حمله هوادار نفت مسجد سلیمان به تماشاگران پرسپولیس با چاقو!

گروه ویدئو الف،   3970527010 ۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

حمله یک هوادار نفت مسجد سليمان با چاقو به جایگاه هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی/ این هواداران نفت مسجدسلیمان که چاقو در دست دارد که در تصویر شکار شده است.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

علی۴۹۹۰۸۵۰۱:۵۸:۳۱ ۱۳۹۷/۵/۲۷
جالبه موزیک هم داره پخش میشه انگار نه انگار و همه چی آرومه.
ناشناس۴۹۹۱۲۱۰۵:۳۳:۰۸ ۱۳۹۷/۵/۲۷
توحش
ناشناس۴۹۹۲۴۵۰۹:۰۰:۴۵ ۱۳۹۷/۵/۲۷
واقعا اول باید این توحش فیزیکی و بعد توحش کلامی رو جمع کنم از ورزش و ورزشگاه، بعد به فکر بردن ناموس مردم به ورزشگاه باشم!!!
ورزشگاه۴۹۹۲۶۶۰۹:۰۷:۳۸ ۱۳۹۷/۵/۲۷
یک عده هی میگن چرا زن ها ورزشگاه نمیرن کسی که انقدر شعورش کمه و با چاقو این کارها رو میکنه تاره زن ها برن ورزشگاه ادم که نمیشه میخواد عرض اندامم بکنه اول باید فرهنگ این جور افراد رو برد بالا
ناشناس۴۹۹۲۷۹۰۹:۱۲:۴۷ ۱۳۹۷/۵/۲۷
اینها به راحتی قابل شناسایی هستند چرا اقدامی نمیشه؟
آریابان۴۹۹۴۹۸۱۱:۲۸:۳۷ ۱۳۹۷/۵/۲۷
حالا خدا رحم کرده که با یک دیوار "فنسی" فضای میان سکو های هواداران دو تیم محدود شده و همچنین منطقه ای حفاظت شده میان سکو ها و زمین چمن، بوسیله نرده ها و توسط مأمورین انتظامی ایجاد شده که مانع دسترسی تماشاگران به میدان مسابقه (بخوانید : میدان هماوردی و نبرد تن به تن !!!) میباشد وگرنه این چاقو کش ها میتونستند اعضای تیم حریف و یا داوری را که به نفع اونها سوت نزده ، آش و لاش !!!! کنند ؛ آیا ممکنه که از نظر شعور و تحمل اجتماعی بجائی برسیم که مثل برخی استادیوم های کشور های دیگر جهان ، ردیف صندلیهامون تا کنار زمین هم برسه !!!!!!!.
ناشناس۴۹۹۵۲۱۱۱:۳۸:۲۳ ۱۳۹۷/۵/۲۷
یکی نیست بپرسه چرا همه تنش ها و تشنج ها فقط توی بازی های پرسپولیس اتفاق می افته !!! این هفته هم استقلال و هم تراکتور بازی داشتن و اتفاق خاصی نیافتاد و شعار بدی گفته نشد !!!! تازه 60هزار نفرم توی تبریز بودن و کل سکوهای بازی استقلال هم پرشده بود !!! فکر کنم سازمان لیگ باید نظارت بیشتری بر تماشاگرای پرسپولیسی داشته باشه که طرفداراری تیمای دیگه رو تحریک نکنن !!!!
ناشناس۵۰۰۰۲۱۱۵:۱۷:۲۹ ۱۳۹۷/۵/۲۷
متاسفانه تماشاگران خوزستانی رفتار درستی در ورزشگاهها ندارن
ناشناس۵۰۰۴۹۲۲۰:۳۲:۲۷ ۱۳۹۷/۵/۲۷
به نظر من در هر بازی که این اتفاق افتاد از هر دو تیم ۲ امتیاز کسر بشه. وقتی تیم محبوبشان به دسته پایینتر سقوط کرد یاد می گیرند درست رفتار کنند. در ضمن لیدرهای تیمها که یکی از عوامل اصلی این مشکل هستند باید جریمه نقدی بشوند و از ورود انها به ورزشگاه جلو گیری بشود. در اخر همه تیمها موظف به انجام کارهای فرهنگی و امورش هواداران جهت رفتار درست و انسانی بشوند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین