وزیر ورزش: مشکل سربازها در حال حل شدن است

گروه ورزشی الف،   3970431081

وزیر ورزش و جوانان گفت:همان‌طور که مشکل سربازها تا حالا حل شده باز هم این مسأله به خوبی انجام می‌شود.

وزیر ورزش: مشکل سربازها در حال حل شدن است

مسعود سلطانی‌فر در حاشیه تمرین امروز تیم امید کشورمان گفت: در ادامه بازدید از رشته‌های بازی‌های آسیایی جاکارتا امروز به تمرین تیم امید امدیم تا از از نزدیک به این تیم که به آن امیدوار هستیم بازدید کنیم. در یکی دو سال گذشته موفقیت های خوبی در ورزش به خصوص فوتبال داشتیم.

وی ادامه داد: تیم‌های ملی ما در چند وقت اخیر موفقیت‌های خوبی کسب کردند و در کلکسیون موفقیت‌های فوتبال کشورمان صعود به المپیک را خالی داریم. فعلاً 42 سال و تا المپیک 44 سال می‌شود که تیم امید به المپیک راه پیدا نکرده هر چند که دستاوردهایی مثل قهرمانی در آسیا داشتیم اما فکر می‌کنم با تدابیر اتخاذ شده از سوی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال و با هماهنگی کمیته ملی المپیک همه ظرفیت‌های لازم را برای رشد و توسعه قرار دادیم و این روند را دنبال می‌کنیم. دور بودن از حاشیه‌ها و پرداختن به ورزش چه در بُعد قهرمانی و چه در بُعد همگانی از سیاست‌های ما است که همسو با سیاست‌های دولت آن را با جدیت پیگیری می‌کنیم. خوشبختانه در رشته‌های کشتی، ووشو، کاراته، وزنه‌برداری، والیبال نشسته و ... خبرهای خوبی را به صورت مرتب می‌شنویم.

سلطانی‌فر تصریح کرد: این موفقیت‌ها و خبرهای خوب نتیجه همگرایی دست‌اندرکاران ورزش است که همراه با سیاست‌های دولت این موارد را با جدیت پیگیری می‌کنیم تا با دور بودن از حاشیه‌ها بتوانیم زمینه موفقیت تیم ملی را فراهم کنیم و ملت ایران خوشحال و خشنود شوند. من از چند جهت به تیم امید، امیدوارم چرا که این تیم کادر فنی خوبی دارد و از بازیکنان باکیفیتی هم بهره می‌برد که همگی پرانرژی هستند. از طرف دیگر فدراسیون فوتبال در تلاش است تا این تیم موفق شود و ما امیدوار به درخشش این تیم در جاکارتا هستیم، شرایط سنی بازیکنان هم به گونه‌ای است که می‌توانند هم در المپیک 2020 حضور داشته باشند و هم در رده‌ بزرگسالان فعالیت کنند. ما امیدواریم که با همین مجموعه تا المپیک به خوبی پیش برویم و همان‌طور که تیم ملی در جام جهانی با وجود اینکه خیلی‌ها می‌گفتند در گروه مرگ قرار داریم و زنگ تفریح می‌شویم موجب افتخار ملت شوید تا این تیم در المپیک 2020 نتایج خوبی بگیرد و همین بازیکنان بتوانند استخوان‌بندی تیم ملی در جام جهانی 2022 را فراهم کنند. 

وی درباره اینکه برخی از باشگاه‌ها به تیم ملی بازیکن نمی‌دهند، ادامه داد: این مسائل بین فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها است و فدراسیون با جدیت به دنبال حل این مسائل است. از طرفی لیگ برتر در حال آغاز شدن است و باشگاه‌ها ملاحظاتی دارند اما اولویت تیم‌های ملی هستند و باید همکاری کنیم تا تیم نوجوانان، تیم جوانان، تیم امید و تیم بزرگسالان به موفقیت برسند و نتیجه بگیرند البته رئیس فدراسیون فوتبال و هیأت رئیسه آن در حال تعامل هستند تا این مسأله حل شود. 

وزیر ورزش در خصوص وضعیت سربازی بازیکنان تیم امید هم تصریح کرد: همان‌طور که مشکل سربازها تا حالا حل شده باز هم این مسأله به خوبی انجام می‌شود. 

به گزارش فارس، سلطانی‌فر در پاسخ به سؤالی مبنی بر بحث تمدید قرارداد کی‌روش تمدید خواهد شد یا خیر، گفت: این مسأله توسط فدراسیون و ریاست آن پیگیری می‌شود و اخبار و اطلاعات را از آنها می‌شنویم این مسائل به فدراسیون فوتبال ارتباط دارد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین