روحانی: باید بکوشیم تا مردم نسبت به آینده، هیچگونه نگرانی نداشته باشند/ دولت همچنان پای وعده‌های خود ایستاده است

گروه سیاسی الف،   3970501132 ۳۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس‌ جمهور با اشاره به ضرورت تقویت هماهنگی و همدلی هرچه بیشتر دولت و مجلس، بر تلاش مضاعف همه مسوولان در راستای توجه به مطالبات و رفع مشکلات مردم و کشور در شرایط کنونی تاکید کرد.

روحانی: باید بکوشیم تا مردم نسبت به آینده، هیچگونه نگرانی نداشته باشند/ دولت همچنان پای وعده‌های خود ایستاده است

به گزارش الف به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی صبح دوشنبه در نشست صمیمی با رئیس و اعضای هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آرمان، گفتمان و اهداف دولت تدبیر و امید با فراکسیون امید مجلس بسیار نزدیک بوده و منجر به شکل گیری تعاون و همکاری مثبتی در راستای حل مشکلات مردم و توسعه کشور در سال های اخیر شده است، اظهار داشت: امروز کشور و ملت ایران با شرایط جدیدی روبرو شده است که ایجاب می کند مسوولان بیش از هر زمان دیگری با همدلی و همکاری برای عبور از مشکلات و پاسخگویی به نیازهای جامعه تلاش کنند.

رئیس جمهور ضمن تقدیر از حمایت های فراکسیون امید مجلس از برنامه های دولت، به تشریح مهمترین مسایل حوزه سیاست خارجی و اقتصاد پرداخت و گفت: در شرایط ویژه‌ای که امروز بواسطه خروج یکجانبه آمریکا از برجام با آن مواجه هستیم، مدیریت شرایط برای گذر از این دوران، حفظ امید به آینده در کشور بسیار حائز اهمیت است و باید بکوشیم تا مردم نسبت به آینده، هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

دکتر روحانی با اشاره به اینکه شرایط و اقتضائات فعلی، گسترش تعامل و همکاری بیش از پیش مجلس و دولت در موضوعات مختلف را ضروری می سازد، خاطرنشان کرد: امروز تعاون و ارتباط دولت و مجلس باید برای دستیابی به اهداف مهم و سامان دادن به برخی مشکلات کشور شکل بگیرد تا بتوانیم در کنار هم کار بزرگی را در تاریخ سیاسی ایران رقم بزنیم.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید همچنان مصمم پای وعده های خود به مردم در دوران انتخابات ایستاده و برای عملی کردن قول هایش تلاش می کند؛ آمار مثبت در زمینه اشتغال، فقر زدایی، صادرات غیر نفتی، درآمدهای عمومی دولت و اختصاص بیست برابری بودجه عمرانی در چهار ماهه سال جاری را که علیرغم شرایط و مشکلات خاص سیاسی و اقتصادی محقق شده، گواه بخش مهمی از آنها دانست.

دکتر محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس نیز در این نشست موفقیت دولت در عمل به وعده ها و اجرای برنامه هایش را دغدغه اصلی اعضای این فراکسیون عنوان کرد و بر ضرورت هماهنگی و همکاری بیشتر دولت و مجلس در راستای پاسخ به مطالبات مردم و رفع مشکلات کشور تاکید کرد.

همچنین تعدادی از اعضای هیات رئیسه و فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پیرامون مسائل و موضوعات مختلف پرداختند.

ضرورت تعامل گسترده دولت و مجلس بویژه در شرایط کنونی، پاسخ گویی به مطالبات و خواسته های مردم، ضرورت کمک به دولت در راستای اجرایی کردن برنامه ها و عمل به وعده های خود به مردم، اصلاح ساختارهای اقتصادی کشور، تقویت بخش خصوصی، ضرورت سخن گفتن بیشتر و صادقانه مسوولان با مردم، حمایت از سخنان قاطعانه رئیس جمهور در همایش سفرا، توجه به لزوم تغییر و تحول در اعضای دولت در راستای ایجاد تحرک در فعالیت ها، توجه به اعتراض‌های صنفی، تقویت ارتباط مسوولان و نخبگان کشور، توجه به صرفه جویی، استفاده از نخبگان اقوام، مذاهب و اقلیت ها در رده های مختلف مدیریتی، تقدیر از توجه ویژه دولت به جایگاه زنان و دختران، مقابله با فساد، حفظ و تقویت امید و نشاط در کشور، اعتماد به جوانان، توجه به سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم و ضرورت استمرار عقلانیت و تعامل سازنده با جهان از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۴۷۶۵۱۱۳:۴۹:۲۷ ۱۳۹۷/۵/۱
جناب روحانی! قیمت همه چی چند برابر شده! و هیچ کار و درامدی برای اغلب مردم نیست؟؟؟ پس چطور شما از امیدو رفاه... اسم می برید... کدام امید و وعده؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۴۴۸۲۰۴۱۵:۰۹:۰۸ ۱۳۹۷/۵/۱
اون موقع که باید می کوشید ، نکوشید . سرش به وعده های توخالی گرم شد . الان که دست همه خالیه دیگه چیکار میخواد بکنه ؟
ناشناس۴۴۸۲۸۴۱۵:۱۸:۳۹ ۱۳۹۷/۵/۱
جناب روحانی: ما چیزی نمی گیم، و خداوکیلی شما خودت وعده هایی رو که قبول داری داده ای و الان میگی سرشون هستی رو لیست کن منتشر کن. نتیجه غیر از کاغذ سفید چه چیزی خواهد بود؟!
امید۴۴۸۹۴۲۱۷:۵۰:۲۰ ۱۳۹۷/۵/۱
آقای رییس جمهور مزاح میفرمایند
ناشناس۴۴۷۶۶۳۱۳:۵۳:۱۳ ۱۳۹۷/۵/۱
اقای روحانی تا صد سال دیگه هم بی عمل پای حرفات وایسی فایده نداره.
ناشناس۴۴۸۳۰۸۱۵:۲۰:۴۳ ۱۳۹۷/۵/۱
دیروز چهارتا جمله گفتی، امروز دلار از 9500 گذشت!!!
ناشناس۴۴۷۶۷۲۱۳:۵۶:۰۳ ۱۳۹۷/۵/۱
أین آقای روحانی تو ایران زندگی میکنند یا یک جای دیگه؟
ناشناس۴۴۷۶۸۰۱۳:۵۷:۳۸ ۱۳۹۷/۵/۱
وقت کوشیدن تموم شد عمو الان وقت کوچیدنه .
ناشناس۴۴۷۶۸۹۱۳:۵۹:۲۳ ۱۳۹۷/۵/۱
شعار شعار شعار از اول امسال تا به حال در شرکت ما هیچ معامله ای انجام نشده داریم از جیب می خوریم و پس انداز ما رو به اتمام است چکار کنیم ؟ همینطوری فقط خوشحال و امیدوار باشیم ؟
ناشناس۴۴۷۶۹۰۱۳:۵۹:۵۵ ۱۳۹۷/۵/۱
آقا جان شما وضع دلار مشخص کن هیچ کاری نمیخواد بکنی
ناشناس۴۴۷۷۰۸۱۴:۰۳:۱۵ ۱۳۹۷/۵/۱
میشه لیست کنید وعده هایی که داده بودید و بگید پای کدومش هستید؟ حفظ ارزش پول؟ رفع تحریم؟ اعتبار پاسپورت ایرانی؟ رونق اقتصادی؟ امنیت اجتماعی؟ آزادی؟ عدم فیلترینگ؟ رفع حصر؟ دقیقا منظورتون کدوم وعده هاتون بود؟
ناشناس۴۴۷۷۴۴۱۴:۱۰:۰۱ ۱۳۹۷/۵/۱
اون کلیدی که دستت میگرفتی کو ؟ من که فکر میکنم اگه در هم باز بود با اون کلید بستی تا مردم به درد و بدبختی خود بمیرن
ناشناس۴۴۷۷۹۷۱۴:۲۳:۵۲ ۱۳۹۷/۵/۱
آقاي روحاني! اتفاقاتي که داره ميفته با شعارهاي شما در تناقضه. سکه رفت بالاي 3 ميليون، دلار بالاي 9 تومن و يورو بالاي 10000 هزار. بعد شما مي فرماييد: باید بکوشیم تا مردم نسبت به آینده، هیچگونه نگرانی نداشته باشند؟!
ناشناس۴۴۷۸۰۱۱۴:۲۴:۳۷ ۱۳۹۷/۵/۱
رئیس جمهور بایدها
ناشناس۴۴۷۸۳۹۱۴:۳۱:۵۶ ۱۳۹۷/۵/۱
آقای روحانی درست می فرمایند روی حرفها و قول هایی که داده اند وایستاده اند. البته رویشان وایستاده اند. جناب رئیس جمهور قرار بود قولهایی که دادین عمل کنید نه آنکه بروید و رویشان بایستید
ناشناس۴۴۷۸۵۵۱۴:۳۷:۰۴ ۱۳۹۷/۵/۱
عمر دولت تمام شد هنوز صحبت از قول و وعده می دهند.
ناشناس۴۴۷۸۶۴۱۴:۳۸:۵۱ ۱۳۹۷/۵/۱
فقط حرف ، برق قطع شد يخچال سوخت البته بورد الكترونيكي ان تعمير كار امد هزينه تعمير سه برابر قبل شد خوب شما ميفرماييد همه چيز درست وخوب است ولي من پول تعمير را ندارم چكار بايد بكنم مثل شما كه پول و قدرت و اسلحه ندارم با زور ندهم لذا فشار برمن و خانواده ان زياد شده و شرمنده انها هستم فرزندانم اصلا ديگر اسلام را قبول ندارند و مي گويند بابا اين همه دزدي و اختلاس را كساني كرده اند كه پيشونيشان جاي مهر نماز است پس اين اسلام را ما نمي خواهيم
ناشناس۴۴۸۶۹۲۱۶:۲۸:۱۸ ۱۳۹۷/۵/۱
تلویزیون ما هم سوخت با اجازه رفتیم یک نو خریدیم زنگ زدم اداره برق میگه باید بیاید اینجا فقط هم اگر قبول بکنند حد اکثر 300 میدن
یه بدبخت مثل خیلی ها۴۴۷۹۱۱۱۴:۴۵:۴۴ ۱۳۹۷/۵/۱
اقایان حرف نزنن خوبه هی حرف الکی میلگرد که وارداتی نیست چرا دوبرابر شده هی داره میره بالا،
ناشناس۴۴۷۹۹۶۱۴:۵۲:۰۵ ۱۳۹۷/۵/۱
جان هرکی دوست دارید خودتون و همکارانتون دست از کوشش بردارید. ما نابود شدیم بیچاره شدیم رفت. ولش کنید شاید خودش درست شد
شهروند کرجی۴۴۸۰۴۹۱۴:۵۶:۴۰ ۱۳۹۷/۵/۱
نمیدونم چرا هر موقعی رییس جمهور و یا نوبخت و یا سیف یا حتی یکی از وزیران از مردم و رفاه حال مردم صحبت میکنند من و امثال من تنمون میلرزه... آقای دکتر روحانی "پای وعده هات" را اگر نگاه کنی میبینی که روی حلقوم ما مردم از همه جا دستمون کوتاهه هستش.. هر وقت اومدی و وعده رفاه دادی و گفتی پای وعده هات هستی فرداش یه چیزهایی گرون شد.. دلار و سکه که از دست در رفت و رفت توی جیب از ما بهترون، ارز دولتی هم که با اون لیستی که توی رسانه ها دیدیم نصیب یه عده خاص شد..راستی آقای دکتر موز دولتی که بهش ارز دولتی دادی و نصیب پدر دامادت شد توی بازار اومد؟ کجا توزیع میشه بریم لااقل موز دولتی بخوریم!!!! آقای دکتر قبول کن قول و قرار با مردم که ۵ ساله با اون بوق و کرنای برجام عملی نشد توی این سه سالی که مونده و از بین رفتن برجام دیگه اصلاً شدنی نیست. جالبتر از همه اینه که توی این ۴۰ سال من با ۵۵ سال سن یادم نمیاد یک مسئول و یا وزیر بخاطر ندانم کاریش عذرخواهی بکنه و استعفا بده تازه طوری صحبت میکنند انگار وضعیت گل و بلبله.. نسل ما که با ۵۵ سال سن رفت به فنا .. انشاالله برای‌ نسل آینده و فرزندانمون چشمهامونو باز کنیم و گول قول و وعده های الکی را نخوریم..
ناشناس۴۴۸۱۷۰۱۵:۰۶:۱۳ ۱۳۹۷/۵/۱
من واقعا متاسفم برای خودم بخاطر رایی که دو دوره به شما دادم
مجيد۴۴۸۴۰۶۱۵:۲۹:۳۵ ۱۳۹۷/۵/۱
مثل اينكه ايشون ايران نيست!!!!!! يورو ١١هزارتومان اقاي كليد
ناشناس۴۴۸۴۰۹۱۵:۳۰:۱۹ ۱۳۹۷/۵/۱
آقای روحانی اگر مسئول وضع فعلی هستید ، صدای مردم را بشنوید . اگر هم مدعی هستید نقشی ندارید لطف کنید کنار بکشید .
ن.د۴۴۸۴۹۲۱۵:۴۰:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۱
بهترین و جذاب ترین حرف این روزهای روحانی "سکوت " است.
ناشناس۴۴۸۶۵۵۱۶:۱۳:۲۸ ۱۳۹۷/۵/۱
دولت چهار درصدیها .امروز ثروتمندان سرمست از افزایش سنگین قیمت دلار وطلا وسکه ومسکن .حداقل سرمایشون تو این سه ماهه دوبرابر شده.همه هم در خدمتشون هستند از پلیس وقاضی ومامور دولت .چون اینجا ایران هست.
ناشناس۴۴۸۷۰۱۱۶:۳۰:۱۴ ۱۳۹۷/۵/۱
روحانی با تکرار این جمله که " پای قول ها و وعده ها ایستادم" با روان مردم بازی میکنن. کدام وعده تان را عملی کردید اقای روحانی؟ اگر با انتخاب شما ذره ای امید به اصلاح داشتیم دیگر کاملا ناامید و افسرده شدیم. هیچکس اون بالا اهمیتی به مردم نمیده.فقط فکر منافع خودتونید.
محسن۴۴۸۷۱۵۱۶:۳۲:۳۰ ۱۳۹۷/۵/۱
مخاطب بایدهاااااااااا کیه
ناشناس۴۴۸۸۲۸۱۷:۰۳:۴۷ ۱۳۹۷/۵/۱
خدا کند رییس جمهور بعدی به جای کدخدا بگوید خدا......................مطمینم مشکلات درست می شود..................
ناشناس۴۴۸۸۸۰۱۷:۲۶:۵۵ ۱۳۹۷/۵/۱
این سخن روحانی که مرتب تکرار میکند روی وعده ها خود هستم نمکی است روی زخم امید واران به او . یک لحظه ایشان با خود خلوت کند و سخنان انتخاباتی اش را مرور کند کدام وعده عملی شد حالا هم که سخن گویان جریانی که مردم برای حذفشان به صندوق های رای متوسل شدند طرفدار ایشان شدند مردم به چه چیزی امید ببندند .
ناشناس۴۴۸۸۹۹۱۷:۳۱:۲۰ ۱۳۹۷/۵/۱
آقاي رييس جمهور خدا وكيلي شما به اين حرفهايي كه مي زنيد اعتقاد داريد
سید۴۴۹۳۸۹۲۲:۰۶:۲۴ ۱۳۹۷/۵/۱
قدیما برا سر سفره کم خرج ترین غذا نون و ماست بود ولی الان یه سطل ماست شده 13 هزار و یه نون 2 تومن
ناشناس۴۴۹۵۱۵۲۳:۳۶:۱۷ ۱۳۹۷/۵/۱
آینده چیه همین الآن سکه و دلار نای مردم رو گرفته شما از آینده صحبت میکنید . جلالخالق .
ناشناس۴۴۹۵۸۲۰۰:۲۴:۴۴ ۱۳۹۷/۵/۲
دولت تا مرداد ماه سال 1400 پای وعده هایش ایستاده ، همانطور که در پنچ سال گذشته هم ایستاده ، و البته نتیجه این ایستادن ها را هم ملت ایران با تمام وجود احساس کرده و خواهد کرد
ناشناس۴۴۹۹۷۹۰۹:۴۶:۳۸ ۱۳۹۷/۵/۲
تا به حال هرچه تلاش کردید موجب نگرانی ما بوده است پس تلاش نکن
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

    4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

    5. این صدای اقتدار ایران است ...

    6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    8. وحدت ملی با وعده صادق

    9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

    10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

    11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    15. کمی دیر نیست؟

    16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    پربحث‌های اخیر

      پربحث‌های هفته

      1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

      2. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

      3. این صدای اقتدار ایران است ...

      4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

      5. وحدت ملی با وعده صادق

      6. استخوانی در گلوی اسرائیل!

      7. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

      8. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

      9. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

      10. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

      11. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

      12. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

      13. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

      14. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

      15. اسراییل چه باید بکند؟ 

      16. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

      17. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

      18. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

      19. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

      20. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

      21. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

      22. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

      23. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

      24. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

      25. احتمال تشکیل استان تهران غربی

      آخرین عناوین