واکنش شدید اللحن واعظی به درخواست برخی اصلاح‌طلبان برای استعفای روحانی

گروه سیاسی الف،   3970428138 ۴۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور اصلاح‌طلبانی که خواستار استعفای روحانی شده بودند را انسان‌‌‌های گمنام توصیف کرد.

واکنش شدید اللحن واعظی به درخواست برخی اصلاح‌طلبان برای استعفای روحانی

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در گفت‌و‌گو با تسنیم،‌ درباره پیشنهاد برخی چهره‌های اصلاح‌طلب برای استعفای رئیس‌جمهور به دلیل وضعیت اقتصادی کشور گفت:‌ به نظرم رسانه‌ها نباید اینگونه افراد را بزرگ و رسانه‌ای کنند.

وی افزود:‌ بزرگترین سمت آنها در کشور عنوان "فعال سیاسی" است؛ لذا نظرات شخصی خود را به جامعه سرایت ندهند. این افراد اگر این نظرات را در گروه‌های سیاسی‌ خود مطرح کنند، هم‌طیفی‌های آنها خواهند گفت که اینها نظرات شخصی است و آن را قبول ندارند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تصریح کرد: این کشور انسا‌ن‌های بزرگی دارد، اینها گمنام و فراموش شده‌اند و با مطرح کردن اینگونه مسائل می‌خواهند بر سر زبان‌ها بیافتند.

 اخیراً دو تن از چهره‌های اصلاح‌طلب از جمله سیدحسین موسویان و عبدالعلی زاده خواستار استعفای رئیس‌جمهور و برگزاری زودهنگام انتخابات شده بودند.بر همین اساس عبدالعلی‌زاده وزیر مسکن و شهرسازی دولت اصلاحات طی روزهای گذشته با بیان اینکه حسن روحانی اصلاح‌طلب نیست اما اصلاح‌طلبان از دولت او حمایت کردند، گفته بود "بهتر است دولت روحانی استعفا دهد."

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۴۰۸۸۵۱۴:۰۲:۰۶ ۱۳۹۷/۴/۲۸
حق داری ناراحت بشی چون اگر روحانی استعفا بده دیگر احتیاج به رئیس دفتر ندارد و این سمت نان و آب دار را از دست می دهی . پس مشکلات اقتصادی مردم اصلا مهم نیست و کسی هم حق نداره بر خلاف منافع آقای واعظی حرف بزنه .
ناشناس۴۴۱۲۳۳۱۹:۰۴:۴۶ ۱۳۹۷/۴/۲۸
میشه یکی دقیقا بگه " رئیس دفتر " چیکاره ست که یک روز مشایی و یک روز واعظی و یک روز ... و ... ؛ میشن همه کاره مملکت ؟ کجای قانون اساسی ایران ، مقامی به اسم رئیس دفترِ رئیس جمهور تعریف شده که در حد وزرا و حتی بالاتر از اونها باشه ؟
ناشناس۴۴۱۴۷۳۲۳:۰۳:۲۶ ۱۳۹۷/۴/۲۸
به عنوان یک فرد مطلع باید عرض کنم در دوره سازندگی و اصلاحات هیچ وقت رئیس دفتر تا این اندازه مطرح نبود. از دوره احمدی نژاد این موصوع باب شد که متاسفانه در دولت روحانی هم ادامه دارد. شما هیچ وقت در دوره اصلاحات و سازندگی رئیس دفتر را در کابینه و دوربین نمی دیدید ولی الان چپ و راست در دوربین که چه عرض کنم به کارهای دیگر از جمله سفر خارجی و سخنگویی و ... هم اشتغال دارند. البته این پست مهم است به شرط آنکه فرد توانمندی انرا تصدی نماید.
ناشناس۴۴۱۵۲۷۲۳:۴۷:۴۰ ۱۳۹۷/۴/۲۸
رئیس دفتر که همه دارن بابا، چه مقامهای بالاتر از رئیس جمهور چه مقامهای پایینتر
ناشناس۴۴۰۸۹۰۱۴:۰۵:۳۶ ۱۳۹۷/۴/۲۸
اقتصاد ایران را نابود کردید
ناشناس۴۴۱۱۱۵۱۷:۱۳:۵۹ ۱۳۹۷/۴/۲۸
اصلاح طلبان هم با اقای روحانی برای وضعیت فعلی کشور شریک هستند و باید به مردم ایران جواب پس بدهند . با گفتن اینکه روحانی اصلاح طلب نیست نمی توانید از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنید
ناشناس۴۴۰۸۹۳۱۴:۰۶:۵۹ ۱۳۹۷/۴/۲۸
منظور از «این کشور انسانهای بزرگی دارد» کیا هستند؟نکنه منظورش مسئولای فعلی مملکته؟
ناشناس۴۴۱۱۱۶۱۷:۱۶:۵۱ ۱۳۹۷/۴/۲۸
منظورش حجاریان و عبدی و ...
ناشناس۴۴۱۳۴۰۲۱:۰۸:۵۷ ۱۳۹۷/۴/۲۸
منظورش ذخایر نظام و ژن های خوب است
ناشناس۴۴۰۹۰۳۱۴:۱۰:۵۳ ۱۳۹۷/۴/۲۸
با اینکه از واعظی خوشم نمی آید اما درست گفته این قضیه "مطرح شدن" در مورد برخی اصولگرایان هم صدق می کند.
ناشناس۴۴۰۹۱۱۱۴:۱۷:۴۳ ۱۳۹۷/۴/۲۸
متاسفانه آقای روحانی با رای اصلاح طلبان به قدرت رسید ولی افرادی که برای کابینه انتخاب کرد یک مشت افراد پیر و فرتوت هستند که دنبال منافع شخصی هستند واکنش هایشان در مقابل رویدادها بسیار کند است علی رغم شعاری که در خصوص تیم قوی و قدرتمند اقتصادی دادند. در حوزه اقتصاد بسیار بد عمل کردند. شعارهایی که آقای روحانی د موقع انتخابات داده بود هیچ کدام به عمل نیانجامید. فساد دولتی کشور را گرفته آنوقت ما دشمن خود را امریکا می دانیم.
ناشناس۴۴۰۹۲۴۱۴:۲۷:۰۴ ۱۳۹۷/۴/۲۸
« این کشور انسا‌ن‌های بزرگی دارد، اینها گمنام و فراموش شده‌اند » چه تکبری؟!
ناشناس۴۴۰۹۲۷۱۴:۲۸:۴۶ ۱۳۹۷/۴/۲۸
استغفا دادن روحانی خیلی بهتره واقعا توان حل مشکلات کشور را نداره
ناشناس۴۴۰۹۳۴۱۴:۳۳:۱۵ ۱۳۹۷/۴/۲۸
شما هم که همرو میخواید برکنار کنید. این ها برن مثلا آقای رییسی و تیمشون بیان بهشت میشه اوضاع؟ اگه راه حل مناسبی دارید به همینها کمک بدید انقدر هم با تیترهای رسانه ای به مردم استرس مضاعف وارد نکنید...
ناشناس۴۴۱۲۳۶۱۹:۰۶:۰۹ ۱۳۹۷/۴/۲۸
تا قیام قیامت مردم رو از رئیسی نوعی بترسونین . اما یک لحظه هم به مغز مبارک فشار نیارین که اصلا مگه از وضع فعلی بدتر هم میشه ؟
ناشناس۴۴۱۳۹۲۲۱:۵۱:۵۱ ۱۳۹۷/۴/۲۸
به. رئیسی رای بده تا ببینی بدتر از این هم داریم یا نه!*!
ناشناس۴۴۱۵۵۶۰۰:۱۱:۲۱ ۱۳۹۷/۴/۲۹
بدون ذره‌ای تردید وضعیت از الان بهتر بود اما تفاوت مهمی که هست اینه که وقتی اصلاحطلبها مسئولند، انقلابیها و بسیجیها با تمام توان کمک میکنند. همین الان به ماطق محروم نگاه کنید ببینید چه کسانی در حال خدمت به مردم هستند اما وقتی کسی مثل آقای رییسی مسئول باشند آقایان به امریکا نامه میدهند که ایران را تحریم کنید تا اینها زمین بخورند و برادرانشان هم با تاسیس صرافی و ایجاد مشکل اقتصادی به دشمن کمک میکنند
محمد۴۴۰۹۴۹۱۴:۴۰:۴۹ ۱۳۹۷/۴/۲۸
یعنی آقای مهندس عبدالعلی زاده که دو دوره وزیر موفق مسکن و شهرسازی و سابقه معاونت وزیر و استانداری چند استان رو داشته چهره گمنامیه ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!! آقای واعظی شما تا زمانی که پنج سال پیش برای اولین بار برای وزارت پیشنهاد شدید هیچ اسمتون تا اون زمان نشنیده بود !!!!!
رضا۴۴۰۹۵۷۱۴:۵۰:۳۴ ۱۳۹۷/۴/۲۸
جناب آقای واعظی! به عنوان یک شهروند ایرانی ( نه اصولگرام و نه اصلاح طلب) که دوبارهم به آقای روحانی رای دادم به خاطر عدم تلاش جدی از سمت ایشان در بهبود وضعیت معیشتی مردم و عدم جدیت لازم در مبارزه با فسادمالی اداری، خواهان استعفائ ایشان هستم. ایشان که در کسوت روحانیت هستند حتما مطلعند که در روز حساب و سر پل صراط نسبت به تک تک رای هایی که از مردم گرفته اند باید پاسخگو باشند... والسلام
ناشناس۴۴۱۰۴۰۱۵:۵۹:۲۷ ۱۳۹۷/۴/۲۸
بنده هم دقیقا مثل شما دو دوره بهش رای دادم و دو دنیا پشیمانم. پشیمانم که آدم های بد رفتند ولی بدترها حکمفرما شدند.
ناشناس۴۴۱۶۸۰۰۶:۴۰:۰۲ ۱۳۹۷/۴/۲۹
نتیجه این حرف شما یعنی انتخابات محل لج ولجبازی نیست. به این رای بدیم که اون رای نیاره. تا وقتی روش انتخاب ما اینجوریه آدمهای کاربلد نمیان وسط چون کلی حرف و شایعه الکی براشون درست میشه آخرش هم یه عده از لج اینکه مثلا دوران دانشجویی به آهنگهای فلانی گوش میداده یا فلان هیئت میرفته میرن به یکی دیگه رای میدن فقط یه آبروریزی براش باقی میمونه.
حسین۴۴۱۴۲۸۲۲:۳۰:۳۱ ۱۳۹۷/۴/۲۸
منم همینطور
ناشناس۴۴۰۹۸۴۱۵:۲۰:۳۰ ۱۳۹۷/۴/۲۸
عبدالعلی زاده وزیر اقتصاد اصلاحات بود
ناشناس۴۴۰۹۹۷۱۵:۳۰:۱۴ ۱۳۹۷/۴/۲۸
اقای واعظی ما با اقای روحانی و هیچ کس دیگری عهد اخوت نبسته ایم که تحت هر شرایطی ایشون و یا هرکس دیگری رییس جمهور بشن طبق یک سری وعده و وعید به امید شرایط بهتر رای دادیم در نتیجه وقتی مردم ایشون رو نخوان باید کنار بره این متن رو قشنگ بخون باید کنار بره چون هیچ کاری تو هیچ حوزه ای نکرده و یک سری افراد تاریخ مصرف گذشته رو انتخاب کرده این افراد حداقل برای ۳۰ سال پیش مدیریت کشور شاید موثر بوده باشند ولی برای الان نه
ناشناس۴۴۱۶۸۶۰۶:۴۸:۱۵ ۱۳۹۷/۴/۲۹
نمیدونم چرا حس میکنم وقتی برجام امضا شد شما اومدی نظر دادی مدیریت ژنرالها یعنی این, حالا شدن تاریخ مصرف گذشته و فرتوت. عزیزم روحانی از اولش هم همین بوده, اگر مردی پای انتخابی که کردی بایست و تکرار اون جمله معروف "کی بود کی بود من نبودم"
علی۴۴۱۰۰۳۱۵:۳۳:۴۳ ۱۳۹۷/۴/۲۸
تو با رفتن روحانی موافقت کن من خودم برات یک کار دفتری خوب جور خواهم کرد. البته ممکنه دفترش به اون بزرگی نباشه و ریخت و پاشش باندازه دفتر رییس جمهور نباشه ولی بهر حال دفتریه. اگر موافقی یک ندا بده چون این کار هم سر قفلی داره.ضمنا حقوقشش در حد ۱/۵ میلیونه و عیدی هم داره.
مصطفي۴۴۱۰۲۸۱۵:۴۶:۲۱ ۱۳۹۷/۴/۲۸
مردم بيچاره شدند تورم پدر همه مون رو در اورده اونوقت شماها ، به فكر رقابت هاي جناح و .... روحاني نتونست و نمي تونه
ناشناس۴۴۱۳۸۵۲۱:۴۶:۰۰ ۱۳۹۷/۴/۲۸
حوضی که آب ندارد ماهی هم ندارد. درختی که گل ندهد میوه نمی دهد.
سید علی حجازی۴۴۱۰۳۶۱۵:۵۷:۳۳ ۱۳۹۷/۴/۲۸
نقش دولت آقای روحانی در این برهه از زمان بسیار خطیر است هرگونه حرف ناسنجیده و یا رفتار غیر معقول در این برهه از زمان می تواند بصورت ناخودآگاه به منزله گرا ی منفی دادن به کشورهایی باشد که در شرایط کنونی در مواضع 50 -50 می باشند اینکه با اغراض آمریکا و تحریمهای او همرا شوند و یا اینکه رابطه و روابط اقتصادی با ایران را ادامه دهند و در این شرایط گناه آقایانی که نابخردانه حرف از استعفای دولت می زنند بدهد ناراحت کننده بود و جای تاسف است آنهم در این شلوغ آباد هجوم و هجمه دشمن و بقول آقای توکلی در زمانی که دشمن کودتای ارزی کرده (چیزی به این مضمون ) آنان که در این وضعیت حساس اینگونه برخورد می کنند قطعا نقش ولایت فقیه را خیلی کمرنگ میبینند آدمی در تعجب است که افرادی با این سابقه !! و کسانی که خود را اصلاح طلب می دانند و در این شرایط دولتی را که بیشترین نقش و نظر را به اصلاخ طلبان داشته: اولا خلع سلاح می کنند و اعلام می کنند که این دولت رابطه ای با اصلاحات ندارد ثانیا تقاضای استعفای دولت را دارند خوب است در این برهه از زمان هوشمندی سردار عزیز آقای سلیمانی را درک کرد و ایضا موضع خوب و قابل تامل آقای توکلی این دوستان باید بدانند برای ماهای مسلمان اصلاحات و اصولگرا بودن و با هر دیگر جناحی .....به مثابه ابزار است نه هدف مردان دین بر اساس آیه : الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُولَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُولَئِكَ هُمْ أُولُو الْأَلْبَابِ( الزمر ﴿۱۸﴾) به سخنان گوش فرا میدهند و بهترين آن را پيروى مى كنند اينانند كه خدايشان راه نموده و اینان همان خردمندان توجه به أُولُو الْأَلْبَابِ(خردمندان) یعنی کسانی که اینگونه اند اهل خرد اند ته لجاجت و تعصب و براساس این آیه شریفه ما باید و بایستی برای جهانیان سرآمد و نمونه ای از اتحاد و همدلی و همراهی باشیم این آیه کریمه براین اصل مهم اشاره دارد که مردمان دین : اهل گوش دادن و تبعیت از بهترین اقوال هستند و قطعا این اقوال در شرایط مختلف فرق داشته و دارد ماها بر اساس دین حق ستاو حق محور بوده و با نگاه به مصالح و مصلحت مردم و اسلام و تحت نظر ولی فقیه و با کمک نهادهای قانونی در هر شرایطی بهترین موضع را بگیریم و قطعا تضعیف دولت در این شرایط و هرگونه مرزبندی در زمانی که دشمن تهاجم چندجانبه دارد غیر قابل قبول و غیر منطقی است
ناشناس۴۴۱۱۸۳۱۸:۲۸:۱۷ ۱۳۹۷/۴/۲۸
قول احسن این است که شفافیت باید حرف اول و آخر را در تمام امور بزند که متاسفانه هیچ کس اقدامی نمیکنه چرا؟! راه نجات همین است
ناشناس۴۴۱۰۵۴۱۶:۱۴:۰۸ ۱۳۹۷/۴/۲۸
ناراحتی نداره نتانستین اداره کننین کشورو یواش برین کنار
ناشناس۴۴۱۱۰۷۱۷:۱۰:۰۰ ۱۳۹۷/۴/۲۸
اقایون اصلاح طلب ! تا دیروز که روحانی را اصلاح طلب می دانستید حالا که اوضاع کشور خراب شده و مردم ناراضی هستند می خواهید خود را کنار بکشید و روحانی را تنها بگذارید و تمام کاسه و کوزه را سر ایشان بشکنید ؟؟روحانی اصلاح طلب است و با کمک شما رئیس جمهور شد و شما هم با ایشان در وضعیت فعلی کشور شریک هستید . اینکه بگید من نبودم و خودتون را کنار بکشید برای مردم قابل قبول نیست .
ناشناس۴۴۱۱۷۶۱۸:۱۸:۱۱ ۱۳۹۷/۴/۲۸
آقای واعظی این بندگان خدا حرف بدی نزدند که به قبای شما برخورد. گفتند که چقدر خوبه اگه ادم کاری از دستش بر نمیاد از آن کار کناره گیری کنه همین. این حرف بدی بود؟
ناشناس۴۴۱۶۹۱۰۶:۵۸:۳۲ ۱۳۹۷/۴/۲۹
به نظرم واعظی برای این بهش برخورده که تا دیروز اصلاح طلبها به نفعشون بود از روحانی دفاع میکردن حالا که اوضاع به هم ریخته دارن حساب خودشون رو جدا میکنن. یه جورایی از نامردی بهش برخورده. البته اینا پروژه عبور از خاتمی که نماد اصلاح طلبها بود رو هم توی دور دومش کلید زدن روحانی که ....
ناشناس۴۴۱۱۸۱۱۸:۲۴:۵۶ ۱۳۹۷/۴/۲۸
از نظر اصلاح طلبان جلوی ضرر را ار هر کجا بگیری منفعته
ناشناس۴۴۱۳۸۰۲۱:۴۴:۱۸ ۱۳۹۷/۴/۲۸
من اگر روحانی استفعا بدهد این بار حتما به رئیسی رای خواهم داد ببینم که رئیسی چه می کند
ناشناس۴۴۱۳۸۸۲۱:۴۸:۰۵ ۱۳۹۷/۴/۲۸
حوضی که آب ندارد ماهی هم ندارد. درختی که گل ندهد میوه نمی دهد. درختی که 5 سال بار ندهد دیگه نمیده!
ناشناس۴۴۱۴۲۷۲۲:۳۰:۲۳ ۱۳۹۷/۴/۲۸
راه حل مناسب برای خروج از بحران ناکار آمدی دولتها چیست؟ --- هر دولتی اگر در اثبات کار آمدی مدیریت کلان خود بویژه در زمینه ی اقتصاد ناکام باشد و نتواند با برنامه های خود تعادل را در زمینه ی نیازهای حیاتی زندگی مردم و نیازهای ضروری کشور با سازمان دهی دخل و خرجهای کلان خویش حفظ نماید ، در مقابل مشکلات کشور به سر در گمی مزمن دچار می گردد و بقای طولانی آن در قدرت بجز تحمیل زیانهای گوناگون به کشور و دامن زدن به نارضایتیهای و سر انجام سوق دادن کشور به سوی آشوب و نا امنی بازده دیگری نخواهد داشت. یکی از راه حلهای خروج از بحرانهای ناشی از ناکامی پیوسته ی برنامه های دولتها و از نبود کفایت علمی و جدیت و قاطعیت قانونی ضابطه مند لازم در دستگاه های نظارتی کشور بویژه در پارلمانها برای جبران این ناکامی و رهایی از پیامدهای فلج کننده و مخرب آن رفتن به سوی انتخابات زود رس برای ایجاد تغییرات بنیادین سازنده ی مثبت در قوای مجریه و مقننه در راستای دفاع از حرمت و هیبت قانون و حمایت از منافع ملی است.
ناشناس۴۴۱۴۸۵۲۳:۰۹:۴۹ ۱۳۹۷/۴/۲۸
چرا نمی خواهید باور کنید. مشکلات اقتصادی کشور همه ریشه سیاسی دارند. در نتیجه هر دولتی که روکار بیایید حتی با مشاوره بهترین اقتصاد داناها اقتصاد ایران درست نمی شود تا ساختار سیاسی اصلاح نشود.
ناشناس۴۴۱۵۳۱۲۳:۵۱:۱۳ ۱۳۹۷/۴/۲۸
چرا برای تایید موافقت با فساد مالی مفسدان اقتصادی که خون کشور و مردم را در شیشه کرده‌اند آقای روحانی دستور سریع رسیدگی به اتهامات حسین فریدون و مهدی جهانگیری را نمی دهد چرا ...یعنی ایشان با فساد ح.ف مشکل ندارد و آنرا تایید میکند یا آنرا جرم نمی‌داند ..چرا دستور رسیدگی و محاکمه علنی این دو نفر را نمی‌دهد مردم چرا ملت چرا ...
ناشناس۴۴۱۷۰۳۰۷:۳۴:۵۶ ۱۳۹۷/۴/۲۹
دولتی که هر بخشش تحت تاثیر رانت بطور جزیره ای تحت نفوذ برخی موریانه هایش وابسته اقتصادی فعالیت میکند آیا مدیریت عملکرد دارد ...بعنوان نمونه مستمرا در سراسر کشوری که دارای گسل های متعدد با شهرهای در معرض زلزله است بدون توجه به تجربه هایش جهانی دارند خطوط انتقال گاز سراسری می کشاند کسی هم جلودارشان نیست ،در صورتیکه با توجه به آسیب پذیری شهرها بواسطه زلزله خیز بودن کشور بایستی بجای انتقال گاز با خطوط لوله با قطر بالا به شهرها و روستا ها و افزایش عواقب زلزله ،در کنار پالایشگاه ها نیروگاه برق زد و برق را برای مصرف حرارتی و انرژی با هزینه انتقال کمتر،با قابلیت صادرات بیشتر به کشورهای تشنه برق منطقه،خطر کمتر در زمان زلزله ،هزینه نگهداری و انتقال پایینتر،خطر پایین انفجار با توجه به پیر شدن جمعیت کشور و افزایش اشتباه انسانی،تمرکز نیروگاه‌های برق کنار دریا جنب پالایشگاهها بدلیل معضل اب،نوسان کمتر قیمت جهانی برق در قیاس با گاز ،مستهلک بودن شبکه سراسری خطوط انتقال گاز سراسری و همچنین شبکه درون شهری انتقال گاز شهری ...پس چرا همچنان بدلیل منافع برخی شرکتها و مدیران متنفذ سهامدار آنها که قبلا وزیر و مدیر بوده اند منافع کشور مغفول مانده و در نظر گرفته نمی‌شود ...
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  3. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  4. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  5. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

  12.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  13.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  14. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  15. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  5. جلاد، به پایان سلام کن!

  6. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  7. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  8. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  11. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  12. انتقام از پوتین؟

  13. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  17. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  18. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  19. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  20. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  21. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  22. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  4. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  5. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  6. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  7. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  8. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  9. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  10. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  11. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  12. رئیسی: همه بخش‌های تولیدی مخاطب شعار سال هستند

  13. فضائلی: اختلاف سلیقه‌ها در کشور نباید نفرت ایجاد کند

  14. ادعای حسنی و رفتار اموی!

  15.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  16. درگذشت معاون امور زنان در دولت اصلاحات

  17. چرا شبکه آشوب به سراغ براندازان داخلی رفته است؟ / با اپوزیسیون داخل کشور آشنا شوید!

  18. حاجی‌دلیگانی: فساد نتیجه بی‌توجهی و عدم رعایت قانون است

  19. جوابیه پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی به حواشی اخیر

  20. یک دیدار معنادار

  21. جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد

  22. صلح امام حسن(ع)؛ چرا؟!

  23. نامگذاری شعار سال تعیین نقشه راه است/ مسوولان موانع را از سر راه تولید بردارند

  24. شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه

  25. سرلشکر رشید: آمریکا شریک جرم اسرائیل است

آخرین عناوین