توطئه خطرناک نومحافظه کاران آمریکا علیه ایران

گروه جهان الف،   3970431199 ۵۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

تاکتیک نومحافظه کاران دولت ترامپ برپایه سخنرانی های مداوم برای القای ترس و ناامیدی به مردم، بازگرداندن تحریم ها در فواصل زمانی مختلف، تسلط بر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و القای ناکارآمدی در راستای فروپاشی اجتماعی از درون می باشد.

توطئه خطرناک نومحافظه کاران آمریکا علیه ایران

به گزارش الف، خبرگزاری رویترز روز شنبه بر اساس گفته های مقامات دولت ترامپ عنوان کرد رئیس جمهور آمریکا در پی این است تا با سخنرانی های تهاجمی و استفاده از فضای مجازی، مردم ایران را به سمت نافرمانی و شورش های سراسری سوق دهد. بر اساس این تاکتیک با گسترش بی ثباتی، در نهایت ایران ناچار به تغیر رفتار می شود یا اینکه از درون متلاشی خواهد شد.

بنابراین هدف تسخیر ذهنیت جامعه ایرانی، زیر سوال بردن ساختار سیاسی، تاکید بر مسئولین ناکارآمد، تلقین ناامیدی و اینکه در آینده تحریم های سنگین و گریز ناپذیری اعمال خواهد شد می باشد. در این بین باید به ابزار منافقین برای سوء استفاده از تجمعات مردم در راستای به آشوب کشاندن آن نیز اشاره کرد.

در واقع این آروزی دونالد ترامپ و اطرافیان نزدیک او بخصوص جان بولتون، مایک پمپئو، نیکی هیلی و رودی جولیانی است که ایران به میز مذاکره برگردد تا توافقی جامع تر نسبت به برجام که در زمان باراک اوباما بدست آمد حاصل شود. با امضای توافق احتمالی، علاوه بر این که دولت ترامپ می تواند مدعی عقب نشینی ایران شود برگ برنده ای نیز مهیا می شود تا با آن رقیب دموکرات خود را در انتخابات کنگره یا ریاست جمهوری به شکست بکشانند.

بیشتر بخوانید:

رویترز خبر داد؛ راه‌اندازی کمپین برای تضعیف ایران

وزیر خزانه داری آمریکا: اروپا و آمریکا در خصوص توافق هسته‌ای ایران اختلاف نظر دارند

در این بین سیطره نئومحافظه کاران بر سیاست خارجی دولت ترامپ، قرار گرفتن فردی مانند مایک پمئو، رئیس سابق سیا در راس سیاست خارجی آمریکا و قرار گرفتن جینا هاسپل که نظراتش به نئوکان ها نزدیک است احتمال تدارک و اجرای توطئه علیه ایران را افزایش داده است. برای اثبات این امر فقط کافی است نگاهی به پشت سر انداخته شود و دوران ریاست جمهوری بوش پسر را به یاد آوریم که چگونه بر پایه حملات 11 سپتامبر به برج های تجارت جهانی زمینه برای پیاده سازی اندیشه نومحافظه کاران و گسترش ایدئولوژی آمریکایی با بهره گیری از ابزار سخت افزاری فراهم شد.

پس عجیب نیست اگر همزمان با سفر حسن روحانی به کشورهای سوئیس و اتریش، اخباری از دستگیری چند ایرانی در کشورهای اروپایی به اتهام تلاش برای حمله به تجمع منافقین منتشر می شود تا موجبات شکست رایزنی های دولت را فراهم آورند و بر ایران هراسی نیز دامن زده شود. با استفاده از همین خبرسازی های رسانه ای، دولت ترامپ تلاش می کند تا کشورهای اروپایی را تحت فشار قرار دهد تا کلا هر گونه مذاکره در راستای شانس تهیه بسته پیشنهادی برای ارائه به ایران را از بین ببرد.

دیدار مایک پمئو با ایرانیان خارج از کشور نیز در راستای تلقین بهره مندی جامعه ایرانی خارج از کشور از آزادی برای افزایش حس محرومیت و تحریک مردم داخل می باشد. امری که در گزارش رویترز نیز به آن استناد شده است.

به موازات این جنگ روانی، باید به جنگ اقتصادی دولت آمریکا نیز اشاره کرد که موج های تحریمی آن از چند هفته دیگر آغاز می شود و قرار است در آبان ماه با تحریم و کاهش صادرات نفت ایران ادامه یابد.

به نوشته رویترز سه مقام اصلی آمریکا که جنگ اقتصادی و روانی را علیه ایران هدایت می کنند دونالد ترامپ، جان بولتون و مایک پمئو می باشند.

 در این بین برخی به این امر معتقدند که ممکن است جنگ روانی و اقتصادی دولت آمریکا به استفاده از سیاست های سخت افزارانه نیز سوق داده شود بخصوص اینکه نومحافظه کاران همیشه بهره گیری از ابزار جنگ برای گسترش اندیشه آمریکایی با کنار گذاشتن نهادها و سازمان های بین المللی را مورد ستایش قرار داده اند. اما با توجه به رویکرد منفعت طلبانه ترامپ و اینکه هر گونه درگیری با ایران با پیامدهای ناخواسته ای همراه است بنابراین بسیار بعید است که زمامداران کاخ سفید جرات چنین ریسک و خطری را داشته باشند.

در واقع فعلا تاکتیک نومحافظه کاران دولت ترامپ تحریم مداوم ایران، همراه کردن کشورهای اروپایی، سخنرانی های تهاجمی برای القای ترس و ناامیدی، تسلط بر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و القای ناکارآمدی در راستای فروپاشی اقتصادی و اجتماعی از درون می باشد.   

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۴۶۸۶۶۰۸:۵۹:۱۰ ۱۳۹۷/۵/۱
ما پشتیبان نظام اسلامی ایران است هستیم، اگر دزدان بیت المال اعدام شوند
ناشناس۴۴۷۴۳۷۱۲:۳۸:۵۰ ۱۳۹۷/۵/۱
ما هم پشتیبان نظام تا ابد می مانیم اگر و فقط اگر ما را هم داخل ادم حساب کنند و همه تصمیمات برای سرنوشتمان رابه تنهایی و فقط بر اساس طرز تفکر خودسان نگیرند
ناشناس۴۴۸۸۲۱۱۷:۰۲:۱۷ ۱۳۹۷/۵/۱
همین الان در همین سایت الف مزدوران سایبری فرقه رجوی در حال کامنت گذاری و فعالیت هستند و با منفی و مثبت فله ای ! مثلا می خواهند بگویند نظر مردم ایران درباره فلان چیز این است . شما به خبرهایی که مربوط به افشاگری فساد هست دقت کنید خبری از مثبت و منفی فله ای نیست ولی در اخباری که مربوط به ترامپ و امریکاست ناگهان به یکباره مثبت و منفی ها فله ای زیاد می شود !
ناشناس۴۴۹۳۱۰۲۱:۱۴:۲۰ ۱۳۹۷/۵/۱
ما هم پشتيبان نظام با اين شرايط هستيم به شرطي كه رده سني مسئولين از دهه هشتم و نهم و به دهه چهارم و پنجم مزول نمايد و به جوانان فرصت داده شود و اين وضعيت همه چيز براي مسئولين تبديل شود به همه چيز براي كردم و يك رايي از كردم بگيرند كه كردم چه مي خواهند و به اينكه بگويند ما فكر مي كنيم مظر كردم اينست بسنده نكنند.
سیامک۴۴۹۳۵۸۲۱:۴۴:۳۸ ۱۳۹۷/۵/۱
یک روز صبح خبر مرگ دشمنان ایران را در اخبار خواهیم شنید دقیقا زمانی که توقعش نیست دقیقا مثل خبر مرگ یزید
ناشناس۴۴۹۴۶۳۲۲:۵۲:۵۵ ۱۳۹۷/۵/۱
اگر همه دزدان هم اعدام بشن یک عده دیگه جاشون رو میگیرن! مشکل ریشه فساده!
ناشناس۴۴۶۸۹۷۰۹:۱۵:۱۰ ۱۳۹۷/۵/۱
براي مقابله با حمله تبليغاتي امريكا بايد فساد واختلاص و رانت خواري افراد و مقامات را به ويژه در هر مقامي ريشه كن كرد تا اعتماد مردم نسبت به سحنان نخبگان بر قرار شود
ناشناس۴۴۶۹۳۴۰۹:۳۵:۰۳ ۱۳۹۷/۵/۱
به خواست خدا ،تیر این مو زرد به سنگ می خورد.
ساسان۴۴۷۲۸۷۱۱:۵۲:۰۰ ۱۳۹۷/۵/۱
توی تله برجام گیرکردیم پاس گل را اوباما داد با راضی کردن ایران به امضا برجام بی ضمانت. گل طلایی را ترامپ زد با خروج آسان از برجام و به چالش کشاندن شدید اقتصاد ایران. 3هیچ خوردیم بخاطر غرور و ادعای روحانی و ظریف و بقیه و نگرفتن ضمانت از اوباما و کری .
ناشناس۴۴۷۶۹۲۱۴:۰۰:۴۰ ۱۳۹۷/۵/۱
دشمنان برجام یا همان ترامپبست ها باز طلبکار شدند!!!!
ناشناس۴۴۷۸۰۰۱۴:۲۴:۲۶ ۱۳۹۷/۵/۱
عقل کل همین برجام 5 سال اقتصاد رو در ارامش نگه داشت!
ناشناس۴۴۶۹۴۹۰۹:۴۲:۱۲ ۱۳۹۷/۵/۱
الف جا زده ای؟ دشمن با همین حرفها دلش خوش است می خواهد روحیه ما را برند شما چرا در این دام افتادی؟ همیشه دشمن خارجی باعث اتحاد داخلی کشور هاست. بجای این حرفها به نسل جوان خیلی تحقیقی چهره واقعی پیاده نظام جدید آنها یهنی منافقین خلق و شیوههای کشتار جمعی و دد منشنه انها دا توضیح بده
ناشناس۴۴۶۹۵۲۰۹:۴۳:۲۹ ۱۳۹۷/۵/۱
باید خیلی مراقب خائنین و وطن فروشان بود. جنگی سخت تر از جنگ نظامی در پیش داریم. امروز دشمنان خدا و این مرز و بوم با صلاح نیرنگ و فریب افکار عمومی به میدان نبرد آمده اند. ابزار جنگی آنها فریبکاری، ایجاد نارضایتی از نظام با استفاده از مدیران بی کفایت و فاسد و به میدان کشاندن خائنین وطن فروش و منافقین در قالب حامیان مردم است. فشار اقتصادی نیز به عنوان حربه خارجی مطرح است. مردم ایران به هوش باشید و بیشتر از دشمن خارجی مراقب فریب نفاق و وطن فروشان داخلی باشید.
ناشناس۴۴۸۸۰۵۱۶:۵۷:۵۲ ۱۳۹۷/۵/۱
معلومه حسابی بردی و خوردی که این قدر طرفداری می کنی
ناشناس۴۴۶۹۶۷۰۹:۵۶:۰۷ ۱۳۹۷/۵/۱
من کاری به توطئه ی نو محافظه کاران در آمریکا یا اسرائیل ندارم ولی فقط یک سوال بسیار بسیار ساده از شما دارم. آیا مدیریت نظام ایران یک مدیریت کارآمد و مبتنی بر شایسته سالاریست ؟ اگر هست پس اثرات آن کو ؟ شما شاید دلتان بخواهد نبینید اما اداره ی کشور با این شیوه برای مدت طولانی نمی تواند ادامه یابد. چه آمریکا توطئه کند چه نکند.
ناشناس۴۴۹۰۹۴۱۹:۰۱:۴۰ ۱۳۹۷/۵/۱
منم یه سوال ساده دارم شما دقیقا دلسوزی یا وطن فروش
ناشناس۴۴۶۹۷۵۰۹:۵۸:۰۱ ۱۳۹۷/۵/۱
برای منافع ملی با امریکا مذاکره کنید
ناشناس۴۴۷۲۲۸۱۱:۳۱:۳۵ ۱۳۹۷/۵/۱
عقل کل هنوز از نقض عهد در برجام یک ماه نگذشته!!! چگونه با دولت زور گو و بد عهدی چنین مذاکره کنند. شما مزدور این غرب وحشی هستید و یا اینکه از خود آنهایید
ناشناس۴۴۷۶۳۸۱۳:۴۴:۰۵ ۱۳۹۷/۵/۱
چرا مذاکره را معادل تسلیم یا پذیرش شرایط طرف مقابل میگیرید؟ ما هم می توانیم شروط خود را مطرح کنیم حتی سخت تر از شروط مان در برجام
رضا۴۴۷۳۲۸۱۲:۰۷:۰۷ ۱۳۹۷/۵/۱
به نظرتان جمهوری اسلامی چقدر کوتاه بیاد آمریکا راضی می شود؟ اگر شروط چندگانه پمپئو را مرور کرده باشید آمریکا جز به حذف جمهوری اسلامی قانع نمی شود و حذف جمهوری اسلامی هم یعنی تجزیه ایران یعنی به راه افتادن جنگ داخلی و ویران کردن ایران و منطقه.
ناشناس۴۴۷۳۳۹۱۲:۱۱:۰۷ ۱۳۹۷/۵/۱
مگر برجام مذاکره با چه کسی بود؟
ناشناس۴۴۹۰۱۳۱۸:۲۵:۱۷ ۱۳۹۷/۵/۱
واقعا این سوال منفی داره؟ ؟؟؟؟
ناشناس۴۴۸۷۷۵۱۶:۵۰:۵۵ ۱۳۹۷/۵/۱
الان بر فرض با امریکا مذاکره کردیم از کجا معلوم رئیس جمهور بعدی امریکا بیاید و زیر این مذاکره بزنه . مگر برجام را امضا نکردند پس چرا زیر برجام زدند؟ ایا ادم عاقل دوباره با امریکا مذاکره می کنه؟ اگر دوباره یک رئیس جمهور دیگری بیاید و زیر مذاکرات بزند چکار کنیم ؟
ناشناس۴۴۹۲۶۲۲۰:۳۹:۳۴ ۱۳۹۷/۵/۱
جمله رو کامل بگو: «برای منافع ملی آمریکا باید با آمریکا مذاکره کرد» ببینم تو اصالتا اهل آمریکایی؟
ناشناس۴۴۹۳۹۰۲۲:۰۶:۴۴ ۱۳۹۷/۵/۱
آمریکا میخواد از ایران تا میتونه امتیاز بگیره آخرش هم امتیازی نده! دفعه قبل برنامه هسته ای رو تعلیق کردیم الان دیگه حتی از اون هم بعنوان یک برگ در مذاکرات نمیتونیم استفاده کنیم! اگر قدرت موشکی رو هم کاهش بدیم دوباره آمریکا زیرقولش میزنه چون دلیلی نداره بخواد به ایران امتیازبده وقتی ایران ضعیف شده باشه! راه حل مشکلات برجام داخلیه ولی خیلی از مسئولان فکر میکنن که بدون برجام داخلی هم میتونن مشکلات رو حل کنن!
ناشناس۴۴۶۹۸۶۱۰:۰۱:۵۸ ۱۳۹۷/۵/۱
این دولت رانتی چنین فرصتی به ترامپ داد تا مردم را بیشتر تحت فشار قرار دهد
ناشناس۴۴۸۷۲۷۱۶:۳۵:۰۰ ۱۳۹۷/۵/۱
بنطر می رسد خیلی ها از رانت و فساد دولتی راضی هستند
ناشناس۴۴۷۰۱۷۱۰:۱۳:۲۴ ۱۳۹۷/۵/۱
عمو جون بازگشت تحریمها خودش ترس اور نیازی نیست تو شبکه های اجتماعی ایجاد ترس کنند . جوگ نگو
ناشناس۴۴۷۰۳۱۱۰:۱۶:۰۴ ۱۳۹۷/۵/۱
با اینکه این شرایط را میدانید پس چرا گزک به دست این تندروهای امریکایی میدهید؟مگر اینکه کسانی واقعا میخواهند گزک بدهند!!!!
ناشناس۴۴۷۰۵۱۱۰:۲۲:۳۶ ۱۳۹۷/۵/۱
متاسفانه با فرایند انتخاب مدیران ضعیف و کم سواد و همچنین با رانت های روز افزون و فراری دادن نخبه ها، بزرگان بجای مقابله کردن با آمریکا به آنها کمک می کنند!
ناشناس۴۴۷۰۵۲۱۰:۲۲:۵۳ ۱۳۹۷/۵/۱
فرصت مذاکره راهرچه سریعتردریابید.
ناشناس۴۴۷۰۶۷۱۰:۳۲:۱۸ ۱۳۹۷/۵/۱
میگم زودتر به اقازاده بگویید برگردن ایران که ممکن است جنگ شود و احتیاج به انها مردم عادی که سر سفره نبودن و زیاد هم اهمیت نمیدن که چه شود
ناشناس۴۴۷۱۰۲۱۰:۴۳:۰۶ ۱۳۹۷/۵/۱
ضربه ای که برجام به ایران زد، ترکمنچای و گلستان‌ نزد
ناشناس۴۴۷۱۹۳۱۱:۱۷:۰۹ ۱۳۹۷/۵/۱
اگه بد بود چرا حالا كه داره برجام لغو ميشه اين وضعمونه
ناشناس۴۴۷۱۹۹۱۱:۲۱:۰۸ ۱۳۹۷/۵/۱
اره برجام بد بود ! تحریم خوب حالا ببین چی میشه !
ناشناس۴۴۷۲۱۰۱۱:۲۵:۱۰ ۱۳۹۷/۵/۱
عمو همین برجام 5 سال اقتصاد رو در ارامش نگه داشت
ناشناس۴۴۸۱۴۶۱۵:۰۳:۴۹ ۱۳۹۷/۵/۱
الان اقتصاد در آرامش هست ؟؟اگر در آرامش بود چرا برای ترمیمش کاری نکردند؟؟مگه احتمال نمیدادند که ممکنه روزی مثل امروز پیش بیاد؟؟اگه میدنستند ونکردند خیانت کردند به این ملت واگر نمیدونستند چرا باید افراد نادان وخارج نگر در بدنه اقتصاد باشند؟؟ الان ضربه رو دراه این مردم میخورند..اقتصاد در آرامش رو میشد به بهترین صورت درست کرد ..اما نکردند چرا؟؟چون فکر میکردند که درهای غرب بروی ایران باز شده ودیگه ما میشیم جزوی از اتحادیه اروپا!!
ناشناس۴۴۷۲۱۶۱۱:۲۷:۰۷ ۱۳۹۷/۵/۱
البته ضربه اصلی رودولتی زد که باعث به وجود امدن تحریمها شد.
ناشناس۴۴۷۴۸۰۱۲:۴۷:۴۵ ۱۳۹۷/۵/۱
تو خوبی با تحریم ها
ناشناس۴۴۸۸۲۵۱۷:۰۳:۲۸ ۱۳۹۷/۵/۱
بازم دیدگاه کیهان رو میگی
ناشناس۴۴۷۱۳۱۱۰:۵۶:۳۳ ۱۳۹۷/۵/۱
از شما می پرسم . آیا تا الان موفق بودند؟؟؟
علی۴۴۸۲۶۶۱۵:۱۶:۳۳ ۱۳۹۷/۵/۱
بله
ناشناس۴۴۷۱۳۷۱۰:۵۷:۳۹ ۱۳۹۷/۵/۱
(زیر سوال بودن ساختار سیاسی، تاکید بر مسئولین ناکارآمد، تلقین ناامیدی و اینکه در آینده تحریم های سنگین و گریز ناپذیری اعمال خواهد شد): یعنی واقعا فکر می کنی اینها حقیقت ندارند و آمریکا داره توهمش را ایجاد میکنه؟ کجا زندگی میکنی؟
ناشناس۴۴۷۲۰۳۱۱:۲۱:۵۶ ۱۳۹۷/۵/۱
برای نجات اقتصاد کشور هر چه سریعتر باید از ارز های مجازی استفاده کرد
ناشناس۴۴۷۲۰۷۱۱:۲۳:۵۳ ۱۳۹۷/۵/۱
خدا آخر و عاقبت ایران و ایرانی را ختم بخیر کند
علي رادان۴۴۷۲۱۲۱۱:۲۵:۵۲ ۱۳۹۷/۵/۱
به يزدان كه ما گر خرد داشتيم كجا اين سر انجام بد داشتيم هر چه هست از خودمونه
ناشناس۴۴۷۲۸۲۱۱:۵۰:۰۴ ۱۳۹۷/۵/۱
ما ایستاده ایم. آمریکا از تمام ظرفیت خود برای ضربه زدن به ایران قبلا استفاده کرده.
ناشناس۴۵۰۰۰۷۱۰:۰۳:۲۵ ۱۳۹۷/۵/۲
من از پا افتادم
ناشناس۴۴۷۳۲۶۱۲:۰۵:۵۱ ۱۳۹۷/۵/۱
اونایی که منفی میدن احتمالا ترس از اینه دارن که تلگرام قطع شه، سفر انتالیا عقب بیفته و ... معمولا اینا از بقیه سیرتر ولی همیشه گرسنه اند.اگه به این جور آدما بود باید الان مرز ایران حداقلش خرم آباد بود.
ناشناس۴۴۷۳۵۰۱۲:۱۵:۳۸ ۱۳۹۷/۵/۱
مذاکرات را از سر بگیرید
ناشناس۴۴۹۲۶۷۲۰:۴۲:۳۵ ۱۳۹۷/۵/۱
آلزایمر داری؟
حسین۴۴۷۵۴۳۱۳:۱۲:۳۳ ۱۳۹۷/۵/۱
الف بی طرف باش و کامنت چاپ کن
اسدي۴۴۷۵۹۴۱۳:۲۹:۱۵ ۱۳۹۷/۵/۱
تحليل بسيار خوبي بود و البته بهتر است جنبه تبليغاتي تهديدات ترامپ رو بزرگ نكنيم چون با اين ديدگاه در مقابل اقدامات عملي دشمنان قدرت عمل رو از دست خواهيم داد و بايد امكانات و ظرفيت هاي كشور رو در عمل در مقابله با اقدامات دشمنان بسيج كنيم
ناشناس۴۴۸۷۳۹۱۶:۳۹:۳۷ ۱۳۹۷/۵/۱
به ترامپ و عوامل خارجی نیازی نیست ماشالاه اینقدر دزد و اختلاس و رانت و اقا زاده داریم نمیزارن به ترامپ برسه
ناشناس۴۴۹۰۸۶۱۸:۵۷:۱۳ ۱۳۹۷/۵/۱
اصلا هم به نظر نمیاد مسئولان این خطر رو جدی گرفته باشند! چون هیچ اقدام عملی جدی ای برای حل این مشکل بر نمی دارند! مثلا دنبال حرکتهای جدی برای افزایش آزادیهای فردی و اجتماعی برای کاهش نارضایتی نیستند! مشکلات اقتصادی رو هم که نمیشه به این زودیها حل کرد! در مورد مبارزه با فساد هم اصلا ریشه های اصلی فساد بررسی نمیشه چه برسه به اینکه باهاشون مقابله بشه!
ناشناس۴۴۹۱۰۸۱۹:۰۷:۰۱ ۱۳۹۷/۵/۱
اگر دولت بتواند برنامه اقتصادی روشنی ارائه کند و با معرفی مفسدین به دستگاه قضائی اعتماد عمومی را جلب کند، به هیچ وجه نیازی نیست که در مقابل سبک مغزی امریکا کوتاه بیاید مذاکره با سفیهان امریکائی بی فایده و اصولا بیمورد است
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین