در پاسخ به برخی نگرانی‌ها نسبت به آینده انقلاب؛ رهبر معظم انقلاب: هیچ‌کس هیچ غلطی نمی‌تواند بکند؛ این را به همه بگویید

گروه سیاسی الف،   3970517260 ۵۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

رهبر انقلاب در پاسخ به نگرانی و علاقه‌مندان به انقلاب گفتند: نسبت به اوضاع ما اصلا نگران نباشند، هیچکس هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، مطمئن باشند، هیچ تردیدی در این جهت وجود ندارد؛ این را به همه بگویید.

رهبر معظم انقلاب: هیچ‌کس هیچ غلطی نمی‌تواند بکند؛ این را به همه بگویید

به گزارش الف، دی‌ماه ۹۴، رهبر انقلاب در دیدار با مردم قم، بحث مفصلی درباره‌ی دلایل استحکام، تداوم و ماندگاری انقلاب اسلامی، در مقایسه با دو نهضت پیش از انقلاب (یعنی نهضت مشروطه و نهضت ملی شدن صنعت نفت)، و دو انقلاب بزرگ بین‌المللی (یعنی انقلاب فرانسه و انقلاب روسیه)   ارائه داده و می‌فرمایند: «این ماندگاری‌ها تحلیل دارد که چرا ماند؟... کدام عنصر تأثیر گذاشت که آن نهضت‌ها نتواند باقی بماند و نتواند به نتایج نهایی خودش برسد امّا این انقلاب توانست قدرتمندانه بایستد؟ علّت چه بود؟ اینها را بنشینند جوان‌های ما تحلیل کنند.»(۱۳۹۴/۱۰/۱۹) چرا اصلا پاسخ به این پرسش‌ها مهم است؟ برای اینکه «اگر ما بتوانیم تحلیل درستی از این حوادث پیدا کنیم، آن‌وقت دیگر این بذر ترس و رعب و ناامیدی که بعضی در دل مردم می‌پاشند به‌کلّی خواهد پوسید و از بین خواهد رفت؛ [اگر] بتوانیم درست بفهمیم، راه آینده‌ی این کشور کاملاً روشن خواهد شد.»(۱۳۹۴/۱۰/۱۹)

حال سؤال این است که چرا رهبر انقلاب برخلاف برخی از سیاسیون دیگر، اینگونه بااطمینان نسبت به آینده‌ی انقلاب و ماندگاری آن سخن می‌گویند؟ پاسخ آن است که ایشان، شاخص‌ها و عواملی را می‌بینند که مبتنی بر آن می‌توان ثبات و ماندگاری انقلاب را تضمین کرد. برخی از مهم‌ترین این عوامل عبارتند از:

اول، ماهیت خدایی انقلاب: «این انقلاب، انقلابی بود برای خدا. آن روزی که این انقلاب آغاز شد، این نهضت به وجود آمد، مثل نهضت احزاب نبود، مثل حرکت سیاسی حزب‌های دنیا نبود که به قصد کسب قدرت باشد؛ حرکتی بود در عین مظلومیت، برای اجرای احکام الهی، برای ایجاد جامعه‌ی اسلامی، برای استقرار عدالت در جامعه... خداوند هم به کارشان برکت داد. چیزی که دشمن انقلاب آن را نمی‌تواند درک کند، همین نکته است.»(۱۳۸۸/۱۱/۱۹)

دوم، مطابقت با فطرت انسان‌ها: «امروز حرکت انقلاب، هدف‌های انقلاب، همان چیزهائی است که در روز اول ترسیم شد و امام بزرگوار و حکیم ما آنها را ترسیم کرد. این هدف‌ها با فطرت مردم هماهنگ بود، لذا مردم آن را گرفتند؛ والّا دل میلیون‌ها مردم را به یک سمتی متوجه کردن، کار عادی‌ای نیست. وقتی کسی با فطرت سخن می‌گوید، از خدا حرف می‌زند، فطرت‌ها به او متوجه می‌شود.»(۱۳۸۸/۱۱/۲۸)

سوم، مردمی بودن: «آن‌چیزی که به‌وسیله‌ی ابرقدرت‌ها قابل از بین رفتن است، عبارت از حکومتی است که به مردم متکی نیست. آن چیزی که به وسیله‌ی عوامل سازمان جاسوسی آمریکا، در یک کشور قابل برداشتن و گذاشتن است، حکومت یا دولتی است که با مردم رابطه‌ای نداشته باشد و پشتوانه‌ی عظیمِ قوىِ مردمی، پشت سرش نباشد. حکومتی که دشمن خارجی می‌تواند چهار نفر را علیه آن به کودتا وادار و تحریک بکند، حکومتی است که روی تخت حکومت نشسته، اما مردم به او وصل نیستند.»(۱۳۶۸/۱۱/۲۰)

چهارم، همه‌جانبه بودن انقلاب: «انقلاب اسلامی با همه‌ی انقلاب‌های  دیگر متفاوت است؛ نه یک انقلاب صرفاً معنوی و فرهنگی است، نه یک انقلاب صرفاً اقتصادی است، نه یک انقلاب صرفاً سیاسی است؛ یک انقلاب همه‌جانبه است. مثل خودِ اسلام است. همانطوری که اسلام ابعاد معنوی و اخلاقی دارد، ابعاد الهی دارد، در عین حال ناظر به زندگی مردم است؛ بعد اقتصادی، بعد سیاسی، بعد اجتماعی در اسلام وجود دارد؛ انقلاب اسلامی هم دارای ابعاد مختلف بود و راز ماندگاری انقلاب اسلامی و روزبه‌روز زنده‌تر شدن این انقلاب در سطح منطقه و جهان، همین ابعاد گوناگون آن است که با نیازهای بشر متوازن و همراه است.»(۱۳۸۷/۰۳/۱۴)

پنجم، نوسازی ساختار بر مبنای اصول: «نوسازی به معنای تغییر نظامات، تغییر سازوکارها، تغییر سیاست‌ها، عملی است، ممکن است، در مواردی هم لازم است و مانع از تحجر است؛ منتها باید بر طبق اصول باشد... این تغییر باید بر اساس اصول باشد. پس آرمان‌ها که شاکله‌ی کلی نظام از آنها الهام گرفته، قابل تغییر نیست. نظام جمهوری اسلامی یک چنین نظامی است. با این نگاه، نظام فرسوده‌بشو نیست، متحجربشو نیست، از راه‌بازمانده نیست و نخواهد شد.»(۱۳۹۰/۰۷/۲۴)

ششم، محبوبیت در نزد سایر ملت‌ها: «بارها گفتیم، مفاهیم انقلاب و مفاهیم اسلام، مثل عطر گل‌های بهاری است؛ هیچ کسی نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد؛ پخش می‌شود، همه‌جا می‌رود؛ نسیم روح‌افزا و روان‌بخشی است که همه‌جا را به خودی خود می‌گیرد؛ حالا جنجال کنند، دادوبیداد کنند؛ رفته، صادر شده و الان شما در کشورهای گوناگونی ملاحظه کنید؛ این تفکّر در لبنان دارد فعّالیت می‌کند، در عراق دارد فعّالیت می‌کند؛ جوان‌های عراقی حرکت کردند همراه ارتش‌شان شدند توانستند این پیروزی‌ها را به دست بیاورند؛ در سوریه همین‌جور، در غزّه همین‌جور، در فلسطین همین‌جور، در یمن همین‌جور، ان‌شاءالله در قدس شریف و برای نجاتِ الاقصی هم همین‌جور.»(۱۳۹۳/۰۹/۰۶)

هفتم، رویش نسل سوم انقلابی: «جوان‌های عزیزی که امام را ندیدند، دوران دفاع هشت ساله را ندیدند، باکری‌ها را ندیدند، شخصیت‌های فداکار آن روز را که شهید شدند، ندیدند، اما با همان قدرت، با همان استقامت و با همان بصیرتی در صحنه حاضر می‌شوند که آن روز جوان تبریزی در بیست‌ونهم بهمن وارد میدان شد و در طول دوران جنگ تحمیلىِ هشت ساله، در جبهه‌های مختلف از خود دلاوری و فداکاری نشان داد. امروز جوان‌های ما همین‌جورند.»(۱۳۸۸/۱۱/۲۸)

این هفت عامل، عواملی است که مبتنی بر آن می‌توان ثبات و ماندگاری انقلاب را تضمین کرد و مادامی‌که این خصوصیات در یک جامعه و نظام سیاسی وجود داشته باشد، می‌توان بر هر مشکلی فائق آمد. اخیرا نیز جمعی از فعالان فرهنگی خارج از کشور، دیداری با رهبر انقلاب داشتند که در خلال آن یکی از حضار، دغدغه و نگرانی علاقمندان به انقلاب در آن‌سوی مرزها را از آینده بیان کرد. رهبر انقلاب نیز در پاسخ به نگرانی این شخص فرمودند: «نسبت به اوضاع ما اصلا نگران نباشند، هیچ‌کس هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، مطمئن باشند، هیچ تردیدی در این جهت وجود ندارد؛ این را به همه بگویید.»    

منبع: خط حزب الله

 

دیدگاه کاربران

آقابزرگ۴۸۳۱۵۷۲۱:۰۶:۵۷ ۱۳۹۷/۵/۱۷
وقتی حضرت آقا می فرمایند هیچکس (چه در داخل و چه در خارج)هیچ غلطی نمی تواند بکند یعنی دلتون قرص ای مومنین و مومنات
ناشناس۴۸۳۳۸۶۲۳:۴۹:۱۰ ۱۳۹۷/۵/۱۷
ايشان نفرمودند داخل چرا كه ايشان مثل يك پدر همه ي مردم ايران را دوست دارند حتي كساني كه كمي از دولت دلگير هستند
علی۴۸۳۸۵۹۱۰:۲۹:۳۴ ۱۳۹۷/۵/۱۸
حرکت مردم ترکیه در برابر تحریم ترامپ را دیذیم ولی در ایران هجوم آوردیم برای خرید سکه و دلار!؟ پس عمده مشکلات از مدیریت و فرهنگ داخلی است نه خارجی. کاش غیرت ملی بیشتری داشتیم . این یعنی شعار عملی علیه ترامپ و تحرمها
ناشناس۴۸۴۰۱۱۱۲:۰۱:۱۴ ۱۳۹۷/۵/۱۸
این زمانی برای مردم عادی صدق میکنه که آقازاده ها که الان طلبکار مردم و کشورن اول حسابهای ارزیشونو تحویل بانک مرکزی بدن. نه مردم بیچاره در حد هزار دلار
ناشناس۴۸۳۶۲۵۰۶:۲۹:۱۲ ۱۳۹۷/۵/۱۸
با انتقاد از برخی رویکردها،بنده هم معتقدم دشمنان انقلاب و ایران هیچ غلطی نمی توانند بکنند
رسولیان۴۸۳۶۹۰۰۸:۰۴:۰۴ ۱۳۹۷/۵/۱۸
فقط فساد از درون است که مبتواند به انقلاب ضربه بزند رانت و رشوه و عدم سایسته سالاری
ناشناس۴۸۴۲۲۳۱۳:۲۱:۳۳ ۱۳۹۷/۵/۱۸
احسنت، ولی کسی جوابگو نیست
ناشناس۴۸۳۲۲۷۲۲:۱۸:۳۱ ۱۳۹۷/۵/۱۷
قربون آقا برم که با یک صحبت تمامی تلاش های شبانه روزی کفار و معاندین رو با خاک یکسان می کنه و اثراتش رو از بین میبره.
ناشناس۴۸۵۴۰۸۰۳:۳۹:۰۸ ۱۳۹۷/۵/۱۹
من یک دعا میکنم ، تو بگو آمین ---- بر انجمن ضد انقلاب حجتیه لعنت ----
ناشناس۴۸۳۳۰۴۲۳:۰۴:۱۰ ۱۳۹۷/۵/۱۷
جانم فدای رهبر
ناشناس۴۸۳۳۲۴۲۳:۱۳:۴۰ ۱۳۹۷/۵/۱۷
وقتی حضرت آقا میفرمایند هیچ غلطی نمی توانند بکنند واقعا خیالمان راحت میشود
نیما تیرگر۴۸۳۳۳۵۲۳:۱۶:۵۷ ۱۳۹۷/۵/۱۷
خدا عمرتان طولانی کنه حضرت آقا ، امید به خدا و بعد به شما
شهروند۴۸۳۳۷۲۲۳:۴۲:۱۳ ۱۳۹۷/۵/۱۷
تابحال هرچی رهبری گفتن اتفاق افتاده مثل خیانت آمریکادربرجام
ناشناس۴۸۳۴۵۷۰۰:۳۶:۰۴ ۱۳۹۷/۵/۱۸
حیف وصد حیف از تعریف هایی که از احمدی نژاد کردند ولی سوؤ استفاده کرد
ناشناس۴۸۳۷۴۳۰۸:۵۳:۵۲ ۱۳۹۷/۵/۱۸
مقام معظم رهبری پیش گو و یا غیب گو نیستند ایشان براساس اطلاعات موثق مطلبی رو بیان می کنن و مسئولان ذی ربط برای تحققش پیگیری می کنند
مصطفی۴۸۳۳۸۰۲۳:۴۶:۳۸ ۱۳۹۷/۵/۱۷
چاکرتیم مرد خدا
ناشناس۴۸۳۴۱۲۰۰:۰۵:۵۰ ۱۳۹۷/۵/۱۸
ای دنیا غبطه بخورید به ما که همچو رهبر عزیزی داریم.
ناشناس۴۸۳۴۲۴۰۰:۱۰:۰۷ ۱۳۹۷/۵/۱۸
ليبي مذاكره كرد با امريكا انرژي هسته اي را بتن ريخت توش بعد از بين ريزي در انرژي هسته اي آمريكا به ليبي حمله كرد حكومت ليبي ساقط شد إيران برجام را نخوانده امضا كرد انرژي هسته اي بتن ريخت حالاآمريكا بفكر نابودي موشكهاي ايران است ولي هيچ غلطي نميتواند بكند
امر به معروف۴۸۳۴۵۲۰۰:۳۲:۲۳ ۱۳۹۷/۵/۱۸
قال رسول الله صلی الله علیه و سلم الملک لایبقی مع الظلم جوامع امروزی شفافیت را تنها راه نجات حکومت ها از ظلم یا همان فساد دانسته اند
ناشناس۴۸۳۴۷۳۰۰:۴۷:۲۶ ۱۳۹۷/۵/۱۸
خدایا تعداد مردان دیار، مانند حضرت آقا را زیاد و نامردان را نابود بفرما.
ناشناس۴۸۳۹۵۶۱۱:۳۲:۲۳ ۱۳۹۷/۵/۱۸
داداش منفی نده طبق فرموده کامنت گذار نامرد حساب میشی ها گفته باشم
ناشناس۴۸۳۴۸۱۰۰:۵۱:۲۰ ۱۳۹۷/۵/۱۸
از همین پیش گویی ها میتوان فهمید که ایشان مستظهر به عوالم غیبیه هستند.
کامران۴۸۳۴۸۲۰۰:۵۱:۴۷ ۱۳۹۷/۵/۱۸
از اون موقعی که منافقین و اسراییلی ها و عربستانی ها واسه کامنت گذاشتن اومدن تو سایتهای ایرانی امار بازدید سایتهای ایرانی رو هم بالا بردن درسته به هدفشون نمیرسن ولی لا اقل یه فایده ای برای رنکینگ سایتها داشتن
ناشناس۴۸۴۰۶۰۱۲:۲۷:۲۱ ۱۳۹۷/۵/۱۸
تنهاى متوجه شدى كه من مزدورم يا يكى بتو گفت واقعا خيلى با هوشى
ناشناس۴۸۳۴۸۵۰۰:۵۳:۳۵ ۱۳۹۷/۵/۱۸
غلط کردن غلطی بکنن :)
ناشناس۴۸۳۵۲۲۰۱:۳۸:۵۱ ۱۳۹۷/۵/۱۸
فساد گسترده مسئولین و از بین رفتن وجدان جامعه و تفرقه چیزی نیست که کسی بتواند منکر شود. همینها مثل موریانه کار خودش رو خواهد کرد متاسفانه.
نجیب۴۸۳۹۰۴۱۰:۵۴:۴۸ ۱۳۹۷/۵/۱۸
همه میدانستند که روحانی کیست.
ناشناس۴۸۴۱۶۹۱۳:۰۸:۱۵ ۱۳۹۷/۵/۱۸
بد و بدتر دیگه جزو فرهنگ شده شما چرا خبر نداری
ناشناس۴۸۳۵۸۹۰۵:۰۴:۵۶ ۱۳۹۷/۵/۱۸
بزرگترین دشمن این ملت در داخل است که با ندانم کاریهایش مملکت را به ورطه نابودی برده است
ناشناس۴۸۴۱۸۱۱۳:۱۰:۲۰ ۱۳۹۷/۵/۱۸
وحشت ناک زدی به خال
رزمنده دفاع مقدس۴۸۵۳۹۷۰۳:۱۹:۰۹ ۱۳۹۷/۵/۱۹
دشمنی آمریکا ، اسرائیل و انگلیس مکار را نمیشود انکار کرد اما خداوکیلی دشمن اصلی ما در داخل است .
ناشناس۴۸۳۶۳۵۰۶:۴۴:۳۸ ۱۳۹۷/۵/۱۸
تا رهبری حضرت آقا رو داریم هیچ غمی به دل نداریم.معاندان نقشه های شوم خود را به گور خواهند برد.ما تا آخر محافظ این انقلاب خواهیم بود.رهبر عزیزم خداوند دل را بسیار بزرگ آفریده که اینطور تمام مصائب رو مدیریت و رهبری می کنید فدای شما.
ناشناس۴۸۳۷۲۹۰۸:۴۴:۰۶ ۱۳۹۷/۵/۱۸
یعنی آمریکا هیچ غلطی تا حالا نتونسته بکنه و مشکلات ما از کسانی است که در مسئولیتهای مختلف مردم رو تحت فشار قرار میدن
ناشناس۴۸۳۷۵۷۰۹:۱۰:۳۳ ۱۳۹۷/۵/۱۸
این طرز خرج کردن از رهبری برای توجیه وضع بد فعلی غلط است ، در واقع کسانی که نمی خواهند پاسخگوی وضع اقتصادی و فساد باشند ، اصل انقلاب و ولایت را پیش می کشند تا جلوی اعتراض را بگیرند ، مردم از فساد و گرانی و بیکاری ناراضی هستند و اینها ربطی به ماهیت نظام ندارد ، هرکس با هر شیوه ای بر سر کار باشد باید اولویت اول خود را رفاه حال هشتاد میلیون ایرانی قرار دهد ، امروز به دلیل ضعف اقتصادی و فساد گسترده ، مردم در وضعیت بدی به سر می برند و عد ه ای نیز با رانت مالی و اطلاعاتی در حال چپاول بیت المال هستند ، موضوع اصلی مردم این است وگرنه امریکا و برجام و دیگر مسائل سیاسی اهمیتی برای مردم نگران از آینده ندارد
ناشناس۴۸۳۹۱۵۱۱:۰۴:۰۹ ۱۳۹۷/۵/۱۸
من نه از آمریکا و نه از صهیون ها بلکه از اسلاحتلبا می ترسم
ناشناس۴۸۳۹۵۴۱۱:۳۱:۴۲ ۱۳۹۷/۵/۱۸
سوادتو شکر
ناشناس۴۸۳۹۶۶۱۱:۳۴:۴۶ ۱۳۹۷/۵/۱۸
اصلاح طلب
ناشناس۴۸۳۹۸۳۱۱:۴۶:۰۸ ۱۳۹۷/۵/۱۸
خيلى با مزه هستيد واقعا نظرات شما هميشه به تعمق و گسترش بحث كمك ميكند
ناشناس۴۸۳۹۸۴۱۱:۴۶:۴۸ ۱۳۹۷/۵/۱۸
یه جمله و چند غلط املایی مجبور نیستی نطر بدی
ناشناس۴۸۴۷۰۹۱۷:۴۶:۵۷ ۱۳۹۷/۵/۱۸
شوخی کرده ساده نباشید
ناشناس۴۸۳۹۲۶۱۱:۱۱:۵۳ ۱۳۹۷/۵/۱۸
مرگ بر معاندین و مخالفین انقلاب
ناشناس۴۸۴۰۲۷۱۲:۰۹:۰۸ ۱۳۹۷/۵/۱۸
مرگ بر منافقين و رياكاران ودشمنان ملت و سرزمين ايران
علی گرگانی۴۸۳۹۸۶۱۱:۴۸:۲۷ ۱۳۹۷/۵/۱۸
نمیدانم تا چه اندازه این خبرتان درسته ؟! ولی همه ما وهمه دلسوزان رهبری ونظام نگران این وضعیت ناهنحار ونابسامان کشوریم هرلحظه احساس میکنیم خطری کشور را تهدیدبکنه هرچی فکرمیکنم این حرف از طرف رهبری باشه توی مغزم فرونمیره
ناشناس۴۹۰۰۰۹۲۰:۳۹:۵۸ ۱۳۹۷/۵/۲۱
شما اگر می خواستی فکر کنی به روحانی رای نمدادی
ناشناس۴۸۴۱۳۴۱۳:۰۱:۳۴ ۱۳۹۷/۵/۱۸
نصف تجارت الکترونیک ایران بخاطر تحریم ها فلج شده . شما امکان کار بین المللی ندارید چون ویزا کارت و مستر کارت و پی پال و خیلی سایت های فری لنسر و ... کاربران ایران تحریم کردن . هیچ کس هم به فکر حل مشکلات نیست
ناشناس۴۸۴۳۳۲۱۳:۵۲:۱۵ ۱۳۹۷/۵/۱۸
الان همه چی خوابیده ، کسی خرید و فروش نمیکنه . قدرت خرید مردم بشدت کم شده و توان ندارند . تولید کننده توان خرید مواد اولیه نداره و هنوز تولیدات قبلی رو نتونسته بفروشه .
ناشناس۴۸۴۴۵۱۱۴:۴۵:۲۶ ۱۳۹۷/۵/۱۸
حتی عراق هم بما خیانت کرده ؟ توصیه میشود نظام بملت برگردد قبل از اینکه جام زهر را بنوشیم !! یک چوب میشکند ولی اگر همه با هم باشیم نمیشکند
ناشناس۴۸۴۶۶۶۱۷:۱۶:۲۲ ۱۳۹۷/۵/۱۸
نیاز نیست دشمن به خودش زحمت دهد فساد و رانت دارد کشور نابود میکند
شاپور۴۸۵۲۴۴۰۰:۱۵:۱۳ ۱۳۹۷/۵/۱۹
بیانات حضرت آقا چون گذشته تحقق خواهد یافت ، اندکی صبر سحر نزدیک است
ناشناس۴۸۶۴۹۶۱۸:۳۴:۳۱ ۱۳۹۷/۵/۱۹
واقعا حضرت آقا درست گفته اند هیچ کشور خارجی نمیتواند غلطی بکند ولی متاسفانه در ایران کرم درخت است که به جان درخت افتاده ودارد این درخت تنومند را از پای در می آورد خون آشامان به جان ملت افتاده اند باید سرا قوا خیلی سریع وجدی با مفسدان برخورد کنند چرا در محل جرم دادگاه تشکیل نمیشود
رضا۴۸۶۵۱۹۱۸:۴۱:۵۵ ۱۳۹۷/۵/۱۹
سلام به ملت قدرتمند ایرانم برادران وخواهران گرامی اگر ما دست در دست هم دهیم هیچ قدرتی نمیتواند پشت ما ملت قران را به زمین بزند ایمانمان قدرت مان است دینمان قدرتمان است بهترین قدرمان ایمانمان است خداوند پشت وپناه ما باشد ( پیش بسوی پیروزی بزرگ انشا الله)))
ناشناس۴۸۷۰۳۷۰۸:۳۱:۳۲ ۱۳۹۷/۵/۲۰
تک تک افراد و مسولین در قبال مردم مسول هستن و باید پاسخگو باشن
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

  3. دفاع از جمهوریت یا دفاع از الیگارشی؟

  4. مقاومت بی‌مبنای طلافروشان در مقابل شفافیت/ دولت عدول نکند، مردم هم حمایت می‌کنند

  5. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  6. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

  7. فردا دیر است...

  8. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

  9. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  10. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  11. واکنش وزیر کشور به برخورد خشن برخی ماموران / نظر واعظی درباره نقاط ضعف و قوت دولت رئیسی

  12. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  13. در آستانۀ سکولارشدنِ زیارت؟

  14. مأمور خاطی بازداشت شد

  15. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

  16. حاج‌علی‌اکبری: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم

  17. آیا واقعاً آزادسازی قیمت‌ها تنها راه است؟

  18. چراغ سبز دولت به ارز آزاد؟!

  19. صادق زیباکلام روانه زندان شد

  20. بزرگ‌نمایی مشکلات به ضرر کشور است

  21. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

  22. اعتراض بانوان به پوشش‌های نامناسب

  23. شنبه‌ای که تکلیف تعطیلی شنبه‌ها را روشن کند هنوز نرسیده است!

  24. صوت افشا شده مدیرعامل ایران خودرو: اگر پارس تا امروز آدم کشته بگذارید ۶ ماه دیگه هم بکشد!

  25. سفیدشویی جنایت!

آخرین عناوین