۱۱ خرید برتر در فوتبال ایتالیا

گروه ورزشی الف،   3970527092

فصل نقل‌ و انتقالات در ایتالیا در حالی جمعه به پایان رسید که در هر پست یک خرید بزرگ انجام شد.

۱۱ خرید برتر در فوتبال ایتالیا

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از  آس، فوتبال ایتالیا سال تاریخی را سپری خواهد کرد. پیوستن کریستیانو رونالدو به یوونتوس به جذابیت سری A کمک خواهد کرد. در این فصل تیم‌های ایتالیایی بیش از یک میلیارد یورو برای خرید بازیکن هزینه کردند. باشگاه‌های بزرگ با بازیکنان سطح بالایی قرارداد امضا کردند و فصل ۱۹- ۲۰۱۸ می‌تواند یکی از جذاب‌ترین رقابت‌ها در یک دهه اخیر باشد. پنج تیم ایتالیایی برای بهترین شدن در کالچو به رقابت خواهند پرداخت.

یازده خرید برتر سری A می‌تواند ترکیب رویایی یک تیم باشد که از چهار بازیکن میلان، چهار یوونتوس، سه اینتر و یک رم تشکیل شده است. در ادامه‌ به این یازده بازیکن اشاره می‌شود.

رینا

دروازه‌بان اسپانیایی کمترین گل خورده را با پیراهن ناپولی در فصل گذشته سری A ایتالیا داشت و در این فصل با میلان قرارداد امضا کردند. او باید در این پست با دونارومای جوان رقابت کند که امید اول آینده تیم‌ ‌ملی ایتالیا است.

کانسلو

مدافع پرتغالی پس از رونالدو دومین خرید برتر باشگاه یوونتوس محسوب می‌شود. بانوی پیر برای خرید این بازیکن ۴۰ میلیون یورو به والنسیا پرداخت.

بونوچی

مدافع ایتالیایی پس از یک فصل بد در میلان دوباره به خانه خود برگشت. با این اتفاق بزرگ‌ترین لیدر یوونتوس به تیم بازگشت. او به همراه بارزالی و کیه لینی توانست دو فینال لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند.

کالدارا

میلان برای جذب این بازیکن ۳۵ میلیون یورو هزینه کرد. مدافع ایتالیایی ‌دقایق کمی فرصت بازی در یوونتوس داشت اما در میلان می‌تواند رهبر بزرگ خط دفاعی این تیم باشد.

ناینگولان

او پس از پنج فصل حضور در رم تصمیم گرفت به شهر میلان برود و با قراردادی به ارزش ۳۸ میلیون یورو تا سال ۲۰۲۲ برای اینتر بازی کند.

انزونزی

هافبک فرانسوی پس از سه فصل حضور در سویا، اسپانیا را ترک کرد و با رم قراردادی به ارزش ۲۶ میلیون یورو امضا کرد. او توانست در این تابستان به همراه تیم‌ ‌ملی فرانسه قهرمان جهان شود.

کاستیه خو

بازیکن ویارئال اسپانیا را ترک کرد و به میلان پیوست. تیم ایتالیایی برای او ۲۵ میلیون یورو هزینه کرد. مهاجم اسپانیایی امیدوار است در میلان موفق عمل کند تا شانسی برای حضور در تیم‌ ‌ملی را داشته باشد.

داگلاس کاستا

مهاجم برزیلی که در فصل گذشته به صورت قرضی برای یوونتوس بازی می‌کرد اکنون به صورت رسمی بازیکن بانوی پیر محسوب می‌شود. تیم تورینی برای خرید این بازیکن ۴۰ میلیون یورو به بایرن مونیخ پرداخت کرد.

ایگواین

مهاجم آرژانتینی که در پنج فصل گذشته بیش از همه در سری A  گلزنی کرد پس از دو فصل یوونتوس را ترک کرد. او به میلان پیوست اما یک فصل به صورت قرضی بازی خواهد کرد و سپس فصل بعد این انتقال رسمی خواهد شد. ارزش قرارداد ایگواین ۵۰ میلیون یورو خواهد بود.

رونالدو

بزرگ‌ترین جاجایی سری A انتقال مهاجم پرتغالی از رئال مادرید به یوونتوس بود. تیم تورینی برای این بازیکن ۱۰۰ میلیون یورو هزینه کرد. یوونتوس می‌خواهد با او همه عناوین را فتح کند.

لائوتارو

مهاجم جوان آرژانتینی با پیراهن راسینگ آوهنیادا بازی می‌کرد و اینتر برای امضای قرارداد با او ۱۶ میلیون یورو هزینه کرد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین