صحبتهای جنجالی نماینده مجلس

گروه ویدئو الف،   3970513086 ۱۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۷۳۲۴۲۱۱:۳۵:۵۱ ۱۳۹۷/۵/۱۳
عده ای فکر میکنن مملکت ارث پدرشونه و حق مالکیت بر مردم دارند .
ناشناس۴۷۳۴۲۷۱۲:۲۹:۵۶ ۱۳۹۷/۵/۱۳
الف جان ! (صرف نظر از خوب یا بد بودن معدل و کنکور و ...!) یکبار و برای همیشه این موضوع رو باید حل کنید ! اگر مراجعه به آرای عمومی لازمه که نحوه آن تو قانون اساسی پیش بینی شده ! کشور قانون دارد و ..
.۴۸۰۹۹۳۱۷:۲۱:۰۵ ۱۳۹۷/۵/۱۶
میزان رای ملت است.
فاطمه۴۸۰۹۹۴۱۷:۲۲:۵۰ ۱۳۹۷/۵/۱۶
ما دانش آموزان مناطق محرومیم نه مافیای کنکور
هادی۴۸۰۹۹۸۱۷:۲۴:۰۳ ۱۳۹۷/۵/۱۶
ایشون شاید ... از تاثیر قطعی داره دفاع میکنه ولی خدا جوابش رو در این دنیا یا اخرت .. خواهد داد
ناشناس۴۸۱۰۰۰۱۷:۲۵:۴۲ ۱۳۹۷/۵/۱۶
ایشون فقط داره... حرفایی رو تکرار میکنه به هیچ وجه ام حاضر نیست دیدگاه بقیه رو حتی بشنوه و بهشون فکر کنه...
الهام۴۸۱۰۱۲۱۷:۳۳:۱۸ ۱۳۹۷/۵/۱۶
سلام بر الف قانون تاثیرقطعی معدل در کنکور ظلم آشکار است! اگر به فرمول ارائه شده برای محاسبه ی رتبه با تاثیرقطعی معدل توجه کنید مغزتان سوت میکشد!این مصوبه فقط تلاش کنکوریها را به باد میدهد!این چه قانونیست که حتی یک نفر از ان سودی نمیبرد؟معدلهای ۲۰هم ضرر میکنند!معدل۱۹با درصدهای۸۰به بالا درکنکور با این قانون رتبه اش۱۷۰۰۰میشود!!!!!!آیا این فاجعه نیست؟ظلم نیست؟قضاوت با خودتان!
دوازدهمی۴۸۱۰۲۵۱۷:۴۳:۴۳ ۱۳۹۷/۵/۱۶
با سلام لطفاً به وضعیت بچه های دوازدهمی که اولین گروه از نظام جدید هستند که قراراست در سال ۹۸ کنکور بدهند ، توجهی کنید و صدا ودرد دل این بچه هارو که واقعاً با نوسانات زیادی چه از نظر محتوای کتاب هایی که خالی از اشتباه وتناقض نیست واز نظر زمان دسترسی به منابع که معمولاً با تاُخیر به دستشان میرسد ، توجهی کنید . وحالا با این شرایط باید قربانی مصوبه ناعادلانه تاثیر قطعی معدل هم شوند . از مسئولین محترم تقاضا دارم که واقع بینانه مسئله را بررسی کنند . جایی که عدالت آموزشی زیر سوُال است ، چطور میتوان معدل را در تعیین سرنوشت بچه ها دخالت داد ؟ این مصوبه باعث یاس وناامیدی بچه ها ی کشور مان شده است . لطفاً صدای ما را به گوش مسئولین برسانید . من الله توفیق .
فاطمه۴۸۱۰۵۰۱۸:۰۰:۴۵ ۱۳۹۷/۵/۱۶
آقای کاتب شما قبل از اینکه وارد مجلس بشی .. باید ....برای دفاع و اعمال نظرات و خواسته های ملت وارد مجلس میشی. همین ملت که جلوی دوربین تلویزیون میگید چیزی نمی دونند و نظرشون اهمیت نداره به شما رای دادند و باعث شدن ............به جای جواب دادن به ده ها ایرادی که به تاثیر قطعی سوابق در کنکور وارد میشه ، صرفا اینو تکرار می‌کنید که معترضین به این مصوبه مافیا هستند ، یعنی کاملا حق با ماست و این ما هستیم که با منطق و استدلال حرف می‌زنیم
محمد۴۸۱۰۵۱۱۸:۰۱:۲۶ ۱۳۹۷/۵/۱۶
این شخص ... چطور داره این طور به هر چیزی نظر میده؟؟؟؟
A۴۸۱۰۵۷۱۸:۰۵:۴۵ ۱۳۹۷/۵/۱۶
کاتب جان شما نماینده مردم هستی نه اربابشون!!! یعنی چی که توی برنامه زنده تلویزیون میگی ملت هیچ کاره اند؟؟؟
کوثر۴۸۱۰۶۶۱۸:۲۲:۰۲ ۱۳۹۷/۵/۱۶
الف عزیز به گوش آقای کاتب برسونین اون موسسه که دنبال سود کلان هس اتفاقا میخواد معدل هم تاثیرگذار باشه و یه مبلغ هنگفتی هم اونجا از دانش آموزان مظلوم این کشور بگیره.واقعا که چقد مردم این سرزمین مظلوم و بی دفاع هستن.آقای کاتب واقعا وجدانتون چجوری قبول میکنه؟
محمد۴۸۱۰۷۱۱۸:۲۴:۱۳ ۱۳۹۷/۵/۱۶
اقای کاتب میزان رای ملت است بیش از ۸۷ درصد به این قانون که ظلم اشکاره گفتند نه ... اقای کاتب ما کاری ب مافیا نداریم که میگین مافیا نمیذارند که کنکور حدف بشه ولی لطفا ی خورده توجه کنید ... بعد از تصویب این قانون ... ب دور از عدالت اموزشی هیچ موسسه اموزشی که شما از گردشی مالی انها صحبت میکنید مخالفت نکردند اموزشگاهی که واسه جام جهانی ۳۷ میلیارد به صدا و سیما پول داده مشکل کنکور نیست مشکل بخش نظارتی...ببینین اقای کاتب مافیا مانع حدف کنکور نشدن بلکه دانش اموز ک تنها امیدش همین کنکوره باعث لغو میشه همون ملتی که...ما مافیا نیستیم ما رستگار رحمانی هستیم ... ایران رستگار رحمانی کم ندارد که با این قانون .. نخبه کشی اتفاق میفتد .... پس با استدلال و دلیل و علم ریاضی که ما و نماینده های ما دانش اموزان اعتراض کردن و شفاف و قانونی هم اعتراض کردند شما هم با همون منطق ما جواب بدین اقای کاتب و بقیه کسایی ک اسم مافیا رو روی میگدارید بدونید مافیا همونیه ک سکوت کرد و با این قانون ... شاده همون موسسه ک گردش مالی خوب داره . داره ازمون و کتاب ارتقا معدل در کنار سایر بخش کنکوریش میده به بچه ها گاهی وقت ها استدلال ها ..در حد ... نیست با منطق صحبت کنید جامعه ما شرایطش نیاز به ارامش داره نه ... استرس سازی و تشنج .... ازتون میخوام عینک بد بینی رو بردارین شما ادم شریفی هستید ب سخنان حق بپویندید راه براتون بازه ... به امید ...یا علی
ناشناس۴۸۱۰۸۶۱۸:۴۸:۴۹ ۱۳۹۷/۵/۱۶
به دوستانی که از این مصوبه حمایت میکنند بفرمایید وظیفه حقوقی و شرعی به گردنشونه کمی فکر کنند و ببینند طرف مقابلشان ملت است نه دشمن که اینقدر به آب و آتیش میزنند برای این مصوبه. مردم ما مردمی هستند که برای این مملکت جان ها دادند و خون ها ریخته شد تا مجلس و دولت تشکیل شود که حرف مردم را به قانون مبدل کنند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین