ترامپ خطاب به روحانی: هرگز آمریکا را تهدید نکن

گروه جهان الف،   3970501035 ۱۴۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۱۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری خطاب به رئیس جمهور ایران نوشت: دیگر هرگز دوباره ایالات متحده را تهدید نکن.

ترامپ خطاب به روحانی: هرگز آمریکا را تهدید نکن

به گزارش الف رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتر به سخنان رئیس‌جمهور ایران خطاب به ایالات متحده مبنی بر اینکه «با دم شیر بازی نکنید»، واکنش نشان داد.

«دونالد ترامپ» در توئیتر نوشت: «دیگر هیچ وقت ایالات متحده را تهدید نکن، وگرنه با عواقبی مواجه می‌شوی که مشابه آن قبلاً بر سر عده انگشت شماری در تاریخ آمده است. ما دیگر کشوری نیستیم که صحبت‌های جنون آمیز شما درباره خشونت و مرگ را تاب بیاوریم. محتاط باش».

به گزارش فارس، رئیس جمهور ایران روز یکشنبه در همایش روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور گفته بود : «امروز سخن گفتن با آمریکا معنایی جز تسلیم و پایان دستاوردهای ملت ندارد. آقای ترامپ! ما مرد شرف و ضامن امنیت آبراه منطقه در طول تاریخ هستیم ؛ با دم شیر بازی نکنید، پشیمان کننده است» (اینجا)

دیدگاه کاربران

نورا۴۴۶۸۶۱۰۸:۵۵:۴۱ ۱۳۹۷/۵/۱
تاوانش اضافه شدن طول و عرض گورستان های آمریکا خواهد بود. ترامپ دیوانه
ناشناس۴۴۷۴۹۳۱۲:۵۳:۵۹ ۱۳۹۷/۵/۱
لطفن به دیوانگان توهین نکنید...!؟
ناشناس۴۴۷۵۱۸۱۳:۰۲:۴۳ ۱۳۹۷/۵/۱
ترامپ ... فاسد تو یک هرزه هستی حق نداری به رییس جمهور ما که نماینده ملتی بزرگ و ریشه دار است توهین کنی بفهم نفهم
من۴۴۷۸۳۶۱۴:۳۱:۲۱ ۱۳۹۷/۵/۱
برادر مسلمان! در اسلام فحش حرام است حتی به دشمن قسم خورده اسلام در اسلام هدف وسیله را توجیه نمی کند و کفر نمی تواند پایه ایمان شود. اگر حرفی حسابی داریم، راه اثباتش جوری دیگری باید باشد.
ناشناس۴۴۷۸۵۴۱۴:۳۶:۱۱ ۱۳۹۷/۵/۱
چرا ناراحت میشی ..به تو توهین نکرد..مگه تو ریس جمهوری....برو باعث و بانی چپاولگران و نابود کننده های زندگی مردم و بیت المال را نفرین کن...خودشو ناراحت نکن..
ناشناس۴۴۸۰۷۸۱۴:۵۹:۰۷ ۱۳۹۷/۵/۱
ترامپ هم نماینده مردم کشورشه. پس تو هم که عقلت میکشه توهین نکن.
ناشناس۴۴۸۴۳۵۱۵:۳۳:۱۷ ۱۳۹۷/۵/۱
من هیچوقت به روحانی رای ندادم و مخالف بیشتر نظرات او هستم ولی برام قابل تحمل نیست توهین به او از طرف ادم بی اخلاقی مثل ترامپ.با خودم فکر کردم این۶۶نفر که موافق توهین ترامپ به روحانی هستند کیان.بله همان مزدوران قلم به دست در شبکه های اجتماعی .
ناشناس۴۴۸۷۴۹۱۶:۴۲:۰۸ ۱۳۹۷/۵/۱
چه قدر با ادب منطق ما با دنیا این طور بوده خشونت ترور و سرکوب
ناشناس۴۴۹۰۲۱۱۸:۲۸:۱۷ ۱۳۹۷/۵/۱
فک کنم این منفی ها اونایی زدند که دیروز در محل سخنرانی پمپئو حضور داشتند.
ناشناس۴۴۷۶۲۵۱۳:۴۲:۰۳ ۱۳۹۷/۵/۱
۳ ایرانی با شرف باید در آمریکا دندان های ترامپ، پمپیو و بولتون را در دهانشان خرد کنند...
ناشناس۴۴۷۷۱۶۱۴:۰۵:۰۲ ۱۳۹۷/۵/۱
امید امریکا به این است که مردم در داخل شورش کنند برای همین ایران را تحریم کردند اگر امریکا می دانست ایران شکست می خوره همین امشب به ایران حمله می کردند وگرنه خودشون می دانند نمی توانند به ایران حمله کنند برای حمله به ایران امریکا باید حداقل 2 هزار میلیارد دلار خرج کنه و باید 1 میلیون سرباز امریکایی زمینی به داخل خاک ایران بفرسته . با تجربه تلفات سربازان امریکایی در جنگ عراق امریکا دیگر جرات حمله به ایران را نداره. حتی الان امریکا از ترس تلفات می خواهد از شمال سوریه خارج شود . حزب الله با 10 هزار نیرو ارتش قوی اسراییل را شکست داد و الان اسراییل از حزب الله مثل سگ می ترسد. اگر امریکا می دانست ایران شکست می خوره همین امشب به ایران حمله می کردند . 40 ساله قراره به ایران حمله کنند . صحبت های ترامپ بیشتر برای مصرف داخلی امریکاست . بعد از دیدار ترامپ با پوتین چهره ترامپ در امریکا تخریب شده و همه ترامپ را نوکر روسیه می دانند. ترامپ می خواد با این جور صحبت ها چهره خودش را نزد افکار عمومی مردم امریکا ترمیم کنه !!!
ناشناس۴۴۷۷۶۳۱۴:۱۳:۵۷ ۱۳۹۷/۵/۱
امریکا 40 ساله قراره به ایران حمله کنه . اگر می توانستند همین 20 سال پیش که ایران ضعیف تر بود حمله می کردند منتهی می دانند نمی توانند حمله کنند هزینه زیادی براشون داره و نتیجه جنگ هم نا مشخصه
ناشناس۴۴۷۸۳۸۱۴:۳۱:۵۳ ۱۳۹۷/۵/۱
امید امریکا به این است که مردم در داخل شورش کنند برای همین ایران را تحریم کردند اگر امریکا می دانست ایران شکست می خوره همین امشب به ایران حمله می کردند وگرنه خودشون می دانند نمی توانند به ایران حمله کنند برای حمله به ایران امریکا باید حداقل 2 هزار میلیارد دلار خرج کنه و باید 1 میلیون سرباز امریکایی زمینی به داخل خاک ایران بفرسته . با تجربه تلفات سربازان امریکایی در جنگ عراق امریکا دیگر جرات حمله به ایران را نداره. حتی الان امریکا از ترس تلفات می خواهد از شمال سوریه خارج شود . حزب الله با 10 هزار نیرو ارتش قوی اسراییل را شکست داد و الان اسراییل از حزب الله مثل سگ می ترسد. اگر امریکا می دانست ایران شکست می خوره همین امشب به ایران حمله می کردند . 40 ساله قراره به ایران حمله کنند . صحبت های ترامپ بیشتر برای مصرف داخلی امریکاست . بعد از دیدار ترامپ با پوتین چهره ترامپ در امریکا تخریب شده و همه ترامپ را نوکر روسیه می دانند. ترامپ می خواد با این جور صحبت ها چهره خودش را نزد افکار عمومی مردم امریکا ترمیم کنه !!!
ناشناس۴۴۸۱۵۱۱۵:۰۴:۱۶ ۱۳۹۷/۵/۱
در یک رفت و برگشت رجز خوانی از روئسای جمهور دو طرف، امروز دلار در ایران شد 9500 و سکه 3450. در آمریکا چطور؟ برگی از درخت افتاد؟! آب از آب تکون خورد؟؟ تفاوت دو تا کشور در این حده.
ناشناس۴۴۸۳۹۵۱۵:۲۸:۳۷ ۱۳۹۷/۵/۱
بنده خود را در ذیل جنبش اصلاح طلبی و دموکراسی خواهی و صلح طلبی مردم ایران تعریف می کنم و برای تحقق دموکراسی راستین و صلح تلاش می کنم اما اگر استقلال سیاسی ، تمامیت سرزمینی و امنیت کشور مورد هجوم قرار گیرد، برای انجام عملیات انتحاری در میان سربازان متجاوز آمریکایی و مقامات امریکایی اعلام آمادگی می کنم...!
ناشناس۴۴۸۶۷۸۱۶:۲۲:۵۰ ۱۳۹۷/۵/۱
من تعجب میکنم از این نفراتی که نظر منفی می دهند. یعنی از توهین ترامپ ناراحت نیستند؟وطن فروشی تا این حد ؟
ناشناس۴۴۸۸۵۵۱۷:۱۷:۲۸ ۱۳۹۷/۵/۱
امریکا 21 هزار میلیارد دلار بدهی دارد .مردم و ارتش امریکا مخالف هرگونه جنگ جدیدی هستند و دیگر حاضر نیستند خود را فدای سیاستمداران امریکایی کنند . نارضایتی گسترده ای در امریکا وجود دارد و مردم امریکا دیگر از جنگی جدید استقبال نمی کنند . همین الان امریکا می خواهد به خاطر هزینه های بالا از شمال سوریه خارج شود . همین ترامپ با مخالفت با جنگ عراق در کمپین های انتخاباتیش توانست رای امریکایی ها را جمع کند و رئیس جمهور شود . امریکا دیگر امریکای سابق نیست و امریکای ضعیف شده است . امریکا عرضه و توانایی اخراج چندهزار سرباز حزب الله از جنوب سوریه و نزدیک مرز اسرائیل را ندارد این چندهزار سرباز حزب الله خطری برای موجودیت اسراییل هستند ولی امریکا توانایی دور کردن این ها از مرز اسراییل را ندارد . کار امریکا دیگر تمام است ولی متاسفانه یک عده افراد داخل ایران و یک جریان خاص از امریکا یک سوپر مان ساخته اند . هر وقت امریکا توانست چندهزار سرباز پابرهنه و دست خالی حزب الله را از جنوب سوریه اخراج کند انموقع هم می تواند به ایران فشار بیاورد . بزرگترین کاری که امریکا می تواند الان انجام دهد تحریم و خروج از برجام است و لاغیر . از خوانندگان عزیز سایت الف می خواهم فریب چند کامنت گذار ترسو را نخورند
ناشناس۴۴۸۸۸۶۱۷:۲۸:۳۰ ۱۳۹۷/۵/۱
قدیم ها می گفتند سگی که واق واق می کنه گاز نمی گیره
ناشناس۴۴۹۰۱۹۱۸:۲۷:۳۴ ۱۳۹۷/۵/۱
سایبری های مزدور فرقه رجوی ریختند توی سایت های خبری ایرانی و در حال افزایش مثبت و منفی ها ی فله ای هستند . لعنت بر فرقه مزدور رجوی
ناشناس۴۴۹۱۲۱۱۹:۱۳:۰۳ ۱۳۹۷/۵/۱
ترامپ نمی فهمدکه اگرجنگی رخ دهددرساعت اول دهها هزارنظامی آمریکایی کشته خواندشد؛
ناشناس۴۴۹۱۹۱۱۹:۵۲:۳۴ ۱۳۹۷/۵/۱
کاربران داخلی باید بدانند انهای که برعلیه ایران منفی دادند تعدادفارسی زبانانی هستند که توسط دلارهای عربستان سازمان یافته اند که در فضای مجازی مخالف ایران را بیشتر جلوه دهند. وتعدادی هم ربات و تعدادی نیزضد انقلاب خارجی وداخلی وفتنه گران هستند. که اقدام آنها هیچ ارزشی ندارد
هموطن۴۴۶۸۶۴۰۸:۵۸:۲۴ ۱۳۹۷/۵/۱
یک داستانهای تاریخ و گذشتگان درباره غرور و زمین خوردن رو برای این مردک تعریف کنه البته اگه بفهمه
ناشناس۴۴۶۸۷۰۰۸:۵۹:۵۹ ۱۳۹۷/۵/۱
وقتی به راحتی اراک را به خاطر تحریم نفتی سیمان می کنیم و وقتی به راحتی از همه خطوط قرمز خود اعلامی می گذریم و علیرقم هشدار در مورد پاره کردن برجام هیچ اقدامی که از قبل وعده داده بودیم انجام نمی دهیم یعنی با تمام توان به ترامپ می گوییم در برابر تحریم اسیب پذیر هسنیم و در نهایت همه چیز را می پذیریم
ناشناس۴۴۷۶۴۱۱۳:۴۵:۲۱ ۱۳۹۷/۵/۱
آیا میدانید که تا کنون هیچ کشوری نبوده که از فصل 7 شورای امنیت به سلامتی بیرون آمده باشد؟
ناشناس۴۴۹۳۷۱۲۱:۵۱:۲۱ ۱۳۹۷/۵/۱
ید الله فوق ایدیهم
ناشناس۴۴۸۳۲۲۱۵:۲۲:۰۷ ۱۳۹۷/۵/۱
علي رغم .... نه عليرقم ...
ناشناس۴۴۸۸۸۵۱۷:۲۸:۰۴ ۱۳۹۷/۵/۱
چند بار اینا میگید وقتی تحریم نفتی شدیم ببینم اراک برا مردم و کارمندا نون و اب میشه
ناشناس۴۴۹۱۹۴۱۹:۵۴:۲۵ ۱۳۹۷/۵/۱
مگر نه این است که برنامه هسته ای باید برای رفاه مردم باشد؟ اکنون بخاطر آن طی 8 سال ارزش پول ملی به یک هشتم کاهش یافته است! این همه هزینه برای چنین کاری چه سودی تاکنون داشته است؟
ناشناس۴۴۶۸۷۵۰۹:۰۳:۰۷ ۱۳۹۷/۵/۱
آقا اینقدر تهدید نکندی. اگه می خواین کاری انجام بدین یاالله . پیغام پسغام فرستادنتون چیه دیگه .
ناشناس۴۴۶۸۸۰۰۹:۰۴:۳۴ ۱۳۹۷/۵/۱
فعلا که فقط زورت به مردم یمن رسیده
ناشناس۴۴۶۸۸۱۰۹:۰۴:۳۴ ۱۳۹۷/۵/۱
چقدر پررو هست. فقط تو تهدید کنی اشکالی نداره؟ اااه کاش حالشونو واقعا میگرفتید
ناشناس۴۴۶۸۸۲۰۹:۰۶:۱۸ ۱۳۹۷/۵/۱
ترامپ يه خصلت خوب داره و اون اينه كه خيلي رو بازي ميكنه و حرفي كه ميزنه عمل ميكنه
ناشناس۴۴۷۴۵۹۱۲:۴۳:۰۸ ۱۳۹۷/۵/۱
اتفاقا خیلی اهل عمل نیست. کره شمالی را تهدید کرد و وقتی جواب قاطع کره ای ها شنید پس کشید.
احسان۴۴۷۹۴۲۱۴:۴۸:۰۴ ۱۳۹۷/۵/۱
پاسخ قاطع کره ای ها؟! این کره شمالی بود که پا پس کشید و شروط آمریکا را پذیرفت
ناشناس۴۴۷۶۵۷۱۳:۵۱:۵۰ ۱۳۹۷/۵/۱
ترامپ که همش در حال تکذیب کردنه!!!؟
ناشناس۴۴۸۱۱۳۱۵:۰۱:۴۹ ۱۳۹۷/۵/۱
بله به حرفی که می زنه عمل می کنه و قرار بود یک سال پیش به کره شمالی حمله کنند پس چرا حمله نکرد ؟ قرار بود بشار اسد را سرنگون کنه پس چی شد ؟ قرار بود حزب الله را از سوریه اخراج کنند پس چی شد ؟ اخراج کرد ؟ قرار بود ایران را از لبنان و سوریه و عراق اخراج کنه پس چی شد الان چند سال گذشته چرا به حرفش عمل نمی کنه ؟ ترامپ فقط می تواند کشورهای اروپایی و عرب را تیغ بزنه در همین حد می توانه به حرفش عمل کنه و همه این را فهمیدند ترامپ نقش یک ادم جدی و دیوانه را بازی می کنه تا از دیگران باج بگیره وگرنه ترامپ یک ادم عاقل و داناست و فقط نقش یک دیوانه را بازی می کنه تا حریفش را بترسانه
ناشناس۴۴۸۳۵۸۱۵:۲۵:۴۹ ۱۳۹۷/۵/۱
چرا ترسیدی؟ فقط آنهایی میترسند که چیزی برای از دست دادن داشته باشند! ما که چیزی نداریم
sahatabar۴۴۶۹۰۲۰۹:۱۸:۰۴ ۱۳۹۷/۵/۱
از مواضع انقلابي و قاطعانه(هر چند ديرهنگام) رئيس جمهور تقدير و تشكر مي كنم. مقاومت تنها راه در برابر زورگويان و چپاولگران است.
ناشناس۴۴۹۵۰۵۲۳:۲۴:۱۰ ۱۳۹۷/۵/۱
جان من اینایی که منفی میدن اهل کجان؟ الف نمیشه جست و جو کنی ؟
ناشناس۴۴۶۹۰۹۰۹:۲۱:۴۴ ۱۳۹۷/۵/۱
ملت ايران تهديد هيچ كشوري را خواهان نيست و به دنبال نابودي هيچ كشوري نيست. اين را مسئولين بفهمن لطفاً!!!!!!!!!!!!
ناشناس۴۴۷۷۸۷۱۴:۲۲:۱۴ ۱۳۹۷/۵/۱
از طرف ملت ایران صحبت نکن از طرف خودت صحبت کن .ملت ایران جنگ هزارساله با رومیان را در کارنامه تاریخی خودش داره و ملت ترسویی نیست
ناشناس۴۴۸۲۴۶۱۵:۱۳:۳۹ ۱۳۹۷/۵/۱
ما مردم ایران روزانه در زندگیمون داریم هزار بار در حال جنگ هستیم حالا ما از جنگ بترسیم ؟ ما همین الان هم در حال جنگ هستیم و خودمان خبر نداریم . انهایی که از جنگ می ترسند قشر مرفه و پولدار و ژن برتر ها هستند که با جنگ سرمایه هاشون به خطر می افته و باید فرار کنند انتالیا و تایلند و لندن . وگرنه ما که چیزی نداریم از دست بدیم ! حالا جنگ بشه قرار چی بشه ؟ مثلا الان در وضعیت صلح هستیم ؟ همین الان داخل جنگ هستیم و خط مقدم و خبر هم نداریم
ناشناس۴۴۸۴۰۳۱۵:۲۹:۱۰ ۱۳۹۷/۵/۱
ما داریم دفاع میکنیم ... بفهم...
ناشناس۴۴۸۹۸۳۱۸:۱۱:۵۷ ۱۳۹۷/۵/۱
لطفاً از طرف مردم حرف نزنید ما خواهان نابودی کشوری نیستیم اما خواهان نابودی رژیم اشغالگر قدس هستیم خواستار نابودی آل سعود هستیم.
ناشناس۴۴۹۲۰۰۱۹:۵۶:۵۳ ۱۳۹۷/۵/۱
تو از طرف خودت حرف بزن تو وامثال تو وکیل وصی ملت انقلابی ایران نیستی
عابد۴۴۹۴۳۱۲۲:۳۱:۳۳ ۱۳۹۷/۵/۱
ما جواب مهاجمین را می‌دهیم، بفهم ای هموطن
ناشناس۴۴۶۹۲۰۰۹:۲۷:۰۳ ۱۳۹۷/۵/۱
خفه بابا
ناشناس۴۴۶۹۲۳۰۹:۲۹:۰۳ ۱۳۹۷/۵/۱
خوش به حال اسرائیل و عربستان
ناشناس۴۴۷۸۰۴۱۴:۲۵:۵۲ ۱۳۹۷/۵/۱
خوش به حال عربستان که 500 میلیارد جزیه و باج داد به امریکا و خوش به حال عربستان که 4 ساله در باتلاق جنگ یمن فرو رفته و با ده ها هزار کشته و خرج ماهیانه چند میلیارد هنوز تو باتلاق یمن گیر کرده و امریکا هم نتوانست کمکش کنه .
ناشناس۴۴۹۲۳۰۲۰:۱۰:۰۰ ۱۳۹۷/۵/۱
500میلیارد داشته که بده تو چند میلیارد داری ؟
ناشناس۴۴۸۸۲۶۱۷:۰۳:۳۰ ۱۳۹۷/۵/۱
یه تحقیق کنید ببینید اینایی که خوش بحال عربستان و اسرائیلند خودشان اهل کجا هستند ؟
ناشناس۴۴۹۲۵۹۲۰:۳۷:۳۴ ۱۳۹۷/۵/۱
شما و 447804 مگه دشمن ما اسرائیل و عربستان نیستند؟ خوب، وخامت اوضاع بین ایران و آمریکا به نفعشون نیست؟
ناشناس۴۴۹۲۸۹۲۰:۵۹:۵۱ ۱۳۹۷/۵/۱
این نظرات را سایبری های فرقه رجوی می گذارند این جماعت یک زمانی با صدام حسین متحد شدند این جماعت وطن پرست نیستن و برای رسیدن به قدرت انواع مزدوری و وطن فروشی را می کنند دلشون به این خوش است که قراره ترامپ این ها را بر سرکار بیاورد به تعداد مثبت های فله ای دقت کنید با یک سری روش ها و ربات ها می شود تعداد مثبت ها را زیاد کرد این روش ها را به کمک نرم افزارهای مخصوصی که توسط سازمان های اطلاعاتی بیگانه یک کشور عربی ساخته شده انجام می دهند در توییتر هم با کمک ربات ها و ساخت اکانت های جعلی در حال فعالیت هستند همین چند وقت پیش توییتر چند میلیون اکانت ساختگی و جعلی را مسدود و حذف کرد. امیدوارم مردم اگاه بشوند و فریب این جماعت و کامنت ها و مثبت و منفی ها را نخورند .
ناشناس۴۴۶۹۳۰۰۹:۳۲:۱۸ ۱۳۹۷/۵/۱
بوي جنگ مي آيد
ناشناس۴۴۷۸۳۱۱۴:۳۱:۰۶ ۱۳۹۷/۵/۱
40 ساله که قراره امریکا به ایران حمله و 40 ساله بوی جنگ می یاد . امریگا اگر می توانست و قدرتش را داشت 20 سال پیش به ایران حمله می کرد . فکر کردید امریکا تعارف داره ؟ منتهی امریکا می دانند جنگ به همین راحتی نیست و امکان شکست در جنگ برایش زیاد است . برای همین در حد چند تا سخنرانی و جمله ایران را تهدید می کنند و تمام
ناشناس۴۴۸۰۲۳۱۴:۵۳:۴۱ ۱۳۹۷/۵/۱
چرا ترسیدی؟ فقط آنهایی میترسند که چیزی برای از دست دادن داشته باشند! ما که چیزی نداریم دیگر!!!! از چی بترسیم ؟
ناشناس۴۴۸۳۴۵۱۵:۲۴:۳۹ ۱۳۹۷/۵/۱
ترامپ قبل از ریاست جمهوری مجری تلویزیون و یک شومن بود الان هم دارد نقش یک ادم دیوانه را بازی می کند برای ترساندن دشمنانش و متاسفانه امثال شما هم تحت تاثیر قرار گرفتید و بازی خوردید
ناشناس۴۴۶۹۳۹۰۹:۳۸:۱۳ ۱۳۹۷/۵/۱
ترامپ .....خورد
ناشناس۴۴۶۹۸۴۱۰:۰۰:۵۲ ۱۳۹۷/۵/۱
اقای روحانی ایا اقتصاد یا بودجه نظامی یا... ایران از امریکا بزرگتر است که تهدید میکنی؟
اسدي۴۴۷۵۴۰۱۳:۱۱:۳۲ ۱۳۹۷/۵/۱
آقاي روحاني تهديد نكرده فقط توصيه كرده
ناشناس۴۴۸۲۹۷۱۵:۱۹:۳۷ ۱۳۹۷/۵/۱
امریکا نتوانست از پس یک گروه چریکی 10 هزار نفره به اسم حزب الله بربیاد حالا بیاد با ایران بجنگه ؟ مگه جنگ فقط بر اساس اقتصاد و پوله ؟ اگر اینطوریه چرا اسراییل با قویترین سلاح ها و با درامد بالای سالیانه و اقتصاد قوی و کمک و پشتیبانی امریکا و اروپا و کشورهای عربی نتوانست جنوب لبنان را که مساحتی در حد چند صد کیلومتر دارد را اشغال کنه ؟ عموجان دوران بزن و در رو تمام شد . هر وقت اسراییل زورش به حزب الله رسید انوقت زور امریکا هم به ایران می رسه
ناشناس۴۴۶۹۸۵۱۰:۰۱:۵۶ ۱۳۹۷/۵/۱
میگم روحانی تهدید کنه دوباره ببینیم ترامپ چه غلطی میخواد بکنه
ناشناس۴۴۶۹۹۴۱۰:۰۵:۱۰ ۱۳۹۷/۵/۱
ترامپ ^ هرگز نگو هرگز
ناشناس۴۴۶۹۹۵۱۰:۰۵:۲۹ ۱۳۹۷/۵/۱
ترامپ نمیداند که قبل از دو سال کشته خواهد شد.
ناشناس۴۴۶۹۹۹۱۰:۰۶:۴۴ ۱۳۹۷/۵/۱
ترامپ خوب می داند که اولویت 40 ساله ایران تقویت توان دفاعی به پیشرفته ترین تسلیحات بوده لذا جرأت حرکت نظامی ندارد به اضافه این که تجربه ی شکست مقابل ما در جنگ 8 ساله را هم دارد در حالی که در آن جنگ کشور های دیگر به ویژه روسیه و فرانسه انگلیسی هم کمکش بودند
کامران۴۴۷۰۰۰۱۰:۰۷:۰۴ ۱۳۹۷/۵/۱
دمه روحانی گرم وقتی رییس جمهور امریکا اینطور جواب میده یعنی تهدیدش جواب داده
ناشناس۴۴۷۰۰۲۱۰:۰۸:۰۷ ۱۳۹۷/۵/۱
جواب تهدید تهدید است.
ناشناس۴۴۷۰۱۲۱۰:۱۲:۰۹ ۱۳۹۷/۵/۱
ترامپ واقعا خیلی احمقی ملت انقلابی وحسینی ایران را از مرگ میترسانی ؟. اگرچه ایران را غیر مستقیم با سلاح اتمی تهدید میکنی ما میدانیم شما تبار شیطان هستی وجنایتکاری عواقب آن را نمیدانی ولی این را باید بدانی دیگر نه اسرائیلی باقی میماند ونه سربازان آمریکایی ونیز باید دور آمریکارا حصار بکشید والا خودتوهم در خاک آمریکا کشته خواهی شد. مضافا دولت محترم ایران باید هر چه سریع تر دنبال سلاح بازدارنده باشد
ناشناس۴۴۷۰۲۱۱۰:۱۴:۰۱ ۱۳۹۷/۵/۱
حالا جمعش کنید
حسن۴۴۷۰۲۳۱۰:۱۴:۲۰ ۱۳۹۷/۵/۱
خطاب به مریدان کد خدا اگه کد خدا زورش به ایران میرسید به طور حتم خیلی قبل تر از این به ایران حمله میکرد و این کابوس رو برای خودش زودتر تموم میکرد .الان شب و روز رییس جمهور امریکا شده ایران.. 40 ساله که هی واسه منزوی کردن ایران با هر کسی که تونستن مذاکره کردن ولی بالاخره کاری از پیش نبردن. اگه امریکا واسه ایران خطر محسوب میشه ایران واسه امریکا و اسراییل کابوس حساب میشه
ناشناس۴۴۷۰۳۵۱۰:۱۶:۴۶ ۱۳۹۷/۵/۱
دنبال همين بوديد! ديپلماسي ايراني!
عصبانی۴۴۷۰۴۹۱۰:۲۲:۲۸ ۱۳۹۷/۵/۱
چیزی که عوض داره گله نداره. چه نیازی به تهدید بود. اگر ما واقعا قدرتی داریم در عمل نشون بدیم. چرا هزینه تراشی و ایجاد تنش کردند؟
ناشناس۴۴۷۰۵۰۱۰:۲۲:۳۲ ۱۳۹۷/۵/۱
وای به روزی که رهبر اذن جهادم دهد یقین که شرق و غرب نتواند جوابم دهد
ناشناس۴۴۷۰۵۵۱۰:۲۴:۱۶ ۱۳۹۷/۵/۱
سربازان رشید ارتش و سپاه آمادگی کامل دارن تا وارد خاک امریکا بشن و در زمین امریکا مبارزه کنند. پس خاموش باش بی ادب
علی 111۴۴۷۵۴۲۱۳:۱۲:۱۰ ۱۳۹۷/۵/۱
تو میدانی فاصله ایران تا امریکا چقدر است؟!
پیما۴۴۷۶۲۷۱۳:۴۳:۲۶ ۱۳۹۷/۵/۱
.... میدونی از چند هزار کیلومتر اقیانوس باید عبور کنی تا به آمریکا برسی؟ رسیدن به خاک آمریکا از طریق زمین غیر ممکن ترین کار دنیاست.
ناشناس۴۴۹۲۷۲۲۰:۴۴:۱۹ ۱۳۹۷/۵/۱
ما در همسایگی آمریکا دوستانی داریم که مشکل برطرف می‌شود
زارع۴۴۷۰۵۶۱۰:۲۴:۲۳ ۱۳۹۷/۵/۱
خوبه که هر دو یک موضع مشترک پیدا کردن ، جای امید داره برای اشتراکات بیش‌تر و بهتر
بهلول۴۴۷۰۵۸۱۰:۲۴:۳۴ ۱۳۹۷/۵/۱
شتر در خواب بیند پنبه دانه گه لفُ لفُ خورد گه دانه دانه
ناشناس۴۴۷۰۶۱۱۰:۲۸:۱۱ ۱۳۹۷/۵/۱
ایران هر ضعفی داشته باشد از جنگ نمی ترسد آیا می توانی 79 میلیون را نابود کنی فرضاً که حداکثر یک میلیون طرفدار غرب هستند
ناشناس۴۴۷۰۶۸۱۰:۳۲:۲۸ ۱۳۹۷/۵/۱
1- سخنان روحانی به جا نبود. 2- سخنان ترامپ بی جا بود.
ناشناس۴۴۷۰۸۸۱۰:۳۸:۳۲ ۱۳۹۷/۵/۱
کم کم داره جنگ میشه به سلامتی
ناشناس۴۴۷۰۹۵۱۰:۴۱:۳۱ ۱۳۹۷/۵/۱
آمریکا باید بداند که یک کشور با تاریخ 500 ساله نباید کشوری با تمدن 5000 ساله را تهدید کند ما قرنها ابرقدرت جهان بودیم
ناشناس۴۴۸۷۲۱۱۶:۳۳:۴۷ ۱۳۹۷/۵/۱
هییییییییی یادش بخیر
ناشناس۴۴۷۰۹۶۱۰:۴۱:۳۲ ۱۳۹۷/۵/۱
بهتر است قبل از مبارزه با آمریکا، مقامات ایران با ... اختلاسچی و دزد مبارزه کنند.
مصطفی۴۴۷۱۰۹۱۰:۴۷:۲۸ ۱۳۹۷/۵/۱
وَقَدْ مَكَرُوا مَكْرَهُمْ وَعِنْدَ اللَّهِ مَكْرُهُمْ وَإِنْ كَانَ مَكْرُهُمْ لِتَزُولَ مِنْهُ الْجِبَالُ (آیه 46 سوره ابراهیم) و آن ستمکاران بزرگترین مکر و مهمترین سیاست خویش را به کار بردند ولی مکر آنها پیش (قدرت و تقدیر) خدا (هیچ) است هر چند مکر (و سیاست) آنها به پایه‌ای باشد که کوهها بدان از جای کنده شوند.
ناشناس۴۴۷۱۱۸۱۰:۵۱:۵۳ ۱۳۹۷/۵/۱
مرتیکه روانی امیدوارم ترامپ دور بعدی رای نیاورد تا مردم ایران نفس راحتی بکشند
سعید۴۴۷۱۲۲۱۰:۵۴:۱۰ ۱۳۹۷/۵/۱
این یعنی تهدید اتمی ایران!! چرا هنوز در ان پی تی هستیم؟؟؟
ناشناس۴۴۷۱۲۶۱۰:۵۴:۲۸ ۱۳۹۷/۵/۱
قلچماق پررو
ناشناس۴۴۷۱۳۴۱۰:۵۷:۰۷ ۱۳۹۷/۵/۱
باید پاسخی عملی به یاوه گویی ترامپ داد! پیشنهاد می کنم به سربازان متجاوز آمریکایی در سوریه ضربه ای فراموش نشدنی بزنیم تا عقل ترامپ سر جایش بیاید.
ناشناس۴۴۷۱۴۲۱۰:۵۹:۴۲ ۱۳۹۷/۵/۱
آقای ترامپ میشه یکی از اون عده انگشت شمار رو نام ببرید. آخه میخوام بدونم چه بلایی قراره سرمون بیاد. میخوام ببینم چقدر باید بترسیم.
ههه۴۴۷۸۶۷۱۴:۳۹:۱۶ ۱۳۹۷/۵/۱
ناکازاکی ژاپن
ناشناس۴۴۷۱۵۱۱۱:۰۴:۱۳ ۱۳۹۷/۵/۱
آقای ترامپ فقط خواستم بگم من کتاب هرگز تسلیم نشو که شما نوشته ای خوانده ام. فکر میکنم کتاب خوبیه من از قول ملت ایران نمیگم اما از طرف خودم میگم که تصمیم گرفته ام هرگز تسلیم نشوم.
ناشناس۴۴۷۱۵۴۱۱:۰۴:۵۵ ۱۳۹۷/۵/۱
مرگ بر آمریکا. آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. آنها هر خیانت، جنایت و خباثتی که توانسته اند در حق مردم ایران انجام داده اند. دیگر چیزی برای آنها باقی نمانده است. فقط چشم به وطن فروشان خائن دارند.
ناشناس۴۴۷۱۶۳۱۱:۰۶:۰۹ ۱۳۹۷/۵/۱
راحت شدید.. حالا جشن بگیرید دوستان....
ناشناس۴۴۷۱۷۴۱۱:۱۰:۵۶ ۱۳۹۷/۵/۱
اسلاحتلبا حالا می خواین چیکار مکنید ؟ آمریکا اخم کرد
اراکی۴۴۷۱۷۶۱۱:۱۱:۵۲ ۱۳۹۷/۵/۱
جنون آمیزترین حرکات را فعلا امریکا نشان می دهد و علت آن هم تحت فشارهای اقتصادی خودشان است که مجبورند جهان را تحت سلطه داشته باشند تا در اقتصاد پیروزباشند.... اینجا ایران است و تفکر ایرانی در آن حاکم است و "دم شیر" را جدی بگیر عالیجناب!!!!!
ناشناس۴۴۷۱۸۲۱۱:۱۴:۱۳ ۱۳۹۷/۵/۱
اسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است با دوستان مروت با دشمنان مدارا
ناشناس۴۴۸۶۴۴۱۶:۱۰:۳۲ ۱۳۹۷/۵/۱
اشدا علی الکفار رحما بینهم
ناشناس۴۴۸۶۵۱۱۶:۱۳:۱۴ ۱۳۹۷/۵/۱
شیوه چشمت فریب جنگ داشت ما غلط کردیم و صلح انگاشتیم
ناشناس۴۴۸۶۸۱۱۶:۲۴:۰۴ ۱۳۹۷/۵/۱
نظرت در مورد مفسدان اقتصادی هم همینه؟
ناشناس۴۴۷۱۸۳۱۱:۱۴:۱۵ ۱۳۹۷/۵/۱
فکر کنم بهتره با زبان منطق با دنیا صحبت کنیم
فرهاد۴۴۹۰۰۹۱۸:۲۴:۱۰ ۱۳۹۷/۵/۱
کدام منطق؟
ناشناس۴۴۷۱۹۲۱۱:۱۷:۰۹ ۱۳۹۷/۵/۱
آقای ترامپ در توییتر خود نوشته است: " به رئیس جمهور ایران، روحانی: هرگز و هرگز ایالات متحده را تهدید نکن، وگرنه بلایی سرتان خواهد آمد که کمتر کسی در تاریخ متحمل شده‌است. ما دیگر آن کشوری نیستیم که حرف‌های جنون‌آمیزتان درباره خشونت و مرگ‌ را تحمل کنیم. حواست را جمع کن."
ناشناس۴۴۸۰۳۵۱۴:۵۴:۴۹ ۱۳۹۷/۵/۱
دلقک امریکایی!؟
ناشناس۴۴۷۲۰۰۱۱:۲۱:۰۸ ۱۳۹۷/۵/۱
خدا رحم کنه به ..ایران
ناشناس۴۴۷۲۱۸۱۱:۲۷:۳۳ ۱۳۹۷/۵/۱
جوابِ هاى، هوى است. دو طرف برنامه بدبختى مارا دارند!
ناشناس۴۴۷۲۴۱۱۱:۳۵:۲۳ ۱۳۹۷/۵/۱
مردك! روحاني پاسخ تهديد را داده است. شاخ قلدري آمريكا شكستني است.
ناشناس۴۴۷۲۶۲۱۱:۴۲:۰۶ ۱۳۹۷/۵/۱
اتفاقآ ترامپ بر عکس مسئولین ما به حرفش عمل میکنه.
سهیل روشنگر۴۴۷۲۷۰۱۱:۴۵:۱۵ ۱۳۹۷/۵/۱
چشم دیگه نمی کنیم. بخدا نه بسیجیم و نه حزب اللهی خیلیم امروزیم و روشنفکر ولی واقعن نباید جلوی این آدم وا داد ترامپ میتونست به برجام پایبند باشه بعد بگه بیاین مذاکره سر چیزای دیگه یه مذاکره پایاپا ولی قشنگ معلومه قصدش فقط دعواست و زور طرف زیر قراردادش زده الانم با پررویی و قلدری میگه بیاین مذاکره ببینم به چه تضمینی؟
حسین۴۴۷۲۷۶۱۱:۴۷:۱۹ ۱۳۹۷/۵/۱
بد نیست به یاد بیاری چطور ملوانان آموزش دیده اتون به گریه افتادن وقتی هنوز یک تیر هم به سمتشون شلیک نشده بود
ناشناس۴۴۷۳۱۷۱۲:۰۳:۵۶ ۱۳۹۷/۵/۱
ترامپ تو غلط کرده ای و هیچوقت یک ایرانی را تهدید نکن
ناشناس۴۴۷۳۲۱۱۲:۰۴:۳۳ ۱۳۹۷/۵/۱
منتظر اظهار نظرمسئولین نظام هستیم
ناشناس۴۴۷۳۳۶۱۲:۱۰:۲۰ ۱۳۹۷/۵/۱
اتفاقا با این مردک بایستی با زبان خودش حرف زد.
مرتضی@۴۴۷۳۵۲۱۲:۱۵:۵۶ ۱۳۹۷/۵/۱
ای بابا دعوای این سیاست مدارا آخرش دامن مردمو بدجور میگیره. هرچند همی الانم گرفته دیگه
ایرانی آباد و آزاد۴۴۷۳۷۵۱۲:۲۰:۲۳ ۱۳۹۷/۵/۱
ما به ایشان رای ندادیم که کشورها را تهدید به جنگ و خشونت و نابودی کشورها همچون تندروها کند. ایشان یک فرق عمده با دیگر نامزدها داشت ! دنبال تعامل و تجارت با جهان و آرامش و آسایش برای ملت بود. این تغییر موضع چه معنی می دهد؟؟؟؟ ملت از جنگ و خشونت و تهدید و انزوای سیاسی و اقتصادی بیزار است
سپهر۴۴۷۷۲۴۱۴:۰۶:۳۳ ۱۳۹۷/۵/۱
اتفاقا ما به ایشان رای دادیم تا تدبیر بر کشور حاکم شود. تدبیر هم حکم به دفاع از سرزمین مادری می دهد! از مواضع شجاعانه روحانی تقدیر می کنم
ناشناس۴۴۷۷۸۳۱۴:۲۰:۲۷ ۱۳۹۷/۵/۱
...روحانی کی تهدید کرد؟ جواب تهدیدات را داد که با دم شیر بازی نکنید. حالا جنابعالی از ترس دنبال سوراخ موش می گردی خوب بگرد اما از طرف خودت حرف بزن. ضمن اینکه مملکت به بزدلهایی مثل شما نیاز نداره.
ناشناس۴۴۷۹۶۵۱۴:۴۹:۱۴ ۱۳۹۷/۵/۱
تفاوت ایشون با بقیه اینه که بقیه قبل از برجام میدونستن آمریکا اهل مذاکره نیست ایشون بعد از برجام فهمیده. انشاءالله شما هم متوجه میشی!!
ناشناس۴۴۸۵۳۴۱۵:۴۶:۰۸ ۱۳۹۷/۵/۱
هنوز گشنگی نکشیدی که مهربونی و زبون نرم یادت بره ! روحانی میدونه عاقبت تحریم یعنی چه !
ناشناس۴۴۸۷۶۷۱۶:۴۸:۳۵ ۱۳۹۷/۵/۱
معنیش اینه که متوجه شدن اون سیاست قبلی جواب نمیده. هر چی عقب بیای اونا جلوتر میان. زورگوییشون تمومی نداره.
ناشناس۴۴۷۳۹۷۱۲:۲۶:۱۳ ۱۳۹۷/۵/۱
آمریکا خوب می داند که اسرائیل فرزند نامشروعش گروگان ایران در منطقه است و عملا توسط ایران محاصره شده و با کوچکترین خطا بقای این فرزند ناخلف به خطر خواهد افتاد.
امیر۴۴۷۴۱۵۱۲:۳۱:۴۵ ۱۳۹۷/۵/۱
این مردک ترامپ یابو برش داشته , فکر می کند هنوز دوران کابوی ها و گاوچران هاست , یکی نیست بهش بگه از تو بزرگ تر بوش و پسر بوش بودند , تو زن باره که عددی نیستی.
ناشناس۴۴۹۲۴۹۲۰:۳۰:۱۰ ۱۳۹۷/۵/۱
مگه ترامپ فکر هم میکنه؟!؟!؟!
ناشناس۴۴۷۴۲۳۱۲:۳۴:۲۷ ۱۳۹۷/۵/۱
برو بابا الان مثلا ترسیدیم ما...، جمله ۴ سال پیش وزیر خارجه ما را که گفته بود یک ایرانی را هرگز تهدید نکن را رفته دزدیده درشت درشت نوشته...
ناشناس۴۴۷۴۶۷۱۲:۴۴:۴۴ ۱۳۹۷/۵/۱
تهدید ترامپ را باید جدی گرفت.. من میترسم که ترامپ تهران یا یکی از شهر های ایران را مثل هیروشیما و ناکازاکی ژاپن بمباران اتمی کند. هر چه زود تر باید با امریکا مذاکره کرد و توافق کر
ناشناس۴۴۸۴۳۴۱۵:۳۳:۰۹ ۱۳۹۷/۵/۱
خیلی ترسویی
ناشناس۴۴۸۹۱۱۱۷:۳۵:۳۹ ۱۳۹۷/۵/۱
چرا بی خود جو میدی!!!!!!!!!!
غلام۴۴۹۲۵۶۲۰:۳۵:۴۴ ۱۳۹۷/۵/۱
نترس، نلرز، ما همه با هم هستيم. امريكا هيج غلطي نميتواند بكند. حتي جرات يك بمباران هم ندارد. ايران با عراق خيلي فرق ميكنه برادر. اكر محاصره اقتصاديمان كنند فرزند رمضانيم و مولايمان علي(ع)، و اكر محاصره نظاميمان كنند فرزند محرميم و مولايمان حسين(ع).
ناشناس۴۴۷۴۷۵۱۲:۴۷:۰۶ ۱۳۹۷/۵/۱
این حرف ترامپ یعنی تهدید ایران به جنگ اتمی! ما ان پی تی و برجام را پذیرفتیم که ترامپ ما را به سرنوشت هیروشیما تهدید کند؟؟؟ باید بازدارندگی متناسب ایجاد کنیم!!!
ناشناس۴۴۷۶۰۹۱۳:۳۳:۱۸ ۱۳۹۷/۵/۱
اگر نمی پذیرفتیم که حالا 4 سال از حمله نظامی به پشتوانه ی فصل 7 شورای امنیت گذشته بود
ناشناس۴۴۹۴۴۳۲۲:۴۰:۰۸ ۱۳۹۷/۵/۱
شورای امنیت! ... سیخی چند؟
ناشناس۴۴۷۴۸۳۱۲:۴۹:۴۸ ۱۳۹۷/۵/۱
جواب های ، هوی است
ناشناس۴۴۷۵۶۹۱۳:۲۰:۱۹ ۱۳۹۷/۵/۱
در طول تاریخ ثابت شده امپراطوری ها هر طور که خواستند با کشورهای ضعیف رفتار نموده اند که نمونه اش امپراطوری هخامنشی ، روم ، عرب ، عثمانی است . الان هم آمریکا با همکاری انگلیس ، فرانسه و آلمان و نقش آفرینی روسیه امپراطوری زمان هست و هر طور که بخواهد با دشمنان ضعیفش برخورد میکند چه باج بدهند ، چه باج ندهند: مانندبشار اسد که در سوریه باج نداد اما میراث دار تلی از خاک شد و معمر قذافی که باج داد اما باز هم همراه بالیبی نابود شد. فقط باید با تغییر سیاست و اعتماد سازی با دنیا مانند سنگاپور و مالزی ماندگار شد.
حسن۴۴۷۵۸۱۱۳:۲۴:۱۴ ۱۳۹۷/۵/۱
همان کسی که درطبس امریکایی ها را به درک واصل کرد این بارهم فروگذار نخواهد کرد زنده باد ایران
ناشناس۴۴۷۶۵۰۱۳:۴۹:۱۶ ۱۳۹۷/۵/۱
اقای ترامپ ایرانی دو خصلت دارد یک دین دار بودن و دوم بیگانه ستیزی در هر صف و گروه و جناح که باشند دشمن را دشمن می دانند ‌ . هرگز یک ایرانی را تهدید نکن شاید نامه بعدی را در اتاق خوابت دیدی
ناشناس۴۴۷۶۵۶۱۳:۵۱:۴۷ ۱۳۹۷/۵/۱
به قول اصفهانی‌ها. پیرهن دونه صدتومن من اینور جوب تو اونور جوب فحش بده و فحش بستون
ناشناس۴۴۸۰۴۴۱۴:۵۶:۱۱ ۱۳۹۷/۵/۱
نمی دانم که این ترسوهای بزدلی که در این سایت طرفداری از ترامپ می کنند و با تهدید ترامپ جا زده اند ندیده اند که ایران چهل سال است که با آمریکا و مزدورانش مبارزه کرده و نه تنها شکست نخورده بلکه در عراق و یمن و سوریه و لبنان پوزه آمریکا را به خاک کشیده است. ترامپ چه غلطی می خواهد بکند که در روسای جمهور آمریکا از کارتر تا جرج بوش نکرده اند. جرج بوش هم از این تهدیدات توخالی زیاد می کرد اما نه تنها هیچ غلطی نکرد بلکه با حماقتش عراق را هم به دست ایران داد ترامپ هم هیچ غلطی نمی کند و با حماقتش موجب می شود اسرائیل به دست ایران و همپیمانانش در سوریه و لبنان ساقط شود؛ انشاءالله
ناشناس۴۴۸۳۳۵۱۵:۲۳:۴۹ ۱۳۹۷/۵/۱
در هر سطحی تهدید شویم در همان حد تهدید خواهیم کرد و اگر اقدام به جنگ افروزی کنند و به فرض که جرات استفاده از بمب هسته ای را هم پیدا کنند عینا همان بلا را سر خودشان خواهیم آورد .
ناشناس۴۴۸۳۸۲۱۵:۲۷:۴۹ ۱۳۹۷/۵/۱
بهترین راه برای از کار انداختن ساختار و سیستم کشورهای قدرتمند مانند آمریکا، استفاده از علم جنگهای پارتیزانی است. (یعنی بزن دررو) مثلاً با حمله به شهروندان تابعه آمریکا و کشتن آنها در کشورهای مختلف و فرار از معرکه بدون باقی گذاشتن مدرکی از کشور ایران موجبات ایجاد رعب و وحشت در دل مسافران آمریکایی انداخته شود به طوری که وحشت و هراس از مرگ برای شهروندان آمریکا در هنگام سفر به سراسر دنیا ایجاد شود و مجبور شوند هزینه زیادی بابت سفرهای خارج از کشورشان جهت ایجاد امنیت برقرار کنند. سپس همزمان مرحله دوم کار انجام شود. یعنی ... (بیشتر از این نمیتونم بگم)
ناشناس۴۴۸۶۸۹۱۶:۲۶:۵۲ ۱۳۹۷/۵/۱
اینایی که به کسایی که عرق ملی دارن منفی میدن ، کجایی ان؟
محمد۴۴۸۶۹۷۱۶:۲۹:۱۹ ۱۳۹۷/۵/۱
مثلا چه غلطی می خواهی بکنی ، در طول 8سال جنگ تحمیلی هر کار که ازتان آمد کردید آخرش هم هیچ غلطی نتونسید بکنید اینبار که الحمد اله از نظر نظامی قابل مقایسه با آن زمان نیستیم .
ناشناس۴۴۸۷۰۳۱۶:۳۰:۲۶ ۱۳۹۷/۵/۱
قدیمیها می گفتمد سگی که بیشتر واق واق کند کمتر گاز می گیردآقای ترامپ حالا هی واق واق کن.
ناشناس۴۴۸۷۴۱۱۶:۴۰:۰۹ ۱۳۹۷/۵/۱
یه یادی هم بکنیم از داش محمود که گفت آب رو بریز اونجا که میسوزه
سینا۴۴۸۹۴۶۱۷:۵۲:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۱
آهای دوستی که رفیقاتو جمع کردی داری به کامنت ها منفی میدی کارت خیلی تابلوئه :)
رضا زندیگان۴۴۹۱۸۲۱۹:۴۹:۴۰ ۱۳۹۷/۵/۱
مطمئنا" حرفهای روحانی هرگز نمیتوانست از طرف فردی مثل ترامپ بدون واکنش و جواب بماند!!! در طی چهل سال گذشته علیرغم برتریهای غیرقابل مقایسه جنگ افزاری آمریکا با ایران، هیچیک از روسای جمهوری آمریکا به پیروزی قطعی در جنگ با ایران اطمینان نداشته اند و به همین دلیل همواره از درگیری مستقیم نظامی با ایران پرهیز کرده اند، اگر غیر از این بود آمریکا بعد از جنگ هشت ساله ایران و عراق حتما به درگیری مستقیم اقدام میکرد.. نباید رکب دسیسه ی اتاق فکر آمریکا را خورد، شرایط نه جنگ و نه صلح با ایران برای آمریکا بیشتر منفعت دارد تا جنگ مستقیم با ایران.. امریکا همیشه خواستار تغییر رژیم ایران، با هزینه ملت ایران بوده است و متاسفانه مدیریت جناحی پر از خطا و فسادهای اقتصادی گسترده توسط عده ای سودجو و رانت خوار در بدبین کردن مردم، باعث امیدواری بیشتر آمریکا و متحدان و کاسه لیسان منطقه ای وی شده است. اما فراموش نکنیم که همواره نزدیک ترین زمان به روشنای صبحگاهی، تاریکترین لحظه شب است.
ناشناس۴۴۹۵۱۰۲۳:۲۸:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۱
واقعاً ترامپ برای جنگ روانی نیرو استخدام کرده ها اینو از لایک ها و دیس لایک ها میشه فهمید مثل روز روشنه
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین