سیف تا آخر هفته می‌رود؟ / اسامی جایگزین‌های احتمالی

گروه اقتصادی الف،   3970501135 ۴۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

تازه ترین خبرها نشان می دهد، رئیس کل جدید بانک مرکزی از سوی رئیس جمهوری انتخاب شده و بزودی معرفی می شود.

سیف تا آخر هفته می‌رود؟ / اسامی جایگزین‌های احتمالی

به گزارش تسنیم، تغییر و ترمیم تیم اقتصادی کابینه دوازدهم خبری است که از هفته های قبل در جامعه دست به دست می شود ولی یکی از مهمترین این تغییرات به بانک مرکزی برمی گردد.

به طور حتم تغییر رئیس کل بانک مرکزی و تیم او در برج میرداماد از مهمترین تغییرات تیم اقتصادی آقای روحانی خواهد بود.

قبلاً هم اعلام شده بود که با نزدیک شدن به اتمام حکم ریاست کلی ولی‌الله سیف در بانک مرکزی، رئیس جمهور تصمیم گرفته جانشین وی را انتخاب کند.

خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که در جلسه تیم اقتصادی با رئیس جمهور، درباره جانشین ولی‌الله سیف در بانک مرکزی نیز مباحثی مطرح شده و با توجه به وضعیت فعلی بازارهای اقتصادی، رئیس جمهور تا اخر هفته باید به تصمیم قطعی برای تغییر رئیس کل بانک مرکزی برسد.

با تغییر رئیس کل بانک مرکزی، به احتمال قوی معاون ارزی بانک مرکزی نیز از برج میرداماد خداحافظی خواهد کرد.

گزینه های رئیس جمهور برای انتخاب رئیس کل جدید بانک مرکزی عبارتند از علی دیواندری، علی طیب نیا، حمید پورمحمدی و محمد نهاوندیان. (از مدت ها قبل خبر رفتن نهاوندیان به بانک مرکزی به جای سیف مطرح شده بود ولی او و پایگاه اطلاع رسانی دولت این خبر را از اساس رد کرده اند).

البته با توجه به اوضاع دگرگون بازار ارز و سکه و ... اگر گزینه های مطرح نتوانند حکم رئیس جمهور را قبول کنند شاید باز هم سیف رئیس کل بانک مرکزی باقی بماند.

گفته می شود رئیس‌کل بعدی بانک مرکزی احتمالاً یکی از مردان نظام بانکی است ولی هنوز نام وی به‌صورت رسمی از سوی دولتی‌ها اعلام نشده است.

از بین گزینه های مطرح برای ریاست کلی بانک مرکزی، نام دیواندری و طیب نیا بیشتر از سایرین مطرح است و احتمالاً روحانی از بین این دو، یک نفر را انتخاب خواهد کرد.

 هر چند علی طیب نیا در گفت‌وگویی در پاسخ به این سوال که آیا شما رئیس جدید بانک مرکزی خواهید بود یا خیر؟ گفت: من اکنون هم در دولت سمت دارم. 

وی در ادامه به این سوال که احتمال ریاست شما بر بانک مرکزی چقدر است؟ پاسخی نداد.

گفتنی است، سیف زمانی که ریاست بانک مرکزی را به‌عهده گرفت دلار در دامنه قیمتی 3 هزار تومان بود ولی الآن قیمت دلار در بازار قاچاق بیش از سه برابر افزایش یافته است.

حکم رئیس‌کلی ولی‌الله سیف در 30 مرداد ماه 92 و در پنجاه و پنجمین جلسه مجمع عمومی عادی بانک مرکزی صادر شد و به امضاء رئیس جمهور رسید.

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۴۷۶۹۱۱۳:۵۹:۵۸ ۱۳۹۷/۵/۱
دلار و سکه را در حباب می گذارد و می رود
علی۴۴۹۱۲۷۱۹:۱۶:۳۱ ۱۳۹۷/۵/۱
سیف بعدش کجا میرود؟ خب معلوم است عقلا منطقا قانونا و شرعا باید به زندان برود نه سفارت خارجه! بخاطر سومدیریت مشکوک به رانتی و اضرار ولو به سهو صدهاهزارمیلیاردی به مردم و بیت المال
ناشناس۴۴۹۶۳۳۰۱:۵۰:۲۰ ۱۳۹۷/۵/۲
هر کسی دیگه بیاد وضیعت تغییری نخواهد کرد چرا؟؟ چون تشکیلات بانکی کشور بیمار است بانک مرکزی در حال حاضر کلا چه رییس داشته باشد چه نداشته باشد در روند صعودی قیمت ارز اتفاقی نخواهد افتاد
ناشناس۴۴۷۶۹۹۱۴:۰۲:۰۴ ۱۳۹۷/۵/۱
سلام چه بلایی به سر اقتصاد ایران آورد باید از او شکایت کرد واو نیز پاسخ گوی عملکرد خودش باشد
ناشناس۴۴۸۴۰۷۱۵:۳۰:۰۲ ۱۳۹۷/۵/۱
مگه از یهمنی شکایت شد //؟؟
ناشناس۴۴۹۱۲۹۱۹:۱۷:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۱
بهمنی مدیریت کرد و از پیک ۴۰۰۰ به ۳۰۰۰رساند تحویل سیف داد تا بکندش ۱۰هزار
ناشناس۴۴۸۴۷۲۱۵:۳۸:۳۳ ۱۳۹۷/۵/۱
سیف باید محاکمه شود اقای توکلی شکایت از ایشان را هم ارائه کرده اند . در جریان محاکمه ایشان مدارک مدیریت نا کار امد , منفی و جهت دار ایشان در افزایش بی رویه نقدینگی کشور , بحرانهای صدور مجوز موسسات بانکی و پولی فاقد صلاحیت و عدم نظارت بر عملکرد بانکی , تخصیص ارز بی مهابا و بدون توجیه به شبکه های نفوذ , تضعیف سیصد درصدی پول ملی از زمان عهده داری مدیریت بانک مرکزی تا امروز و .......از سوی متخصصان پولی و بانکی در تقویت رسیدگی قضائی به محکمه صاحب صلاحیت ارائه خواهد شد.
ناشناس۴۴۷۷۳۳۱۴:۰۸:۰۴ ۱۳۹۷/۵/۱
با رفتن سيف دلار ٢٠٠٠ تومان ميشه سكه يك ميليون و أرز مسافري هر چي بخواهي و بيكاري جوانان هم حل ميشه ميوه و گوشت ارزان ميشه مسكن هم مفت مفت ميشه و همه چي خوب و خوش !!! مشكل سيف بود كه اون هم حل شد
ناشناس۴۴۷۷۵۱۱۴:۱۲:۰۰ ۱۳۹۷/۵/۱
افزایش قیمت دلار هیچ ربطی یه یاتک مرکزی نداره
ناشناس۴۴۷۷۷۴۱۴:۱۷:۲۱ ۱۳۹۷/۵/۱
هر کس میاد اول باید سود بانکی رو زیاد کنه
ناشناس۴۴۷۸۵۰۱۴:۳۴:۳۸ ۱۳۹۷/۵/۱
بسلامتی کجا تشریف می برین؟ هنوز که دلار 10 تومن نشده جناب سیف تو کشورهای شرق آسیا با یک درصد هاراگیری و خودکشی می کنند مقامات. اما ایشان تا آخرین لحظه می خواهند بمانند و خدمت کنند اما به چه کسی مانمی دانیم
ناشناس۴۴۸۶۴۶۱۶:۱۰:۵۱ ۱۳۹۷/۵/۱
امروز شدخبر نداری
ناشناس۴۴۷۸۷۱۱۴:۴۰:۱۵ ۱۳۹۷/۵/۱
دیواندری مشاور سیف و از دوستان صمیمی اوست. تحصیلات اقتصادی هم ندارد و مثل رئیسش در کار حباب بازی است! 30 ام خرداد: "رییس پژوهشکده پولی و بانکی در شبکه خبر به تحلیل دلایل نوسانات اخیر ارزی کشور پرداخت. علی دیواندری تاکید کرد:هر چند مشکلاتی در بازار ارز کشور ایجاد شده اما حباب تخلیه می شود". اگر دیواندری به بانک مرکزی بیاید اوضاع به مراتب بدتر خواهد شد. چون جدای از فقر دانش ایشان، هیچگونه تغییر مدیریتی بجز جابجایی سیف در کار نخواهد بود. بانک مرکزی به تحول بنیادین نیاز دارد.
حامد۴۴۷۸۷۷۱۴:۴۱:۲۰ ۱۳۹۷/۵/۱
... گزینه های رئیس جمهور برای انتخاب رئیس کل جدید بانک مرکزی عبارتند از علی دیواندری ( احمدی نژادی)، علی طیب نیا (!؟)، حمید پورمحمدی (گل سفیدی - رییس واقعی سیف) و محمد نهاوندیان (کم سواد)... !!!!! مثل اینکه یک عده ای قرار است سقف را روی سر ساکنین خراب کنند.
ناشناس۴۴۸۳۷۰۱۵:۲۶:۵۱ ۱۳۹۷/۵/۱
مدیر بانک مرکزی باید متخصص پولی و بانکی باشد باید سالها در بانک مرکزس خدمات برجسته داشته باشد باید یکسره سوابق خدمتی اش در امور بانکی باشد بر اساس این باید ها در شرائط حاضر به نظر بنده دو نفر شایسته این سمتند که صرفا برای اگاهی رئیس جمهور محترم و تنظیم فهرست متضمن دانش و تعهد و شایستگی بدون تقدم و تاخر اسامی انها به شرح زیر است: 1- اقای دکتر قاسمی مدیر عامل فعلی بانک پاسارگاد 2- سرکار خانم خلعتبری معاون اسبق بانک مرکزی اقای واعظی رزومه انها را برای اقای رئیس جمهور تهیه کند . باند بازی در انتخاب مدیر بانک مرکزی و انتخاب رونما دان مسائل پولی و بانکی مصلحت اقتصاد کشور نیست. صاحبنظران محترم هم اگر کسانی را بر اساس باید های موید شایستگی می شناسند به اقای واعظی پیشنهاد دهند تا رئیس جمهور محترم از ملاحظه سابقه علمی مرتبط و تجارب عملی مرتبط با امور بانکی و پولی رزومه انان را بررسی و امکان انتخاب شایسته ترین را داشته باشد.
ناشناس۴۴۸۹۶۲۱۸:۰۶:۲۹ ۱۳۹۷/۵/۱
شما با چه اعتماد به نفسی از دکتر قاسمی نام می برین .بهتر بود به نماد بسته بانک پاسارگاد دربورس وعدم پاسخگویی بانک پاسارگاد به سهام داران اشاره ای می کردید .فردی که الان دوسال هست نماد بانک پاسارگاد رو تو بورس معلق گذاشته صلاحیت ریاست بانک مرکزی رونداره.
ناشناس۴۴۸۹۹۱۱۸:۱۶:۱۹ ۱۳۹۷/۵/۱
قاسمی رو قبول دارم اما خلعتبری رو هرگز ضمنا بالاترین پست خانم خلعتبری در بانک مرکزی، مدیر اداره بود نه معاون بانک
علی۴۴۸۸۶۶۱۷:۲۱:۳۳ ۱۳۹۷/۵/۱
سوابق این آقایون رو که نگاه می کنی پشت آدم می لرزه،خدا بخیر بگذرونه اگه اینا بیان و اوضاع بدتر میشه.
ناشناس۴۴۹۲۳۴۲۰:۱۴:۲۳ ۱۳۹۷/۵/۱
قحط الرجال است کسی ندارند دیگر
ناشناس۴۴۷۸۸۹۱۴:۴۳:۱۸ ۱۳۹۷/۵/۱
همانطور که هیچکدام از روئسای گذشته و حال بانک مرکزی بدلیل نداشتن توانایی کافی و وافی شایسته احراز چنین پستی نبودند ، کاندیداهای در نظر گرفته شده هم اگر ناتوان تر از آنها نباشند قطعا تواناتر نیستند و متاسفانه سالهای سال است که این چرخه باطل در جهت نابودی دارائی های ملی همچنان تداوم دارد
ناشناس۴۴۸۶۵۶۱۶:۱۳:۴۰ ۱۳۹۷/۵/۱
شما یک نفر را معرفی کن
ناشناس۴۴۸۹۰۷۱۷:۳۳:۵۷ ۱۳۹۷/۵/۱
بابا اين همه آدم تحصيل كرده و علمي، از وال استريت برگشته، متعهد. يك سر تو دانشگاه ها برنيد به جاي اين كه بين دوست و رفيقهاي خودتون دنبال اقتصادي ترينشون بگردين
ناشناس۴۴۹۴۰۷۲۲:۲۰:۴۵ ۱۳۹۷/۵/۱
هموطن گرامی قول میدهی که اگه معرفی کردم این پست را به ایشان بدهند در ضمن مطمئن باش در میان هشتاد و چند میلیون ایرانی به وفور متخصص با تقوی وجود دارد که چون به هیچ جایی و هیچ کسی وابسته نیستند هرگز هرگز هرگز به بازی گرفته نشده اند و منبعد هم نخواهند گرفت .
ناشناس۴۴۷۹۶۲۱۴:۴۹:۰۱ ۱۳۹۷/۵/۱
سیف می بایستی در مورد مشکلات و پیامدهایی که موسسات مالی غیر مجاز نظیر فرشتگان و ثامن الحجج و...برای مردم ،کشور و نظام بوجود آورد در محاکم قضایی پاسخگو باشد.
ناشناس۴۴۸۵۸۵۱۵:۵۵:۲۷ ۱۳۹۷/۵/۱
مراقب باش از خارج خبرش را نشنوی !!
ناشناس۴۴۷۹۷۲۱۴:۴۹:۳۲ ۱۳۹۷/۵/۱
دادن ارز۴۲۰۰تومانی وایجادچندهزارمیلیاردتومان رانت به عده ای خاص ازشاهکارهای جناب سیف ومعاون ارزی ایشون بودانشاءالله دیگه ازاین مدیران پیروفرسوده استفاده نشه
علی۴۴۸۰۱۶۱۴:۵۳:۰۸ ۱۳۹۷/۵/۱
امیدوارم یک اقتصاددان با دانش به غیر از طیب نیا بگذارند.
الف ر۴۴۸۱۰۵۱۵:۰۱:۰۰ ۱۳۹۷/۵/۱
اقای طیب نیا این کاره نیستند اینجا یک آدمی میخاد هم سواد و تجربه وبالاتر از همه اینها آدم با شهامت با جربزه باید باشد
ناشناس۴۴۸۱۷۱۱۵:۰۶:۱۴ ۱۳۹۷/۵/۱
انشاالله همه نالایق ها بروند یعنی کلا" بروند
ناشناس۴۴۸۱۸۷۱۵:۰۷:۲۳ ۱۳۹۷/۵/۱
تیتر دیروز انتخاب: "تصمیم عجیب دولت و یک جابجایی صوری؛ «دردانه احمدی‌نژاد» و یارغار سیف، رییس بانک مرکزی روحانی می‌شود؟" اگردیواندری رئیس بانک مرکزی شود، دستورات نوبخت ونهاوندیان را مو به مو اجرا می کند و رکورد نابودی پول ملی را به نام خود ثبت خواهد کرد.
ناشناس۴۴۸۴۱۷۱۵:۳۱:۱۴ ۱۳۹۷/۵/۱
عوض کردن دولت هم در شرایط تحریم کار ساز نیست چه برسه به بانک مرکزی !
ناشناس۴۴۸۴۳۶۱۵:۳۳:۲۷ ۱۳۹۷/۵/۱
حباب را با خودش میبره یا میکذاره برای ما
مجيد۴۴۸۴۴۶۱۵:۳۴:۵۹ ۱۳۹۷/۵/۱
فيگور اين انسان اعصاب خورد ميكنه. اخرش هم بركنار نشد تاريخ مصرفش تمام شد
ناشناس۴۴۸۵۳۱۱۵:۴۵:۴۷ ۱۳۹۷/۵/۱
اینهمه متخصص در کشور وجود دارند در هر انتخابی نگاه فقط به دور وبری های بله قربان گوست . وضعیت پول و ارز و اوضاع تورم کشور مدیران باسواد و متعهد و مستقل می طلبد . رفیق بازی و گروه بازی و سفارشی عمل کردن و ازمایشگاهی تصور کردن اوضاع اقتصاد را در انتخاب ملاک نگیرید . یکبار هم که شده بر اساس شایستگی , شایستگی واقعی ربط علمی و دانش تجربی در امور پول و باک انتخاب کنید . هر کس اقتصاد خوانده حرفه تخصصی پول و بانک را نمی توان به او سپرد . همین میشود که شده است
ناشناس۴۴۸۵۷۱۱۵:۵۱:۴۵ ۱۳۹۷/۵/۱
چرا تا اخر هفته , همین امروز برابری ارزی بین 10 تا 15 در صد به نسبت دیروز سقط کرده است . مدتهاست که اسم سیف به تنهائی عامل سقوط ارزش پول ملی است . هنوز متوجه نشده اید ؟ جای تعجب دارد!! نرخ امروز را بنویس و تا اخر هفته صبر کن خواهی دید که چقدر این اسم ربط علت و معلولی در سقوط ارزش پول ملی دارد
ناشناس۴۴۹۱۱۲۱۹:۰۹:۴۷ ۱۳۹۷/۵/۱
بخاطر انکه تولید داخله
ناشناس۴۴۸۶۳۰۱۶:۰۶:۴۱ ۱۳۹۷/۵/۱
خواهید دید که با رفتن سیف چیز زیادی عوض نخواهد شد شاید کمی بهتر شود ! چون مشکل تحریم نه مدیریت ضعیف
ناشناس۴۴۸۸۳۴۱۷:۰۵:۰۵ ۱۳۹۷/۵/۱
پدراقتصاد و مردم دراورد فقط میره این فرد بایستی محاکمه بشه
ناشناس۴۴۹۰۲۶۱۸:۳۱:۱۵ ۱۳۹۷/۵/۱
بانک مرکزی به یک نیروی جوان متخصص امورپولی وبانکی نیازداره.همین الآن قائم مقام بانک مرکزی دکترکمیجانی استادتمام اقتصادهستند.
ناشناس۴۴۹۰۳۴۱۸:۳۴:۳۸ ۱۳۹۷/۵/۱
ساده لوحی است اگر گمان کنیم مشکل از سیف یا هر کس دیگر است ! چرا خودمان را گول می زنیم ؟! همگی از کاهش ارزش پول ملی می ترسیم و برای حفظ ارزش آنرا به طلا و دلار تبدیل می کنیم . حالا سیف یا هر مدیر دیگری چه کار کند ؟! دلایل کاهش ارزش پول هم قطعا میدانیم که هیچ ربطی به سیف ندارد
ناشناس۴۴۹۱۶۷۱۹:۴۱:۵۶ ۱۳۹۷/۵/۱
کجا می ره؟
پگاه۴۴۹۵۴۱۲۳:۴۷:۰۳ ۱۳۹۷/۵/۱
طیب نیا،را بیاره /شاید بتواند ی سر وسامامونی به این وضعیت شرم آور بده
ناشناس۴۴۹۵۸۵۰۰:۲۶:۳۰ ۱۳۹۷/۵/۲
طیب نیا مناسب این کار نیست ، ایشان بودند که با ایجاد رکود ، سعی در کنترل تورم داشتند، و در انتها وقتی اوضاع شروع به خراب شدن کردن ، بجای حل مشکل ، با چند وزیر دیگر به رئیس خود نامه نوستند و گزارش دادند که اوضاع چنین است ، انگار نه انگار که ایشان وظیفه شان این بوده که مشکل را حل کنند
ناشناس۴۴۹۶۰۲۰۰:۵۴:۴۴ ۱۳۹۷/۵/۲
سیف وامثال سیف سیاستگزار نبوده ودراینده هم هرفردی این سمت رابپذیرد فقط مجری دستوراتیست که ازکانالهای مختلف دیکته میشود مسیولین دراین کشور خود اگر هم مبتکر وخلاق باشند نمیتوانند ازان استفاده کنند وفقط فرمانبر ومجری دستورات اند واصولا مدیران لایق بنظر میرسد جایگاهی ندارند اگر اینطور نبود امروز وضعیت کشور اینگونه نبود که با هرحرف وسخن امریکا وضعیت اقتصادی بهم بریزد این وضعیت برمیگردد به ناکارامدی مدیران وثروت اندوزی مقامات بالاتر انهم بدون شرم وحیا بایک پی نوشت خلاف قانون میلیارد ها تومان به جیب م ر واریز میکنند حال سیف برود یا نرود این مشکلی ازمردم راحل نمیکند اول باید ترمز رانت وغارتگری رابکشند بعد شروع بکار با داشته کشور کنند .
ناشناس۴۴۹۶۳۴۰۱:۵۲:۱۰ ۱۳۹۷/۵/۲
مرد بانکی دکتر مظاهری
سید۴۴۹۶۴۱۰۲:۰۱:۵۷ ۱۳۹۷/۵/۲
برای چی بره !!! کارشو درست انجام داده که . باید با دلار بازی میکردن و تقصیر هم مینداختن که قیمت دلار رو ۳ تا ۴ برابر کنن . دقیقا همون کاری رو که میخواستن ، انجام دادن . مردم هم که کلا هیچوقت مهم نبودن که چه بلایی سرشون میاد . هنوز وقت رفتن آقای سیف نیست . ظاهرا یه مقدار دیگه از وظیفه بزرگشون باقیمونده
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. و ناگهان اخلاق!

  4. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  5. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  6. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  7. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  8. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  9. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  10. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  11. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  12. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  13. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  14. فریب نخوریم! 

  15. دبی؛ چند روز پس از سیل

  16. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  17. تصاویر اختصاصی شبکه پاکستانی از اسکورت جالب زمینی و هوایی رئیسی در لاهور

  18. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  19. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین