معلمان درباره حذفیات فیش حقوقی چه می‌گویند؟

گروه اجتماعی الف،   3970425026 ۵۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

معلمان می‌گویند نسبت به احکام جدید، عدم افزایش ۲۰ درصدی حقوق و حدف بند سختی کار و حق عائله‌مندی بانوان مجرد معترضند و این موارد در شرایطی حذف شده‌اند که پیشتر برای ترمیم حقوق فرهنگیان به فیش حقوقی آنها اضافه شده بود.

تسنیم نوشت: معیشت همواره یکی از مهمترین دغدغه‌های فرهنگیان است، آنها براین باورند میزان دریافتیشان با سختی کار معلمی متناسب نیست این در حالی است که مسئولان همواره از اهمیت آموزش‌وپرورش سخن می‌گویند اما اوضاع فعلی مدارس دولتی و وضعیت منزلتی و معیشتی معلمان گویای شرایط دیگری است.

در ماه‌های اخیر نیز فرهنگیان به حذف برخی بندها از فیش حقوقی خود معترض هستند به گونه‌ای که حق عائله‌مندی دختران مجرد، حق سختی کار معلمان و مدیران از فیش حقوقی آنها حذف شده است. 

حذف حق عائله‌مندی از فیش حقوقی دختران مجرد ماهانه رقمی معادل 150 هزار تومان از حقوق آنها کاسته است که این مبلغ با توجه به سطح حقوق فرهنگیان رقم قابل توجهی است همچنین حذف سختی کار معلمان و مدیران در احکام جدید اعتراض بسیاری از آنها را به همراه داشته است.

البته مسئولان آموزش و پرورش معتقدند موارد حذف شده طبق دستور دیوان محاسبات بوده و آنها ملزم به اجرای آن هستند اما باید توجه داشت همین موارد که هم اکنون در حال حذف شدن است می تواند به ترمیم حقوق فرهنگیان و جبران اندکی از فاصله حقوقی آنها با سایر دستگاه ها منجر شود.

در همین رابطه تعدادی از معلمان می‌گویند: وعده افزایش 20 درصدی حقوق محقق نشد، بعد از ماه‌ها تاخیر در صدور احکام جدید، این احکام با افزایش 10 درصدی حقوق صادر شد و با چندین کاهش در بندهای مختلف همراه بود، با وجود اوضاع اقتصادی فعلی 10 درصد افزایش حقوق چه نیازی را پاسخ می‌دهد؟ علاوه براین چندی قبل شاهد کسر حق عائله‌مندی دختران مجرد بودیم. در مجموع 4 ماه انتظار معلمان نتیجه‌ای جز ناامیدی از شغلشان نداشت. چرا دغدغه‌‌های معلمان به عنوان تربیت کننده نسل فردا شنیده نمی‌شود و آموزش و پرورش انقدر مورد بی‌مهری دولت قرار گرفته است؟

* احکام جدید نشان می‌دهد معیشت معلمان در اولویت دولت نیست

معلم یکی از هنرستان‌ها نیز در این رابطه معتقد است: وقتی آقای لاشکی نماینده مجلس در صحن علنی در تذکری به دولت افزایش 35 تا 50 درصدی حقوق کارکنان بعضی از دستگاه‌ها را رسما اعلام می‌کند و نسبت به افزایش ناچیز6  تا 10 درصدی حقوق فرهنگیان معترض می‌شود، پس واکنش‌های معلمان در فضای مجازی، به ویژه تشکیل کمپین اعتراض به حکم و فیش حقوقی بی دلیل نیست.معلمان به تبعیض در پرداخت‌ها معترضند، دلیل این اختلاف معنادار در دریافتی معلمان نسبت به کارمندان دیگر چیست؟ از طرف دیگر حذف حق عائله مندی زنان مجرد، فوق العاده ویژه و سختی کار نیز اثرات روانی بسیار بدی در جامعه فرهنگیان گذاشته است.آیا این حق معلمی است که 30سال از این روستا به آن روستا برای تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم با زحمات فراوان طی مسیر کرده؟ "تبعیض" کلیدواژه اعتراض معلمان است یکی از آنها می‌گفت که "حقوق من یک ششم حقوق کارمندان سایر ادارات است و این تبعیض مورد تایید وزیر و نمایندگان نیز هست".احکام جدید نشان می‌دهد معیشت معلمان در اولویت دولت نیست و امسال هم به روال سال‌های گذشته سفره فرهنگیان خالی‌تر از همیشه است.

* بندهایی که برای ترمیم حقوق اضافه شده‌اند حذف می‌شوند

مشاور یکی از مدارس می‌گوید: احکام جدید فرهنگیان با تاخیر چند ماهه زده شد و بند سختی کار نیز از آن حذف شده است و مسئولان آموزش‌وپرورش می‌گویند دستور دیوان محاسبات است از سوی دیگر افزایش حقوق فرهنگیان 10 تا 12 درصد بوده است اما برخی موارد از فیش حقوقی‌ آنها حذف شده و این مسائل برای فرهنگیان تمسخرآمیز است.حذف مواردی همچون سختی کار یا حق عائله‌مندی در درازمدت بر روی بازنشستگی معلمان تاثیر منفی می‌گذارد و حقوق آنها در ایام بازنشستگی بدون احتساب این مسائل درنظر گرفته می‌شود. از سوی دیگر حذف حق عائله مندی دختران مجرد را شاهد بودیم در حالیکه این موارد بسته تشویقی بود تا اختلاف حقوق معلمان با سایر دستگاه‌ها را جبران کند اما هم‌اکنون آموزش‌وپرورش می‌گوید حذف این موارد دست ما نیست و از سوی دیوان محاسبات ابلاغ شده است اما این مسئله برای معلمان قابل پذیرش نیست و این سوال مطرح است که چرا نتوانسته‌‌اند موارد تشویقی را در حقوق معلمان حفظ کنند؟

* افزایش حقوق فقط برای فرهنگیان ممکن نیست

قاسم احمدی لاشکی نیز در هفته‌های اخیر در صحن علنی مجلس با اشاره به اینکه بعد از افزایش 50 درصدی امتیازات فصل دهم در حقوق کارمندان سازمان امور مالیاتی و 35 درصدی کارمندان وزارت کشور، افزایش 50 درصدی حقوق کارمندان وزارت جهاد کشاورزی را شنیدیم که در هیئت دولت تصویب شده است، گفت: پس معلمان و فرهنگیان فقط اضافی هستند؟ به این قشر که می‌رسیم می‌گوییم افزایش حقوق ممکن نیست و متناسب با تورم 10 درصد افزایش حقوق خواهیم داشت. چه کسی باید به این موضوع پاسخگو باشد؟

* بررسی اعتراضات فرهنگیان به احکام جدید

فاطمه سعیدی عضو کمیسیون آموزش‌وتحقیقات مجلس درباره اعتراض فرهنگیان به مسائل مسائل معیشتی می‌گوید:‌ فرهنگیان در احکام جدید خود حذفیاتی داشتند و هم اکنون نگران این حذفیات هستند. البته این مسائل باید در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی تا مشخص شود این حجم از اعتراضات معلمان به چه مواردی است.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا افزایش 20 درصدی حقوق معلمان انجام نشد، عنوان می‌کند: مجلس در این باره کف و سقف حقوق را تعیین کرده بود که شامل عده خاصی از حقوق بگیران می‌شود و افزایش 20 درصدی که معلمان پیگیر آن هستند درباره حداقلی از حقوق‌ها بود که با این افزایش فاصله آنها با سایر حقوقها جبران شود و افزایش پلکانی حقوق برای کارمندان دولت و معلمان اتفاق افتاده است.

سعیدی می‌گوید:‌ اعتراضات معلمان به ما رسیده است و باید بررسی کنیم که اعتراضات آنها دربحث افزایش حقوق به چه مواردی است و اینکه آیا افزایش حقوق فرهنگیان مطابق با قانون مصوب مجلس بوده یا در حق معلمان اجحاف شده است و اگر مطابق با قانون مصوب مجلس نباشد باید آن را اصلاح کرد.

دیدگاه کاربران

قاسم۴۳۵۷۵۱۰۷:۵۴:۲۷ ۱۳۹۷/۴/۲۵
الف جان مادرت پخش کن: به جان بچه هام قسم میخورم که: من یک برادر دارم که فرهنگی است و فوق لیسانس ادبیات دارد و در ضمن دبیر ادبیات است. حقوق ایشان حدود 3 میلیون و 800 هزار تومان است با 23 سال سابقه کار(در سال تحصیلی که از اول مهر تا پایان خرداد شروع میشود ایشان کمتر از 80 روز سر کار رفته است(در ضمن نه جانباز است و نه ازاده و نه ژن خوب). بنده فوق لیسانس تاریخ در یکی از دانشگاههای دولتی استان قم با 13 سال سابقه کار و مسئولیت یک قسمت حقوقم حدود 3 میلیون و صد هزار تومان است. در همین مدت بنده حدود 208روز کاری داشته ام.(دوستان نیایند جمع و تفریق بزنند چون در دانشگاه ما به خاطر اینکه دانشکده تحصیلات تکمیلی است پنجشنبه ها تعطیل نیستیم) به والله قسم این برادر بنده حتی وقت برای طراحی سوال های امتحانی نمیگذارد و از چند گروه تلگرامی سوالهای امتحانی دبیرستان را کپی پیست میکند. خدا را شاهد میگیرم ایشان چند روزی مهمان ما بودند و تصور اینکه یک هفته مثل من کار کنند برایشان عذاب اور بود. در ضمن برادر بنده با توجه به اینکه در یک دبیرستان شبانه روزی تدریس میکند صبحانه و نهار هم از بیت المال مصرف مینماید.
حسن۴۳۵۸۸۶۱۰:۰۹:۱۱ ۱۳۹۷/۴/۲۵
ما قرهنگیان اکثرا بالای لیسانس سواد داریم و از طرفی خیلیهامون به صورت حق التدریس در دانشگاه تدریس میکنیم بنابراین وضعیت اساتید رو می دونیم. ساعات موظف استادان دانشگاه ۱۶ ساعت در هفته است معمولا دانشجویان دو هفته اول مهر یه هفته قبل امتحانات دو هفته قبل و بعد عید و... کلاس نمیان و عملا یکی از آسانترین کارهای ایران هم استادی دانشگاهه چون با جوانان سرو کار داری نه با اطفال و نوجوانان.در ضمن این همه احتیاج به قسم و آیه نیست حرفت و بزن استاد!!!
قاسم۴۳۵۹۴۷۱۰:۴۹:۲۵ ۱۳۹۷/۴/۲۵
حسن اقا گفتم که کارمندم نه استاد.
ناشناس۴۳۵۸۹۸۱۰:۱۶:۳۱ ۱۳۹۷/۴/۲۵
اختلافات خواهر و برادری را وارد بحث جدی ما کردید که چی خواهر من همه می دانند که اعضا هیات علمی دانشگاه های دولتی 8ساعت کار موظف و اعضا هیات علمی دانشگاه ازاد 16ساعت در هفته کار موظف دارند در صورتی که همه می دانند که ساعت موظف یک معلم 24ساعت در هفته است پس نتیجه می گیریم شما استخدام نیستید و ساعتی حقوق می گیرید بنابراین درست نیست با نوشتن این مطلب مغلطه خوانندگان را به ا
ناشناس۴۳۵۹۰۴۱۰:۲۲:۴۰ ۱۳۹۷/۴/۲۵
این رو بخون رو حرف نزن. اینقدر هم دروغ نگو. مقایسه درامد معلمان جهان: https://www.alef.ir/news/3961110220.html معلم های ایران کمترین میزان دریافتی رو تو کل جهان با اختلاف چند برابری دارن. در ضمن اگه معلم نبود تو الان سواد داشتی که الان بیای اینجا کار ارزشمند معلمی رو با خودکار تکون دادن خودت پشت میز و از سر کردن ارباب رجوع مقایسه کنی؟ والا تا جایی که ما دیدیم 24 ساعته تو اداره بی کاری نشتین در حال صرف صبحانه و ناهار. برادر شما معلوم نیست کجا تدریس می کنه. هر جا که هست ایران نیست. پول قند و چای و حتی کاغذ آچهار رو هم از معلم ها می گیرن. اصلا خودت بگو یه معلم حق نداره اونقدری درامد داشته باشه که بتونه ازدواج کنه یا تشکیل خانواده بده؟ می دونی الان خیلی از معلم های جوان مجرد موندن؟
ناشناس۴۳۵۹۲۰۱۰:۳۰:۲۹ ۱۳۹۷/۴/۲۵
سلام اختلافات خواهر و برادری را وارد بحث جدی ما کردید که چه بشود خواهر من همه می دانند که اعضا هیات علمی دانشگاه سراسری 8ساعت در هفته کار می کنند و اعضا هیات علمی دانشگاه آزاد 16ساعت موظف دارند پس یا شما کارمند دانشگاه هستید که باید ساعت کار خود را با کارمندان اداره آموزش و پرورش که 48ساعت در هفته کار می کنند مقایسه کنید یا استاد حق التدریس هستید که مقایسه خود با معلمان کار درستی نیست بماند که اساتید دانشگاه بابت دفاع هر دانشجوی ارشد 8میلیون و دفاع دانشجوی دکتری بیش از 10میلیون دریافتی دارند اما معلم در هفته 24ساعت در هفته موظف دارد به همین دلیل هیچ رقمه حرف شما واقعیت ندارد لطفا مشکلات و دلخوری های خانوادگی را بین خودتان حل کنید و مردم را به اشتباه نیندازید الف جان لطفا جهت اگاهی خوانندگان منتشر کنید .
قاسم۴۳۶۱۵۱۱۲:۴۱:۰۶ ۱۳۹۷/۴/۲۵
شما معلمها .....هستید . من جانم را تقدیم برادرم میکنم. اختلاف خواهر و برادری چیه. واقعیت را گفتم و شما نخواستی قبول کنی. در ضمن بنده در مورد حکم کارگزینی مطلب نوشتم نه در مورد میزان دریافتی. در ضمن هر کس که بچه دانش اموز دارد میداند که معلمها وقتی برای بچه ها نمیگذارند و تمام زحمت تحصیل بچه ها به دوش پدر و مادر است که باید در منزل با انها کار کنند.
اشکان۴۳۶۰۳۳۱۱:۳۳:۴۶ ۱۳۹۷/۴/۲۵
من قسم میخورم که داری دروغ مینویسی.برادر عزیز بنده با مدرک فوق لیسانس ودارای 25 سایقه کار کمتر از سه و نیم میگیرم که بدی آب و هوا و حق محرومیت از تسهیلات نیز جزءحقوقم است و در دورافتاده ترین قسمت استان بوشهر زندگی میکنم.این چه حرفیه که میزنید .تازه قم که محرومیتش از بوشهر کمتره و قاعدتا باید حقوق کمتری بگیرند
سارانی۴۳۶۱۳۰۱۲:۳۱:۵۳ ۱۳۹۷/۴/۲۵
با سلام اساتید دانشگاه هم سوالات ۵ سال پیش رو از دانشجویان امتحان میگیرن در ضمن یک استاد دانشگاه نهایتش یک امتحان میان ترم و یک امتحان پایان ترم میگیرد والسلام ولی دبیران هر ماه نمره ماهانه و نمره مستمر و نمودار پیشرفت تحصیلی به آموزشگاه گزارش کنند استاد دانشگاه نصف دبیر هم کار نمی کند نیم ساعت هم از زنگ میزند برادر شما هم که سر کار نمیره مشکل از مدیر آموزشگاه و کادر اداره هست که برخورد نمی کنند وگرنه بنده در طول ۲۳ سال خدمت در آموزش و پرورش چنین چیزی مشاهده نکردم در ضمن دوست خواهرم که در قسمت کارشناس ازمایشگاه دانشگاه استخدام شده بود با دو سال سابقه کار حکمش نزدیک حکم من با ۲۰ سال سابقه کار بود.
سارانی۴۳۶۱۳۹۱۲:۳۵:۱۶ ۱۳۹۷/۴/۲۵
برادر شما کار بسیار ناپسندی می کند که از هزینه شبانه روزی استفاده می کند همکارانم که سرپرست هستند بخش عمده حق سرپرستی خود را برای دانش آموزان میوه می خرند چون هزینه شبانه روزی به سختی غذای دانش آموزان را تامین می کند و همکارامون میگن بچه ها گناه دارن اینا هم مثل بچه خود ما هستن
ناشناس۴۳۶۵۲۵۱۶:۱۹:۱۸ ۱۳۹۷/۴/۲۵
کمتر دروغ بگو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خدا را قسم میخورم که غیر ممکن است کسی با 23 سال سابقه و بدون سهمیه جانبازی و شهدا و مدیریت و ... به حقوق 3800000 تومان در آموزش و پرورش برسد!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بنده معلم فوق لیسانس با 18 سال سابقه کار حقوقم بدون داشتن کسری وام حدوداً برابر با رقم 1850000 تومان می باشد. به نظر جنابعالی اختلاف پنج سال سابقه خدمت بین بنده و اخوی شما باعث افزایش 2 میلیونی حقوق می شود؟!
ناشناس۴۳۶۸۲۰۱۹:۳۳:۲۲ ۱۳۹۷/۴/۲۵
برادر ارجمند بنده خودم معلم هستم با 21 سال سابقه و فوق لیسانس، شما دقت نفرمودید که حکم حقوقی معلم با دریافتی بسیار متفاوت است، بنده در حکم حقوق 2میلیون و 800هزار تومان ظاهرا می گیرم، اما بدون یک ریال قسط، فقط کسورات معمولی حدود 700هزار از حکم کسر شده و 2میلیون و 100هزار دریافتی دارم که البته برخی از ماه ها این مبلغ به زیر 2میلیون می رسد.
ناشناس۴۳۶۸۴۸۱۹:۵۱:۴۶ ۱۳۹۷/۴/۲۵
خب میشه بگی چطوری حساب کردی در نه ماه ایشان 80 روز رفته سر کار؟؟ هفته ای 4 روز هر ماه میشه 17 روز که در8 ماه خالص هم که عددش میشه سه رقمی؟ خوب نیست نسبت به برادرت اینطوری حرف بزنی! ولی یه سئوال سئوال معلم ها اینه که فرهنگیان هم کارمند دولتند و وظایف کارمندی هم تعاریف خودش رو داره. چطوره که کارمندهای ادارات دیگه، کارمندتر! حساب میشن ولی کارمندان آموزش و پرورش مشمول مزایا نمیشن؟ فکر میکنید وقت و زمان و عمر یک معلم قابل بازگشته که چون به نظرتان تایم کاریشان کمتره باید کمتر دریافت کنند؟
سامانی۴۳۷۰۶۵۲۳:۱۷:۱۵ ۱۳۹۷/۴/۲۵
جناب قاسم خان بنده با مدرک دکتری و 27 سال سابقه کار حکم امسالم به سه میلیون و پانصد هزار تومان هم نرسیده. شما که شمردی برادر معلمت چقدر کار میکنه اینها را هم بشمر: - کارمندان دولت هر سال یک ماه مرخصی دارند در صورتی که معلمان مرخصی ندارند. - تمام کارمندان دولتی حق مرخصی ساعتی دارند ولی معلم حتی ده دقیقه مرخصی ساعتی و امثالهم ندارد. - تمامی سازمانها در پایان هر ماه به کارمندان خودشون حداقل 80 ساعت اضافه کار می دهند یعنی در ماه حداقل ده روز پول کاری که اصلا انجام نشده است دریافت می کنند و این رقم در طول سال می شود حداقل 120 روز ؛یعنی 4 ماه از سال.در صورتی که چندین سال است که اضافه کاری معلمان معلق شده و در صورتی که معلمی اضافه کار داشته باشد هیچ چیزی به ایشان داده نمی شود. نمونه اش بنده خودم سال قبل و سال پیشتر حدود 6 ساعت در هفته اضافه کاری داشتم و هنوز ریالی به بنده پرداخت نشده است - پس تمامی کارکنان دولت در سال حداقل 5 ماه بیکارند و حقوق شان هم حداقل دو برابر معلمان ! - ضمناً کارمندان ، هر سال 2 ماه حقوق کامل را پاداش می گیرند ، غیر از عیدی ، حق ایاب ذهاب ، حق مسکن و دیگر مزایا ... تا اینجا شد 7 ماه حقوق دریافتی بدون کار برای کارمندان محترم ! این ها را حساب کنید ! در مقابل سه ماه تعطیلی فرزندان کارمندان ! شما قضاوت کنید چه کسانی در سال بیشتر کار می کنند ؟ در آخر شما خودتان حوصله تحمل یک ساعته بچه خودتان را ندارید رد صورتی که معلم حداقل برای 8 ساعت در روز فرزندان شما را تحمل می کند، تربیت می کند و آموزش می دهد و نق هم نمیزند
بردیا۴۳۵۷۶۵۰۸:۱۵:۱۵ ۱۳۹۷/۴/۲۵
برای کارکنان ادارات صنعت،معدن و تجارت استانها نیز همان 10 درصد اجرایی شد و وعده پلکانی و 20 درصد باد هوا بود.
ناشناس۴۳۵۸۰۳۰۸:۵۴:۲۶ ۱۳۹۷/۴/۲۵
تنها راه حل اینه که اول مهر هیچ معلمی نره سر کلاس. حقوق کمتر از 5 میلیون رو قبول نداریم.
ناشناس۴۳۵۸۳۵۰۹:۲۴:۱۴ ۱۳۹۷/۴/۲۵
دولت جوری برای معلم ها احکام جدید صادر کرد که ناخوداگاه یاد صحنه ای از کارتون رابین هود و نحوه ی کمک داروغه شهر به یک فقیر نابینا افتادیم.
تبریزی۴۳۵۸۳۶۰۹:۲۴:۵۴ ۱۳۹۷/۴/۲۵
ببخشید پس من مفت و مجانی پنج ساعت هر روز تو جاده های خطرناک می رم تا به مدرسه بالای کوه برسم؟ اگه قراره کسی که مدرسه اش بغل خونه شه با کسی که چنینی مسافتی رو برای رسیدن به یه مدرسه مخروبه طی می کنه که زمستون ها گازش قطع می شه و باید تو سرمای زیر صفر تو کلاس تدریس کنی برابر محسوب بشن برای چی من باید برم بالای کوه؟ یا دیگه چرا باید کسی بره مناطق روستایی تدریس کنه؟ در ثانی چطوریه که کرایه رفت و آمد من به محل کار مطابق هر سال 25 درصد بالا رفته و حقوقم 10 درصدکه با حذف بند سختی کار همون 10 درصد هم نمی شه؟ اینطوری نمی شه معلم ها باید اعتراض ;عملی کنن نه شفاهی و نامه نگاری. کامیون دارها چی کار کردن که به حقشون رسیدن معلم ها هم باید همون کار رو بکنن. حق دادنی نیست گرفتنیه. یعنی دیگه بعد از این همه درس خوندن اگه قرار باشه حقوق کارگر و راننده 20 درصد اضافه بشه حقوق ما زیر 10 درصد ...
ناشناس۴۳۵۸۳۸۰۹:۲۶:۲۴ ۱۳۹۷/۴/۲۵
خانم نماینده کف وسقف گذاشتی واسه افزایش حقوق ولی همه فرهنگیان شامل همان کف شده اند .من با ۲۶ سال سابقه و مدرک کارشناسی ارشد حکمم ۲۶۰۰ خورده برای چی ؟؟؟ کارمند جهاد کشاورزی و کارمند بانک و ... همینقدر حکم براشون خورده ؟؟؟
ناشناس۴۳۵۹۱۹۱۰:۲۹:۵۱ ۱۳۹۷/۴/۲۵
حکم فرق نمیکنه اما بانک مزایای زیادی داره مثل وام های کلان با سود کم واقساط 30ساله که باعث زندگی لاکچری کارمندان بانک میشه
ناشناس۴۳۶۰۵۴۱۱:۴۲:۱۱ ۱۳۹۷/۴/۲۵
جان مادرت کدوم معلم حاضره بخور و بخواب معلمی رو ول کنه بیاد از صبح تا اخر وقت پشت باجه ی بانک کار کنه؟؟؟ یک ماه عید رو تعطیلید( دقیقا 2 اسفند به بچه ها میگید نیایید سر کلاس تا 2 فروردین) . بارون میاد برف میاد ریز گرد میاد تعطیلید و تابستون که سه ماهه معلما 4 ماه تعطیلن . حالا اون کارمند بانک نه تعطیلی داره نه بارون نه برف نه تابستون. خب معلمهای عزیز قبول کنید بابت تعطیلی تابستون هم حقوق میگیرید یعنی 6 ماه کار میکنید ولی 12 ماه حقوقو میگیرید.
معلم۴۳۶۱۰۴۱۲:۱۸:۲۹ ۱۳۹۷/۴/۲۵
معلمان حاضرن تمام ساعات روز و تمام فصول کار کنند ولی حقوقشون و مهمتر از اون مزایاشون عین کارمندان بانک باشه .... معلم هیچ مزایایی ندارد در ضمن در ساعات کاری روزانه مهم هیچ دقیقه ای بیهوده تلف نمیشود
ناشناس۴۳۶۱۱۳۱۲:۲۳:۲۲ ۱۳۹۷/۴/۲۵
شماکارمند بانک جواب یک ارباب رجوع را به زور میدین اونوقت معلم ۴۰ تا شاگرد رو همزمان اداره میکنه .مرخصی استحقاقی و استعلاجی هم که دارید اما اشتباه میکنید که فکر میکنید معلمها اینقدر تعطیلی دارند تیرماه گرفتار تصحیح اوراق نهایی و برگزاری کنکور و ... و مرداد ماه گرفتار کلاسهای بازآموزی و بررسی کتابهای جدید التالیف و شهریور را گرفتار امتحان تجدیدیها هستند با این اوصاف که مرخصی استعلاجی و استحقاقی ندارند و باید حتما جایگزین معرفی کنند.کادر اداری آموزش پرورش هم که دقیقا تمام سال
دبیر۴۳۶۲۸۱۱۳:۴۹:۴۸ ۱۳۹۷/۴/۲۵
من حاضرم
حسین۴۳۶۳۱۴۱۴:۰۸:۰۰ ۱۳۹۷/۴/۲۵
1)چرا شما فکر میکنید وقتی معلم میگه حقوق من عادلانه نیست ، یعنی باید حقوق شما را کم کنند و بدهند به معلم 2) اصولا مقایسه دو شغل از نظر زمان ممکن نیست 3) در مورد زمانی که معلم صرف کار خود مینماید ، بسیار بی انصافانه گفته اید 4)ریز گرد ، وارونگی ، تعطیلات عید ، پیش از عید را معلمان مسببش نبوده اند 5) آیا میدانید بسیاری از مدارس پایگاه نوروزی برای مسافران هستند و مجبورند 10 روز زودتر مهیا شوند و به تبع آنها سایر دانش آموزان به مدرسه نمی آیند 6) آیا می دانید در شهرهای بزرگ درصد قابل توجهی از دانش آموزان مهاجرند و برای تعطیلات عید و پیش از شلوغی جاده ها درس و مدرسه را رها و باعث غیر رسمی شدن مدارس می شوند7) آیا می دانید ....
اشکان۴۳۶۳۳۸۱۴:۲۲:۲۹ ۱۳۹۷/۴/۲۵
برادر عزیز من حاضرم شغلم را با شما عوض کنم.حاضرم تعطیل نباشم اما ماهی 12میلیون حقوق باضافه کارانه،اضافه کارنکرده،و وام 300میلیونی با کارمزد 4درصد،وام خریدخودرو،پاداش کلان اسفندماه که خودت میدونی برای خدمتگزاران بانک فقط،حدود 10میلیون میشه،پول لباس،هزینه هتل رایگان در مشهد یا هر شهردیگه ای که دلم بخواد-و..... عزیز حقوق من برای تو ،شش ماه تعطیلی برای تو،تعطیلی باد باران هم برای شما ،ولی حقوق و مزایای شما و شبانه روز کارهم برای من و معلمان
ناشناس۴۳۶۶۳۱۱۷:۱۸:۴۴ ۱۳۹۷/۴/۲۵
جنابعالی اگه راست میگی میز و کولر بالای سرت رو ول کن برو تو مناطق محروم با حقوق معلمی تدریس کن از تعطیلات هم لذت ببر. چی شد؟...
ناشناس۴۳۶۶۷۳۱۷:۴۳:۲۱ ۱۳۹۷/۴/۲۵
عزیزم خیلی به سادگی میبری و می دوزی. شما اصلا استاندارد آموزش سالانه در دنیا رو میدونید.کار آموزش رو با بانکداری مقایسه میکنید؟ وقتی که برای طرح سوال و تصحیح امتحانات در منزل خارج از وقت اداری صرف میشه رو در نظر گرفتید؟ ساعت کاری استاد دانشگاه با مدرک مشابه و ساعت کاری کمتر و تعطیلات بیشتر رو چگونه قضاوت میکنید ؟خیلی از فرهنگیان شاغل مدرک دکتری (از جمله خود بنده ) داریم ولی با اساتید دانشگاه در باب حقوق قابل مقایسه نیستیم. تدریس و ارزشیابی نوجوانان مسئولیت و شدائد بیشتری از تدریس در دانشگاه ندارد. و این نکته که دو ساعت کار آموزشی در کلاس 30 نفری برابر 4 ساعت کار غیر آموزشی میباشد (طبق استاندارد دنیا و در هر شرایطی) رو میدونید؟ میدونید تعطیلات تابستانی در همه دنیا وجود داره ولی کسی اونو چماق نمیکنه؟ میدونید چرا ؟ چون فرق فلسفه آموزش رو با بقیه امور درک میکنند.
سعید۴۳۶۷۸۲۱۹:۰۱:۴۳ ۱۳۹۷/۴/۲۵
بیا جامون رو عدض کنیم. من با دکتری از دانشگاه دولتی ۲۶۰۰ میگیرم تابستون میخوام چیکار‌! همچین میگی تابستون انگار توی تنور پول میشماری!
ناشناس۴۳۶۸۵۷۱۹:۵۸:۳۰ ۱۳۹۷/۴/۲۵
.... میشه بفرمایید کدام مدرسه و کدام معلم به بچه هاش از 2 اسفند گفته نیایید؟ مگه اینقدر بی صاحبه؟ من نزدیکانی دارم در بانک که به قول شما پشت باجه می نشینند و در کمتر از 5سال سابقه صاحب انواع و اقسام امکانات زندگی مثل خانه شخصی و ماشین و... شدند. اگر فکر میکنی کار معلمی ساده و بخور بخوابه بیا یک هفته به دانش آموزان درس بده. والا پشت میز نشستی و کار با کامپیوتر رو سخت میدونی و سروکله زدن با 40 دانش اموز پرسروصدا رو راحت؟ هر موقع هم می آییم بانک از 10 تا باجه فقط دوتاش داره کار میکنه و صف طولانی ملت منتظرند
ناشناس۴۳۶۸۹۹۲۰:۴۱:۱۸ ۱۳۹۷/۴/۲۵
اگه قرار باشه ما هم مثل شما بی منطق بحث کنیم و هر تخیلی داریم در مورد شما به کار بگیریم می تونیم بگیم کدوم بانکی بخور و بخواب بانک رو ول میکنه و میره سر کلاسی که مملو از 30 الی 35 دانش آموزی است که برای فرار از دست والدین اومده مدرسه و اصلا برای درس خوندن نیومده، بلکه فقط برای تفریح و گذران وقت اومده و معدود دانش آموزان درس خوان و معلمان باید جور دانش آموزانی رو بکشن که پدر مادر توان و حوصله تربیت و وقت گذاشتن برای اون رو ندارن، در ضمن من همیشه نمیه ی پر لیوان رو می دیدم و همواره کارمندان بانک را قشر زحمتکش می دیدم، اما می توان با دید عیب‌جویی چون شما گفت شما که بیشتر اوقاتتون رو به خوردن صبحونه و چایی و شیرینی و تنقلات می گذرونی و تازه کلی اضافه کار هم دریافت می کنید، ماهی سه روز مرخصی دارید، ایام تعطیل هم دقیقا مثل ما تعطیل هستید، ما تا 28 اسفند مجبوریم بریم مدرسه اگه فرزند شما مدرسه نمیاد مشکل شماست نه مدرسه و معلم، در ضمن انواع وام ها رو هم دریافت می کنید.
ناشناس۴۳۶۹۵۸۲۱:۴۶:۱۱ ۱۳۹۷/۴/۲۵
من حاضرم به خدا. حاضرم کار سخت تر انجام دهم. حاضرم تابستان هم کار کنم ولی عدالت رعایت بشه. به خدا شرمنده خانواده هایمان هستیم
احمد۴۳۵۸۴۸۰۹:۳۳:۴۰ ۱۳۹۷/۴/۲۵
الف جان معلمان تنها کاری را که نمی تونن بر روی آن بخاطر مشکلات اقتصادی و معیشتی تمرکز کنند، معلمی است...
ناشناس۴۳۵۸۷۲۰۹:۵۲:۳۸ ۱۳۹۷/۴/۲۵
برای کارکنان بانک کشاورزی هم یک بند که حدود 20درصد می شد حذف کردند بعد 6درصد اضاف کردند اکثرا کاهش حقوق داشتند اضافه کار هم 40درصد کاهش دادند
ناشناس۴۳۵۸۷۶۰۹:۵۶:۲۲ ۱۳۹۷/۴/۲۵
تفاوت حقوق بین کارکنان دستگاههای اجرایی زیاده .ولی این طبیعی است که دختران مجرد نباید حق عائله مندی دزیافت کنند و جای گله و شکایت هم نداره.هر چیزی باید سر جای خودش باشه
ناشناس۴۳۶۰۶۱۱۱:۴۸:۵۹ ۱۳۹۷/۴/۲۵
سلام . ۱.هر کسی فقط شرایط خودش را درک می کنه ۲. به حق هم بخیل نباشید اگه دارید حق خودتون را بگیرید . دختر مجردی که گاهی مجبوره خرج خونه را هم بده یا حتی اگه فقط خرج خودش رو بده با این وضع مخارج کرایه و درمان و انتظارات خانواده ، کم میاره اون ۱۳۵ هزارتومان واقعا چی بود که حذف شد و تازه ماههای قبلش رو هم کم کردند . شماها که معترضین برید حق خودتون رو بگیرید اصلا اگه قشنگ حق ما معلمها را می دادند احتیاجی به این چندرغاز و بحث های دنباله اش نبود
ناشناس۴۳۶۱۱۵۱۲:۲۳:۵۹ ۱۳۹۷/۴/۲۵
اگر همین حق عائله مندی با نام حق خودسرپرستی در احکام بانوان مجرد قید میشد دیگه کسی اعتراضی نداشت.درسته ما عائله مثل بچه نداریم ولی در عوض تمام مخارج شخصی به عهده خودمونه و خیلی هامون کمک خرج خانواده هم هستیم.مگه میشه کنار خانواده زندگی کنید و حقوق بگیرید و هیچ خرجی در کنار بقیه اعضا خانواده نکنید؟ خیلی عادلانه تر بود اگر عنوانش رو در حکم عوض میکردن و حذفش نمیکردن.مگه حقوق ما چقدره که اینم حذف کنن؟ در ضمن باتوجه به شرایط جامعه یک خانم مجرد اونم فرهنگی به خودش اجازه نمیده برای درامد بیشتر دنبال هر شغلی غیر معلمی بره کمی منصف باشیم
ناشناس۴۳۶۱۱۶۱۲:۲۴:۱۶ ۱۳۹۷/۴/۲۵
بسیاری از این دختران مجرد سرپرستی پدر و مادر پیر یا حتی خواهر وبرادر کوچکتر خود را عهده دار هستند .... در ضمن از یه متاهل فرهنگی ۹ ماه مرخصی زایمان و مرخصی شیردهی و... داره که خانم مجرد در تمام سابقه خود از این مزایا استفاده نخواهد کرد... چرا نمیتونید دریافت مبلغ ناچیز این عزیزان را تحمل کنید متاسفم ... این مبلغ باید تحت عنوان مناسب دیگر مثلا "خودسرپرستی "به این عزیزان پرداخت شود
سارا۴۳۶۲۰۳۱۳:۰۶:۳۹ ۱۳۹۷/۴/۲۵
قطعا شما یه همکار متاهل بی درک هستید پس جای گله ندارین
ناشناس۴۳۵۹۲۲۱۰:۳۰:۴۴ ۱۳۹۷/۴/۲۵
اینهمه بی عدالتی از دیوان محاسبات هم بعید به نظر میرسد چند ساله نظام هماهنگ در ادارات دیگر جرا شده ولی شما مسولین محترم یک با اعتراض نکردید چرا در آموزش وپرورش اجرا نشد آیا مسولان دیوان محاسبات در کلاس دانش آموزان ابتدایی بوده اند اگر روزی چند میلیون تومان به آنها بدهید راضی نمی شوند یه روز تحمل کنند آقای روحانی افزایش 50در صدی اداره مالیات با مجوز کدام مجلس بود چرا با آموزش وپرورش اینگونه برخورد میشوداز مظلومیت فرهنگیان سوء استفاده نکنید
ناشناس۴۳۵۹۲۳۱۰:۳۱:۴۶ ۱۳۹۷/۴/۲۵
هر جا که درامد هست وضع کارمندان خوبه مثل شرکنهای دولتی هر جا هم که درامد نیست حقوق هم کم است مثل اموزش وپرورش ومحیط زیست وفنی وحرفه ای و...
ناشناس۴۳۵۹۶۵۱۱:۰۲:۴۱ ۱۳۹۷/۴/۲۵
متاسفانه وضعیت آموزش و پرورش به طور کل و دوره ابتدایی به طور خاص اصلا مناسب نیست. شده فقط وعده / آیا تاکنون یکبار شده که از اخبار اعلام کنند مثلا این ماه اضافه کاری و معوقات فلان وزارت خانه پرداخت خواهد شد؟ یا پاداش بازنشستگی فلان کارمندا به زودی پرداخت خواهد شد؟ مگه بقیه وزارت خانه ها پاداش بازنشستگی و اضافه کار و معوقات ندارند که در اخبارها اعلام نمیشه؟ غیر از این است که بقیه ارگان ها همه این موارد بروز پرداخت میشه . فقط معلم هست که اضافه کاری هاش رو با یک سال تاخیر بهش میدن با هزار خلف وعده و منت /. مقرری ماه اول فقط برا آموزش و پرورش کم میشه هر قانونی برا کم کردن هست مسولین آموزش و پرورش اول هستند برا کم کردن . پول سرانه مدارس در سال نهایتا 500هزار هم نمیشه شیرکه امسال گاوا اعتصاب کردند ظاهرا قدیما به مناطق محروم حداقل تغذیه ای میدادن اما الان هیچی نیست امکانات رفاهی معلما که در حد صفر در نتیجه همه جا و هکمیشه هرچقد روی یک چیزی سرمایه گذاری کنیم همینقد گیرمون میاد ولی آموزش و پرورش و آینده کودکان برا دولت ها هزینه است نه سرمایه گذاری
رسول۴۳۶۰۲۵۱۱:۳۰:۱۰ ۱۳۹۷/۴/۲۵
عزیزانی که به اساتید دانشگاه غبطه می خورند هنوز دیر نشده می توانید ادامه تحصیل داده و با تقویت رزومه خود و چاپ مقالات علمی وارد دانشگاه شوید. سعی کنید خود را ارتقا دهید تا اینکه دیگران را به زیر بکشید
ناشناس۴۳۶۱۷۰۱۲:۵۱:۰۸ ۱۳۹۷/۴/۲۵
اکثر معلمان فوق لیسانس یا دکترا هستند و تفاوتی از نظر مدرک و مقاله و تالیف با استاد دانشگاه ندارند تنها تفاوت در بند ... است که نمیتوانند در دانشگاه تدریس کنند ... پس خود را برتر از معلمان ندانید
تبریزی۴۳۶۳۳۹۱۴:۲۲:۴۷ ۱۳۹۷/۴/۲۵
آخه این چه حرفیه شما می زنین؟ من الان اگه اراده کنم می تونم تا آخر این ماه چهار تا مقاله ای رو که هر کدوم رو نصف و نیمه نوشتم رو کامل بنویسم شش هفت تا کتاب مرجع هم مرور کنم از دکترا قبول شم که البته قبلا دو بار قبول شدم از آزمون کتبی دکترا. مشکل اینه که هی این انگیزه از دست می ره. میره و میاد. چرا؟ چون 1. هزینه چاپ چهار مقاله با دلار 9000 تومانی بالای 10 میلیون تومان می شه! و 2. همین الان اگه شروع کنم و مثلا دو سه سال بعد قبول شم نزدیکی های چهل سالگی دکترام رو می گیرم و کلی آدم می شناسم که دکترا گرفتن می گن به درد نمی خوره چون نهایتش اینه که باید حق التدریس تو دانشگاه با ساعتی 12 هزار تومان تدریس کنی! (تازه اگه پارتیت کلفت باشه و دو سه ساعت بهت درس بدن!) مگه چند نفر می تونن هیات علمی بشن و مگه چند صندلی خالی هیات علمی هست؟ هیات علمی هم وقتی بر می دارن اکثرا از بین اونایی انتخاب می کنن که دکتراشون رو از خارج گرفتن. 3. با این شرایط مجبور می شی مدرک دکترات رو بزنی زیر بغلت و بری دوباره بالای کوهت تدریس کنی و باور کن تو منطقه ما یه خانم با مدرک دکترا اومده دقیقا همینطوریه! همونطور که می دونی تو آموزش و پرورش برای سواد و مدرک معلم تره هم خرد نمی کنن!
ناشناس۴۳۷۰۹۳۲۳:۴۱:۳۳ ۱۳۹۷/۴/۲۵
جناب مثلا استاد، بیش از 80 درصد دبیران دبیرستان و هنرستانها، دارای مدرک فوق لیسانس و دکترا هستند. در ضمن با این سطح سواد و اطلاعات، فکر نمیکنم که مدرس دانشگاه هم باشید چه برسه به استاد و استادیار و ...
سارا۴۳۶۱۹۸۱۳:۰۴:۳۹ ۱۳۹۷/۴/۲۵
حذف عایله مندی ظلم بزرگی بود که هیچوقت نه فراموش میشه نه بخشیده تو این کشور همه ارگانا کلی تسهیلات و مزایا دارن همه جور اختلاس و ...میشه ولی اموزش پرورش برای رفع کسری بودجه ش عایله مندی مجردا رو حذف کرد به این بهانه که غیر قانونیه در صورتی که خیلی از همکارای مجرد خرج خونواده میدن خیلیا از سن ازدواجشون گذشته و واقعا خود سرپرستن حداقل تحت یه عنوان دیگه یه ردیف حقوقی براشون در نظر میگرفت ولی حقیقت اینه که دولت عمدا با فرهنگی دشمنی میکنه و هیچوقت اموزش و پرورش اولویت اخر دولتم نبوده
فرزاد۴۳۶۲۶۰۱۳:۴۱:۵۶ ۱۳۹۷/۴/۲۵
واقعا ساعات کار مفید سازمانهای دیگر مثل معلم هاست؟ تا ساعت اداری اداره میمونند و اضافه کار هم میگیرند؟ اکثر ساعات روز تو اتاق هاشون نیستند و تو دوایر هستند.!!!
ناشناس۴۳۶۲۷۰۱۳:۴۴:۵۴ ۱۳۹۷/۴/۲۵
مابازنشستگان هم حقوقمون ۱۰درصداضافه شدباکلی عائله ورفت وامدبایددرشرایط سخت قانع باشیم
ناشناس۴۳۶۳۸۹۱۴:۴۵:۲۷ ۱۳۹۷/۴/۲۵
اینقدر همدیگه رو به دروغگویی متهم نکنید آدم ناراحت میشه. شاید طرف اشتباهی فهمیده. با زبونخوش حرفتون روبزنید
رحمان۴۳۶۴۴۹۱۵:۲۳:۵۴ ۱۳۹۷/۴/۲۵
با اجازه.. همه می دانید که کل جهان مسیحی یهودی شنبه و یکشنبه تعطیلند. مسلمانان جهان جمعه و شنبه تعطیلند. ۱۰روز عید فطر ۵روز عید قربان تعطیلند. آموزش و پرورش آنها هم ۳ الی ۳.۵ماه تعطیله. پس لطفا کارشناسی شده بحث کنید. چرا حقوق معلمان ۱۸۵کشور از حقوق ما ایرانی ها بیشتره. خوب معلومه . انتقال معلومات به دانش آموزان با تفاو تهای فردی . جغرافیایی .گویشی بسیار سخت است .تا دریافت وج از باجه. یا در جهاد کشاورزی کارمند بودن یا اداره برق .و... ارباب رجوع در مدرسه دقیقا به تعداد۳۰ الی ۴۰ نفر در ساعت با سلایق مختلف و کودکانه. تدریس در چنین کلاس هایی سخت است. و کلی مسائل دیگر . نه اضافه کار داریم. نه ایاب و ذهاب. نه حق مسکن داریم نه کارانه. نه پاداش عیدها و نه حق لباس. در کل فقط فیش حقوق را داریم . میزان کسر بازنشستگی ما مانند شما کارمندان است. ولی موقع دریافت پاداش پایان ۳۰ سال ما۷۰تا۸۰ میلیون دریافت می کنیم اونهم بعد از چند سال و به صورت قسطی که ارزش پول کمتر می شود. و شما پاداش ۱۵۰ تا ۳۰۰میلیون می گیرید موقع بازنشستگی. ای خدا این هم عدالت بعد از .....
ناشناس۴۳۶۴۹۱۱۵:۵۳:۴۷ ۱۳۹۷/۴/۲۵
آیاواقعاحق معلم اینه ک زوم کردن روفیش هاوهی اونقدکم کردن ک دیگ هیچی دستشونونمیگیره با این وضع گرونی..
ناشناس۴۳۶۵۶۳۱۶:۴۸:۴۱ ۱۳۹۷/۴/۲۵
نکته ی اول : دیوان محاسبات دستور کاهش و حذف فوق العاده سختی کار فرهنگیان را داده است . شاید خواسته قاطعیت نشون بده و کم کاری در قضیه حقوقهای نجومی را جبران کنه ؟ چون اونجا چند مدیر بودند که میلیونی گرفته بودند و اینجا 800هزار نفر که اگر از هر کدام 30هزارتومن کم بشه ، اون حقوق نجومی مدیران نورچشمی جبران میشه .نکته ی دوم شخصا امیدی به این دولت و مجلس ندارم ، تجربه اعتصاب رانندگان شجاع نشون داد که حق گرفتنی است نه دادنی ، کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من . تنها راه حل مشکل فرهنگیان ، عدم حضور در کلاس است .
ناشناس۴۳۶۵۶۴۱۶:۴۹:۰۸ ۱۳۹۷/۴/۲۵
هیچکس به فکر بازنشسته ها نیست مگر اینکه تنها در حرف تکرمشان کنند. امسال به طور متوسط 10 درصد به حقوق بازنشسته ها اصافه شده که عملا 9 درصدشو بابت مالیات ارزش افزوده از دست میدهند.
علی۴۳۶۷۵۱۱۸:۴۱:۵۰ ۱۳۹۷/۴/۲۵
من با 31سال بیمه در جهاد کشاورزی که25سال ان تحصیلات فوق لیسانس معتبر ترین دانشگاه ملی و مرتبط بود با داشتن حق جانبازی بود با کل حکم 4000000 تومان بازنشست شدم انهم با اخرین تشویقات که همترازی هیئت علمی را پس از 25 سال اجرا کردن. کاش من هم یک فرهنگی بودم
ایرانی۴۳۶۷۹۲۱۹:۱۲:۲۳ ۱۳۹۷/۴/۲۵
ان چیزی که مشهود است این سروران باچند ساعت کار در هفته که از 8ساعت تا 24ساعت متغیر است دریافتی ماهانه حداقل 4میلیون تومان دارند وبعضی از کارکنان خاص دولت نیز باانواع واقسام مزایادریافتهای خیلی بیشتری دارند ولی گارگر بیچاره با44ساعت کار درهفته ماهانه 1200 تومان حقوق میگیرد وهزاران جوان دیگر با داشتن مدارک کارشناسی وکارشناسی ارشد از دانشگاههای معتبر بیکارند ،این هم عدالت جامعه اسلامی در سال گذشته حقوق کارکنان مالیاتی که درامدهای غیر مستمر بیش از حقوق دارند ،60درصد افزایش داشته انهم کارکنانی که مدارک تحصیلیشان یا از پیام نور است یااز دانشگاه ازاد شهرهای کوچک که بدون امتحان مدرک میدهند .عدالت دراین مملکت مرده.هرکه زورش چ بید راحتر می چابد.
قاسم۴۳۶۹۹۲۲۲:۱۶:۳۲ ۱۳۹۷/۴/۲۵
من کارمندجهاد کشاورزی با 29 سال سابقه کاری مدرک لیسانس و با 4 فرزند و با امتیازایثارگری بخاطر حضور درجبهه حکمم 2 میلیون 900 می باشد تازه سختی کارم پارسال حذف شد تمام وعده و وعیدهایی که نمایندگان و وزرات خانه داده اصلاتا کنون به واقیعیت نرسیده است. و احکام جدید راهم اموراداری گفتند بعداز پرداخت حقوق تیرماه تحویل میدهیم حضورابه کارگزینی مراجعه کردم گفتند 10 درصد به حکمتان اضافه شده است.
ناشناس۴۳۷۰۱۰۲۲:۴۱:۱۸ ۱۳۹۷/۴/۲۵
به نظر من عدالت در پرداخت حقوق نیست درسته معلمها تعطیلی زیاد دارند و لی این همه اختلاف هم توجیه ندارد تورم در همهخ قسمتها از فروردین امسال تا الان راحت 30در صود بوده اون وقت افزایش حقوق 10 در صد به زور اون هم ماه اولش رو به ماحق سازمان بازنشستگی کشوری مقرری بر میداره لعنت بر حرام خوار
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  4. و ناگهان اخلاق!

  5. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  6. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  7. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  8. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  9. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  10. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  11. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  12. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  13. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  14. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  15. فریب نخوریم! 

  16. دبی؛ چند روز پس از سیل

  17. تصاویر اختصاصی شبکه پاکستانی از اسکورت جالب زمینی و هوایی رئیسی در لاهور

  18. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  19. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین