پاکدستان دست بسته!  

    مهدی نورمحمدزاده،   3970520109 ۳۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۱ تکراری یا غیرقابل انتشار
پاکدستان دست بسته!  

«من خیلی راحت حرف هایم را می‌زنم و اگر قرار باشد، شیشه‌ای بشکند، آن شیشه برای من نیست. از نظر زندگی، خودم را خوب می‌شناسم. من اگر حرف نزنم و بروم جراحی قلب را ادامه بدهم با همین تعرفه‌ها ماهیانه 500 تا 600 میلیون تومان درآمد کسب می‌کنم.اگر بخواهم از بیمار هم پول بگیرم و جراحی کنم، میزان پول دریافتی من سر به فلک می‌کشد که انصاف نیست. این نوع مکانیزم پرداخت عادلانه نیست، دولت و مجلس در ایجاد این سیستم مسئول هستیم و باید جوابگو باشیم.»

این جملات بخشی از سخنان نایب رییس مجلس، جناب آقای دکتر پزشکیان است که در حواشی استیضاح وزیر رفاه و امور اجتماعی بیان نموده اند.بنده نیز مانند غالب مردم تبریز، ایشان را به صداقت و پاکدستی می شناسم و صراحت و منش اخلاقی ایشان را در جمع مسئولین بلندپایه نظام، امری قابل اعتنا و مغتنم می شمارم.اما با این حال به نظرم یک نقد جدی به این نوع اظهارات ایشان وارد است که امیدوارم مورد دقت قرار گیرد.

درآمد نجومی و ناعادلانه برخی پزشکان و جراحان، موضوعی «اظهر من الشمس» است که صرف بیان مکرر آن هیچ دردی از مردم دوا نمی کند و بلکه نمکی است بر زخم بی عدالتی در جامعه ما! اهالی رسانه سالها است که در طرح این موضوع و اعتراض به درآمد نجومی برخی پزشکان پیشقدم بوده اند و تاوان آن را هم داده اند، هرچند که متاسفانه فریادشان هنوز به جایی نرسیده است.البته همراهی دکتر پزشکیان در طرح این موضوع قابل احترام است، اما انتظار از ایشان با توجه به  مسئولیت هایی که داشته اند، بسیار بیش از این است.

 امثال دکتر پزشکیان که سابقه ریاست دانشگاه علوم پزشکی، وزارت بهداشت و درمان، نمایندگی مجلس و حتی نایب رییسی مجلس را در کارنامه خود دارند، چه تاثیری در اصلاح این روند ناعادلانه داشته اند؟! مگر نه اینکه بخشی از «کارآمدی» یک مقام مسئول در نظام اسلامی، به اصلاح رویه ها و ساختارهای غلط در اداره جامعه و کمک به برقراری عدالت اجتماعی باز می گردد؟!

واقعا اگر حضور افراد پاکدستی چون ایشان در مسئولیت های گوناگون، کمکی به افزایش «کارآمدی» و اصلاح امور نکرده است، پس چه فایده ای در قبول چنین مسئولیت های سنگین قابل تصور است؟! اگر مجلس نتواند با حقوق های نجومی مقابله کند و قدمی کوچک برای تحقق عدالت بردارد، اصلا به چه دردی می خورد؟! سلفی گرفتن با موگرینی؟! یا....

رویه عجیبی که متاسفانه در سالهای اخیر بین بسیاری از مدیران و مسئولان نظام باب شده است، گرفتن ژست انتقادی و داد و فریاد از کاستی ها و مشکلات است.گویی جای مردم و مسئولان عوض شده است و مردم باید پاسخگوی ضعف ها و کاستی ها باشند! فرافکنی مشکلات و پاسکاری کاستی ها به همدیگر توسط مسئولان بلندپایه، جز اینکه کمکی به حل مشکلات نمی کند، روحیه مردم را هم خراب و امیدشان را ناامید می کند! واقعا اگر مسئولان ما در حوزه وظیفه خود این قدر دست بسته هستند که هیچ کاری از عهده شان برنمی آید، دیگر چه اصراری بر حفظ عنوان و منصب خود دارند؟! این سئوال برای مسئولان پاکدست که اهل زدوبند و سوءاستفاده از موقعیت خود نیستند، بیشتر مصداق دارد! آیا بهتر نیست که نقد و گله و اعتراض را به مردم و رسانه ها بسپاریم و کار جهادی و مدیریت دقیق و کارشناسی را از مسئولان مطالبه کنیم؟!

فلسفه قبول مسئولیت در نظام اسلامی، برپایی عدالت و احقاق حق مظلومان است که جز با تلاش شبانه روزی و مجاهدت بدون ادعا به دست نمی آید، که مولای کارگزاران پاکدست، علی(ع) فرموده است:

«و اگر خداوند از علماء عهد و پيمان نگرفته بود كه برابر شكم بارگي ستمگران، و گرسنگي مظلومان، سكوت نكنند، مهار شتر خلافت را بر كوهان آن انداخته، رهايش مي‏ساختم، و آخر خلافت را به كاسه اوّل آن سيراب مي‏كردم، آنگاه مي‏ديديد كه دنياي شما نزد من از آب بيني بزغاله‏‌اي بي ارزش‏تر است!».

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۸۷۷۰۳۱۵:۲۶:۲۶ ۱۳۹۷/۵/۲۰
درآمد یک جراح سرشناس در آمریکا معادل حدود ۵ فول پروفسور یک دانشگاه درجه یک آمریکاست. در آلمان این ضریب حدود ۲ الی ۳ است. در ایران این ضریب حدود ۵۰ است! یعنی یک جراح سرشناس به اندازه ۵۰ فول پروفسور دانشگاه مثلا صنعتی شریف درآمد دارد. این مثال را زدم که استدلال منسوخ «ما درس خوانده‌ایم» را مطرح نکنید. مساله‌ای شرم‌آور تر از درآمد نامتوازن برخی پزشکان فرار مالیاتی عیان آنها در جلوی چشم همگان است. کیست که در مطلب دکترها این صحنه چندش آور را ندیده باشد که «کارتخوان نداریم! پول نقد بدهید»!!!. این یعنی از همان ۲۰ درصد مالیات هم فرار می‌کنند. چرا؟ چون حق خودشان می‌دانند. خوب است به بیمارستان نور که سهامدار اصلی آن وزیر بهداشت است سر بزنید. و ببینید آیا کارتخوان دارد یا نه؟
مظفری۴۸۷۹۳۰۱۷:۴۴:۴۵ ۱۳۹۷/۵/۲۰
کی گفته پزشکان 20 درصد مالیات از در آمدشان را میدهند؟!!!! اگر بیست در صد باشد که ما این جماعت را بالای سرمی گذاریم. مالیات این صنف بیچاره! را بر اساس توافق با نظام پزشکی معلوم می کنند و یک سقف دارد. علاوه بر آن یک سال بعد از آنها دریافت می شود. مقایسه کنید با مالیات کارمندان که درست قبل از دریافت حقوق ماهانه از آنها کسر و به صندوق دولت واریز می شود. بی عدالتی مالیاتی بین پزشکان و سایر اقشار این کشور بیداد می کند. یک آدم منصف طرز محاسبه مالیات پزشکان و کارکنان دولت را تشریح کند و برای مردم شرح دهد تا آه از نهاد مردم مالیات دهنده برآید و بدانند که این صنف چگونه به ثروت های این چنینی میرسند....
ناشناس۴۸۸۳۶۹۰۰:۳۱:۴۶ ۱۳۹۷/۵/۲۱
سوال اینه که درآمد استاد دانشگاه پایین هست یا جراح بالا که ۵۰ برابر شده؟!! می شه درآمد یک جراح رو با یک سرپرست ناحیه بانک (با هدایایی که می گیره برای وامها) یا یک دلال ماشین یا یک بساز و بفروش یا نه اصلا یک سازنده سنتی یا یک رستوران دار مقایسه کنید؟ اصلا اشکال اساسی این نگاشته این هست که فرض غلطی رو که از نگاههای سوسیالیستی سررشته می گیره و به اشتباه فکر می کنیم اسلامی است گرفته می ره جلو و اون هم اجتناب از درآمد زیاد یکسری در جامعه هست که به عینه مشخص شده جواب نمی ده. حتی اگر حدیث و نهج البلاغه آخرش ضمیمه کنیم.
ناصر۴۸۷۷۲۴۱۵:۳۷:۳۴ ۱۳۹۷/۵/۲۰
یک مسئول پاک دست به تنهایی چکار میتواند انجام دهد مثلا در مورد حقوق بعضی از اشخاص چه پزشکان قضات مهندسین و مسئولین نفتی و..... به تنهایی که نمیتواند انجام دهد
ناشناس۴۸۷۷۲۷۱۵:۳۸:۰۵ ۱۳۹۷/۵/۲۰
متاسفانه ژست اپوزیسیون گرفتن بیماری بود که از اصلاحات به دولت و مجلس سرایت کرد و الان هم داریم نتیجشو میبینیم. خود اصلاح طلبان هم همینطوری رای جمع میکنن.
ناشناس۴۸۷۷۳۶۱۵:۴۴:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۲۰
دوران پوپولیسم گذشته است. مردم از مسئولانشان تقاضای کار صادقانه دارند. مردم از مسئولانشان تقاضای وجدان کاری دارند که اگر اشتباه یا خطایی می کنند، از مردم عذرخواهی کرده و استعفا دهند.
ناشناس۴۸۷۷۴۳۱۵:۴۷:۴۹ ۱۳۹۷/۵/۲۰
جناب اقای پزشکیان پیشنهاد میکنم اینقدر تشنه خدمت به مردم نباشید از مجلس استعفا دهید و همان جراحی کنید
ناشناس۴۸۷۸۶۶۱۷:۰۲:۴۳ ۱۳۹۷/۵/۲۰
دوست بزرگوار ، مکانیزم احزاب در ایران طوری نیست افراد سیاستمدار تربیت کنه یا باید تشکل احزاب دوباره بررسی شوند و ازادی و استقلال بهشون داده بشه تا افراد لایق تربیت کنندگان یا باید حداقل ها راضی بود
ممحمد۴۸۷۹۱۳۱۷:۳۳:۴۴ ۱۳۹۷/۵/۲۰
4 نفر مسئول دلسوز داریم شما از مجلس بندازیدشون بیرون با این پیشنهاداتتون
ناشناس۴۸۸۲۵۹۲۲:۲۹:۴۵ ۱۳۹۷/۵/۲۰
سالها ست در جمهوری اسلامی مسئولتهای مختلفی از وزارت و رئیس دانشگاه و نمایندگی و....... داشته است از نظر اقتصادی چه داشته ای دارد؟ در کدام رانت ها دست داشته ؟یه خورده منصف باشیم خوبه. ایشان یکی از دلسوزان بی ریا و با صداقت کشور و ملت است.قدر این گونه آدمهاکه در شرایط فعلی کشور انگشت شمارند. بدانید با بهتان و افتر اء برخورد نکنید ضرر اینگونه رفتارها به خودمان بر می گردد.
ناشناس۴۸۷۷۴۹۱۵:۵۱:۴۱ ۱۳۹۷/۵/۲۰
اگر درصدی مسولان ما ترک پست کنند وهیچکس هم جایشان نیاید قول میدهم در بدترین حالت مملکت به همین وضع اداره شود در بدترین حالت
ناشناس۴۸۷۷۶۹۱۶:۰۱:۳۸ ۱۳۹۷/۵/۲۰
سلام مشکل اداری داشتم رفتم به دفتر جناب دکتر پزشکیان و با امضای رئیس دفتر یک نامه برای مشکل اداری گرفتم با صرف هزینه نامه را به تهران بردم و دلشاد از اینکه به نامه نائب رئیس مجلس لااقل جواب می دهند الان که شش ماه از این جریان می گذرد دریغ از یک جواب بله یا خیر. سه بار رفتم به دفتر دکتر که لااقل یک نامه پیگیری بزنید که برای این نامه لااقل جواب بدهند. در جواب گفتند ما به هیچ نامه ای پیگیری نمی زنیم . تاجایی که فهمیدم نماینده فقط می تواند نامه صادر کند و برای آنها مهم نیست که به نامه آنها جواب می دهند یا خیر. ای کاش به جنبه نظارتی وظیفه ای که برای آنها در قانون تعریف شده است توجهی داشته باشند. من که نقره داغ شدم از رفتن به دفتر نمایندگان مجلس انشاالله که دیگران به این صورت نشوند.
یک پزشک۴۸۷۸۱۲۱۶:۳۰:۵۶ ۱۳۹۷/۵/۲۰
با شناختی که بنده از دکتر پزشکیان دارم ایشون رو ادم منصف وسالمی میدونم ایشون با اینکه پزشک هست ولی ازمنتقدین دریافتهای نجومی برخی پزشکان ونیز طرح تحول سلامت هست.
کاظم۴۸۷۸۲۹۱۶:۴۱:۵۹ ۱۳۹۷/۵/۲۰
ای کاش سایرین نیز به اندازه یکسوم ایشان صداقت در گفتار و کردار داشته باشند
ناشناس۴۸۷۸۳۸۱۶:۴۵:۵۶ ۱۳۹۷/۵/۲۰
اگر امثال پزشکیان بروند که رانت خوران میمانند.
ناشناس۴۸۷۸۴۲۱۶:۴۷:۲۹ ۱۳۹۷/۵/۲۰
اگر پزشکان بجای پول پارو کردن به فکر بیماران و تحقیق برای پیشرفت علم پزشکی بودند ما الان جزو کشورهای پیشرو در زمینه صادرات خدمات پزشکی بودیم ولی متاسفانه پول پرستی و عدم تمایل به تحقیق فاجعه ای بنام پزشکان زیر میزی بگیر بوجود آورده است.
ناشناس۴۸۸۰۴۵۱۹:۳۳:۱۸ ۱۳۹۷/۵/۲۰
مشکل از سیاستهای بهداشت و درمان و آموزش علومی پزشکی در کشوره.
ناشناس۴۸۸۳۹۹۰۱:۰۰:۵۹ ۱۳۹۷/۵/۲۱
اقا نرو پیش پزشک مگه مجبورت میکنن
ناشناس۴۸۷۸۴۸۱۶:۴۹:۴۳ ۱۳۹۷/۵/۲۰
تيتر : پاك دستان دست بسته !! پاك دستان دست بسته !! جالبه ! تيتر خيلي خوبيه !! و اين دعاي گوي شما به اين تيتر اضافه ميكنه كه اي بسا پاك دستان دست پينه بسته !!! ... از اين نوع دستان بسيارند ، بسيار !! ... از نوع همان دستاني كه سعدي شيراز هم فرمود : به دست آهن تفته كردن خمير... !! ... و باز هم از همان دستاني كه پيامبر بر پينه هاش بوسه مي زد !! ... حالا بگذريم !! ... عرض مي كنم حالا كه در متن ، سخن از پزشكان و در آمد نجومي برخي از آن ها آمده است ، همچنان كه قبلاً عرض كرده ام دو باره معروض ميدارم كه اي كاش پزشكان ما همه طبيب باشند و همه حبيب !! ... گرچه مرحوم جالينوس حكيم معتقد بوده است كه بهترين پزشك كسي است كه فيلسوف هم باشد !! ... حالا خدا عالمه ، شايد منظور جالينوس اين بوده كه وقتي يك طبيب خواست بابت حق الويزيت !! و يا حق العمل ، اسكناس هاي اتو كشيده و بسته هاي اسكناس با حجم بالا ، از بيمارش دريافت كند ، مانند فيلسوفان پيش خودش فكرهايي كند و مانند فيلسوفان كلمات فيلسوف مآبانه اي چون : اما ، اگر ، شايد ، ممكن است و ...در افكارش بياورد ...به عنوان مثال پيش خودش فكر كند كه اين بيمار ممكن است اين بسته هاي اسكناس را قرض كرده باشد ، و يا شايد وام گرفته و يا ممكن است ... پس بهتر است كه تخفيف هاي ويژه در نظر گرفته شود و مراعات حال بيمار عليل و مريض بشود ، تا زودتر هم خوب شود !!!.. و اين چنين است كه پزشك هم طبيب است و هم حبيب و هم شايد فيلسوف !!! ... بله ؟!! ... انشاءالله !!!
ناشناس۴۸۷۸۸۲۱۷:۱۷:۱۳ ۱۳۹۷/۵/۲۰
یک دست صدا ندارد ، سقوط آدمیت و ارزشهای انسانی با سرعت در حال وقوع است .
محیا۴۸۷۸۸۸۱۷:۱۹:۵۷ ۱۳۹۷/۵/۲۰
پزشکیان ، فرد سالم وانسان بزرگی است. متاسفانه ...فساد ساختاری دست همه را می بندد. ساده اندیش نباشیم. احتیاج به اصلاحات ساختاری در کشوریم.
ناشناس۴۸۷۹۲۷۱۷:۴۴:۰۳ ۱۳۹۷/۵/۲۰
،، آقایان دکتر پزشکیان و دکتر پور ابراهیمی ،، را نباید تحت هیچ شرایطی با اکثریت قریب به اتفاق سیاسیون وطنی مقایسه کرد و مقصر اصلی به وجود آمدن چنین اتفاقاتی همان خدایان لابی و لابی گری هستند که برای رسیدن به اهداف خود به هر ترفندی متوصل می شوند ‌.
ناشناس۴۸۷۹۴۶۱۷:۵۵:۲۰ ۱۳۹۷/۵/۲۰
خداوند عزت ایشان را بیشتر نماید
ناشناس۴۸۷۹۵۸۱۸:۰۳:۳۳ ۱۳۹۷/۵/۲۰
متاسفانه در کشور ما ثروت داشتن یک امر بدی در بین جامعه محسوب میشود و تا زمانی که این دید حاکم باشد فقر در کشور ما حاکم خواهد بود..بیاییم گشاده چشم باشیم.
ناشناس۴۸۷۹۵۹۱۸:۰۳:۴۴ ۱۳۹۷/۵/۲۰
آقای پزشکیان بجای پز دادن از دست دادن درآمد نجومی باید پاسخ دهند چرا در کشوری که ایشان سالها مسئولیت درجه یک داشته اند شکاف طبقاتی اینقدر زیاد است که پزشکی 500-600 میلیون درآمد ماهانه داشته باشد و کارگری 700-800 هزار تومان.
ناشناس۴۸۷۹۷۴۱۸:۱۹:۴۵ ۱۳۹۷/۵/۲۰
نماینده ای که توان کاربه هردلیل نداردظلم درقبال شهرنمایندگی خودونهایتا کشوراست.متاسفانه درصدبالایی ازنمایندگان اصلادرجلسات مثل روح میمانندووجودندارند.بایستی فکری به حال این محلس شود.
ناشناس۴۸۷۹۸۰۱۸:۲۶:۵۹ ۱۳۹۷/۵/۲۰
ایشان اگر همان حرفه اصلی خود را ادامه میدادند و پانصد یا ششصد میلیون هم درآمد داشتند که نوش جانشان هم باشد بمراتب برای جامعه مثمرثمرتر بودند تا در سیاست آنهم در مجلسی که خروجی جز درگیری و داد و فریاد هرازگاهی عایدی موثر دیگری ندارد
ناشناس۴۸۷۹۸۲۱۸:۲۹:۴۶ ۱۳۹۷/۵/۲۰
حرف شما درست است که مسئولان باید به جای منتفد بودن در عمل مشکلات را حل کنند اما با توجه به کمبود افراد پاکدستی مانتد و ظلمی که در این خصوص به ایشان توسط یک نماینده و بعضی رسانه شد جا داشت در این مقاله به حای انتقاد از ایشان حمایت می کردید چرا که حمایت از ایشان حمایت از پاکی و درستی است انتقاد را هم وقتی دیگر مطرح می نمودید
ناشناس۴۸۸۶۵۷۰۸:۵۹:۲۵ ۱۳۹۷/۵/۲۱
بنده هم ایشان را می شنا سم ولی نزدیکی بعضی افراد به ایشان موجب شده این افراد در مسئولیت خود پاسخگو نبوده وایجاد رانت نمایند
ناشناس۴۸۸۰۳۲۱۹:۱۴:۲۳ ۱۳۹۷/۵/۲۰
متاسفانه من ایشان را نمی شناختم و کلماتی را در همین سایت علیه وی نسبت دادم که در همینجا از پیشگاه خداوند عذرخواهی میکنم
علی۴۸۸۴۳۰۰۱:۳۲:۳۳ ۱۳۹۷/۵/۲۱
متاسفانه و برای بهتر زندگی کردن و عدالت خواهی هیچگونه برنامه و هدفی نداریم. حکومتها میایند و ما را مانند طرفداران تیم فوتبال تقسیم میکنند و در زمانی که ما سرگرم بازی تعصب روی تیم خود هستیم ، مملکت را در دست چپاول گران داخلی و خارجی قرار میدهند
ناشناس۴۸۸۴۸۸۰۴:۲۶:۱۵ ۱۳۹۷/۵/۲۱
شلوقش نکنید یک چیزی گفته هیچ پزشگی از جراحی 600 ملیون تومان نمیسازد
ناشناس۴۸۸۵۹۰۰۸:۰۶:۲۹ ۱۳۹۷/۵/۲۱
یک نفر که نماینده مجلس شده عقلا ،قانونا و شرعا باید پیگیر امر حق باشد اگر چه به ضررش تمام بشه و گرنه باید مسئولیت را ترک کنه
ابوالفضل۴۸۸۶۲۷۰۸:۴۰:۴۷ ۱۳۹۷/۵/۲۱
چرا باید درآمد پزشکان اینهمه باشد . فقط پزشکان که با جان مردم سر و کار ندارند. مردم از کجا هزینه های بیماریشان را بپردازند!! درآمد یک پزشک نباید اینهمه با بقیه زحمتکشان جامعه فاصله داشته باشد.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

    2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

    3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

    4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

    5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

    6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

    7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

    8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

    9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

    10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

    11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

    12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

    13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

    14. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

    15. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

    16. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

    17. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

    18. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

    19. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

    20. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

    21. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

    22. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

    23. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

    24. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

    25. اظهارات پزشکیان درباره رئیس احتمالی مجلس آینده

    آخرین عناوین