روحانی در نامه به لاریجانی عنوان کرد: سوال تعدادی از نمایندگان، در چارچوب قانون اساسی و زمان و شرایط مناسب مطرح نشده است/ فرصت خوبی است تا برخی از حقایق را برای مردم بازگو نمایم

گروه سیاسی الف،   3970514143 ۱۶۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۹۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس جمهور در نامه ای به دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه "سوال تعدادی از نمایندگان، در چارچوب قانون اساسی و زمان و شرایط مناسب مطرح نشده است"، تاکید کرد: اما برای جلوگیری از هر نوع اختلاف بین قوا و احترام به مجلس شورای اسلامی، در فرصت مقرر به مجلس خواهم آمد.

روحانی در نامه به لاریجانی عنوان کرد: سوال تعدادی از نمایندگان، در چارچوب قانون اساسی و زمان و شرایط مناسب مطرح نشده است/ فرصت خوبی است تا برخی از حقایق را برای مردم بازگو نمایم

به گزارش الف، متن کامل نامه حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به دکتر علی لاریجانی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 جناب آقای دکتر لاریجانی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

 سلام علیکم

احتراماً؛ درست در سالروز تحلیف رئیس جمهوری دوره دوازدهم، سؤال تعدادی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی واصل گردید. بی تردید سؤال از رئیس جمهور کشور با مراعات حداقل دو نکته می تواند مبارک باشد؛ اولاً در چارچوب قانون اساسی باشد، ثانیاً در زمان و شرایط مناسب کشور اقدام شده باشد، که متاسفانه هیچکدام از این دو حاصل نشده است. اما برای جلوگیری از هر نوع اختلاف بین قوا و احترام به مجلس شورای اسلامی انشاء الله در فرصت مقرر به مجلس خواهم آمد و به سوالات پاسخ خواهم داد. البته این امر می تواند فرصت خوبی باشد تا برخی از حقایق را برای مردم عزیز کشورم بازگو نمایم که آنها صاحب واقعی کشورند و مشروعیت من و شما نیز از آراء آنها است.

حسن روحانی         

رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۷۶۵۰۰۱۵:۴۱:۴۵ ۱۳۹۷/۵/۱۴
بگم بگم ها شروع شد!
mostafa.kamali95@yahoo.com۴۷۶۶۲۹۱۶:۱۷:۲۵ ۱۳۹۷/۵/۱۴
چرا باید مدیران بانو زیان ده شما معادل 6 ماه حقوق در هرسال پاداش و یک پاداش ویژه هم از مجمع عنومی بانک و وام های بالای 400 میلیون تومان با سود 2 دزصد در کنار حقوق های کلان و انواع متاسبتی ها در حالی که جوانان کشور بیکار و تولید واشتغال به فنا می باشد
ناشناس۴۷۶۸۹۹۱۸:۰۱:۳۲ ۱۳۹۷/۵/۱۴
با توجه به شواهد کنونی کاملا مشخص است که دولت توانایی اداره کشور را ندارد و نیروهای انقلابی و ولایتمدار می‌توانند کمک شایسته‌ای به دولت برای رفع نگرانی‌های مردم بکنند.
کمبود داروی خاص۴۷۷۰۰۴۱۸:۴۱:۰۳ ۱۳۹۷/۵/۱۴
آقای روحانی یعنی الان شما در چارچوب قانون اساسی این بلاها را بر سرملت آوردید؟ متاسفم
ناشناس۴۷۶۹۰۱۱۸:۰۱:۵۷ ۱۳۹۷/۵/۱۴
آقای روحانی باید به صراحت به مردم بگوید که چه کسانی در دولت نمی‌خواهند کشور به نقشه عملیاتی اقتصاد مقاومتی وارد شود و دروازه‌های واردات بی‌رویه و کالای قاچاق بسته شود؟ مردم سوالات متعددی از رئيس‌جمهور دارند و مجلس موظف است این مطالبات مردمی را پیگیری کند.
ناشناس۴۷۶۹۰۳۱۸:۰۲:۵۰ ۱۳۹۷/۵/۱۴
آقای وزیری که دم از مقاومت مردم دهه شصت می‌زند حتما می‌داند وضع وزرای آن دهه چگونه بود، آنها مثل وزرای امروز اشرافی و صدها میلیاردی نبودند و حب دنیا هنوز در وجودشان جاگیر نشده بود و سطح زندگی آنها همانند عموم مردم بود نه مثل امروز که فاصله‌ها سر به فلک کشیده وزیر با حقوق نجومی و مردم و جوان‌های جویای کار وامانده در ضروریات زندگی.
ناشناس۴۷۷۰۰۵۱۸:۴۲:۲۲ ۱۳۹۷/۵/۱۴
اشرافی اشرافی گفتن برای کوبیدن رغیب سیاسی قدیمی شده
ناشناس۴۷۷۴۲۵۲۲:۲۴:۵۱ ۱۳۹۷/۵/۱۴
رقیب
ناشناس۴۷۷۵۲۵۲۳:۱۸:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۱۴
آقای روحانی مکدر شدید؟
ناشناس۴۷۶۹۰۶۱۸:۰۳:۳۲ ۱۳۹۷/۵/۱۴
سؤالی که ذهن من و شاید بسیاری دیگر را به خود مشغول کرده این است که چرا روزنامه‌های زنجیره‌ای و اصلاح‌طلبان هیچ‌گاه درخواست برخورد با اختلاس‌گران و قاچاقچیان و مفسدین اقتصادی را نمی‌کنند ؟
ناشناس۴۷۶۹۰۷۱۸:۰۳:۵۵ ۱۳۹۷/۵/۱۴
آقای روحانی و مدعیان اصلاحات می‌گفتند هنر مذاکره با غرب را طیف مقابل بلد نیست و حالا هر ضربه‌ای که به ملت ایران وارد می‌شود ازسوی همان غرب است که دولت و حامیانش نسخه مذاکره با آن را برای ملت ایران پیچیده بودند!
ناشناس۴۷۷۰۷۹۱۹:۲۵:۰۳ ۱۳۹۷/۵/۱۴
درست گفته اند. اما طیف شما بخوبی یاد گرفته است چگونه در مقابل دولت منتخب مردم سنگ اندازی کند
ناشناس۴۷۶۹۰۸۱۸:۰۴:۱۶ ۱۳۹۷/۵/۱۴
وزیر راه و مسکن در مصاحبه اخیر خود صحبت از در دستور کار داشتن 208 طرح کرده است. به ایشان بفرمایید شما طرح مسکن مهر را که 90 درصد آن را دولت دهم عملی کرده بود توانایی تکمیلش را نداشتید. چه‌طور فکر کردید که مردم ادعای جدیدتان را بپذیرند؟
ناشناس۴۷۶۹۱۰۱۸:۰۵:۰۰ ۱۳۹۷/۵/۱۴
با این وضع اسف‌باری که بر سر کشور آورده‌اند ایمان پیدا کرده‌ام که ترس ما از آمریکا نیست ترس ما از آقازاده‌ها است. البته حیف از کلمه آقازاده که درباره منسوبان زالوصفت برخی از مسئولان به کار برده می‌شود.
ناشناس۴۷۶۹۱۲۱۸:۰۵:۳۸ ۱۳۹۷/۵/۱۴
دادن لوح تقدیربه رئیس کل بانک مرکزی به نظرم بالاترین توهین به کارمندان و کسانی است که خود را وقف خدمت‌رسانی به ملت شریف نموده‌اند، بود. مگر ایشان یکی از مقصران در وضع دلار و سکه و اقتصاد کشور نیست؟ گویا شاهد فرار به جلو مسببان این اوضاع و احوال کشوریم.
ناشناس۴۷۶۹۱۵۱۸:۰۶:۰۲ ۱۳۹۷/۵/۱۴
با توجه به نقش بانک مرکزی در نابسامانی‌های ارزی و سکه لازم است دستگاه قضایی به سادگی از کنار سیف و معاونانش که بعضا برادرزاده یا وابستگان مسئولان وزارت امور خارجه‌اند و هیچ‌ تجربه‌ای هم ندارند نگذرد.
ناشناس۴۷۶۹۱۶۱۸:۰۶:۲۶ ۱۳۹۷/۵/۱۴
چرا برجام پوچ و خسارت محض که سند تحقیر و ذلت به شمار می‌‌رود برای این دولت تا این حد قداست دارد که حاضر نیستند از جسد مرده آن دست بردارند. امتیازهایی که در برجام به دشمنان داده شده (مثل بازرسی‌های سرزده از هر نقطه کشور) نابودکننده است.
ناشناس۴۷۷۶۱۵۰۰:۰۴:۳۷ ۱۳۹۷/۵/۱۵
دلواپسان و کاسبان تحریم نگذاشتند برجام به نتیجه کامل برسد که خدا از سر تقصیرشان نگذرد0
ناشناس۴۷۶۹۱۹۱۸:۰۷:۴۲ ۱۳۹۷/۵/۱۴
بعد از شوک ارزی که توسط مفسدان اقتصادی داخلی همسو با آمریکا صورت گرفت ترامپ گفت حاضر است با مقامات ایران گفت‌وگو کند بلافاصله، غرب‌زدگان پادوی مفسدان اقتصادی بار دیگر سعی کردند توهماتشان را به مردم غالب کنند و پیشنهاد ترامپ برای مذاکره را در بوق کردند. خفتی که این قماش به مردم می‌خواهند تحمیل کنند اهانتی نابخشودنی به ملت شریف ایران است.
ناشناس۴۷۶۹۲۲۱۸:۰۸:۰۱ ۱۳۹۷/۵/۱۴
برنامه‌های دولت برای کنترل بازار به کندی انجام می‌شود، چطور است دولت نمی‌تواند درک کند که اقتصاد کشور در اتاق مراقبت‌های ویژه است و تعلل در رسیدگی به حال بد اقتصاد کشور فرصت از دست رفته‌ای است که دیگر باز نخواهد گشت.
ناشناس۴۷۶۹۲۴۱۸:۰۸:۲۶ ۱۳۹۷/۵/۱۴
تخم‌مرغ شانه‌ای 19 هزار تومان شد و دیگر اقلام مصرفی خانوارها هم که رشدی 100 درصدی داشته است! بعد از روی کار آمدن دولت آقای روحانی شرایط اقتصادی به گونه‌ای شده که انسان تصور می‌کند دولتی برای نظارت در بازار وجود ندارد.
کمالی۴۷۶۶۳۶۱۶:۱۸:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۱۴
چرا باید مدیر عامل نجومی بانکی پس از رسوایی نحومی بگیران از ان بانک رفته و پس از مدتی بشود ریس هیت مدیره بانکی دیگر
جلالی قمی۴۷۶۶۴۶۱۶:۲۱:۳۴ ۱۳۹۷/۵/۱۴
به کفته یکی از اعضای اصل 44 تعدادی از بانوها از تلاطم اقتصادی سو استفاده کرده و با منابع در اختیار مقادیر زیادی سکه و ارز خریده و به تلاطم دامن بیشتری زده اند لطفا پیگیری و مدیران عامل و اعضای هیت مدیره این بانک ها را برکنار و به دادگاه معرفی فرمایید
چگونیان۴۷۶۶۹۲۱۶:۳۶:۳۴ ۱۳۹۷/۵/۱۴
تا حالا چندین بار طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی کلید خورده ولی عده ای نمی گذارند اینکار عملیاتی شود چرا چرا چرا چرا چرا...........
ناشناس۴۷۶۶۹۳۱۶:۳۶:۳۹ ۱۳۹۷/۵/۱۴
یکی نیست بپرسه تا الان چرا چیزی نگفتی؟!!!!
ناشناس۴۷۶۹۶۰۱۸:۲۲:۲۴ ۱۳۹۷/۵/۱۴
الان میخواد در مورد تورم نقطه به نقطه نکات بسیار مهمی رو عنوان کنه و نمایندگان و ملت رو به فیض برسونه...
محمد قاسمی۴۷۶۶۹۶۱۶:۳۷:۴۷ ۱۳۹۷/۵/۱۴
فشاری 300 تنی به ملت وارد شده با فشار یه سوال چقدر سختشون شده بعد اینا میخوان تو تحریم از ما دفاع کنن؟؟؟ یادت بیار زمان سوال از احمدی نژاد چه بشکنی می زدید
ناشناس۴۷۶۷۳۱۱۶:۵۰:۱۸ ۱۳۹۷/۵/۱۴
چرا هرکس رييس جمهور مي شود در توجيه ناتوانيش مدام مي گويد " عده اي هستند که نمي گذارند " عده اي هستند که نمي گذارند. اين جمله از زمان اقاي خاتمي مطرح شد و مکررا" توسط ايشان و دکتر احمدي نژاد عنوان مي شد و بهانه اقاي روحاني نيز همين است. سؤال اساسي از اين اقايان اين است که اگر عده اي هستند که نمي گذارند پس چرا در مقام تشريفاتي رياست جمهوري باقي مانديد و استعفاي خود را تقديم ملت ايران نکرديد. ايا وقتي عده اي هستند که نمي گذارند باقي ماندن در مقامي که ظاهريست و در عمل هيچ اختياراتي ندارد نوعي ذلت و خواري براي رييس جمهور نيست. و ايا باقي ماندن در پست رياست جمهوري با اين شرايط خيانت به راي مردم و همسويي با همان عده اي نيست که نمي گذارند. وقتي مي گوييد عده اي هستند که نمي گذارند معني ان اين است که دولت پنهان ضد مردمي وجود دارد و قواي سه گانه قدرت ظاهري دارند و در پشت پرده افراد قدرتمندي تصميمات را مي گيرند که تفکرات ضد بشري و غير انساني دارند. وقتي مي گوييد عده اي هستند که نمي گذارند يعني انتظار مردم براي مبارزه با فساد و بهبود اوضاع اقتصادي بيهوده است. وقتي مي گوييد عده اي هستند که نمي گذارند وشما هم بدون کوچکترين احساسي نسبت به سرنوشت ملت در پست بدون قدرت رياست جمهوري باقي مانده ايد و کنار نمي رويد يعني اينکه شما مانع از رونمايي و شناسايي اين دولت پنهان توسط مردم مي شويد و نقش سپر بلا را براي انها ايفا مي کنيد. وقتي مي گوييد عده اي هستند که نمي گذارند يعني ................. پس يا بدون هيچ واهمه و ترسي انها را معرفي کنيد و يا استعفا دهيد تا دولت پنهان رخ بگشايد و مستقيما" براي حل مشکلات وارد عمل شود و ديگر بهانه اي نداشته باشند که بگويند عده اي هستند که نمي گذارند.
ناشناس۴۷۶۷۵۹۱۷:۰۲:۳۲ ۱۳۹۷/۵/۱۴
خود دولت باعث و بانی بالا رفتن قیمت دلار است . در امد دولت 3 برابر شده . دلار حاصل از فروش نفت در اختیار دولت است . بانک مرکزی در کنترل دولت است . دولت می خواست در سال گذشته قیمت بنزین را بالا ببرد ولی وقتی با نارضایتی مردم مواجه شد به جای ان قیمت دلار را بالابرد تا جبران کند . قیمت دلار را در عرض چند هفته از 3700 به 12000 هزار تومان رساند در عرض 5 سال 1000 هزار میلیارد نقدینگی ایجاد کردید خوب معلوم است هر چه نقدینگی بیشتر شود تورم هم بالا می رود . حتما این حجم عظیم نقدینگی هم تقصیر دیگران است؟
ناشناس۴۷۷۰۹۰۱۹:۲۸:۲۷ ۱۳۹۷/۵/۱۴
یارانه و پرداخت خسارت موسسات مالی اعتباری غیر مجاز از بیت المال یکی از عوامل افزایش نقدینگی است
ناشناس۴۷۷۲۷۷۲۰:۵۵:۵۱ ۱۳۹۷/۵/۱۴
والبته سود موهوم بانکی هم که اصلا مهم نیست. فقط یارانه
ناشناس۴۷۶۷۶۸۱۷:۰۶:۰۵ ۱۳۹۷/۵/۱۴
الان می اید و سخنرانی می کند و علت بالارفتن قیمت ها را یا گردن فلان امام نماز جمعه می اندازه یا گردن نیروهای نظامی ! در صورتی که 80 درصد اقتصاد در دست دولت است . پول نفت و دلار و سکه و مالیات در خزانه دولتی است . بانک ها تحت کنترل دولت است . تولید و کنترل نقدینگی دست دولت است .
علی طباطبایی۴۷۷۴۸۲۲۲:۵۸:۵۹ ۱۳۹۷/۵/۱۴
با پوزش، کدام درآمد نفتی ؟ درآمد نفتی که به کشور نمی آید که اگر دسترسی به آن بود؛ وضعیت دلار اینگونه نبود . داستان 400 یا 300 میلیون یورو در کشور آلمان نمونه عدم دسترسی به پول نفت ایران است .
ناشناس۴۷۷۷۸۳۰۴:۱۸:۴۴ ۱۳۹۷/۵/۱۵
پس برجام به چه دردی میخورد که حالا برای زنده نگه داشتنش حاضرن همه ی ما رو فدا کنن؟ وقتی نمیتونن پول نفت و وارد کنن
ناشناس۴۷۶۷۶۹۱۷:۰۶:۲۸ ۱۳۹۷/۵/۱۴
خود دولت باعث و بانی بالا رفتن قیمت دلار است . در امد دولت 3 برابر شده . دلار حاصل از فروش نفت در اختیار دولت است . بانک مرکزی در کنترل دولت است . دولت می خواست در سال گذشته قیمت بنزین را بالا ببرد ولی وقتی با نارضایتی مردم مواجه شد به جای ان قیمت دلار را بالابرد تا جبران کند . قیمت دلار را در عرض چند هفته از 3700 به 12000 هزار تومان رساند در عرض 5 سال 1000 هزار میلیارد نقدینگی ایجاد کردید خوب معلوم است هر چه نقدینگی بیشتر شود تورم هم بالا می رود . حتما این حجم عظیم نقدینگی هم تقصیر دیگران است؟
ناشناس۴۷۶۸۸۲۱۷:۵۲:۰۱ ۱۳۹۷/۵/۱۴
هر وقت دولت روحانی سامانه میزان حقوق و مزایای مدیران و وزیران و... را در اختیار مردم گذاشت بنده قبول می کنم که این اقا دنبال شفافیت و حقیقت است
ناشناس۴۷۶۹۷۹۱۸:۳۳:۲۴ ۱۳۹۷/۵/۱۴
موقعی که محمود رئیس بود علت گرانی دلار جمشید بسم الله بود و موقعی که روحانی رئیس است علت گرانی دلواپسان هستند ! هر رئیس جمهوری برای فرار از بار مسئولیت و ضعف مدیریت یک بهانه ای داره . حالا یک چنین اتفاقی توی زاپن و اروپا می افتاد کل مسئولین عذرخواهی می کردند و دست جمعی استعفا می دادند ولی در ایران طلبکار هم هستند ! مگر از سیف همین چند وقت پیش تقدیر نشد ؟
دانشجوی اقتصاد۴۷۷۰۰۱۱۸:۳۹:۴۵ ۱۳۹۷/۵/۱۴
اقای روحانی چه ارتباطی بین نقدینگی 1000 هزار میلیاردی که دولت شما باعث و بانی ان هستید و 3 برابر شدن قیمت دلار وجود دارد . بیایید حقیقت را به مردم بگویید و بگویید دولت جناب عالی و بانک مرکزی باعث این تورم شدید . نمی گذارند و سنگ می اندازند جواب مردم نیست . بیایید و به مردم صادقانه بگویید ما نقدینگی را طی این چند سال ریاست جناب عالی چند برابر کردیم حالا قیمت دلار هم باید چند برابر شود
ناشناس۴۷۷۰۱۱۱۸:۴۷:۱۴ ۱۳۹۷/۵/۱۴
اقای روحانی چرا پدر داماد شما می تواند چند میلیون دلار ارز دولتی بگیرد و موز وارد کند ولی مردم عادی نمی توانند ؟ حقیقت را در این باره به مردم بگویید
ناشناس۴۷۷۰۱۴۱۸:۴۹:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۱۴
به گفته اقای زیباکلام دولت روحانی یک دولت ورشکسته است و ادم ورشکسته برای پنهان کردن ورشکستگیش مجبور است حاشیه درست کند و نگاه ها را منحرف کند کاری که سیاستمداران در ان خبره هستند
ناشناس۴۷۷۰۶۴۱۹:۱۲:۰۹ ۱۳۹۷/۵/۱۴
یک پیشنهاد به ریاست جمهور محترم اگر میخواهد محبوب دل ملت گردد باید به دستگاه های نظارتی وامنیتی دستور دهدکسانی که متهم ویا مشکوک به مفاسد اقتصادی از هر طیفی چه از بدنه دولت چه از اصلاح طلب ها وچه از اصول گرا ها وچه کسانی استعفاء دادند وباباز نشسته شده اند هستند از کشور ممنوع الخروج شوند در نهاد بی طرف وعادل پرونده چندین ساله آنها مورد بازبینی دقیق گردد اگر مورد اتهام داشته باشند در محاکم قضایی صالح رسیدگی شود
ناشناس۴۷۷۰۷۴۱۹:۲۲:۱۶ ۱۳۹۷/۵/۱۴
شرایط فعلی کشور پنجاه درصد شاید هم کمتر از این به تحریمها مربوط میشه عمده بدبختی این ملت از نبود چهار تا مدیر لایق و دلسوز هست.این حلقه بسته مدیریتی تا کی میخوان ادامه بدن؟مدیریت چهل سال پیش امروز دیگه جواب نمیده مدیران این مملکت چقدر خودشون رو به روز کردن؟آیا این همه رانت و اختلاص و ارتشا رو میبینن و هیچی نمیگن یا کلا نمی فهمن؟در هر صورت همه مسؤل هستید.
ناشناس۴۷۷۳۳۰۲۱:۲۹:۳۴ ۱۳۹۷/۵/۱۴
اگه مرد هستین و دلسوز ملت و کشور ، بجای برداشتن سایه ی جنگ با باج دادن و تسلیم کردن قابلیت های دفاعی کشور به صهیونیست ها ، بهتره با آقازاده های دزد و باجناق ها و دوستان غارتگر و اختلاسگر برخورد کنین که مثل کرم ساقه خوار ، دارن تنه ی درخت کشور و انقلاب رو آرام آرام میجون و میخورن .
ناشناس۴۷۶۵۰۴۱۵:۴۳:۰۱ ۱۳۹۷/۵/۱۴
اگر اوضاع خوب باشه که میگید الان اوضاع خوبه سوال پرسیدن برای چی هست حالا که اوضاع خرابه میگید زمان مناسبی نیست یه لطف کنید زمان مناسب برای سوال پرسیدن را تعریف کنید آقای دکتر
ناشناس۴۷۶۶۶۰۱۶:۲۶:۰۷ ۱۳۹۷/۵/۱۴
حسن به پیر به پیغمبر واستون دلواپسم
ناشناس۴۷۸۳۶۳۱۱:۴۱:۰۰ ۱۳۹۷/۵/۱۵
دقیقا نظر ما هم همینه ، هر وقت میخوایم حرف بزنیم میگن الان موقع مناسبی نیست
mostafa.kamali95@yahoo.com۴۷۶۵۱۱۱۵:۴۴:۰۳ ۱۳۹۷/۵/۱۴
چرا دولتی ها با تحدید و تطمیع چند ماه قبل نگذاشتند شما در مجلس حاضر شوید اگر چندماه قبل حاضر شده بودید شاید این همه خسارت به کشور و نظام وارد نشده بود
ناشناس۴۷۶۷۰۲۱۶:۳۹:۴۱ ۱۳۹۷/۵/۱۴
علی برکت الله به این همه لابی گری
کجایی محمود که یادت بخیر۴۷۶۸۶۶۱۷:۴۷:۰۵ ۱۳۹۷/۵/۱۴
لطفا اون لیستی را هم که در جیب محمود بود و 8 سال گفت اسامی مفسدین را میگم ازشون بگیر و بگو
علی۴۷۶۵۱۷۱۵:۴۵:۳۲ ۱۳۹۷/۵/۱۴
واقعیات را بگو... تمام
ناشناس۴۷۶۶۷۰۱۶:۲۹:۵۳ ۱۳۹۷/۵/۱۴
ایشون اگر به دنبال گفتن واقعیتها به مردم بود، مصاحبه تلویزیونیش رو به هم نمی زد...
ناشناس۴۷۶۷۸۳۱۷:۱۲:۰۰ ۱۳۹۷/۵/۱۴
از کجا معلوم شما بهم نزدی ؟؟
جلیلی۴۷۶۶۷۹۱۶:۳۱:۲۵ ۱۳۹۷/۵/۱۴
چه ادا ریس جمهورعای کار بلد و موفق را به خود گرفته انگار که جزو اقتصاد های برتر دنیاس
ناشناس۴۷۷۰۲۸۱۸:۵۶:۳۹ ۱۳۹۷/۵/۱۴
بله واقعیت را درباره وزیر میلیاردی و دختر مظلومش بگو . بگو دختر وزیر با بدهی 250 میلیاردی باعث به ورشکستگی و به خاک سیاه نشستن چند کارخانه تولید دارو شده . واقعیت را درباره وزیری که کارش واردات قطعات خودرو با ارز دولتی است به مردم بگو .
حرف حقد۴۷۶۵۱۹۱۵:۴۵:۵۸ ۱۳۹۷/۵/۱۴
اين كه ميفرمايد حقايق را بگويم يعني بزودي شاهد عقب نشيني مجلس خواهيم بود
کارشناس ارشد نظام بانکی کشور۴۷۶۷۱۱۱۶:۴۲:۴۰ ۱۳۹۷/۵/۱۴
اخیرا حقایقی روشن شده که بیش از 70 دزصد تسهیلات بانوی صرف پرداخت وام مجدد به بدهکاران کلان بانوی شده و بانک ها از این طریق بدهی های خود را مخفی و سود صوری و ظاهری ساخته و ورشکسگی های خود را پنهان کرده اند
ناشناس۴۷۶۵۲۳۱۵:۴۶:۲۱ ۱۳۹۷/۵/۱۴
منظور از برخی حقایق همان فرافکنی است!؛ نگذاشتند، نمی گذارند!!! منتقدان اجازه نمیدن که لیست دریافت ارزی توسط بانک مرکزی منتشر بشه ؟!!
ناشناس۴۷۷۰۹۷۱۹:۳۰:۵۸ ۱۳۹۷/۵/۱۴
چون چنین می اندیشی چنین نظر میدهی چرا فکر میکنی تهدید کرده مگر بیان حقایق تهدید است؟
ناشناس۴۷۷۷۰۳۰۱:۱۲:۳۶ ۱۳۹۷/۵/۱۵
نخیر. ولی تهدید به بیان حقایق تهدید است. اگر میخواست حقایق را بگوید صبر میکرد وقتی پشت تریبون قرار گرفت حقایق را میگفت نه اینکه در نامه خود به گفتن آن اشاره کند.
محمد۴۷۶۵۲۴۱۵:۴۶:۳۴ ۱۳۹۷/۵/۱۴
از رییس جمهور انتظار دارم حقیقت را بدون مصلحت اندیشی به مردم بگویند.
ناشناس۴۷۶۹۷۶۱۸:۳۲:۰۸ ۱۳۹۷/۵/۱۴
مصلحت اندیشی؟ تا الان مصلحت که را اندیشیدند؟ مردم یا ژن خوبهایشان؟ پاسخ معلوم است
ناشناس۴۷۶۵۲۹۱۵:۴۷:۳۷ ۱۳۹۷/۵/۱۴
سوال تعدادی از نمایندگان، در چارچوب قانون اساسی و زمان و شرایط مناسب مطرح نشده است دقیقا زمانی که ترامپ در حال تهدید !
ناشناس۴۷۶۶۸۱۱۶:۳۱:۴۱ ۱۳۹۷/۵/۱۴
ایشون اگر دنبال پاسخگویی بود، اجازه نمیداد با لابی گری سوالهای قبلی مجلس که در زمان خوبی هم مطرح شده بود از دستور کار خارج بشه...
ناشناس۴۷۶۵۳۲۱۵:۴۸:۱۸ ۱۳۹۷/۵/۱۴
فرصت خوبی است تا برخی از حقایق را برای مردم بازگو نمایم این حقایق برای جماعت دلواپس گران تمام خواهد شد
ناشناس۴۷۶۶۸۴۱۶:۳۲:۴۲ ۱۳۹۷/۵/۱۴
فعلا که دلواپسی به حق بوده و مدعیان تدبیر و امید به قیمت له شدن مردم دنبال راهی برای یاد گرفتن کشورداری هستن...
ناشناس۴۷۶۷۸۷۱۷:۱۳:۲۲ ۱۳۹۷/۵/۱۴
برجام به حق بود و 5 سال قیمت ارز را ثابت نگه داشت نه حرف های شما دلواپس ها !
نادر۴۷۶۹۸۱۱۸:۳۴:۰۳ ۱۳۹۷/۵/۱۴
۵سال قیمت را ثابت نگه داشت؟؟!! نه تحریمی را برداشت نه قیمت را ثابت نگه داشت! زمانی هم که بود دلار ۶۰۰۰شد مردم را چی فرض کردی؟
ناشناس۴۷۷۲۵۶۲۰:۴۴:۳۳ ۱۳۹۷/۵/۱۴
5 سال قیمت دلار ثابت بود تحریم کشتی رانی و بیمه برداشته شد و همچنین بخش دیگری از تحریم ها در ایران چند سرمایه گذاری انجام شد مبادلات بانکی تا حد مطلوبی سامان یافت و ...
ناشناس۴۷۷۰۴۶۱۹:۰۶:۲۱ ۱۳۹۷/۵/۱۴
اون چیزی که ارز رو ثابت نگه داشت دور دوم انتخابات بود عزیزم نه برجام
یاسین۴۷۶۷۷۷۱۷:۱۰:۳۲ ۱۳۹۷/۵/۱۴
نظر مردم ولی چیز دیگری است هیچ کس هیچ راستی از ایشان نشنیده است
ناشناس۴۷۷۲۶۰۲۰:۴۵:۲۷ ۱۳۹۷/۵/۱۴
به متخب مردم تهمت دروغگویی نزن مگر در اصول شما تهمت زدن گناه نیست؟
ناشناس۴۷۶۸۳۸۱۷:۳۴:۴۳ ۱۳۹۷/۵/۱۴
مثلا چه حقایقی؟ مثلا بیاید بگوید علت مشکلات نظامی ها هستن ؟ ایا حقوق های نجومی هم تقصیر دیگران است؟ ایا رانت گسترده و چند هزار میلیاردی در خود دستگاه های دولتی هم تقصیر دیگران است؟ ایا واردات گسترده توسط ژن های برتر و وزیران دولت و بستگان و اقوام هم تقصیر دیگران است؟ ایا دادن ارز دولتی به پدر داماد و هم حزبی ها و.... هم تقصیر دیگران است؟ ایا واگذاری های رانتی شرکت های دولتی هم تقصیر دیگران است؟ ایا وصول نکردن بدهای های بانکی هم تقصیر دیگران است؟ ایا خلق 1000 هزار میلیارد پول بدون پشتوانه که باعث بالارفتن تورم می شود هم تقصیر دیگران است؟ ایا واردات گسترده اجناس خارجی و ورشکستگی کارخانه ها هم هم تقصیر دیگران است؟ ایا نگرفتن مالیات از خانه های خالی هم هم تقصیر دیگران است؟ ایا راه اندازی نکردن سامانه اینترنتی میزان حقوق و مزایا مدیران و وزرا هم تقصیر دیگران است؟ ایا واردات گسترده لباس های خارجی و ترکیه ای و ورشکست شدن کارگاه داخلی هم تقصیر دیگران است؟ ایا هدر دادن ارز کشور و واردات ماشین های لوکس و چایی ساز و کود و دسته بیل و... هم تقصیر دیگران است؟ ایا پایین اوردن سود بانکی و همزمان بالابردن قیمت دلار و هجوم نقدینگی به سمت دلار و سکه و... هم تقصیر دیگران است؟ بالارفتن دلار در زمان دولت قبل تقصیر جمشید بسم الله بود الان هم تقصیر دیگران است؟ مگر همین اخوندی وزیر دولت نبود که ریل های چینی و خارجی را وارد کشور می کنه در صورتی که ریل های ساخت داخل توی انبارها مانده و داره خاک می خوره ؟ مگر همین روحانی نبود که در سال 91 می گفت بالارفتن دلار در دولت احمدی نزاد به خاطر ضعف مدیریت است . حالا الان در دولت خودشون شد تقصیر دیگران ؟ و......
ناشناس۴۷۶۵۳۴۱۵:۴۸:۳۱ ۱۳۹۷/۵/۱۴
کلا چه دولت ایشون که یک عده کارگزارانی پیر هستند چه اون دولت احمدی نژاد یکی از یکی بدتر هستند و طلبکار از ملت ایشون هم میاد در مجلس مدام ادعا خواهد کرد که من 5 سال دلار را ثابت نکه داشتم بیکاری کم شده قاچاق قبل من این بوده الان اون شده و... من فقط اینو میدونم این اقتصاد ما دیگه درست بشو نیست و صلح هم در دستور کار عزیزان نخواهد بود باید همین تنش را ادامه دهیم و با دلار بالا و گرانی بسوزیم و بسازیم
ناشناس۴۷۶۵۳۸۱۵:۵۰:۰۶ ۱۳۹۷/۵/۱۴
اینکه نوشتی میخای واقعیتها رو بیان کنی هم خوبه بیا واقعیتها رو بیان کن مردم مطلع بشن البته ما واقعیتها رو میدونیم ولی شنیدنش از زبان خود شما یک حلاوت و شیرینی دیگری داره هر چند من میدونم همه رو بیان نمیکنی
احمد نیری۴۷۶۵۴۶۱۵:۵۱:۴۳ ۱۳۹۷/۵/۱۴
اتفاقا سوال نمایندگان منطبق بر قانون اساسی و همچنین در شرایطی است که رییس دولت سکوت اختیار کرده و پاسخگو نیست.
محمود۴۷۶۵۵۲۱۵:۵۳:۰۲ ۱۳۹۷/۵/۱۴
بوی تهدید داشت
ناشناس۴۷۷۱۰۳۱۹:۳۴:۰۶ ۱۳۹۷/۵/۱۴
بیان حقایق کجایش تهدید است؟ لطفا قدری کتاب بخوان و قدری ادبیات فارسی بیاموز
ن.د۴۷۶۵۶۰۱۵:۵۴:۵۰ ۱۳۹۷/۵/۱۴
روحانی هم عین احمدی نژاده. او هم از روز اول ریاست جمهوری تا آخرش گفت یک لیست مفسدین در جیبم دارم و اعلامش میکنم. صد رحمت به معرکه گیرها که اعلام می کنند ماری داخل جعبه دارند ولی بالاخره آخر ماجرا درب جعبه را باز می کنند. عمو محمود که درب جعبه را باز نکرد ببینیم عمو حسن چی؟
ناشناس۴۷۶۶۸۵۱۶:۳۳:۴۷ ۱۳۹۷/۵/۱۴
لااقل اون یک جعبه داشت....
ناشناس۴۷۷۱۰۶۱۹:۳۵:۰۵ ۱۳۹۷/۵/۱۴
برداشت شما چنین است. روجانی تاکنون همچون احمدی نژاد کسی را تهدید نکرده و نگفته لیستی در جیب دارد
ناشناس۴۷۶۵۶۱۱۵:۵۴:۵۸ ۱۳۹۷/۵/۱۴
احسنت حقایق باید گفته شود
ناشناس۴۷۶۵۶۷۱۵:۵۶:۱۹ ۱۳۹۷/۵/۱۴
ای کاش در مورد داداشت ومهدی جهانگیری حقایق باز گو می کردی
ناشناس۴۷۶۵۷۱۱۵:۵۶:۴۲ ۱۳۹۷/۵/۱۴
درود بر فرزند شجاع ملت
ناشناس۴۷۷۰۱۹۱۸:۵۲:۱۱ ۱۳۹۷/۵/۱۴
این درودها فایده نداره کارش تمومه
رضا۴۷۶۵۷۸۱۵:۵۷:۵۵ ۱۳۹۷/۵/۱۴
طلب کار هم هست !
ناشناس۴۷۷۱۱۴۱۹:۳۷:۴۳ ۱۳۹۷/۵/۱۴
از کدام بند از نامه روحانی چنین برداشتی کردی؟ چرا نگرانی؟
ناشناس۴۷۶۵۷۹۱۵:۵۸:۰۱ ۱۳۹۷/۵/۱۴
بهترین فرصت برای حرف زدن . عالی عالی
ناشناس۴۷۶۵۸۰۱۵:۵۸:۰۶ ۱۳۹۷/۵/۱۴
روحاني واقعا روش زياده اصلا چرا ازش سوال مي پرسن؟ خودش بايد استعفا مي داد ضعيف ترين دولت جمهوري اسلامي حتي ضعيف تر از محمد احمدي نژاد
ناشناس۴۷۶۶۶۶۱۶:۲۹:۱۲ ۱۳۹۷/۵/۱۴
با منتخب مردم درست صحبت کن !
ناشناس۴۷۶۸۹۷۱۷:۵۹:۴۱ ۱۳۹۷/۵/۱۴
البته منتخب تعدادی از مردم
ناشناس۴۷۷۱۱۷۱۹:۳۸:۵۲ ۱۳۹۷/۵/۱۴
مگر منتخبان شما منتخب همه مردم هستند که برای 80 میلیون ایرانی تصمیم میگیرند؟
ناشناس۴۷۶۵۸۱۱۵:۵۹:۱۷ ۱۳۹۷/۵/۱۴
تهدید هم میکنن...
ناشناس۴۷۶۶۱۸۱۶:۱۳:۵۰ ۱۳۹۷/۵/۱۴
شما مثل اینکه از حقایق می ترسی نه ؟؟
ناشناس۴۷۶۶۸۹۱۶:۳۵:۲۳ ۱۳۹۷/۵/۱۴
بالاخره ما هم یک روزی اشتباه کردیم و باعث رای آوردن همین دولت شدیم. اگر توی این دنیا هم نترسیم، از عاقبتمون توی اون دنیا ترس داریم...
ناشناس۴۷۷۰۱۸۱۸:۵۱:۳۹ ۱۳۹۷/۵/۱۴
آفرین پاسخ دندان شکنی بود
ناشناس۴۷۷۱۱۸۱۹:۳۹:۳۲ ۱۳۹۷/۵/۱۴
من به روحانی رای دادم. اشتباه نکردم و پشیمان هم نیستم
ناشناس۴۷۶۵۸۶۱۶:۰۰:۵۵ ۱۳۹۷/۵/۱۴
نه روحانی به مجلس میاد، و نه اینکه اگرهم بیاد جرات حرف زدن داره. قطعا به هیچ وجه چیز جدیدی برای گفتن نخواهد داشت و این تهدید ایشون در پس پرده پاسخ داده خواهد شد.
ناشناس۴۷۶۵۹۱۱۶:۰۲:۴۲ ۱۳۹۷/۵/۱۴
از سخنان و حقایق بیان شده دفاع خواهیم کرد
فرزند ایران۴۷۶۵۹۸۱۶:۰۶:۳۹ ۱۳۹۷/۵/۱۴
آقای رئیس جمهور به مردم حقایق را بگویید بگویید چه کسانی و چگونه مردم را فریب داده اند و از آنها رای گرفتند و اینک نیز در صدد فریب مجدد آنها هستند. بگویید این همه فساد از کجا آمده است؟ بگویید این همه سو مدیریت از کجا آمده است؟ بگویید این همه مدیر فاسد و رانت خوار و اطرافین آنها از کجا آمده اند؟ بگویید کشوری با این همه منابع خدادی و نیروی جوان و مستعد چرا باید مصرف کننده باشد؟ چرا تولید وجود ندارد؟ چرا سنگ پا و آفتابه هم از خارج وارد می شود؟ بگویید سیستمهای نظارتی چرا با مفسدین برخورد نمی کنند؟ بگویید چه بر سر مردم آورده شده است؟ بگویید شماچه کاره هستید و چه مسولیتی در قبال مردم دارید؟ فقط لطفا کاستی ها را به گردن دیگران نیندازید. دیگر دنبال فرار از گفتن حقیقت نباشید. دنبال حاشیه سازی نباشید. و ... لطفا به مردم فقط راست بگویید.
مجيد۴۷۶۶۰۱۱۶:۰۷:۵۳ ۱۳۹۷/۵/۱۴
بسلامتي سوژه يك ماه اينده هم مشخص شد. خدايا شكرت
ناشناس۴۷۷۱۱۹۱۹:۴۰:۳۲ ۱۳۹۷/۵/۱۴
بسلامتی برای یکماه آیند بخوبی میتوانی برای الف پیام بگذاری و بیکار نخواهی بود
sahatabar۴۷۶۶۰۲۱۶:۰۷:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۱۴
مبارك است ان‌شاءالله. علي بركت الله.
هوشیار۴۷۶۶۱۲۱۶:۱۰:۲۰ ۱۳۹۷/۵/۱۴
تحدید هم میکنه
بیگی29۴۷۶۷۷۶۱۷:۱۰:۲۴ ۱۳۹۷/۵/۱۴
تهدید به معنی خط و نشان کشیدن،همان تهدید متعارف اما تحدید به معنی در فشار گذاشتن است.
ناشناس۴۷۷۱۱۳۱۹:۳۷:۴۰ ۱۳۹۷/۵/۱۴
تحدید: فشار گذاشتن؟؟؟؟ یا معین کردن. بلد نیستی از بیچاره چرا غلط املایی میگیری؟
ناشناس۴۷۶۶۱۶۱۶:۱۲:۵۳ ۱۳۹۷/۵/۱۴
ایشان هم را احمدی نژاد را در پیش گرفته می خواهد بگم بگم کنه اگر حقیقت است جرا زودتر اعلام نکردید
ناشناس۴۷۶۷۰۳۱۶:۳۹:۴۳ ۱۳۹۷/۵/۱۴
حقیقت گفتن احمدی نژاد : تحریم ها کاغذ پاره است !!!
ناشناس۴۷۷۱۶۳۱۹:۵۶:۱۱ ۱۳۹۷/۵/۱۴
"زمانی که تحریم‌های شورای امنیت فرو بریزد، تمام تحریم‌های دیگر آمریکا تکه کاغذپاره‌ای بیشتر نخواهد بود،" دکتر محمد جواد ظریف، 6 آذر 1392، صحن علنی مجلس شورای اسلامی.
ناشناس۴۷۷۱۸۵۲۰:۰۷:۱۱ ۱۳۹۷/۵/۱۴
خورشید برجام را یادت نره قیمت دلار= فضاحت برجام
بیگی29۴۷۶۶۱۷۱۶:۱۲:۵۷ ۱۳۹۷/۵/۱۴
اگر ایشان ازمشکلات و محدودیت ها به مردم نگویند، تمام نابسامانی ها به عملکرد ایشان منتسب میشود اما با توجه به تجربیات،این هم چیزی در حد بگم بگم است که هرگز گفته نمیشود چرا؟
ناشناس۴۷۶۶۳۳۱۶:۱۸:۲۴ ۱۳۹۷/۵/۱۴
شما کامل بگو کیا از به هم خوردن برجام خوشحال شدن کیا دوست دارن کشور تحریم باشه و چرا ؟؟
ناشناس۴۷۶۶۳۹۱۶:۱۹:۳۹ ۱۳۹۷/۵/۱۴
حقیقت آن چیزی است که مردم دارند می بینند، نه آن حرفهای عوام فریبانه مسولین و تائید عده ای متعصب و وطن فروش. حقیقت بی کفایتی در مدیریت کشور است که مسول اصلی آن شما و وزرای محترم می باشید.
ناشناس۴۷۶۶۴۷۱۶:۲۱:۴۷ ۱۳۹۷/۵/۱۴
اقتصاد ایران اول بیماری سیاسی داره . بعد عدم شفافیت
ناشناس۴۷۷۱۲۲۱۹:۴۱:۴۴ ۱۳۹۷/۵/۱۴
در همه کشورهای پیشرفته سیاست در خدمت اقتصاد است. در ایران اقتصاد در خدمت سیاست است
ناشناس۴۷۶۶۷۴۱۶:۳۰:۳۶ ۱۳۹۷/۵/۱۴
چی میخوای بگی بعد ار آنهمه دروغ که در انتخابات گفتی و مردم بیچاره که خام صحبتهایی چون تویی شدند. مردم بیچاره شدند تازه میخوای بگی چی داری برای گفتن.
ناشناس۴۷۷۲۶۸۲۰:۴۹:۳۷ ۱۳۹۷/۵/۱۴
مسلمان. به رئیس جمهور منتخب مردم تهمت دروغگویی نزن. از خدا و آخرت بترس
ناشناس۴۷۶۶۸۰۱۶:۳۱:۴۰ ۱۳۹۷/۵/۱۴
بنظر من بايد توجه كرد چه كسانى بيشتر مايل هستند ايران با امريكا مذاكره و ارتباط و معامله نداشته باشد ؟ در راس همه اين ها ١- اسراييل - ٢- عربستان ٣- بعضي كشورهاى منطقه مانند امارات و بحرين ٤- حتى ميتوان عراق را هم در نظر گرفت ٥- تركيه و همه كشورهايى كه از اين وضعيت ايران و امريكا منتفع ميشوند مانند روسيه و چين ٦- و انگلستان كه منافع اش را در عدم ارتباط ايران و امريكا و بهم ريختگى اوضاع ميبيند ٧- يك مشت منفعت طلب و رانتخوار و تحريم خوار داخلى .
ناشناس۴۷۶۷۹۱۱۷:۱۶:۱۶ ۱۳۹۷/۵/۱۴
ازحافظه بلند مدت که پیشکش برخی باشه از حافظه کوتاه مدت که نباید دور یاشه که پنج سال مذاکره ولبخند برای امریکا که شد مزاحم چه نتیجه ای گرفتیم که حالا بازهم در حسرت ان با دیوانه ای مانند ترامپ بسوزیم که یک وقت از برخی کشور. عقب بیفتیم
ناشناس۴۷۶۸۳۲۱۷:۳۴:۰۷ ۱۳۹۷/۵/۱۴
احسنتم صلح به نفع ما و به ضرر اسرائیل و عربستان و همچنین اسلحه فروشهای امریکا است اسرائیل دنبال اینه که رابطه ایران و امریکا هیچ وقت درست نشه
ناشناس۴۷۷۰۱۶۱۸:۵۰:۲۱ ۱۳۹۷/۵/۱۴
مردحسابی با ذهنیت خود همه چیز را قاطی کردی . آن کشورهای که نام بردی درست آنها به علت منافع خود دوست ندارند ایران با آمریکا رابطه داشته باشد. ولی این یکی برعکس گفتی .اتفاقا همان منفعت طلبها ورانتخوارها ودوستداران تحریمها ومفسدین اقتصادی همه عوامل آمریکا هستند که اوضاع داخلی را خراب میکنند تاملت را ناراضی کنندتا به خواسته ترامپ آمریکایی تن در دهند
میم صاد۴۷۶۶۹۷۱۶:۳۷:۵۳ ۱۳۹۷/۵/۱۴
حقایقی که باید معترف باشی ؛ ۱. گرانی لجام گسیخته طلا ۲.گرانی لجام گسیخته ارز ۳.گرانی سرسام آور کالا و خدمات ۴.بی تدبیری دولت تدبیر ۵.وعده های دروغ انتخاباتی ۶.عوض نکردن وزراء بی تدبیر ۷.ورود داعش به مجلس ۸.بیکاری جوانان روبه ازدیاد بیکار ۹.برجام بی سرانجام ۱۰.اعتماد به دشمن قسم خورده ای چون آمریکا ۱۱.گره زدن رفع همه مشکلات با برجام ۱۲.سوگند دروغ وقت تحلیف ریاست جمهوری
امید۴۷۶۷۲۴۱۶:۴۷:۰۱ ۱۳۹۷/۵/۱۴
اتفاقا باید یکی در این اوضاع پاسخگو باشد و ان شخص رءیس جمهور است. مجلس هم به نمایندگی از مردم سوال میکنند . در شرایط و زمان خوب که نیازی به سوال نیست. برای گفتن حقایق به مردم فهیم هم نیازی نبود تا اقای روحانی منتظر سوال مجلس شوند. زودتر حقایق رو رسانه های مرتبط می گفتند. مقام معظم رهبری که بارها به ایشان فرمودند حقایق را با مردم در میان بگزارید .
ناشناس۴۷۶۷۵۱۱۶:۵۸:۲۵ ۱۳۹۷/۵/۱۴
از روزی که در خواست اعلام وصول شده توسایت های اصلاح طلب هی مقاله وتحلیل مینویسند شجاع باش با سربلندی بیا حقایق رو بگو اینا فقط تو بحران میتونن زیست کنن
ناشناس۴۷۷۱۲۴۱۹:۴۲:۱۷ ۱۳۹۷/۵/۱۴
سخن بسیار درستی میگویند
Ali۴۷۶۷۷۸۱۷:۱۰:۳۶ ۱۳۹۷/۵/۱۴
این دقیقا باج خواهی سیاسی مثل زمان اواخر دوران احمدی نژاد هر چند که سوال نمایندگان هم بیشتر از اینکه در راستای خواسته های ملت باشه سیاسیه ولی متاسفم که یک رییس جمهور برای گفتن حقایق نیاز داره بره مجلس و نمیتونه به صورت زنده تو صدا و سیما با مردم صحبت کنه!!!!
ناشناس۴۷۶۷۷۹۱۷:۱۰:۴۱ ۱۳۹۷/۵/۱۴
شما اگر اهل گفتن حقیقت بودی به مردم میگفتی خودت خواستار اعدام فرزندان ارتشی کشور بودی و نظام را در دروغهای انتخاباتی ات متهم کردی که کاری جز حبس و اعدام بلد نیست! شما اگر اهل حقیقت بودی به مردم وعده های دروغینی که در برجام دادی و مردم را به اجانب خوشبین کردی نمیدادی تا کار کشور رو به اینجا برسونی! شما اگر راستگو بودی عنوان غصبی دکتر روحانی رو سالها بر خود نمیگذاشتی بعد معلوم بشه سالها بعد در حالیکه چند مسئولیت استراتژیک داشتی در دانشگاه ینگه دنیا مدرک گرفتی! شما اکر راستگو بودی مردانه به مردم می گفتی هر عیبی در نظام هست من سالها در بالاترین جایگاههای آن مدیر و صاحب اختیار بوده ام و از بابت کاستی ها به اندازه سهم خودت عذرخواهی می کردی! شما اگر راستگو بودی بهترین خدمتگزاران کشور را که همه جا و در همه دولتها در خدمتکزاری بی منت پیشتاز بودند را دولت تفنگدار نمی نامیدی! شما اگر درستکار بودی به شخصیتی که هر چه داری از اوست با انواع کنایه ها جسارت نمی کردی! شما اگر واقعا می خواهی از این به بعد توبه کنی و زبان به ظلم و دروغ باز نکنی در مجلس اول به خاطر همه ظلم هایی که به مملکت وکه به رأی دهندگانت کردی عذرخواهی می کنی! گرچه رییس و قشری از نمایندگان مجلس اگر باهات همدست نبودند اصلا به مجلس اسلامی راهت نمی دادند و سالها قبل عدم کفایتت را به رأی می گذاشتند! !
ناشناس۴۷۶۷۸۰۱۷:۱۰:۵۷ ۱۳۹۷/۵/۱۴
حقیقت اینه که در دوران 5 ساله جنابعالی نقدینگی 4 برابر شد، همه چیز را به برجام گره زدید، ساخت و ساز و مسکن به رکود تاریخی رفت، گفتید که مسکن مهر مزخرفه اما از مسکن اجتماعی شما خبری نشد، یارانه ها آب رفت ولی قبض برق و آب و گاز ما دو برابر شد، ...
ناشناس۴۷۶۷۸۴۱۷:۱۲:۱۶ ۱۳۹۷/۵/۱۴
فقط لطفا هرچی می گید، این رو نگید که ما از رکود عبور کردیم، تورم 7.2 درصد است، برجام آفتاب تابان بود که هیچ کس نمی تونه ازش خارج بشه، مدیریت ما ثبات را به اقتصاد برگرداند ...
ناشناس۴۷۶۸۱۲۱۷:۲۶:۲۸ ۱۳۹۷/۵/۱۴
آقای روحانی ، اینکه اوضاع خوب نیست را که همه می دانند ، شما فقط و فقط به این دلیل از طرف مردم انتخاب شدید که اوضاع را خوب کنید وگرنه فساد و بی تدبیری را که دولت قبل بهتر از شما انجام می داد ، اما اگر معتقد هستید که رشته کار از دست شما در رفته یا اساسا از اول کاره ای نبوده اید ، استعفا دهید تا بیش از این در گناه خاک نشین کردن خانواده ها و ناامید کردن جوانان سهین نباشید
ناشناس۴۷۶۸۲۸۱۷:۳۲:۰۷ ۱۳۹۷/۵/۱۴
این مرد از ملت طلبکار است...
ناشناس۴۷۶۸۶۷۱۷:۴۷:۱۹ ۱۳۹۷/۵/۱۴
حقیقت اینست که دولتهای نهم و دهم مقصرند! دولت های نهم و دهم بودند که با وعده های پی در پی دروغ اعتماد مردم را از بین بردند. آنها بودند که نگذاشتند وعده های دولت های یازدهم و دوازدهم هم که کشور را به صورت ویرانه ای تحویل گرفته بودند جامه عمل بپوشند. آنها بودند که نگذاشتند سیب و گلابی ها رسیده شده و به مصرف برسند! دولتمردان دوره های نهم و دهم بودند که با کاخ نشینی و اشرافیگری و تجمل گرایی و حقوق های نجومی و رانخواری و سونا و جکوزی و میهمانی اعلیحضرتی از یکسو و کوچکتر و کوچکتر کردن سفره های مردم عادی از سوی دیگر شکاف طبقاتی را به عمق بی سابقه رسانیدند و نا رضایتی ها را گسترش دادند. اصلا برای جبران خسارتهای دولتهای نهم و دهم تلاش شبانه روزی دولت ساده زیست فعلی کافی نیست و یکی دو نسل باید بگذرد.
ناشناس۴۷۷۸۹۸۰۷:۵۴:۵۵ ۱۳۹۷/۵/۱۵
به طعنه ....
ناشناس۴۷۸۰۰۳۰۸:۴۸:۵۶ ۱۳۹۷/۵/۱۵
اصولادر این مملکت هر دولتی که روی کار میاد، علت خرابی و ویرانی و بدبختی ملت و مملکت را دولت قبلی میدونه. حرفهای شما هم صحبت تکراری سالهای متمادی گذشته اس دوست عزیز. اگر حتی یکی از این دولتمردان کفایت و درایت و دلسوزی کافی را داشت بالاخره یه روز این اوضاع سر و سامون پیدا میکرد. اینکه دولت قبل ۸ تمام قصورات را گردن دولت ماقبل خودش انداخت و این دولت بعد از ۵ سال عامل بی کفایتی های خودش را دلواپسان و فلان و بهمان میدونه، نشون دهنده ی اینه که هنوز یک آدم دلسوز و کاربلد نتونسته در مقام رئیس دولت بنشینه. کسی که در فکرش کوبیدن جناح مقابل نباشه. اصلا وابسته به جناحی نباشه. کسی که دلش برای مردمش و خاک وطنش بتپه. کاش تا زنده ایم حضور همچین انسانی را در راس مملکتمون ببینیم.
محمد۴۷۶۹۰۴۱۸:۰۲:۵۹ ۱۳۹۷/۵/۱۴
«اولاً در چارچوب قانون اساسی باشد، ثانیاً در زمان و شرایط مناسب کشور اقدام شده باشد، که متاسفانه هیچکدام از این دو حاصل نشده است.» مورد اول که خود جای کلی حرف دارد اما درباره مورد دوم، دو حالت داریم: ۱) حرف آقای رئیس جمهور درست است و طرح سوال در چارچوب قانون اساسی نبوده که بدا به حال مردم چرا که نمایندگان ایشان در مجلس حتی توانایی تشخیص روش درست انجام وظیفه خود را نیز ندارند!! ۲)‌حرف آقای رئیس جمهور اشتباه است که باز هم بدا به حال مردم چرا که رئیس جمهورشان که سابقه نمایندگی مجلس را هم دارد و معاون پارلمانی هم دارد باز هم نمیداند که چه چیز درست است و چه چیز غلط!!! در نهایت بنازم که ما مردم ایران چه گلی زده ایم به سر خودمان!!!
پیما۴۷۶۹۳۲۱۸:۱۰:۰۲ ۱۳۹۷/۵/۱۴
کسی که برای گفتن حقایق دنبال فرصت مناسب! میگیرهآدم قابل اعتمادی نیست.
ناشناس۴۷۶۹۴۵۱۸:۱۵:۴۱ ۱۳۹۷/۵/۱۴
ایشان عملا مجلسیان را تهدید به رسوایی کردند معلوم هست تو مجلس چه خبره
ناشناس۴۷۶۹۶۳۱۸:۲۳:۳۱ ۱۳۹۷/۵/۱۴
بالاخره این حقایق چیست که سالها همه شما تهدید میکنید که میگوییدولی نمیگویید.
ناشناس۴۷۶۹۹۵۱۸:۳۷:۳۸ ۱۳۹۷/۵/۱۴
انشاءالله مجلس کوتاه نیاید از حقوق ۸۰میلیون ایرانی دفاع کند
ناشناس۴۷۷۰۳۸۱۹:۰۵:۰۵ ۱۳۹۷/۵/۱۴
این حقایق همون چیزی ست که چهل سال گفته نشد تا به این انفجار رسید
ناشناس۴۷۷۵۱۵۲۳:۱۴:۰۸ ۱۳۹۷/۵/۱۴
بابا! اینی که داری ازش دفاع میکنی میگی از شدت نگفتن حقایق به حد انفجار رسیده رئیس شورای امنیت ملی بوده!
ناشناس۴۷۷۱۰۵۱۹:۳۴:۲۰ ۱۳۹۷/۵/۱۴
ظاهرا پشت پرده خبرایی هست ولی ما بی اطلاعیم خوبه که ملت رو اگاه کنن
علی 671۴۷۶۹۷۱۱۸:۳۰:۰۸ ۱۳۹۷/۵/۱۴
آه خدایا ترسیدیم از تهدیدش .همانطور که برای تبلیغ تهمت زد و گرفت که من اینها را می شناسم .می خواهند در پیاده رو ها دیوار بکشند و هیچ آدم عاقلی نگفت یعنی چه و از کنارش گذشتند .چیزی برای گفتن ندار د مگر اینکه بخواهد نظام را با دروغ از پای در آورد با تهمت به سران نظام و زیر سوال بردن و طلبکار کردن خود با دروغ هاییکه اثباتش زمان می برد .آنورش را می گذارد و باتهمت نمونه دیوار کشیدن به عده ای از موضع قدرت می تابد که فکر نمی کنم چنین شها متی داشته باشد .اگر بود وضع دلار و سکه این چنین نبود .بنا بر این حرف صحیح و خداپسندانه گفتن هنر است و گرنه برتابیدن به کسانی که عملکردش را زیر ذره بین گذاشته اند باید تشکر کرد نه از موضع قدرت حرف زدن که این عمل عمر طولانی نخواهد داشت .برابر قانون اساسی که قسم خورده باید عمل کند و توضیح دهد نه برای تبرئه کردن عمل و کردارش زمین و آسمان را به هم بدوزد تا برگ برنده ای پیدا کند که خدا جای حق نشسته .و مردمی که سختی و گرسنگی می کشند و با این گرانی و نداری زجر جز نفرین چیزی نخواهند داشت که سر انجام روسیه شود هر که در او غش باشد .
ناشناس۴۷۶۹۹۰۱۸:۳۶:۰۲ ۱۳۹۷/۵/۱۴
در برابر قانون می ایستی پرزیدنت! مراقب باش تیغ قانون برندست
امین۴۷۷۰۵۵۱۹:۰۹:۰۳ ۱۳۹۷/۵/۱۴
بنده خدا دیگه جوابی نمونه برای ارز 12 هزار تومنی بایدم تهدید کنه منم بودم همین کار رو میکردم که مسئله اصلی به حاشیه بره
ناشناس۴۷۷۰۶۰۱۹:۱۱:۱۰ ۱۳۹۷/۵/۱۴
روحانی : فرصت خوبی است تا برخی از حقایق را برای مردم بازگو نمایم این یکی هم شروع کرد: بگم؟ بگم؟
ناشناس۴۷۷۰۷۶۱۹:۲۳:۰۰ ۱۳۹۷/۵/۱۴
این اقتصاد و وضعیتی که من میبینم دیگه درست بشو نیست در واقع کارگزاران و دوستان عزیزی که از سازمان مطالعات استراتژیک تشریف اوردن دولت رو در دست گرفتن کلا اقتصاد را خلاص فرمودن یه فاتحه بفرستید فقط
امیر۴۷۷۱۶۷۱۹:۵۶:۵۰ ۱۳۹۷/۵/۱۴
خدا حفظ کنه نمایندگانی که سوال رو مطرح کردن...دو ماه کشور اسیر بی نظمی و سردرگمی اقتصادیه و ساکتی...مملکت رئیس جمهور پاسخگو می خواد والا قائم شدن کاری نداره
ناشناس۴۷۷۱۸۹۲۰:۰۹:۴۱ ۱۳۹۷/۵/۱۴
سایت الف که مالک و کارمندانش خودشان را مومن ترین انسان های روی زمین میدانند. چرا پیام هایی که توهین مستقیم به رئیس جمهور است مشتاقانه و سخاوتمندانه منتشر میکند؟ اینکه روحانی دروغگو است یا تاکنون حرف درستی نزده و تهمت هایی اینچنین، آیا در راستای دین است و گناه نیست؟
احمد۴۷۷۱۹۱۲۰:۱۰:۱۵ ۱۳۹۷/۵/۱۴
در جواب همه کامنت ها: همینکه آماده پاسخگویی هستند و در مجلس حضور پیدا می کنند هزاران لایک
ناشناس۴۷۷۶۵۳۰۰:۳۵:۳۹ ۱۳۹۷/۵/۱۵
واقعا الکی خوش به تو میگن... مجبوره بره... می فهمی؟ مجبوره. + حالا هم که با نارضایتی تام و تمامی داره می ره
محمد۴۷۷۷۶۴۰۲:۳۸:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۱۵
میخواستند پاسخگو هم نباشند
ناشناس۴۷۷۴۲۴۲۲:۲۲:۲۶ ۱۳۹۷/۵/۱۴
آقای روحانی! اگر شما خیلی ادعا داشتی که حقوقدان و قانون شناس هستی، پس چرا نتوانستی قرارداد برجام را طوری تنظیم کنی تا آمریکا نتواند مثل آب خوردن برجام را پاره کند! پس معلوم می شود که تو حتی توانایی تنظیم یک قرارداد حقوقی ساده بین المللی را هم نداشتی و فقط ادعای «بلدم - بلدم» شما گوش فلک را کر کرده بود! بنابراین شما بهتر است به نمایندگان مجلس ایراد نگیرید که سوال آنها در چارچوب قانون اساسی و زمان و شرایط مناسب مطرح نشده است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۴۷۷۴۸۰۲۲:۵۷:۳۵ ۱۳۹۷/۵/۱۴
جناب روحانی با وزرای پیرت ما رو از کار بیکار کردی ...گرونی رو مهمون سفره هامون کردی ،ما رو از ادامه تحصیل ناامید کردی،تهمت و افترا و پرونده سازی رو تو مملکتمون بیشتر از همیشه باب کردی،دلار رو به مرز جنون رسوندی اینا تقصیر شما نیست تقصیر کیهه؟؟؟؟؟محیط زیست از همیشه بدتر شد از برکت شما بارندگی از همیشه کمتر شد ، ووسط راه ناامید ناامیدیم کاش راه برگشتی باشه یا لااقل اصلاحی
ناشناس۴۷۸۶۸۰۱۳:۳۰:۰۸ ۱۳۹۷/۵/۱۵
از مردم خواهش می‌کنم دقت کنند. بارها به مردم گفتند اما باز هم سپرده‌گذاری کردند.این سخن نهایت بی خردی معاون رئیس جمهور یک کشور است .که می گوید بارها به مردم گفتیم در موسسه مجاز سپرده گذاری نکنند .اقای نامحترم و نابخرد موسسه اعتباری نامطمئن ابدا نباید حتی یک روز فعالیت کند چگونه است که دولت اجازه می دهد موسسات 20 سال سابقه فعالیت کنند بعد دولت بی تدبیر و ناامید تصیمیم میگیرد که همه موسسات را از بین ببرد بدون اینکه سپرده گذاران را به حق و حقوقشان برساند این دزدی در روز روشن است و سخن معاون رئیس جمهور عمق بی خردی دولت در زمینه اقتصادیست.دولت بایستی حق و حقوق همه سپرده گذاران موسسات مالی از جمله کاسپین با هر مبلغی و خصوصا مبالغ بالا را بطور کامل طبق قرارداد سپرده و سود سپرده را پرداخت کند.
ناشناس۴۷۷۵۴۴۲۳:۲۲:۱۵ ۱۳۹۷/۵/۱۴
حتما جناب روحانی می خواهند در مجلس بگویند برجام را خدا آورد اما دلواپسان نگذاشتند ملت از آن بهره مند شود وترامپ هم به این دلیل از برجام خارج شده است یا می می خواهند بگویند کشور ما موشک نیاز ندارد چرا ما باید امنیت اسرائیل را به خطر بیندازیم تا ترامپ ناراحت شود واز برجام خارج شود! این صحبت ها را قبلا مطهری و طیف همراه بارها گفته اند.
جلال۴۷۷۷۵۴۰۲:۱۹:۱۸ ۱۳۹۷/۵/۱۵
حق مردم وقتی شما توضیح نمیدهید ... از طریق نمایندهاشون شمارا مورد خطاب قرار دهیم
مهم نیست۴۷۷۷۸۶۰۴:۵۸:۴۱ ۱۳۹۷/۵/۱۵
امیدوارم مثل توضیحات گذشته نباشد که امید را زیاد اما آرامش کم کنه.
ناشناس۴۷۷۸۰۹۰۶:۵۱:۰۶ ۱۳۹۷/۵/۱۵
مجلس با تصمیم های اشتباه و دولت با اجرای بد سبب بدبختی مردم شده است این امر از روز روشن تر است تقصیر را بر گردن دیگری انداختن کار خوبی نیست
ناشناس۴۷۸۲۳۷۱۰:۵۴:۰۳ ۱۳۹۷/۵/۱۵
روحانی به لاریجانی نامه نوشت؛ به مجلس می آیم و حقایق را می گویم/سؤال از رییس جمهور در چارچوب قانون اساسی نبود/مشروعیت من و شما از آراء مردم است اقای روحانی مگر بنا بود به مجلس بیایی و دروغ بگویی .واما بدانید با وضع اشتفته ای که به وجود اورده ای کسی از سر وصدای بلند ت نمی ترسداگر مجلسیان مرد باشند.از این هیاهو ها نترسند وبلند وباهم بگویند روحانی تو بیا وهر چه دل تنگت می خواهد بگو ولی توان شنیدن حقایق را هم داشته باش.
محمد۴۷۸۴۲۹۱۱:۵۹:۵۱ ۱۳۹۷/۵/۱۵
به نظر من اقای روحانی می خواهند به رئیس مجلس فشار بیاورند و با گروکشی مانع از انجام حضورشان در مجلس شوند
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

    2. این صدای اقتدار ایران است ...

    3. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    4. وحدت ملی با وعده صادق

    5. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    6. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    7. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    8. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    9. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    10. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    11. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    12. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    13. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    14. اسراییل چه باید بکند؟ 

    15. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

    16. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

    17. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

    18. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

    19. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

    20. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

    21. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

    22. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

    23. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

    24. احتمال تشکیل استان تهران غربی

    25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

    آخرین عناوین