روایت مسعود پزشکیان از زندگی شخصی و فرزندانش / برادرزاده‌ها و خواهرزاده‌های من بعضا بیکار هستند

گروه سیاسی الف،   3970519076 ۹۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص اتهاماتی که علیه وی و خانواده‌اش مطرح شده، توضیحاتی را ارائه کرد.

روایت مسعود پزشکیان از زندگی شخصی و فرزندانش / برادرزاده‌ها و خواهرزاده‌های من بعضا بیکار هستند
 

روز چهارشنبه (17 مرداد ماه) در جلسه استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمدرضا پور ابراهیمی در موافقت با استیضاح وزیر در حالی که از مخالفت پزشکیان نایب رئیس مجلس با استیضاح ربیعی رضایت نداشت، گفت: زهرا پزشکیان مسئول فاینانس شرکت پتروشیمی جم چه نسبتی با نایب رئیس مجلس دارد؟.

بیان این جمله از سوی پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس موجب اعتراض پزشکیان شد و در همان جلسه گفت: مباحث مطرح شده نشانه بی‌اخلاقی و عدم تعهد است.

در همین زمینه گفت‌وگویی با نایب رئیس مجلس انجام شده که در ادامه می‌آید:

مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با  خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص اتهاماتی که علیه خانواده وی در جلسه استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح شد، اظهار داشت: زندگی افرادی که حرف از حق و عدالت می‌زنند را باید نگاه کنیم که چقدر با حق و عدالت تطابق دارد.

من حاضر هستم از وضعیت زندگی من فیلم بگیرند و منتشر کنند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: چه کسی حاضر است اجازه بدهد که از وضعیت زندگی‌اش فیلم بگیرند و آن را به مردم نشان دهند؟ من حاضر هستم از هر شخصی و از هر جایی از زندگی من فیلم بگیرند و منتشر کنند.

 
حضور دکتر پزشکیان نایب رئیس مجلس در تحریریه خبرگزاری خانه ملت

 

برادرزاده‌ها و خواهرزاده‌های من بیکار هستند

وی افزود: آیا دیگران نیز جرات دارند خانه، فرزندان، زندگی خود و حتی افرادی که اطرافشان حضور دارند، را نشان دهند؟ بیایید نشان دهید که بچه‌های من، برادرزاده‌ها و خواهرزاده‌های من چگونه زندگی می‌کنند و چند نفر از برادرزاده‌ها و خواهرزاده‌های من بیکار هستند؟

آیا این افراد جرات دارند زندگی خود و خانواده‌شان را نشان دهند؟

پزشکیان ادامه داد: من معاون وزیر، وزیر، رئیس دانشگاه و نماینده و نایب رئیس مجلس بوده‌ام، بیایید ببینید که خانواده من چگونه زندگی می‌کنند و بعد افرادی که مدعی هستند، چگونه زندگی می‌کنند؟ آیا اصلا جرات دارند زندگی خود و خانواده‌شان را نشان دهند؟.

4 فرزند داشتم که یکی از آن‌ها فوت کرده و 3 فرزند دیگر دارم

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: من 4 فرزند داشتم که یکی از آن‌ها فوت کرده و 3 فرزند دیگر دارم همچنین 3 نوه دارم که به زودی 4 نوه می‌شوند.

 
حضور دکتر پزشکیان نایب رئیس مجلس در تحریریه خبرگزاری خانه ملت

وی با بیان اینکه یکی از فرزندانم مدرک PHD فیزیک خود را با معدل بالای 17 از دانشگاه شریف اخذ کرده و اکنون عضو هیات علمی دانشگاه سهند است، افزود: یکی دیگر از فرزندانم در حال گذراندن پایان نامه در مقطع PHD در رشته کنترل برق است که بورسیه خارج بود ولی اکنون در ایران است.

دخترم با مدرک فوق لیسانس شیمی، حدود 4 میلیون حقوق دریافت می‌کند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دخترم نیز مدرک کارشناسی ارشد شیمی خود را از دانشگاه شریف اخذ کرده و کارمند جم است که این همه داد و بیداد کردند، اظهار داشت: دخترم حدود 6 سال پیش کارمند جم شده و حدود 4 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند.

پزشکیان با بیان اینکه من نمی‌دانستم چقدر حقوق دریافت می‌کند وقتی که برخی افراد مسائلی را گفتند از دخترم پرسیدم که تو 10 میلیون حقوق می گیری؟ گفت نه، به تازگی حدود 4 میلیون حقوق دریافت می‌کنم. از دخترم پرسیدم که معاون جم هستی؟ گفت نه من مسئول یک پروژه‌ای هستم و بعد از اتمام پروژه، کار من هم تمام می‌شود. این درحالی است که پیامک زده بودند که دختر پزشکیان 10 میلیون تومان حقوق می‌گیرد. آیا این شغل دختر من خارج از عرف است؟

دختر من و همسرش با موتور به اداره می‌روند

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس گفت: دختر من و همسرش با موتور به اداره می‌روند و بر می‌گردند. کدام یک از بچه‌های این افراد با موتور به اداره می‌رود و بر می‌گردد، بعد بروید فرزندان آن‌ها را هم ببینید.

من پشت تریبون گفتم به من پول مفت می‌دهند

وی افزود: مدت‌ها پیش من پشت تریبون گفتم به من پول مفت می‌دهند! فقط به من چنین پولی نمی‌دهند، بلکه به همه پزشکان این مقدار پول می‌دهند، کدام پزشکی چنین حرفی را می‌زند؟ بروید زندگی جراحان قلب را نگاه کنید و بیایید زندگی من را نیز نگاه کنید، این در حالی است که همیشه مسئولیت بالا داشته‌ام. من معقتدم این حقوقی که به من می‌‍دهند، اضافه است، کدام یک از این افراد جرات می‌‎کند بگوید، دریافتی ما اضافه است و حقم نیست؟

به دروغ می‌گویند، دختر پزشکیان معاون و عضو هیات مدیره است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در این شرایط آن فرد پشت تریبون قرار می‌گیرد و می‌گوید دختر پزشکیان در فلان اداره مشغول به کار است. این فرد به دروغ می‌گوید که دختر من معاون و عضو هیات مدیره است. حتی اگر فرزند من حقش باشد و در هیات مدیره باشد، آیا مرتکب جرمی شده است؟ جرم نیست ولی این افراد دروغ می‌گویند.

 
حضور دکتر پزشکیان نایب رئیس مجلس در تحریریه خبرگزاری خانه ملت

 

پزشکیان ادامه داد: کسی که این گونه سخن می‌گوید و عدالت و انصاف را رعایت نمی‌کند آیا باقی حرف‌هایش هم می‌تواند درست باشد؟ من باور نمی‌کنم. علت حرف زدن من در مجلس نیز به این دلیل بود که جوّی در مجلس راه انداخته بود که منصفانه و به حق نبود.

حاضرم "ندید" زندگی خودم را با این افراد مدعی معاوضه کنم

وی افزود: هر وقت خواستید بدون هیچ اطلاعی، زندگی من را ببینید و بپرسید. بروید زندگی من و فرزندانم را ببینید که در کجا زندگی می‌کنیم. زندگی من را نگاه کنید و زندگی آن ها را نیز نگاه کنید، حاضرم "ندید" زندگی خودم را با این افراد مدعی معاوضه کنم، در حالیکه من فوق تخصص جراحی قلب هستم و آن‌ها یک کارمند معمولی هستند.

 
حضور دکتر پزشکیان نایب رئیس مجلس در تحریریه خبرگزاری خانه ملت

 عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بیان کرد: من نمی‌خواستم دنبال این حرف ها بروم و اینگونه حرف زدن را درست نمی‌دانستم.

اگر جراحی قلب را ادامه دهم ماهیانه 500 تا 600 میلیون تومان درآمد کسب می‌کنم

وی افزود: من خیلی راحت حرف هایم را می‌زنم و اگر قرار باشد، شیشه‌ای بشکند، آن شیشه برای من نیست. از نظر زندگی، خودم را خوب می‌شناسم. من اگر حرف نزنم و بروم جراحی قلب را ادامه بدهم با همین تعرفه‌ها ماهیانه 500 تا 600 میلیون تومان درآمد کسب می‌کنم.

اگر بخواهم از بیمار هم پول بگیرم و جراحی کنم، میزان دریافتی من سر به فلک می‌کشد

پزشکیان اظهار داشت: اگر بخواهم از بیمار هم پول بگیرم و جراحی کنم، میزان پول دریافتی من سر به فلک می‌کشد که انصاف نیست. این نوع مکانیزم پرداخت عادلانه نیست، دولت و مجلس در ایجاد این سیستم مسئول هستیم و باید جوابگو باشیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای جوّی درست کردند تا وزیر رفاه را بی‌اندازند، روندی که امروز در مجلس هست و حتی علیه رئیس جمهور هم درست می‌کنند، انصاف نیست./

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۸۵۶۲۸۱۰:۵۰:۲۵ ۱۳۹۷/۵/۱۹
پزشکیان از معدود مدیران سالم این کشوره.درود بر شما.
ناشناس۴۸۶۰۲۸۱۵:۱۰:۴۷ ۱۳۹۷/۵/۱۹
حالا اینکه تحصیلات شیمی چه ربطی به مدیریت مالی و فاینانس داره... بماند! اینکه سهمیه پدر عضو هیئت علمی تو جابجاییشون به دانشگاههای تهران نقش داشته یا نه... بماند! اینکه برای بقیه فارغ التحصیلان شریف، امیرکبیر، تهران و... (با تحصیلات مرتبط!) آیا چنین فرصتی هست یا نه... بماند! ان شاء ا... هم که تو جریان جذب فرزندشون در هیئت علمی دانشگاه دولتی (با وجود این رقابت وحشتناک بین بهترین فارغ التحصیلای دانشگاههای خارج و داخل) اصلا ملاحظه پدر رو نکردن! ولی اینکه در نزدیکانشون جوون بیکار هست کاملا صحیحه! آخه همه اقازاده اهل کار و رانت نیستن که! بعضیا اهل دوردور و.... :-)
ناشناس۴۸۶۳۸۵۱۸:۰۳:۳۲ ۱۳۹۷/۵/۱۹
یعنی دختر شما که حقوقش ماهی 4 میلیون تومن است نمی تواند حتی یک پراید دست دوم بخرد تا جاییکه ترک موتور شوهرش نشسته و این ور آن ور می رود؟ غیر قابل باور است.
ناشناس۴۸۶۷۵۷۲۲:۵۰:۵۲ ۱۳۹۷/۵/۱۹
کلا مدیران اشرافی دولت روحانی که میراث دولت سازندگی و اصلاحات هستند، توانایی و اراده خدمت به مردم را ندارند.نمونه اش وزیر بهداشت که در اصل وزیر پزشکان هست و بیماران را مشتری می پندارد! کاش آقای پزشکیان وزیر بهداشت بود.
مجید۴۸۶۸۲۳۲۳:۵۳:۵۷ ۱۳۹۷/۵/۱۹
یاشاسین پزشکیان فرزند غیور آذربایجان .
ناشناس۴۸۵۶۳۰۱۰:۵۲:۱۵ ۱۳۹۷/۵/۱۹
دختر ایشان فارغ التحصیل دانشگاه شریف در مقطع ارشد میباشد. بنظر من جایگاهش خیییلی بالاتر باید باشه ضمنا اگر بتونه تو این اوضاع فاینانسر(سرمایه گذار) جذب کنه که دیگه خیییلی کارش درسته حقوقش هم تقریبا میشه روزی ۱۳۰تومن پس کمی اخلاق داشته باشیم آقای رئیس کمیسیون مثلا اقتصادی
ناشناس۴۸۶۰۲۲۱۵:۰۵:۲۶ ۱۳۹۷/۵/۱۹
فقط ایشون فارغ التحصیل دانشگاه شریف هستند؟؟؟ پس چرا سایر بچه های فوق لیسانس و دکترای شریف بیکارن! آیا اگر دختر پزشکیان نبود باز الان کارمند جم بود؟؟؟ این مظلوم نمایی حقوق 4 میلیونی،
ناشناس۴۸۶۵۷۸۱۹:۳۷:۱۴ ۱۳۹۷/۵/۱۹
با توجه به اطلاعاتی که از سطح حقوق‌ها در عسلویه دارم حقوق دختر آقای پزشکیان بعید است کمتر از ده میلیون باشد. البته این حقوق برای آنجا کاملا نرمال است و هیچ ایرادی ندارد. شخصا آقای دکتر پزشکیان رو سالم می دانم.
ناشناس۴۸۵۶۳۷۱۰:۵۶:۰۸ ۱۳۹۷/۵/۱۹
آقای دکتر ، شما آدم سالمی هستید ولی چون وارد مجلس شدین ر معرض اتهام قرار گرفته اید
ناشناس۴۸۵۶۴۰۱۰:۵۹:۵۵ ۱۳۹۷/۵/۱۹
پیشنهاد می شود برای اقوام بی کار آقای پزشکیان گلریزان ترتیب داده شود!
ناشناس۴۸۶۵۰۲۱۸:۳۶:۱۰ ۱۳۹۷/۵/۱۹
لطفا مودب باشید
ناشناس۴۸۵۶۴۱۱۱:۰۰:۰۴ ۱۳۹۷/۵/۱۹
قانونی باید باشد که هرکسی مسئولیتی گرفت منظور کار دولتی کلیه سوابق کاری خود و فرزندانش رو در سایت اطلاع بده تا مردم بدانند اگر هم دوست نداره از کار دولتی استعفا بده
ناشناس۴۸۵۶۵۰۱۱:۰۷:۰۴ ۱۳۹۷/۵/۱۹
آقای پزشکیان جواب دهند که در دوران تحصیلی در آزمونهای پزشکی عمومی و تخصصی از سهمیه رزمندگان و ... استفاده کرده اند و یا بصورت داوطلب آزاد شرکت کرده اند؟
ناشناس۴۸۶۵۲۹۱۸:۴۹:۲۲ ۱۳۹۷/۵/۱۹
آن چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
ناشناس۴۸۵۶۵۴۱۱:۰۹:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۱۹
زندگی جراحان قلب را نگاه کنید و بیایید زندگی من را نیز نگاه کنید، این در حالی است که همیشه مسئولیت بالا داشته‌ام! زندگی جراحان قلب چه ربطی به مسئولیت شما داره کار جراحی نمیکنه یا کسی حاضر نیست بره پیشش اومده مسئولیت پشت میز نشینی خودشو با اونی که جراحی قلب میکنه مقایسه میکنه برگرد برو سر همون جراحی قلبت!
ناشناس۴۸۵۹۴۲۱۴:۲۰:۴۶ ۱۳۹۷/۵/۱۹
اتفاقا ایشان جراح برجسته ای هستند
ناشناس۴۸۵۹۸۶۱۴:۴۵:۲۳ ۱۳۹۷/۵/۱۹
بره جراحی کنه یه دزد بیاد بهتره؟؟؟!!!
اقبال۴۸۶۰۷۵۱۵:۳۱:۳۳ ۱۳۹۷/۵/۱۹
من هم راضی هستم برگرده سر همون جراحی بیخود منتش رو سر مردم نذاره
ناشناس۴۸۶۴۱۵۱۸:۱۳:۴۴ ۱۳۹۷/۵/۱۹
میگه پولی که میدن حق ما نیست، خوب به زور که بهت پول نمیدن. اگر فکر میکنی حقت نیست نگیر.
ناشناس۴۸۶۷۸۵۲۳:۲۰:۰۵ ۱۳۹۷/۵/۱۹
دکتر پزشکیان روزهای شنبه در تبریز جراحی فلب میکنند و پاکتر و صادقتر از ایشان وجود ندارد چون واقعا شخص با ایمان و راستگو بوده و مهمتر زاده آذربایجان قهرمان با غیرت است.
هیات علمی اسبق دانشگاه۴۸۵۶۵۵۱۱:۱۲:۰۱ ۱۳۹۷/۵/۱۹
خوبه شاهد از غیب پیدا شد که بگه پزشکان چه حقوق نجومی میگیرند! بعضا اعضای هیات علمی با مدرک متخصص و فوق تخصص در رشته خودشان یا سنوات تحصیل برابر با پزشکان و حتی بیشتر، ماهانه حداکثر 5 تا 6 میلیون تومان میگیرند. خودتان قضاوت کنید!
سيد عباس هاشميان۴۸۵۶۶۳۱۱:۱۷:۱۷ ۱۳۹۷/۵/۱۹
درود بر مرد باشرف دكتر پزشكيان
ناشناس۴۸۵۶۶۸۱۱:۲۰:۱۴ ۱۳۹۷/۵/۱۹
هر جراحی قلب توی بیمارستان دولتی تمام وقت حدود دو ونیم تا سه ملیون حق العمل قبل از هرگونه کسورات در میاد ایشون هر روز دو بیمار و ۳۰ روز رو کار کنه میشه حدود ۱۵۰ تا ۱۸۰ میلیون که هنوز کسورات قانونی مثل مالیات و ...کسر نشده اگه همه این بیماران رو خصوصی ببره میشه دو برابر این رقم یعنی ۳۰۰تا۳۶۰ م که باز هم کسورات ازش باید کسر بشه حالا ایش ۵۰۰تا ۶۰۰م‌در میاره آمار بده در روز چند تا عمل میتونه بکنه ؟ کی می خوابه؟ کی مریضا رو ویزیت می کنه؟ وووو
ناشناس۴۸۵۶۷۲۱۱:۲۳:۴۲ ۱۳۹۷/۵/۱۹
درود به شرفت
محمد۴۸۵۶۹۶۱۱:۴۲:۳۵ ۱۳۹۷/۵/۱۹
زندگی معمولی و متعارف ، انشااله خدا خیر و برکت بدهد و مسیولین دیگر هم سعی کنند از زندگی اشرافی اگر دا رند فاصله بگیرند.
ناشناس۴۸۵۶۹۸۱۱:۴۶:۳۱ ۱۳۹۷/۵/۱۹
من از عسلويه پيام ميدم.حقوق پتروشيمي جم در كل اين منطقه از همه شركتها بالاتره و زير ١٠ميليون نميدند.
ناشناس۴۸۶۰۱۸۱۵:۰۴:۲۶ ۱۳۹۷/۵/۱۹
گیرم که حقوق پتروشیمی جم 10ملیون باشه لابد حقشونه پول تخصص وتلاششون رو می گیرن وفقط هم شامل دختر پزشکیان نمیشه شما می خواید یقه بگیرید یقه اون بیسوادهایی رو بگیرید که پستهای مهم گرفتن و حقوق کلان و وضع مملکت رو به اینجا کشوندن
ناشناس۴۸۵۷۱۶۱۲:۰۵:۴۵ ۱۳۹۷/۵/۱۹
آقای دکتر میتونی بری دکتر بهشتی خدا رحمتش کنه حرفهای قشنگی میزد کمی برو گوش کن تو و امثال تو واسه رضای خدا اگر کار میکردین نمیگفتین کم حقوق میگیرین برو در بیار اما بیت المال شده محله برو بیا و دست اندازی مسئولین بنام اسلام و...
ایرانی۴۸۵۷۲۶۱۲:۱۰:۳۰ ۱۳۹۷/۵/۱۹
آقایی که تهمت زدی به پزشکیان بیا شما هم مثاحبه کن بگو...
ناشناس۴۸۶۱۹۲۱۶:۲۵:۲۱ ۱۳۹۷/۵/۱۹
دوست خوب... با کلمه صحبت که آشنایی داری... مصاحبه... هم... از صحبت میاد... آفرین
ناشناس۴۸۶۳۸۷۱۸:۰۴:۳۰ ۱۳۹۷/۵/۱۹
مصاحبه
ناشناس۴۸۵۷۲۷۱۲:۱۱:۰۴ ۱۳۹۷/۵/۱۹
بورسیه خارج چطورگرفتند ایشون؟
مجتبی۴۸۵۹۳۷۱۴:۱۷:۵۷ ۱۳۹۷/۵/۱۹
دقت کن! بورسیه از خارج. که هیچ ربطی به رانت نداره و فقط توانمندی علمی مهمه.
حامد۴۸۶۷۰۴۲۲:۰۰:۰۷ ۱۳۹۷/۵/۱۹
و ما ادراک ما البورسیه. گرفتن بورس خارج و تبدیل آن به داخل یکی از ترفندها بود.
ناشناس۴۸۵۷۴۲۱۲:۱۷:۱۲ ۱۳۹۷/۵/۱۹
چطور شده فرزندان ایشون و دیگر مسئولین در بهترین دانشگاهها درس می خونن ؟
ناشناس۴۸۶۲۳۴۱۶:۴۶:۴۸ ۱۳۹۷/۵/۱۹
همه نابغه هستن
ناشناس۴۸۶۵۹۶۱۹:۵۲:۱۸ ۱۳۹۷/۵/۱۹
یه قانون مزخزفی هست که اساتید بچه هاشون هر دانشگاهی قبول بشن میتونن انتقال بگیرن به دانشگاهی که درس میدن. بعد بعضیها که قوی تر هستن در روابط انتقال میدن شریف و تهران
حامد۴۸۶۷۰۵۲۲:۰۲:۴۶ ۱۳۹۷/۵/۱۹
1- مسئولان زندگی مرفه دارند و فرزندان آنها در بهترین مدارس تحصیل می کنند. بهترین کلاس های کنکور و خصوصی و آزمون های آزمایشی و ... . 2- سهمیه رزمندان و ایثارگر هم اکثرا دارند. سهمیه هیئت علمی هم سهمیه دیگری است. 3-چون پول کافی دارند فرزندان اینها بعضا در دوره های پردیس و پولی تحصیل می کنند و در قانون در مدرک نوشته نمی شه پولی است. مثلا طرف پردیس شریف تحصیل کرده با رتبه ای در حد دانشگاه آزاد واحد چی چی آباد بعد می گن ما شریف خوندیم.
ناشناس۴۸۵۷۴۵۱۲:۱۷:۳۱ ۱۳۹۷/۵/۱۹
اكاش ميتوانستيد دارايي تمام مسئولان ونمايندگان رابررسي كنيد ودارائي قبل وبعد انها را اعلام كنيد تا همه ببينند وسوال از كجا اورده ايد رابپرسيد مثلا وزير بهداشت ثروت هزار ميلياردي رو از كجا اورده پزشك هم باشي اين همه سال كار هم بكني نميتوني اين همه پول جمع كني شايد ما بلد نيستيم ايشون بياد به همه ياد بده چرا در جامعه اي كه دم از اسلام وعدالت اسلامي ميزنن چنين سوالهايي پرسيده نميشود اسلام رو با عمل به روح ان بايد به دنيا نشان ميداديد با ما چه كرديد خدا از شما نخواهد گذشت
ناشناس۴۸۵۷۵۳۱۲:۲۵:۲۸ ۱۳۹۷/۵/۱۹
چرا ایشان با پوشیدن کت مخالف هستند و دائما" کاپشن به تن می کنند حتی در دیدارهای رسمی؟
ناشناس۴۸۵۷۶۰۱۲:۲۸:۳۲ ۱۳۹۷/۵/۱۹
اقای پزشکیان چون شناختی ازشما ندارم قضاوت نمیکنم . انچه مسلم است اکثریت نمایندگان بناحق مجلس رااشغال کرده وهمین موضوع باعث اکثریت مشکلات ملت شده امروز اکثریت اقایان فقط بفکر منافع خوداندواین ضایعات کمرشکن را برای ملت درست کردند
ناشناس۴۸۵۷۷۳۱۲:۳۴:۳۶ ۱۳۹۷/۵/۱۹
بعضی ها ماموریت دارند چه در مجلس یا.... که آدرس های غلط بدهند تا ذهن مردم در خصوص حیف و میل های کلان کمرنگ شود. و ادم های شایسته حذف یا به کنار گذاشته شود. تا. شفافیت هادر همه ارکان نباشد، و رانت های خاص وجود داشته باشد. نمی توان معجزه ای را منتظربود.
ناشناس۴۸۵۷۸۲۱۲:۴۱:۵۳ ۱۳۹۷/۵/۱۹
وای به حال مملکتی که درآن یک عده به نان شب محتاجند و یک عده ماهی 500 600 میلیون حقوق میگیرند چه کسانی این مدل دزدی از مردم را قانونی کردند؟ چرا هیچ کس پاسخگو نیست. نانشان را در خون مردم میزنند و ککشان هم نمی گزد. شما هم که گفتی آقای پزشکیان دستت درد نکند. ولی با حرف زدن درد مردم دوا نمی شود
ناشناس۴۸۵۸۰۰۱۲:۵۴:۲۹ ۱۳۹۷/۵/۱۹
من جراح چشم هستم و در رنكينگ جراحي ها درامد چشمي بيش از قلب است اما اصلا از اين خبرها نيست. لطفا آقاي پزشكيان بفرمايند كجا همچين تعرفه اي مي دهند كه ما هم برويم. همه اش جو ضد پزشك مي دهد
ناشناس۴۸۶۵۸۰۱۹:۳۸:۲۴ ۱۳۹۷/۵/۱۹
حالا شما یک ملیون کمتر بگیر تا مشتریشیم
ناشناس۴۸۶۶۵۵۲۱:۰۷:۵۳ ۱۳۹۷/۵/۱۹
توصیه می کنم شما درآمد آقای وزیر بهداشت رو که چشم پزشک هم هست جویا بشید.
ناشناس۴۸۵۸۰۴۱۲:۵۶:۲۴ ۱۳۹۷/۵/۱۹
این قصه چنان من را متاثر کرد که دارم به حال این اقای دکتر گریه میکنم . ایشان در هیچ کجا نگفتن بچه هایشان چگونه وارد دانشگاه شدن از رانت با با جون استفاده کردن و سهمیه ای وارد شدن یا کنکور دادن . در دانشگاه با یک فراخوان استخدام شدن یا با سفارش و ... در مملکتی که بزرگتری دست اوردش برجام است با نماینده گانی که یکی مدرک تحصیلی ندارد و دیگری با پارتی پدر جان فرش فروشش استخدام شده این استدلال ها خیلی بچه گانه است . اگر واقعا میخواهید مردم به حرف های شما باور کنند یک هییت مستقل و بی طرف تعین کنید تا ارزش مدارک تحصیلی نماینده گان مجلس را بررسی کنند تا مثل مردم به این باور برسید که اکثر انها مدرک تحصیلی واقعی ندارند و برنامه و حرف هایشان کیلویی است .
ناشناس۴۸۵۸۰۷۱۲:۵۷:۴۱ ۱۳۹۷/۵/۱۹
حقوق پايه ملاك دريافتي ودرامد ماهانه نيست!
ناشناس۴۸۵۸۱۵۱۳:۰۳:۲۹ ۱۳۹۷/۵/۱۹
جناب دکتر با ماهی ششصد میلیون میدونی برای چند نفر میشه کار جور کرد.شما که خیرت به برادرزاده ات نمیرسه وای به حال مردمی که به شما رای دادند.
ناشناس۴۸۶۲۷۵۱۷:۰۷:۳۸ ۱۳۹۷/۵/۱۹
همین نگاه قبیله ای فامیلی عقب افتاده کشور را زمین زده است
ناشناس۴۸۵۸۱۸۱۳:۰۴:۱۱ ۱۳۹۷/۵/۱۹
اقای پور ابراهیمی را شخصی متین میدانستم بااین حرکت که درمجلس انجام داد درحد اقای بگم بگم نزول پیداکرد البته قضاوت باقاضی ومردم است که اشاءاله قضاوت خواخندکرد .
سعید۴۸۶۷۹۳۲۳:۲۸:۱۱ ۱۳۹۷/۵/۱۹
جناب پور ابراهیمی گفتند الان یه کاغذی دادند!! معلوم بود چقدر تحقیقات کرده به این نتیجه رسیده اتهام بزنه!
ناشناس۴۸۷۱۱۴۰۹:۲۷:۳۶ ۱۳۹۷/۵/۲۰
درود بر دکتر پوذ ابراهیمی / مرد روزهای سخت
ناشناس۴۸۵۸۴۹۱۳:۳۰:۵۷ ۱۳۹۷/۵/۱۹
باید اموال تمام مقامات و مسوولان و نزدیکان برود اتاق شیشه‌ای تا این کار صورت نگرفته، دنبال اعتماد مردم نباشید همین که این کار صورت نگرفته یعنی چه؟
ناشناس۴۸۶۲۸۳۱۷:۱۱:۴۹ ۱۳۹۷/۵/۱۹
الان افغانستان اینجوریه تمام اموال مسئولین به ثبت شده روی سایت هستش. الان سفیر افغانستان توی یکی از بانکهای ایران 40 هزار داره اون هم ثبت شده. هر سال باید تمام دارایی های خودشون را مثل ماشین خانه پول و. .. اعلام کنند بعد اگه کسی پیدا کرد میشه مال دولت و کسی که اون را یپدا کرده اونی هم که دروغ گفته دیگه وضعیتش معلومه اینجا افغانستانه حالا بگیم ایران ....
رجاء۴۸۵۸۶۶۱۳:۴۷:۴۳ ۱۳۹۷/۵/۱۹
شهادت میدهم اگر 5 نفر در جمهوری اسلامی با سلامت کامل زندگی کرده و حتی از حق خود به نفع عام عقب نشینی کرده یکی حتما دکتر پزشکیان است. او فردای محشر حتما با شجاعت و شهامت در محضر خدایش حاضر خواهد شد. من نه او را دیده ام و نه هم ولایتی او هستم. در 10 سالی که من اورا از طریق رسانه ها می شناسم و گفتار و رفتارش را دیده ام، هیچگاه ازو جز صدق و وفای بعهد با مردم ندیده و نشنیده ام.
ناشناس۴۸۶۰۰۴۱۴:۵۳:۵۸ ۱۳۹۷/۵/۱۹
شما نبايستي شهادت دهيد چون از نزديك با ايشون برخورد نداشته ايد و با ضرص قاطع عرض مي كنم كه فرمايش شما صحيح نيست
ناشناس۴۸۶۳۶۵۱۷:۵۰:۲۱ ۱۳۹۷/۵/۱۹
اگه نمیشناسی پس چجوری شهادت میدی؟ از خدا نمیترسی؟
ناشناس۴۸۶۶۷۹۲۱:۳۲:۲۱ ۱۳۹۷/۵/۱۹
شهادتت رو نگه دار برای دادگاه شاید به دردت خورد پزشکیان اصلاحطلب و خاتمی چی است و برای همین امثال شما قربان صدقه اش میروید!! داماد و عروسم با موتور سرکار میروند!!!! حتی نگفته با اتوبوس و وسایل عمومی! گفته موتور! میفهمی!؟ موتور :))))
حامد۴۸۶۷۰۲۲۱:۵۸:۰۲ ۱۳۹۷/۵/۱۹
شهادت شما به درد خودتون می خوره. مگه همه مسئولان رو بررسی کردی؟
مهندس جنت شهری۴۸۵۸۸۵۱۳:۵۵:۳۰ ۱۳۹۷/۵/۱۹
بهترین راه شفافیت اعلام ثروت افراد در شروع انقلاب و بررسی شجره نامه افراد و اینکه الان این اقوام چکار میکنند است..
ناشناس۴۸۵۹۲۲۱۴:۱۰:۱۰ ۱۳۹۷/۵/۱۹
دوحالت وجود دارد: 1- یا اقای ربیعی برای نجات از رای عدم اعتماد به ایشان تهمت زده انهم از تریبون مجلس، پس مجرم است 2- اقای پزشکیان صداقت ندارند وواقعیت همان حرف اقای ربیعی است پس آقای پزشکیان باید از مجلس تشریف ببرند چون نماینده ای که صادق نباشد بدرد مردم نمیخورد حالت سوم هم وجود دارد؟
ناشناس۴۸۵۹۵۵۱۴:۳۰:۳۶ ۱۳۹۷/۵/۱۹
اولا" که فوق لیسانس شسمس چه ارتباطی با مسئولیت فاینانس دارد؟ ثانیا" چرا زندگی خودت را با پور ابراهیمی مثل خودت عوض کنی بیایین و لطف کنین زندگیهاتون را با دو تا کارمند عوض کنین
سعید۴۸۶۰۰۸۱۴:۵۶:۳۸ ۱۳۹۷/۵/۱۹
من تابحال ایشان را ندیده ام و چند ماهی هم هست که نسبت به جریان سیاسی که ایشان منتسب به آن هستند هم هیچ دلبستگی ندارم اما تصور میکنم ایشان از معدود مدیران سالم در این سیستم غرق در فساد هستند و از ایشان هم تقاضا میکنم از این سیستم فاصله گرفته و به مردم نزدیک شوند.
حسن شمس۴۸۶۰۱۵۱۵:۰۰:۵۰ ۱۳۹۷/۵/۱۹
با سلام بنده مهندس پزشکیان را جزء سالمترین افراد از مسئولین می دانم ولی خواهشا توضیح هم می دادند که فرزندانشان با سهمیه خاص و ژن خوب وارد دانشگاه های معتبر شده اند یا بدون اینگونه سهمیه ها و همچنین چرا تاکنون این موارد پشت پرده را مطرح نکرده و وقتی یکی از رانتها را اعلام می کنند این مسائل را توضیح می دهند و آیا این رانتها یک شبه به وجود آمده؟!!! لذا درد مردم را به سخره نگیرید وحداقل از رانت و پست وقدرت سوء استفاده می کنید نوش جانتان فقط یک درصد هم به درد مردم باشید ممنون
ناشناس۴۸۶۰۳۰۱۵:۱۱:۳۴ ۱۳۹۷/۵/۱۹
ایشون اگر راست میگوید و از رانت برای سرکار گذاشتن فرزندان و نزدیکانشان استفاده نکرده اند و حتی قادر نیستند در جامعه و بخش خصوصی کاری کنند که نزدیکترین کسانشان فعال باشند چگونه میخواهند برنامه ریزی کنند و مملکت را به سمت پیشرفت هدایه کنند
ناشناس۴۸۶۰۴۰۱۵:۱۷:۱۵ ۱۳۹۷/۵/۱۹
فرزندان آقای پور ابراهیمی چه کاره اند ودر چه مقطعی درس می خوانند ؟ خانه ایشان در کدام منطقه قرار دارد ؟ از ایشان بپرسید چنانچه فرزند پر توانی دارند و یک شرکت یا هرجای معتبر به تخصص او احتیاج داشت به فرزندش می گوید چون زیر سوال می روم در خانه بنشین ؟!
عبدالقادر۴۸۶۰۵۵۱۵:۲۲:۴۴ ۱۳۹۷/۵/۱۹
اقای پزشکیان فیش حقوقی دخترشون را در معرض دید عموم قرار دهند. من یکی از دوستانم با مدرک فوق دیپلم در پتروشیمی جم 14 میلیون حقوق میگیره چطور میگه دخترش 4 میلیون میگیره.
ناشناس۴۸۶۰۵۸۱۵:۲۳:۱۸ ۱۳۹۷/۵/۱۹
درسلامت كردار و صدق گفتار دكتر پزشكيان بر خلاف خيلي از سياسيون حال حاضر واقعا شك و ترديدي نيست. ايشون واقعا زندگي سلامتي دارن و هموز معتقد به باورهاي انقلابيشون در زمينه عدالت اجتماعي
ناشناس۴۸۶۰۶۴۱۵:۲۵:۲۶ ۱۳۹۷/۵/۱۹
آقای پورابراهیمی فقط جیغ میزنه.حالاگیرداده به سایروزراء.
ناشناس۴۸۶۰۷۹۱۵:۳۳:۴۴ ۱۳۹۷/۵/۱۹
شما که راست میگین....
ناشناس۴۸۶۱۱۷۱۵:۵۲:۲۶ ۱۳۹۷/۵/۱۹
پور ابراهیمی بگه چطوری بعد از نماینده مجلس شدن یهو عضو هیأت علمی دانشگاه معتبر در تهران شد؟!
ناشناس۴۸۶۱۵۹۱۶:۱۱:۵۳ ۱۳۹۷/۵/۱۹
دخترم با موتور سر کار میره!اگه حقیقت داشته باشه که افتخار نیست.چون من کارگر با ۱ تومان حقوق یه ماشین حریدم دیگه زن و شوهر کارمند نخریدن تعجبه.
سید۴۸۶۲۲۷۱۶:۴۳:۲۷ ۱۳۹۷/۵/۱۹
نیازی هم بکار دارند؟
ناشناس۴۸۶۲۲۸۱۶:۴۳:۵۹ ۱۳۹۷/۵/۱۹
اگر اینجور باشد باید شکر کرد که هنوز در میان مسئولان افرادی وجود دارند که در آنها دیانت و انسانیت و انصاف و شرف نمرده است.
ناشناس۴۸۶۲۴۴۱۶:۵۱:۳۳ ۱۳۹۷/۵/۱۹
یک نفر برای من توضیح بده چطوره فرزندان مسئولین اکثرا در شریف و پلیتکنیک و .... تحصیل کرده اند؟ علاوه بر ژن برتر و نبوغ تسلط خاصی هم روی اعصاب خود دارند چون سر جلسه کنکور هیچکدام استرسی هم نداشته و ماکزیمم نتیجه را گرفته اند
ناشناس۴۸۶۲۴۷۱۶:۵۲:۳۴ ۱۳۹۷/۵/۱۹
اگه پايه حقوق پتروشيمي جم بالاتر از ساير شركت هاست؟چه ارتباطي به دختر آقاي پزشكيان داره، ايشون هم كارمند اونجاست مثل بقيه
دلسوز۴۸۶۲۶۷۱۷:۰۲:۱۳ ۱۳۹۷/۵/۱۹
اگر در کشور ما هر کسی در رشته نخصصی خود کار و فعالیت می کرد ابن همه نابسامانی وجود نداشت.مثلا آقای پزشکیان نماینده مجلس شده ناراحت هستند و گله مند.دیگری با مدرک مهندسی شده معاون وزیر بهداشت که ناتوان است و جامعه پزشکی و مردم با معضلات و کمبود مواجه اند ! واقعا این کشور کی به سامان می رسد؟
ناشناس۴۸۶۲۹۸۱۷:۲۲:۰۶ ۱۳۹۷/۵/۱۹
اسلاحتلب و اخلاق؟
شاهرخ۴۸۶۳۶۱۱۷:۴۸:۳۸ ۱۳۹۷/۵/۱۹
اگه بچه هات بیکارند پس چرا از ربیعی دفاع میکردی ضمنا تنور رو زیادی داغ نکن ماهی 500 تا 600 میلیون برای جراح قلب تا اندازه ای مبالغه است. و اگه حقیقت داشته باشه وای به داد مردم بیچاره.
ناشناس۴۸۶۳۹۵۱۸:۰۷:۳۱ ۱۳۹۷/۵/۱۹
٥٠٠ مليون با دلار ١٠ هزار تومنم ميشه ماهي ٥٠ هزار دلار سالي ششصد هزار دلار. متوسط درامد جراح قلب تو امريكا قبل از ماليات سالي ٣٠٠ هزار دلاره بعد ماليات و كسورات ميشه سالي ١٨٠ هزار دلار يعني ماهي ١٥ هزار دلار. يعني پزشك ايراني با دلار ده هزار تومني هم حساب كني بيش ازسه برابر پزشك امريكا درامد داره. واقعا خسته نباشيد!
ناشناس۴۸۶۵۶۷۱۹:۲۳:۱۰ ۱۳۹۷/۵/۱۹
فرمایشات اقای دکتر در مورد درآمد خودشان در صورت اشتغال به جراحی قلب و درآمد سایر پزشکان کذب محض است ایشان در طب ایران و جراحی قلب جایگاهی ندارد که از بابت چشم پوشی از ان منت بگذارد.بهتر است در انجام هر مصاحبه ای کارشناس اون رشته شرکت داشته باشد تا از گراف گویی اجتناب شود
ناشناس۴۸۶۵۸۵۱۹:۴۴:۰۴ ۱۳۹۷/۵/۱۹
خوب است که‌ایشان‌بانی خیر شود و مستند زندگی اش تهیه شود و بقیه هم مختار و یا حتی مجبور شوند، که وضع زندگی خود را گزارش دهند. متاسفانه مردم به گفتار کسی اعتماد ندارند، و باید در عمل ببینند که وضع زندگی مسئولین چطور است.
دانشجو۴۸۶۶۰۸۲۰:۱۰:۲۴ ۱۳۹۷/۵/۱۹
شنیده ام انسان درستی است
آزاده۴۸۶۶۱۴۲۰:۱۴:۱۹ ۱۳۹۷/۵/۱۹
فساد افسار گسیخته تمام سیستم رو گرفته از اونجاییکه فساد خودش رو محق میدونه
ناشناس۴۸۶۶۳۶۲۰:۴۱:۴۶ ۱۳۹۷/۵/۱۹
پس پزشکها درامد بالایی دارند لذا هی دوستان نیایند و تکذیب کنند
ناشناس۴۸۶۶۸۰۲۱:۳۲:۳۲ ۱۳۹۷/۵/۱۹
داماد و عروسم با موتور سرکار میروند!!!! حتی نگفته با اتوبوس و وسایل عمومی! گفته موتور! میفهمی!؟ موتور :))))
ناشناس۴۸۶۶۹۰۲۱:۴۱:۳۸ ۱۳۹۷/۵/۱۹
گلريزان
ناشناس۴۸۶۷۰۶۲۲:۰۳:۰۶ ۱۳۹۷/۵/۱۹
هركس كه دست مي كذاري فسادي رو ميشه
ناشناس۴۸۶۷۲۲۲۲:۲۱:۵۳ ۱۳۹۷/۵/۱۹
بنده از نزدیک ایشان رو میشناسم وخانم جراحش ویکی از فرزندانش درحادثه تصادف ازدنیا رفته اند.ازمعدود انسانهای پاک وشریف ومتدین و بی خیال دنیا ومادیات وجود نازنین دکتر پزشکیان هستند.درود برشرفت ...وای بردروغگویان طالب پست ومقام
ناشناس۴۸۶۸۴۳۰۰:۱۹:۰۰ ۱۳۹۷/۵/۲۰
شخصا از نزدیک بواسطه دوستی با اقوام دکتر پزشکیان در ارومیه ، تک تک صحبت های ایشون رو تایید میکنم انسان سالمی هستند دور از انصافه تر و خشک با هم بسوزند
ایران دوست۴۸۶۸۶۷۰۱:۰۵:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۲۰
از تعداد زیاد سیاست مداران بعد انقلاب فقط تعداد بسیار اندکی شرافت و کرامت خود را حفظ کردند یکی همین آقای پزشکیان و آقای مطهری و آقای صادقی است بنده پیگیر اخبار روز هستم و می دانم حق با ایشان است کاری به اصلاح طلب و این حرفا هم ندارم وگرنه اسم دو نفر دیگر را هم می آوردم از این مجلس همین سه نفر قابل احترام اند‌.
محمد۴۸۶۹۲۱۰۲:۵۰:۰۸ ۱۳۹۷/۵/۲۰
تا کسی به رانت خواری شان گیر میدهد، سریع پای پزشکی را وسط میکشند! در حالیکه برای پرداخت کارانه در بخش دولتی سقف تعیین شده و دولت توان پرداخت همان را هم ندارد، نایب رییس محترم برای کم اهمیت جلوه دادن رانت دخترش سریع از توهماتش در حوزه پزشکی میگوید.
ناشناس۴۸۷۱۱۲۰۹:۲۶:۲۸ ۱۳۹۷/۵/۲۰
جناب پزشکیان / من دانشجوی دکترای اقتصاد دانشگاه علامه هستم و بیکارم /ولی خوشبختانه پدرم کشاورز است / تقوا تقوا تقوا تقوا تقوا تقوا تقوا ........
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

    2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

    3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

    4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

    5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

    6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

    7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

    8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

    9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

    10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

    11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

    12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

    13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

    14. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

    15. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

    16. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

    17. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

    18. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

    19. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

    20. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

    21. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

    22. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

    23. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

    24. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

    25. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

    آخرین عناوین