی یا سلیمانیه به فروش رسانده و سود مضاعفی به جیب زده است.

وجود نقص در فرایند نظارتی مجلس را قبول دارم

وی با بیان این که از آن 11 میلیارد دلار پرداخت شده تاکنون گزارش 9 میلیارد دلار آن به مجلس ارائه نشده است، بیان کرد: ما با شدت و حدت گفتیم که این 9 میلیارد دلار هر کجا رفته از خصولتی(مثلا خصوصی در واقع دولتی) یا شخصی باید شفاف‌سازی شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس ادامه داد: این حرف‌ها که ما می‌زنیم اگر سنگ باشد می‌ترکد و از این بیشتر از دست ما برنمی‌آید و ما ماموری در اختیار نداریم که خودمان راسا افراد متخلف را دستگیر کنیم.

وی یادآور شد: دولت نمی‌تواند برخی تغییرات را در تیم اقتصادی خود ایجاد کند و ما نمی‌دانیم علت چیست که حتی خود رئیس جمهور از تمایل برای تغییر برخی وزرا سخن می‌گوید اما بعدتر از تفکیک وزارتخانه حرف می‌زند؟

حاجی‌بابایی گفت: البته در کنار این موارد طیف‌های سیاسی غیر از اصولگرایان هم به دنبال استیضاح و اعمال تغییرات از زاویه نگاه خود هستند.

وی با اشاره به نقدینگی یک‌هزار و 700 میلیارد تومان موجود در کشور گفت: اینها همه پول نیست و حدود یک پانزدهم آن پول است و 45 درصد آن هم فریز است و 55 درصد مابقی هم دارایی یخ زده یا پول مجازی است که فقط ضرر دارد و هیچ منفعتی که برای نقدینگی واقعی متصور است را هم ندارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: چنانکه بانک‌ها تسهیلات ساخت خانه می‌دهند و محاسبه می‌کنند فرد باید رقم بیشتری را در مدت زمان مقرر بازگرداند که این شبهه‌پول جزو نقدینگی موجود حساب می‌شود یا مجلس علیرغم مخالفت ما در کمیسیون، ارز بانک مرکزی را برای سال بعد تسعیر کرد و 90 هزار میلیارد دلار مجوز هزینه کرد بدون تولید پول به دولت ارائه شد.

وی با بیان این که بانک‌ها حدود 60 درصد پول خود را از بخش مسکن تامین می‌کنند، افزود: وقتی رشد قیمت‌ها مسکن را دچار رکود کند و تولید رونق نداشته باشد بانک‌ها به سمت دلالی نرخ و ارز و سکه و... می‌روند و در شرایط فعلی وام گرفتن از بانک بسیار خطرناک است.

در اقتصاد غیرتولیدی پولدار پولدارتر و فقیر فقیرتر می‌شود

حاجی‌بابایی با بیان این که اقتصاد ما غیر تولیدی و سوداگرانه شده است، ابراز داشت: شرایط اقتصاد به گونه ای شده که هر کس پول دارد می‌تواند پول بازی کرده و سود حاصل کند و تصاعدی بالا برود هر کس پول ندارد مرتبا پایین‌تر می‌رود.

وی تصریح کرد: این شرایط به مثابه آن است که به نسبت حجم بدن خون وجود ندارد و خون موجود هم به جای اعضای حیاتی به سمت کیستی می‌رود که رشد کرده و کیست را تغذیه می کند و به سبب کمبود خون، نفس قلب و ریه را به شماره می‌اندازد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس از جلسات با مسوولان مالیاتی خبر داد و گفت: مالیات باید پیش از شرایط فعلی ساماندهی می‌شد و اکنون باید کار به نحوی مدیریت شود که فشار مضاعف بر مردم نیاید.

وی ادامه داد: رشد مالیاتی که گزارش داده اند باید مشخص شود به سبب رشد مودیان است یا رشد تعرفه ها و یا تحصیل مطالبات که هر یک از اینها نتایج جداگانه دارد.

حاجی‌بابایی گفت: علاوه بر این قانون مالیات جدید در حال آماده شدن است که شورای فقهی آن مشخص شده و در حال آماده‌سازی است تا عدالت در مالیات محقق شود و فرد دارای درآمد بیشتر مالیات بیشتر بپردازد.

وی با بیان اینکه برخی در دولت گمان می‌کنند بالا ماندن نرخ ارز منجر به افزایش درآمد دولت می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر سیستم مالیاتی درست عمل کند افزایش نرخ ارز بر محرومان فشار وارد نمی‌کند و تحصیل مطالبات مالیاتی باید با بالا رفتن حقوق و کمک به تولید جبران شده قدرت خرید اقشار ضعیف را ثابت نگاه دارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: اما در شرایط فعلی به سبب عدم استقرار سیستم مالیاتی دقیق و عدم توازن درآمدها و هزینه‌ها نرخ ارز به صورت تصنعی پایین نگاه داشته می‌شود و قدرت خرید اقشار ضعیف پایین‌تر می‌رود.

وی با بیان اینکه اصلاح این وضعیت نیاز به یک جسارت دارد که باید در سطح ملی اجرایی شود، تأکید کرد: اقتصاد ما در وضعیت فعلی لیبرالی است، صاحبنظران و بزرگان ما در مورد اقتصاد اسلامی نظریات دقیقی نداشته‌اند و اکنون که این کار در برخی دانشگاه‌ها انجام شده هژمونی نگاه لیبرال به حدی است که افراد دانش آموخته در اقتصاد اسلامی همچنان مجبور هستند با ادبیات لیبرال‌ها سخن بگویند.

حاجی‌بابایی گفت: البته این درگیری آغاز شده و امیدواریم اقتصاددان‌های اسلامی به تدریج سیطره پیدا کنند و اقتصاد مقاومتی و تکیه بر منابع داخلی و عدالت محوری معنادار شود و در ذیل آن اصول کلی روش چندان مهم نیست.

اصلاح طلب و اصولگرا معنا ندارد انقلابی و غیر انقلابی معنا دارد

وی با بیان این که ما بحران اقتصادی نداریم بلکه مشکل داریم، افزود: ما می توانیم دولت و مجلس و قوه قضاییه را نقد کنیم اما باید مراقب باشیم به نظام خدشه وارد نشود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تصریح کرد: ما باید از این معبر در سه چهار ماه آتی عبور کنیم و این معبر در تیررس دشمن است و در این شرایط دیگر اصلاح طلب و اصولگرا معنا ندارد بلکه انقلابی و غیر انقلابی معنا دارد.

وی با طرح این پرسش که در شرایط فعلی دعوای من نماینده با استاندار یا معاون سیاسی یا فلان مدیرکل چه نفعی به حال استان دارد افزود: ما مگر چه خواسته‌ای داریم که نتوانیم محقق کنیم من برای ماندن استاندار به سراغ وزیر نرفتم برای رفتن ایشان هم توصیه‌ای نکردم اما اعتقاد دارم باید مجموع عملکرد دیده شود و عملکرد مسؤولان اجرایی استان در قیاس با استان‌های دیگر سنجیده شود.

حاجی‌بابایی ادامه داد: در مورد مدیر غیر بومی هم برخی شعارهای تند می‌دهند و بعد جلسه مشترک می‌گذارند حال آن که من از ابتدا عملکرد را معیار می‌دانستم و این که بومی یا غیر بومی برای مردم کار کند و نتیجه ارائه دهد.

وی بیان کرد: من در مورد نرخ بیکاری استان نظر خود را که با استاندار متفاوت بوده اعلام کرده‌ام اما در عین حال با هم در تهران مسائل مختلف را پیگیری می‌کنیم و باید انصاف دهیم که استاندار در جذب برخی موارد موفق عمل کرده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: در شرایط فعلی حضرت آقا می‌فرماید اگر دولت نباشد مسائل در بعد کلان لطمه می‌خورد و از این منظر اگر بنده نماینده در مردم نسبت به استانداری و دولت ایجاد نارضایتی کنم کار مفیدی انجام نداده ام و در زمین دشمن بازی کرده‌ام.

اشرافی‌گری در برخی لایه‌های کشور نفوذ کرده است

وی ادامه داد: برخی دوستان ما بر استاندار فشار وارد می‌کنند و او هم زیر بار نمی‌رود اما اگر مطالبات در قالب قانون و با همدلی پیگیری شود موردی نبوده که ایشان بی‌توجهی کنند.

حاجی‌بابایی یادآور شد: در مورد تحقیق و تفحص از من ایراد گرفتند اما من می‌دانم نهایت کار به کجا ختم می‌شود و آنها که از تحقیق و تفحص در استانداری دفاع می‌کردند گزارش دهند نتیجه موارد تحقیق و تفحص قبل چه بوده تا ما هر روز شمشیر ببندیم و جایی را زخمی کنیم.

وی در مورد غیبت نمایندگان استان در جلسه با دانشجویان و حضور یک نماینده و اظهارات آزادیخواه نماینده مردم ملایر در این مورد بیان کرد: آقای آزادیخواه نماینده‌ای است که سینه سپر می‌کند و برای مواضع انقلابی خود تاوان می‌دهد و این درست نیست که نماینده‌ای که در میدان است را بکوبیم و کسانی که کنار گود هستند از هر پاسخی برکنار باشند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه در کنار نقد نیاز داریم از مدیران، نمایندگان و مسؤولان خوب تقدیر کنیم، ابراز داشت: ما برخی مسائل را نمی توانیم بیان کنیم که برخی همکاران به ظاهر از طیف‌های سیاسی متفاوت با جریان انقلابی همراهی دارند اما در حق آنها کم لطفی می شود.

وی توضیحاتی را در مورد علل شکست طرح تحول نظام سلامت بیان کرد و افزود: تصویب کردیم شرکت‌ها پول را به خزانه واریز کنند و از این ناحیه علاوه بر پرداخت هزینه‌های شرکت‌ها، 110 هزار میلیارد تومان نصیب دولت شد.

حاجی‌بابایی گفت: این مبلغ در بخش سلامت و بخش‌های مختلف تولیدی هزینه شد در حالی که سال‌های قبل معاون رئیس جمهور درب اتاق مدیران شرکت‌های نفت و آب و برق می‌نشست تا با دریافت مطالبات دولت یارانه را واریز کند و تا پیش از اصلاح این مسئله بخشی از این درآمدها هم در بخش‌های جاری هزینه می شد.

وی در مورد حقوق‌های نجومی و ماده 38 برنامه ششم اظهار کرد: تصویب سقف حقوق 14 میلیون تومان چند بار به مشکل خورد چون در عمل این کار بسیار سخت است و صنف‌های مختلف خواستار استثناء شدن می‌شوند و کار پیش نمی‌رود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: اما این مصوبه در نهایت به مجمع تشخیص مصلحت رفت و به سبب استدلال‌های دولت که مدیران ناامید می‌شوند و به خارج کشور می‌روند تصویب نشد با این قول که دولت ظرف دو ماه قانون مدیریت خدمات کشوری را بیاورد و این موارد را لحاظ کند.

وی تأکید کرد: اما اکنون عملاً 16 ماه است حقوق‌های نجومی آزاد است و همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند اشرافی‌گری در برخی لایه‌های کشور نفوذ کرده و مانع اجرای عدالت می‌شود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۵۰۰۲۶۱۱۷:۴۳:۳۸ ۱۳۹۷/۵/۲۷
دارم دیگه به این نتیجه میرسم مسوولان کشور من ایرانی نیستند و به فکر منافع هموطن و هم کشورشون نیستند.
ناشناس۵۰۰۴۴۲۱۹:۴۷:۱۳ ۱۳۹۷/۵/۲۷
باید مشخص بشه وزیر بهداشت و معاوناش چقدر کارانه کیگبرن؟
تبریزی۵۰۰۵۶۵۲۱:۲۶:۲۵ ۱۳۹۷/۵/۲۷
من متناسب با سنم الان بیشتر از ده ساله این مساله رو می دونم شما تازه می خوای به این نتیجه برسی؟!
ناشناس۵۰۰۸۲۹۰۰:۲۵:۰۲ ۱۳۹۷/۵/۲۸
ارتزاق حرام بین برخی مسئولین و مدیران به امری عادی تبدیل شده خدا به داد این ملت برسه
ناشناس۵۰۰۲۷۲۱۷:۵۰:۳۲ ۱۳۹۷/۵/۲۷
از فعال شدن آقای حاجی بابایی در مجلس استقبال می کنیم. مدتهاست که از روشنگری های عرف در بین نمایندگان اثری نبود. هرچند یه عده همیشه برداشت سیاسی دارند ولی مجلس به این جور نمایندگان احتیاج دارد. البته سابقه وزارت مقتدرانه و دلسوزانه ایشان در آموزش و پرورش از یاد فرهنگیان نخواهد رفت.
امیر۵۰۰۲۷۸۱۷:۵۴:۰۸ ۱۳۹۷/۵/۲۷
الحمد لله. نگران شده بودم مسئولین نکنه تو این شرایط بهشون فشار بیاد خدا رو صد هزااار مرتبه شکر.
ناشناس۵۰۰۲۸۷۱۷:۵۷:۲۸ ۱۳۹۷/۵/۲۷
با افزایش قیمت دلار، مسئله حقوق های نجومی خود بخود حل شد.
ناشناس۵۰۰۳۲۷۱۸:۲۳:۳۸ ۱۳۹۷/۵/۲۷
وقتی نمایندگان مردم که از حمایت قانونی بهره میبرند و مسئولیت قانونی دارند نمیتوانند کاری کنند ، از مردمی که نمایندهایشان ناتوان هستند چه توقعی هست . بازنشستگان هم که به خوب یو خوشی مشکلشان حل شد فقط نظامیان نمیتوانند به کار ادامه دهند . این قانون درست است که بتوان به آن استناد کرد ؟ باید قانون را اصلاح کرد . در مورد نجومی ها هم همین است .
محسن۵۰۰۳۸۱۱۹:۰۱:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۲۷
نمایندگان محترم لطفا" ببینید بقیه دنیا با فساد چگونه برخورد می کنند و قوانینی تجربه شده وضع نمایید برخوردهای انفعالی و سخنرانی آتشین و محکوم کردن این و اون مملکت را درست نمیکنه
ناشناس۵۰۰۳۸۷۱۹:۰۵:۰۴ ۱۳۹۷/۵/۲۷
اقای حاج بابایی من نمی دانم واقعا شما که از طراحان برنامه ششم بودید چقدر به امکان محقق شدن این برنامه واقف هستید. بار مالی وحشتناک این برنامه را در شرایط عادی هیچ دولتی نمی تواند پاسخگو باشد‌ الان که شرایط بودجه و ... را بهتر شما می دانید. داستان حقوق نجومی هم همین روال را دارد. خیلی چیزها باید درست شود تا اجرای قانون تامین شود. مثلا مستثنیات حذف شوند و یا همه در برابر قانون، یکسان باشند. به عنوان نمونه در برنامه ششم بحث متناسب سازی حقوق بازنسشتگان و شاعلان مطرح است اما تامین ۳۰ هزار میلیارد تومان برای این کار باید از کجا تامین شود؟ شما که در مجلس هستید به جای مطالبه منبع انرا معرفی کنید. به عنوان یک مدیر _ کارشناس عرض می کنم که تکالیف قانونی باید متناسب با مقدورات باشد. به هر حال الان خیلی سوال در زمینه عدالت بین دستگاهی مطرح است‌ که شامل حقوق هم می شود. در خاتمه مایلم سوال کنم آیا قانون محاسبات عمومی شامل همه دستگاهها می شود؟
ناشناس۵۰۰۴۰۳۱۹:۱۸:۵۰ ۱۳۹۷/۵/۲۷
یا حجت ابن الحسن عجل علی ظهورک,پس شما دارید تو مجلس چیکار میکنید ,اخه دیگه باید کی بیاد این مسایل را حل کنه ,خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ناشناس۵۰۰۴۳۵۱۹:۴۰:۴۷ ۱۳۹۷/۵/۲۷
نجومی بگیرها حقوقشان الان نرماله حقوق بقیه است که الان زیر خطر فقره
ناشناس۵۰۰۴۵۴۱۹:۵۵:۰۸ ۱۳۹۷/۵/۲۷
عزيز دل برادر حقوق نجومي رو آموزش و پرورشي ها مي گرفتن كه دولت با قدرت جلوشون ايستاد و حقوقشون رو كم كرد.
ناشناس۵۰۰۵۳۹۲۱:۰۴:۴۸ ۱۳۹۷/۵/۲۷
الان دیگه با این تورم و گرانی ، حقوق 10میلیون تومن نجومی نیست ، بیچاره مسئولین عزیز چطور با ماهی 19میلیون تومن زندگی کنند ؟ من که خیلی ناراحتم نکنه بهشون سخت بگذره ، باقی کارمندان و کارگران هم که عادت داریم به زیر خط فقر بودن وبا حقوق 12میلیون ریال! در ماه شاهانه حسرتها را جمع می کنیم . اما جدی اینکه وقتی مسئول رسیدگی به حقوقهای نجومی خودش حقوق نجومی میگیره دیگه نباید انتظار برخورد با نجومی بگیران را داشت .این یعنی توهین به شعور مردم .
ناشناس۵۰۰۵۹۹۲۱:۴۳:۵۷ ۱۳۹۷/۵/۲۷
نمونه بارز آن حقوق های نجومی که افراد ناکارآمد در سیستم شستا دارن میگیرند. خدایا ما را از این وضع بلاتکلیفی نجات بده
ناشناس۵۰۰۶۲۱۲۲:۰۳:۱۸ ۱۳۹۷/۵/۲۷
ماشاالله به دولت ماشاالله به قوه قضاییه ماشاالله به مجلس ماشاالله به شورای نگهبان و ماشاالله
آزاده۵۰۰۷۷۵۲۳:۴۶:۰۷ ۱۳۹۷/۵/۲۷
الان یکسری مدیران زندگیشون از خیلی از تجار و بازاری ها بهتره من خودم یک مدیر رو میشناسم دو سه تا خونه داره سه چهار تا ماشین داره باغ و ویلاش سرجاشه تازه بازنشسته شده مجددا گذاشتنش یه جا دیگه برای کار و برای فرزندش هم در صدد کار تو جاییکه خودش کار میکرده هست بعنوان نیروی جایگزین خدا بخیر کنه
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. از سنگ صدا درآمد، از اصلاح‌طلبان نه!

  22. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  23. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  24. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  25. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  8. از سنگ صدا درآمد، از اصلاح‌طلبان نه!

  9. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  10. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

  11. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

  12. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

  13. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

  14. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

  15. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

  16. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

  17. به تنهایی نمی توانست

  18. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

  19. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

  20. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

  21. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

  22. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

  23. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

  24. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

  25. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

آخرین عناوین