رئیس پلیس پایتخت: نمی‌گذاریم کسی با قاچاق کالا و ارز چرخه اقتصاد کشور را متوقف کند

گروه اجتماعی الف،   3970508129 ۱۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

رحیمی با تاکید بر اینکه امروز موضوع اقتصاد از جمله مهمترین موضوعات مبتلابه کشور است و در این حوزه ما با موضوع قاچاق کالا برخورد جدی داشته ایم، تصریح کرد: اجازه نخواهیم داد کسی با قاچاق کالا و ارز چرخه اقتصاد این کشور را متوقف کند.

رئیس پلیس پایتخت: نمی‌گذاریم کسی با قاچاق کالا و ارز چرخه اقتصاد کشور را متوقف کند

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی ظهر امروز در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه امنیت یکی از بنیادی‌ترین و اساسی‌ترین موضوعاتی است که زندگی انسان در سایه آن می تواند جریان داشته باشد، گفت:این مهم  تاثیرات بنیادی و اساسی بسیاری را در زندگی فردی و  اجتماعی انسان به همراه دارد.

وی با بیان اینکه امنیت به معنای  آرامش روانیِ فردی و آرامش عمومیِ اجتماعی است، گفت: این امر به قدری مهم است که در نبود امنیت، حتی با وجود توانایی و انگیزه‌ در میان افراد یک جامعه، امکان فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و خدماتی وجود نخواهد داشت.
رحیمی با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی به عنوان یکی از مهمترین ارکان امنیتِ کشور، در صف نخست برخورد با ناهنجاری‌های اقتصادی، اجتماعی و ... است، گفت: این نیرو عزم خود را جزم کرده است تا به عنوان خدمتگزاری امین تلاش کند تا از ارزش ها و سرمایه‌های مادی و معنوی مردم عزیزمان دفاع کرده و اجازه ندهد کسی  امنیت مادی و روانی مردم را به مخاطره بیندازد.

رئیس پلیس پایتخت خاطر نشان کرد: روزانه همکاران من در حوزه های مختلف مبارزه با مواد مخدر در حوزه برخورد با سوداگران مرگ، با تمام وجود تلاش می کنند تا مانع از ورود افیون ویرانگر مواد مخدر و توزیع آن در جامعه شوند چرا که باورداریم که پدیده شوم اعتیاد بلایی خانمانسوز است.

رحیمی با تاکید بر اینکه امروز موضوع اقتصاد از جمله مهمترین موضوعات مبتلابه کشور است و در این حوزه ما با موضوع  قاچاق کالا برخورد جدی داشته ایم، تصریح کرد: اجازه نخواهیم داد کسی با قاچاق کالا و ارز چرخه اقتصاد این کشور را متوقف کند.

به گفته وی، در حوزه پلیس آگاهی، ماموران با رشادت در مقابل ناهنجاری های اقتصادی، قاچاق و .. ایستاده‌اند و برای دفاع از حریم اقتصادی کشور با سوداگرانی که در بازار ارز  کرور کرور سرمایه این مرز و بوم را چپاول می کنند لحظه ای از پای ننشسته اند و در این مسیر هم توفیقات مهمی هم داشته اند .

وی با تاکید بر لزوم برخورد جدی با اراذل و اوباش نیز گفت: در حوزه پلیس امنیت عمومی بحمدالله همکارانم توانسته‌اند با برخورد قاطعانه با افرادی که امنیت و آرامش مردم را به مخاطره می‌اندازند و اجرای چندین طرح مختلف، نشان دهند که اجازه نخواهند داد کسی کوچکترین خللی در امنیت مردم ایجاد نماید و با برهم زنندگان امنیت با شدت و حدت برابر قانون برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به اجرای بیش از 13 مرحله طرح رعد در پایتخت،  افزود: تلاش کرده ایم که کلانتری ها را از حالت بالقوه به بالفعل تبدیل کنیم و از این رو با طراحی و راه اندازی طرح رعد، کلانتری‌ها در پروسه‌های زمانی مختلف هفتگی و یا دو هفته یکبار با اجرای این طرح عرصه را بر سارقان، مالخران، سوداگران و توزیع کننده مواد مخدر، اراذل و اوباش تنگ کرده و به طور مستمر نشان می دهند که نیروی انتظامی فعال، با انگیزه و با پشتکار در خدمت مردم عزیزمان است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۶۱۷۴۳۱۵:۴۰:۲۸ ۱۳۹۷/۵/۸
دیروز میگفتید که هیچ جای دنیا ، پلیس وارد عرصه های اقتصادی نمیشه....
مهدی۴۶۱۷۶۰۱۵:۴۵:۵۹ ۱۳۹۷/۵/۸
بنام خدا- بهتر بود که تیتر مطلب به این صورت بود : از این به بعد نمی گذاریم...
ناشناس۴۶۱۷۷۷۱۵:۵۱:۱۳ ۱۳۹۷/۵/۸
انشاالله
ناشناس۴۶۱۷۸۲۱۵:۵۳:۰۶ ۱۳۹۷/۵/۸
.. اقتصاد و موازنه آن در سطح جامعه یک کار علمی است و نه یک عملیات پلیسی ، ..تاثیر اقدامات علمی و کارشناسی کشورها و بازخورد مدیریت صحیح را مورد ارزیابی قرارمی گیرد اصلا ... از دولتمردان می خواستید که مشکل را اگر علمی دارند علمی حل کنند تا مشکل.... این طرح های ضربتی به گردن نیروهای انتظامی نیوفتد.
کامران۴۶۱۷۹۲۱۵:۵۶:۲۶ ۱۳۹۷/۵/۸
انشالله با کمک نیروی انتظامی و مردم فهیم ایران دست دلالان وطن فروش ریشه کن میشه
ناشناس۴۶۱۸۱۶۱۶:۰۶:۰۷ ۱۳۹۷/۵/۸
احسنت
ناشناس۴۶۱۸۵۵۱۶:۱۹:۰۳ ۱۳۹۷/۵/۸
فقط در ایران است که پلیس قیمت ارز را کنترل میکند.
ناشناس۴۶۱۹۸۲۱۷:۱۱:۳۹ ۱۳۹۷/۵/۸
چرخه اقتصادی مانده که شما بخواهید مانع قاچاق ارز وکالا شوید .ماشاالله بنظرتون عجله نمیکنید !!!
ناشناس۴۶۱۹۹۹۱۷:۱۶:۵۱ ۱۳۹۷/۵/۸
دست شما درد نکنه
علی 671۴۶۲۱۲۶۱۸:۰۸:۱۸ ۱۳۹۷/۵/۸
فعلاً که هر که هر کاری می خواهد انجام می دهد و آب از آب تکان نمی خورد ... برای مردم ..بیچاره .شعار بس است .عمل انقلابی باید کرد .
خسرو سلجوقي۴۶۲۱۵۷۱۸:۲۳:۵۰ ۱۳۹۷/۵/۸
سلام متن زیر را خیلی سریع با توجه به شرایط فعلی نوشتم، می‌خواستم نظر شما را هم بدانم. بنده خودم تخصصی در این حوزه ندارم، اما اگر بشود با چند نفر متخصص این نظر خام را تکمیل کرد شاید کارساز باشد. بجای اینکه بانک مرکزی بگوید افزایش دلار مطابق با واقعیت دولت توانایی ندارد باید راهکار عملی بدهد. با تشکر: دسته‌بندی مواردی که نیاز به ارز دارد: 1- ارز مورد نیاز واردات کالاهای اساسی (كالايي اساسي وجود ندارد) 2- ارز برای کالاهای غیراساسی 3- ارز برای مسافران به خارج از کشور 4- ارز برای مردمی که نگران کاهش ارزش ریال هستند و قصد نگهداری در منزل را دارند. در حال حاضر دولت توانایی تأمین ارز موارد ۱ تا ۳ یا حتی موارد مشابه را دارد. (چرا دولت بايد ارز براي اين موارد تأمین كند؟) مشکل اساسی هجوم مردم برای تبدیل ریال‌های موجود خود و تبدیل کردن آن به دلار یا سکه است که با افزایش قیمت آن‌ها ثروتشان کم نشود. این ذهنیت در اثر فشار روانی حاصل از اعمال تحریم‌ها ایجاد شده است (اتفاقاً بنده با اين موضوع موافق نيستم كه مردم به خاطر فشار تحريم مبادرت به اين كار کرده‌اند بلكه مردم با رفتار غیرعلمی مسئولين كه براي چهارمين بار ارز دولتي را باب کرده‌اند و زوري می‌خواهند قيمت ارز پنج و شش هزار توماني را 4200 تومان نگهدارند و بايد مردم بالأخص مردم مستضعف چوب بی‌عقلی و رانت دهي مسئولين را بخورند!) باید برای موارد این‌چنینی راه‌حل مشابه پیدا کرد. مسلماً دولت توانایی تحویل ارز برای کلیه درخواست‌های حاصل از فضای روانی ایجاد شده را ندارد، ولی با تمهیداتی می‌توان به مردم اطمینان داد و جلوی فشار روانی را گرفت. ما باید با روشی برای درخواست‌های روانی ارز و سکه ایجاد کنیم: ۱- دولت برای تمامی موارد ۱ تا ۳ در بالا ارز را به قیمت بازار آزاد به قیمتی که هست مثلاً دلار یازده هزار تومان در اختیار شرکت‌های خصوصی و یا مسافران آن هم با شرایط قرار دهد تا حد امکان ریال اضافی در دست مردم و شرکت‌ها جمع می‌شود. (چرا دولت بايد ارز بدهد بلكه بازار آزاد تنظيم شد اين مردم هستند ارز می‌خرند و می‌فروشند و اتفاقاً دولت هم اگر ارزي دارد می‌تواند بفروشد و با درآمد براي مديريت دولت بالأخص تأمین هزينه براي مستضعفين و كارمندان دولت استفاده كند و ورود دولت براي فروش ارز به‌هیچ‌وجه توصيه نمی‌شود و مجدد بازار را به هم خواهد ريخت) ۲- برای مردم نگران که فقط می‌خواهند ریال را تبدیل به دلار کنند، حساب ارزی یا حساب سکه‌ای باز کنند و مطابق درخواست با دریافت ریال فقط حساب ارزی و یا سکه‌ای به قیمت آزاد (مثلاً دلار ۱۱ هزار تومان) مدت‌دار مثلاً ۱ یا ۲ یا ۳ ساله با سود کم (سود نیم درصد مانند بانک‌های خارجی) در اختیار مردم قرار دهند. (به نظر بخش اول باز كردن حساب ارزي خوب است ولي نه ريال بگيرد و دلار بدهد بلكه دلار بگيرد و دلار بدهد و از همين طريق دلارهاي بازار را جمع كند و قيمت را به تعادل می‌رساند) ۳- در موارد ضروری و مطابق قانون و با قیمت دلار آزاد با حواله ارزی، ارز مورد نیاز به شرکت‌ها و یا افراد مسافر در خارج از کشور، از منابع ارزی موجود در بانک‌های خارجی که دلار ایران را نگه می‌دارند و امکان انتقال به ایران نیست، تأمین شود. (عالي است به‌شرط دريافت ريال به قيمت بازار تا رانت ايجاد نشود)
ناشناس۴۶۲۱۹۴۱۸:۳۹:۱۴ ۱۳۹۷/۵/۸
فعلا که اقتصاد کشور ، در حال احتضار به سر میبره و ما هم خواب ..
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین