علم‌الهدی: مفسد اقتصادی ستون پنجم دشمن است/30 میلیون دلار به فردی داده شده تا میوه خارجی وارد شود

گروه سیاسی الف،   3970429096 ۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: خوب است که عزیزان مسئول ما حرکات آستان قدس را در عرصه اشتغال و محرومیت‌زدایی مدنظر داشته و در رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم از این الگو استفاده کنند.

علم‌الهدی: مفسد اقتصادی ستون پنجم دشمن است/30 میلیون دلار به فردی داده شده تا میوه خارجی وارد شود

به گزارش تسنیم، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی و در جمع زائران و مجاوران اظهار داشت: در هفته‌های گذشته درباره حزب الشیطان بحثی ارائه شد و سخن به اینجا رسید که جامعه دینی در یک قطب‌‌بندی حزب‌الله و حزب الشیطان قرار دارد. سخن امروز درباره برخورد شیطان با حزب‌الله است زیرا اگر حزب الشیطان در برابر حزب الله قرار گرفت و بنا شد در عرصه فعالیت‌های اجتماعی حزب الشیطان و حزب الله در تعارض با یکدیگر باشند برای براندازی حزب‌الله، شیطان فعالیت می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: نوع تقابل شیطان برابر حزب‌الله چیست و چگونه است؟ مقابله خود شیطان و برخوردی که با حزب‌الله می‌کند تا این تقابل را از میان ببرد و رقیب را از میدان رقابت بیرون کند، اقدام در جهت براندازی و برهم زدن انسجام حزب الله است و شیطان می‌خواهد این انسجام را از میان ببرد.

خطیب جمعه مشهدمقدس در ادامه با اشاره به اینکه ماه ذی‌القعده ماه امام رضا(ع) است اظهار داشت: ابتدای این ماه ولادت باسعادت خواهرشان و یازدهم این ماه ولادت خود آن حضرت و سپس روز زیارتی خاص امام رضا(ع) و سپس روز دحوالارض است و روز آخر ماه نیز سالروز شهادت جانگذار میوه دلشان است.

آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: دهه نخست این ماه، دهه کرامت است و برنامه‌های ارزشمندی در دهه کرامت به وسیله آستان قدس رضوی تدارک دیده شده و این‌ها در راستای خط جهانی‌سازی امام رضا(ع) است و توسعه شخصیت امام هشتم(ع) در تمام بلاد و روستاها و کشورهای خارجی در این مدت صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه فرهنگی قابل توجهی که مقام و موقعیت زن را نشان می‌دهد در این ایام صورت می‌گیرد ادامه داد: این حرکت همان جایزه جهانی گوهرشاد است. بانوان برجسته و زنان فرهیخته‌ای بوده‌اند که در دنیای امروز در عرصه اسلام و در جریان ولایت مداری به عنوان یک زن نمونه کم نظیر مطرح هستند و در جایزه جهانی گوهرشاد مطرح و معرفی می‌شوند و در حقیقت نقش اسلام را در تربیت زن و عظمت بخشی زن و بالا بردن مقام زن ثابت می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: یکی از این بانوان برگزیده جایزه گوهرشاد در کامرون اشتغال‌زایی کرده و یا خانم دیگری خیر مدرسه‌ساز است و یا بانوی دیگری دست به اشتغال‌زایی زده و با تجربیان خارج از کشور، فصل بزرگی را در این موقعیت خاص اقتصادی برپا کرده و خانم دیگری در عرصه مجاهده در نیجریه حضور داشته و می‌گوید دست از مبارزه برنمی‌داریم تا اسلام رهبر جهانی خود را پیدا کند.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به اینکه آستان قدس نمایشگاه دستاورد انقلاب 40 ساله برای ما‌ست، ادامه داد: وضعیت آستان قدس قبل از انقلاب را ببینید که حرم مطهر در سه هکتار بود و اکنون به بیش از 50 هکتار رسیده است. مرحوم آیت‌الله طبسی در یک پهنه 30 ساله مدیریت، این تحول را ایجاد کرد و بعد از رحلت ایشان مقام معظم رهبری با منشوری که صادر کردند، رهنمونی دادند که نتیجه اجرا و عملیات آن، ایجاد بیش از 2000 اشتغال بوده و محرومیت‌زدایی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: جریان محرومیت‌زدایی در سراسر ایران و حتی جهان صورت گرفته و آستان قدس با این تحول اخیر خود از یک مدیریت حرم مطهر به مدیریت عظیم محرومیت‌زدایی و اشتغال در پهنه کشور درآمده و خوب است که عزیزان مسئول ما حرکات آستان قدس را در عرصه اشتغال و محرومیت زدایی را مدنظر داشته باشند و در رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم از این الگو استفاده کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: آستان قدس در عین فشار اقتصادی محرومیت‌زدایی و اشتغال موفق شد و اگر در پهنه عظیم کشور مسئولان دست به این حرکات بزنند مشکلات معیشتی برطرف می‌شود؛ این بهتر از این است که چشم به دروازه غرب بدوزیم. 5 سال این کار را ادامه دادیم و آخر آقایانی که گفتند آب خوردن ما با برطرف‌شدن تحریم برطرف می‌شود به این نتیجه رسیدند باید تکیه به داخل داشته باشیم.

آیت‌الله علم‌الهدی عنوان کرد: مدیریت نااهلانه اقتصاد کشور و غیرمتناسب با عدالت اجتماعی ممکن است سبب محرومیت شود. در فاصله 3 ماه یک آدم از دل این محرومیت 2 تن سکه استخراج کرده ‌و ارز فراوان به‌دست عده‌ای می‌افتد و این یا مدیریت خائنانه است و یا مدیریت سفیهانه. اقتصاد کشور باید این گونه مدیریت شود؟ دل آدم کباب می‌شود وقتی یک زن ضعیف و پریشان به آدم می‌گوید فرزندش از وی سئوال پرسیده که تو گیلاس خورده‌ای؟ مزه‌اش چگونه است؟

وی ادامه داد: 30 میلیون دلار این مملکت به فردی داده شده تا میوه خارجی وارد شود. این خوراک چه کسی است؟ چه کسی قرار است این را بخورد و لذت ببرد؟ مگر فقیر پول میوه خارجی دارد؟ این 30 میلیون‌دلار متعلق به تمام مملکت است. مدیریت اقتصادی و تیم اقتصادی باید به این مسائل توجه داشته باشد. حالا که بناست تیم اقتصادی کابینه تغییر کند باید سه خصوصیت داشته باشد. اول اینکه فراجناحی باشد و روی قدرت‌یابی یک جناح تکیه نکنید و خصلت دوم این باشد که بدانند آمریکا و اروپا دشمن ما هستند و مانند یک سرباز در جبهه جنگ اقتصادی وارد شوند و با طرح و برنامه مشکل مردم را حل کنند و خصوصیت سومی که باید داشته باشند این است که حتما این‌ها در حل مشکلات توانمندی‌ها را ببینند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: عنوان شد چند صد‌میلیون ارز از افراد گرفته شده و مردم گفتند این برگردد مشکلات حل است اما خبری نشد. مفسد اقتصادی ستون پنجم دشمن است. آمریکا با ما جنگ اقتصادی دارد. آدمی که اخلال اقتصادی می‌کند ستون پنجم دشمن است و در هر کشوری اگر به وی دست پیدا کنند او را محاکمه صحرایی می‌کنند. این مردم را راضی کنید. باید دشمن را ناامید کنیم نه مردم خودمان را, امیدواریم در این تغییر و تبدیل، این جهات را حتما در نظر بگیرند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۴۲۱۸۶۱۴:۵۲:۲۰ ۱۳۹۷/۴/۲۹
حاجی همگی خودی هستن.ما ها که نمی تونیم.
ناشناس۴۴۲۲۱۰۱۵:۰۷:۱۷ ۱۳۹۷/۴/۲۹
الان مشکل مملکت ورادات میوه هست ؟؟؟
ناشناس۴۴۲۶۴۷۲۰:۲۵:۳۴ ۱۳۹۷/۴/۲۹
نه عزیز دلم مشکل الان کشور فراموش شدن مسائل اصلی کشور است پولی ارزی که باید به درستی مصرف شود دولت محترم همه در خدمت دلان محترم قرار داده است
ناشناس۴۴۲۴۶۶۱۸:۳۲:۴۶ ۱۳۹۷/۴/۲۹
"""تیم اقتصادی کابینه باید سه خصوصیت داشته باشد. اول اینکه فراجناحی باشد وخصلت دوم این باشد که بدانند آمریکا و اروپا دشمن ما هستند وخصوصیت سومی که باید داشته باشند این است که در حل مشکلات توانمندی‌ها را ببینند."""والله العظيم افت اقتصاد و بدبختي اقتصاد نتيجه همين توصيه هاي من دراوردي به كساني بود كه الفباي اقتصاد را درست نفهميده بودند. مثل تدريس مقامات عرفاني و تشريح منازل عشق به لقا الله ،براي فردي كه هر را از بر تشخيص نميدهد. برادر بيدار شويد جنك اقتصادي است ، مردم و مديران را بيدار كنيد. دشمن غدار اعم از امريكا و اروبا نقشه هاي بسيار بدي دارند توكل بخدا خوب است ولي نظام اقتصادي در زمانه جنك فرق ميكند. داريم وارد صحنه نبرد ميشويم هنوز بفكر توليد فولاد هستند، برادر الاهم و في الاهم ها را اشتباه كرفته اند.
ناشناس۴۴۲۶۱۴۲۰:۰۴:۲۸ ۱۳۹۷/۴/۲۹
چرا در طول 40 سال نتوانسته ایم سیستم را طوری طراحی کنیم که این طور نشه؟ چرا در غرب این فجایع رخ نمی دهد به خاطر سیستم درست اقتصادی
بنیامین۴۴۲۸۲۴۲۲:۵۳:۳۷ ۱۳۹۷/۴/۲۹
به خاطر آزادی رای بیش از اندازه مردم در ایران ، در اروپا هر کسی از هر جناحی رای بیاورد اولین کارش ادامه کارهای خوب دولت قبل است ولی اینجا اولین کار ساقط کردن تمام رد پای دولت قبله هنوز نتوانسته ایم ساختاری پیاده کنیم که افرادی را روی کار بیاورد تا از نظر اصولی مثل هم فکر کنند . این یعنی آزادی دادن بیش از اندازه و خطرناک بدون هیچ کنترلی هر دولت ۱۸۰ درجه با دولت قبل متفاوت است.
مهدی۴۴۲۷۳۷۲۱:۵۳:۱۶ ۱۳۹۷/۴/۲۹
جناب علم الهدی: واقعا راست میگویید که 30 میلیون دلار ارز به فردی داده اند که میوه خارجی(موز) وارد کند و ........... لطفا و خواهشا اگر از نزدیکان خودتان هم کسی را میشناسید که ارز گرفته اند تا هر چیزی وارد کنند و یا گرفته بودند تا وارد کنند، هم توضیح دهید.
مازندرانی۴۴۳۱۰۱۰۸:۱۰:۵۱ ۱۳۹۷/۴/۳۰
درآمدهای حاصله از آستان قدس در کجا هزینه و یا سرمایه گذاری میشود.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. کمی دیر نیست؟

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  15. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  19. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  23. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  24. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  25. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

پربحث‌های هفته

  1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  2. وحدت ملی با وعده صادق

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  9. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  10. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  11. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  12. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  13. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  14. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  15. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  16. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  17. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  18. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  19. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  20. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  21. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  22. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

  23. واکنش احمدی‌نژاد به عملیات موشکی سپاه/ وعده زارع‌پور درباره افزایش سرعت اینترنت

  24. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  25. یک سیلی برای تنبیه

آخرین عناوین