روایت پزشکیان از زندگی شخصی و فرزندانش + عکس

گروه سیاسی الف،   3970520060 ۶۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در پاسخ به حواشی پیش آمده در رابطه با زندگی شخصی‌اش، پستی را در اینستاگرام منتشر کرد و گفت: من حاضرم از هر جایی از زندگی من و فرزندانم که می‌خواهند، فیلم بگیرند و منتشر کنند.

به گزارش الف، هفته گذشته در جلسه استیضاح ربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، محمدرضا پورابراهیمی از موافقان استیضاح با خطاب قرار دادن پزشکیان که از مخالفان استیضاح وزیر بود گفت: زهرا پزشکیان مسئول فاینانس شرکت پتروشیمی جم چه نسبتی با نایب رئیس مجلس دارد؟

مسعود پزشکیان در واکنش به صحبت های او گفت: مباحث مطرح شده نشان از بی‌اخلاقی و عدم تعهد است.

در همین رابطه و اتفاق اخیر مجلس پزشکیان متنی در اینستاگرام منتشر کرد و در رابطه با فرزندانش توضیح داد.

"روایت مسعود پزشکیان از زندگی شخصی و فرزندانش؛ من حاضرم از هر جایی از زندگی من و فرزندانم که می‌خواهند، فیلم بگیرند و منتشر کنند

 در پی اظهارات آقای پورابراهیمی در جلسه‌ی استیضاح وزیر کار در مجلس شورای اسلامی، دکتر مسعود پزشکیان در گفتگو با خانه ملت درخصوص سخنان وی  گفت: کدام یک از این آقایون حاضر است اجازه بدهد که از وضعیت زندگی‌اش فیلم بگیرند و آن را به مردم نشان دهند؟ من حاضر هستم هر خبرنگاری و از هر جایی از زندگی من و فرزندانم فیلم بگیرد و منتشر کند.

آیا دیگران نیز جرات دارند خانه، فرزندان، زندگی خود و حتی افرادی که اطرافشان حضور دارند، را نشان دهند؟ بیایید نشان دهید که بچه‌های من، برادرزاده‌ها و خواهرزاده‌های من چگونه زندگی می‌کنند و چند نفر از برادرزاده‌ها و خواهرزاده‌های من بیکار هستند؟

من چهار فرزند داشتم که یکی از آن‌ها فوت کرده است و سه فرزند دیگر دارم. همچنین سه نوه دارم که به زودی چهار نوه می‌شوند.

یکی از فرزندانم مدرک PHD فیزیک خود را با معدل بالای هفده از دانشگاه شریف اخذ کرده و اکنون عضو هیات علمی دانشگاه سهند است. یکی دیگر از فرزندانم در حال گذراندن پایان‌نامه در مقطع PHD در رشته برق کنترل است که بورسیه خارج بود ولی اکنون در ایران است.

دخترم نیز مدرک کارشناسی ارشد شیمی خود را از دانشگاه شریف اخذ کرده و کارمند جم است که این همه داد و بیداد کردند!! دخترم حدود شش سال پیش کارمند جم شده و حدود چهارمیلیون تومان حقوق دریافت می‌کند. ایشان نه رئیس است و نه عضو هیئت مدیره، آیا این شغل دختر من خارج از عرف است؟!!

کسی که این گونه سخن می‌گوید و عدالت و انصاف را رعایت نمی‌کند آیا باقی حرف‌هایش هم می‌تواند درست باشد؟ من باور نمی‌کنم. علت حرف زدن من در مجلس نیز به این دلیل بود که جوّی در مجلس راه انداخته بود که منصفانه و به حق نبود.

من خیلی راحت حرف‌هایم را می‌زنم و اگر قرار باشد، شیشه‌ای بشکند، آن شیشه برای من نیست. از نظر زندگی، خودم را خوب می‌شناسم. من اگر حرف نزنم و بروم جراحی قلب را ادامه بدهم با همین تعرفه‌ها ماهیانه پانصد تا ششصد میلیون تومان درآمد کسب می‌کنم. اگر بخواهم از بیمار هم پول بگیرم و جراحی کنم، میزان پول دریافتی من سر به فلک می‌کشد که انصاف نیست".

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۸۷۲۴۲۱۱:۰۰:۲۸ ۱۳۹۷/۵/۲۰
ماشا الله این رییس روسا همه ژن خوبند بچه هاشون همه نابغه !!!! از هر جناحی که بخوای حساب بکنی به قول فردوسی پور می تونم باور نکنم ؟
ناشناس۴۸۷۵۲۴۱۳:۴۶:۵۲ ۱۳۹۷/۵/۲۰
آقای پزشکیان عزیز کاش شما همان جراحی قلب را انجام می دادید اما منتی بر مردم نمی گذاشتید این تعرفه ها را بی انصافی می دانید؟ بسیار خب و به جا بیان کردید چرا راهکاری ارائه نمی دهید؟ بنده به شما می گویم چرا میزان ورودی ها به رشته پزشکی را بالا نمی برید تا با بالا رفتن عرضه میزان تعرفه ها پایین بیاید؟ چرا میزان پذیرش به رشته پزشکی را چه در مقطع پزشکی عمومی و چه تخصص و فوق تخصص را بالا نمی برید تا با بالا رفتن عرضه(افزایش نسبت پزشک به بیمار) تعرفه ها شکسته شود؟ چرا جلوی انحصار وزارت بهداشت را نمی گیرید در سد کردن و پایین نگهداشتن میزان ورودی ها؟ چرا مجوز تاسیس بیمارستان فقط به افراد خاص داده می شود چرا مجوز تاسیس بیمارستان را تسهیل نمی کنید تا با ایجاد رقابت بین بیمارستان های خصوصی میزان خدمات و تعرفه ها شکسته شود؟ تعرفه ها را بی انصافی می دانید اقدام عملی کنید نه ذکر مصیبت و منت گذاشتن بر مردم
ناشناس۴۸۷۷۱۹۱۵:۳۴:۰۸ ۱۳۹۷/۵/۲۰
اگر شما با سهمیه دکتر شده ای یعنی از رانت استفاده کرده ای.
ناشناس۴۸۸۲۲۰۲۱:۵۵:۱۱ ۱۳۹۷/۵/۲۰
اولا جراحی قلب بسیارپراسترس وسخت است دوما الان اونقدر جراح قلب زیاد داریم بخصوص از نوع سهمیه ایش که سر مریض دعواست پول هم علف خرس نیست این حرفها قدیمی شده فقط ادمهای نااگاه و ساده لوح باور میکنند
مجید۴۸۷۲۴۷۱۱:۰۳:۳۹ ۱۳۹۷/۵/۲۰
آقای دکتر را همه مردم تبریز میشناسند و به صداقت و درستکاری ایشان اطمینان کامل دارند . آقای دکتر ، متاسفانه کشورمان اینطوری شده و افراد ناصادق و مزور و ... افراد پاک و متقی را به راحتی با برچسب هایی از میدان بدر میکنند تا کشور را به راحتی بچاپند .
حامد۴۸۷۸۷۸۱۷:۱۴:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۲۰
من تبریزی هستم و ایشان رو نماینده مردم تبریز نمی دونم بلکه نماینده قشر مرفه جامعه می دانم.
مجيد۴۸۷۲۵۵۱۱:۰۷:۱۹ ۱۳۹۷/۵/۲۰
مردم ديگه از اين توجيه كردن ها خسته شده اند
ناشناس۴۸۷۲۷۲۱۱:۱۷:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۲۰
چرا درآمد پزشکا باید به طرز فاحشی از هر قشر دیگه ای بالاتر باشه، بعد هم با حربه نداشتن کارتخوان از زیر مالیاتش در برن؟؟؟؟ بعد من کارگر مالیات از حقوق یه تومنیم کم میشه!!!
ناشناس۴۸۷۷۵۸۱۵:۵۴:۵۳ ۱۳۹۷/۵/۲۰
تو هم باید می‌رفتی پزشک میشدی داداش، کی جلوت را گرفته بود.
ناشناس۴۸۸۰۶۵۱۹:۴۷:۴۱ ۱۳۹۷/۵/۲۰
ننه باباش پول یامفت نداشتن خرج 12 سال درس خوندنش کنن!
ناشناس۴۸۸۰۹۲۲۰:۰۳:۲۶ ۱۳۹۷/۵/۲۰
خوب همه که ژن خوب نیستند که با پشتیبانی ثروت و نفوذ بابا در آمریکا و انگلیس پزشک بشوند.
محمد۴۸۷۲۷۸۱۱:۲۰:۵۱ ۱۳۹۷/۵/۲۰
زنده باشی مرد
ناشناس۴۸۷۲۸۶۱۱:۲۶:۲۶ ۱۳۹۷/۵/۲۰
آقای پزشکیان از معدود آدمهای سالمه.
ناشناس۴۸۸۱۸۷۲۱:۲۵:۵۶ ۱۳۹۷/۵/۲۰
سالم‌بودن برای مسئول بودن کافی نیست
ناشناس۴۸۷۲۹۳۱۱:۲۹:۵۳ ۱۳۹۷/۵/۲۰
چه کسی تو شرگت پتروشیمی با مدرک حتی دیپلم حقوق زیر 5 میلیون داره که دختر خانم شما بامدرک ارشد حقوق سه میلیون باشه جناب پزشکیان؟؟؟؟؟ کمی مردم رو عاقل بدانید.
ناشناس۴۸۷۴۶۸۱۳:۰۶:۰۵ ۱۳۹۷/۵/۲۰
پتروشيمي از نزديك ديدي كه اينها رو ميگي 5ميليون حداقل حقوق تو پتروشيمي ها؟!! از دو تا آدم مطلع سوال كن اونجا حقوق 2 تومني هم داريم 1.5 هم داريم
املی۴۸۷۵۳۰۱۳:۵۳:۵۳ ۱۳۹۷/۵/۲۰
اقای محترم لطفا دهنتو همینجوری بازنکن کامنت نذار من لیسانس شیمی کارمند پتروشیمی باسابقه 10سال حقوقم3950کی گفته درکجا کارمند زبر دیپلم ودبپلم بالای 5تومن میگیرند؟ کاملا حرف جناب پزشکیان مورد تایید است
ناشناس۴۸۷۶۱۶۱۴:۴۱:۵۲ ۱۳۹۷/۵/۲۰
اکثر شرکت های پتروشیمی دفتر تهران هم دارند و کارمندان تهران اون ها رقم زیر 5 می گیرند
ناشناس۴۸۸۰۵۹۱۹:۴۲:۴۴ ۱۳۹۷/۵/۲۰
در پتروشیمی جم حقوق زیر 20تومن نداریم.تشریف بیارند پتروشیمی نوری ...اونجا فی سبیل ا...کار کنند.چون سودش از خوراکش کمتره و در آستانه تعطیلی!!!
حامد۴۸۷۸۸۷۱۷:۱۸:۵۳ ۱۳۹۷/۵/۲۰
من به صداقت پزشکیان و همه نمایندگان صد در صد شک دارم. پزشکیان اگر راست می گوید فیش های حقوقی چند سال اخیر دخترش را ارائه کند. نامه سفارش استخدام دخترش را منتشر کند و بگوید با کدام آزمون استخدامی وارد پتروشیمی شد.
ناشناس۴۸۸۲۹۷۲۳:۰۵:۴۳ ۱۳۹۷/۵/۲۰
برادر من کارمند پتروشیمی هستم.اون چیزی که بهتون میگن اشتباه هست..از این حقوقها خبری نیست..دعوتت میکنم یک هفته بیا عسلویه کار هم نکن فقط استراحت کن بعد اظهار نظر کنید.
ارسین۴۸۸۳۱۶۲۳:۲۳:۰۴ ۱۳۹۷/۵/۲۰
منظورش۳۰میلیون با مخلفات بوده.خودتو مسخره کردی یا مردمو.یه کارمند دیپلم کمتر از ۵میلیون نداریم.بخدا عجب رویی داری
دبیر۴۸۷۲۹۶۱۱:۳۱:۲۳ ۱۳۹۷/۵/۲۰
جناب آقای پزشکیان ضمن احترام باید عرض کنم دراین کشور ما معلمینی داریم که با مدرک دکتری وبیشتر از ۲۵ سال سابقه خدمت چهار میلیون هم نمی گیرنددرضمن بسیاری از مردم وکارمندان درآمدهای بسیار پایینی دارند درضمن آیا بهتر نبود که شما برمردم منت نگذارید وبه همان شغل پزشکی خود برسید ودرآمد خودرا داشته باشید. این حرف شما را اگر فرد دیگری گفته بود بجا بود ولی خودشما نباید می گفتید
ناشناس۴۸۷۴۹۳۱۳:۲۰:۱۲ ۱۳۹۷/۵/۲۰
یادمان باشد دختر ایشان در شرکت نفت کار می‌کنند نه در آموزش عالی یا آموزش و پرورش. از قدیم الایام گفته‌اند فلانی شرکت نفتیه.
حامد۴۸۷۸۹۱۱۷:۲۱:۰۶ ۱۳۹۷/۵/۲۰
من با دکتری یک و چهارصد می گیرم. در آموزش و پرورش دکتری با فوق لیسانس و لیسانس چندان فرقی نداره. حداقل در سابقه کم تفاوت حقوق ارشد و دکتری شاید در حد 70 هزار تومن باشه!!!! . 4 میلیون حقوق برای کسی که فوق لیسانس داره و در پتروشمی کار می کنه (اگر با پارتی نرفته باشه) چیزی نیست. اما یک و نیم میلیون برای دکتری در آموزش و پرورش رسوا کننده و شرم آور است. نمایندگان و وزیر مربوطه خجالت نمی کشن؟
بیتا۴۸۷۳۰۷۱۱:۳۷:۵۲ ۱۳۹۷/۵/۲۰
برکت خدا رو میبینی؟ ایشون میگه دختر و دامادش با موتور میرن سرکار فلان آقا هم میگفت زندگیم با چرخ خیاطی میچرخه. من موندم که کارمندم و یه جورایی درامدم بیشتر از یه چرخ خیاطی هست ولی هر کاری میکنم نمیتونم 50 متر از خونه آقایون رو بخرم...
ناشناس۴۸۷۳۰۹۱۱:۴۲:۰۷ ۱۳۹۷/۵/۲۰
بنظر من ایشان بهتر است به حرفه تخصصی خود بپردازند . چون وضعیت امروز مملکت حاصل قرارگیری افراد در پستهای غیر تخصصی است . فارغ از هر گونه گرایش سیاسی . هر چند طرح این موضوع که ایشان شغل تخصصی خود را که ماهیانه پانصد تا ششصد میلیون عایدی داشته رها کردند و به آب باریکه مجلس قناعت نمودند برای من بسیار جای تعجب است . شاید ایشان منت بر سر ما دارند که این درآمد سرسام آور را بخاطر خدمت به مردم کنار گذاشته اند. در این صورت با این وضعیت اسفبار امروز مملکت من قشر جوان و متوسط جامعه اگر نخواهم از خدمات این دوستان بهره مند شوم باید به کجا پناه ببرم؟
ناشناس۴۸۷۴۱۱۱۲:۳۶:۱۳ ۱۳۹۷/۵/۲۰
داماد و عروسم با موتور سرکار میروند!!!! حتی نگفته با اتوبوس و وسایل عمومی! گفته موتور! میفهمی!؟ موتور :))))
ناشناس۴۸۷۴۱۵۱۲:۳۸:۲۳ ۱۳۹۷/۵/۲۰
شما اسلاحتلبا در حد اندازه اداره کشور نیستید
ناشناس۴۸۷۶۶۰۱۵:۰۹:۲۱ ۱۳۹۷/۵/۲۰
شاید در حد اداره مملکت نباشیم اما بی ادبا رو خوب تشخیص میدیم
سینا۴۸۷۴۱۹۱۲:۳۹:۰۸ ۱۳۹۷/۵/۲۰
ملت ما ازین افراد زیاد دارد ولی بخاطر وجود عده ی زیاد سود جوها متاسفانه هرروز کمتر و دلسردتر میشوند
رضا۴۸۷۴۲۷۱۲:۴۱:۳۱ ۱۳۹۷/۵/۲۰
دخترم حدود شش سال پیش کارمند جم شده و حدود چهارمیلیون تومان حقوق دریافت می‌کند. ایشان نه رئیس است و نه عضو هیئت مدیره، آیا این شغل دختر من خارج از عرف است؟!! جم کجاست!؟ من متوجه نشدم.
سروش۴۸۷۶۴۱۱۴:۵۶:۵۹ ۱۳۹۷/۵/۲۰
جم همانجاست که دختر دکتر پزشکیان با موتور سیکلت از تهران به محل کارش در آنجا(جم) میرود!!!!! نزدیک تهرانه...... نگرانش نباش......
شهروند۴۸۷۴۳۲۱۲:۴۲:۳۷ ۱۳۹۷/۵/۲۰
زنده باشی دکتر "من حاضرم از هر جایی از زندگی من و فرزندانم که می‌خواهند، فیلم بگیرند و منتشر کنند" خیلی ها جرات بیان همین جمله رو هم ندارند دمت گرم
ناشناس۴۸۷۴۳۴۱۲:۴۳:۴۱ ۱۳۹۷/۵/۲۰
یعنی دختر شما که حقوقش ماهی 4 میلیون تومن است نمی تواند حتی یک پراید دست دوم بخرد تا جاییکه ترک موتور شوهرش نشسته و این ور آن ور می رود؟ غیر قابل باور است.
ناشناس۴۸۷۶۷۴۱۵:۱۴:۱۸ ۱۳۹۷/۵/۲۰
منظورش ناتوانی مالی نبود منظورش ساده زیستی بود .
ناشناس۴۸۷۷۳۲۱۵:۴۲:۰۳ ۱۳۹۷/۵/۲۰
متوجه جریان موتور نمیشوم. توی متن که صحبتی از موتور نکردند.
ناشناس۴۸۸۲۳۷۲۲:۰۱:۵۱ ۱۳۹۷/۵/۲۰
توی مصاحبه اصلیشون هست، اینجا خلاصه اش است
ناشناس۴۸۷۸۰۱۱۶:۲۲:۱۹ ۱۳۹۷/۵/۲۰
عزیزم دم خروس که میگن همینه دیگه!
ناشناس۴۸۷۴۴۹۱۲:۵۴:۵۷ ۱۳۹۷/۵/۲۰
اگر نماینده های مجلس شغل نمایندگی نداشته باشن وبخوان بیرون بدون رابطه فقط با دانسته ها وتخصص خودشون کار کنند جناب پزشکیان از معدود نمایندگانی هست که تو رشته تخصصی خودش خیلی بیشتر از حقوق نمایندگی در امد داره .البته اکثر نمایندگان احتمالا نتونند حتی یک شغل خوب پیدا کنند .
ناشناس۴۸۷۵۹۳۱۴:۳۲:۳۱ ۱۳۹۷/۵/۲۰
من پزشکم.و شک دارم به حرف شما
ناشناس۴۸۸۳۶۲۰۰:۲۶:۰۲ ۱۳۹۷/۵/۲۱
منم پزشکم. من شک ندارم که صحبتش در مورد حقوق پزشکان اشتباهه! ظاهراً در جریان نیستن ایشون! یا پزشک نیستن!
ناشناس۴۸۷۶۶۱۱۵:۰۹:۳۲ ۱۳۹۷/۵/۲۰
بله ولی ببین این چقدر دارد که پزشکی رو ول کرده اومده نماینده شده
ناشناس۴۸۷۸۰۵۱۶:۲۵:۳۵ ۱۳۹۷/۵/۲۰
شما مگه میدونی یک نماینده چقدر درامد داره؟ نکنه منظور شما فقط فیش حقوقیه
ناشناس۴۸۷۴۶۰۱۳:۰۲:۴۲ ۱۳۹۷/۵/۲۰
ایشان ازمعدود افراد پاکدست این حکومت است
ناشناس۴۸۷۴۸۰۱۳:۱۲:۴۶ ۱۳۹۷/۵/۲۰
پزشکیان :من اگر حرف نزنم و بروم جراحی قلب را ادامه بدهم با همین تعرفه‌ها ماهیانه پانصد تا ششصد میلیون تومان درآمد کسب می‌کنم. اگر بخواهم از بیمار هم پول بگیرم و جراحی کنم، میزان پول دریافتی من سر به فلک می‌کشد که انصاف نیست". ........................ خب میشه آدم بود و با دریافت مبلغی کم برای مستمندان جراحی و کار کرد .
علي۴۸۷۴۹۵۱۳:۲۰:۴۴ ۱۳۹۷/۵/۲۰
بنده مدرك دكتري phD رشته كشاورزي با معدل ١٩.٧٣ دارم و بيكارم، به همه جا هم مراجعه كردم و درخواست كار دادم اما نشد كه نشد حاضر هستم من را هم جايي استخدام كنن و با همين مدرك دكتري ٤ ميليون نه ٣ ميليون به من حقوق بدن به واله حاضرم فيلم و گزارش هم از من بگيرن. نه زمين ميدن كشاورزي كنيم، نه آبي هست كه كشاورزي كنيم و نه دانشجوي كشاورزي در دانشگاهها هست كه ما را جذب كنند. اگر مردي كاري براي امثال من بكن.
ناشناس۴۸۷۵۰۳۱۳:۳۴:۲۸ ۱۳۹۷/۵/۲۰
اگه راس میگی ول کن برو
ناشناس۴۸۷۵۲۵۱۳:۴۹:۲۲ ۱۳۹۷/۵/۲۰
گفتن اینکه شخصی با جراحی قلب ماهی 600 میلیون تومان در می اورد ، اقرار به اوج فساد و اشکال در سیستم درآمدی اقشار مختلف جامعه است .اصلا بیان چنین حرفی مصداق این است که مثلا من بگویم اگر دزدی کنم ماهی 600 میلیون در می آورم !
ناشناس۴۸۷۵۷۹۱۴:۲۳:۵۵ ۱۳۹۷/۵/۲۰
چرا همه بچه‌های نمایندگان و وزرا دارای مدرک phd از دانشگاه شریف هستن اما اوضاع مملکت اینجوریه، چرا هیچ کدوم از بچه‌های نمایندگان و وزرا، بچه متوسط از نظر هوشی نیستند (همشون نابغن)؛ چرا فرد دیگری که کارشناسی ارشد شیمی داره نمیتونه تو پتروشیمی‌ مثل بچه‌های حضرات کار کنه و هزاران چرای دیگه
ناشناس۴۸۷۶۵۸۱۵:۰۸:۴۹ ۱۳۹۷/۵/۲۰
مطمئنا نمیشود حرفهایتان را باور کرد. بالاخره قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس(وضعیت خراب مملکت).
ناشناس۴۸۷۶۹۶۱۵:۲۲:۳۰ ۱۳۹۷/۵/۲۰
ماهی 500 میلیون؟ ما رکورد زدیم
جعفر۴۸۷۷۰۱۱۵:۲۵:۲۶ ۱۳۹۷/۵/۲۰
حال اینقدر وضع اش خراب که شلوار نوه اش سر زانو انداخته ؟!!!
ناشناس۴۸۷۷۱۰۱۵:۳۱:۵۷ ۱۳۹۷/۵/۲۰
بی اعتمادی به مسئولان در حد و اندازه ای است که تر و خشک را باهم میسوزاند. اخبار داخلی را گوش کنید (بیست و سی)دائم از فساد و رانت و ... پرده بر میدارد مسئولان ما گل کاشتند جایی برای اعتماد نگذاشتند
ناشناس۴۸۷۷۳۳۱۵:۴۳:۳۱ ۱۳۹۷/۵/۲۰
بعد شما سوگند خوردی رفتی مجلس جلوی اینکارا رو بگیری که پزشکان سر کیسه نکنن مردم رو فقط نگاه میکنی از خودت تعریف میکنی پیگیر وضع یه قانون بودی که جلوی دست در جیب مردم کردن گرفته بشه اومدی منت سر ما میزاری
ناشناس۴۸۷۷۷۱۱۶:۰۲:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۲۰
آقای دکتر پزشکیان از معدود نمایندگان مخلص و صادقی است که در مجلس حضور دارند ولی همیشه یک سؤال در ذهن من هست و آن اینکه چرا افرادی که در حرفه اصلی خودشان بهتر می‌توانند به حال جامعه مفید باشند وارد باطلاق سیاست و سیاست زدگی می‌شوند. آیا یک متخصص قلب در یک بیمارستان دولتی و عمومی نمی‌تواند بهتر از مجلس به جامعه و ‌‌ مردم خدمت کند؟
ناشناس۴۸۷۸۲۳۱۶:۳۶:۵۳ ۱۳۹۷/۵/۲۰
ادم خوبیه بنده خدا لااقل حرف رو راست میزنه نه چپول
عزیز۴۸۷۹۲۰۱۷:۳۹:۲۱ ۱۳۹۷/۵/۲۰
فغان واه ودرد و دریغ ز روزی که بخت برگردد در اجتماع وطن شیوه ها دگر گردد خدعه وحیله و نیرنگ و دغل بجای خدمت بی رعب مستقر گردد
ناشناس۴۸۷۹۷۹۱۸:۲۶:۴۳ ۱۳۹۷/۵/۲۰
خیلی جالبه یارانه ملت رو با صدای کلفت به ریال اعلام میکنن ولی اختلاس هاشون رو با لبهای غنچه شده به دلار
محسن۴۸۸۰۳۶۱۹:۲۵:۲۰ ۱۳۹۷/۵/۲۰
آقای پزشکیان یعنی باور کنیم که شما هم به خاطر رضای خدا درآمد 500 میلیونی را کنار گذاشته و اومدید نماینده مجلس شدید اونم با حقوق ماهی 7-8 میلیون.!!!!!!؟؟؟؟
ناشناس۴۸۸۰۷۱۱۹:۴۹:۳۱ ۱۳۹۷/۵/۲۰
بی برو جراحیتو بکن من بجات تو مجلس فداکاری میکنم حقوق ماهی 11 میگیرم :)
ناشناس۴۸۸۰۹۸۲۰:۱۱:۲۷ ۱۳۹۷/۵/۲۰
لطمه ای که ایشان و سیف به سپرده گذاران و اقتصاد کشور زدند مغول بر سر این مملکت نیاورد . کاش به همان کاری مشغول می شدند که تخصص داشتند و نمایندگی مجلس را به اقتصاد دان ها می سپردند و منت سر مردم نمی گذاشتند.
ناشناس۴۸۸۱۶۷۲۱:۰۵:۱۸ ۱۳۹۷/۵/۲۰
همین که شما و دوستان دیگرت با سهمیه خاصی پزشکی قبول شدید، یعنی مشکل رانت.... ولو اینکه این سهمیه با مصوبه مجلس باشد
ناشناس۴۸۸۳۲۱۲۳:۲۸:۱۶ ۱۳۹۷/۵/۲۰
متاسفانه خیلی ها از سفره انقلاب به ناحق می خورن
بنده خدا۴۸۸۳۳۵۲۳:۴۹:۱۶ ۱۳۹۷/۵/۲۰
محبوب ایرانیان / مسعود پزشکیان
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. از سنگ صدا درآمد، از اصلاح‌طلبان نه!

  22. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  23. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  24. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  25. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  8. از سنگ صدا درآمد، از اصلاح‌طلبان نه!

  9. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  10. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

  11. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

  12. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

  13. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

  14. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

  15. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

  16. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

  17. به تنهایی نمی توانست

  18. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

  19. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

  20. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

  21. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

  22. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

  23. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

  24. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

  25. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

آخرین عناوین