ظریف :با این آدم میشه مذاکره کرد؟

گروه سیاسی الف،   3970515202 ۱۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

امیر۴۷۹۸۳۱۰۲:۱۴:۰۱ ۱۳۹۷/۵/۱۶
اگه اگر اقای ظریف قادر به مذاکره نیست استعفا بده یکی بیاد که بتونه.
محمد قاسمی۴۸۰۳۴۹۱۱:۴۱:۴۹ ۱۳۹۷/۵/۱۶
بحث ظریف نیست وقتی ما بخوایم دوباره مذاکره کنیم به خروج امریکا از برجام مشروعیت دادیم و این یعنی ایران یک کشور همیشه امتیاز بده هست این دور تسلسل و پایان ناپذیری میشه که شاید دوباره قطحی جنگ جهانی رو باز هم ببینیم
ناشناس۴۷۹۹۵۵۰۷:۵۹:۲۹ ۱۳۹۷/۵/۱۶
خدا را شکر بعد چند سال دارای تجربه شده است قهرمان
احمد۴۷۹۹۶۲۰۸:۰۳:۲۶ ۱۳۹۷/۵/۱۶
لطفاسفسطه نکنید
تبریزی۴۸۰۰۰۵۰۸:۴۲:۵۲ ۱۳۹۷/۵/۱۶
نسل جدید این حرفا رو نمی فهمه. نسل جدید بیداره و می دونه بدبختی برای مردم و زندگی اشرافی برای مسئولین یعنی چی. از نسل جدید بترسین و سریع برین با آمریکا مذاکره کنین. مجبور نیستین همه خواسته هاش رو قبول کنین. همون هاش رو قبول کنین که خواسته اکثر مردم ایران هم هست.
ناشناس۴۸۰۱۴۵۰۹:۵۶:۲۱ ۱۳۹۷/۵/۱۶
اونوقت نسل جدید نمی فهمه که راه حل این موضوعات مطرح شده توسط شما برچیدن زندگی اشرافی مسئولینه؟!!!
ناشناس۴۸۰۸۷۵۱۵:۵۸:۰۹ ۱۳۹۷/۵/۱۶
نسل جدید که هیچی بعضیا به همین راحتی تموم بدعهدی های آمریکا در برجام رو نادیده گرفته اند و میگن باید با آمریکا مذاکره کرد.پس فکر کردید این چند سال گل لگد میکردیم؟
ناشناس۴۸۰۰۶۷۰۹:۱۷:۰۲ ۱۳۹۷/۵/۱۶
وقتی مذاکره ای کردید که هیچ عقوبتی برای خارج شونده ندارد همین میشود
ناشناس۴۸۰۱۵۳۱۰:۰۱:۲۵ ۱۳۹۷/۵/۱۶
ميشه مذاكره كرد خوب هم ميشه مخصوصا اگر اقاي روحاني مذاكره كننده باشه ديشب وقتي سخنراني ايشون را گوش دادم فكر كردم تو سوئيس زندگي ميكنيم ونميدونيم كسي كه اين كشور را با اون بحرانها براي ما كه توش زندگي ميكنيم بهشت نشون بده از عهده صد تا ترامپ راحت بر مياد شايد تو اين مذاكرات امتيازات بيشتري هم براي شما بگيره به شرطي مذاكره كننده خود اقاي روحاني باشد
ناشناس۴۸۰۴۶۷۱۲:۲۵:۳۵ ۱۳۹۷/۵/۱۶
آقای ظریف هنوز بعد از این همه که با این غربیها زندگی کرده ای و سر و کله میزنی نفهمیدی که این خاصیت نظام آنها است نه آقای ترامپ و یا اوباما و دیگران. اشخاص در این نظامها دایره نفوذ کمی دارند. به غرب در کل نمی توانی اعتماد کنی و این ربطی به نام رییس جمهور و وزیر خارجه آنها ندارد. بفهم این را !!!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین